Parisuhde gallup?

frost-free

1. Miksi alat parisuhteeseen?
2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?

29

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ompas perustavaa laatua olevia kyssäreitä.

      1. Miksi alat parisuhteeseen? Nykyään ihan varmasti vain tunteiden perusteella
      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan? No yhden, alle 5 tietysti ei myöskään ole absoluuttisesti kovin paljoa. Silti 1 on paras niin ei mene mitään rikki
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää? Meni sellaset 15 vuotta viimeksi
      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et? Välitän, on yhtä helvettiä olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei ole PARI
      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa? Vaikeaa
      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki? Nyt olin baarissa. Muuten tunnun hukuttavan suhdevajeet työhön yms. Ei välejä poikki, kun on pitkä historia ja ikuisesti yhteistä
      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä? Alle vuosi on hyvin lyhyt, yli 10 vuotta on pitkä
      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä? Rakkauden ja tunteiden puuttuminen. Niitä ei voi millään korvata

    • frost-free

      1. Miksi alat parisuhteeseen? En tiedä ehkä rahan takia.
      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan? Yhden, mutta joskus saattaa lipsahtaa..
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?pari kk
      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et? Riippuu mitä äijällä on tarjottavana ja onko minulla ketään muuta kiikarissa.Jos heppu on aivan rakastunut ja ehdottaa kihlautumista pistän suhteen heti poikki.
      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa? Sekä että.
      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki? Vedän kännit ja isken uuden miehen, sitten kadun.
      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?Lyhyt on alle vuosi, pitkä on 8v.
      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?Naispuoliset ystävät ja eksät,miehen kaverit, miehen kännikäyttäytyminen, seksiasiat ja mässytys.

      • frost-free

        Valehtelin. Alan suhteeseen tunteiden takia mutta eikö kaikkiin ihmissuhteisiin liity tunteita?Kyse on siitä, minkälaisia tunteita ja ovatko ne oikeasti vakaita vai epävakaita tunteita.Jos minulla on äijä josta pidän ja meillä on kivaa, saatan silti unohtaa hänet samantien kun kävelen ulos hänen asunnostaan...Tarkoittaako se että en tunne tarpeeksi?Mene ja tiedä.


      • hä?
        frost-free kirjoitti:

        Valehtelin. Alan suhteeseen tunteiden takia mutta eikö kaikkiin ihmissuhteisiin liity tunteita?Kyse on siitä, minkälaisia tunteita ja ovatko ne oikeasti vakaita vai epävakaita tunteita.Jos minulla on äijä josta pidän ja meillä on kivaa, saatan silti unohtaa hänet samantien kun kävelen ulos hänen asunnostaan...Tarkoittaako se että en tunne tarpeeksi?Mene ja tiedä.

        Vaikutat oudolta


      • frost-free
        hä? kirjoitti:

        Vaikutat oudolta

        hä vaikutat typerältä


      • huh huh
        frost-free kirjoitti:

        Valehtelin. Alan suhteeseen tunteiden takia mutta eikö kaikkiin ihmissuhteisiin liity tunteita?Kyse on siitä, minkälaisia tunteita ja ovatko ne oikeasti vakaita vai epävakaita tunteita.Jos minulla on äijä josta pidän ja meillä on kivaa, saatan silti unohtaa hänet samantien kun kävelen ulos hänen asunnostaan...Tarkoittaako se että en tunne tarpeeksi?Mene ja tiedä.

        ei vaan se tarkoittaa että sulla on epävakaa tunne-elämä ja olet mahdollisesti biopolaarinen onks tuttu?


    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      Koska pidän naisesta ja haluan olla hänen kanssaan.


      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      WTF? Yhden!

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      Muutamasta kuukaudesta vuosiin. 6 vuotta viimeksi..

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      Olen yrittänyt tehdä kaiken mahdollisen toimimattoman suhteen eteen enkä halunnut erota. Nykyään vaadin enemmän.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      Vaikeaa. Erittäin vaikeaa.

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      Haluan pitää välit hyvinä, vaikka onkin erottu. Keskityn hoitamaan oman elämäni ja arkeni kuntoon ja alan jonkin ajan kuluttua taas pikkuhiljaa vilkuilla ympärilleni seuranhakumielessäkin.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      Lyhyt sude kestää varmaan muutamista kuukausista vuoteen. Pitkä kestää vuosia.

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      Toimimaton kommunikaatio, henkinen väkivalta, piittaamattomuus toisen tarpeista.

    • Se miten nyt vastaan, ei vastaa sitä, kuinka aiemmin elämässäni olen toiminut, mutta näin ajattelen parisuhteesta nyt...

      1. Miksi alat parisuhteeseen? - molemminpuolisen tunteen perusteella
      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan? - yhden, aina
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää? - joskus nopeasti, joskus se vie pari kuukautta (on mennyt yli kymmenenkin vuotta)
      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et? - en enää jatka
      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa? - riippuu täysin parisuhteen toisesta osapuolesta ja tilanteesta
      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki? - pyrin aina eroamaan ystävinä, tämäkin on kuitenkin kiinni vastapuolesta. - Joskus joku ero on tullut kerrasta poikki ja sitten toinen on kuitenkin ottanut uudelleen yhteyttä muutaman kuukauden harkittuaan - parisuhteeseen en palaa, mutta ystävinä voin jatkaa
      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä? - no lyhyt on lyhyt ;) Pisin parisuhteeni kesti yli 17 vuotta
      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä? -luottamuspula ja täysin erilainen arvomaailma - toki väkivalta, alkoholi, huumeet jne., mutta olen onneksi isommasti välttynyt sellaisilta

    • 1.-8. On virhe ryhtyä parisuhteeseen.

      • äläpä hyvä mies temppuile aina! :) Kerro millaiseen suhteeseen kannattaa ryhtyä aina! :)

        ps. kerro millaisissa tilanteissa sinua on aina haukuttu hyväksi? ;)


    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      :Koska mielestäni jokaisen naisen kuuluu saada tuntea jotain sellaista mitä he eivät muuten tulisi koskaan muutoin tuntemaan.
      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      : Useamman.
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      : Noin kaksi viikkoa.
      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      : Välillä välitän välillä en, riippuu vuodenajoista.
      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      : Välillä on välillä ei, riippu rahatilanteesta.
      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      : Hankin uuden eron. Näyttelen loukkaantunutta, haukun ja levitän perättömiä mollaavia valheita ympäristöön netissä ja livenä.
      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      : Pitkän ja lyhyen suhteen ero ei yleensä ole määrässä vaan laadussa, kun taasen lyhyen ja pitkän suhteen ero on laadussa eikä määrässä.
      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      : Raha ja se että ei saa tehdä mitä haluaa, eli oman nahkansa myyminen, se tuottaa tuskaa.

    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      - En vielä tiedä. Aikaisemmin siitä. Ööö, ihan liian vanhaa tietoa :)

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      - Ehdottomasti useamman. Olen ollut kerrallaan "parisuhteessa" yhden miehen ja tuntemattoman määrän naisia :) No mut tässä ajattelin parantaa :)

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      - Loppuelämä

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      - Yritän rimpuilla irti.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      - Vaikeaa.

      6. Mitä teet eron jälkeen? Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      - Järjestellään omat asiat sellaiseen kuntoon, että kaikki perusjutut ja välit rullaa ok. Voin käyttäytyä vapaasti. Voin jäädä viihtymään sellaiseen seuraan kuin itse haluan. Ei tarvitse olla aina tämän näköinen http://www.teippikauppa.fi/image/cache/data/Seis-120x120.jpg :)

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      - Pitkä on ainakain yli kymmenen. Lyhyestä on vaikea sanoa. Ehkä sellaiset vuoden pari kokeilut. Lyhyt suhde on ainakin sellain, jossa muut kyllästyy tutustumaan jonkun uusiin lyhytihmissuhteisiin.

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      - Suhde, suhteilu ja suhteettomuus.

    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      Olen seurallinen parisuhdeihminen, joka haluaa jakaa elämänsä jonkun kanssa.

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti, kuten sanonta sanoo.

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      Mistä sitä koskaan voisi tietää etukäteen. Kuolinvuoteella voi olla suhteen kestosta melko varma.

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      Jos en näe yhteistä tulevaisuutta, on parempi lähteä saman tien eri teille.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      Riippuu suhteesta ja siitä, kumpiko eroa on halunnut.

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      Suren aikani ja jatkan sitten elämääni. En ole tietääkseni riidoissa yhdenkään exäni kanssa.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      Vuosi on jo aika pitkä.

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      Pettäminen, pihtaaminen, väkivalta, mustasukkaisuus jne. Tosin minä tuskin pääsisin yhdestäkään noista yli, joten ero tulisi.

    • kundi.kundine

      1. Miksi alat parisuhteeseen?

      ei saakeli tää o liia vaikee kyssä. nototanoi toise ihmise kaipuust sit vissii, ei kai toho mitää järellist syytä olis eikä kai tarvii ollakaa? yksin ei oo hyvä olla. nii ja pitäähä se olla joku, ketä pitäis kuris ja nuhtees ;D hähä

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?

      ai monta parisuhdetta olis niinku samaan aikaan käynnis vai?? :D hähää ei helekua no siis tää olis ekanaki niinku sen verra torspo jopa putkiaivoks, et yksiki parisuhde kerrallaa olis niinku iha tarpeeks haastava. toiseksee ootte te naiset sen verra vaikeit et toine show samaan aikaan olis kuolema.

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?

      meniskö siinä sit sellane sekunti tai jotai. se ajatus vois tosin muhii kuukausii tai sillei.

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?

      siin vaihees yleensä tulis kyl bänät. et se ei olis niinku reiluu sille toisellekaa. parempi et molemmat jatkais siit mihi olis jääny ku alkais kyräileen.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?

      enimmäksee vittumaist.

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?

      höh. mitä ny silloi vois tehä. manata kaikki naiset ekanaki alimpaa helvettii ja sit mököttää himas. ei kai sitä muuta tarviis tehä. jotai pari viikkoo tai sillei tollast. sit voi lähtee taas ulkoileen.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?

      lyhyt vois olla jotai pari päivää. pitkä olis varmaa jotai kymmene vuotta tai sillei.

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?

      keskinäise kunnioitukse puute, rakkaudettomuus, puhumattomuus, sit se et ei näe sitä mite toine voi olla avuks tai jotai, ku se olis kuitenki _pari_suhde et ylä- ja alamäes ja sillei.

    • 1. Miksi alat parisuhteeseen? -olen läheisriippuvainen

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan? -yhden

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää? -en mä sitä huomaa

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et? -välitän, ks. kohta 1

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa? -älyttömän vaikiaa

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki? -ruikutetaan menetetyn perään

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä? -1 yö on lyhyt, 2 yötä pitkä

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä? -no se kun toinen ei tee niin kuin MINÄ ajattelen.

    • KoppavaHoro

      1. Miksi alat parisuhteeseen?

      Nykyiseen aloin siksi, että se tuntui vieläkin paremmalta kuin kerrassaan huikea sinkkuelämä.


      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?

      Herraisä, usein se yksikin on liikaa...


      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?

      Mä luulin, että siihen menee viisi minuuttia, mutta elämäni rakkaus näytti, että vuosi on hyvä


      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?

      Jatkoin kerran ja hyvä niin! Ehkä alitajuisesti tiesin asian oikean laidan..? En todellakaan yleensä tee yhtään mitään, jos ei siinä ole sitä ihastusta, johon sisältyy toive tai mahdollisuus loppuelämästä.


      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?

      Onko se jollekin joskus ollut helppoa?!? Jätetyn osa on parempi, helmpomi, joskaan siitä ei hirveäasti ole kokemusta.


      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?

      Ystävät, rommikola ja suklaa. Hakkaajaa ja psykopaattia lukuunottamatta suhteeni eksiin ovat hyvät, joidenkin kanssa jopa ystävyystasoa.


      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?

      Lyhyt on alle puoli vuotta, pitkä yli kaksi vuotta.


      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?

      Jos en mieti sitä, mitä on ollut vaan sitä, mitä voisi olla, niin se, ettei sitä sormusta kuulu eikä asiaan liittyvää keskustelua käydä. Toinen mahdollisuus liittyy siihen, missä kukakin asuu ja työskentelee. Voin minä mieheni haluamaan hirsilinnaan muuttaa keskelle ei-mitään, mutta en missään nimessä, jos hän suunnittelee olevansa Irakissa (tai vastaavassa) suurimman osan ajasta. Mä en asu metsän keskellä yksin. Piste.

      • frosty rek.out

        loppusepustuksesi oli oivallinen :)


      • Kun taas
        frosty rek.out kirjoitti:

        loppusepustuksesi oli oivallinen :)

        oma peppusi ei.


      • frost-free
        Kun taas kirjoitti:

        oma peppusi ei.

        mulla on kiva peppu.


      • KoppavaHoro
        frosty rek.out kirjoitti:

        loppusepustuksesi oli oivallinen :)

        Heh, kiitos.


    • 1. Miksi alat parisuhteeseen? - Tunteet sanoo, että ilman tuota ukkoa en halua olla..kaksin on silloin kivempaa jakaa kaikki, jos kumppani vaan tuntuu läheiselle ja tärkeelle..
      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan? - Yhden tiettykin..parisuhde on parisuhde ja mistä se pari muodostuukaan?
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää? - Joskus sen on huomannut ekasta näkemisestä ja jonkun kanssa mennyt useempi vuosi..
      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et? - Mä olen aina luottanut omaan sisäiseen ääneeni, jos se sanoo että ei tästä tuu mitään enkä jaksa tämmöstä enää pidempään..sillon se on ohi auttamattomasti.
      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa? - Riippuen omista tunteista tietenkin.
      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki? - Se on vaihdellut miten minkäkin eron jälkeen. Osaan kaikki välit poikki, osaan ei.
      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä? - Alle vuoden lyhyt ja pitkä on varmaan sellainen useamman vuoden kestänyt juttu.
      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä? - Ne vois olla jatkuvat erimielisyydet jostain merkittävästä asiasta. Yhteisen ajan puuttuminen tai yhteisen aallonpituuden puuttuminen. Enemmän jos menee energiaa asioista veivaamiseen ja vänkäämiseen, kun parisuhteen lujittamiseen yhteisillä jutuilla, niin on aika turhaa minusta sellainen suhde. En jaksaisi minkään jänkä joonaksen kanssa lopun elämääni jänkätä. Enkä myöskään kyllä kulta joka asiaan, vaikka ei oikeasti haluttaiskaan sanoa kyllää.

    • Monitahoisia

      1. Halu olla yhdessä
      2. Yleensä yksi kerralla
      3. Vuorokaudesta pariin vuoteen
      4. Jos nainen on nätti ja asiallisen oloinen, niin eihän se siinä liikaakaan haitaksi ole
      5. Ei
      6. Moikataan jos vastaan tulee, mutta siinäpä se
      7. Lyhyt on alle parin vuoden, sen jälkeen menee vakavammaksi
      8. Naisten puhumattomuus ja kuvitelmat, että miehet osaa lukea ajatuksia. Naisten välinpitämättömyys parisuhteesta tai itsestään, kun kuvittelevat suhteen siirtyneen vakaalle pohjalle, eli papin aamen on kyllä viimeinen niitti toimivalle parisuhteelle. Rahakin tuppaa joillakin olemaan ongelma, mutta enempi ilmeisesti uusperheitten tai kovin eritasoiset tulot omaavien pariskuntien ongelma.

    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      No, on tuntunut siltä, että haluan jakaa toisen kanssa elämäni. Elää ja tehdä yhdessä asioita. Rakastavat tunteet on olleet molemminpuoliset.

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      Max yhden :D
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      Yleensä 5 min. Joskus voi mennä kolmekin vuotta..

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et? Alan hivuttautua eroa kohde. Eli välitän.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?

      On se vaikeaa, mutta päätöksen jälkeen helpottaa. Yksinolo on minulle helppoa ja mieluisaa, joten se lohduttaa erossa.

      6. Mitä teet eron jälkeen?

      Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki? Riippuu tapauksesta. Olen yrittänyt olla väleissä ja joidenkin kanssa olen jatkanut kaveruuttakin. Jos taas on ollut hankala tapaus, olen vaihtanut puhelinnumeroa ja salannut sen sekä osoitteen.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?

      Lyhyt on alle vuosi yhdessä asumista. Pitkä yli kuusi vuotta. Siitä väliltä keskipitkä?

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?

      Yhteisen ajan vähäisyys olosuhteiden pakosta yhdessä vaiheessa, nykyisessä suhteessa. Aikaisemmassa mm. mustasukkaisuus. Tai nämä omia kokemuksia, ja siksi ekaksi mieleen tulevia. mutta onhan toki parisuhteissa vaikka mitä kriisejä ihmisillä, vaikea niitä luetella kaikkia, väkivaltaisuudet ym. Näistä ei onneksi omaa kokemusta.

    • WhiteMoment-

      1. Miksi alat parisuhteeseen?
      - Tunteiden perusteella, haluan jakaa elämäni rakkauden kohteeni kanssa

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      - Yhden kanssa kerrallaan, olen yhden miehen nainen joka suhteessa.

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      - Puoli vuotta

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      - Kerran olen jatkanut, katsonut voiko asia muuttua.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      - Vaikeaa

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      - Suren aikani ja jatkan elämääni. En pidä exiini yhteyttä eli laitan välit poikki.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      - Alle vuoden ja vuoden pituiset on aika lyhyitä, yli 10 vuotta ovat pitkiä. Siihen koitan pyrkiä nykyisen kanssa.

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      - Epäkunnioitus, uskottomuus, väkivalta, yhteisymmärrys ja omaan napaan tuijottelu.

    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      -No siksi että toinen onnistuu herättään minun uinuvan halun olla parisuhteessa.

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      -Yhden

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      -Jonkun kanssa huomaa minuutissa ja toisen kanssa hieman kauempaa. Riippuu siitä tehdäänkö jotain äkkiväärää vai vaivihkaista.

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      -En jatka suhdetta. Ei minun ole mikään pakko roikkua kenessäkään jos tuntuu siltä ettei siitä mihinkään ole.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      -Sanotaanko että helpohkoa

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      -En mitään erikoista. Vastapuoli ja sen tekemiset/eron syy määrää että jatkuu välit vai ei. Mitään kavereita en kuitenkaan kenenkään kanssa ole. Ne on exiä.. ei kavereita.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      -Mjaa.. oisko alle pari vuotta lyhyt ja yli 10v. pitkä

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      -Ihmisten itsekkyys

    • zisel

      1. Miksi alat parisuhteeseen?

      - Olen rakastunut...? Tai sitten on vaan sellanen fiilis että vois ruveta :)

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?

      - Yhden.

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?

      - En tiedä.

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?

      -

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?

      - Riippuu varmaan tapauksesta. Jos on jo pitkään mennyt huonosti niin ei se varmaan sitten olis kauheen vaikeeta. Mutta jos kuvittelen että kaikki olis mun mielestä ok ja yhtäkkiä mulle sanottais että tää on nyt tässä niin kai se sitten olis vaikeeta.

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?

      - Jatkan elämääni.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?

      - Lyhyt vois olla jotain pari kuukautta ja pitkä vaikka vuoden mittanen.

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?

      - Väkivalta.

    • Aurora B.

      1. Koska minusta on mukavaa jakaa ilot ja surut elämänkumppanin kanssa.
      2. Parisuhdetta voi ylläpitää vain yhden kanssa, rakastaja on - vain rakastaja.
      3. Joskus kauemmin,kuin yleensä.
      4. Kukaan ei voi koskaan saada itselleen kuuta taivaalta.
      5. Ensimmäinen kerta on aina vaikein.
      6. Jatkan elämääni ja otan menneestä opikseni.
      7. Se vähän riippuu siitä, kuinka raskaaksi/kepeäksi koen suhteen.
      8. Kun toivotaan kumppanin olevan sellainen, kuin itse haluaa ja koetetaan muuttaa toista niiden omien kuvitelmien kaltaiseksi. Toisekseen se, kun aletaan vaatimaan toiselta erilaisia asioita. Mustasukkaisuus ei myöskään kuulu aikuisiin parisuhteisiin.

    • 1. Miksi alat parisuhteeseen?
      - Onhan se mukavaa vaihtelua. ;P
      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      - Yksi riittää...Ja joskus siinä on jo liikaakin.
      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      - Ei ole tapana alunperinkään ajatella niin pitkälle.
      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      - Kts. edellinen.
      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      - Riippuu varmaan tilanteesta.
      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      - Vedän lärvit...( jos en vitutukseen, niin sitten juhlistan sitä, että olen taas sinkku. ) Yleensä ihan väleissä olen eksieni kanssa.
      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      - Alle vuosi ja yli viisi vuotta.
      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      Ongelmia on vain, jos niistä tekee ongelman.

    • Sellastt.....

      1. Miksi alat parisuhteeseen?
      Ajaudun.

      2. Oletko parisuhteessa yhden vai useamman kanssa kerrallaan?
      Yhden.

      3. Kuinka pitkään menee kun huomaa ettei toinen ole se jonka kanssa voisi kuvitellakaan olevansa loppuelämää?
      Kun luottamusta ja anteeksiantoa ei enää ole.

      4. Välitätkö siitä vai jatkatko suhdetta? Miksi? Miksi et?
      Elämä näyttää.

      5. Onko eroaminen sinulle vaikeaa vai helppoa?
      Molempia.

      6. Mitä teet eron jälkeen?Miten erottua käyttäydytään vai laitetaanko välit poikki?
      Kakkien exien kanssa tällä hetkellä välit poikki.

      7. Mikä on mielestäsi lyhyt suhde, mikä pitkä?
      Lyhyt: alle vuosi. Pitkä: yli 5 vuotta

      8. Isoimmat ongelmat/kriisit parisuhteissa sun mielestä?
      Yleisesti: puhumattomuus, ei osata antaa/pyytää anteeksi. Nykyisessä suhteessa nää on kunnossa. Nykyisen suhteen ongelmia ovat: erilaiset arvot: toinen uskis ja toinen ei. Toinen tykkää mennä ja toinen ei..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4584
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      27
      2846
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      90
      1931
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1875
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1805
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      38
      1696
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1613
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1414
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1309
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1282
    Aihe