Mulle käy ihan liian usein niin, että kun laadin tehtävälistan itselleni mitä kaikkea pitää kotona tehdä mm. putsata uuni, viedä romuja kirpikselle tai käydä kellarissa katsomassa onko pyrörä vielä tallella, niin unohdankin koko lapun pöydälle ja painelen ovesta ulos karkuun . Miksi en noudata itselleni laadittua tehtävälistaa ? Iskeekö muillekkin paniikki kun paperilapulla lukee sata eri pikku tehtävää vaikka onkin ne itse kirjoittanut ?
Teetkö itsellesi tehtävälistoja kotona ?
7
101
Vastaukset
Teen. Teen ne email-kalenteriin. Siirrän tekemättömiä tehtäviä eteenpäin... Toisaalta ei sinne tule kaikkea aina merkattua.
Juu, kyllä ne ahdistaa, mutta toisaalta mukava huomata, että paljon saa myös tehdyksi. Laput hävitän jo matkalla. Ne on siitä ikäviä.. tai hyviä.- JantteriKontteri.
Älä tee mitään typeriä listoja. Elä fiiliksen mukaan, niin menee paremmin. Tee se juttu, mikä tulee mieleen - esim. käy sitä fillaria katsomassa ja huoltamassa sitten kun tekee mieli.
Kaikki tuollainen listan mukaan eläminen aiheuttaa vain turhaa ahdistusta. Jääkaapin ovessa on magneettilla kiinnitetty pieni lehtiö, siihen raapustan kaikki viikon aikana mieleen tulevat askareet ja asiat.
Vapaapäivinä toteutan niitä tärkeysjärjestyksessä ja fiiliksen mukaan. Aina sinne joku homma jää roikkumaan, ei voi mitään.Joskus ajatellu, että pitääs ehkä ottaa ja tehdä.
Otin sitten kuitenkin vaimon. Ei ole tarvinnu murehtia listoista, eikä tehtävistä. Eikä myöskään tekemättömistä.Yleensä vain kauppalappuja, mutta juhlia valmistellessa teen kyllä listan siitä, mitä minäkin päivänä pitää tehdä ja lopuksi listan myös siitä, mitä tarjottavia pöytään on tarkoitus laittaa. - Muuten en ahdista itseäni tekemättömillä töillä :)
En tee listoja. Pyrin elämään fiiliksen mukaan aina kun mahdollista. Kyllä mulla omassa päässä on jäjestyksessä asiat, jotka täytyy tai haluan saada tehdyksi. Kuten Xenalla, kauppalapun voin tehdä. Tai kirjoittaa sovitun menon muistiin lapulle ja kännykkään, ettei pääse unohtumaan.
- iouyjh
Minulla on seinällä ilmaiseksi saatu kalenteri, jossa on hiukan tilaa kirjoittaa. Siihen merkkaan lääkärikäynnit ja muut pakolliset, hengissä pysymisen kannalta välttämättömät asiat. Muuten elän kuin ellun kana eli pois kaikki listat minun silmistäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467