Kumppani ja pikkujoulut

pikkujoulubilettäjää

kuuluuko kumppani ottaa mukaan oman työpaikan pikkujouluihin? Menetkö sinä kumppanin pikkujouluihin? Tuleeko hän sinun pikkujouluihisi? Jos tulee, onko tullut koskaan riitaa tms.pikkujouluissa? Jos, mistä syystä?

19

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, oikeastaan kaikkiin kohtiin. Mutta toki saa ottaa mukaan, jos haluaa. Monesti vaan työpaikan pikkarit on pelkästään työporukalle. Ettei ole aina mahkuja mukaan lähteä, vaikka haluiskin.

      • :)

        Pikkarit?

        Joitakin viikkoja sitten mainostettiin punaisia naisten alusasuja pikkujouluihin.

        Olen käynyt vaan sellaisissa pikkujouluissa joissa ollaan vaatteet päällä, enkä ole nähnyt milloinkaan ketään pelkissä alusasuissa.


    • Minun näkökulmastani omituisia kysymyksiä. Sen enempää minun kuin kenenkään kumppaninikaan työpaikan pikkujoulut eivät ole koskaan olleet mikään avec-tilaisuus.

      • Täshmälleen samaa mieltä. Ei työpaikan jutut muutenkaan ole yhteisiä ellei olla samassa virmassa töissä. Yhdessä on kiva mennä moneen, mutta kaikkiin ei tarvi.


      • Rypsikuski

        E kehtaisi viedäkään kuminukkeani juhliin.


    • En mene toisen pikujouluihin.. Saattais ne karvaiset äijät vähän ihmetellä, kun menisin sinne lauteille niiden keskelle pokkana istumaan.. Tai mihinkään hohtokeila-iltaan tms. ainoana naisena.

      Mun pikkujouluihin periaatteessa vois tulla ja osalla tuleekin kumppanit ja jopa isommat lapset alkuillaksi syömään. Mutta meillä on yleensä lastenhoidollisista syistä vain minä mennyt. Lisäksi ne kumppanit , jotka meidän työpaikan p-jouluihin tulevat, ovat yleensä sellaisia, jotka ovat jossain tekemisissä kys. lafkan kanssa muutenkin, jos eivät ole jopa töissä siellä.

      Joskus kun kumppani on ollut jonkun mun toisen työpaikan pikkujouluissa kauan sitten, niin hyvin on mennyt eikä ole tullut riitaa. Mistä siellä nyt riitaa vois tulla?

      • woot?

        Mikä tuollainen työpaikka on, jossa lapsetkin voi tulla pikkujouluun?


      • woot? kirjoitti:

        Mikä tuollainen työpaikka on, jossa lapsetkin voi tulla pikkujouluun?

        Se on semmoinen rento työpaikka, mihin voi ottaa vauvatkin mukaan kokoukseen.:) Muttei sentään ehkä pikkujouluihin. Pikkujouluissakin ne mukana hetken olleet on sellaisia murrosikäisiä, jotka on tulleet vaan kuokkimaan ja syömään isänsä, yhden mun työkaverin, väsäämää huippua, tulista kasvispöperöä ja ehkä boolia jos aikuisten silmät välttää. Mutta kyllä ne on lähtenyt pikkujouluista jo kymmeneltä tms. Ei ne meidän jorinoita jaksa.. ja ehkä hyvä niin :)

        Nyt bois.. :)


      • wooot?
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Se on semmoinen rento työpaikka, mihin voi ottaa vauvatkin mukaan kokoukseen.:) Muttei sentään ehkä pikkujouluihin. Pikkujouluissakin ne mukana hetken olleet on sellaisia murrosikäisiä, jotka on tulleet vaan kuokkimaan ja syömään isänsä, yhden mun työkaverin, väsäämää huippua, tulista kasvispöperöä ja ehkä boolia jos aikuisten silmät välttää. Mutta kyllä ne on lähtenyt pikkujouluista jo kymmeneltä tms. Ei ne meidän jorinoita jaksa.. ja ehkä hyvä niin :)

        Nyt bois.. :)

        Kuulostaa hämärältä.. Lapset saa huonoja vaikutteita. Ei lapsia pikkujouluihin!


      • wooot? kirjoitti:

        Kuulostaa hämärältä.. Lapset saa huonoja vaikutteita. Ei lapsia pikkujouluihin!

        Kyllä, sellaiset työpaikat pitäisi ehdottomasti lakkauttaa, mihin lapsiakin saa viedä.


      • wooot? kirjoitti:

        Kuulostaa hämärältä.. Lapset saa huonoja vaikutteita. Ei lapsia pikkujouluihin!

        Haloo! Ei kaikki pikkujoulut ole mitään sikajuhlia. Minusta ei yhtään hämärää, jos isommat lapset osallistuvat vanhempiensa juhliin. Harkiten toki.


      • perheenisä
        dazu kirjoitti:

        Kyllä, sellaiset työpaikat pitäisi ehdottomasti lakkauttaa, mihin lapsiakin saa viedä.

        Miksi työtön tuhkamuna tuollaista mietiskelekään edes?


    • Mun työpaikalla ei vietetä pikkujouluja. Kumppanilla vähän sama tilanne. Mutta noin yleisesti ne pikkujoulut on enempi työporukan omia juttuja, joihin ainakaan minä en mukaan kampeaisi.

      • :)

        Oletteko molemmat yksityisyrittäjiä? Onko miehesi kalastaja ammatiltaan?


      • :(
        :) kirjoitti:

        Oletteko molemmat yksityisyrittäjiä? Onko miehesi kalastaja ammatiltaan?

        niiiiiiiiiiiiiiin??????????


      • kelekelele
        :( kirjoitti:

        niiiiiiiiiiiiiiin??????????

        Miksei mm vastaa, perrrkele


    • rose18

      kyllä.. jos minun kanssani on
      ja kyllä jos minun kanssani on,
      jos siellä vetään jotain ylimäärästä kaikki on mahollista ja jos mies pitää seuraa muille naisille, juu tulee riitaa..

      mutta minun kanssanihan ei tarvitse olla.

    • frost-free

      Potentiaalisen kumppanini kannattaisi ehdottomasti liittyä seuraani pikkujouluissa tai tulla hakemaan minut pois koska olen nainen ja tunteeni heilahtelevat.

    • eräs vaan

      Ei kuulu ottaa.

      Jos meillä on pikkujoulut niin menen.

      Jos meillä on pikkujoulut niin hän tulee.

      Aikaisemmin emme ole pikkujouluja yhdessä (samassa työpaikassa) viettäneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe