Siis kaikki taitaa loppujen lopuksi olla sitä mieltä että naisen koolla ei niinkään ole väliä, mut silti lihavia inhotaan, koska läskit roikkuu jne. No laihat on luisevia tai muuten vaan lutkia.
Suomi nainen on huono vaikka voissa paistas, tästä kun ei palstalla mihinkään päästä.
Koittakaa nyt hyvät miehet päättää mistä pidätte ja mistä ette, eihän teidän ajatuksen juoksussa kukaan pysy pesässä, kun mielipiteet vaihtuvat useammin kuin oikukkaalla teinitytöllä.
Ja kyllä, jos teille tulee nainen eteen, joka on kiinnostava, niin sen saa ilmaista. Ei ne miehet siinä menetä yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Jospa jollain tavalla sitä ruikutusta sais vähemmälle.
Atm ja ytm/Atn ja ytn on kuitenkin teidän omien mielikuvituksien tuotetta.
Palstan miehet
32
121
Vastaukset
Mitään ristiriitaista ei ole siinä mistä minä pidän ja en pidä.
- muita kylläkin on
No ehkä en kirjoituksella juuri sinua tarkoittanut, et taida olla yksi näistä "oikukkaista teinitytöistä" muuten hyvä.
muita kylläkin on kirjoitti:
No ehkä en kirjoituksella juuri sinua tarkoittanut, et taida olla yksi näistä "oikukkaista teinitytöistä" muuten hyvä.
Epäilen että heidäkään pitämiset eivät ole niin kamalan ristiriitaisia.
- Ei vai?
hahmotelma kirjoitti:
Epäilen että heidäkään pitämiset eivät ole niin kamalan ristiriitaisia.
No noita juttuja kun lukee, tulee vaan sellainen olo ettei mikään kelpaa. Kyllä siitä aika ristiriitainen kuva tulee. Paitsi haamu joka janoaa teinejä.
Ei vai? kirjoitti:
No noita juttuja kun lukee, tulee vaan sellainen olo ettei mikään kelpaa. Kyllä siitä aika ristiriitainen kuva tulee. Paitsi haamu joka janoaa teinejä.
Niin mutta otetaas huomioon, että miehiä on monta ja mielipiteitä monta... Ehkä kaikki pitää linjaansa aika hyvin omilla tahoillaan.
Ei vai? kirjoitti:
Toisekseen moni meistä toteaa tuon toisen keskustelun linkeistä, niin sen aloituksen naisen, kuin ne atleettisetkin aika hyvän näköisiksi. Kun harvalla se on niin kapea se maku.
- Epäilen
hahmotelma kirjoitti:
Niin mutta otetaas huomioon, että miehiä on monta ja mielipiteitä monta... Ehkä kaikki pitää linjaansa aika hyvin omilla tahoillaan.
Voisin veikata, mut jaksa tuosta kiistellä.
- Mutta miks
hahmotelma kirjoitti:
Toisekseen moni meistä toteaa tuon toisen keskustelun linkeistä, niin sen aloituksen naisen, kuin ne atleettisetkin aika hyvän näköisiksi. Kun harvalla se on niin kapea se maku.
Ja jos maku on noinkin laaja, miks ihmeessä täällä sinkku-palstoilla roikutte? Kai tuosta skaalasta jonkun luulis saavan, vaikka ihan pidempäänkin käyttöön?
Mutta miks kirjoitti:
Ja jos maku on noinkin laaja, miks ihmeessä täällä sinkku-palstoilla roikutte? Kai tuosta skaalasta jonkun luulis saavan, vaikka ihan pidempäänkin käyttöön?
Mitä... No ei noi naiset ole ku valintatalon hyllyssä, josta noukin mieleisen. Hemmetti, kun sen naisen tarttis valita meitin kans.
- Noh noh
hahmotelma kirjoitti:
Mitä... No ei noi naiset ole ku valintatalon hyllyssä, josta noukin mieleisen. Hemmetti, kun sen naisen tarttis valita meitin kans.
No tuskin se nyt noin suuri ongelma on, jos ei kielimuuri estä. Thaikun kanssa tietysti hiukan vaikeampaa mut suomessa kai jokainen sönkkää sen verran samaa kieltä ja sanomalla/kysymällä sekin selviää. Tuskin noita pakkeja kaatamalla sataa?
Noh noh kirjoitti:
No tuskin se nyt noin suuri ongelma on, jos ei kielimuuri estä. Thaikun kanssa tietysti hiukan vaikeampaa mut suomessa kai jokainen sönkkää sen verran samaa kieltä ja sanomalla/kysymällä sekin selviää. Tuskin noita pakkeja kaatamalla sataa?
No miksi olet täällä? Miksi et ole suhteessa? Jos olet, niin miksi olet täällä?
- Siksi...
hahmotelma kirjoitti:
No miksi olet täällä? Miksi et ole suhteessa? Jos olet, niin miksi olet täällä?
Ai miks? Koska en ole aiemmin kaivannut ketään vierelleni, menneisyys kaipasi hieman sulattelua ja omaa aikaa, eikä siihen suhdetta olisi turhaan kannattanut sovittaa, koska se olisi ollut kuitenkin toivoton. Nyt viime aikoina vasta tullut kaipaus toisesta ihmisestä, koska on saanut menneisyyden haavat suljettua ja tajunnut tosiasiat. Ja sivuutit kysymykseni.
Siksi... kirjoitti:
Ai miks? Koska en ole aiemmin kaivannut ketään vierelleni, menneisyys kaipasi hieman sulattelua ja omaa aikaa, eikä siihen suhdetta olisi turhaan kannattanut sovittaa, koska se olisi ollut kuitenkin toivoton. Nyt viime aikoina vasta tullut kaipaus toisesta ihmisestä, koska on saanut menneisyyden haavat suljettua ja tajunnut tosiasiat. Ja sivuutit kysymykseni.
No tuskin sulle sitten suuri ongelma on saada mieleinen kumppani. Jos ei tule kielimuuri vastaan.
- Ei aina vain mene
hahmotelma kirjoitti:
No tuskin sulle sitten suuri ongelma on saada mieleinen kumppani. Jos ei tule kielimuuri vastaan.
Kielimuurista ei onneksi tarvitse välittää, koska ihan suomalainen mies taitaa olla minulle sopivin. Mutta eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Mutta erilaiset asiat vaan tekee siitä vaikeampaa, kuin se olisi, mut se siitä.
Hienosti sivuutat kysymykset vasta kysymyksellä, jokin ominainen taito sinulle? :) Ei aina vain mene kirjoitti:
Kielimuurista ei onneksi tarvitse välittää, koska ihan suomalainen mies taitaa olla minulle sopivin. Mutta eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Mutta erilaiset asiat vaan tekee siitä vaikeampaa, kuin se olisi, mut se siitä.
Hienosti sivuutat kysymykset vasta kysymyksellä, jokin ominainen taito sinulle? :)Ei, mä ajattelin antaa sun vastata siihen.
- ?????
hahmotelma kirjoitti:
Ei, mä ajattelin antaa sun vastata siihen.
Eli et uskalla vastata? :)
????? kirjoitti:
Eli et uskalla vastata? :)
No kerros nyt kohteliaasti omapuolesi, uteliaampana osapuolena, niin minä sitten vastalahjana kerron omani.
Tässä mistään uskalluksesta ole kyse ei. Mitä sä täällä teet? Onks joku niin vaikeeta?hahmotelma kirjoitti:
No kerros nyt kohteliaasti omapuolesi, uteliaampana osapuolena, niin minä sitten vastalahjana kerron omani.
Tässä mistään uskalluksesta ole kyse ei. Mitä sä täällä teet? Onks joku niin vaikeeta?"Mutta erilaiset asiat vaan tekee siitä vaikeampaa, kuin se olisi, mut se siitä."
On liian lavea vastaus, vaan en minä sulle parempaa nyt osaa suoda.- No kerron sitten
hahmotelma kirjoitti:
"Mutta erilaiset asiat vaan tekee siitä vaikeampaa, kuin se olisi, mut se siitä."
On liian lavea vastaus, vaan en minä sulle parempaa nyt osaa suoda.No minäpä kerron, kasvottomana. Elin pitkässä suhteessa, joka alkoi jo teininä, siihen lapset ja naimisiin meno. Unelmaa eikö? Parisuhde väkivalta taasen ei. Vaikeaa oli lähteä, koska ei toisesta sellaista pahaa voisi uskoa, mut jos kotoaan lähtee muutaman kerran hakattuna, lapset kainalossa ja muutana kassillinen vaatteita mukanaan, niin onhan tuo aika selvää että aikaa tarvitsee paikkaamaan haavat. Kaikki kuitenkin piti rakentaa alusta, saada asunto, sängyt ainakin lapsille jne jne. Nyt se aika on mennyt, mutta lasten takia en kelpaa. Silti en kadu, rakastan lapsiani enkä koskaan heistä luopuisi, vaan uskon että joskus vielä minäkin voisin olla onnellinen.
Yli olen tästä päässyt ja siitä voin jo puhua, mutta näköjään nostaa silti kyyneleet silmiin. Riittikö? No kerron sitten kirjoitti:
No minäpä kerron, kasvottomana. Elin pitkässä suhteessa, joka alkoi jo teininä, siihen lapset ja naimisiin meno. Unelmaa eikö? Parisuhde väkivalta taasen ei. Vaikeaa oli lähteä, koska ei toisesta sellaista pahaa voisi uskoa, mut jos kotoaan lähtee muutaman kerran hakattuna, lapset kainalossa ja muutana kassillinen vaatteita mukanaan, niin onhan tuo aika selvää että aikaa tarvitsee paikkaamaan haavat. Kaikki kuitenkin piti rakentaa alusta, saada asunto, sängyt ainakin lapsille jne jne. Nyt se aika on mennyt, mutta lasten takia en kelpaa. Silti en kadu, rakastan lapsiani enkä koskaan heistä luopuisi, vaan uskon että joskus vielä minäkin voisin olla onnellinen.
Yli olen tästä päässyt ja siitä voin jo puhua, mutta näköjään nostaa silti kyyneleet silmiin. Riittikö?Riitti. Tähän voin vain vastata. Kyllä, meillä kaikilla on historiamme.
Ja "erilaiset asiat vaan tekee siitä vaikeampaa".
Ei se vaan ole niin yksinkertasta kuin se, että menen ja valkkaan. Olenhan mä nyt hurjan upee, mutta ei kukaan ole niin upee.
Ei tämä elämä aina vaan ole ihan yksinkertaista.
Ja riitti, kiitos.
Toivottavasti se ei tuhonnut kykyä luottaa.- että näin
No kerron sitten kirjoitti:
No minäpä kerron, kasvottomana. Elin pitkässä suhteessa, joka alkoi jo teininä, siihen lapset ja naimisiin meno. Unelmaa eikö? Parisuhde väkivalta taasen ei. Vaikeaa oli lähteä, koska ei toisesta sellaista pahaa voisi uskoa, mut jos kotoaan lähtee muutaman kerran hakattuna, lapset kainalossa ja muutana kassillinen vaatteita mukanaan, niin onhan tuo aika selvää että aikaa tarvitsee paikkaamaan haavat. Kaikki kuitenkin piti rakentaa alusta, saada asunto, sängyt ainakin lapsille jne jne. Nyt se aika on mennyt, mutta lasten takia en kelpaa. Silti en kadu, rakastan lapsiani enkä koskaan heistä luopuisi, vaan uskon että joskus vielä minäkin voisin olla onnellinen.
Yli olen tästä päässyt ja siitä voin jo puhua, mutta näköjään nostaa silti kyyneleet silmiin. Riittikö?Ja vastaus voi olla laimea tai muuten huono, joka ei kelpaa syyksi, mutta niin se vaan on. Menneisyys ja lapset on yllättävän suuri kysymys, varsinkin nuorelle naiselle.
- Kasvattaa..
hahmotelma kirjoitti:
Riitti. Tähän voin vain vastata. Kyllä, meillä kaikilla on historiamme.
Ja "erilaiset asiat vaan tekee siitä vaikeampaa".
Ei se vaan ole niin yksinkertasta kuin se, että menen ja valkkaan. Olenhan mä nyt hurjan upee, mutta ei kukaan ole niin upee.
Ei tämä elämä aina vaan ole ihan yksinkertaista.
Ja riitti, kiitos.
Toivottavasti se ei tuhonnut kykyä luottaa.Ja ei tuhonnut kykyä luottaa ja luotankin ihmisiin noin yleisesti, ennen kuin ihminen itse sen rikkoo. Tämä oli vain yksi tapaus jonka saa käsiteltyä ajan kanssa
että näin kirjoitti:
Ja vastaus voi olla laimea tai muuten huono, joka ei kelpaa syyksi, mutta niin se vaan on. Menneisyys ja lapset on yllättävän suuri kysymys, varsinkin nuorelle naiselle.
Niin ja se syy on melkein kaikilla meistä sama. Siis se... Se vaan on erinäisten juttujen takia vähän monimutkaisempaa...
- kaikki vaikuttaa...
hahmotelma kirjoitti:
Niin ja se syy on melkein kaikilla meistä sama. Siis se... Se vaan on erinäisten juttujen takia vähän monimutkaisempaa...
Totta, mutta suoraan sanottuna em. tapahtumat on jättäneet aika suuren aukon itsetuntoon eikä siksi itse uskalla oikein aloitteita tehdä. Odottaminen ei ole oikea keino tiedän sen, mutta jos on poljettu kerran alas, ei niitä pakkeja kovinkaan paljoa kaipaa. Ja minun ei tarvitse "mennä ja valita" hyvä jos joku huolisi.. Noh aika vahvasti sanottu, mutta siltä se joskus tuntuu
kaikki vaikuttaa... kirjoitti:
Totta, mutta suoraan sanottuna em. tapahtumat on jättäneet aika suuren aukon itsetuntoon eikä siksi itse uskalla oikein aloitteita tehdä. Odottaminen ei ole oikea keino tiedän sen, mutta jos on poljettu kerran alas, ei niitä pakkeja kovinkaan paljoa kaipaa. Ja minun ei tarvitse "mennä ja valita" hyvä jos joku huolisi.. Noh aika vahvasti sanottu, mutta siltä se joskus tuntuu
Seuraas palstaa vähän aikaa ja huomaat, että aloitteentekemisen vaikeus on yleisin yhteinen nimittäjä väellä. Tänne nettiin jumittamaan seuloutuu tietty väki...
- Niin kai
hahmotelma kirjoitti:
Seuraas palstaa vähän aikaa ja huomaat, että aloitteentekemisen vaikeus on yleisin yhteinen nimittäjä väellä. Tänne nettiin jumittamaan seuloutuu tietty väki...
Ja oranvan pyörä on valmis, joten varaudun kai olemaan yksin pitkään, jollen jopa loppuun saakka... Noh aika näyttää.
Mutta miks kirjoitti:
"Ja jos maku on noinkin laaja, miks ihmeessä täällä sinkku-palstoilla roikutte? Kai tuosta skaalasta jonkun luulis saavan, vaikka ihan pidempäänkin käyttöön?"
Koska naisten lähestyminen ujona on mahdotonta.
- otapullaa
Ei kannata yleistää palstamiesten puheita koskemaan kaikkia miehiä live-elämässä.
Ja palstamiesten mieltymyksiäkin taitaa olla yhtä monta kuin on jäppistä näppiksellä.
Eikä naisten tarvitse muokata itseään miesten mieltymysten mukaan, riittää kun itse viihtyy kehossaan! Jos ei viihdy, niin sitten tekee asialle jotain, mutta sekin on ihan naisen oma asia.
Ja sama toisinpäin.- ???????
Yleistinkö live-elämään, jos näin olisin tehnyt olisin sen huutanut julkisesti torilla, nyt kuitenkin kirjoitin sen tänne
- otapullaa
??????? kirjoitti:
Yleistinkö live-elämään, jos näin olisin tehnyt olisin sen huutanut julkisesti torilla, nyt kuitenkin kirjoitin sen tänne
Niinpäs olikin, käsitin väärin tosta "jos tulee nainen eteen, joka on kiinnostava.."
Vaatiihan se rohkeutta tms. kertoa suoraan toiselle jotain positiivista. Ehkä mollajille pitäis saada lisää itsetuntoa tai jotain. - ???????
otapullaa kirjoitti:
Niinpäs olikin, käsitin väärin tosta "jos tulee nainen eteen, joka on kiinnostava.."
Vaatiihan se rohkeutta tms. kertoa suoraan toiselle jotain positiivista. Ehkä mollajille pitäis saada lisää itsetuntoa tai jotain.Kyllä itselläni on tapana sanoa, mitä ajattelen. Kaikki ei vain ole samanlaisia ymmärrän kyllä senkin, mut silti naisena odotan miehen tekevän aloitteen. Kai se on vaan se tyypillisin tyyli.. Vaikka tänä päivänä tasa-arvosta puhutaankin
- Ei isoille tytöille
"Siis kaikki taitaa loppujen lopuksi olla sitä mieltä että naisen koolla ei niinkään ole väliä..."
Kuka niin väittää? Totta hemmetissä naisen koolla on väliä. En minä ainakaan läskiä naisekseni ottaisi, vaikka mukava olisikin.
Kyllä naisen kuuluu olla naisen kokoinen, kun naisetkin haluavat miehen olevan miehen kokoinen. Tankkeri ei ole naisen kokoinen, vaan lehmän kokoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082278
- 661415
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321198Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971145- 111108
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91952IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43908