Kuolemanrajakokemus

tietoa lisää

Onku joku teistä ollut kliinisesti kuollut ja kokenut rajakokemuksen? Millaisia kokemuksia teillä on ollut? Itseäni nämä rajakokemukset ovat alkaneet kiinnostaa tavattomasti,ne ovat niin aitoja ja yksityiskohtaisia,etteivät ne voi olla harhaa.

15

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myös

      Se yksi dokumentti Teemalla oli kyllä mielenkiint.

      Minäkin haluaisin ensikädentietoa asiasta.

      Mutta siinä sanottiin että läheskään kaikki esim. sydäpysähdyspotilaat ei sellaista koe, vain ehkä 20%.

    • *Daniel*
      • olen kokenut!

        Mitä Helvettiä taas TV7 linkkejä, etkö tiedä että sille on oma palstansakin kaikille kiinnostuneille?


      • Taivaskokemuksia

        Kiitos! Katsoin, oli tosi koskettava. Tippa tuli linssiin. Elämää totisesti on kuoleman jälkeen! Jumala odottaa meitä! Etsitään Häntä jo täällä, niin saadaan aloittaa taivasmatka jo nyt.

        Ja tuo on vain yksi kokemus monista saman kaltaisista. Viesti Jumalalta -kirjassa 12v autokolarissa pahasti vammautunut ja koomaan joutunut poika kokee saman, ja vielä paljon enemmän. Hän ehtii nähdä taivaasta paljon ja Jumala mm. laittaa Raamatun tekstit hänen mieleensä, saa taivaassa tapaamiensa kahden lapsen vanhempien osoitteen, jotta voi kertoa heidän olevan hyvässä paikassa jne. Kuolemanjälkeistä elämää ja totuutta emme voi manipuloida, se joko on tai ei ole, riippumatta siitä, mitä uskomme. Nämä kokemukset antavat ihanaa turvallisuutta ja odotuksen iloa siitä, että Taivas ja Ikuinen Elämä on totta!


    • JonesHenry

      Sen sanon että Jumala on olemassa! Kohtasin hänet eräässä unessa, kun juoksin pakoon painajaisia.


      Jumala on olemassa, ja voi ottaa meihin yhteyttä rajakokemuksen välityksellä.


      Rajakokemus on yksi Jumalan monista keinoista koskettaa ihmistä. Yleensä ihminen ei kohtaa kuitenkaan Jumalaa jos ei pyydä ja rukoile hänen apuaan.


      Me olemme osa Jumalaa, mutta samalla Jumala on meistä itsenäinen ja korkeampi tajunta. Hän on yksiselitteisesti universumin herra ja sen alkuperäinen luoja. Jumala on henki, ja hän loi tämän ns materialistisen maailman ihan vaan omaksi ilokseen.


      Rajakokemus itsessään ei ole minkään arvoinen, jos se ei tuo sen kokijaa lähemmäs isä Jumalaa. Rajakokemus viimekädessä on vain VÄLINE!


      Rajakokemus liittyy yleensä siihen, että sillä muistutetaan ihmistä siitä, minkä hän on saattanut unohtaa, eli esim tehtävänsä maan päällä. Rajakomeuksiin saattaa myös liittyä valintoja, eli valinta jäädä taikka sitten lähteä sinne muualla "seikkailemaan" Valinnat ovat aina tiukan yksilöllisiä. Niitä annetaan sen perusteella mitä taivaallinen isä katsoon yksilölle parhaaksi.


      Rajakokemuksen tarkoitus on muistuttaa meitä henkimaailman ja taivaallisen isän läsnäolosta. Mitään muuta arvoa niillä ei käytännössä ole. Minua itseäni muistutettiin rajakokemuksessani siitä, että olin itse valinnut tämän elämän elettäväksi ja koettavaksi. Roolini oli alusta asti ollut vapaaehtoinen. Halusin mahdollisimman vaikean elämän jotta kehittyisin paljon henkisesti mahdollisimman nopeassa ajassa, ja pääsisin samalla kokemaan mm internet vallankumouksen. Rooliini oli vaikea. Taivaanisä suostui ja sain hyvin, HYVIN raskaan taakan kantaa! Tarkoituksena oli nostaa henkistä värinätasoani. Aloitin alunperin hyvin alhaiselta tasolta. Nyt pystyn tekemään päätöksiä jo itse, kuten haluanko jatkaa täällä enää vai en? Mutta alunperin minulla ei tuohon ollut mahdollisuutta, koska värintasoni oli niin alhainen. Minulla ei edes ollut varsinaisesti omaa tietoisuutta, vaan minä ikäänkuin sulauduin toisten sielujen värintasoon, mikä katsottiin ongelmaksi "yläkerrassa" Minulle oli määrä kehittyä oma, selvästi erottuva ja induvidualistinen persoona, ja nyt se on tapahtunut. Taivaanisä yksin päättää, millainen tulevaisuuteni tulee olemaan, mutta rajakokemuksessa hän ilmaisi itsensä sekä asiallisesti että rakastavasti. Hän korosti omia valintojani jotka olivat luoneet elämän jota nyt elän, vaikka se silloin(6-vuotta sitten)olikin aika vaikeaa uskoa. Valitsin itse tämän osan valitettavasti. En ehkä tuolloin ymmärtänyt mitä olin tekemässä. Halusin vain niin paljon nostaa värintasoani, että en oikein tainnut tajuta millaista sopimusta olin allekirjoittamassa. Voi pojat!


      Tarkoitus lyhyesti sanoen oli, että minusta räkänokka oppilaan sijaan tulisi joskus opettaja. Rakastin pienenä valtaa ja voimaa. En ymmärtänyt siihen liityvää epäinhimillistä vastuuta. Minulle annettiin hyvin primitiiviset vanhemmat(jotka eivät edes ole oikeita vanhempiani)Tarkoitus oli kirjaimellisesti että kasvaisin ja kehittyisin kaltaisteni seurassa. Taivaanisä panee aina korkeammat sielut hieman parempaan seuraan. Alempi värintaso kasvaa ns "roskasakin" seurassa. Se on tarkoituksella, koska köyhyys ja kärsimys jalostaa luonnetta.


      Mutta vastuun myötä tulee myös valta. Sain aivan erityisen lahjan ja kyvyn, joka helpottaisi matkaani täällä. Eräs tärkeimpiä henkisiä opetuksia on, että vallan täytyy aina seurata vastuuta. Näin syntyy ns "kosminen tasapaino" Tätä taivaanisä korostaa myös poikansa Jeesus kristuksen välityksellä saarnoissaan. Jeesus nöyrtyi pesemään opetuslastensa likaiset jalat. Tässä korostui hänen nöyryytensä jonka vastakohtana oli se absoluuttinen valta mitä hän Jumalan poikana nauttii. Nykyinen vertauskohta Juutalaisvetoisesta viihteestämme olisi kai lehtimies Clark Kent ja Teräsmies.


      Valta tuo vastuuta. Värintätaso ei nouse syömällä pullaa ja keksejä. Pitää olla valmis kirjaimellisesti ottamaan pari mustelmaa, jos haluaa nousta portaita ylöspäin. Kauheaa kun sitä ajattelee, mutta näin taivaanisän suunnittelema henkinen universumi toimii. Hän tavallaan tykkää "oppia" meidän kauttamme. Maapallo on taivaanisän luoma "satukirja" ja me olemme sen näyttelijöitä/roolihahmoja. Se perustuu ihan samalle periaatteelle kuin kehonrakennus;jos et pidä huolta itsestäsi ja mitä syöt, voit unohtaa hyvät tulokset. No pain, no gain!


      Ensi kerralla valitsen rauhallisen ja tylsän elämän ehkä lammaspaimenena Irlannissa tai Japanilaisena kalastajana.

      • ex-itsemurhaaja

        Mulla on aika samanlainen kohtalo kun sullakin. Uskon ihan samoin kuin sinäkin kärsimyksen jalostavaan voimaan ja myös siihen, että olemme todellakin valinneet kohtalomme. Itselläni on kuitenkin ollut ok vanhemmat. Lapsena minusta tehtiin aina johtaja leikeissä ja opettajat saattoivat kehua minua koulussa esimerkilliseksi oppilaaksi.

        Jotain kuitenkin meni pahasti pieleen, tai enemmänkin kova kouluni tuli esille kun parikymppisenä kun jouduin ensi kertaa mielisairaalaan. Siitä alkoi suorastaan saatanallinen kierre. Henkimaailmasta alettiin käydä kimppuuni hyvin voimallisesti. Sain epilepsiakohtauksen jossa melkein kuolin. Aloin nähdä hyvinkin pelottavia asoita ympärilläni. Vähän samaan malliin kuin manaajassa, mutta ei yhtä näyttäviä ja teatraalisia.

        Minulle on ilmoitettu, että olisin kirottu. Näitä kokemuksia on ollut hyvin paljon. Onneksi myös positiivisia kokemuksia on ollut.

        No, minähän taistelen vastaan vaikka piruja vastaan!

        Pitää vaan uskoa siihen, että jonain päivänä on vapaa elämään Jumalan Rakkaudessa. Antaa pahan mennä pois...


      • valo täynnä lovea

      • Jumala auttaa
        ex-itsemurhaaja kirjoitti:

        Mulla on aika samanlainen kohtalo kun sullakin. Uskon ihan samoin kuin sinäkin kärsimyksen jalostavaan voimaan ja myös siihen, että olemme todellakin valinneet kohtalomme. Itselläni on kuitenkin ollut ok vanhemmat. Lapsena minusta tehtiin aina johtaja leikeissä ja opettajat saattoivat kehua minua koulussa esimerkilliseksi oppilaaksi.

        Jotain kuitenkin meni pahasti pieleen, tai enemmänkin kova kouluni tuli esille kun parikymppisenä kun jouduin ensi kertaa mielisairaalaan. Siitä alkoi suorastaan saatanallinen kierre. Henkimaailmasta alettiin käydä kimppuuni hyvin voimallisesti. Sain epilepsiakohtauksen jossa melkein kuolin. Aloin nähdä hyvinkin pelottavia asoita ympärilläni. Vähän samaan malliin kuin manaajassa, mutta ei yhtä näyttäviä ja teatraalisia.

        Minulle on ilmoitettu, että olisin kirottu. Näitä kokemuksia on ollut hyvin paljon. Onneksi myös positiivisia kokemuksia on ollut.

        No, minähän taistelen vastaan vaikka piruja vastaan!

        Pitää vaan uskoa siihen, että jonain päivänä on vapaa elämään Jumalan Rakkaudessa. Antaa pahan mennä pois...

        Otan osaa, ei ole sulla helppoa...
        Mitä jos kävisit juttelemassa jonkun kristityn kanssa, jolla on voimallinen Pyhän Hengen lahja? Voisi auttaa ehkä tuossa jos pimeyden voimat piinaavat. Jumala on se, joka voi vapauttaa niistä, mutta joillekin ihmisille on annettu erityinen armoitus tuohon. Jos et tunne ketään sellaista, kirjoita uusiks niin voin vinkata.

        Jaksamista, voimia, siunausta ja hyviä kokemuksia Jumalan läsnäolosta. :)


      • k.
        Jumala auttaa kirjoitti:

        Otan osaa, ei ole sulla helppoa...
        Mitä jos kävisit juttelemassa jonkun kristityn kanssa, jolla on voimallinen Pyhän Hengen lahja? Voisi auttaa ehkä tuossa jos pimeyden voimat piinaavat. Jumala on se, joka voi vapauttaa niistä, mutta joillekin ihmisille on annettu erityinen armoitus tuohon. Jos et tunne ketään sellaista, kirjoita uusiks niin voin vinkata.

        Jaksamista, voimia, siunausta ja hyviä kokemuksia Jumalan läsnäolosta. :)

        Älä yllytä, nuo jutut vain pahentavat asiaa.
        Jos ihmsen mieli järkkyy hän näkee ja kokee kaikenlaista, ei aina miellyttävää.
        Joskus muinoin puhuttiin riivaajista, alahan sinäkin tulle tälle vuosituhannelle. Ihmisen sairaus pannaan riivaajien piikkiin. Pitäisi lailla kieltää.


      • Valokeiju
        valo täynnä lovea kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=yJC505D5gYg
        Alieneilta se rakkaudellinen valo tulee eikä jeesukselta tai sitten jeesus oli alieni.

        Onku joku teistä ollut kliinisesti kuollut ja kokenut rajakokemuksen? Millaisia kokemuksia teillä on ollut? Tämä oli kysymys!

        Minä olen ollut kuoleman rajalla ja haluan nyt lyhyesti kertoa kokemukseni. Minut pahoinpideltiin todella raa-asti. ahoipitely kesti noin 8 tuntia. Tuona aikana menetin ainakin kaksi kertaa kokonaan tajuntani. Minua kuristettiin ja potkittiin.

        Jossain vaiheessa näin edessäni kristuksen ristillä ja minuun virtasi rauha. Itseasiassa olin sydämeni pohjasta onnellinen siitä että olin pääsemässä pois tästä sairaasta maailmasta. Minut vallannut rakkaudellinen olotila kuitenkin pakotti minut näkemään pahoinpitelijäni tuskan. Silloin tiesin että en saanut kuolla. Minun oli autettava ihmistä, joka minua pahoinpiteli. Tämä kuullostaa hullulta, mutta tämä auttamisen halu ei tullut aivoista, vaan tavallaan ns. kristuksen sydämestä.

        Samaan aikaan pahoinpitelijäni poisti siteen silmiltäni ja avasi sidotut käteni. Nousin istumaan ja halasin pahoinpitelijääni. Vasta myöhemmin "tulin järkiini" ja pakenin monien mutkien kautta tilaisuuden tullen.


    • Odinin poika

      Isoisäni, joka oli kova metsästämään ja talvi- ja jatkosodan läpikäynyt sotilas, meinasi kuolla sairaalassa vanhalla iällä kovaan kuumeeseen. Selvittyään kuitenkin siitä liikuttuneena kertoi, että näki itsensä suuressa pöydässä istumassa ruokien ja juomien äärellä ja näki siellä vanhoja metsästyskavereitaan. Eli sehän oli kuin viikinkien Valhalla.

    • Sukututkija

      Lapseni isoäidin sukulainen kuoli reilut sata vuotta sitten lavantautiin. Oli talvi eikä vainajaa viitsitty heti viedä riiheen vaan vietiin viileään kamariin. Illemmalla joku kävi asioilla kamarissa ja huomasi, että kuollut taisi liikahtaa. Vainaja kannettiin pirttiin ja siellä heräsi henkiin.
      Kertoi käyneensä Tuonelassa.
      Oli pirtissä paljon väkeä, tuttujakin. Oli seissyt kauan ovipielessä mutta kukaan ei käskenyt istumaan. Viimein joku sanoi, ettet sinä tänne jää vaan kun kahden viikon päästä tulet uudestaan, niin sitten jäät.
      Kuoli lopullisesti kahden viikon päästä.
      Nimi ja (se toinen) kuolinaika löytyy kirkonkirjoista.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe