Tajuatteko mitä hallaa itsellenne teette kun annatte itsellenne tällaisen nimen alemman tason mies? Mikä on se taso mitä alempana olette? Oli se mikä hyvänsä te olette sen alapuolella niin kauan kun maailmassa on enemmän kuin yksi mies. Miettikää miten valuutalle kävisi jos se nimetään alemman tason valuutaksi? Ei sen kurssi ainakaan nouse. Muistaa sopii myös se että rakastumisen tapahtuu psykologisesti ylempänä koettuun ihmiseen. Olisiko syytä muuttaa päässä olevaa ajatusta vaikka NLP:n avulla?
ATM:ksi itseään nimittävät
29
305
Vastaukset
- Ylemmän tason ukko
Pitää vielä lisätä että millä logiikalla se on naisten vika jos jo itse toteatte olevanne huonompia kuin vieressä oleva kaveri? Tehän sen valinnan teitte jo ennenkuin astuitte baariin, eli naiset toimii aivan loogisesti kun eivät teitä hyväksy.
- M28-ENFP
Naiset tekevät päätöksen ennenkuin heille edes menee puhumaan.
Vaadimme parempia provoja. - Ylemmän tason ukko
M28-ENFP kirjoitti:
Naiset tekevät päätöksen ennenkuin heille edes menee puhumaan.
Vaadimme parempia provoja.Kerro minulle missä kohtaa tuossa oli provo? saatana yritän vain avuttaa mut on kuin hullua kuristaisi. Vetäkää hirteen itsenne koko sakki. Pääsee tuosta akkamaisesta narinasta.
- M28-ENFP
Ylemmän tason ukko kirjoitti:
Kerro minulle missä kohtaa tuossa oli provo? saatana yritän vain avuttaa mut on kuin hullua kuristaisi. Vetäkää hirteen itsenne koko sakki. Pääsee tuosta akkamaisesta narinasta.
Jos aidosti olet ylemmän tason ukko, mitä oikein roikut tällä palstalla muutenkaan? Onko se todella suurin ongelmasi, millä nimellä joku toinen kutsuu itseään? Mitäs jos sinä hirttäytyisit, niin ehkä joku toinen voisi nousta asteikolla paikallesi? Eikö se olisi reiluinta?
- ...............
Muuttuisiko elämämme, jos alkaisimmekin nimittää itseämme Galaktisiksi Sankareiksi? Tulisiko ATM:stä yhtäkkiä Galaktinen Sankari.
Vastaus: ei, koska on aivan sama mitä termejä itsestämme käytämme. Sanat kuvaavat olemassaolevaa maailmaa, eivät rakenna tai muuta sitä. Ensin on asia tai ilmiö, jolle kehitetään sitä kuvaava termiä. Kun puhutaan alemman tason miehistä tai alempitasoisuudesta, ATM on kuvaava termi.- doh.
Kyllä sillä on merkitystä miksi itseään nimittää. Omilla ajatuksilla on siis todellakin merkitystä. Jos päivät pitkät ajattelee epäonnistuvansa, niin aivan varmasti epäonnistuukin. Jos päivät pitkät ajattelet olevasi alempitasoinen, niin sellaisena sinua tullaan aina pitämäänkin.
- Intergalactic
Jos sanot olevasi Galaktinen Sankari ja vedät virne naamalla tuolla yöelämässä, niin varmaan tehoaa JOHONKIN naiseen paremmin kuin ATM:yys.
- Lapualainen psykiatr
Ammu itsesi sitten. Sillä siitä pääset. Yks suu vähemmän yhteiskunnan ruokittavana.
- ...................
Suomalaiset elokuvat ja media, jotka ovat lähes aina todella synkkiä ja negatiivisuudessa rypeviä antavat tämän kuvan. Suomalaisten mielestä tämä on realismia ja pohjautuu tosielämään. Höpö höpö, ihan samanlaista höttöä kuin Hollywood supersankaritarinat, paitsi että eivät ole yhtään hauskoja toisin kuin jotkut Hollywood elokuvat.
Minua on alkanut myös ihan tosissaan ärsyttää se, että monet ATM:t ovat varsinkin tällä palstalla ihan mahdottomia. Hirveän katkeraa ja kyynistä tekstiä, älkää nyt hyvät ihmiset sille tielle lähtekö! =/ Ei ne naiset mitään hirviöitä ole, vaikka eivät meistä pitäisikään. Yrittäkää, tsempatkaa, olkaa ihmisiksi!
Olen käyttänyt pitkään itsestänikin termiä ATM, mutta enää en kyllä halua identifioitua tähän joukkoon.- hc-atm
Luopio.
- luopio
hc-atm kirjoitti:
Luopio.
Muuten tuo sana on jo mainittu eilen päivällä kirjoitetussa kommentissa tästä vähän jäljempänä :-)
- Lapualainen psykiatr
Katso näiden luuserien vastauksia; vaan heidän mielestään he eivät ole elämässä vastuussa siitä mitä saavat ja mitä eivät. Kaikki on aina naisten ja YTM - miesten syytä, ei heidän omaansa. Naurettavinta tässä on se että he kuvittelevat olevansa moraalisesti ja älyllisesti muita ylempänä. Saunan taakse joutais koko sakki sanon minä.
- yh:n kelpuuttama
Luuseri ja ATM on kaksi täysin eri asiaa.
Otan itseni esimerkiksi: Olen entinen atm. Alle 29v ei yksikään nainen suostunut treffailemaan kanssani. (29v. treffasin erästä naista 4 kertaa)
Nyt olen kohonnyt KTM kastiin, kun lopulta kelpasin yh:lle. (olen treffailuvaiheessa nyt 36 vuotiaana)
Tämä minun yh ei noteerannut minua kun olin 27. Puoli vuotta tän jälkeen meni narsistisesti persoonallisuushäiriöisen miehen matkaan vaikka tiesi tällä olevan naisen. (Narsku valehtelee ja lupaa ummet ja lammet ja luo itsestään valheellista kuvaa eli YTM kuva naiselle) Valhe selvisi naiselle 3 kk:ssa, mutta ytm oli jo pannut tämän paksuksi. Narskun patologinen valehtelu ja jatkuva haukkuminen sai naiseni mielenterveyden rikki, hän on kertonut käynnistään mielisairaalassa. Lisäksi on kertonut useista yrityksistään jättää tämä mies.
Työpaikalla tapasin sit tän yh:n, kun tuli samaan työpaikkaan elokuun 1.pv. Aluksi juteltiin ihan niinkuin aina olen tehnyt naisten kanssa. Sit jossain vaiheessa hän avautu näistä traumoistaan vähän. Nyt ollaan tapailtu 4 viikkoa. Juteltu on tosi paljon. Joku aika sitten hän sanoi, ettei käsitä miksi hän lähti tuon psykopaatin matkaan. Harmitteli kovasti (syytteli itseään)ettei ollut alusta alkaen minun kanssa, koska oli mennyt elämässä ihan hukkaan niin monta vuotta. Olen kuulemma; herkkä, hyvä kuuntelija, niin viisas ja luotettava. Hän ei ole kokenut tällaista henkistä yhteyttä koskaan.
Millainen olen omasta mielestäni: Keskimääräistä hieman komeampi. pituus 171 cm. 68 kg. Harteikas, työteliäs, tarkka työssäni, tunnollinen. Huolehdin päivittäin hygieniastani. En juo enkä polta. Ujohko mutta silti keskustelutaitoinen, puhun aina asiaa. Empaattinen. Inhoan smalltalkia. Erittäin kokenut pakkien saamisessa:) Älykkö. Työtarjouksia on aina ollut enemmän kuin yksi mies ehtii tekemään. Joten koetakaa nyt vaan perustella miten voisin olla luuseri :D
Mut se sinkkuus taitaa olla nyt osaltani ohi, saa nähdä olenko enemmän kuin se turvallinen olkapää. Joka tapauksessa aion kysyä ensi vkl että seurustellaanko nyt ihan tosissamme tästä eespäin.
Nää ATM jutut on auttaneet ainakin minua ymmärtämään se, miksi on aina seinä vastassa kun jututat naista. Mitä olisin voinut tehdä toisin, enkä tarkoita tällä että on minun syyni ettei ole onnistunut aikaisemmin? - Hetkinen:D
yh:n kelpuuttama kirjoitti:
Otan itseni esimerkiksi: Olen entinen atm. Alle 29v ei yksikään nainen suostunut treffailemaan kanssani. (29v. treffasin erästä naista 4 kertaa)
Nyt olen kohonnyt KTM kastiin, kun lopulta kelpasin yh:lle. (olen treffailuvaiheessa nyt 36 vuotiaana)
Tämä minun yh ei noteerannut minua kun olin 27. Puoli vuotta tän jälkeen meni narsistisesti persoonallisuushäiriöisen miehen matkaan vaikka tiesi tällä olevan naisen. (Narsku valehtelee ja lupaa ummet ja lammet ja luo itsestään valheellista kuvaa eli YTM kuva naiselle) Valhe selvisi naiselle 3 kk:ssa, mutta ytm oli jo pannut tämän paksuksi. Narskun patologinen valehtelu ja jatkuva haukkuminen sai naiseni mielenterveyden rikki, hän on kertonut käynnistään mielisairaalassa. Lisäksi on kertonut useista yrityksistään jättää tämä mies.
Työpaikalla tapasin sit tän yh:n, kun tuli samaan työpaikkaan elokuun 1.pv. Aluksi juteltiin ihan niinkuin aina olen tehnyt naisten kanssa. Sit jossain vaiheessa hän avautu näistä traumoistaan vähän. Nyt ollaan tapailtu 4 viikkoa. Juteltu on tosi paljon. Joku aika sitten hän sanoi, ettei käsitä miksi hän lähti tuon psykopaatin matkaan. Harmitteli kovasti (syytteli itseään)ettei ollut alusta alkaen minun kanssa, koska oli mennyt elämässä ihan hukkaan niin monta vuotta. Olen kuulemma; herkkä, hyvä kuuntelija, niin viisas ja luotettava. Hän ei ole kokenut tällaista henkistä yhteyttä koskaan.
Millainen olen omasta mielestäni: Keskimääräistä hieman komeampi. pituus 171 cm. 68 kg. Harteikas, työteliäs, tarkka työssäni, tunnollinen. Huolehdin päivittäin hygieniastani. En juo enkä polta. Ujohko mutta silti keskustelutaitoinen, puhun aina asiaa. Empaattinen. Inhoan smalltalkia. Erittäin kokenut pakkien saamisessa:) Älykkö. Työtarjouksia on aina ollut enemmän kuin yksi mies ehtii tekemään. Joten koetakaa nyt vaan perustella miten voisin olla luuseri :D
Mut se sinkkuus taitaa olla nyt osaltani ohi, saa nähdä olenko enemmän kuin se turvallinen olkapää. Joka tapauksessa aion kysyä ensi vkl että seurustellaanko nyt ihan tosissamme tästä eespäin.
Nää ATM jutut on auttaneet ainakin minua ymmärtämään se, miksi on aina seinä vastassa kun jututat naista. Mitä olisin voinut tehdä toisin, enkä tarkoita tällä että on minun syyni ettei ole onnistunut aikaisemmin?Yksi epätoivoinen nainen voi nostaa at-miehen kt-kastiin? Eihän se noin mennyt, mutta itsepä itsenne kastitatte.
- Tasottaja
Hetkinen:D kirjoitti:
Yksi epätoivoinen nainen voi nostaa at-miehen kt-kastiin? Eihän se noin mennyt, mutta itsepä itsenne kastitatte.
Kyllä voi nostaa. Parisuhteessa elävä mies on KTM.
- taso ATM
Hetkinen:D kirjoitti:
Yksi epätoivoinen nainen voi nostaa at-miehen kt-kastiin? Eihän se noin mennyt, mutta itsepä itsenne kastitatte.
Ei yksi pano nosta, vaan se seukkaaminen. Ikuinen atm saa vain muutaman satunnaispanon(jos saa), kukaan ei seukkaa sen kanssa ikinä(ehkä pari päivää ja se on loppu).
- Tasottaja
Tasottaja kirjoitti:
Kyllä voi nostaa. Parisuhteessa elävä mies on KTM.
Tarkennus edelliseen: on vähintään KTM. (Voi toki olla myös YTM).
- aisuri-ATM
yh:n kelpuuttama kirjoitti:
Nää ATM jutut on auttaneet ainakin minua ymmärtämään se, miksi on aina seinä vastassa kun jututat naista. Mitä olisin voinut tehdä toisin, enkä tarkoita tällä että on minun syyni ettei ole onnistunut aikaisemmin?Olet kyllä ATM vieläkin ja vieläpä sitä alinta kastia.
- faceThefacts
Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
ATM=ATM
Rumalla naisella ei tee mitään. - pekkis534
ATM ei ole itsensä identifioitumisen kategoria. Lue
http://www.foorumi.info/miestentasaarvo/viewtopic.php?p=491#491
"Miesten asettuminen tasoluokkiin on perimmiltään seurausta naisten valikoivuudesta partnerien suhteen. Tasoluokitus on siten seuraus naisten tavasta arvottaa miehiä, ei miesten käsityksistä itsestään"
ATM on sama kuin "seksuaalisesti köyhä". Köyhä on köyhä riippumatta siitä, miten hän itseään nimittää. - ajatellen
ATM:t ovat kuin pahaiset paskahousut, sen sijaan että siivoaisivat/siivouttaisivat itsensä, etsivät toisia samanlaisia ja sitten kuorossa:
"Pitäkäämme yhtä, veljet, se on osamme!"
Jos joku pyrkii tai nousee genreestä pois, toiset pitävät luopiona ja joukon petturuutena ja kadehtivat suorastaan..... - tasoton akka
Yhdyn aloittajaan. Niin se vain on, että ajatukset tekevät ihmisen ja luovat elämän.
- it's destiny
ATM:yys johtuu AT-miesten huonoista geeneistä, eikä mistään mielivaltaisesta arvottamisesta. Sille arvottamiselle on siis syynsä, ja ne on ne paskat geenit. Ei voi mitään. ATM oli jo todennäköisesti syntyessään tuleva ATM. Vasta aikuisina tajusivat olevansa alempaa tasoa ja katkeroituivat.
- xcvxvcfsdfsd
Kyllä rumat miehetkin seuraa saavat jos ovat hauskoja luonteeltaan. Pitkälti jokainen on oman onnensa seppä, mutta kyllä tietyt ominaisuudet helpottavat onnen saavuttamista.
En usko, että ATM omalla naamallaan alhaista tasoaan julistavat, mutta ovat sen todenneet ja voivat sen myöntää ainakin anonyymisti."En usko, että ATM omalla naamallaan alhaista tasoaan julistavat, mutta ovat sen todenneet ja voivat sen myöntää ainakin anonyymisti."
Minä olen julistanut alempitasoisuuttani omalla naamalla.
- 11+2
atm:t on turhia tapauksia olleet jo syntyessään. ei kai se naisten vika ole, että atm:t ei kelpaa.
ja sitten ne vinkuu täällä säälittävästi, että "olen keskivertoa komeampi/älykkäämpi/sosiaalisempi" (liekö äiti valehdellut?) ym paskaa. kattokaa peiliin, torvelot, kyllä teissä jotain vikaa on, kun ette kenellekkään kelpaa. - Sancho Pancha
Viihdyttävä, treenattu ja vahvaluonteinen mies saa yleensä naisen, vaikka olisi rumakin. Nuo kaikki ominaisuudet ovat kehitettävissä, sanoi kuka tahansa mitä vain. Totta on, että joillekin on paremmat kortit jaettu, mutta ei sen valittaminen lopulta auta. Suurin osa meistä on kuitenkin tavalla tai toisella kyntänyt syvällä suossa jossain vaiheessa, muttei siitä välttämättä huudella toisille.
Ja antaa tulla miinusta vain, mielellään perustellun kommentin kera. - hyvä ATM
ATM-taso ei ole mielipiteestä kiinni. Se on fakta. Yksinkertaisimmillaan se tarkoittaa, ettei saa naista. Jos ei ole koskaan saanut naista, on ATM, vaikka miksi nimittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756