Ikisinkkut kysymys teille:)

Ikisinkuuden syyt ???

Ja kysymys tarkoittetu kaikille, ketkä suustä tai toisesta ovat ikisinkkuja.
Ikä haarukka 30v - 55v ihmiset.

61

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++++++++++++

Lutkien vikahan se on.

• n42-INTJ

"Sinä olit minulle se oikea,
      vain minä sinulle väärä."

Eeva Kilpi

• Sinä etsit kukkaa
        ja löysit hedelmän.
        Sinä etsit lähdettä
        ja löysit meren.
        Sinä etsit naista
        ja löysit sielun -
        olet pettynyt.

Edith Södergran

• Helpostipa

se Eevakin välttää vastuunsa runossaan.

Eli lähestymisen vastuun

Nainen tuntee vetoa mieheen mutta ei uskalla (tai viitsi/jaksa) lähestyä, ja kuittaa kaiken itsevähättelyllä kun tietää että parempiakin sinuja on saatavilla.

• Erik Österbarn
        mablab kirjoitti:

Sinä etsit kukkaa
        ja löysit hedelmän.
        Sinä etsit lähdettä
        ja löysit meren.
        Sinä etsit naista
        ja löysit sielun -
        olet pettynyt.

Edith Södergran

Sinä et etsinyt mitään
        Mutta löysit naisen
        Olet vit...häiriintynyt

• Erik Österbarn kirjoitti:

Sinä et etsinyt mitään
        Mutta löysit naisen
        Olet vit...häiriintynyt

Hmmm...
        Tämän viestin takana olevan ajatuksen kun osaisin tulkita, olisin varmaan lähempänä jotain, jota en edes sanoiksi osaa laittaa, mutta kun olen kehno runouden tulkinnassa. Surullista.

• Tunnen yhden miehen, joka ikäiseksen mielestäni ihan ok näköinen (48v), energinen, älykäs, urheillulinen, hyvin koulutettu ja hyvin toimentuleva. Eli, teidän määritelmän mukan hänellä on korkea status ja sita kautta hän on YTM.
      Mutta, tiedän hänen olevan ikisinkku, eli ei koska ollut suhdessa.
      Mistä se johtuu???

• Luultavasti miehen

Muna on pieni?

• vhklgfug
        Luultavasti miehen kirjoitti:

Muna on pieni?

Sinulla ainakin.

• Luultavasti miehen kirjoitti:

Muna on pieni?

Kyllä, seki voi olla syy ikisinkuuden...

• just detttt

Kyllä minäkin tunnen ja olen tuntenut toisenkin ikisinkkumiehen joissa ei mitään vikkaa, ovat fiksuja ja ainakin keskivertisuomimiestä paremman näköisiä joka suhteessa. Syy naisettomana elämseen on tietenkin ensisijaisesti se, että ei ole aikanaan löytänyt naista jonka katsoisi käyvän itselleen, tai sitten on vaan jostain syystä jäänyt aikanaan nainen ottamatta vaikka tällaisen löytänyt olisikin. Siihen taasen miksi mies helposti jämähtää tällaiseen naisettomana elämiseen on omat syynsä, ja niistä on paljonkin ollut juttua tällä palstalla. Näistä jutuista ei kuitenkaan pidetä, ja ne pakkavat menemään sensuuriin.

• Hänellä on

varaa valita, mutta myös olla valitsematta.

Eli hän on jotakuinkin saavuttanut YTN eli hyvin kauniin naisen statuksen.

Ajattele sitä. Monelta menee koko elämä sen saman saavuttamisen, minkä jotkut saavat pelkkänä syntymäetuoikeutena.

• 7+15

ikisinkku voi olla myös omasta tahdostaan, jos miehelle kerran riittäisi ottajia, mutta omasta valinnastaan ei halua sitoutua niin kyllä hänet voidaan hyvin laskea YTM kategoriaan.

Vaikka kerrot hänen olevan ikisinkku et puhu mitään hänen seksuaalisesta aktiivisuudestaan. Voihan mies olla täysin kokematon seurustelusuhteissa vaikka olisikin harrastanut seksiä lukuisten naisten kanssa.

• 7+15 kirjoitti:

ikisinkku voi olla myös omasta tahdostaan, jos miehelle kerran riittäisi ottajia, mutta omasta valinnastaan ei halua sitoutua niin kyllä hänet voidaan hyvin laskea YTM kategoriaan.

Vaikka kerrot hänen olevan ikisinkku et puhu mitään hänen seksuaalisesta aktiivisuudestaan. Voihan mies olla täysin kokematon seurustelusuhteissa vaikka olisikin harrastanut seksiä lukuisten naisten kanssa.

No, en tiedä hänen yksityielämästä mitään.

• Homotutka tutkailee

Se on hombe ja hummaa yökaudet poikarakastajiensa (17 vee) kanssa.

• dhkgjhdkfjgk

Hän ei osaa vietellä naisia. Tai ei uskalla yrittää. Tai hakee naisista jotain mitä ei ole olemassakaan kuin hänen omassa päässään.

• me_bella kirjoitti:

Kyllä, seki voi olla syy ikisinkuuden...

Uskallanko edes kysyä, minkäkokoinen on pieni muna? Ketkä meistä voivat samantien unohtaa kaikki suhteet ja käydä amputoimassa koko roikkuvan, mätänevän lihapalan?

• nlinioygtvhgf
        LordBoredom kirjoitti:

Uskallanko edes kysyä, minkäkokoinen on pieni muna? Ketkä meistä voivat samantien unohtaa kaikki suhteet ja käydä amputoimassa koko roikkuvan, mätänevän lihapalan?

• Mielenkiintoista.... miten ihminen voi välttää parisuhdetta, vaikka kaikki edelytykset onnistu on olemassa... hmm....

• --------------------

Helposti, koska naiset eivät tee Suomessa aloitteita. Ja jos tosiaan kyseessä on pienikullinen mies, niin ei sellaista kukaan nainen huoli.

• -------------------- kirjoitti:

Helposti, koska naiset eivät tee Suomessa aloitteita. Ja jos tosiaan kyseessä on pienikullinen mies, niin ei sellaista kukaan nainen huoli.

Minun mielestä suomalaiset naiset ovat super aktiivisiä tekemän aloiteitta, välillä olin hämmästynyt ja ajattelu että suomalaiset naiset ovat epätoivoisia.... koska itse juoksee miesten perässä... anteeksi että nyt sanoin sen mitä mieltä ulkomaalaiset naiset ovat suomalaisesta naisesta.

Jep!
        Ulkomaalaiset naiset verratuna suomalaisin naisen ovat vielä pasivisempa!
        Näin se on... :)

• totta on
        me_bella kirjoitti:

Minun mielestä suomalaiset naiset ovat super aktiivisiä tekemän aloiteitta, välillä olin hämmästynyt ja ajattelu että suomalaiset naiset ovat epätoivoisia.... koska itse juoksee miesten perässä... anteeksi että nyt sanoin sen mitä mieltä ulkomaalaiset naiset ovat suomalaisesta naisesta.

Jep!
        Ulkomaalaiset naiset verratuna suomalaisin naisen ovat vielä pasivisempa!
        Näin se on... :)

Toi on niin totta! Suomalaiset naiset ovat aktiivisia, ja todellakin jopa epätoivoisia. He jopa taistelevat ja "metsästävät" miestä jonka haluavat, uskaltavat roikkua perässä jne. Osittain se johtuu itsevarmuudesta, ja osalla sitten epätoivoisuudesta. Esim. Lola Odusogahan on tunnustanut että hän vaan puoli vuotta tavoitteli miestään ja päätti että tuo on minun ja olihan se! Hänen tuskin on täytynyt olla epätoivoinen. Hän on ollut aktiivinen ja aika hyökkäävä. No, mutta tiedänpä näitäkin, jotka eivät ole ihan sitä.

Ulkomaalaiset ovat paljon passiivisempia, paitsi venäläiset ja thaimaalaiset naiset, jotka ovat kyllä hyvinkin aktiivisia aloitteissaan suomalaisia miehiä kohtaan. Mutta muuten.

• taikapillu

Yksinasuminen. Luin tuolta juuri eräästä lehtiartikkelista, että yksinasuminen= sinkkuus. Näin ollen olen seurusteleva sinkku, tarkemmin sanoen seurusteleva ikisinkku, koska yksin myös aion jatkossakin asua.

• Voisitko selittä elämänaseentesi paremmin ja syyt miksi valitsit sen ratkaisun?

• taikapillu
        me_bella kirjoitti:

Voisitko selittä elämänaseentesi paremmin ja syyt miksi valitsit sen ratkaisun?

Voin. Lähinnä se on oman rauhan ja tilan kaipuu. Ei myöskään tarvitse riidellä talousasioista, eikä kotitöistä. Moni sanoo, että arki tappaa suhteesta romantiikan. No, mikä pakko siihen arkeen on mennä? Joku toinen sanoo, että ei voi olla yhtä kuherruskuukautta ja juhlaa, niin minä kysyn että miksi ei voi olla. ( Okei, ei se kyllä näinkään ole, mutta periaatteessa :D)

• Jotain tämmöistä

Voiko ikisinkku olla vaikka ois seurustellutkin tai ollut liitossa? Kelpaako 6 vuoden sinkkuus?
      - En enää tutustu kehenkään ja ikäiseni ovat naimisissa/uraohjuksia/juoppoja/pummeja jos ei töissä/kaavoihinsa kangistuneita. ON poikeuksia, mutta niitä on vähän ja vielä vähemmän vapaalla jalalla. Haluaisin itselleni sopivan, ihmisen kenen kanssa olisi mielenkiintoisia keskusteluja, liikuntaa, lautapelejä ja punaviiniä (ei junttilärvejä kiitos), haaveilua ja elämän värikäitä iloja... Ei vaan tv ja työpaikka sekä valituksia siitä...
      - Olen ollut liian kauan yksin. Ensin toipuakseni, sitten vain jämähdin. Tunnen itseni epäkelvoksi suhteeseen liian usein. Olen nätti. Siihen se loppuukin. Olen tehnyt liikaa, olen liian väsynyt, tunnen itseni kaikinpuolin pettymykseksi muille.
      - En usko, että kukaan voisi rakastaa minua.
      - En enää rakasta itsekään itseäni. En tunnu pääsevän epäonnistumisen tunteista yli ja siis, kierre, kierre: kukaan ei rakasta, minä en rakasta, joten ei ole rakkautta. On epäkelpo ja epäonnistunut olo, joten en usko kelpaavani, enkä siis ainakaan kelpaa. En kyllä kokeilekaan. Ja sitä rataa, joten se siitä. Ei ole satuja, ei pelastusta. "I belive in miracles, where you from, you sexy thing..." vai miten se meni? No, yhtenä päivänä voi olla maailman yksinäisin ihminen ja niin on seuraavanakin. Ei tule mitään ihmettä eikä viereen maailman seksikkäintä olentoa ;)
      - Harrastan kyllä, mutta eipä tunnu muut ikäiseni harrastavan.
      - Olen kuitenkin melko köyhä. Että ei niitä missään käynti mahdollisuuksiakaan ole ja arvoni laskee. Vaatteita saa ja ruokaa ehkä, mutta en voi tapailla ihmisiä, käydä missään, ja pikku hiljaa olen ajautunut kaikesta ulkopuolelle. Pitäisi käydä kaikissa paikoissa enemmän, olla rahaa aina lähteä mukaan en tiedä... Ja kavereilla on perheet. Ei ole enää ketään kenen kanssa lähteä, yksin olen mennyt aika paljon, nyt väsynyt siihenkin.
      - Olen pettynyt ja kipeä, vaikka yrittänytkin toipua. Ihminen kun riittävästi murtuu, niin ei sitä pelasta kuin rakkaus ja sitä nyt ei ole: ei ole satuja. Sitten siis kierrämme kehää... Hetkittäin on aina kaikkea, iloa, tyytyväisyyttä ja uskoa, kaikki hyvin. Mutta arvaapa onko silloin ketään paikalla tapaamassa? Kukaan ei halua ihmistä enää ihmisen taakkoineen. Ilman ei enää saa.
      - Ulospäin olen iloinen, terve, urheilullinen, nätti, sosiaalinen, ja varmaan on kaikkia jonoksi asti. Kelpaan kelle vaan... Joo.

Olen jo hyväksynyt pikkuhiljaa sen, että vituiks meni nyt tämä homma. Kaikki ne jotkut oli vääriä, hinta jäi maksettavaksi, mitään sillä ei saanut. Nyt sitten vaan hyväksyn sen, että ihan turhaa on potkia ja haaveilla. Sattuu vähemmän kun vaan antaa olla. Olen siis melko varma tuleva ikisinkku, jos 6 vuotta ei vielä riitä.

• Hohhoijaa taas

Pimpeille sinkkuus on aina oma valinta.

• Et oo ikisinkku, koska olut suhdessa :)

Kyseinen henkilö ei olut suhdessa koskaan!

• Hohhoijaa tosiaan!!!
        Hohhoijaa taas kirjoitti:

Pimpeille sinkkuus on aina oma valinta.

Hohhoijaa taas niin. Niin se on valinta kaikille: huolii vaan jokaisen vastaan tulijan ja vaikka minkä. Eikö? Kyllä se nirsoilu on ihan samaa miehille kun naisille, joka ei edes ole nirsoilua. Mielestäni ei ole mitään järkeä ottaa ketä tahansa, mutta jos jonkun haluaa, niin on turha valittaa miehenkään että "pimpit saa valita" un oikeasti tarkoittaa että "naiset saa jos huolivat kenet tahansa, vaikka juntin, juopon, huonokäytöksisen puliukon, sulkeutuneen 20 vuotta vanhemman vanhan pojan tai kenet vaan" kun se sama pätee miehiin. JOKAINEN mies saa kyllä, jos huolii pubiruusun, 20 vuotta vanhemman puuman baarista, tekee tuhat aloitetta eikä ruikuta saamistaan pakeista, valitsee ensin sieltä lihavammasta, epäsiistimmästä ja rumemmasta päästä, että ei ole kilpailua jne. jne.

Ihan tuota väsyttävää lässytystä, vaikka se on todettu jo aikaa sitten että ihan sama asia miehille. Lopettakaa jo se surkea säälittävä turn off kuvottava ruikutus maailman epäreiluudesta: ota se pubi ruusu, kun kuitenkin suosittelet naisille jotain yhtä huonoa vaihtoehtoa ja pidä naamasi kiinni. Nusandeeraa sitä pimsaa minkä saat, äläkä inise!

• saasteetko syynä

Asuinalueen vesijohtovedessä tai maaperässä oli kai jotain myrkkyä. Niin kovin moni muukin siellä asuneista ovat yhä sinkkuja.

• Sinkkumies 44

Olen paitsi ronkeli, niin myöskin hyvin itsekseni viihtyvä. Perhe-elämä ei myöskään kiinnosta pätkääkään. En myöskään erityisemmin pidä lapsista. Eikä tätä nykyä oman ikäiset naiset ole edes kiinnostavia seksuaalisessa mielessä. Ovat auttamatta rupsahtaneita.
      Tässähän näitä syitä jo tulikin.

• Eli, sulla vaikea luonne ja ei koska ollut suhdessa?

• Eipä ole ihme
        me_bella kirjoitti:

Eli, sulla vaikea luonne ja ei koska ollut suhdessa?

Nimenomaan: pitää itseään ikäisiään parempana. Kuvittelee, että naiset ovat rupsahtaneet ja hän itse ei! On siis leuhka, ylimielinen ja egoistinen. Katsoo, ettei tarvitse sietää muiden heikkouksia. Ei halua perhettä: haluaa suhteen missä hän on siis yksin. En tarkoita että lapsia pitäisi aina haluta, mutta ei siis koe parisuhdetta perheeksi, eikä halua kumppanistaan perheen jäsentä.
        On siis itsekeskeinen. Haluaa päästä aina helpolla. Kokee muut vaivaksi. ...

Niin, ja 44-vuotias sinkkumies.

• Sinkkumies 44
        me_bella kirjoitti:

Eli, sulla vaikea luonne ja ei koska ollut suhdessa?

Varmaankin

• Hmm... olen enemmäksen parisuhde ihminen, viihdyin toisen seurassa ja tilapaiset riidät ei pelotta...:)
      Mielen tule ensisijäisesti sellaiset syyt mitä voi estä pitkäaikaisen parisuhden muodostamisen:

1. Vaikea luonne
      2. Pieni muna
      3. Sitoutumiskammo
      4. Teini riipuvaisuus (esim. älyn haamun kaltainen tapauus)

• 18+19

Siis onko kyse tästä edellisen viestisi miehestä? Et kertonut missään vaiheessa etsiikö tämä mies suhdetta vai ei. Veikkaan, että hän yksinkertaisesti ei vaan halua suhdetta sillä on tyytyväinen elämäänsä tällä hetkellä.

Mahdollisia syitä voi olla myös tuo sitoutumiskammo, mutta lähinnä tavalla, että hän ei halua ryhtyä "kokeilemaan" mitään uutta "viritystä" kun nykyinenkin tilanne on ihan ok.

• Miksi tuo hymiö?

Otsikon perässä.

Joku syyllisyydentunteen negaatioko ehkä?

No itsellä oli muuta tekemistä ja sitoutumisia muihin asioihin kuin naistaimiin nuoruudessani, vaikka jotain mielenkiintoa olisi ehkä ollut. Ja palstan teoreetikoiden mukaan, helppoahan se on sen jälkeen jollotella kohti ikisinkkuutta (ja sinkkiarkkua?) varsinkin jos on mies. No, näin 44-vuotiaana voisin hyvin allekirjoittaa tämän väittämän. Ei ole naisia näkynyt eikä kuulunut miesmuistiin.

• Mikä ihmeen takia potesin syylisyttä toisten ihmisten ratkaisusta?

Se oli vaan kohteliaisuus.

• joooozzzzzzz
        me_bella kirjoitti:

Mikä ihmeen takia potesin syylisyttä toisten ihmisten ratkaisusta?

Ei tuossa mistään syyllistämisestä kyse ollut, vaan pelkästään tilanteensa toteamisesta. Ei myöskään sitä pidä tulkita välttämättä syyllistämiseksi jos asiaansa vaikuttaneen parisuhde/seksi-kulttuurin ja markkinoiden ja miesten ja naisten roolien vaikutusta asiaansa arvioi. Tämä on kuitenkin se toinen puoli asiasta, toisen puolen ollessa omat henkilökohtaiset ominaisuudet.

Se on hyvin tyypillistä suhtautumista naiselta kun pähkäillään, että miten se voi olla mahdollista parisuhdekelpoisen miehen jäädä parisuhteetta- Ei voi olla mahdollista, vaan miehessä on pakko olla jotain vikaa,vikkaa,vikaa......
        Myös tuo asenteesi on tyypillistä naiselle kun pidät niin itsestäänselvästi itseäsi paljon parempana, ja tietnkin kaikin tavoin tasokkaampana ja älykkäämpänä kuin naisettomat miehet.
        Mutta mitäpä näitä enempää pakertelemaan kun tähän jo niin hyvästä esimerkistäkin käyt.

• Ai, se olikin
        me_bella kirjoitti:

Mikä ihmeen takia potesin syylisyttä toisten ihmisten ratkaisusta?

ivallinen virne.

No, oma virhe, luin väärin :)

• +ikisinkku

Sanotaan vaikka estyneisyys

• Ainankin nämä lisää

5. Jättäytyy ulos toiminnasta/tilanteista, jossa voisi tavata uusia ihmisiä.
      6. Voimakas hylkäämisen pelko yhdistettynä heikkoon epävarmuuden sietokykyyn.
      7. Passiivisuus ja epävarmuus pariutumisessa: tutustumistilanteet, aloitteet jutteluun/tapailuun/läheisyyteen jne.

• 3+15

vaihtoehto 7 kuulostaa todennäköisimmältä.

• asdfasfd

Kykenemättömyys pitää itseä rakastamisen arvoisena.

• Hmm... kyllä hän osaa ja tehnyt hyvin rohkeita päätöksiä elämässä liityen oma uran kehityksen jne... eli ei todellakin nössö.....

• I Sinkutus

1) Huono itsetunto
      2) ... ööh... no, mitä muuta siihen tarvitaan ?

• 26

Tuolla ylempänä "Jotakin tämmöistä" kirjoitti asiaa. Siihen, kun vielä lisää sosiaalisten tilanteiden kammon, saa esim. minun tarinani aika tarkkaan.

Nuorena muiden etsiessä kumppaneita, arka tuskailee sisäisten ongelmiensa kanssa. Myöhemmin vaivat ehkä osin hellittävät ja toisaalta ne oppii kätkemään. Ihminen voi näyttää ulospäin upealta ja pärjäävältäkin, mutta ratkaisevaa on, miten hän itse tuntee. Vuosien kuluminen ei tunnetusti lisää todennäköisyyttä kumppanin löytämiseen.. että tässähän näitä faktoja. Ne ovat "normaali-ihmiselle" ehkä käsittämättömiä ja sellaisiksi jäävätkin. Ap-kirjoittaja saattaa turhaan pyrkiä ratkaisemaan ikisinkkuuden arvoitusta. Miksi hän muuten on niiiiin kiinnostunut 48v. miehestä? Uteliaisuudesta vai ihastuksesta?

• Jossain vaiheesa kysyn suora... :)

Koska hän on ainut tuntemaani ikisinkku... sitä kautta mielenkiintoinen tapauus... pitää van löytää sopivan hetken:)

• Kiitos vastauksesta ja hyvää yötä palstalaiset:)

• mies 36 v

Vaikee sanoo syytä kun naiset ei koskaan puhu mulle, joten en tiedä mitä ne ajattelee. Mut oman arvioni mukaan naamani ei ole kovin kaksinen joka miellyttäisi naisia. Luonteeltani olen kyl kiltti, ystävällinen, hyvä käytöksinen, rauhallinen ja kohtelen kaikkia hyvin. Oman kokemukseni mukaan naiset ei tykkää kilteistä miehistä. Pitäsi vissiin olla vähän sellanen määräilevä joka käskee naista tekemään kaikki kotityöt, tekemään miehelle ruokaa ja sellasta.
      Itse teen mielelläni ennen kun käsken jotain. En halua kohdella naista palvelijana koska osaan tehdä itsekkin kotihommia.

• Kramer_

Kun ei tapaa naisia missään eikä siten myöskään tutustu naisiin missään, niin hyvin helposti olen sinkkuna pysynyt.

• Ujous ja ulkonäkö.
      Ujouden vuoksi en lähesty naisia ja ulkonäkö ei riitä siihen että naiset lähestyisivät minua.

• qwedsa

Pelkkä ujouskin riittää vaikka ulkonäköäkin jonkinverran olis. Itse ei uskalla lähestyä naisia ja kun naiset lähestyy minua menen niin lukkoon etten saa sanaa suusta -> naiset pitää ylpeänä tai luulevat muuten vaan että mua ei kiinosta. Lopputulos: aina yksin :(

• onnea vaan
        qwedsa kirjoitti:

Pelkkä ujouskin riittää vaikka ulkonäköäkin jonkinverran olis. Itse ei uskalla lähestyä naisia ja kun naiset lähestyy minua menen niin lukkoon etten saa sanaa suusta -> naiset pitää ylpeänä tai luulevat muuten vaan että mua ei kiinosta. Lopputulos: aina yksin :(

Taitaa olla niitä puhumattomuuden "hyviä" puolia. Tuloksesta ei voi syyttää kuin sitä kaveria sieltä peilistä jos ei saa sanaa suustaan.

• uskomatontapaskaa

Minulla on enemmän kuin tarpeeksi vaikeuksia oman elämäni kanssa.

• Tässä syyt

Saanko luokitella itseäni ikäsinkuksi vaikka olen ollut sekä avio- että avoliitossa?
      Nyt toki olen ollut sinkkuna n. 6 vuotta ja niin olen ajatelltu jatkaakin.
      Syyt?
      -tullut liian mukavuudenhaluiseksi
      -haluan itse päättää raha-asiat
      -haluan itse päättää loma- ja viikonloppusuunnitelmat
      -haluan itse päättää missä asun ja kuinka
      -en jaksa riidellä
      -viihdyn mainiosti yksikseni
      -en jaksa/välitä tutustua uuteen ihmiseen (se vie paljon energia, ja johtaa harvoin mihinkään)
      -en jaksa tulla kotiin kuuntelemaan kun toinen kertoo päivästänsä, tai että toinen odottaa minua kotiin, ja kyselee missä olen ollut
      -en siis halua olla tilivelvollinen
      -en voisi kuvitellakaan seurustelevani ihmisen kanssa jolla on pikkulapsia tai teinejä, liikaa säätöä ja meteliä
      -nautin hiljaisuudesta

• En kuulu vielä useisiin kuukausiin haluttuun ikähaarukkaan, mutta syyt lienevät selvät:

- En tule kovin sulavasti toimeen vieraiden ihmisten kanssa, eli minun pitäisi tutustua ensin ennen kuin minun on edes mahdollista olla siedettävää seuraa (ts. ensivaikutelma on väkisin huono, ja määritelmällisesti pysyvä). Tämä on samalla minun ujouteni, ja se tietysti syöksee minut ikuiseen sinkkuuteen.

- En ole kovin komea. Turhan lihavakin, ja kiinnostukseni vaatetukseen heikko, enkä edes tiedä, miten (sinänsä kai hyväkuntoisista) hiuksistani saisi edes OK:t.

- Liian vanha lähes kokemattomaksi -> pitäisi löytää joku todella erikoinen nainen, eli sellainen jolle puutteeni eivät olisi ylitsepääsemätön, vaan ylitettävä este.

- Tietty tyytyväisyys nykyiseen elämään. Paasaan usein, miten tytöt ovat vastanneet keskustelunaloituksiini haistattamalla vitut, mutta todellisuudessa näin on käynyt vain pari kertaa. Parilla muulla kerralla, kun olen tehnyt jonkinlaisen aloitteen, olen saanut vain kohteliaahkot pakit, mutta muuten en ole hirveästi yrittänyt, vaan toivonut että jotenkin vain tutustuisin tyttöön ja huomaamattani ajautuisimme yhteen - tai sitten että tyttö vastaisi treffi-ilmoitukseeni, ja se lähtisi siitä. Näin ei tietty kovin usein käy, ja kertaakaan ei varsinaiset vastaukset treffi-ilmoitukseeni ole johtaneet paria ekaa treffiä pidemmälle, koska kumpikaan ei ole innostunut toisesta.

• Ai niin juu; Lisäyksenä vielä tuohon viimeiseen kohtaan (tyytyväisyys elämään), että olen myös tottunut olemaan yksin, päättämään itse tekemisistäni, ajankäytöstäni, rahoistani ja kaikesta. Minulla olisi jonkinlainen kynnys elää pariskunnan toisena osapuolena.

• chemist77

Baareissa ei tule käytyä. Olen kyllä ajatellut, että nyt 34-vuotiaana voisin alkaa käymään yökerhoissa ja baareissa. Ihan kolalinjalla voisi kokeilla kiinnostuisiko kukaan.

Ulkonäön parantaminen on vauhdissa liikunnan harrastamisen lisäämisen ja piilolinssien käytön aloittamisen muodossa. Itsevarmuutta kamppailulajista. Ehkä se tästä.

• 40v mies

-ulko näkö aivan ok
      -pinkka kunnossa
      -terveet elämäntavat ja harrastukset
      -halu perustaa perhe

-on tullut vietettyä alkotonta elämää ja ilman rohkaisua puhumisen aiheet on etsimisessä useimpien tuntemattomien naisten kanssa,muutahan vikaa ei tarvita jäädäkseen ikisinkuksi

• Veli Kulta

Kyllä suurin syy omaan ikisinkkuuteeni on se että olen lähes koko ikäni viettänyt tällaisella pikkupaikkakunnalla vähän pohjoisemmassa. Eihän se paljon naurata kun viikonloppuisin paikallisissa baareissa noin yhdeksän kymmenestä asiakkaasta on miehiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1602
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      812
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe