Kahdeksan syytä, miksi saatat olla sinkku tahtomattasi

Onko näin?

1. Negatiivisuus

2. Olet liian valikoiva

3. Tavoittelet kuuta taivaalta

4. Et osaa tehdä kompromisseja

5. Olet epätoivoinen

6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle

7. Olet liian helppo nakki

8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

96

2892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Tässä oikea lista

      1. Realistisuus

      Olen 26-vee avohoitopotilas joka teinaa alle 15 000 euroa vuodessa.

      2-4. Rumat naiset ei vaan kiinnosta. Ollaan sitten sinkkuna ja puuhaillaan yksin outoja.

      5. EN OLE

      6. Mulla ei muuta olekaan kuin tilaa.

      8. Olen sinut sen kanssa että en tule toimeen ihmisten kanssa.

      • Aatu von Bordell

        Mää haluun ainaski naista maistaa joka suunnalta, eikä vain aina samalta rupsahtaneelta muijalta samassa taloudessa vuosikausia. Paras ottaa irtopainoksia, niin pysyy itsekin pirteenä.


    • N18V

      1. En ole.

      2. Saatan olla.

      3. Tavoittelen kuuta taivaalta.

      4. Osaa tehdä.

      5. En ole.

      6. On tilaa.

      7. EN OLE.

      8. On vain tulevaisuutta.

      • yuetytuiftyryuieyt

        ryhdytään kaikki miehet homoiksi ja naiset lesboiksi,tämä ilmiöhän on kovasti lisääntynytkin! ja sitten annetaan italiaan 2miljardia saman verran belgiaan ja niille jotka rahaa tarvii heille myös!! ja kaupan päälle otetaan 2miljardia mutiaista suomeen,niin kyllä maailma PELASTUU TAKUULLA!!!minä laitan takuupaperiin allekirjoituksen!!!


      • who cares
        yuetytuiftyryuieyt kirjoitti:

        ryhdytään kaikki miehet homoiksi ja naiset lesboiksi,tämä ilmiöhän on kovasti lisääntynytkin! ja sitten annetaan italiaan 2miljardia saman verran belgiaan ja niille jotka rahaa tarvii heille myös!! ja kaupan päälle otetaan 2miljardia mutiaista suomeen,niin kyllä maailma PELASTUU TAKUULLA!!!minä laitan takuupaperiin allekirjoituksen!!!

        jotku ei pääse ton politiikan yli sitten millään. Unohda jo ja elä.
        kyllä se siitä...


    • kaikenlaista kokenut

      Ehdottomasti numero kakkonen. Jolloin syy on paljolti kolmonen.
      Mieluisille numero seitsemän. Se jolla rohkeutta lähestyä ja tehdä tuttavuutta.

    • WrappedInPlastic

      1. Negatiivisuus - mä en ole pessimistinen, vaan realisti :)

      2. Olet liian valikoiva - en

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta - en

      4. Et osaa tehdä kompromisseja - osaan, kun oikein pinnistän

      5. Olet epätoivoinen - en

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle - tavallaan ei... On vähän kaaosta.

      7. Olet liian helppo nakki - no ei tod. *putoaa tuolilta*

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - riippu miten pitkälle menneisyydessä mennään..?

      • taikapillu

        Kaikki pessimistit sanovat aina olevansa realisteja - mikä muuten on aika optimistista..


      • taikapillu kirjoitti:

        Kaikki pessimistit sanovat aina olevansa realisteja - mikä muuten on aika optimistista..

        Juu, mutta jos optimisti sanoo olevansa realisti, se on utopistista.


    • 7+4

      1. Negatiivisuus

      - Enpä muista millon elämässä ois viimeks tapahtunu jotain positiivista.. Toisaalta en ole edes törmännyt missään sinkkunaiseen piiiitkään aikaan, joten eipä tuolla negatiivisuudella ole mitään merkitystä.

      2. Olet liian valikoiva

      - Ei pidä paikkaansa

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta

      - Eikös tää ole sama ku edellinen?

      4. Et osaa tehdä kompromisseja

      - Voi kuule voisin melkeen luopua vaikka vasemmasta kädestä

      5. Olet epätoivoinen

      - Nojaa. Olin ehkä jossain vaiheessa, mutta nyttemmin aikalailla jo luopunut toivosta kokonaan eli en edes enää epätoivoinen :D

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle

      - Elämässä ei oo mitään muuta kuin tilaa tällä hetkellä

      7. Olet liian helppo nakki

      - No en kyllä. Sen verran kolhuja vuosien varrelta, että varmaan enempikin toisinpäin. En anna ihan helpolla itteni ihastua (ei sillä että olis ollut edes mahollista ihastua keneenkään aikoihin).

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

      - No siinä mielessä joo, että kun on ollut vuosia kuivaa ku saharan autiomaassa, niin ei oikein enää jaksa edes yrittää.

    • n42-INTJ

      Kerrankin koe, josta saan nelosen. Ei kompromisseja. Minä itte, just minun tavalla eikä mitenkään muuten, koska se on ainoa oikea tapa. Eli takuuvarma turn off kaikille potentiaalisille kosijoille. Muista kohdista ei stemmaa oikeastaan mikään. Sitä paitsi, olen sinkku, koska itse niin haluan, enkä ole tähän ajautunut jotenkin tahtomattani.

    • ei yksioikoista

      Mitä muuten tarkoittaa se että olen ajautunut tahtomattani sinkuksi. Jätetty?

      • Hyppynarullahyppään

        Kuka sut on jättänyt ja miksi? Mies vai nainen?


    • ei yksioikoista

      Mua ei ole jätetty.

      • ouiouioi

        ...pettäjän tie on pitkä...


    • nördemies

      Muhun täsmää kyllä noista kolme:

      2. Olet liian valikoiva
      7. Olet liian helppo nakki
      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

      No, mulle kelpaa vain vähän erikoisemmat naiset, joissa on älyä, särmää ja joilla on nörttejä harrastuksia. Semmoset fiksut roolipelejä harrastavat nörtit, siis. Ja tämä ei ollut vitsi siis, mä tykkään älystä ja alakulttuureista.

      Toisekseen, olen liian helppo nakki. Jos nainen osoittaa mua kohtaan kiinnostusta, lähden mukaan leikkimättä mitään vaikeasti tavoiteltavaa. En ole tietenkään naimisiin menossa saman tien, mutta mua ei ole todellakaan vaikeaa saada treffeille jos joku kiinnostava nainen kysyy. En ymmärrä miksi pitäisi, mutta olen huomannut että jostain syystä useilla naisilla kiinnostus lopahtaa heti, kun kaikki käy 1-3 treffien aikana liian mutkattomasti. Pitänee lisätä kalenteriin vastaisuudessa kaikenlaisia menoja, sori, silloin on osakunnan hallituksen vuosikokous, sori, silloin on jujutsukerhon saunailta, ja mitäänhän näistä en vaihtaisi treffeihin kanssasi... No tottakai vaihtaisin! Hemmetti, sähän olet nainen joka on just saanut mut kiinnostumaan! Hoks hoks!

      Kolmanneksi, en ole päässyt yli eräästä ihmisestä johon rakastuin, mutta joka ei voinut olosuhteiden pakosta rakastua minuun, vaikka ihastunut minuun olikin. Jotenkin onnistun mielessäni aina vertaamaan uusia tuttavuuksiani häneen ja huomaan pettyväni enkä anna palaa täysillä. Kai siinä on mukana uuden pettymyksen pelkoakin, sillä mulle ihmissuhteen päättyminen on puoli maailmanloppua.

      • nassuh

        Olen aina luullut että mies halveksii naista joka pelaa tietokonepelejä. :O

        Siksi varmaan olenkin ollut hiljaa "salaisesta harrastuksestani" koska olen ajatellut sen olevan miesten mielestä naurettavaa. :(


      • 5+2
        nassuh kirjoitti:

        Olen aina luullut että mies halveksii naista joka pelaa tietokonepelejä. :O

        Siksi varmaan olenkin ollut hiljaa "salaisesta harrastuksestani" koska olen ajatellut sen olevan miesten mielestä naurettavaa. :(

        No en mä ainakaan kenenkään kanssa alkaisi seurustelemaan tai jättäisi seurustelematta sen takia pelaako nainen tietokoneella vai ei. Kivahan se on että on erilainen, sellainen nainen jolle vois tokaista joku viikonloppu vaan että "mennääks leffaan kattoo pan´s labyrinth" (olettaen että se olis nyt ollu uutuusleffana) ilman että vastaukseksi tulee ilme joka kielii kaikin mahdollisin tavoin "ootko tosissas". Naisilla pätee sama kuin miehilläkin, eli kohtuus kaikessa, ei oo kivaa jos siippa pelaa ihan kaiket ajat.


      • Harvoin tapaa

        Nördemies, olipa huikeaa lukea verbaalista ilotulitusta; harvinaista herkkua. Ei ihme, jos sinua kiinnostaa vain älykkäät naiset.


      • Olyvia
        Harvoin tapaa kirjoitti:

        Nördemies, olipa huikeaa lukea verbaalista ilotulitusta; harvinaista herkkua. Ei ihme, jos sinua kiinnostaa vain älykkäät naiset.

        Hyvin kirjoitti nördemies, mutta että "huikeaa verbaalista ilotulistusta", heh heh.


      • nassuh
        5+2 kirjoitti:

        No en mä ainakaan kenenkään kanssa alkaisi seurustelemaan tai jättäisi seurustelematta sen takia pelaako nainen tietokoneella vai ei. Kivahan se on että on erilainen, sellainen nainen jolle vois tokaista joku viikonloppu vaan että "mennääks leffaan kattoo pan´s labyrinth" (olettaen että se olis nyt ollu uutuusleffana) ilman että vastaukseksi tulee ilme joka kielii kaikin mahdollisin tavoin "ootko tosissas". Naisilla pätee sama kuin miehilläkin, eli kohtuus kaikessa, ei oo kivaa jos siippa pelaa ihan kaiket ajat.

        Joillakin todellakin menee pelaaminen liiallisuuksiin, varsinkin jos joka hetki pitää olla tietokoneen ääressä pelaamassa jotain.

        Itsellä ei tuo pelaaminen ole se ykkösasia vaan sellainen ajanviete jos sattuu olemaan tylsää tai huono päivä. Varsinkin jos suututtaa niin mieluummin puran sitä peleihin kuin sitten lähimmäisiin.


      • Nördemies
        Harvoin tapaa kirjoitti:

        Nördemies, olipa huikeaa lukea verbaalista ilotulitusta; harvinaista herkkua. Ei ihme, jos sinua kiinnostaa vain älykkäät naiset.

        Noh, en koe että kirjoitin mitenkään erityisesti, mutta kiva jos joku tykkää. Täällä on vähän turhan helppo saada positiivista huomiota kirjoittamalla "normaalisti", kun palsta on täynnä häiriintyneitä trollaajia. On mulla täällä nimimerkkikin, alkaa T:llä, mutta en nyt halunnut leimaantua vakionimimerkillä tuon menneisyyden haamut -kohdan takia jatkoa ajatellen jos täältä joskus vaikka johonkin tutustuisi. Kyllähän ne menneisyyden suhteisiin vertaamiset on sellaisia asioita joista jokainen yleensä yli pääsee ajan kanssa. Kirjoitettu teksti on kuitenkin usein jotenkin sellaisessa asemassa, että kun sanot nyt jotakin, niin moni ajattelee että asia olisi vaikkapa vuodenkin päästä yhä niin jos saman tekstin lukee silloin.

        Kun puhuin älykkäistä naisista, en tarkoittanut mitään matemaattista älyä. Sellainen tunne- ja sosiaalinen äly tulee mulle ainakin ihan ykkösenä ennen muita. En tarkoita siis mitään koulutustasojuttuja.


      • 5+2
        nassuh kirjoitti:

        Joillakin todellakin menee pelaaminen liiallisuuksiin, varsinkin jos joka hetki pitää olla tietokoneen ääressä pelaamassa jotain.

        Itsellä ei tuo pelaaminen ole se ykkösasia vaan sellainen ajanviete jos sattuu olemaan tylsää tai huono päivä. Varsinkin jos suututtaa niin mieluummin puran sitä peleihin kuin sitten lähimmäisiin.

        Joop, no sama itsellä. Tosin usein pelaamisen sijaan hillun myös photarissa säätämässä jotain sekalaista harrastetta. Ois ihan kiva joskus saada peliseuraakin jos peli on sen kaltainen että se tukee jotain jutusteluakin. Tosin monella IRC-kanavalla tulee jo idlailtua, onhan noita kaikenlaisia puolituttuja kertynyt sinne ja tänne.


    • Al nox

      1. Myönnän olevani hieman negatiivinen, mutta kokoajan yrittämässä parantaa tätä ongelmaa.

      2. Olen kyllä hieman valikoiva, koska eihän sitä nyt ihan ketä vaan halua ottaa, sanoohan se nyt järkikin. Mutta tietyllä tavalla en kyllä ole valikoiva, koska en ole ollut ikinä edes sellaisessa tilanteessa, missä olisi jotain valinnan varaa ollutkin.

      3. En todellakaan tavoittele mitään kuuta taivaalta, vaan ihan sitä normaalia mukavaa perus nättiä tyttöä, jonka kanssa hommaisi asuntolainan ja muutaman lapsen.

      4. Osaan tehdä varsin hyvin kompromisseja, että siitä ei pitäisi minusta kyllä olla tässä kiinni.

      5. Tämä on kyllä mahdollinen, en kiellä.

      6. Tilaa kyllä löytyy, ei vaan löydy ottajaa. :/

      7. Mahdollista, mahdollista

      8. Ei oo aikaa miettii menneisyyttä, kun nykyisyys painaa pahasti päälle ja tulevaisuuskin näyttäisi tuolla horisontissa olevan.

    • Miss Fury

      Minuun pätee edes osittain vain yksi: 2. Olet liian valikoiva.
      Haluan yhteen sopivan kumppanin. Tarjouksia on mutta vain ihmisiltä, joiden kanssa olosta ei sillä tasolla tulisi mitään. En kuitenkaan koe oikeasti edes olevani valikoiva, sillä en omaa mitään turhia kriteereitä.

    • ikäpolvet vanhenee

      Liian valikoivalla on yleensä itsellä jokin ominaisuus tai asia jota ei itsessään hyväksy, siksi käyttää selityksenä ettei ihan kuka vain kelpaa.
      Tosin tietää mitä haluaa vaan sellaista ei olekkaan tarjolla.

      • nainen52_sjk

        No huh huh.
        Olen sinkku, mutta en kulje baareissa enkä tansseissa, ainut on tää treffipalsta josta olen muutaman miehen tavannut, ja voin kertoa että Niitä EI huoli KUKAAN=))


      • Sinkku mummu 52 v
        nainen52_sjk kirjoitti:

        No huh huh.
        Olen sinkku, mutta en kulje baareissa enkä tansseissa, ainut on tää treffipalsta josta olen muutaman miehen tavannut, ja voin kertoa että Niitä EI huoli KUKAAN=))

        Ei tule käytyä baareissa, tanssimassa vois käydä mutta niissäkin tahtoo olla että hakevat tuttuja tanssitettavia.. joten sekin jäänyt. Mitä tulee netteideittailuun.. sitäkin on tullut kokeiltua, varatuista miehistä sais seksiseuraa, ei kiinosta. Ei sillä ei seksissä mitään vikaa, päinvaston sehän on mukava tapa rentoutua ;-)), mutta ei varatun kanssa. Odotukset on aika realistiset, ehän tässä itsekkään mikään täydellisyys ole :-). Nyt voi täytää illat harrastuksilla mutta aikatauluja olsi helppo muuttaa kun on joku minkä vuoksi niitä muuttaa.


    • yksi atm

      Kohdat 1,5 ja 8 täsmäävät, mutta mielestäni niiden ei pitäisi selittää sinkku-statusta millään tavalla. Sen sijaan 2,3 ja 6 ovat hyviä syitä, mutta niihin en onneksi syyllisty.

    • Tai ehkä yksi syy johtaa toiseen ja monta tekijää summautuu...
      Tapaat ihmisen, "senoikean". Et kelpaa hänelle. Hänestä tulee se kuu sinne taivaalle. Et pääse irti menneisyydestä ja rupeat liian valikoivaksi, kun yrität etsiä jotain samanlaista tunnetta...

      • Nördemies

        Nappiosuma.


    • paperianainen

      1. Negatiivisuus ; kaikkea muuta, mutta en todellakaan huoli nega-miestä. Enää ikinä.

      2. Olet liian valikoiva ; pitäähän sen olla hyvä? Jos ei ole hyvä, se menee kuitenkin vaihtoon, why bother?

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta ; olen mieluummin etäsuhteessa täydellisen kanssa ku negamiehen kainalossa kitumassa.

      4. Et osaa tehdä kompromisseja ; osaan - tilanteen mukaan

      5. Olet epätoivoinen ; no en ole, onneksi.

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle ; elämässä ei ole tilaa miehelle joka on passiivinen möllö ( tai dokaava ilopilleri )

      7. Olet liian helppo nakki ; jos joskus olen, se on tilanteeseen sopivaa ja harkittua - on pelisilmää ;) ... mut en ole, siis.

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä ; En vaan ole päässyt tulevaisuuteeni vielä ...

      Miehen tarttis olla vaan fiksu, kiehtova, sopivasti hotti, kiinnostunut musta ja vapaa. On näitä, tiedän että on.

    • ghjghjghj

      9. En käy baareissa=ei suhdetta.

    • "1. Negatiivisuus"
      Jep olen pessimisti etenkin työasioiden suhteen eli mitään en usko ellei se ole varmaa paperilla allekirjoitettuna.

      "2. Olet liian valikoiva"
      Pitää paikkansa en huoli kuin tietyn tyylisen luonteeltaan ja ulkonäöltään sekä käytökseltään.

      "3. Tavoittelet kuuta taivaalta"
      Voi olla että se on sellainen.

      "4. Et osaa tehdä kompromisseja"
      Osaan tehdä.

      "5. Olet epätoivoinen"
      No ei todellakaan.

      "6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle"
      Eihän tässä muuta ole kuin tilaa.

      "7. Olet liian helppo nakki"
      En ole vain tietynlainen nainen sytyttää.

      "8. Et ole päässyt yli menneisyydestä"
      Mistä menneisyydestä? Eli ei pidä paikkaansa tämäkään.


      Elikkäs 1, 2 ja 3:nen osuu, siinä on ehkä syy miksi sinkkuna ollaan.

    • Pazkaaaaaaaaaaaa

      Faktat pöytään!

      19, mies, ruma, lyhyt(172cm, paino 61kg), neitsyt, köyhä!

      Asun porukoilla, ei varaa ajokorttiin, äiti töissä, isä työtön.

      Ja muutenkin vihaan itseäni kaikella tavalla!

      • 12+15

        No nyt vähän ryhtiä! Olen itse 174/63, 31-vuotta lasissa ja takana pitkiä suhteita. Mullakaan ei ole koskaan ollut autoa, ei ajokorttia, mutta olen asunut pääosin niin isoissa kaupungeissa ettei siellä mitään autolla kuitenkaan tee, parkissa se suurimman osan ajasta seisoisi. Pari kertaa vuodessa suhattu exän autolla jonnekin mökille. Jos ei siippa kykene kävelemään tai fillaroimaan, ei se ainakaan mun perässä sitten muutenkaan pysyisi, joten sellaiset autoa vaativat voit mielestäni ohittaa suoraan. Ovat liian pinnallisia. (ja mä puhun siis sellaisesta kokemuksesta, että on tässä yksi lapsi kasvatettu ja hoidettu päiväkoteihin nyt neljättä vuotta ilman sitä autoa, kyse on tasan ja vain asenteesta)

        Hanki harrastuksia, salilla käyminen ei maksa juuri mitään ja kohentaa kummasti itsetuntoa. Käy lenkillä. Intin jälkeen saa aina paremmin töitä kuin ennen inttiä, joten sen jälkeen sulla on varaa siihen ajokorttiinkin jos se hiertää. En minäkään komea ole, mutta joko se on sitä iän tuomaa juttua että löytää oman tyylinsä tai jotain, mutta en minä missään tapauksessa rumana itseäni pidä.

        Sulla on se elämän paras aika eli opiskeluvuodet vielä edessä, ja jos ei esim. yliopistoaikanakaan vielä natsaa niin alkaa olla kyllä kumma. Hyvä ohjenuora on mun mielestä se, että elämä on liian pitkä aika jossitella miksei kysynyt sitä tai tätä naista treffeille.


      • Sulle Pazkaaa

        Miks vihaat ittees? Mun mies on 164 cm, hoikka ja aivan ihana. Ite oon 165 cm pitkä nainen. Ei rakkaus pituudesta oo kiinni, kuten näytät luulevan. Monet naiset kyl sanoo ihannemiehekseen n. 180-centtisen miehen, mutta on myös meitä, jotka tykkäämme lyhyemmistä. Meillä on täysikänen poikakin, sua nimim.Pazkaaaaaaaaaaaa, centin lyhyempi. Se ero suhun, et hän ei vihaa itteensä. Asuu 100 km.n pääs, opiskelee mitättömän pienen opintotuen ja myös liian pienen opiskelijan asuntotuen turvin. Kesäloman on jossain töissä, siis koko loman. Opintolainaa ei uskalla ottaa, kun ei tiä pystyyks aikanaan maksamaan takasin. Autoa ei hänelläkään oo, mut kavereita on ja tyttöystäväkin oli puol vuotta. Ja uusi löytyy varmasti. Kyllä se päivä vielä sullekin paistaa. Koita opiskella ees jotain tai hae vaik mitä (laillista) duunia, äläkä vaan ryyppää liikaa, jos ollenka. Tsemppiä!


    • Puh_Velisein

      1. Negatiivisuus
      - Välillä olen, mutta se oikeastaan riippuu päivästä.
      2. Olet liian valikoiva
      - Sitä kyllä olen. Etsin tietyn tyyppistä ihmistä ja sellaista ei välttämättä heti löydy.
      3. Tavoittelet kuuta taivaalta
      - Sitäkin. No mutta miksi tyytyä huonoon, jos parempaakin on luvassa?
      4. Et osaa tehdä kompromisseja
      - Osaan kyllä.
      5. Olet epätoivoinen
      - En todellakaan.
      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle
      - Olisi kyllä ja parisuhde olisi ennemmin tervetullut!
      7. Olet liian helppo nakki
      - Voi olla, voi olla.
      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä
      - Heh mitä menneisyydestä? :D

    • Detsuserisivet

      Miksi olen sinkku?
      1. Negatiivinen? Niks
      2. Valikoiva? Kyllä. Juopot öykkärit ei kelpaa. Ulkonäkö, ikä, ihonväri jne toisarvoisia.
      3.Tavoittelet kuuta taivaalta? Mitä se sitten merkitseekin? Olen kunnianhimoinen, teen aina parhaani. Haluan edetä urallani. Miehen on oltava mies, joka suhteessa.
      4. Et osaa tehdä kompromisseja? Niks. Ei pidä paikkaansa.
      5. Olet epätoivoinen.? Niks.
      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle? No kyllä olisi..
      7. Olet liian helppo nakki? Tupla-niks!
      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä? Miltä osin? Ainahan menneisyys kulkee mukana tavalla tai toisella.

      Tehkää uus lista ja paremmat syyt! Haluan löytää syyn sinkkuuteeni = D
      !

    • wwwwwwwwwww43

      1. Negatiivisuus
      - EI, päinvastoin, olen erittäin iloinen ja valoisa persoona.

      2. Olet liian valikoiva
      - KYLLÄ, en halua ketä tahansa.

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta
      - EI, olen realisti enkä etsi Brad Bittiä tai täydellisyyttä

      4. Et osaa tehdä kompromisseja
      - EI, osaan nimenomaan tehdä kompromisseja, joita toivoisin miehenkin osaavan, ettei minua jyrätä mielipiteineni

      5. Olet epätoivoinen
      - EI, viihdyn hyvin yksinkin

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle
      - EI, tilaa parisuhteelle on kyllä, mutta en aio jäädä odottelemaan vuosikausiksi, että löydänkö jonkun vai en.

      7. Olet liian helppo nakki
      - EI, en anna yhden yön jutuissa enkä ala seurustella kenen tahansa kanssa.

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä
      - EI, olen tehnyt aina surutyön suhteen päätyttyä ja aloittanut uuden vasta, kun olen päässyt menneestä suhteesta yli.

      Näinollen tuo kohta nro 2 on ainoa syy listalta, joka pitää paikkaansa minun kohdallani.

      • wnwnwn38

        Aika sama homma täällä. Mutta onhan sinkkuus aina valinta, vaikkei sitä pariutumis- tai perhekeskeisemmät niin koekaan - ei omalla eikä siten muidenkaan kohdalla.


      • wwwwwwwwwww43
        wnwnwn38 kirjoitti:

        Aika sama homma täällä. Mutta onhan sinkkuus aina valinta, vaikkei sitä pariutumis- tai perhekeskeisemmät niin koekaan - ei omalla eikä siten muidenkaan kohdalla.

        Totta, sinkkuus on valinta, mutta minusta hyvä parisuhde onnistuu vain, jos kumpikin osapuoli on riittävän itsenäisiä ihmisiä. Minulla on kokemusta nuoruuden takertuvista ihmissuhteista enkä ole ollut ikinä niin onneton kuin silloin olin. Mieluummin yksin onnellisena kuin parisuhteessa onnettomana:)


    • 1. Negatiivisuus
      - Todellakin olen!

      2. Olet liian valikoiva
      - Ja tätäkin!

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta
      - Hmm... saattaa se olla niin. Tai sitten ei.

      4. Et osaa tehdä kompromisseja
      - Voi ollakin.

      5. Olet epätoivoinen
      - En ole.

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle
      - Miten sen nyt ottaa... siltä se vähän kyllä näyttää.

      7. Olet liian helppo nakki
      - Ha! En ole.

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä
      - En olekaan. Huokaus...

    • Näin on

      1. Negatiivisuus

      Kyllä

      2. Olet liian valikoiva

      Kyllä

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta

      Kyllä

      4. Et osaa tehdä kompromisseja

      Kyllä

      5. Olet epätoivoinen

      Kyllä

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle

      Kyllä

      7. Olet liian helppo nakki

      Kyllä

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

      Kyllä

      • huihh

        No ohhoh, tolla listalla ei kyllä ketään vedetä puoleensa


    • hm

      1. Jokaisesta asiasta löytyy aina se positiivinenkin puoli ja oon huomannut, että tällä ajattelutavalla pääsee paljon pidemmälle.

      2. Jokainenhan ihminen on valikoiva ainakin jollakin tavalla. Jos ei ulkonäön suhteen niin sitten ainakin sen sisäisen puolen. Ja suotakoon tämä jokaiselle.

      3. Kuitakin on monenlaisia ja jokaisesta löytyy aina jokin kuun ominaisuus..

      4. Tää kyllä pitää paikkansa.. jos et pysty tekemään kompromisseja niin silloin parisuhdekaan ei voi onnistua.

      5. Joo siis monilla epätoivoisuus paistaa läpi ja silloin flaksi ei käy. Ota rennosti ja ei huolta huomisesta.

      6. Monille, jotka ovat pitkään sinkkuina saattaa käydä näin. Mutta silloin he ovat tietoisesti valinneet tämän ja ei pitäisi sitten valittaakaan.

      7. Jos olet liian helposti saatavissa niin ei hyvä, mutta liian vaikeastikaan ei oo hyvä... joten mistä sitten tietää miten kenenkin kanssa kuuluisi toimia.. siinäpä pulma.

      8. Niinkuin joku tuolla totesi niin jokaisella on menneisyys, mutta siihen ei saa jäädä liiaksi kiinni. Menneisyyteen et voi vaikuttaa, mutta tulevaisuuteen kylläkin...

    • Ei oikeastaan muu kuin tuo 7 kohta. Pitäis kai alkaa vittumaiseksi naisten jättäjäksi että alkais kelvata.

      • Täydellisyys?

      • arvostus

        jospa kelpaisit itsellesi ensin niin kyllä muutkin kelpuuttaisi


    • Haluan lisätä listaan kohdan 9; avio/avopuolison kuolema. Tuo pysäyttää ja lamaannuttaa, ainakin joksikin aikaa.. ja sinkkuna jatkan todella tahtomattani..

    • nainen..Kaija

      1. Negatiivisuus- No ei juurikaan. kaikillahan huonoja päiviä on mut yleensä ei.

      2. Olet liian valikoiva- Kyllä! Niin paljon huonoja kokemuksia ettei enää mikä tahansa lurjus käy!

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta- Mahdollisesti

      4. Et osaa tehdä kompromisseja- Osaan .

      5. Olet epätoivoinen-No en. Mikäs sen parempaa kun kavereitten kanssa baareissa notkua Tai sitten se vaihtoehtosesti raulliselle mutta hyvälle parisuhde ajalle :). Kumpi vaan käy riippuu hetkestä.

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle-Olisi tilaa.

      7. Olet liian helppo nakki-En. Tuskinpa siinä ees parisuhdetta ajatteliskaan sitten veikkaan.

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - No en ole. Siinäpä se kovin syy ehkä onkin .

    • peekoo...

      Tämä on yksi syy sinkkuuteen, että listataan.. Itse jää lopulta miinusmerkkiseksi. Elämä on toisaalla. Sinne pääsee vaikka millä vapaalla kyydillä.

    • Mun kohdalla lähimmäksi osuu varmaan kohta 8. Et ole päässyt yli menneisyydestä. Tosin luulen sen asian olevan korjaantunut.

    • Tunaari

      1. Negatiivisuus

      Olen positiivinen

      2. Olet liian valikoiva

      Toki valikoiva mutta en LIIAN valikoiva

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta

      Tavoittelen aurinkoa


      4. Et osaa tehdä kompromisseja

      Aina pitää tehdä kompromisseja että ratkaisu syntyy

      5. Olet epätoivoinen

      ok

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle

      Olen parisuhteessa

      7. Olet liian helppo nakki

      Paremminkin helppo makkara

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

      Paremminkin ali

    • No drama here

      2 ja 8 pitävät paikkansa noista. Menneisyyden ajattelemisesta voisi päästä yli, jos olisi vihdoin uusi suhde. Pohjimmiltaan varmaan kyse vain huonosta tuurista; ei vain löydy sopivaa, ei ole tapahtunut sitä molemminpuolista selvää kelpaamista, kiinnostumista, syttymistä. Todella monimutkaista nykyään jo pelkkä löytäminen saati suhteen ylläpito.

    • siinä se on

      Kyllä mies naisen saa kun muistaa. kohtele naista kuin kukkaa kämmenellä.

    • Neiti 37

      1. Negatiivisuus - olen iloinen ja rempseä nauravainen nainen :)

      2. Olet liian valikoiva - etsin täysipäistä miestä, joka ei ole alkoholisti tai narkkari.

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta - ks. kohdan 2. vastaus.

      4. Et osaa tehdä kompromisseja - osaan tehdä kompromisseja

      5. Olet epätoivoinen - ehkä juju onkin siinä, kun en ole suostunut vaipumaan epätoivoon.

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle - tämä piti jossain kohtaa jollain tavoin paikkaansa. Opiskeluaikoina olisin ollut valmis parisuhteelle, mutta en vielä perustamaan perhettä.

      7. Olet liian helppo nakki - en ole koskaan ollut.

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - jokaisella on menneisyytensä, mutta se on takana oleva asia. Toisaalta en jaksa kyllä sellaistakaan miestä, joka ei ole vielä päässyt yli omasta menneisyydestään.

      Olen kyllä joskus miettinyt sitä, että olisiko syynä se, että en välttämättä tarvitse miestä elämääni. Olen opetellut tekemään monet asiat itse ja nautin olostani, vaikka vieressä ei olekaan sitä kumppania. En näe aiheelliseksi etsiä epätoivoisesti jotakuta.

    • deft

      Lyhyestä virsi...

      Toki: 1., 3., 5., 7.

      Ehkä: 6., 8. (lähinnä katkeroitumista menneestä)

      Ei missään nimessä: 2., 4.


      Tarkennuksia:
      1. Mikäli negatiivisuus tarkoittaa kyynistä maailmankatsomusta. Eihän se nyt kuitenkaan ole minkään sortin persoonaan liittyvä ominaisuus?
      2. Itselleen valehteminen ei ole pop
      3. Olisihan se mukavaa saada jotain sellaista mikä olisi helppoa heti alusta alkaen.
      4. Olikos kompromissi tapa tinkiä itsestään, vaiko kieltää jotain?
      5. Naiivi realismi ideologiana on jotain sellaista mistä muut voivat sanoa tuon sanan.
      6. Ei tietenkään ole. Tilaa ja aikaa ei koskaan ole tarpeeksi mihinkään. Ja elämä loppuu muutenkin aivan liian aikaisin.
      7. Olen. En enää jaksa olla vaikea.
      8. Vittumaiset eksät, vittumaiset naiset. Siinä on jo menneisyydestä tarpeeksi sellaista mistä on hirmu vaikeaa päästä yli.

    • j k

      vai niin

    • sexonthecity

      Sinkkuna on kivaa.

      Olen 35v mies ja kokemusta on pitkistä suhteista mutta silloinkin oma vapaus oli minulle tärkeää joten yhteenmuutto ei tullut kysymykseenkään.
      Erityisesti ärsyttää takertujanaiset jotka soittelee vartin välein että "missä oot, mitä teet" ja kokemusta on tuollaisista eivät anna edes duunirauhaa.
      Tuollaisessa suhteessa ei ole edes kyse rakkaudesta vaan riippuvuudesta joka takuuvarmasti tuhoaa suhteen.
      Seuraa kyllä riittää ja nyt tapailen ihan kivaa seikkailunhaluista naista (on tosin naimisissa) mutta hauskaa on molemmilla ja mikä parasta ei mitään vaatimuksia kummallakaan paítsi tietysti seksi.

    • 20+7

      Ei kai ihminen voi olla liian valikoiva? On hyvä tietää, mitä haluaa. Jos ei löydä riittävän hyvää, on parempi ollakin yksin. Ei kannata alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tunnu riittävän hyvältä. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Riittävän kauan kärvisteltyään voi todeta, että joitakin asioita on pakko antaa anteeksi kumppanillekin, tai voi oppia olemaan tyytyväinen omassa tasokkaassa seurassaan.

    • Todelliset syyni sinkkuna olemiseen- on ollut vain huonoa tuuria... mustasukkaisuutta/pettämisiä/takertumista/psyykkistä väkivaltaa. Mihin ovat kadonneet arvot- luottamus/rehellisyys/avoimuus/vilpittömyys ja aitous?
      En vain enää uskalla.
      Elämäni on aivan loistavassa jamassa- pidän sapattivapaata, olen sporttinen, kauniiksi haukuttu ;), elämänmyönteinen ja iloinen. Sangen seksuaalinekin, kunhan vakikumppani =D .... mutta... en käy bilettämässä ja en usko sieltä mitään järkevää edes löytyvän... olen ns. nöyrtynyt elämän edessä- minulla ei ehkä tule olemaan Sielunystävää. Elämä on tässä ja nyt ja parisuhde ei välttämättä ole taivas, jos partnerina on väärän tyyppinen ihminen.
      Elämässä on paljon muitakin asioita =D

      • all good

        Lähtisin siitä, ette Elämä itse on se "juttu"ja mitä ikinä se tuo mukanaan on elämää. Ehkä kokemuksiesi tarkoitus on ollutkin ajaa sinut kokemaan elämää itseään, etkä tarvitse enään draamaa tunteaksesi olevasi elossa.


    • neitonen2011

      Moi! Voi olla et noikin on syitä. mutta itse olen sinkku ja juokse ulkonäön peräs,eikä tarvii olla tililla 100 tuhatta , mutta kyllä tietyt jutut ihmisessä pitää olla esim: luotettava,mukava. ei ole paljon mun mielestä vaadittu:)

      • kokonaisuus

        joo ei o mutta toi luotettavuus kun tänä päivänä ei ole ihan ensimmäisiä ominaisuuksia ihmisissä. mukavia on suurin osa,,,,se ei yksinään riitä.

        mieluummin komea ja miksei hyvin toimeentulevakin, tietysti


    • mk

      Jos pidempi seurustelusuhde päättyy niin pitää viettää välillä ainakin miehnä kunnon sinkkukausi että naisia oli välillä 3 viikossa ja niin edelleen. Kun alkaa naisten iskeminen kyllästyttää niin silloin etsitään sopiva seurustelukumppani ja ainakin pääkaupunkiseudulla niitä riittää.

    • Kaiken kokenut

      Mieluummin olen yksin kuin kenenkään "orjana",mies ei tehnyt mitään kotona,
      muuta kuin kännipäissään hakkasi ja joi vähät rahat.

      Olen paljon onnellisempi yksin ,kuin orjana !

      • Kunnon mies

        Mietitkö koskaan että miehet eivät ole tuollaisia, vaan se sun valitsema entinen oli? Mä en valitettavasti suostu samaistumaan tuon skenaarion kanssa millään tasolla.


    • Positiivinen mies

      Miten niin TAHTOMATTASI?!

      Minähän nirsoilen ja haen sitä kuuta tai tähteä taivaalta jota haluan.

      En todellakaan ala laskemaan tasoani ihan sen takia että tulisi hyvä olo siitä että päädyn parisuhteeseen enkä ole sinkku enää ja kumppani on joku nainen jota en voi joko sietää tai joka ei sytytä pätkääkään.

      Sitä paitsi eikös se ole hyvä että on "helppo nakki" ilman epätoivoa sopivalle naiselle vai missä ala-asteella me ollaan pelaamassa jotain "tykkääkö vai eikö tykkää" päivänkakkara leikkejä?

      Osalla varmaan on varaa nirsoilla enemmän, mutta se ei tarkoita että minäkään ihan ketä tahansa huolin sen vuoksi etten vain ole TAHTOMATTANI sinkku.

      Heheh

    • Sohvapotaatti

      Miksi joku on sinkku...

      1. On itsellä lapsia ja niinpä jotkut (varsinkin) miehet kiertää kaukaa tämmöset, jotka etsii elättäjää koko porukalle / isää lapsille

      2. On suhteellisen ruma / tyhmä / molempia

      3. Haluaa olla sinkku

      4. Ei itse huoli vastakappaleeksi esim. yh-isää / yh-äitiä

      5. Järjetön valikoivuus muutenkin

      • Onko tuo muka järjetön kriteeri jos ei huoli yh-isää/äitiä? Minä en ainakaan halua naisen toisesta suhteesta elävää muistutusta.


    • :P :P

      1. Negatiivisuus - no en häiritsevästi

      2. Olet liian valikoiva - kyllä, en syty kenestä tahansa tyypistä

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta - tuskin

      4. Et osaa tehdä kompromisseja - se vähän riippuu

      5. Olet epätoivoinen - en kyllä ole :D

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle - lähinnä ei tarvetta sellaiselle

      7. Olet liian helppo nakki - en todellakaan :D

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - sellaista ei ole minkä yli päästä

    • Bellllla

      Siis, miksi ihmeessä pitäisi olla parisuhteessa jos ei tunnu siltä. Pitäisikö listata seikat jotka johtavat turhaan ja tuskalliseen parisuhteeseenn.

      Viihdyn sinkkuna.

    • miehet.........

      muut syyt sinkkuuteen ovat:

      parisuhteissa tullut kokemus miesten suhteen;
      miehet eivät hae naisesta muuta kuin pillua ja äidinkorviketta.

      joten miksi vaivautua kun yksinkin pärjää vallan mainiosti, ja jos ihan hirveästi alkaa tehdä mieli seksiä, niin sitä voi sitten vaikka masturboida tai hommata panon yhdeksi yöksi.
      ja jos lapsen haluaa niin on ne hedelmöityshoidot, ja yhden yön panot..

      mihin nykypäivänä tarvitsee miestä?miehet kun eivät tee mitään hyödyllistä kotona, istuvat vain tietokoneen ääressä, valittavat ja sotkevat.

      nainen kun voi nykypäivänä opiskella, mennä töihin ja maksaa itse kulunsa.
      miehistä on vain vaivaa.
      mielummin sinkkuna kuin epätyydyttävässä parisuhteessa paapomassa saamatonta miestä.

    • deft

      No höh...
      Nainen tarvitsee miestä tietysti siihen, että voi taivastella sitä miten se perkeleen kusipää jaksaa istua tietokoneen edessä jne. yms.
      Tämä tietty vaatii naiselta sen, että tulee siirryttyä pois omalta mukavuusalueeltaan.

      Toisin sanoen:
      Nainen tekee miehellä jotain vain silloin kun on kiinnostunut siitä mitä kaikkea maailmassa voikaan olla ja kuinka olisi kivaa ymmärtää ja kokea kaikkea uutta.
      Sama pätee teoriassa miehiinkin, mutta miehet voivat joskus haluta katsoa seksiä ja vähentää kassiensa jomotusta.

    • 8 tai 10 syytä.

      Sinkkuuteeni
      1. Voin pitää kahta eri naista.
      2. Rahani jää täysin omaan käyttööni.
      3.Voin tehdä ja harrastaa mitä haluan.
      4.Voin matkustella juuri silloin,kun minulle sopii parhaiten.
      5. Asuntoni pysyy siistinä ja minun tyyliini kalustettuna.
      6.Voin tulla ja mennä kuinka itse haluan.
      7.Voin syödä ja tehdä juuri niitä ruokia joista pidän.
      8. Sinkkuna ei tarvitse kenenkään kanssa väitellä eikä riidellä tyhjänpäiväisistä asioista.
      9. En näe mitään järjellistä syytä lopettaa sinkkuna olemista.
      10. Perheen isänä oleminen ei ole minun juttu.

      • Ihan hyviä syitä. Jos tässä olisi kysytty miksi tahdot olla sinkku.


      • kannatan

        ton kaiken olisi voinut muotoilla yhdeksi lauseeksi.

        Halu olla vapaa


    • FREE at last

      Olen sinkku ihan järkisyistä koska tiedän että en vastaa niitä illuusioita mitä lähes kaikilla miehillä on parisuhteesta.

      1. En olisi varma kotipano, haluan olla itse myös kiihottunut jos intiimielämää harjoitetaan. miehen mielestä olisin pihtari. (kiihottuminen on erityisen vaikeaa jos mies halveksii ja moittii kumppaniaan).

      2. En ole kodin hengetär. Voin pestä pyykkejäsi ja laittaa ruokaakin mutta en ainoastaan sinun käskystäsi. Jos haluan vaikka pyörälenkille niin teen sen enkä ryhdy taloustöihin vaikka koti olisi mullinmallin. Nautin vapaudestani tehdä asioita omasta halustani.

      3. En ole kaunotar. Luovutan suosiolla. Minulla on ohuet hiukset ja paksut jalat. Miehet unelmoivat kauniista vaimosta, neitsyestä h*****an ammattitaidolla, joka rakastaa seksiä oman miehensä kanssa mutta vihaa sitä muuten kaikissa muissa olosuhteissa. En kykene moiseen. Olen luovuttanut mutta silti täydellisen onnellinen sinkku.

    • Kerran kun rakastuu ja se toinen hylkää ilman mitään kunnon syytä, niin kyllä, siinä tulee kenestä tahansa valikoiva ja tavoittelee sitä samaa tunnetta kuin rakastuneena. Se tekee erittäin helposti negatiiviseksi ja turhautuneeksi. Omasta mielestäni miusta on tullut vaan hyvällä tavalla valikoiva, ennemmin en jaksanut kiinnittää toisten huonoihin ominaisuuksiin tai tapoihin samalla tavalla huomiota. Mut tässäkin on rajansa, niuhoksi ei kannata alkaa tai olla ihan liian valikoiva.

    • deft

      Ei kai se sentään niin kyyniseksi tee (ja siis puhutaan hylkäyksen jälkeisestä elämästä), että ensimmäisenä tulee valikoitua tarkemmin tulevaisuudessa?
      Tai siis...mä tarkoitan että...hmm...se vain kuulostaa jotenkin surulliselta. Että kun on rakastanut (ja hyvällä säkällä ollut itsekin rakastettu) ja sitten hylätään, niin siitä kokemuksesta oppineena tulee sitten loppuelämänsä olevan varuillaan niiden tunteiden ja uusien ihmisten suhteen.

      Tai sitten mä vain löpisen typeriä ja ymmärsin väärin.

    • näin on kyllä

      Olet negatiivinen.

      • positiivin

        se syy jo riittääkin ajamaan muut kauas


    • 34miesikisinkku

      Ruma, hiljainen ja ujo.

    • -TSS-

      Minä olen ennenkin sanonut, että meidän miesten pitää lopettaa ajattelemasta, että suhde naisen kanssa on jotain happeen tai ruokaan verrattavissa oleva asia jota ilman ei voi elää. Heti kun karistamme moisen pakkomielteen pääkopastamme niin elämä on paljon helpompaa. No, kenties helpommin sanottu kuin tehty. Itse olen tuohon olotilaan päässyt, olisinpa vaan ajatellut tällä tavoin alle 30-vuotiaana niin monet angstit ja ahdistukset olisivat jääneet väliin.

      Mutta miettikääpä jotakuta typerintä tuntemaanne koulu/työkaveria jolla kuitenkin on suhde naisen kanssa. Vaihtaisitteko oikeasti paikkaa sen kaverin kanssa jos olisi mahdollista? Ette kai sentään? Jos oikeasti olette sitämieltä, että se kaveri on typerä niin ei se nainenkaan joka sen kaverin on huolinut, voi mikään järjen jättiläinen olla.

      • susannen

        Hyvä, että olet hoksannut sen (pätee jokaiseen). Ja totuus on vielä se, ettei naiset pidä roikkujista vaan tasapainoisista omilla jaloillaan olevista. Vain sillion on tilaa kohdata muita


      • siinähän se onkin

        Ongelmahan on se, että mitä kivoimmat, ystävällisimmät ja vaimotyyppisimmätkin naiset rakastavat pahoja, tyhmiä ja urpoja miehiä.


    • sinkku tai ei - ok

      No voi noissa joissakin tapauksessa olla perääkin. Etenkin et ole päässyt yli menneisyydestä, jolloin ei voi avoimin mielin kohdata tätä hetkeä ja tulevaisuutta.

      Mutta katsovatko ihmiset sinkkuutta aina negatiivisena asiana?
      Sitä se ei kyllä ole kaikille. Jo hyvin nuorena alkaa painostus, että joku pitää olla, joku ulkopuolinen sen onnen tuo, vaikka ihminen eläisi täynnä elämää.

      Voisin luetella tässä muutaman sinkkuuden syyn positiivisessa valossa.

      1. (suurin) Ei halua vaihtaa elämää traamaan.

      2. Halu olla vapaa, ei "me"

      3. Näkee ympärillä tapahtuvat asiat ja ihmiset eikä vaan "yhden"

      4. elämällä on muu suunta eikä halua esim. perustaa perhettä

      Oma lähtökohta on aina ollut se, että tulee jos on tullakseen, jos ei ok.

      Ulkonäöstä ja siitä etteikö olisi vaihtoehtoja ollut, se ei kiinni.
      Liian valikoiva ei voi olla, olen mieluummin sinkku kuin että olen jonkun kanssa muuten vain. Siinä vaiheessa kun palat sopii yhteen, ei tarvitse miettiä kahtakertaa. Vähään ei kannata tyytyä, tosin täydellistä ei ole olekaan.

    • Järki käteen

      Tämäkin on taas naisille tehty testi. Ei mies voi olla "helppo nakki". Mies joko saa pillua tai sitten ei saa.

    • Sunisshining..

      Olen mieluummin sinkku kuin alan etsiä. Toisaalta en ole kiinnostunut suomalaisista naisista vaikka olenkin syntyperäinen suomalainen mies. Ei vain nappaa nää localit sitten tippaakaan.

    • rapuneito45

      1. Negatiivisuus - olen peruspositiivinen ihminen

      2. Olet liian valikoiva - no joo, ihan kaikkea en kyllä kelpuuta

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta - ei pidä paikkaansa

      4. Et osaa tehdä kompromisseja - osaan tarvittaessa

      5. Olet epätoivoinen - en ole, yksin on ihan ok

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle - kyllä sitä olisi

      7. Olet liian helppo nakki - no en todellakaan!

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - en olekkaan, siinäpä se..

    • postmodernisti

      Aloittajan viitekehys on jo itsessään johdatteleva: sinkuus ikään kuin nähdään jonkinlaisena "epänormaalina" asiain tilana, parisuhde sitten ilmeisesti "normaalina"
      Itse ainakin olen todella tyytyväinen sinkkuuteeni; en kaipaa parisuhteen kiemuroita tai problematiikkaa, saatika sitten mitään perheidylliä. Nautin siitä, että saan itse määrätä kaapin paikan, ja päättää itse menoistani.
      Ulkonäöstä asia tuskin on kiinni: naista olen aina tarvittaessa saanut; lahkeessa roikkujia ja perään soittelijoita on riittänyt...
      Itseasiassa naisien bongaaminen iskurepliikkeineen ja livertelyineen on alkanut jo jollain tapaa tympimään, niinpä olen enenemässä määrin siirtynyt seksitreffeihin: niissä kumpikin osapuoli on heti selvillä siitä mistä on kysymys, ilman edellämainittuja muodollisuuksia ja pariutumisriittejä

      Kenties se suuri rakkaus vielä joskus vastaan kävalee -siihen asti eletään näin!

    • pitkään sinkku

      Voin kirjoitella tiedot pitkältä sinkkuus-ajalta:

      1. Negatiivisuus - ei ainakaan omalla kohdallani ole koskaan ollut vallitseva piirre

      2. Olet liian valikoiva - Olin. Jos jokin tietty piirre miehessä ei ollut juuri kuten halusin, niin ei kelvannut kauaa...

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta - Ehkä niin oli...

      4. Et osaa tehdä kompromisseja - En osannut. Vasta monen kariutuneen suhteen jälkeen opin tämän jalon taidon.

      5. Olet epätoivoinen - Saatoin olla. Ajattelin, että kun muillakin on kumppani, minullakin pitää olla. En osannut nauttia yksinolosta, vaikka nimenomaan yksinolo ja itseen tutustuminen auttavat suhteen luomisessa ja ylläpitämisessä. "Ei voi rakastaa toista, ellei rakasta itseään".

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle - Sillä hetkellä ei mukamas ollut. Kaikki muu meni edelle. Jopa ihan turhat asiat kuten ainainen baareissa juokseminen, kun olisi pitänyt viettää romanttista iltaa...

      7. Olet liian helppo nakki - Päällisin puolin olin, mutta sydäntäni ei kukaan oikeasti saanut vietyä...

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - Tapana oli kyllä vertailla uutta kumppania exiin

      Tällä hetkellä siis jo kymmenettä vuotta onnellisesti parisuhteessa. Ylä- ja alamäkiä on, mutta juuri tekemällä myönnytyksiä ja puhumalla niistä huonoistakin päivistä selvitään. Jos joku tuskailee, kun ei tunnu löytävän ketään, sanoisin, että laskekaa sitä rimaa alemmas. Ja pistäkää parisuhde vähän korkeammalle arvoasteikolla. Miksi kukaan haluaisi olla ihmisen kanssa, joka ei häntä tunnu tarvitsevan???

      Toisaalta, sinkkuus on minusta ihan normaali olotila. Jotkut vaan viihtyy paremmin yksin ja omistaa elämänsä esim. työlle ja ystäville. Meitä on niin monenlaisia. :)

      • Singelis

        Haise kakkalle! Siinä syy sinkkuteen. Olen singeli!


    • 1. Negatiivisuus - En ainakaan näytä negatiivisuuttani muualla kuin netissä.

      2. Olet liian valikoiva - En

      3. Tavoittelet kuuta taivaalta - En

      4. Et osaa tehdä kompromisseja - Osaan, elämä on pelkkiä kompromissejä.

      5. Olet epätoivoinen - Totta

      6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle - Varmasti on. Nytkin liikaa aikaa netissä notkumiseen.

      7. Olet liian helppo nakki - Varmasti olisin, jos olisi tilaisuus.

      8. Et ole päässyt yli menneisyydestä - Mistä menneisyydestä? Siitä etten ole koskaan seurustellut tai kukaan ei ole koskaan osoittanut kiinnostusta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      95
      2610
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      191
      1706
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      83
      1655
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1360
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      77
      1057
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      847
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      844
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      19
      785
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      700
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      35
      696
    Aihe