Tsemppiä ikisinkkumiehille

yksi niistä

Olen vähän päälle kolmikymppinen, savuton, raitis, koulutettu, mukava jne. ikisinkkumies. Sitä tyyppiä joka saa naisia kaveriksi mutta jolla ei ole koskaan ollut tyttöystävää ja poikuuskin tallella. Toisinaan yksinäisinä hetkinä rakkaudenkaipuun käytyä sietämättömäksi olen vuodattanut tunteitani nimettömänä tällaisille palstoille ja yrittänyt olla kyynistymättä täysin. Treffiseuraa olen onnistunut viime vuosina löytämään kiitettävästi, mutta yksikään juttu ei tahtonut mennä kolmansia treffejä pidemmälle.

Mutta kaikki voi näköjään muuttua, kun on riittävästi sitkeyttä.

Eilisiltana vein ikäiseni viehättävän, fiksun ja mukavan naisen illalliselle, ja illan päättyessä ensimmäistä kertaa elämässäni pidin sylissäni ihanaa hyväkuntoista alastonta naisvartaloa, joka olisi uskomattomassa sileydessään helposti voinut kuulua kymmenen vuotta nuoremmalle. On uskomatonta, kuinka casanovaksi miehenä voi itsensä tuntea huomatessaan saavansa naisen kiihottumaan. Kielisuudellessamme ja riisuessamme toisiamme hänen sohvallaan pikkupoika sisälläni hädin tuskin pystyi uskomaan, että olin päässyt kaikkien yksinäisten vuosien jälkeen niinkin pitkälle.

Nyt tuntuu, kuin olisin onnistunut murtamaan minua vaivanneen kirouksen. Uskon lopulta ymmärtäväni mistä huono naisonneni on johtunut: En ole osannut viedä juttua eteenpäin luontevasti. Olen epäröinyt aina liikaa peläten loukkaavani naista, jos teen fyysisiä aloitteita ilman selkeitä merkkejä siitä, että ne olisivat tervetulleita. Mutta eilen koin oivalluksen oivalluksen perään, illan edetessä ymmärsin kuinka pystyin olemaan yhtäaikaa kunnioittava ja viettelevä, rento ja intohimoinen.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

18

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avdqeoö

Kiva kuulla! Tuo on monen miehen ongelma tuo liika naisen kunnioittaminen. Jos haluaa onnistua naisen kanssa, niin on parempi kunnioittaa naista liian vähän kuin liian paljon. Niin se vain on. Tietysti ihanne on se niiden välimuoto.
      Itselläni ei ole tuon kanssa ollut enää pitkään aikaan ongelmaa. Vaan lähinnä sen kanssa etten tapaa missään mukavia naisia.

• tee.Aaa.Tee.Ämm

Paljonpa lohduttaa jonkun 30 kurpan saaminen.
      Ei se poista 15-30-vuotiaana koettua katkeruutta. Sitäpaitsi kurppaa ei voi verrata teiniin.

• joopa joo

Aika typerää jos väität että kolmekymppiset naiset olisivat muka jotain vanhoja kurppia. Sitten vielä jos mies on itsekin kolmekymppinen, niin eipä siinä ole mitään varaa haukkua oman ikäisiään naisia joksikin vanhoiksi kurpiksi, kun on itte jo samaa ikäluokkaa!

• ............
        joopa joo kirjoitti:

Aika typerää jos väität että kolmekymppiset naiset olisivat muka jotain vanhoja kurppia. Sitten vielä jos mies on itsekin kolmekymppinen, niin eipä siinä ole mitään varaa haukkua oman ikäisiään naisia joksikin vanhoiksi kurpiksi, kun on itte jo samaa ikäluokkaa!

Ei joskus 30-vuotiaana naisen saaminen poista katkeruutta ja pahaa oloa. Kyllä nainen täytyisi saada viimeistään ~21-vuotiaana, mieluiten 16-18-vuotiaana. Samantien voi käyttää elämänsä sitten Breivik-mäiseen häröilyyn.

• 30+ ATM

Kyllä se lohduttaisi hyvinkin paljon.

• baaba maal

Sun asenne on kyllä niin kuppainen, että et ansaitsekaan mitään kummempaa onnellisuutta.

• ATMaster

Älä nyt paskaa jauha. Nainen hänen kolmekymppisissään on vielä täysin hyvässä lihassa, jos ei ole antanut itsensä rapistua totaalisesti. Totta hän ei enään teini ole, mutta onko sillä hirvittävästi jotain väliä?
        Itse ainakin ottaisin mielummin naisen, jolla on ne ympäriinsä juoksemiset juostu ja järkeä on korvien väliin tullut ja tälläiset naiset ovat yleensä jo siellä kolmekymppisissään silloin. Eli mielummin kypsä nainen hyvällä luonteella, kuin joku teinipissis, jolla on todella vittumainen luonne.
        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja jos ei sitä naista ilmaannu ennen nelikymppisiä, niin sitten on ehkä parempi jäädä vain ilman.

• joopa joo
        ............ kirjoitti:

Ei joskus 30-vuotiaana naisen saaminen poista katkeruutta ja pahaa oloa. Kyllä nainen täytyisi saada viimeistään ~21-vuotiaana, mieluiten 16-18-vuotiaana. Samantien voi käyttää elämänsä sitten Breivik-mäiseen häröilyyn.

Ei missään ole sanottu että nainen pitäisi saada viimeistään 21-vuotiaana. Aivan hyvin sitä voi miehet elää täysin sinkkuina vaikka yli kaksvitoseksi tai vaikka yli kolmekymppiseksi asti. Eikä siinä nyt ole vielä mitään elämässä menetetty, jos sen seurustelukumppanin löytääkin vasta joskus yli kolmekymppisenä.

Aika pahasti täytyy olla mielenvikainen, jos edes miettii sellaista, että se ilman naista eläminen johtaa johonkin Breivikin kaltaisten sekopäiden tekoihin.

En kyllä edes usko siihen, että se ilman naista eläminen johtaisi mihinkään tuonlaisiin tekoihin. Nyt kun tollaisia tapauksia on vaan sattunut, niin tietenkin nämä sinunlaiset teininaisista haaveilevat aikamiehet käyttävät sitä omaa naisettomuuttaan selityksenä kaikkiin mahdollisiin yhteiskunnan ongelmiin.

Turha sitä on katkeroitua joidenkin nuoruusajan juttujen takia, kun voi panostaa siihen, että tulevaisuudessa elämä olisi parempaa ja sitten kun löytäisi vaikka sen kolmekymppisen sinkkunaisen.

• yyteemiesss

Hyvä juttu ettet luovuttanut ja jäänyt ruikuttamaan! Onnea ja tsemppiä sulle.

• ikisinkku36

haista vit..tu. älä tule tänne leijumaan pelle

• ikisinkku35

Onhan se hauska kuulla kuinka edes jotkut ikisinkut onnistuvat.

• puskahaamu

Onhan nainen varmasti oikeastikin kaunis? Et kai vain ole epätoivoissasi sortunut rumaan naiseen? Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Rumalla naisella ei tee mitään. DEAT BEFORE DISHONOUR!!!!!

• puskahaamu

Siis deatH before dishonour.

• miehenkuvotus

Itse olen hieman alta kolmekymppinen, ja jo luovuttanut. Neitsyt en ole, se meni 17 ikäisenä, silloin oli muutamia eri tyttöystäviä. Nyt on mennyt 10 ilman minkäänlaista fyysistä kontaktia naisiin, kavereiksi saan kyllä, mutta en osaa vain viedä sitä pidemälle. Kunnioitan naisia liikaa, ja pelkään loukkaavani heitä. Nytkin yksi mahdollisuus kaatui siihen, ja taannuin kaverisuhteeseen. Parempi sekin kuin ei mitään.

Miten pääsit astetta pidemmälle, ja osasit viedä tilanteen loppuun ? Itsellä tilanne on viime vuosina kaatunut siihen, etten osaa luontavasti viedä... Ne harvat pari kertaa.

Loppuelämään yksin valmistautuen.

• Onnittelut!

Olisi varmaan tosi hienoa päästä trefeille. Tai saada edes jonkinlaista kontaktia naisiin.

• luovutan

Jos miehen kunnioitus on turn off naiselle, on ehkä parasta jättää sellaiset olennot rauhaan. Asioissa näet pitäisi olla jokin tasapaino.

Jos jokin asia on s**tanallisen vaikea minulle. Miksi sen pitäisi olla maailman helpoin itsestäänselvyys naiselle? Ei sellainen nainen koskaan kunnioittaisi minun vaatimatonta rakkauttani. Suurin asia minulle, on naiselle vain kärpäsen paska, jota jokaikinen vastaantuleva huuliveikko yrittää tarjota muutenkin.

Vain luovuttaminen tästä epäsuhtaisesta vääryydestä on moraalisesti oikein.

• vitunnuolijoiden maa

Monenko miehen nussima tämä huora on?

• Mikki Hiiri

Naisen viettely voi olla tosiaan oikeinkin kunnioittavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      108
      2298
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1425
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1208
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1145
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1108
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe