Minua ihmetyttää monesti miksi ihmeessä yksikään suurin piirtein samanikäinen suomalainen mies ei ota minuun kontaktia koskaan seurustelumielessä tai osoita minkäänlaista kiinnostuksen merkkejä. En ole mikään lihava rumilus, en mikään huippukroppainen mutta normaalivartaloinen. Hiukseni ovat todella vaaleat ja kasvoni sievät. Olen saanut jopa kuulla monesti olevani kaunis ja muita mukavia kommentteja, mutten tosin ikinä suomalaiselta. Monet ovat ihmetelleet, että miten on mahdollista, että olen sinkku tai että en ole ikinä edes seurustellut. Ikää minulla on 21 vuotta. Vietän aikaa myös paikoissa kuten kuntosaleilla, baareissa, kaupungilla joissa miehiä tapaa. Mutta ei. Harvoin itse teen alotteita, se varmasti vaikuttaa asiaan paljon ja olen myös hieman ujo. Vietin 6kk Ranskassa aikaisemmin tänä vuonna ja siellä sain kuulla kohteliaisuuksia, kokea kiinnostuksenosoituksia päivittäin. Tuon kaltainen käyttäytyminen on hyvin tyypillistä ranskalaisille miehille. Mutta tunsin todella ensimmäisen kerran itseni viehättäväksi, kun todella komeat ja ihanat ranskalaiset tulivat vain juttelemaan junassa, kaupassa, baarissa, puistoisssa... Toki monilla oli mielessään vain seksi ja lirkuttelivat vain saadakseen sänkyyn mutta kyllä vastaan tuli paljon tosissaan olevia miehiä. En lähtenyt kuitenkaan lähtenyt lirkuttelijoiden matkaan vain nautin hyvästä seurasta muussa mielessä. Nyt Suomessa tilanne on taas sama vanha. Olen kyllä valmis tekemään aloitteen, jos löytäisin jonkun mukavan miehen. Sellaisenkin löytäminen tuntuu niin hankalalta! Haluan kuitenkin joskus perustaa perheen, löytää ihanan miehen ja saada pari lasta. Joudun varmaan muuttamaan ulkomaille, kun en Suomesta miestä löydä.
Miksi en kelpaa suomalaisille miehille?
22
787
Vastaukset
- elämä_2011
Haluatko lähettää viestiä minulle (miehelle): [email protected]
Kerron itsestäni, niin nähdään kelpaisimmeko me kenties toisillemme. :-) - arvuuttaja mies
Miksi naiset ei lähesty rumia miehiä? Siinäpä vasta kysymys
- olennainenolenainen
Ei ole rumia miehiä. On vain pinnallisia naisia! Kerro miksi olet mielestäsi ruma?
- italiassa asuva
Suosittelen tuota ulkomaille lähtemistä ;)
- :)
Kaikilla on sama ongelma jossain vaiheessa elämää kuin aloittajalla. Loppupeleissä luonne ratkaisee, oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Se on arpapeliä, ikinä ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.
- Jaska-Setä
Varmasti kelpaat ssuomalaisille miehille siinä kuin ranskalaisillekin, en usko että vika on sinussa tai suomipojan naismaussa.
Ongelmana on suomalainen flirttailu- ja tapakulttuuri sekä protestanttinen perinne. Suomessa ei ole totuttu osoittamaan huomiota vastakkaiselle sukupuolelle muuten kuin neljän promillen kännissä. Lisäksi suomalaiset ovat hyvin ujoja, sekä miehet että naiset. Tämä ujous osoittautuu siten, että miehet tuijottelevat kengänkärkiään kaupungilla silloin kun pitäisi avata suunsa. Naiset puolestaan ovat töykeitä tosikkoja ja tyrmäävät kaikki leikkimielisetkin iskuyritykset tylysti haistattelemalla.
Toisaalta "karvaranteet" ja muut etelän hetelmät pokaavat naisia kyllä menestyksekkäästi kaduilta, joten eivät ne naiset kaikkia aloitteentekijöitä tyrmää... Ehkäpä suomalaismiehet ovat vain liian hiljaisia nössöjä?- Vinkki miehille
Jos et saa suominaista nauramaan parissa minuutissa, on pokaamisesi mennyt pieleen ja hän on leimannut sinut tylsimykseksi.
- vink vink
Vinkki miehille kirjoitti:
Jos et saa suominaista nauramaan parissa minuutissa, on pokaamisesi mennyt pieleen ja hän on leimannut sinut tylsimykseksi.
Tai jos seksiä ei tipu seksiä parissa sekunnissa niin sen täytyy olla homo.
- Perusjanari
Jaska-sedältä hyvä kiteytys siitä mikä Suomessa on pielessä. Ehkä jokainen meistä voisi olla yksi niistä jotka rikkovat tuota kulttuuria?
- Aikuinen mies
Suomalaiset ovat sen verran jurrikoita, että tuo kulttuuriero on vain noin järkyttävän suuri, ei siinä muuta ole. Nuoret miehet suomessa ei osaa ottaa naista huomioon tai kehua tätä kuin päissään, poikkeuksena pelimiehet, joiden matkaan ei kannata lähteä. Eli sinun pitäisi opetella lukemaan niitä pieniä merkkejä ja olla itse aktiivisempi.
Olen sinua jo reilusti vanhempi mies ja kyllä minua ulkomaalaiset naiset kiinnostavat siinä missä suomalaisetkin.. ja se alkututustuminenkin on jopa helpompaa, kun löytää helposti puheenaiheita kulttuureiden eroista yms. - galkjasdäl
No olen kaksinverroin sinun ikäinen ja sama juttu ollut koko iän. Siksi kumppanini onkin ulkomaalainen.
- Ujous ja peittely
Sama ongelma minulla nuorena. Ulkonäössäni ei nähtävästi ollut mitään vikaa mutta ainoat parisuhteet jotka koin elämässäni suomalaisen kanssa, niissä yhteydenotto tapahtui ensin kasvottomana internetissä. Siitä poiki sitten pari suhdetta.
Koskaan, ei koskaan yksikään suomalainen mies ole tullut juttelemaan minulle missään tai osoittanut kiinnostuksen merkkejä. Ainoastaan huomattavasti vanhempia ja avioituneita kylläkin, etsimässä yhden illan juttuun, mutta ei samanikäisiäni ja sinkkuja.
Tosin huomasin senkin että kun aloin ekaan suhteeseen, niin pari miestä omasta kaveripiiristäni aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta olivatkin yhtäkkiä mustasukkaisia minusta. Mutta ei voi mitään, mitäs eivät avanneet suutaan ajoissa. Ja onhan sekin merkki siitä etteivät olleet vakavissaan, jos tajuavat menetyksensä vasta kun joku muu mies vie naisen heidän nenänsä edestä.
Olet oikeassa, suomalainen mies ei avaa suutaan herkästi - paitsi humalassa.- KysynVaan-76
"Koskaan, ei koskaan yksikään suomalainen mies ole tullut juttelemaan minulle missään tai osoittanut kiinnostuksen merkkejä. Ainoastaan huomattavasti vanhempia ja avioituneita kylläkin, etsimässä yhden illan juttuun, mutta ei samanikäisiäni ja sinkkuja."
Jotenkin kummallisesti hyvin suuri osa suomalaisista aikuisista elää parisuhteessa tai on naimisissa. Näitä vuodatuksia lukiessa voisi kyllä kuvitella että suomalaiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo kauan sitten kun kukaan ei koskaan tee mitään tai löydä ketään...
- kyllä se siitä
Olen onnellisesti naimisissa ihan suomalaisen miehen kanssa, muttei ollut kaukana, ettenkö olisi päätynyt ihanan sveitsiläisen miehen kainaloon. Minulla oli nuorempana samankaltainen tilanne, suomimiehet olivat kylmän etäisiä, kun taas Sveitsissä opiskelijavaihdossa ollessani poikia kyllä riitti ihan jonoksi asti ;) Ja yhden kanssa juttua kesti jopa pari vuotta.
Mutta lopulta tapasin aivan upean miehen, työpaikan kautta ja onnellisempi en voisi kuvitella olevani! Tsemppiä sulle, kyllä se kiva poika varmasti tulee juttelemaan, kun sellainen sattuu kohdalle ! Olet vielä sen verran nuori, että vielä on aikaa ja kannattaa juuri avartaa maailmankuvaa matkustelemalla! Ei suomalaiset naisetkaan ole ottaneet kontaktia tai osoittaneet mitenkään kiinnostusta muhun. Ne harvat kerrat, kun joku on avannut keskustelun, on kyseessä ollut ulkomaalainen.
- hei vaan
Ei kannata pelkästään miehiä osoitella tässä asiassa, olisikohan joku asia, jota voisit itse parantaa käyttäytymisessäsi? Tällä tarkoitan sitä, että esim. paikoissa kuten baareissa ja kuntosaleilla joita jo mainitsit, voisit tarkoituksella mennä miesten lähelle, näyttää helposti lähestyttävältä ja vaikka hymyillä. Ehkä joku näistä ujoista ja juroista suomalaismiehistä uskaltautuisi juttusillesi silloin :) Tai mennä kuntosalilla rohkeasti kysymään neuvoa joltain kivalta mieheltä, esim. miten joku laite toimii (vaikka tietäisit hyvin sen jo itsekkin..) Taatusti miehet ilahtuvat tästä huomiosta ja neuvovat mielellään! Miehet eivät ehkä rohkene lähestyä naista, ainakaan selvinpäin tietyistä syistä, joten minusta ainakin naisen tehtävä on, jos seuraa mielii saada, osoittaa se käyttäytymisellään ja kehonkielellää!
"Joudun varmaan muuttamaan ulkomaille, kun en Suomesta miestä löydä. "
Elleivät kriteerisi ole jollain tapaa todella oudot niin väittäisin, että vika löytyy peiliin katsomalla.
Suomi on täynnä miehiä, senkus valkkaat...- yleinen käsitys
"Minua ihmetyttää monesti miksi ihmeessä yksikään suurin piirtein samanikäinen suomalainen mies ei ota minuun kontaktia koskaan seurustelumielessä tai osoita minkäänlaista kiinnostuksen merkkejä."
Suomimies, joka ei ole komea eikä mitenkään hyvällä itsetunnolla varustettu, tietää tai ainakin luulee tietävänsä, että nyrpeä torjuntahan sieltä tulee, kun menee Suomalaista naista lähestymään. Sellainen on kai yleinen käsitys miehillä. Hyvällä itsetunnolla varustetut miehet ehkä sen kestää ja komeita onnistaa....
Eikö noissa Suomalaisissa miehissä ollut ketään, jota olisit voinut itse lähestyä? - lkjkfkjh
suomalaiset miehet ovat rumia ainakin jos 40 v ylittynyt..harva pitää huolta ulkonäöstään..hiusten leikkaaminen on hirveä voimienponnistus tai hampaiden psesminen. Ja ennenkaikkea..suomalaiset miehet ovat arkoja, jos ei oteta huomioon playereita.
- Suomipoika____
Tuossa voi olla perää. Muutin vuosia sitten ulkomaille ja laihdutin yii 20kg, valkaisin hampaat, ja kävin plastiikka kirurgilla teettämässä kasvoistani symmetriset. Punttisaliharrastuksen lisäksi on tullut mukaan paikallisen tavan mukaan myös puoli-marathon/marathon. Myös small talk on ollut pakko opetella.
No käväsin viime kesänä suomessa parissa kesätapahtumassa ja täytyy sanoa että vienti oli jotain mitä en ole koskaan läntisellä pallonpuoliskolla kokenut. Vieläkin olen saanut yhteydenottoja ihan ohimennen tapaamiltani naisilta vaikka olin Suomessa heinä-elokuun vaihteessa.
Näyttäisi myös sitä että aika iso suomalaisista miehistä pukeutuu aika ontuen, eli joukosta on tosi helppo erottautua.
Vähän provosoiva vastaus, mutta näin on.
- Miehen Neuvo
Nössöt eivät pärjää Suomen miesmarkkinoilla. Ota itseäsi niskasta kiinni ja kerää rohkeutta.
Kannattaa myös pukeutua puhtaisiin vaatteisiin, käydä ehkä parturissa, meikata vähän ja pukea vähän seksikkäämpiä vaatteita niskaan jos uhkaa jäädä seinäruusuksi. - aloittaja täällä taa
Päätin tehdä ihan kokeilumielessä profiilin suomi24 deittiin kuvan kanssa. Kyllä viestejä ja kehuja satelee. Pistää kyllä ihmetyttämään. Enkö tee vaikutusta luonnossa vai ovatko miehet ujoja vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841662
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54852
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720