Narsismitesti

m36-INTJ

Kokeilkaapa tätä Dr. Drewin testiä. En tiedä onko hyvä.
http://www.0eb.com/

Omat pisteet:

Your score is
12

Maximum is 40. Average for Americans is 15. Highest tested celebrity is Robin Quivers, with 34.

Your score for Authority is LOW
Your score for Self-sufficiency is MEDIUM
Your score for Superiority is MEDIUM
Your score for Exhibitionism is LOW
Your score for Exploitativeness is LOW
Your score for Vanity is MEDIUM
Your score for Entitlement is LOW

Joitakin kommentteja; ihailen itseäni peilistä usein (tarkastelen lähinnä nuorennusterapiani tuloksia, joten on kuitenkin ihan järkevää puuhaa), pidän itseäni erittäin kyvykkäänä ja erikoisena henkilönä, ja odotan paljon muilta ihmisiltä, mutta se ei tämän testin mukaan tee minusta narsistia. Muuten olen ilmeisesti varsin vaatimaton, ja kokonaisuutena siis alle keskitason.

Suomalaiset ressukat saavat kuitenkin varmasti keskimäärin alle amerikkalaisten keskitason (testi tehty amerikkalaisille).

66

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuckfacerrr

      Ylimielisyystestissä saisit varmasti enemmän pisteitä kuin testissä on edes jaossa.

      • m36-INTJ

        "Ylimielisyystestissä saisit varmasti enemmän pisteitä kuin testissä on edes jaossa. "

        Ei se liity narsismiin. Virhe on nyt teissä, mikäli pidätte minua ylimielisenä.

        http://typelogic.com/intj.html

        "To outsiders, INTJs may appear to project an aura of "definiteness", of self-confidence. This self-confidence, sometimes mistaken for simple arrogance by the less decisive, is actually of a very specific rather than a general nature; its source lies in the specialized knowledge systems that most INTJs start building at an early age."

        Tuon mukaan erehdytte, se on teidän virheenne. Käyttäydyn siis ihan asiallisesti, mutta teistä minä vaikutan silti ylimieliseltä.

        Tässä on myös
        "The Compleat Idiot's Guide to the INTJ"
        http://intjcentral.com/manual1

        "We are self-confident.
        No type is more self-confident than the INTJ. We have a very keen awareness of our own knowledge and abilities, and – more importantly – of the limits of our knowledge and abilities. Consequently we can come across as arrogant sometimes. This is your problem to deal with, not ours, since it is a problem of erroneous perception (yours)."

        Tämänkin mukaan virhe on edelleen teissä. En aio siis muuttaa käyttäytymistäni mitenkään.


      • m36-INTJ kirjoitti:

        "Ylimielisyystestissä saisit varmasti enemmän pisteitä kuin testissä on edes jaossa. "

        Ei se liity narsismiin. Virhe on nyt teissä, mikäli pidätte minua ylimielisenä.

        http://typelogic.com/intj.html

        "To outsiders, INTJs may appear to project an aura of "definiteness", of self-confidence. This self-confidence, sometimes mistaken for simple arrogance by the less decisive, is actually of a very specific rather than a general nature; its source lies in the specialized knowledge systems that most INTJs start building at an early age."

        Tuon mukaan erehdytte, se on teidän virheenne. Käyttäydyn siis ihan asiallisesti, mutta teistä minä vaikutan silti ylimieliseltä.

        Tässä on myös
        "The Compleat Idiot's Guide to the INTJ"
        http://intjcentral.com/manual1

        "We are self-confident.
        No type is more self-confident than the INTJ. We have a very keen awareness of our own knowledge and abilities, and – more importantly – of the limits of our knowledge and abilities. Consequently we can come across as arrogant sometimes. This is your problem to deal with, not ours, since it is a problem of erroneous perception (yours)."

        Tämänkin mukaan virhe on edelleen teissä. En aio siis muuttaa käyttäytymistäni mitenkään.

        Sun mielestä sulla itsellä ei siis ole vastuuta vuorovaikutuksessa, siitä miten sinä ja keskustelukumppanisi ymmärrätte toisenne ja tulette niin sanotusti toimeen keskenänne? Ja vastuuvapauden sosiaalisista normeista sulle antaa sun persoonallisuustyyppisi, koska sosiaaliset normit ovat juuri sinunlaiselle ihmiselle vaikeita ymmärtää? Sun elämäsi helpottuu, kun jätät huomioimatta sosiaaliset normit, mikä samalla tietenkin todistaa sen, että koko normisto on yhdentekevä, koska niitä ilmankin pärjää? Yritän hahmottaa logiikkaasi, vaikka se voi olla multa turha yritys.


      • m36-INTJ
        mablab kirjoitti:

        Sun mielestä sulla itsellä ei siis ole vastuuta vuorovaikutuksessa, siitä miten sinä ja keskustelukumppanisi ymmärrätte toisenne ja tulette niin sanotusti toimeen keskenänne? Ja vastuuvapauden sosiaalisista normeista sulle antaa sun persoonallisuustyyppisi, koska sosiaaliset normit ovat juuri sinunlaiselle ihmiselle vaikeita ymmärtää? Sun elämäsi helpottuu, kun jätät huomioimatta sosiaaliset normit, mikä samalla tietenkin todistaa sen, että koko normisto on yhdentekevä, koska niitä ilmankin pärjää? Yritän hahmottaa logiikkaasi, vaikka se voi olla multa turha yritys.

        "Ja vastuuvapauden sosiaalisista normeista sulle antaa sun persoonallisuustyyppisi, koska sosiaaliset normit ovat juuri sinunlaiselle ihmiselle vaikeita ymmärtää?"

        Eivät ne ole vaikeita ymmärtää, kyseessä on vain se kuka tekee väärin. Olen kyllästynyt siihen että joudun itse korjaileman käytöstäni sen vuoksi että muut tekevät virheitä, enkä minä. Pitäisi tietysti olla niin, että ne joiden voidaan osoittaa tekevän väärin, heidän täytyy myös korjata käyttäytymistään, vaikka ovatkin suurin ryhmä. Olen myös sanonut että mielestäni demokratia ei toimi, koska suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin tyhmiä.

        Valitettavan moni menee vipuun siinä, että luulevat että aina täytyy korjailla omia tekemisiään, jos tuntuu että muiden mielestä teet väärin. Pitää olla hyvä itsetunto, ja uskoa siihen se mitä teet on silti oikein, olkoonpa sitten että tämä saattaa aiheuttaa sinulle hankaluuksia. Monet eivät tietenkään pysty tähän, ja joutuvat peesailemaan muita, mutta INTJ:t pystyvät ainakin kehittymään yli muiden.

        Itse asiassa tässä ei ole kyse siitä että noudattaisin jotakin INTJ manuaalia orjallisesti. Huomasin tuon INTJ-luonteen vasta viime vuonna. Mutta silti olin vuosikymmeniä käyttäytynyt juuri tuolla tavalla mitä sanotaan INTJ:stä, joten uskon että tässä asiassa on perää.


      • GG
        m36-INTJ kirjoitti:

        "Ja vastuuvapauden sosiaalisista normeista sulle antaa sun persoonallisuustyyppisi, koska sosiaaliset normit ovat juuri sinunlaiselle ihmiselle vaikeita ymmärtää?"

        Eivät ne ole vaikeita ymmärtää, kyseessä on vain se kuka tekee väärin. Olen kyllästynyt siihen että joudun itse korjaileman käytöstäni sen vuoksi että muut tekevät virheitä, enkä minä. Pitäisi tietysti olla niin, että ne joiden voidaan osoittaa tekevän väärin, heidän täytyy myös korjata käyttäytymistään, vaikka ovatkin suurin ryhmä. Olen myös sanonut että mielestäni demokratia ei toimi, koska suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin tyhmiä.

        Valitettavan moni menee vipuun siinä, että luulevat että aina täytyy korjailla omia tekemisiään, jos tuntuu että muiden mielestä teet väärin. Pitää olla hyvä itsetunto, ja uskoa siihen se mitä teet on silti oikein, olkoonpa sitten että tämä saattaa aiheuttaa sinulle hankaluuksia. Monet eivät tietenkään pysty tähän, ja joutuvat peesailemaan muita, mutta INTJ:t pystyvät ainakin kehittymään yli muiden.

        Itse asiassa tässä ei ole kyse siitä että noudattaisin jotakin INTJ manuaalia orjallisesti. Huomasin tuon INTJ-luonteen vasta viime vuonna. Mutta silti olin vuosikymmeniä käyttäytynyt juuri tuolla tavalla mitä sanotaan INTJ:stä, joten uskon että tässä asiassa on perää.

        Jos yrittää vakuuttaa toisia, perustelut pitäisi olla olemassa myös. Niitähän sulla yleensä tuntuu olevan, ainakin johonkin pisteeseen saakka. Vaikka olisi kuinka päättäväinen ja uskoisi oman ratkaisun oikeellisuuteen, asian esittämistavalla on silti merkitystä. Sen voi jokainen valita, esittääkö asiat jyrkästi, vai tarjoileeko ne tarjottimella mukavalla kattauksella.

        Toisaalta, sehän on valinta, että miellyttääkö toisia (sillä miten asioita esittää), ellei erityisesti satu haluamaan.


      • ............
        m36-INTJ kirjoitti:

        "Ja vastuuvapauden sosiaalisista normeista sulle antaa sun persoonallisuustyyppisi, koska sosiaaliset normit ovat juuri sinunlaiselle ihmiselle vaikeita ymmärtää?"

        Eivät ne ole vaikeita ymmärtää, kyseessä on vain se kuka tekee väärin. Olen kyllästynyt siihen että joudun itse korjaileman käytöstäni sen vuoksi että muut tekevät virheitä, enkä minä. Pitäisi tietysti olla niin, että ne joiden voidaan osoittaa tekevän väärin, heidän täytyy myös korjata käyttäytymistään, vaikka ovatkin suurin ryhmä. Olen myös sanonut että mielestäni demokratia ei toimi, koska suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin tyhmiä.

        Valitettavan moni menee vipuun siinä, että luulevat että aina täytyy korjailla omia tekemisiään, jos tuntuu että muiden mielestä teet väärin. Pitää olla hyvä itsetunto, ja uskoa siihen se mitä teet on silti oikein, olkoonpa sitten että tämä saattaa aiheuttaa sinulle hankaluuksia. Monet eivät tietenkään pysty tähän, ja joutuvat peesailemaan muita, mutta INTJ:t pystyvät ainakin kehittymään yli muiden.

        Itse asiassa tässä ei ole kyse siitä että noudattaisin jotakin INTJ manuaalia orjallisesti. Huomasin tuon INTJ-luonteen vasta viime vuonna. Mutta silti olin vuosikymmeniä käyttäytynyt juuri tuolla tavalla mitä sanotaan INTJ:stä, joten uskon että tässä asiassa on perää.

        Kyse ei ole siitä että joutuu "korjailemaan" omaa käytöstään, vaan siitä että ei asu täysin omassa kuplassaan ja ole piittaamatta muista.

        Tuo INTJ-kuvaksen "ylimielisyys" liittyy enemmän siihen että INTJ on tod.näk. asiantuntija jollain omalla alallaan ja pätee sillä. Se ei tarkoita että INTJ on AINA OIKEASSA KAIKESSA JA TIETÄÄ KAIKEN ja kuka ei tätä hyväksy on jonkin helvetin näköharhan vallassa.

        m36-INTJ on sosiaalisesti vammautunut, koska on ottanut omalle ylimielisyydelleen ja muista piittaamattomuudelleen kainalosauvan jostain omasta persoonallisuustyypistään, johon voi helppona vastauksena vedota silloin kun ei oikeasti halua itse ajatella tai kehittää itseään.


      • m36-INTJ kirjoitti:

        "Ja vastuuvapauden sosiaalisista normeista sulle antaa sun persoonallisuustyyppisi, koska sosiaaliset normit ovat juuri sinunlaiselle ihmiselle vaikeita ymmärtää?"

        Eivät ne ole vaikeita ymmärtää, kyseessä on vain se kuka tekee väärin. Olen kyllästynyt siihen että joudun itse korjaileman käytöstäni sen vuoksi että muut tekevät virheitä, enkä minä. Pitäisi tietysti olla niin, että ne joiden voidaan osoittaa tekevän väärin, heidän täytyy myös korjata käyttäytymistään, vaikka ovatkin suurin ryhmä. Olen myös sanonut että mielestäni demokratia ei toimi, koska suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin tyhmiä.

        Valitettavan moni menee vipuun siinä, että luulevat että aina täytyy korjailla omia tekemisiään, jos tuntuu että muiden mielestä teet väärin. Pitää olla hyvä itsetunto, ja uskoa siihen se mitä teet on silti oikein, olkoonpa sitten että tämä saattaa aiheuttaa sinulle hankaluuksia. Monet eivät tietenkään pysty tähän, ja joutuvat peesailemaan muita, mutta INTJ:t pystyvät ainakin kehittymään yli muiden.

        Itse asiassa tässä ei ole kyse siitä että noudattaisin jotakin INTJ manuaalia orjallisesti. Huomasin tuon INTJ-luonteen vasta viime vuonna. Mutta silti olin vuosikymmeniä käyttäytynyt juuri tuolla tavalla mitä sanotaan INTJ:stä, joten uskon että tässä asiassa on perää.

        Sosiaalinen normisto vaan ei toimi siten, että väärän tulkinnan tehnyt on automaattisesti väärässä. Tässä puhutaan kai kahdesta erillisestä asiasta, puhutaan kommunikaation eli puheen asiasisällöstä ja toiseksi vuorovaikutuksen muusta osasta, jotka ovat sosiaalisessa normistossa ne tärkeimmät normit. Puheen sisällön oikeellisuus on vakuuttavuuden ja kommunikaation tehokkuuden kannalta epäolennaista.

        Nonverbaalin kommunikaation merkityksen tunnustaminen ja ymmärtäminen siinä miten vaikuttavaa oma viestintä on ihan olennaista juuri INTJ tyyppisen ihmisen vuorovaikutusessa. Sä valitset olla välittämättä ihmisten reaktioista ja se on sun oikeus, mutta jos sä joskus haluat saada ihmiset pitämään susta, niin sä tarvitset vakuuttavuutta, joka nousee sosiaalisten normien ymmärtämisestä ja noudattamisesta.

        Sosiaalinen normisto on olemassa siksi, koska ihminen ei usko kuulemaansa vaan sen mitä se näkee ja tunteiden perusteella olettaa. Tunteiden ohittaminen päätöksen ja toiminnan perusteista tekee niiden tuloksista epärationaalisia. Ihminen uskoo sen mitä tuntee eikä sitä mitä tietää. Jos toimii sen mukaan mitä tietää, eikä ota huomioon sitä, miten ympärillä olevat ihmiset toimivat tunneperusteisesti ei tule toimeen toisten ihmisten kanssa vaikka olisi miten oikeassa. Mä oletan että sä olet täällä sinkut palstalla koska haluat löytää kumppanin itsellesi. Sellaiset ihmiset kuin sinä ovat sen verran harvinaisia, että jos haluat realisoida tuon parisuhde ajatuksen todeksi, sun on otettava tämä asia huomioon.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Sosiaalinen normisto vaan ei toimi siten, että väärän tulkinnan tehnyt on automaattisesti väärässä. Tässä puhutaan kai kahdesta erillisestä asiasta, puhutaan kommunikaation eli puheen asiasisällöstä ja toiseksi vuorovaikutuksen muusta osasta, jotka ovat sosiaalisessa normistossa ne tärkeimmät normit. Puheen sisällön oikeellisuus on vakuuttavuuden ja kommunikaation tehokkuuden kannalta epäolennaista.

        Nonverbaalin kommunikaation merkityksen tunnustaminen ja ymmärtäminen siinä miten vaikuttavaa oma viestintä on ihan olennaista juuri INTJ tyyppisen ihmisen vuorovaikutusessa. Sä valitset olla välittämättä ihmisten reaktioista ja se on sun oikeus, mutta jos sä joskus haluat saada ihmiset pitämään susta, niin sä tarvitset vakuuttavuutta, joka nousee sosiaalisten normien ymmärtämisestä ja noudattamisesta.

        Sosiaalinen normisto on olemassa siksi, koska ihminen ei usko kuulemaansa vaan sen mitä se näkee ja tunteiden perusteella olettaa. Tunteiden ohittaminen päätöksen ja toiminnan perusteista tekee niiden tuloksista epärationaalisia. Ihminen uskoo sen mitä tuntee eikä sitä mitä tietää. Jos toimii sen mukaan mitä tietää, eikä ota huomioon sitä, miten ympärillä olevat ihmiset toimivat tunneperusteisesti ei tule toimeen toisten ihmisten kanssa vaikka olisi miten oikeassa. Mä oletan että sä olet täällä sinkut palstalla koska haluat löytää kumppanin itsellesi. Sellaiset ihmiset kuin sinä ovat sen verran harvinaisia, että jos haluat realisoida tuon parisuhde ajatuksen todeksi, sun on otettava tämä asia huomioon.

        Elä kehtoo...sä puhut nyt aivan liian pehmoisia ja aivan liian tosia. Eihän tuollaiseen fiksuuteen(?) voi edes sanoa vastaan mitään :}


      • deft kirjoitti:

        Elä kehtoo...sä puhut nyt aivan liian pehmoisia ja aivan liian tosia. Eihän tuollaiseen fiksuuteen(?) voi edes sanoa vastaan mitään :}

        Onko kehtaaminen sun puheessa itäsuomalaisesti viitsimistä vai länsisuomalaisesti nolostumista? Niin ja oliko toi kohteliaisuus vaiko kommentti, jossa todetaan kaikki sanomani typeräksi? Deftin tulkitsemisen käsikirjaa kaivataan. :P

        Niin ja odotas vaan kohta paikalle astelee m36-INTJ joka kohta kohdalta ampuu mun pehmoiset totuuteni alas. Se varmaan tekee sen nautinnolla eli tästä tulee selkeästi mun teoreettisen analyysini joutsenlento. Hyvästi Mablabin "totuus", jää hyvästi. *vilkuttaa valkean nenäliinansa kanssa*


      • djghkdfgkd
        mablab kirjoitti:

        Onko kehtaaminen sun puheessa itäsuomalaisesti viitsimistä vai länsisuomalaisesti nolostumista? Niin ja oliko toi kohteliaisuus vaiko kommentti, jossa todetaan kaikki sanomani typeräksi? Deftin tulkitsemisen käsikirjaa kaivataan. :P

        Niin ja odotas vaan kohta paikalle astelee m36-INTJ joka kohta kohdalta ampuu mun pehmoiset totuuteni alas. Se varmaan tekee sen nautinnolla eli tästä tulee selkeästi mun teoreettisen analyysini joutsenlento. Hyvästi Mablabin "totuus", jää hyvästi. *vilkuttaa valkean nenäliinansa kanssa*

        Se vain pehmusti kehua pienellä kiusottelulla, ettei susta tule diiva.


      • m30-INTP
        mablab kirjoitti:

        Onko kehtaaminen sun puheessa itäsuomalaisesti viitsimistä vai länsisuomalaisesti nolostumista? Niin ja oliko toi kohteliaisuus vaiko kommentti, jossa todetaan kaikki sanomani typeräksi? Deftin tulkitsemisen käsikirjaa kaivataan. :P

        Niin ja odotas vaan kohta paikalle astelee m36-INTJ joka kohta kohdalta ampuu mun pehmoiset totuuteni alas. Se varmaan tekee sen nautinnolla eli tästä tulee selkeästi mun teoreettisen analyysini joutsenlento. Hyvästi Mablabin "totuus", jää hyvästi. *vilkuttaa valkean nenäliinansa kanssa*

        Mablabin teoria on että tunteet ovat "todempia" kuin rationaalinen päättely, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa kun liikutaan logiikan maailmassa, mutta kun liikutaan sosiaalisessa maailmassa, niin tunteiden täydellinen sivuuttaminen on tyhmää ja ylimielistä, koska a) edes INTJ ei ole aina oikeassa, joten jonkun suoran totuuden laukominen muista piittaamatta ON ylimielistä, b) pelkän rationaalisuuden varassa eläminen on vailla sisältöä - hyödyllisyys ja käytännöllisyys ovat ainoita arvoja joita puhdas rationalisti voi tunnustaa.

        On aivan turhaa etsiä esim. parisuhdetta, jos suhtautuu vastakkaiseen sukupuoleen pelkkänä käyttöliitymänä, eli hallittavana objektina, eikä toisena elävänä ja tuntevana subjektina.

        Puhtaan rationaalinen INTJ ei osaa huomioda maailman ja ihmisten sisäisyyttä, subjektiutta. Tällainen INTJ elää solipsistisessa maailmassa, jossa kaikki maailma pyörii hänen ympärillään, hänen olettamallaan tavalla (käytännöllisesti ja tehokkaasti, muu on humpuukia). INTJ kieltää koko sisäisyyden olemassaolon ja näkee maailman pelkkänä loogisena pelinä, jossa elämän valintoja tehdään juurikin hyödyllisyyden ja tehokkuuden nimissä, mutta mikä on tällaisen elämän sisältö ja tarkoitus? Äärimmillään tällainen ajattelu, jos INTJ tahtoo olla todella johdonmukainen, johtaisi esim. kehitysvammaisten ja muiden "hyödyttömien" olentojen kaasuttamiseen (natsikortti pelattu).


      • m30-INTP kirjoitti:

        Mablabin teoria on että tunteet ovat "todempia" kuin rationaalinen päättely, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa kun liikutaan logiikan maailmassa, mutta kun liikutaan sosiaalisessa maailmassa, niin tunteiden täydellinen sivuuttaminen on tyhmää ja ylimielistä, koska a) edes INTJ ei ole aina oikeassa, joten jonkun suoran totuuden laukominen muista piittaamatta ON ylimielistä, b) pelkän rationaalisuuden varassa eläminen on vailla sisältöä - hyödyllisyys ja käytännöllisyys ovat ainoita arvoja joita puhdas rationalisti voi tunnustaa.

        On aivan turhaa etsiä esim. parisuhdetta, jos suhtautuu vastakkaiseen sukupuoleen pelkkänä käyttöliitymänä, eli hallittavana objektina, eikä toisena elävänä ja tuntevana subjektina.

        Puhtaan rationaalinen INTJ ei osaa huomioda maailman ja ihmisten sisäisyyttä, subjektiutta. Tällainen INTJ elää solipsistisessa maailmassa, jossa kaikki maailma pyörii hänen ympärillään, hänen olettamallaan tavalla (käytännöllisesti ja tehokkaasti, muu on humpuukia). INTJ kieltää koko sisäisyyden olemassaolon ja näkee maailman pelkkänä loogisena pelinä, jossa elämän valintoja tehdään juurikin hyödyllisyyden ja tehokkuuden nimissä, mutta mikä on tällaisen elämän sisältö ja tarkoitus? Äärimmillään tällainen ajattelu, jos INTJ tahtoo olla todella johdonmukainen, johtaisi esim. kehitysvammaisten ja muiden "hyödyttömien" olentojen kaasuttamiseen (natsikortti pelattu).

        Kyllä. Mutta väitän silti tunneseikkojen huomioimatta jättäminen saattavan johtaa epäloogisuuteen, pystyvätkö esimerkiksi tutkijat aina erottamaan omien tunnetarpeidensa vaikutuksen tutkimusta tehdessään ja tuloksia tulkitessaan. En toki tiedä "kovien" tutkimusalojen toiminnasta yhtikäs mitään, mutta sen mihin kohteeseen tutkija suuntaa tutkimuksensa lienee aina jonkin verran ainakin tunnesidonnaista.

        Kieli on myös itsessään sosiaalinen kontstruktio, mikä tarkoittaa että jokaisella sanalla on väistämättä olemassa oma sosiaalinen tasonsa. Numerot ovat siitä helppoja, ettei niillä ole samankaltaisia tunnesidoksia kuin vasta silloin kun ne asetetaan symbolisoimaan jotakin tiettyä arvoa tai selittämään jotain kontekstia.

        Mä olen itse muuten ISFP, vaikka ei se ehkä ole näihin paljon perehtyneille ehkä mikään yllätys.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Onko kehtaaminen sun puheessa itäsuomalaisesti viitsimistä vai länsisuomalaisesti nolostumista? Niin ja oliko toi kohteliaisuus vaiko kommentti, jossa todetaan kaikki sanomani typeräksi? Deftin tulkitsemisen käsikirjaa kaivataan. :P

        Niin ja odotas vaan kohta paikalle astelee m36-INTJ joka kohta kohdalta ampuu mun pehmoiset totuuteni alas. Se varmaan tekee sen nautinnolla eli tästä tulee selkeästi mun teoreettisen analyysini joutsenlento. Hyvästi Mablabin "totuus", jää hyvästi. *vilkuttaa valkean nenäliinansa kanssa*

        Viitsimistä viitsimistä, beibe. Ei siitä voi nolostua, jos joku osaa sanoa asioita niin hienosti että toisilla menee niin sanotusti sormi suuhun.
        Tulkitsemisen käsikirja, check. Ilmestyy sitten kun on tarvittava määrä kiinnostuneita kuuntelijoita.

        Pehmoisissa totuuksissa on muuten sellainen hyvä puoli, että vaikka ne ampuis seulaksi, niin ei ne tipu maahan.


      • deft kirjoitti:

        Viitsimistä viitsimistä, beibe. Ei siitä voi nolostua, jos joku osaa sanoa asioita niin hienosti että toisilla menee niin sanotusti sormi suuhun.
        Tulkitsemisen käsikirja, check. Ilmestyy sitten kun on tarvittava määrä kiinnostuneita kuuntelijoita.

        Pehmoisissa totuuksissa on muuten sellainen hyvä puoli, että vaikka ne ampuis seulaksi, niin ei ne tipu maahan.

        Tänks hani.
        Sä uskot siis määrään enemmän kuin laatuun. Käsikirja lähtee painoon vasta määrän ylitettyä kriittisen tarpeen.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Tänks hani.
        Sä uskot siis määrään enemmän kuin laatuun. Käsikirja lähtee painoon vasta määrän ylitettyä kriittisen tarpeen.

        Laatu lentää ensimmäiseksi ikkunasta ulos jos tavoitteena on päästä eteenpäin elämässä. Laatu myös tarkoittaa hinkkaamista. Ja mä en ole hinkkaaja tyyppiä. Paitsi silloin kun jynssään juuriharjalla kaakeleiden väliä (>> viikonloppusiivous, muuten vain)
        Jos mä voisin olla itse jollekulle joskus laatua, niin ehkä mä lopetan horinat määrällisyydestä.

        Ala markkinoimaan. Kerro tulokset. Sitten painetaan. Siis kirjaa.


      • @kymppi

        hehehehhhheeeeee : )


    • Älyn haamu

      7 pojoa

      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

    • King Narcissus

      13

      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is MEDIUM

    • WrappedInPlastic

      Your score is 9
      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is MEDIUM
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

      Julkkistohtori Dr Dre on sitten tuttu MTV:n Teen Momista... ;)

    • varamara siis mara

      Your score is 15


      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is MEDIUM
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

    • Mukava immeinen?

      4 pistettä.

      Mutta hei, jos sä halusit todistaa ettet ole narsku, niin eipä kuulkaa olisi vaikea tuon testin perusteella niin vastailla.

      • m36-INTJ

        Ei olisi ei. Kun vastailin miten luulen että täydellinen narsisti vastaisi sain 36/40.

        Olet itse kyllä melkoinen ressu 4 pisteellä. Matalat pisteet eivät tässä testissä ole myöskään hyvä asia, sillä se indikoi mm. huonoa itsetuntoa, ja sitä ettei siis arvosta itseään.


      • mukava immeinen
        m36-INTJ kirjoitti:

        Ei olisi ei. Kun vastailin miten luulen että täydellinen narsisti vastaisi sain 36/40.

        Olet itse kyllä melkoinen ressu 4 pisteellä. Matalat pisteet eivät tässä testissä ole myöskään hyvä asia, sillä se indikoi mm. huonoa itsetuntoa, ja sitä ettei siis arvosta itseään.

        Voipi olla että olenkin, mutta en silti keekoile peilin edessä.


    • Alisuoriutujako

      Sain 5p. Kaikki LOW.

    • Korkeimmat vissiin tähän mennessä:

      Your score is 17

      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is HIGH
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is MEDIUM

      • ..........

        exploitativeness high - eli tykkäät käyttää ihmisiä hyväksesi?


      • selitys tässä
        .......... kirjoitti:

        exploitativeness high - eli tykkäät käyttää ihmisiä hyväksesi?

        Ihmiset kuuntelevat isokokoista miestä vaikka se olisi täys pahvi.


      • .......... kirjoitti:

        exploitativeness high - eli tykkäät käyttää ihmisiä hyväksesi?

        En tykkää, mutta tuollainen tuli kun testasin.


      • huhuh...

        En ois kyl uskonut, että it-mies on vastenmielinen hyväksikäyttäjä.


      • Cranky_geek
        .......... kirjoitti:

        exploitativeness high - eli tykkäät käyttää ihmisiä hyväksesi?

        Toi tarkoittaa kyllä mun nähdäkseni hyväksikäytettävyyttä, eli ton testin mukaan siis itmiestä olisi helppoa käyttää hyväksi.

        Mitä nyt noita kysymyksiä lueskelin, niin noi pisteet tulee kiltteyden kautta. Siis jos tossa on korkeat pinnat, niin sä oot vähän niin kuin helposti muiden tahtoon alistuva ja sellanen ns. ylikiltti ihminen, jota olis sitä kautta helppoa käyttää hyväksi, kun et osaa sanoa ei vaikka sisimmässä usein haluaisitkin.


      • ......
        Cranky_geek kirjoitti:

        Toi tarkoittaa kyllä mun nähdäkseni hyväksikäytettävyyttä, eli ton testin mukaan siis itmiestä olisi helppoa käyttää hyväksi.

        Mitä nyt noita kysymyksiä lueskelin, niin noi pisteet tulee kiltteyden kautta. Siis jos tossa on korkeat pinnat, niin sä oot vähän niin kuin helposti muiden tahtoon alistuva ja sellanen ns. ylikiltti ihminen, jota olis sitä kautta helppoa käyttää hyväksi, kun et osaa sanoa ei vaikka sisimmässä usein haluaisitkin.

        Mutta miten se liittyy narsismiin? Jos saa korkeat exploitativeness pisteet niin sen pitäis lisätä narsismin määrää testin mukaan - tuskinpa narsistit on helposti hyväksikäytettäviä.


      • deft
        Cranky_geek kirjoitti:

        Toi tarkoittaa kyllä mun nähdäkseni hyväksikäytettävyyttä, eli ton testin mukaan siis itmiestä olisi helppoa käyttää hyväksi.

        Mitä nyt noita kysymyksiä lueskelin, niin noi pisteet tulee kiltteyden kautta. Siis jos tossa on korkeat pinnat, niin sä oot vähän niin kuin helposti muiden tahtoon alistuva ja sellanen ns. ylikiltti ihminen, jota olis sitä kautta helppoa käyttää hyväksi, kun et osaa sanoa ei vaikka sisimmässä usein haluaisitkin.

        ^ Jotakuinkin näin

        Kun omissa vastauksissa totesin, että en ole juurikaan riippuvainen siitä miten muut minut näkevät, noin niin kuin yleisesti kaikissa kysymyksissä niin lopputulos on LOW.


      • GG
        ...... kirjoitti:

        Mutta miten se liittyy narsismiin? Jos saa korkeat exploitativeness pisteet niin sen pitäis lisätä narsismin määrää testin mukaan - tuskinpa narsistit on helposti hyväksikäytettäviä.

        Kyllä se varmaan noinpäin menee kuin sanoit. Muutenhan nuo arvot menisivät tosiaan eri suuntiin.

        Eihän sen toisaalta tarvitse tarkoittaa kuin että jos exploitativeness on normaali, niin ei anna käyttää itseään hyväkseen, ja jos se on tapissa, niin sitten käyttää toisia ihan 6-0.


      • Cranky_geek
        ...... kirjoitti:

        Mutta miten se liittyy narsismiin? Jos saa korkeat exploitativeness pisteet niin sen pitäis lisätä narsismin määrää testin mukaan - tuskinpa narsistit on helposti hyväksikäytettäviä.

        Niin, totta. Varmaan se on sittenkin noin päin, mutta aika suppeahan toi testi on joka tapauksessa. Vielä samoja kysymyksiä toistettiin moneen kertaan hieman eri tavalla muotoiltuna.


    • sir_eino_

      32 pärähti.

      • sanaseppooooo

        pärähtää



        Jokseenkin geneerinen verbi, joka voi tarkoittaa ainakin seuraavia asioita:

        1. Käynnistyä, alkaa. (Yleensä, mutta ei pakosti, meteliä tuottaen.)

        2. Tulla, saapua.

        3. Tapahtua (jotain merkillepantavaa).

        4. Tuotaa ääntä.

        5. (slangia) (huumeesta) alkaa vaikuttaa


    • yksi naine vain

      Iha kumma testi o_O
      Oikein pelkäsin joitain omia rehellisiä vastauksia, että nyt tulee hirveä narsistinatsi esiin ja pitäisi vastata toisin... ja silti tuli vaan toi alle jenkkimediaani! Millaisia ihmisiä ne sitten on?

      Score 12

      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is MEDIUM
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

    • Vivian-Vanessa

      Vau, 15. Olenko amerikkalainen?

    • 7+20

      Your score is
      5
      Maximum is 40. Average for Americans is 15. Highest tested celebrity is Robin Quivers, with 34.


      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

      Lieneekö hyvä vai huono asia :D

    • Darth

      4. No ehkä olisin hieman pusertamalla olisin voinut saada 6, ei se nyt niin ehdotonta ole. XD Pieni pistemäärä kuvastaa hyvin miksen ole löytänyt edes koulutukseni mukaista työtä. Kun ei ole valmiuksia itsensä markkinointiin ja lujaa luottamusta itseensä niin siihenhän se kaatuu, kun ei tahdo uskaltaa edes yrittää. Helpompi olisi olla narsisti.

    • ......

      Kaikki alle 10 pistettä saavat on toivottomia nössöjä, joille ei ole sijaa tässä maailmassa.

    • violet.

      16/40

      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is MEDIUM
      Your score for Exploitativeness is MEDIUM
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is MEDIUM

    • 10 pistettä


      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is MEDIUM
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

    • Yrittäjä vastaa

      Monesta kohdasta puuttui kokonaan minulle sopiva vaihtoehto, joten tulokset ovat vähän sitä sun tätä. Minulla on rauhallinen kotipersoona ja tarmokas yrittäjäpersoona, ja vastasin sitten jälkimmäisen mukaan:

      26 ja

      Your score for Authority is HIGH
      Your score for Self-sufficiency is MEDIUM
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is HIGH
      Your score for Vanity is HIGH
      Your score for Entitlement is LOW

    • 7/40

      Oho, sain vain 7 pointsia?

      Kaikki muut oli LOW paitsi vanity oli MEDIUM.

      Mä katselen itseäni kyllä alasti peilistä, en nyt usein mutta toisinaan, ja kyllä oma alastomuuteni on minusta kiihottavaa. Sanottakoon että olen autoeroottinen luonne, ja sellainen mun mielestä pitäis jokaisen kyetäkin olemaan, ettei olisi mitään alemmuuskompleksia sängyssä, miehellä eikä naisella. Mutta noin muuten mulle on se ja sama olenko johtaja vai alainen, olenko huomion keskipiste vai yleisöä. Tottakai kadulla tekee gutaa jos joku katsoo pidempään, ja sen verran itsetuntoa löytyy että tiedän ettei tämä silloin katso että onpas ruma tyyppi :) Oman ulkonäön suhteen olen siis aika itsevarma, ja itsevarma myös puheissani koska tiedän mihin pystyn ja mihin en. Siitä sitten 7/40, huhhuh.

    • Your score is 7

      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

      Tuijotan itseäni peilistä ja maailma olisi parempi paikka jos minä johtaisin sitä.

    • n42-INTJ

      Aloittajan nimimerkkiä mukaellen :)
      16/40

      Mietin, miten ikä vaikuttaa tällaisiin testeihin, omat vastaukseni olisivat olleet ihan muuta vielä 20 vuotta sitten. Itseluottamus kun kehittyy iän myötä, ja ennen kaikkea, itsetuntemus. Vai onko kysymys INTJ-persoonani viehättävästä tavasta tietää täsmälleen oman tietämyksensä rajat?

      • m36-INTJ

        "Mietin, miten ikä vaikuttaa tällaisiin testeihin, omat vastaukseni olisivat olleet ihan muuta vielä 20 vuotta sitten. Itseluottamus kun kehittyy iän myötä, ja ennen kaikkea, itsetuntemus."

        INTJ:n itsevarmuus lisääntyy tiedon ja tiedonhallinnan myötä. Monet ihmiset eivät kehity 20 vuodessa ajattelun suhteen mitenkään. Monille ihmisille tieto on vain kasa irrallisia faktoja, ja ei ymmärrettä miten nämä faktat liittyvät toisiinsa. Ja päättelykyky on myös alkeellista, ja nojaa muutamiin yksinkertaisiin nyrkkisääntöihin.

        INTJ:t (sekä jotkut niiden sukulaisluonteet) ainakin tekevät suuren työn elämänsä aikana siinä että rakentavat viitekehyksen itselleen, johon tieto ripustetaan, ja uusi omaksuttu tieto verrataan aina olemassaolevaan tietoon, ja suhteet muihin olemassaoleviin tietoihin arvioidaan.

        Viittaan Tiede2000 lehdessä yhteen artikkeliin, joka löytyy netistäkin:
        http://www.tiede.fi/artikkeli/1330/arkijarki_hylkii_tiedetta

        "Rosenbergin mukaan vain harva jäsentää maailmaa systemaattisesti.
        – Systemaattisella tavalla päättelevät ihmiset suhtautuvat maailmaan mahdollisten kytkentöjen järjestelminä. Heillä on kyky tunnistaa, että ilmiöt tapahtuvat aina jossakin tietyssä viitekehyksessä."
        – Arvioni mukaan vain pieni osuus teollisuusmaiden ihmisistä, ehkä noin kymmenesosa, ajattelee tällä tavoin.
        "
        Tuo ylläoleva kuvaa selvästi INTJ-persoonia.

        Shawn Rosenberg sanoo tulostensa osoittavan, että ehdoton valtaosa ihmisistä ajattelee lineaarisesti eli päättelee asioita yksinkertaisen luokittelun ja syy-seuraussuhteiden avulla.
        – Päättelyketju on varsin yksinkertainen. Jos uskon, että X:n aiheuttaa Y, niin aina kun näen Y:n, oletan, että sitä seuraa X tai jos näen X:n, niin otaksun, että sitä edelsi Y, Rosenberg selittää sähköpostissaan.

        "Lineaarinen ajattelija nojaa useimmiten yhteen kategoriaan tai sääntöön, jonka avulla käsillä olevaan kysymykseen saa jotakin järkeä. Yleensä hän on omaksunut ne toisilta ihmisiltä tai ne ovat muuten juurtuneet kulttuuriin.
        – Henkilökohtaiset kokemukset tulkitaan valmiiden kategorioiden ja sääntöjen kautta. Tämäntyyppinen ajattelu luottaa auktoriteetteihin eikä suhtaudu kriittisesti vallitseviin sääntöihin."

        Tästä seuraa kaikki ongelmat, mitä suurimmassa osassa ihmisissä näkyy, eli kritiikittömyys sekä auktoriteettiusko, jota vallanpitäjät käyttävät hyväkseen, joka on täysin läpinäkyvää ainakin kehittyneelle INTJ-luonteelle, sekä yleisesti alkeellinen päättelytapa, ja toisten kopioiminen.

        Omatkin vastaukseni olisivat olleet myös erilaisia, sanotaanko 10 vuotta sitten. Nyt olen varma siitä esimerkiksi että maailma olisi parempi paikka elää (myös muille), jos minä hallitsisin sitä.

        "Vai onko kysymys INTJ-persoonani viehättävästä tavasta tietää täsmälleen oman tietämyksensä rajat? "
        En usko.


    • Miss Fury

      Jee lisää testejä!

      Your score is 11

      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is MEDIUM
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

      Joissakin kohdissa kumpikaan vaihtoehto ei käynyt mutta niinhän se on kaikissa testeissä...

    • GG

      Your score is 15

      Average for Americans is 15.

      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is MEDIUM
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

      Olen keskimääräinen amerikkalainen.

    • Naisenrumilus

      Your score is 5


      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

    • tmään88

      Your score is 4
      Maximum is 40. Average for Americans is 15.

      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

    • Lempiluku tuli

      Your score is 3

      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

    • deft

      Your score is
      11
      Maximum is 40. Average for Americans is 15. Highest tested celebrity is Robin Quivers, with 34.


      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is MEDIUM
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

      ----------------------------------------------
      Pari huomiota aloitukseen:
      "nuorennusterapia" kuulostaa jotenkin epäilyttävältä. Ennemmin olisin tyytyväinen itseeni noin niin kuin yleisesti ja koko ajan. Sen pitäisi tehdä minusta narsistin, siltikin on surkeaa että testi väittää minun olevan "ressukka".
      Ja tästä seuraakin se, että jos aloittajan mielestä "ressukka" on vähemmän kyvytön (lue: testin mukaan ei-niin-karismaattinen-kuin-muut), ei ole syntynyt johtajaksi, pitää itseään jotakuinkin saman arvoisena kuin suurinta osaa ihmiskunnasta ja sen lisäksi ei vaadi muilta sen suurempia, niin olen mieluusti "ressukka".

    • Kertis

      Your score is
      8
      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

      .............

      Nuorempana olisin saattanut vastailla "i'm so special"-tyyppisesti, mutta nykyisellään olen omaksunut sen kannan, että melkeinpä kaikki ovat loppujen lopuksi suhteellisen likeisiä variaatioita ihmisyyden perusmuodosta - ja niistä harvoista poikkeuksista saa lukea historiankirjoista.

    • ghjghjghj

      Your score is
      8
      Maximum is 40. Average for Americans is 15. Highest tested celebrity is Robin Quivers, with 34.


      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

    • 0 pistettä. En välttämättä ymmärtänyt kaikkia kohtia.

      • ......

        Tuolle on myös toinen nimitys: kynnysmatto.


      • ...... kirjoitti:

        Tuolle on myös toinen nimitys: kynnysmatto.

        Mikä se ensimmäinen nimitys on?


      • deft
        wlfwd kirjoitti:

        Mikä se ensimmäinen nimitys on?

        en-välttämättä-ymmärtänyt-kaikkia-kohtia

        Tuo on siis se ensimmäinen nimitys. Sen ei kuuluisi olla niin loukkaava kuin "kynnysmatto".

        D'uh!
        Olipas taasen turha kommentti. Anteeksi.


    • vbcbcvbcv

      21

      Ehdin laittaa jo kiinni ruudun, joten en muista noita erittelyjä. Uskoisin, että pitää paikkaansa minun kohdallani. Joihinkin ei kyllä löytynyt oikein sopivaa, jolloin jouduin kallistumaan tuohon narsistisempaan vastaukseen.

    • Jaanamarjukka

      Your score is
      4
      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

      Kuvittelin vastaavani vähän yläkanttiin, kun ajattelin, että tykkään katsoa itseäni peilstä. Hyi minua.

    • 2

      Oli kyllä aika surkea testi, kysymykset oli vähän niin ja näin, että tuli vaan tota matalaa kaikista....

    • 14.

      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is LOW
      Your score for Exhibitionism is MEDIUM
      Your score for Exploitativeness is HIGH
      Your score for Vanity is LOW
      Your score for Entitlement is LOW

      joopa..

    • .......

      Your score is
      20
      Your score for Authority is MEDIUM
      Your score for Self-sufficiency is MEDIUM
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is MEDIUM
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is HIGH

      No toi nyt oli tollasta Valitut Palat-tyyppistä jenkkituubaa, mitä nää sun linkkaamat testit ja tutkimukset yleensäkin on.

    • Testifriikki

      Your score is
      8
      Your score for Authority is LOW
      Your score for Self-sufficiency is LOW
      Your score for Superiority is MEDIUM
      Your score for Exhibitionism is LOW
      Your score for Exploitativeness is LOW
      Your score for Vanity is MEDIUM
      Your score for Entitlement is LOW

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe