Keneltä tahansa mieheltä tai naiselta.
Minä ottaisin;
-Susanna Hoffsin äänen.
Minkä ominaisuuden haluaisit vastakkaiselta sukupuolelta?
20
165
Vastaukset
- Hassua
Vahvat kädet...en tarkoita hauiksia vaan käsiä/kämmeniä.
Kaverini ovat nauraneet minulle, mutta käsissä joissa näkyy työnjälki ja elinvoima ovat minun heikkokohta... - Mies1885
Ottaisin naisten sukupuolielimet omieni rinnalle niin voisin lisääntyä ja tyydyttyä itsekseni.
- lämmin vieläN
heti mulle tänne miesten tunnekylmyys ja itsekkyys...olis niin paljon helpompi elää
- hkknju
Ei tule mieleen kuin huonoja ominaisuuksia, enkä minä sellaisia halua.
- tuula-neiti
Yläkropan lihaksiin samanlainen voima kuin miehillä. Helpottaisi elämää aika tavalla.
- Mies1985
Purkin avaamiseenko olisit voimaa tarvinnut?
- tuula-neiti
Mies1985 kirjoitti:
Purkin avaamiseenko olisit voimaa tarvinnut?
Mattojenpesussa, huonekalujen siirtelyssä (erityisesti muuttopuuhissa), eikä pahitteeksi olisi ylimääräinen voima painavia ostoskasseja raahatessa. Töissäkin on tullut tilanteita että esim. jonkin laitteen ruuvi on niin tiukalla että on ollut pakko lähteä etsimään miesvoimaa avuksi. Ja olisihan se turvallisempi olo ulkona liikkuessa kun tietäisi ettei ole niin heikko mahdollisen päällehyökkäyksen sattuessa.
- teinirunkkusäkki
Tämän palstan parhaiden narsistien omatunto eli siis sen puute. Täysin psykopaatin piirteitä a la Breivik, olisi hauska olla sellainen konservatiivinen sokea jumala ja teloittaa kaikki tarpeettomat välittömästi pois tieltäni ja kääntää se vaikka pedofiilien palstahullujen syyksi. Kirjoittaa (runkata) yli 1000 sivuinen manifesti ja tehdä itsestäni uusi jeesus. Harmi, että olen terve.
- Uuh ja Aah
Haluaisin kävellä sulokkaasti kaupungilla kuin Mies1985.
Kyky lukea ihmisten elekieltä paremmin.
- mies 37 v.
Yksi karvaton selkä, kiitos.
- tyhmääollanainen
Ottaisin sen, ettei ole kuukautisia. Olen tästä miehille niin älyttömän kateellinen!
- ....................
auktoriteetiä vähän voisin lisää ottaa
- ...
Ei siihen purkin avamiseen voimaa tarvitse vaan pari hyvää kikka kolmosta niin ei tarvitse olemattomia lihaksia rasittaa. Terveisin sinkku joka tykkää suolakurkuista :)
- rouvanamu.47
Huumorintajun joka vastaa omaani
- Herra Namukikkeli
Tä? Ottaisit siis saman ominaisuuden joka sulla on jo. HULLU!!!
- 30
Ottaisin naisilta kyvyn kiinnostua kaikista naisellisista ja ihanista asioista, koska ne ovat vuosia salaa kiinnostaneet minua, muttei kuitenkaan ihan niin paljon.
- hgvgfd
Ottaisin naisilta sen ominaisuuden, ettei tarvitse itse tehdä aloitteita, vaan vastakkainen sukupuoli tulee koko ajan ehdottelemaan kaikenlaista. Eihän elämässä olisi sitten enää mitään murheen aihetta. :)
- fghfghfgh
Sen että naisten kanssa menee kaikki miehet juttelemaan. Haluaisin että kaikki naiset tulee juttelemaan mun kanssa.
Saman kuin kaksi edellistä, eli kyvyn löytää seuraa olematta itse aktiivinen osapuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756