Täällä vain lätistään milloin miehen, milloin naisen kunnioituksesta. Aloittakaa miehet naisen eläimen, ei elimen, kunnioituksesta, sillä päästään pitkälle.
Eilen istuimme iltaa turisemassa ja totesimme, miten miehissä on jokin sisäänrakennettu geneettinen vika. Ystävättäreni on 30 vuotta ollutsinkkuna tässä kaupungissa, minä kymmenen vuotta. Useimmiten kotiin raahatulla saaliilla on jotain naristavaa. Milloin leijailee karvoja nenään, milloin taas kissankusi haisee tai eläin änkeää sänkyyn, mihin hänellä muuten onkin suurempi oikeus. Ennätykseksi ystäväni totesi yhden, ajalta kun hänellä oli kaksi koiraa ja kolme kissaa, joka lähti samalla ovenavauksella kuin tulikin.
Mistä löytyy mies, joka taputtaa käsiään, että onpas kivaa kun on näin paljon eläimiä? Ja kissanpissaan tottuu, turhaa narinaa. Nirppanokkaista känisevää porukkaa, joka saa hepulin jostain karvasta voipytyssä.
Tosin outoa elämästä irtautunutta porukkaa löytyy naisistakin. Luin jostain, miten joillekin on kauhistus ellei nassurasvassa ole spaattelia, vaan voidetta joutuu kaivelemaan sormella. Voi hellan lettas sentään. Ehkä on ihan hyväkin, ettei kukaan enää pariudu, eläminen on muodostunut niin ylitsepääsemättömän vaikeaksi...
Nuuh, joku on käynyt vessassa....
Kunnioittakaa eläintä
29
84
Vastaukset
Kotieläimistä on -omasta mielestäni- enemmän haittaa kuin hyötyä. Koirat esim. haisevat, meillä oli joskus lainakoirakin. Kun lähdin kouluun, se tietysti livahti sänkyyni, kun kaikki muut olivat poissa. Saatoin aavistaa tämän, kun sänkyni haisi koiralle, joten yllätin sen kerran itse teosta, ryntäämällä nopeasti sisään ovesta. Lisäksi sillä oli pakkomielle rynnätä aina likaiseen meriveteen kylpemään, ja koira ei pitänyt puhtaasta vedestä ja shampoosta.
Kissoista ei ole myöskään hyvää sanottavaa. Tunnetusti ne saattavat raapia kaiken hajalle sisällä, mutta minuahan ne kissat usein tyytyvät kynsimään. Kerran jahtasin yhtä kissaa kun olin pieni, ja se piiloutui sängyn alle. Nauroin siinä sitten kun katsoin sängyn alle minne se oikein meni, ja se kynsi minua sitten naamaan. Toisen kerran sain tassusta ihan tuosta vaan ilman mitään syytä. Kissat myös piereskelevät. Ja laiskottelevat, ja ovat röyhkeitä. Yksikin kissa huomasi, että saa ruokaa, kun kolkuttaa tassullaan ikkunaa. Vieraanvaraisuus vieraille kissoille ei kannata, sillä kissoista tulee riesoja, jotka sitten tulevat kerjäämään lisää ruokaa yhä uudelleen.- realismus
Viestisi todisti sanomani oikeaksi - ainoa toivosi on löytää yhtä neuroottinen nainen :)
realismus kirjoitti:
Viestisi todisti sanomani oikeaksi - ainoa toivosi on löytää yhtä neuroottinen nainen :)
"Viestisi todisti sanomani oikeaksi - ainoa toivosi on löytää yhtä neuroottinen nainen :) "
Mistä päättelet että olisin neuroottinen?realismus kirjoitti:
Tässä sinulle lihava kissa :D
http://www.youtube.com/watch?v=75uh8qvXcG4&feature=related
- että näinnnn
Just joo. Että tällainen nainen tämä 'realismus' No eipä tosiaankaan tullut yllätyksenä tämä.
On se vaan melkoinen tämä kohtaamattomuusongelma naisten suhteen minun kaltaisellani vanhemmalla sinkkumiehellä. Tarkoitan siis näitä naisia joita p/s-markkinoillamme pyörii. Tämä siis jos ylipäätänsä olisin näistä naisista kiinnostunut ja heitä vielä metsästämäänkin lähtisin.- realismus
Kohtaamattomuusongelma on molemminpuolinen ;)
- kysymus
realismus kirjoitti:
Kohtaamattomuusongelma on molemminpuolinen ;)
Miksi miesten pitäisi "kohdata" joku nainen joka harrastaa seksiä mielummin eläinten kanssa kuin miesten?
- että näinnnn
kysymus kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi "kohdata" joku nainen joka harrastaa seksiä mielummin eläinten kanssa kuin miesten?
Vanhempien naisten alkaa olla vaikea saada edes minkäänlaista satunnaistakaan panoseuraa. Jos kuitenkin elämän sisältönä on ollut nussimniseen liittyvät jutjut, ja on siis tottunut aina nussimaan, niin eläimiin sekaantumiseksi se sitten voi mennä. Siinä sitten koirien ja kissojen paskat ja karvat haisee naisen kämpässä muiden eritteiden kanssa.
- ,.,.,
että näinnnn kirjoitti:
Vanhempien naisten alkaa olla vaikea saada edes minkäänlaista satunnaistakaan panoseuraa. Jos kuitenkin elämän sisältönä on ollut nussimniseen liittyvät jutjut, ja on siis tottunut aina nussimaan, niin eläimiin sekaantumiseksi se sitten voi mennä. Siinä sitten koirien ja kissojen paskat ja karvat haisee naisen kämpässä muiden eritteiden kanssa.
On sulla kyllä todella omituinen maailmankuva...Huumoriasiko (sairasta sellaista)?? Eläimiä ei oteta vasta sitten kun ei saada enää panoseuraa..Eläimiä on kaikenlaisilla ihmisillä, niin yksinäisillä kuin pariskunnilla ja perheillä. Se on kieltämättä vähän kiusallista jos esim. kissa seuraa "touhuja" vierestä. Mun kissat kyllä muistaakseni eivät niin tehneet. Mulla oli siis silloin pari kissaa kun oli miehiäkin, enää ei ole kissoja eikä miehiä..siis tällä hetkellä. Uskon, että tulevaisuudessa on vielä molempia.
Eläimiä pitää kunnioittaa ja jos pitäisi valita eläinrakkaan miehen vs. eläimiin neutraalisti suhtautuvan välillä valinta olisi tietty eläinrakas. Eläinten vihaajat ja varsinkin rääkkääjät voi hirttää värkeistään, sukupuoleen katsomatta. - vaadin selityksen
,.,., kirjoitti:
On sulla kyllä todella omituinen maailmankuva...Huumoriasiko (sairasta sellaista)?? Eläimiä ei oteta vasta sitten kun ei saada enää panoseuraa..Eläimiä on kaikenlaisilla ihmisillä, niin yksinäisillä kuin pariskunnilla ja perheillä. Se on kieltämättä vähän kiusallista jos esim. kissa seuraa "touhuja" vierestä. Mun kissat kyllä muistaakseni eivät niin tehneet. Mulla oli siis silloin pari kissaa kun oli miehiäkin, enää ei ole kissoja eikä miehiä..siis tällä hetkellä. Uskon, että tulevaisuudessa on vielä molempia.
Eläimiä pitää kunnioittaa ja jos pitäisi valita eläinrakkaan miehen vs. eläimiin neutraalisti suhtautuvan välillä valinta olisi tietty eläinrakas. Eläinten vihaajat ja varsinkin rääkkääjät voi hirttää värkeistään, sukupuoleen katsomatta.Sinulla siis oli "miehiä" eikä mies. Onko jotain hyvää selitystä tähän?
- ,.,.,
vaadin selityksen kirjoitti:
Sinulla siis oli "miehiä" eikä mies. Onko jotain hyvää selitystä tähän?
Ai hyvää selitystä..No kuule ei ole..
- vaadin selityksen
,.,., kirjoitti:
Ai hyvää selitystä..No kuule ei ole..
Mikä sinutkin vei nussimaan niin montaa miestä ettet edes muista? Minkä takia paria naista nussineen miehen pitäisi sellaista katsella naiselta?
- ,.,.,
Mikä sinutkin vei nussimaan niin montaa miestä ettet edes muista? Minkä takia paria naista nussineen miehen pitäisi sellaista katsella naiselta?
Ja minkähän takia mun pitäisi selittää täällä yhtään mitään..Enkä tietääkseni ole esittänyt mitään vaatimuksia miehen suhteen esim. kuinka montaa naista mies on "saanut" nussia ennen minua.
- vaadin selityksen
,.,., kirjoitti:
Ja minkähän takia mun pitäisi selittää täällä yhtään mitään..Enkä tietääkseni ole esittänyt mitään vaatimuksia miehen suhteen esim. kuinka montaa naista mies on "saanut" nussia ennen minua.
Vakiokommentoijana olet velvollinen selittää.
- ,.,.,
Vakiokommentoijana olet velvollinen selittää.
Mikä ihmeen vakiokommentoija? Ja jos mä olen mielestäsi vakkarikommentoija niin kuka sä sitten olet? En vastaile "tuntemattomille".
- vaadin selityksen
,.,., kirjoitti:
Mikä ihmeen vakiokommentoija? Ja jos mä olen mielestäsi vakkarikommentoija niin kuka sä sitten olet? En vastaile "tuntemattomille".
Olen vakioveikkaaja. Ala kertoa mikä on ajanut sinut nussimaan niin montaa miestä. Oliko niitä 30, 50 vai 80?
- ,.,.,
Olen vakioveikkaaja. Ala kertoa mikä on ajanut sinut nussimaan niin montaa miestä. Oliko niitä 30, 50 vai 80?
Vastausta pukkaa:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=opGVNLImgw4 - vaadin selitystä
,.,., kirjoitti:
Vastausta pukkaa:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=opGVNLImgw4Näytä tuo sille tulevalle paria naista nussineelle miehellesi sen jälkeen kun se saa tietää että sinulla on ollut 50 miestä.
- ,.,.,
vaadin selitystä kirjoitti:
Näytä tuo sille tulevalle paria naista nussineelle miehellesi sen jälkeen kun se saa tietää että sinulla on ollut 50 miestä.
Onko vaikeuksia ymmärtää luettua??
"Enkä tietääkseni ole esittänyt mitään vaatimuksia miehen suhteen esim. kuinka montaa naista mies on "saanut" ****** ennen minua." - vaadin selitystä
,.,., kirjoitti:
"Enkä tietääkseni ole esittänyt mitään vaatimuksia miehen suhteen esim. kuinka montaa naista mies on "saanut" ****** ennen minua."Onko itselläsi vaikeuksia tajuta että keskimäärin voidaan olettaa että tuleva miehesi on nussinut muutaman naisen kanssa ja tulee ärsyyntymään sinun nussimisistasi?
- ,.,.,
vaadin selitystä kirjoitti:
Onko itselläsi vaikeuksia tajuta että keskimäärin voidaan olettaa että tuleva miehesi on nussinut muutaman naisen kanssa ja tulee ärsyyntymään sinun nussimisistasi?
- vaadin selitystä
,.,., kirjoitti:
Luuletko että tuleva miehesi tuosta rauhoittuu?
- realismus
,.,., kirjoitti:
"Enkä tietääkseni ole esittänyt mitään vaatimuksia miehen suhteen esim. kuinka montaa naista mies on "saanut" ****** ennen minua."Älä vastaa palsta-amikselle, lajin tavoitteena on vain saada ketjua, kilvoittelevat
- vanhapiika ja kissa
Mikä tässä nyt on ongelma.
Jos satunnaista nussijaa häiritsee kissanpissa niin pidä asutosi siivossa älkä vain juopottele. - ,.,.,
Jotkut kissat ovat sisäsiistimpiä kuin miehet..
http://www.youtube.com/watch?v=I1edDfzluXE&feature=related- realismus
Tuo on totta - ennen luulin miesten vessakäyttäytymisjuttujen olevan nettiprovoilua, mutta omat tutkimustulokset vahvistavat, ettei suomalainen mies todellakaan osaa käyttää vessaa. Silti pokkaa ihmetellä naisella villakoiria nurkissa ja kissaa ruokavarkaissa.
Omasa kodissaan tietysti mies virtsaa puolestani vaikka päällään seisten, kylässä luulisi noudattavan jotain tolkkua.
- Realismuksen haamu
Huonosti naamioitu kunnioittakaa kurppia -ketju.
- hitsaajamies
voi hitsi kun kaikki on mirrillään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645200Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672415- 2622362
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191634Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191468Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491058- 891016
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v13983- 66937