Onko niin, että silmälasipäinen vanhempi nainen on tietämättäni esiintynyt pitkään? tai edelleen esiintyy "minuna" keksityissä stooreissaan ja on yrittänyt tuolla tavoin mustamaalata minua ihmisille?
Keskiyö
5
75
Vastaukset
Hei
tuosta minä en saa kiinni. olisiko ehkä niin, että sinulle on kerrottu puutaheinää?
joku tahtoo satuttaa sinua tahallaan, mutta kaikissa jutuissa ei varmasti ole perää.
t: Keskiyö- kysyvä ei eksy
Kurkkasin vielä.. Sinä itse joskus kerroit tuosta silmälasipäisestä puolitutusta naisesta joka ei minusta pitänyt, ja jossain taustalla vaikutti. Tahallaan siis satuttaa.. niinpä. Ei siinä toisaalta mitään uutta auringon alla.
Hei
tuo voisi olla jokin nettijuttu, ainakin sellainen tulee mieleeni.
ja tuolla naisella on puolipitkät punertavat hiukset, tumman ja punertavan väliltä.
älä mene toistaiseksi sinne, missä hän "riehuu".
kyllä sitten muutkin huomaavat, ettet sinä itse voi olla asialla.
t: Keskiyö- ap..
On netissä tapahtuvaa. Itse en voi tietää kuka kirjoittaa mitäkin, joten jää arvailun varaan. Jokaisella lie oikeus lukea mitä tahtoo ja jos joku kirjoittaa, toivoisi kirjoittavan itsenään.
Kiitos katsannostasi.- ap..
Lisään vielä että itse en kirjoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632