..tai ennemminkin ATM ja tukkoinen nenä. Gilmartinin Love-shyness -kirjassa(sivu 396, http://www.love-shy.com/gilmartin_book/download.php?downloadbook=true) mainitaan ATM:illä olevan tavallisia ihmisiä enemmän ongelmia nenänsä kanssa, joten miten on, kanssaluuserit, oletteko kärsineet vastaavista pulmista?
Itselläni on ainakin käytännössä aina nenä joko vähän tukossa tai vuotavana. Hengittäminen luonnistuu huomattavasti helpommin suun kautta ja vähänkään rivakammin liikkuessa näin onkin käytännössä pakko tehdä. Nukkuessanikin hengitän suun kautta ja sen myötä hampaatkin kasvoivat vinoon. Elämä on perseestä. :(
Sinkut ja tukkoinen nenä
10
117
Vastaukset
- HAHAHAHAH
"Nukkuessanikin hengitän suun kautta ja sen myötä hampaatkin kasvoivat vinoon."
Viikon parhaat naurut! XDDDD- FF:n haiseva vittu
Huvittavaa kyllä, mutta näyttäähän se googlen mukaan olevan totta.
- asdgasd
Jep KAIKILLA asspergerluuseri sinkuilla on tukkoinen nenä. Sehän on aivan varma!
- alsø_sprach_jungfrau
Ei kaikilla, mutta yli puolella.
Krooninen nuha vaivaa. Pysyy tosin kurissa allergialääkkeiden ansiosta.
- Naisasialooseri.
Löytyyköhän tuo Gilmartinin loveshyness-kirja mistään suomenkielisenä. Erittäin mielenkiintoinen opus nimittäin.
- 10+1
On kyllä koko ajan tukkoisuutta niin, että vain jompi kumpi sierain vetää!
Voisiko olla, että feromoneihin reagoiminenkin on oireista johtuen heikompaa, missaa niitä tilaisuuksia, joissa tarkkanenäisempi toimii vaistonvaraisesti oikein. - syntynyt atm:ksi :D
Johan oli aloitus ??? ...mutta kun otit puheeksi niin kyllä! Tääkin on musta aika pässin lihaa. Kun olet flunssaisen oloinen nuhanenä niin ei siinä ulkoinen seksikkyys ole huipussaan. Ja kun talvesta selviää niin entäs se saamarin kevät! Kun luonto herää eloon ja mehiläiset pörräävät kukissa niin kiva kärsiä nenä vuotaen ja silmät punaisenä siitepölystä.
- itse huomasin
Taas kerran kun kävin lapissa ja nukuin autossa niin hajuaisti parani. Sitten taas kun nukuin ensimmäisen yön kotona niin nenä meni tukkoon. Elikkä vika on huoneilmassa. Pitää hommata jonkunlainen ilmanpuhdistin joka puhdistaa ilmaa suoraan yläpuolelta kun nukkuu.
- "ei hyvää päivää"
Hampaat vinossa, ei helkutti. Tämä on siis niin hupa palsta ettei paremmasta väliä. Työkaverit toimistolla syyttää minua kohta työrauhan häiritsemisestä kun näytän niille näitä "parhaita" paloja. Mutta jatketaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519