http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011082514259389_uu.shtml
tuon jutun luettuasi
Kuvaile Mariaa yhdellä sanalla
16
100
Vastaukset
Maria haluaa selvästikin kannustaa kansalaisia (vähintäänkin) alkoholin sekäkäyttöön. Kun kaljasta ei mene polla sekaisin, niin ainahan voi ottaa snapseja väliin. Sepä vasta onkin kansanterveydellisesti loistoidea!
Missä voin antaa Marialle plussapeukun?- Ei-ylioppilas:.!1%#?
.
Ei-ylioppilas??????????????
. - tikru..
En mitään. Ihan sama mulle.
- Mutta tikru,
eikös sulle tämä alkoholi ollut lähellä sydäntäsi?
- tikru..
Mutta tikru, kirjoitti:
eikös sulle tämä alkoholi ollut lähellä sydäntäsi?
Kuinniin? Mulle on ihan sama vaikka kaikki alkoholi kaadettas maahan. :-) Mä en tartte.
- .
kukkahattutätsky
- kirpsu
Mustavalkoinen.
- ^^^^^^
Sun toinen nimesihän on Maria.
- ...........
Teet itse näitä kyssäreitä ja vastaat niihin itse............
Silloin kun systeemi on haluton puuttumaan niihin syihin miksi juodaan niin systeemi pyrkii hakemaan uskottavuutta puuttumalla siihen mitä juodaan....
- booooooooooooooooooo
Tylsä.
- Erkki Tuomio&
Ihmiskunnanvihollinen.
Minä en aio maksaa tälle rosvovaltiolle enää senttiäkään alkoholiveroa. Ostan ulkomailta, keitän itse tai juon vettä.- suosittelen,
erittäin lämpimästi!
- 8+11
bitch
- kjgiutiotr
Kappas Guseniinan vertaaminen Apartheid etelä-afrikkaan oli ylläpidolle liikaa :)
hukas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533