Ajattelen sinkkuna asian niin, et ei parisuhteissa paljon järkeäkään ole.
Kun katselee maailman menoa; pintaliitoa ja kulissisuhteita, huokaisee helpotuksesta et ei oo itsellä mitään lapsia elätettävänä yms.
Perusmeininki on se että parikymppisenä kihloihin, sit avioon ja siitä se alamäki alkaa, kun tulee perhekriisi lasten kanssa ja pettämisiä ynnä muuta mukavaa. Lasten vuoksi yritetään olla naimisissa ja leikkiä onnellista kotileikkiä asuntolainoineen ja vakipanoineen.
Sit hokastaan neli- viiskymppisenä että kuinka olisi pitänyt tehdä kaikki toisin. Ollaan loppuikä katkeria "menetetystä elämästä" ja taaksejääneistä mahdollisuuksista (työtarjoukset yms).
Lakonisesti voin todeta, että parenpaa elämäntapaa en tiedä kuin sinkkuelämä. Seksisuhteita voi joskus harrastaa, kukin tyylillään. Maailma on pee paikka ilman appivanhempien nalkutusta..
Mitä järkeä sitoutua kun nykymeno on mitä on..
8
170
Vastaukset
Eihän se silloin viisasta olekkaan, jos se tolta tuntuu. Tai olo on parisuhteessa kuin olis pakkotöissä aamusta iltaan. Moni ihminen viihtyy ja pärjääkin jopa paremmin sinkkuna, kun parisuhteessa. Ei ole tilivelvollinen mistään tekemisistään, kuin korkeintaan tahoille joiden kanssa on tekemisissä. :-)
Sehän se oppia ikä kaikki. ;-)- v23v3v
parhaat on varattuna..eli he pysyvät parisuhteissa. Siitä sit karsiutuu ikisinkut ja ne jämät jotka ovat eronneet monta kertaa...koita siinä sitten enää löytää ketää kun parhaat viety
- kolikon kääntöpuoli.
Itse luulen, että sellaiset parisuhteet ja liitot kaatuvat, jotka on rakennettu väärälle perustalle. Ainoa kestävä perusta on rakkaus puolisoa kohtaan. Liian usein törmää naisissakin nykyään itsekkyyteen ja ns. Pakkopullaan, eli pakko hankkia mies, suhde ja lapset, pakko hankkia sitä sun tätä. Sitten jostain hommataan joku mies lasten hankintaa varten, kun ne kersat on pakko saada jo ennenkuin itse täyttää 25. Miehelle ollaan niin mieliksi, tyyliin: Minä olen sinun Eevasi, ole sinä minun Aatamini!... Piakkoin lasten hankinnan jälkeen kulissit kuitenkin sortuvat ja arki astuu kehiin miehelle, mies tajuaa todellisuutensa eli elatusvelvollisuutensa seuraavaksi 18 vuodeksi.
Mitä luulette, osuinko oikeaan? - happamiaPM
Mitä järkee jne tarkoitti kait että kieltäydyt rakastamasta ketään toista ihmistä syistä xyz. Ja taidokkaalla selittelyllä saadaan sinut hyväksi, viisaaksi ja todella fiksuksi puleerattua. Vaikka elämisen ja vastuunoton, itsensä paljaana ja haavoittuvana alttiiksi antamisen pelko on perimmäinen motiivi. Toivottavasti jaksat tyytyväisenä tuuletella vielä kuolinvuoteellakin valinnoistasi. Kaikkea hyvää vaan sinnekinpäin näin joulunalla. Ainakin vaikutat tyytyväiseltä, se on harvinaista tällä palstalla.
- ........
niimpä, parhaat on varattuja ja sen moni huomaa, kun iskee varatun ja näin menee moni koti sirpaleiksi...naiset ei sääliä tunne, kun varatun kimppuun käy..
- voi sentään
Jep, jep. Naisethan ovat kauheita ainakin, jos
- eivät anna jokaiselle miehelle tilaisuutta
- houkuttelevat miehen naimisiin
- elävät sinkkuina (kelpuuttamatta ketään tai harrastavat seksiä kenen kanssa haluavat)
- heillä on elämässään useampi kuin yksi seurustelusuhde
- alkavat suhteeseen varatun kanssa
- ovat yksinhuoltajia
Mitä muuta? Rumuudesta iästä ei nyt puhuta mitään.- no niin
Naisilla on seksuaalinen valta ja siten myös vastuu. Nainen valitsee aina miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082278
- 661415
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321198Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971145- 111108
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91952IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43908