Minkä ominaisuuden haluaisit vastakkaiselta sukupuolelta?

Mies1985

Keneltä tahansa mieheltä tai naiselta.

Minä ottaisin;
-Susanna Hoffsin äänen.

20

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassua

      Vahvat kädet...en tarkoita hauiksia vaan käsiä/kämmeniä.

      Kaverini ovat nauraneet minulle, mutta käsissä joissa näkyy työnjälki ja elinvoima ovat minun heikkokohta...

    • Mies1885

      Ottaisin naisten sukupuolielimet omieni rinnalle niin voisin lisääntyä ja tyydyttyä itsekseni.

      • lämmin vieläN

        heti mulle tänne miesten tunnekylmyys ja itsekkyys...olis niin paljon helpompi elää


    • hkknju

      Ei tule mieleen kuin huonoja ominaisuuksia, enkä minä sellaisia halua.

    • tuula-neiti

      Yläkropan lihaksiin samanlainen voima kuin miehillä. Helpottaisi elämää aika tavalla.

      • Mies1985

        Purkin avaamiseenko olisit voimaa tarvinnut?


      • tuula-neiti
        Mies1985 kirjoitti:

        Purkin avaamiseenko olisit voimaa tarvinnut?

        Mattojenpesussa, huonekalujen siirtelyssä (erityisesti muuttopuuhissa), eikä pahitteeksi olisi ylimääräinen voima painavia ostoskasseja raahatessa. Töissäkin on tullut tilanteita että esim. jonkin laitteen ruuvi on niin tiukalla että on ollut pakko lähteä etsimään miesvoimaa avuksi. Ja olisihan se turvallisempi olo ulkona liikkuessa kun tietäisi ettei ole niin heikko mahdollisen päällehyökkäyksen sattuessa.


    • teinirunkkusäkki

      Tämän palstan parhaiden narsistien omatunto eli siis sen puute. Täysin psykopaatin piirteitä a la Breivik, olisi hauska olla sellainen konservatiivinen sokea jumala ja teloittaa kaikki tarpeettomat välittömästi pois tieltäni ja kääntää se vaikka pedofiilien palstahullujen syyksi. Kirjoittaa (runkata) yli 1000 sivuinen manifesti ja tehdä itsestäni uusi jeesus. Harmi, että olen terve.

    • Uuh ja Aah

      Haluaisin kävellä sulokkaasti kaupungilla kuin Mies1985.

    • Kyky lukea ihmisten elekieltä paremmin.

    • mies 37 v.

      Yksi karvaton selkä, kiitos.

    • tyhmääollanainen

      Ottaisin sen, ettei ole kuukautisia. Olen tästä miehille niin älyttömän kateellinen!

    • ....................

      auktoriteetiä vähän voisin lisää ottaa

    • ...

      Ei siihen purkin avamiseen voimaa tarvitse vaan pari hyvää kikka kolmosta niin ei tarvitse olemattomia lihaksia rasittaa. Terveisin sinkku joka tykkää suolakurkuista :)

    • rouvanamu.47

      Huumorintajun joka vastaa omaani

      • Herra Namukikkeli

        Tä? Ottaisit siis saman ominaisuuden joka sulla on jo. HULLU!!!


    • 30

      Ottaisin naisilta kyvyn kiinnostua kaikista naisellisista ja ihanista asioista, koska ne ovat vuosia salaa kiinnostaneet minua, muttei kuitenkaan ihan niin paljon.

    • hgvgfd

      Ottaisin naisilta sen ominaisuuden, ettei tarvitse itse tehdä aloitteita, vaan vastakkainen sukupuoli tulee koko ajan ehdottelemaan kaikenlaista. Eihän elämässä olisi sitten enää mitään murheen aihetta. :)

    • fghfghfgh

      Sen että naisten kanssa menee kaikki miehet juttelemaan. Haluaisin että kaikki naiset tulee juttelemaan mun kanssa.

    • Saman kuin kaksi edellistä, eli kyvyn löytää seuraa olematta itse aktiivinen osapuoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe