Oletko ollut koskaan autokolarissa?
* ajoitko itse
* olitko matkustajana
* onnettomuuden syy
* tuliko henkilövahinkoja
* menikö ajoneuvo lunastukseen
* onko sinulla ajokorttia
* mitkä luokat (abcde)
Vinkkari rutussa
17
254
Vastaukset
Eiks vinkkari ole vilkku (siis tässä luultavasti tarkoitetaan vilkun lasiosaa, joka on muovia).
Ei muovi mene ruttuun.Eli siis olen mällännyt autoni. Mutta kun on kasko, niin mitä sitten.
Ja mulla on panssarivaunukortti, eli siis maatalousajoneuvosetti (leikkuupuimuri) .cillae kirjoitti:
Eli siis olen mällännyt autoni. Mutta kun on kasko, niin mitä sitten.
Ja mulla on panssarivaunukortti, eli siis maatalousajoneuvosetti (leikkuupuimuri) .Leikkuupuimuria voi ajaa valtiollisesti johdetulla ja valvotulla tieosuudella huolimatta siitä oletko humalassa tai alaikäinen.
Pöndevakuutus korvaa kaikki vahongot.cillae kirjoitti:
Leikkuupuimuria voi ajaa valtiollisesti johdetulla ja valvotulla tieosuudella huolimatta siitä oletko humalassa tai alaikäinen.
Pöndevakuutus korvaa kaikki vahongot.Mikä läppäri on sellainen läppäri, jonka pedaalin vaihto on kaikista halvin? Onko olemassa sellaista läppäriä, jossa olisi tehdaskondomi päällä, eikä se siitä huolimatta ylikuumenisi?
(nappulaongelmaista naurua)- Leikkuupuimuri:.!1%#
cillae kirjoitti:
Leikkuupuimuria voi ajaa valtiollisesti johdetulla ja valvotulla tieosuudella huolimatta siitä oletko humalassa tai alaikäinen.
Pöndevakuutus korvaa kaikki vahongot..
Leikkuupuimurit ovat valtiollisen kombinaattimme käytössä njet rabota
.
Tsekataas...
Oletko ollut koskaan autokolarissa? - Pienemmissä kuppauksissa juu
* ajoitko itse - En ole itse ehtinyt vielä kolaroimaan eli en ajanut
* olitko matkustajana - Olin juu
* onnettomuuden syy - Oisko ollut liian vähäinen vilkun käyttö ja hitaat refleksit
* tuliko henkilövahinkoja - Ei
* menikö ajoneuvo lunastukseen - Ei
* onko sinulla ajokorttia - On ollut prätkäkortti karvaa vaille 20 vuotta ja autokortti kaksi vuotta vähemmän
* mitkä luokat (abcde) - abOletko ollut koskaan autokolarissa?
- Olen
* ajoitko itse
- Ajoin
* olitko matkustajana
- En
* onnettomuuden syy
- Seisoin punaisissa valoissa, takana tulevalla autolla oli liikaa vauhtia ja se rysähti kiinni.
Onneksi ei ollut paljoa liikennettä, eikä edessä ollut muita ajoneuvoja. Rysähdyksen voimasta oma ajoneuvoni liukui keskelle risteystä. Vasta jälkeenpäin tajusin, kuinka vaarallinen se tilanne oikeesti oli.
* tuliko henkilövahinkoja
- Ei
* menikö ajoneuvo lunastukseen
- Ei. Auto vietiin korjaamolle (peltivahinkoja ja takalyhdyt säpäleinä)
* onko sinulla ajokorttia
- On
* mitkä luokat (abcde)
- ab
Kiitos gallupista. :)- 4D tähti
Syytän olosuhteita, koska itse en tee virheitä. Ajoneuvot osoittautui heikoiksi, mutta ihmiset vaan vahvistui entisestään.
cillae kirjoitti:
Varsinkin runkkarit vitussa.
Vitusta vittuun, vitulta vitulle; noin vituillani vittuillakseni.Kato!
Cuul. Kertaluonteinen vida la viwa.cillae kirjoitti:
Kato!
Cuul. Kertaluonteinen vida la viwa.Pitää kokeilla tää:
Vittujemme
(ohjaus kaappaan kysymättä lupaa)- 4D tähti
cillae kirjoitti:
Varsinkin runkkarit vitussa.
Vitusta vittuun, vitulta vitulle; noin vituillani vittuillakseni.Niin oliko se vinkkari rutussa Pekan Ministä vai jossain Rellun pippanassa?
cillae kirjoitti:
Pitää kokeilla tää:
Vittujemme
(ohjaus kaappaan kysymättä lupaa)Cuul
Sanapankki soutaa ongelmissa.
Kokeillaan uutta:
Vittusisältö
(Mänäin tästä ikäänkuin déjàvun, jossa mä kysyin tätä jo aikoja sitten.4D tähti kirjoitti:
Niin oliko se vinkkari rutussa Pekan Ministä vai jossain Rellun pippanassa?
Siis (ai gauheeta) onko tää jokin sanasisältö, eli munan saannos?
(Ei kauhee mä häpeen.)
Oletko ollut koskaan autokolarissa? -olen montakin kertaa. Varmaan kymmenkunta ulosajoa ja pari kertaa on tullut kolmion takaa joku päälle.
* ajoitko itse -kyllä, joka kerta
* olitko matkustajana -olen mä ihan pikkusena ollut kyydissä kun äidin päälle ajoi joku
* onnettomuuden syy -tilannenopeus
* tuliko henkilövahinkoja -kerran kun ajoin autolla yhteen paaluun ni sillo otta aukes ja kerran ajoin traktorilla laskuun niin kallo murtui, mutta henkilövahinkoja ei ole tullut
* menikö ajoneuvo lunastukseen -ei oo kertaakaan mennyt lunastukseen
* onko sinulla ajokorttia -on
* mitkä luokat (abcde) -abec- MES34
* ajoitko itse jep
* olitko matkustajana en
* onnettomuuden syy päihteet
* tuliko henkilövahinkoja jep
* menikö ajoneuvo lunastukseen jep
* onko sinulla ajokorttia jep
* mitkä luokat (abcde) jep - compus sui
Erikoinen tapaus:
Ajoin vasemman puoleista kaistaa joka loppui ja vilkulla pyysin tilaa vaihtaa oikealle kaistalle-yksi auto pysähtyi antamaan tilaa, mutta rynnistikin vauhtiin
etsi vissiin uuden pellin maksajaa?? Reagoin heti ja väistin vasempaan
lumipenkka imaisi vastaatulijoden puolelle ja iskeydyin yhden Dazunin kylkeen
kuskina oli raskaana oleva nainen Dazun meni ihan kahtia poikki ja minun Opeliin
ei tullut naarmuakaan!
Kysyin naiselta tuliko vahinkoa ja tarvitaanko ambulanssi samalla kun soitan poliisin. Nuori nainen sanoi vain pelästyneensä muttei mitään vahinkoa tullut itsellensä--Dazuni meni romuna lunastukseen minun vakuutuksella:(
Jos olisi ollut silminäkijöitä olisi onnettomuus mennyt sen väistäjä/kaaharin piikkiin, muttenehtiny rekisterinumeroa muistamaan, eika auton merkkiä
muistiin jäi vain auton punainen väri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467