Kertokaas rakkaat kanssatoverimme, miten paljon kumppanilta vaaditaan esimerkiki musiikillisella puolella? Jos itse tykkäät kuunnella klassista ja joku hevimies lähettää sinulle viestiä niin laitatko heti estoa päälle vai uskaltaudutko jopa vastaamaan jos profiilista kuitenkin heijastuu sellainen muuten mukavan tuntuinen kaveri?
Musiikkimaku?
13
262
Vastaukset
Varmasti vastaisin. Mutta musiikkimaku on yksi tärkeimmistä kriteereistäni kumppanin valinnassa.
http://youtu.be/4-HZ_u1zfC8- Pekka K.
Ei yhtään mitään. Sellasil pikkujutuil ei ole vitunkaan väliä. On pikkujuttu koko elämän kokonaisuudessa, kuten ite asias koko musiikki tulee olla ver rattuna kaikkein tärkeimpiin asioihin. niin paljon aikaani vievää ym ku se siltiki mulleki on.
- OMOH
Hinttareita,oomme,oomme...Siis ettekste vitun friikit sitten muuta FOORUMIA PERSEJUTUILLENNE LÖYDÄ!
- 5+1
Ei mitään väliä musikkimaulla, jokainen kuunnelkoon mitä tykkää (kuulokkeetkin on keksitty).
Aika toissijainen asia koko juttu, itselle sillä ei ainakaan ole yhtään merkitystä. Eri asia tietysti, jos haluaa vaikkapa yhdessä keikoilla tms. käydä, mutta itse ainakin lähtisin seuraksi vaikka en ko. musasta tykkäisikään.
Ei sillä, näyttääpi tuolla olevan aika vähän naisia, joilla musamaku olisi edes samaan suuntaan :p En sitten tiedä vaikuttaako musiikkimaku naisten puolelta "hylkäämispäätöksiin" miten rankasti...- asianpilestä
Haloo, jos musiikkimaku haittaa, niin ei tuu mitään. Eihän tollainen asia
voi ratkaista. Enhän minäkään tykkää em. lohesta, mutta poikakaveri pitää siitä.
Eikä me riidellä siitä.
Onko muuten näin pikkuasiosta tehtävä kinastelun aihe, sillä koskaan ei kohtaa
samat asiat ja se olisi tosi tyhmää. Ei pidä luopua vain toista miellyttääksen,
asoista joista pitää.
MUTTA tarkoittaa tietysti rajojen sisällä pysytteleviä juttuja.
Kerron esimerkin. Poikaystävälläni on vuokrattu kerhohuone muutaman kaverin kanssa. He pelaavat jotain pelejä siellä ja sanon, että he ovat
kirppareilta löytäneet kivat kalusteet.
Olen käynyt pari kertaa tutustumassa paikkaan ja olen yllättynyt miten
siisti se on.
Ystäväni on omalla autolla liikkeellä, mutta en pane pahakseni, mikäli
joku kavereista tuo kottin muutaman kaljan tähden. - Mulle musiikkimaku
On kyllä yhtä tyhjän kanssa,täysin tyhjänpäiväinen asia.
- nythyvä
Siis, ettekö ole huomanneet, että katkerat kalkijuoneet ovat asialla,
kun on jäänyt paska rukkseen, niin voi vittu miten helppo syyttä sitä toista. - kyrpiintynyt
Ettökö te tollot voi vasta mitään järkevää ? Onko aina mennä hevon vitun
kuseen. - D69
Jos musamaut eivät ole täysin yhteneväiset, ei haittaa, kunhan on edes jotain mitä voidaan kuunnella yhdessäkin. Mutta jos toisen suurin suosikki on juuri se musa mitä itse en voi sietää, niin silloin se merkkaa todella paljon. Tämä sen vuoksi että jonkin tietyn lajin innokas harrastaja yleensä vastaa muutenkin elämäntyyliltään kyseistä musaa harrastavan kliseistä habitusta.
Itselleni ehdoton turn off on yleensä iskelmät, humppa ja jossain määrin suomipop. Se vain niin on se oma kulttuurinsa joka ei minua kiinnosta jommoisessa liikkuvat pitävät noista. - äölkj t
Musiikkijuttu on erittäin tärkeä: klassinen musiikki on keskeinen elämänsisältöni, ja jos toinen ei pidä sitä edesä yhtenä musiikkilajeista, joita kuuntelee, niin mahikset sielujen sympatiaan ovat vähäiset.
- viimeinen klasari
Sama täällä.
Olen vaan huomannut, että klassista kuuntelevat on aika harvassa täällä. On jotenkin epäreilua, että sinfoniakonserteista on niin paljon vaikeampi iskeä tyttöjä kuin punk-keikalta. - önbs
hahah, jos musiikkimaku on niin tärkeä täällä niin ei taida natsata kun omassa ikäluokassa ei ole samasta genrestä kiinnostuneita kuin ehkä pari omalla alueella. ja sitten siellä omaa ikäluokkaa ylempänä toki, mutta en mielellään hae seuraa itseäni reilusti vanhemmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614