paskat housussa (että sillä naisella olis pöhnät housussa)
Itse voisin:
a. Mariamaniaa
b. Sxhtseneä
c. Yksinkertaista.blondia
d. Tosi...typyä
e. Xena-183
Entä itse :D
Ketä palstan naista voisit halia ....
18
154
Vastaukset
- Huonompiakin
kyselyjä on tällä palstalla tehty.
Hmmm... ehkä tosi typyä. Se olis niin vaikea kuvitella kakat housussa, niin siksi se voisi olla järisyttävä kokemus. Täytyy kuitenkin muistaa että naisetkin paskovat, joten tositypyltäkään eivät kakkavahingot voi olla mahdottomuus, JA NIISSÄ VAHINGOISSA HALUAISI ALLEKIRJOITTANUT OLLA MUKANA!!!!!
:D- prove it
relaxed_eyes kirjoitti:
Naiset ei muuten pasko eikä kakkaa. Sulla on väärää tietoa.
- hah!!!!!
Oon nähnyt tuon videon!
:D
Täytyy ikäväkseni todeta, että en edelleenkään ymmärrä, enkä kovinkaan korkealle arvosta pissa-kakka-pieruhuumoria. - Luulin joskus, että vain anzzy on siitä kiinnostunut, mutta ehkä se kuitenkin on olennainen osa miehen logiikkaa ?
- Sallin itselleni tämän vajavaisuuden.- Moi. Mites sena
valvoo tähän aikaan vielä? :D
- No huh huh :-))
Moi. Mites sena kirjoitti:
xena on kyllästyny lirkoon ja aikoo pokata täältä jonkun XD
Moi. Mites sena kirjoitti:
Nukahdin ennen puolta yhdeksää ja parin tunnin unien jälkeen menee hetki että saan uudelleen unta. - Toivottavasti sinun silmäsi ovat taas paremmat ! Hyvää yötä.
- elä karkoo
xena-183 kirjoitti:
Nukahdin ennen puolta yhdeksää ja parin tunnin unien jälkeen menee hetki että saan uudelleen unta. - Toivottavasti sinun silmäsi ovat taas paremmat ! Hyvää yötä.
elä karkoo
- 25 m pökäleitä:.!1%#
xena-183 kirjoitti:
.
Uima-altaissa on tavattu 25 m pökäleitä
. - ??????????
25 m pökäleitä:.!1%# kirjoitti:
.
Uima-altaissa on tavattu 25 m pökäleitä
.Ei kai, 25??????????
- TosiKarju
vain pistaasiaa.
Tunnetteko te niinkun toisenne?
- YÄK.
YÄK!
Ihanko totta? :D mummukaiset varmaan rakastaisivat romattisuuttasi. Tulen muistamaan lämmöllö aloitustasi sitten joskus.
- :)
teinä menisin kiireesti valelääkärin vastaanotolle kuoska oireenne viittaa bakteerien aiheuttamaan salmonelloosiin joka kyllä hoituu hyvällä hygienialla ja huomautan että itse salmonella on sitten taas enterobakteerien sukua jossa korkea kuume. :)
Ok. Tuun sit ilmoittamaan, kun tilanne on ns. päällä :)
Viimeks mua onkin halattu siinä tilanteessa vanhempien tai isovanhempien toimesta, luulisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467