Ottakaapa vaikka näistä miehistä mallia:
http://www.manhairstyles.net/resimler/jan-somerhalder-6.jpg
http://enriqueiglesias1.suntuubi.com/datafiles/gallery/1/Enrique-Iglesias-One-Day-At-A-Time-Mp3-Ringtone-Download.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_xfvN8PQubiw/TPRuUiW6GjI/AAAAAAAAAR4/p07G_KvsSas/s1600/jake-gyllenhaal-thumb.jpg
Miehet hoi, voisitte pikkasen yrittää panostaa ulkonäköön!
58
1048
Vastaukset
- suosi suomalaista
Tiesitkö hölmö tyttö että latinot on täysin eri rotua kuin pohjolan miehet? Suomalaisilla on maailman ohuin hiuslaatu. Media on aivopessyt tytöt noitten tummien etelän miesten suhteen. Aina pitää haaveilla jostain mitä ei voi saada, vaikka naapurissa voi asua ihan hyvä vapaa mies.
- liseloot
Täällä suositaan suomalaista miestä, mut suomalainen mies ei taida suosia hyvää ja kaunista suomalaista naista?! :/
- Kyllä.
Kumma etteivät yhtään edes yritä.
- spurdo spödre
köyhät, voisitte pikkasen yrittää panostaa varallisuuteen gfffögkfhjd
- ...
Aivan totta. Jos haluaa olla rikas, niin siinä ei itkut auta.
- Panostaja.
Mihin pitäisi panostaa? Hyppyritukkaan vai parran sänkeen vai t-paitaan vai nahkatakkiin vai kohtalokkaaseen sänkykamarikatseeseen vai valaistukseen vai raukeaan asentoon vai pitäisikö plastiikkakirurgille mennä? Täsmennäpä nyt vähän.
- .....
Tuossahan sulla oli jo monta hyvää ideaa, tee ne kaikki.
- Katso peiliin
Suomalaisnaisten muotitaju ja pukeutumistyyli on epänaisellisin koko Euroopassa.
- afddasf
Ykköskuvan tyypillä on oikea silmä kierossa, vois leikkauttaa sen suoraksi ettei häiritse kanssa ihmisiä.
- bald boxer
Mut jos on kalju...
- ....
Kaljuilla ei tee mitään.
- vaihtoehtona...
Nykyaikana jos vaan haluaa niin on mahdollista mennä myös hiustensiirtoleikkaukseen. Eivät edes ole niin kalliita operaatioita kun mitä niistä yleisesti luullaan, eli tavan työssä käyvillä on myös mahikset mennä tollaisiin kauneusleikkauksiin jos vaan viitsii vähän säästää rahaa niitä varten. Harmi vaan kun suomessa ihmisten asenteet ovat aina niin kielteiset tällaisia kauneusleikkauksia kohtaan, vaikka ei siinä mitään pahaa pitäisi olla jos joku haluaa panostaa ulkonäköönsä ja tehdä jotakin sen eteen että näyttäisi hyvältä ja nuorekkaalta.
- niin se vaan on
vaihtoehtona... kirjoitti:
Nykyaikana jos vaan haluaa niin on mahdollista mennä myös hiustensiirtoleikkaukseen. Eivät edes ole niin kalliita operaatioita kun mitä niistä yleisesti luullaan, eli tavan työssä käyvillä on myös mahikset mennä tollaisiin kauneusleikkauksiin jos vaan viitsii vähän säästää rahaa niitä varten. Harmi vaan kun suomessa ihmisten asenteet ovat aina niin kielteiset tällaisia kauneusleikkauksia kohtaan, vaikka ei siinä mitään pahaa pitäisi olla jos joku haluaa panostaa ulkonäköönsä ja tehdä jotakin sen eteen että näyttäisi hyvältä ja nuorekkaalta.
ei kaljulle saa (luonnollisen näköistä) tukkaa päähän edes leikkauksilla.
oon nähnyt muutamia jotka ovat tällaisia leikkauksia läpikäyneet, olivat pellen näköisiä. - vaihtoehtona...
niin se vaan on kirjoitti:
ei kaljulle saa (luonnollisen näköistä) tukkaa päähän edes leikkauksilla.
oon nähnyt muutamia jotka ovat tällaisia leikkauksia läpikäyneet, olivat pellen näköisiä.Viestisi vaikuttaa selvästi siltä, ettet oikein ymmärrä tai hyväksy niitä miehiä jotka päättävät ja haluavat hiustensiirtoon mennä. Lisäksi yrität aivan turhaan antaa negatiivisen kuvan noista hiustensiirroista väittämällä niistä sellaista, ettei niillä muka saisi luonnollisen näköistä lopputulosta aikaan.
"oon nähnyt muutamia jotka ovat tällaisia leikkauksia läpikäyneet, olivat pellen näköisiä. "
Itsekin oon nähnyt monia miehiä, joille on tehty hiustensiirto ja kaikilla mielestäni lopputulos on ollut kaikin puolin hyvännäköinen ja ainakin paljon parempi kun kaljuuntunut tukka.
Itse muuten olen mies ja olen myös päättänyt mennä hiustensiirtoon, jos tukkani alkaa lähteä vähänkin liikaa liian nuorena. - Niin.
vaihtoehtona... kirjoitti:
Viestisi vaikuttaa selvästi siltä, ettet oikein ymmärrä tai hyväksy niitä miehiä jotka päättävät ja haluavat hiustensiirtoon mennä. Lisäksi yrität aivan turhaan antaa negatiivisen kuvan noista hiustensiirroista väittämällä niistä sellaista, ettei niillä muka saisi luonnollisen näköistä lopputulosta aikaan.
"oon nähnyt muutamia jotka ovat tällaisia leikkauksia läpikäyneet, olivat pellen näköisiä. "
Itsekin oon nähnyt monia miehiä, joille on tehty hiustensiirto ja kaikilla mielestäni lopputulos on ollut kaikin puolin hyvännäköinen ja ainakin paljon parempi kun kaljuuntunut tukka.
Itse muuten olen mies ja olen myös päättänyt mennä hiustensiirtoon, jos tukkani alkaa lähteä vähänkin liikaa liian nuorena.Ei se ole vain naisten oikeus turvautua nykyaikaisiin keinoihin ulkonäön parantamiseksi tai säilyttämiseksi. Eri juttu on sitten nämä arvokysymykset, niitäkin voi kritisoida, vaikka toimisikin niiden mukaisesti. Kaukana on silti ne ajat, jolloin vain naisen ulkonäöllä oli merkitystä.
Noista ainoa siedettävä on Jake Gyllenhaal ja sekään ei enään.
Kirurgilleko yrität miehiä painostaa vai miten kuvittelet ulkonäön tuollaiseksi muuttuvan jos geenit eivät suo?- hyvä idea
kiva tietää mistä naiset tykkää mutta linkittäkää edes tosielämän esimerkkejä eikä noita. ette tekään kostu mitään jos laitetaan jotain nettinaisia photoshoppauksineen ja poseerauksineen tänne ja sanotaan että olkaa kuin noi. (nuokin julkkikset vaikuttaisi hulluille jos poseerais noin jossain lähikaupassa tai luennolla.)
eli esimerkit kotimaisista kasvoista, poliitikoista, urheilijoista, tv-naamoista mitä lie. jos siis haluatte että tästä on jotain hyötyä. - nam nam!
On kyllä hyvännäköisiä miehiä, nam! Oliivinvärinen kaunis iho, paksut tummat hiukset. Ehkei suomalaiset paljon voi geeneilleen mitään, mutta hiustensiirtoon voi ainakin mennä.
- bold and beautiful
Miksi? Jotta pääsisi parisuhteeseen äkäisen perunasäkin kanssa?
- vaihtoehtona...
Sitä minäkin tuossa ehdotin, kun sellainen mahdollisuus onneksi on tänä päivänä olemassa ja mikä parasta niin ei tarvii olla mikään hollywoodin julkkis, huippu-urheilija tai nokian toimitusjohtaja pystyäkseen maksamaan tosta hiustensiirrosta aiheutuneet kulut. Uskoisin että lähes kaikilla tai ainakin hyvin monilla työssä käyvillä miehillä olisi kyllä halutessaan varaa mennä tonne hiustensiirtoon, mutta melkein aina se sinne meneminen on kiinni omista ja muiden ihmisten kielteisistä asenteista, kun melkein kaikki suomalaiset ovat jyrkästi sitä mieltä että miehen kuuluu ja pitää vaan hyväksyä se oma kaljuuntumisensa, eikä lähteä sitä mitenkään estämään kauneuskirurgian toimesta.
- Mies1985
Eivätköhän useimmat ATM:t ole ottaneet mallia Iglesiaksesta ja menetä neitsyyden vasta kun on MTV-julkisuus ja massia.
- naisen logiikkaa?
Mamu = hottis?
- vai miehean??
mamu = maahanmuuttaja
mihinkäs maahan nuo on muuttaneet
- teinisuomi
Hmm.. jäi vähän epäselväksi miltä taholta alottaja haluaisi miesten muuttuvan. Ilmeisesti värjäämällä hiukset tummiksi ja kasvattamaan tietynlaisen sängen.. Tämän otsikon nähdessäni ajattelin keskustelun sisältävän jotain muuta, kuten vinkkejä pukeutumisesta ja sen sellasesta..
Mä kunnostan mielessäni aina vastaan tulevien ATM:ien ulkonäköä. Yleensä kaikki ATM:n näköset tarvitsisivat nämä seuraavat :
- hygienian hoito
- uusien vaatteiden ostos
- lihaksia
- parturissa käynti
- lisää itsevarmuutta
....musta tulis varmasti tosi hyvä muodonmuutosten tekijä ja personal traineri:)- mikään noista
Ei auta jos on ujo.
- eräs mies
mikään noista kirjoitti:
Ei auta jos on ujo.
Jeps, silloin peli on menetetty, naista ei tule koskaan ikinä.
- atm näkyy kilsan pää
wlfwd kirjoitti:
Mistä tunnistat vastaan tulevat ATM:t?
Hehh, huumorimies. Mutta se on hyvä se. Siis huumori.
- ne
wlfwd kirjoitti:
Mistä tunnistat vastaan tulevat ATM:t?
näyttää samalta kun sä kuvassas
- Otetaan joo
Mites otat mallia jos ei kasva hiukset muualla kuin takaraivossa? Peruukki päähän vai?
- Reipas Mies
Sitten otat mallia edesmenneestä Juicesta, kalju päältä ja pitkä takaa. Kraka siihen hikinauhaksi ja saletisti natsaa.
Millainen mies on kalju ja pitkähiuksinen yhtä aikaa, siinä pulma jota maestrokin mietti joskus....
Kaljut ja karvaiset miehethän pitäisi olla ulkomailla juuri niitä kovimpia panomiehiä??! - Kateellinen karvapää
Reipas Mies kirjoitti:
Sitten otat mallia edesmenneestä Juicesta, kalju päältä ja pitkä takaa. Kraka siihen hikinauhaksi ja saletisti natsaa.
Millainen mies on kalju ja pitkähiuksinen yhtä aikaa, siinä pulma jota maestrokin mietti joskus....
Kaljut ja karvaiset miehethän pitäisi olla ulkomailla juuri niitä kovimpia panomiehiä??!Itselläni on tuuhea ja kihara tukka luonnostaan. Mutta kyllä tuo kalju= kova panomies ajatus näyttäisi olevan totta. Meidän työpaikassa on tuollainen puolikalju, Juise look kaveri. Ja on naisten mielestä tosi kova kaveri sänkyhommissa. Eikä enään mikään poikanen, abaut 55 v. Olisko kajuudella ja hormooneilla jotakin yhteistä ?
- niin vissiin :D
Kateellinen karvapää kirjoitti:
Itselläni on tuuhea ja kihara tukka luonnostaan. Mutta kyllä tuo kalju= kova panomies ajatus näyttäisi olevan totta. Meidän työpaikassa on tuollainen puolikalju, Juise look kaveri. Ja on naisten mielestä tosi kova kaveri sänkyhommissa. Eikä enään mikään poikanen, abaut 55 v. Olisko kajuudella ja hormooneilla jotakin yhteistä ?
Ei sitten muuta kuin ajelet päälaen kaljuksi. Hyvä neuvo kaikille atm:lle. Ajelkaa munkkitukat, kyllä naisia lakoo. Ja sitten kun vielä vedätte takaa hiushapsuja eteen, niin eiköhän se ole siinä.
Ja mitä tulee testosteronin määrään ja kaljuuteen, niin se on myytti. Eikä testosteronin suuri määrä muutenkaan ole hyvä, vaan huono asia.
- njetto
AP:n aloitus oli huono, koska hän ei edes sanonut, että mistä asiasta pitää ottaa suomimiehen mallia. Ihan sama, jos olis sanonut, että suominaisen pitää ottaa mallia näistä ja sit linkittänyt esim. Hilary Duffin tai vaikka Miss Suomen kuviin.
Geenit on ne mitä on ja et sä voi pidentää sääriäsi 10 cm ja muuttaa vartalon mittasuhteita jne.
Jos mies on liian puunattu, niin sekin menee ärsyttävyyteen, jos mies käyttää enemmän aikaa kauneutensa hoitoon kuin nainen. Normaali mies riittää vallan mainiosti, mutta toki hygienia jne pitää olla kunnossa. - hiisis77
EIEIEIEIEIEI! Ei se ulkonäkö!
Nuo miehet ovat sitä paitsi, kuten Mikko Leppilampi, imeliä, yäääh.
Tähän ikään (okei, 33) mennessä on nähnyt/kokenut, että jos ihmisessä on sitä jotain ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. - Aa-uuuuuuuu!!!
noi muistuttaa vähän ihmisusia
- neitijakkupuku
Onhan noi ihquja mikäli on kiinnostunut duunarimiehistä.
- Reipas Mies
JA se Clooney on kuulkaas aina hotein.
- parempi vinkki
tai sitten hommatkaa vain itsellenne paljon rahaa... nuoruus on katoavaista, mutta kun tienaat tarpeeksi saat nuorta naista vanhanakin.
- piisami*
Ainoo mihin tossa voi panostaa on tukan malli, mut sekin voi näyttää tyhmältä, jos on erimuotonen pää tai muuten erinäkönen. Ei pelkästään tukkaa muuttamalla tule ton näköseks.
- Oomis
Hauska kattoo kun täälllä ehdotellaan että menkää miehet hiustensiirtoihin yms. yms. mutta jos miehet linkittelis tonne isotissisten hollywoodblondien kuvia ja huutelis että ottakaa silikonit ja leikelkää toi naama ni siitähän hirvee haloo vasta syntyiski. ja ihan BTW mä en todellakaa haluais näyttää noitten kuvien miehiltä. Mä oon suomalaisen miehen näköne ja aivan tyytyväine siihe
- Adonis33
Naiset hoi, voisitte pikkasen yrittää panostaa ulkonäköön!
Ottakaapa vaikka näistä naisista mallia:
http://sensualarousalblog.com/galleries/chikita-dolce-from-torrid-art/torrid-art.php
http://eros-and-grace.net/galleries/ad911e4c/Peta-Todd-White/index.html
http://www.cherrynudes.com/marina-k-proving-grounds/
http://www.cherrynudes.com/paloma-nude-wilderness/
Lihavat ylensyömisellä pilatut vartalot, pienet roikkuvat rukkaset rintojen tilalla, lyhyet ja ohuet hiukset, huonot hampaat, paksut pakkelit, vaivaisenluut ja rumat kasvonpiirteet eivät oikein jaksa sytyttää ... panostakaa luonnonkauneuteen, sitä on ilo katsoa :)- se pieni ero
Miksi naiset täytyy olla rinnat paljaana ja alapää esillä ennen kuin ne on "luononkauniita"? Eikö luononkaunis voi olla vaatteet päällä?
Nainen postaa tänne miesten yläpää kuvia ja mies postaa naisten alapäitä... - Adonis33
se pieni ero kirjoitti:
Miksi naiset täytyy olla rinnat paljaana ja alapää esillä ennen kuin ne on "luononkauniita"? Eikö luononkaunis voi olla vaatteet päällä?
Nainen postaa tänne miesten yläpää kuvia ja mies postaa naisten alapäitä...Nuo ovat kokovartalokuvia. Luonnollinen kauneus tulee parhaiten esille kun ei peitä mitään, ei vaatteilla eikä meikillä, alastomana minäkin olen kauneimmillani :)
Miten kyseiset miehet ovat mielestäsi "panostaneet ulkonäköönsä"..?!
Kaikilla epäsiisti sänki ja tukka harottaa miten sattuu. Kropasta nyt en edes viitsi alkaa tylyttää kuvan poikia, tulis liian pitkä lista. ;)- en alkaiskaan
No tolla sun kropalla en alkaiskaan. Överibodaus ei ole välttämättä naisten mielestä sitä kuuminta hottia varsinkaan yhdistettynä kaljuun päänahkaan. Varmaan voi kuitenkin vedota niihin alemman luokan amistyttöihin.
en alkaiskaan kirjoitti:
No tolla sun kropalla en alkaiskaan. Överibodaus ei ole välttämättä naisten mielestä sitä kuuminta hottia varsinkaan yhdistettynä kaljuun päänahkaan. Varmaan voi kuitenkin vedota niihin alemman luokan amistyttöihin.
Tällä tasolla kun treenaa, niin motivaattorit on vähän eri luokkaa kuin se vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättäminen. X) ..mutta selvästikkään et itse treenaa, muuten et edes olisi sanonut mitään noin hölmöä.
PS. on tullut vuosien mittaan deittailtua niin akateemikkoja, missejä kuin myös mainitsemiasi amistyttöjä. Ei se kroppa ratkaise, vaan se miten sitä käyttää. ;)- fitfitfit
TheOne kirjoitti:
Tällä tasolla kun treenaa, niin motivaattorit on vähän eri luokkaa kuin se vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättäminen. X) ..mutta selvästikkään et itse treenaa, muuten et edes olisi sanonut mitään noin hölmöä.
PS. on tullut vuosien mittaan deittailtua niin akateemikkoja, missejä kuin myös mainitsemiasi amistyttöjä. Ei se kroppa ratkaise, vaan se miten sitä käyttää. ;)Vikassa kuvassa oleva näyttelijä Jake Gyllenhaal on kyllä aika hyvässä kunnossa mielestäni. Tässä kuvia. http://spectacle.provocateuse.com/show/jake_gyllenhaal
Ja tuota isommat lihakset ovat mielestä ihan turhia, eikä edes hyvännäköisä. Mikä niiden funktio edes on? Itse diggaan enemmän sellasesta sopusuhtaisesti treenatusta hoikasta kropasta miehellä (sekä naisella). Pelkkä salitreeni tuottaa mielestäni harvoin kaunista vartaloa. Parhaimman näköisiä ovat esimerkiksi miestanssijat tai urheilijat, jotka liikuttelevat kroppaansa monipuolisesti.
Mutta makuasioitahan nämä ovat. Turhaa kiistellä. fitfitfit kirjoitti:
Vikassa kuvassa oleva näyttelijä Jake Gyllenhaal on kyllä aika hyvässä kunnossa mielestäni. Tässä kuvia. http://spectacle.provocateuse.com/show/jake_gyllenhaal
Ja tuota isommat lihakset ovat mielestä ihan turhia, eikä edes hyvännäköisä. Mikä niiden funktio edes on? Itse diggaan enemmän sellasesta sopusuhtaisesti treenatusta hoikasta kropasta miehellä (sekä naisella). Pelkkä salitreeni tuottaa mielestäni harvoin kaunista vartaloa. Parhaimman näköisiä ovat esimerkiksi miestanssijat tai urheilijat, jotka liikuttelevat kroppaansa monipuolisesti.
Mutta makuasioitahan nämä ovat. Turhaa kiistellä."Ja tuota isommat lihakset ovat mielestä ihan turhia, eikä edes hyvännäköisä. Mikä niiden funktio edes on?"
Voimannostajana ja kamppailu-urheilijana löydän suurelle lihasmassalleni käyttöä päivittäin. Tämä ei muuten muuten sulje pois vartalon "monipuolista liikuttamista". Ryhmäliikuntatuntien (step, body combat, hi/low impact, body pump, hot jooga, jne...) ohjaajana voin tämän vahvistaa. ;)
Mutta siinä olet oikeassa, että makuja on monia..- Fazer Mix
TheOne kirjoitti:
PS. on tullut vuosien mittaan deittailtua niin akateemikkoja, missejä kuin myös mainitsemiasi amistyttöjä. Ei se kroppa ratkaise, vaan se miten sitä käyttää. ;)Ei Suomessa ole kuin muutama akateemikko. Hyvin korkea testosteronitaso korreloituu tutkimusten mukaan alhaisempaan älykkyyteen ja tie vie sitten salin kautta yökerhon ovelle ja kanta-asiakkaitten petiin. Kohtuullisesti lihaksikkaat ja urheilulliset miehet pystyvät pätemään vielä muillakin osa-alueilla ja pärjäämään niissä urheilulajeissa minkä suurikin yleisö huomaa.
- mietis vielä
Haista vit..tu ämmä. Naiset on suurin osa rumia ja läskejä jotka kittaavat siideriä baareissa ja sen jälkeen jakavät pesää tuntemattomille juopoille koska eivät komeat miehet kiinnostu läskistä naisista. tuskin aloittajakaan on kovin häävin näköinen.
- haist ite
Miten musta tuntuu, että tämä oli tarkoitettu provoksi ja vastalauseeksi niille ainaisille "rumalla naisella ei tee mitään"- ja "suomalainen nainen on siiderivalas" -ketjuille.
:D
- dfhdfh
Ottakaa mallia - eli syntykää uudelleen toiseen perheeseen paremmilla geeneillä. Jooko?
- Hyvä idea
Tehkääpä se.
- ...
Mulla on sänki ja pörröinen tukka, kas kun ei natsaa.
Myös harmaita ja vaaleita t-paitoja löytyy sekä ruskea nahkatakki. - kalpea naama
Olen kalju, joten tukalla en voi panostaa muutakuin ostamalla peruukin. Peruuki ei vain ole hot naisten mielestä. Siukurusketus tai solariumikin on poissuljettu vaihtoehto.
- 19+6
Siis pulisongit, paskanen tukka ja parin päivän sänki. OK, onnistuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680