Tietämättömyydestä

valveutunut nainen

Katselin eilen TV:stä A-studiota. Ihmisiltä kysyttiin mielipidettä Pekka Haavistosta. Joku nuorehko mies sanoi. "En tiedä kuka se on. En seuraa politiikkaa. En tunne poliitikkoja"

Itse en voisi ikinä seurustella miehen kanssa, joka on noin tietämätön ja vähät välittää yhteisistä asioista.

49

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies mies

Paljon yleisempää tuollainen tietämättömyys on naisten keskuudessa. Olen törmännyt tosi moniin todella tyhmiin naisiin, jotka eivät tunnu tietävän mitään muuta kuin tosi-TV-sarjoista ja tunnistavat vain viihdejulkkisia. Yhteiskunnan asiat eivät heitä kiinnosta.

• Nais nais

Siis julkkisten tunnistaminen, oli ne viihde- tai yhteiskunnallisia vaikuttajia, tekee ihmisestä tietäväisen ? Yhteiskunnalliset asiat ja henkilöpalvonta ovat omasta mielestäni kaksi eri asiaa.

• Kansa valitsee
        Nais nais kirjoitti:

Siis julkkisten tunnistaminen, oli ne viihde- tai yhteiskunnallisia vaikuttajia, tekee ihmisestä tietäväisen ? Yhteiskunnalliset asiat ja henkilöpalvonta ovat omasta mielestäni kaksi eri asiaa.

poliitikot tehtäviinsä, joten on kai aika kohtuullista että äänestäjät tietäisivät ketä oikein ovat valitsemassa

• Ja saa mitä ansaitse
        Kansa valitsee kirjoitti:

poliitikot tehtäviinsä, joten on kai aika kohtuullista että äänestäjät tietäisivät ketä oikein ovat valitsemassa

Tähän tekee mieli sanoa, ja sanonkin, että hyvin moni kansasta antaa äänensä sille, joka loistaa gallupkyselyjen ykkösenä. Ja se on ainut kriteeri. Mitä se kertoo kansasta ?

• .....

Kyllä mulle rehellinen tyhjäpää kelpaisi ennemmin kuin vaikkapa vannoutunut persu joka kuvittelee tietävänsä jostain jotain.

• Samaa mieltä

Vastenmielisimpiä miehiä ovat nämä Halla-ahoa palvovat "hommalaiset". Mieluummin yhteiskunnallisesti valveutumaton, mutta kiltti ja hyvätahtoinen mies kuin joku rasistipersu.

• sama mitä jumaloi!
        Samaa mieltä kirjoitti:

Vastenmielisimpiä miehiä ovat nämä Halla-ahoa palvovat "hommalaiset". Mieluummin yhteiskunnallisesti valveutumaton, mutta kiltti ja hyvätahtoinen mies kuin joku rasistipersu.

kiihkouskovaisuus vain on niin pahasta

• wwf-mies
        Samaa mieltä kirjoitti:

No ketään ei pitäisi palvoa, mutta on kyllä epärehellistä väittää, etteikö hallis olisi monessa asiassa oikeassa suunnassa. Ylilyöntejä sattuu kyllä.

• Mies1985
        Samaa mieltä kirjoitti:

Koska anti-rasismi tekee meille niin paljon hyvää...

• rasistipersu

"Kyllä mulle rehellinen tyhjäpää kelpaisi ennemmin"

Siksipä te maailmanhalaajatyttöset äänestättekin niitä pekkahaavistoja ja janitoivoloita. Pekka Haavistohan on vain ylioppilas ja Jani Toivola on käynyt korkeintaan peruskoulun (jos sitäkään, päätellen eduskuntavaalien vaalikonevastauksista). Persuja syytetään tyhmiksi, mutta tutkinnoilla mitattuna persut pieksevät jotkut vihreät 100-0. Soini on maisteri ja Halla-aho tohtori. Vihreiden kansanedustajien meriitit ovat lähinnä seksuaali- ja ihonvärivähemmistöihin kuuluminen.

• hommalainen
        Samaa mieltä kirjoitti:

Ettekö te ämmät vieläkään tajua? "Rasistipersut" yrittävät estää tämän:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012011115066077_ul.shtml

• Mitä väliä tommosill

asioilla on, jos toinen on hyvännäköinen ja muuten kiinnostava?

• No ei varmaan

olekaan, jos on itsekin tyhmä kuin saapas

• No mies ei vain

halunnut tunnustaa tietävänsä Haaviston kaltaisen homomiehen, ettei leimaannu itsekin persereikäpaavoksi.

• No noin kaheli

mies ei ainakaan kelpaisi

• Se, että ei näe

homoseksuaalisuudessa mitään ongelmaa, ei tarkoita että itse olisi homoseksuaali. Tyhmä kuvittelee jotain muuta!

• .........

Olen kuullut Pekka Haaviston nimen, muuta en tiedä. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut politiikasta? Äänestäisin kuitenkin vaan niitä, joilla ei tule olemaan koskaan mahdollisuutta. Jään siis teidän muiden armoille. Toivon vaan, että osaatte äänestää oikein.

Aloittajakin kuvittelee tietävänsä jotain politiikasta, muttei oikeasti tiedä mitään. Ajattelen henkilön hyväksyttäväksi äänestäjäksi ehkä sitten, kun on opiskellut tai itseopiskellut Suomen historiaa, Suomen poliittista historiaa ja politiikkaa yleisesti viitisen vuotta päivittäin. Taloushistoria ja taloustiedekään ei varmaan olisi pahitteeksi. Joku karsintakoe pitäisi olla, jonka pisterajan ylitettyä saa äänioikeuden. Aina suoritettava uudestaan ennen vaaleja.

• hei haloo

Viisi vuotta??? Ajokortinkin saa about kuukaudessa.

• HANNA!!!!!

Nii daa, taukki. Miten vaigeeta voi muga olla jogu poltiinen historia?????????!

• Naisasialooseri.

Tuntemani teiniblondi ei kyllä varmasti tietäisi kuka on Pekka Haavisto, mutta sen sijaan idolsissa olleen baaritarjoilijan hän tunnisti heti. Myös Mikael Gabrielia hän on kertonut rakastavansa.

Hän myös sanoi,että hän ei osaa ajatella mutta älä välitä siitä.

Niin ja myöskään eräs pilveä vetävä YTM kaverini ei varmasti tiedä kuka on Haavisto. Nuorempana ei edes tiennyt mitä tarkoittaa hetero.

• toisinkin päin

liittyykö en tiedä mutta olen tavannut naisen joka väitti että kuule "tyhmä" ei ketään tommoset "politiikka-jutut" kiinnosta. nainen opiskelee yliopistossa

• Totuuden Torvi

Oikea vastaus: se on hinttari ja sen takia sen pitäisi päästä pressaksi ja jos ei pääse niin kansalaisten pitäisi hävetä.

• Olipa taas osoitus

siitä kuinka epäoleelliset asiat naisille ovat tärkeitä

• tietämättömyydestä?

"valveutunut nainen 31.12.2011 13:10
      Katselin eilen TV:stä A-studiota."

Perjantaina 30.12.2011 ei ollut A-studion lähetystä, ei edes uusintaa. Kuinkahan valveutunut oikein olet, jos et edes tiedä mitä ohjelmia katsot?

• ylenanto

areena.yle.fi

• tietämättömyydestä?
        ylenanto kirjoitti:

areena.yle.fi

Hän kirjoitti katsoneensa TV:stä, ei netistä. Ja missä A-studion lähetyksessä olikaan kyselyä Pekka Haavistosta? Tähän mennessä viimeisin lähetys oli torstainen myrsky-extra.

• akkain touhuja

Politiikka ei ole yhteinen asia. Politiikka kuului miehille, mutta ei enää. Tässä on syy miksi nuorehkot miehet ovat tietämättömiä.

• Mies1985

Yksi perverssi presidentti on tarpeeksi pienelle maalle.

• Ai Mannerheim

vai?

• Right in the kisser
        Ai Mannerheim kirjoitti:

vai?

Sovinistirasistiautisti servattu.

• Mies1985
        Right in the kisser kirjoitti:

Sovinistirasistiautisti servattu.

On ihan normaalia että juutalaiset väittävät sitä ja sitä miestä perverssiksi. On myöskin normaalia että samat miehet nostattavat niitä miehiä jotka itse tunnustautuvat sellaiseksi.

Tietotoimistostani saa aina faktaa rodusta, sukupuolesta tai vaikka autismista vaikka se ei ole erikoisalani.

• Oletko sinä
        Mies1985 kirjoitti:

On ihan normaalia että juutalaiset väittävät sitä ja sitä miestä perverssiksi. On myöskin normaalia että samat miehet nostattavat niitä miehiä jotka itse tunnustautuvat sellaiseksi.

Tietotoimistostani saa aina faktaa rodusta, sukupuolesta tai vaikka autismista vaikka se ei ole erikoisalani.

ymmärrysvikainen vielä antisemiittikin

• Onhan se selvä

ettei heteromies halua tunnustaa tunnistavansa homoa

• Valaistunut ...

Meinaatko, että tyyppi, joka ei tunne P. Haavistoa, ei tiedä eikä tunne eikä ymmärrä mitään muutakaan muolimasta ?

Kun itse olin "nuorehko", en myöskään osannut nimetä politikkoja, kun aihe ei kiinnostanut. Ei kiinnosta ehkä vieläkään tarpeeksi, mutta pärstäthän ovat kaiken aikaa esillä, niitä ei voi sivuuttaa, vaikka tahtoisikin.

• Ei kaiken maailman

puppelipoikia tarvitse tuntea.

• Johtavien

poliitikkojen tunteminen on yleissivistystä.

• Otsikosta tuli tämä
      • MAN-power

Loistava biisi!

• Hauska!

Tuo on varmaan tehty pilvessä

• Siis suuri osa Helsinkiläisistä on aivan pihalla kaikesta politiikasta. Tietää vain sen mitä Iltalahti tai joku seiska mainostaa ja muu on turhaa.

Tekee ehkä kahta duunia, käy salilla, hengaa kavereilla, vetää puistossa päiväkännit, sit johonki kafeesee ja surffailee pitkin stadii ja shoppailee ihan vain huviksee. Hyvin sellaista pintaelämää. Mitää kiinne kohtia ei ole, ajattelee olevan Eurooppalaista, jos käy joskus jossain Pariisissa ja sit tietää mitä elämä Euroopassa on.

Politiikka, talous ja kaikki muu on sivuseikkoja. Juurihan siitä hiljattain luettiin maailman menoa palstallakin. Tylsää politiikkaa ei jaksa katsella telkkarista. Jos kysyttäis vaikkapa ulkoministeriä niin väitän että Hesalaisista 4/10 sanois sen olevan joko Stubb tai Katainen. Joku vois sanoa Niinistökin tai ettei seuraa politiikkaa, en tiedä.

Mutta... Ihmiset ovat erillaisia. Onko väärin valita joku presidentiks ulkonäön perusteella tai että mitä on sanonut kerran kuutamoyönä? Tuskin sen enempää väärin kuin valita puolisokskaan jonkun yhden asian perusteella tai välittämättä sen enempää arvoista. Kuitenkin sitäkin tapahtuu.

• LauraElliAnneli

Mulle taas ois turn-off jos mies ei tietäis esim. miten metsää raivataan.

• Oon tehny sitäki. :) Joskaan en raivaussahalla. Vain moottorisahalla ja vesurein. Lähinnä ranka mettällä ja sen sellasta. On siinä jotain kun välissä istahtaa kannolle ja pienen nuotion väsää tuntien raatamisen jälkee. Siinä sit oluenkin saattaa ottaa ja makkaraa... Taas jaksaa. :) Niin paitsi se eka päivä ja seuraava aamu on aina hirveitä. :D Joka paikkaa kolottaa.

• vcxvxvcvxc

Itse seuraan jonkun verran politiikkaa, mutta enpä kyllä sanoisi, että on mikään kovin suuri tappio olla sitä seuraamatta. Puolueet yrittävät ainoastaan mustamaalata toisia ja ovat eri mieltä ainoastaan siksi, että saavat sanoa jotain vastaan. Kansa tietää asioista aivan liian vähän, jotta voisivat sanoa kuka on oikeasti oikeassa. Mediakuvan pohjalta näitä ehdokkaita arvostellaan, joten omat mielipiteet voivat olla hyvinkin väärät.

• Homojen tuntemus

ei ole yleissivistystä

• kummalllista

Miksi miehet ryhtyvät ajattelemaan seksiä aina Haaviston kohdalla mutta eivät muiden ehdokkaiden kohdalla????

Onko 90 prossaa miehistä piilohomija jotka heti homon nähdessään saavat seksuaalisia mielikuvia???

Ei naiset lesbon tai homon tavatessaan ala ajattelemaan seksiä.

• ....................

Juutalaiset hallitsevat maailmaa. Ei ole mikään, kun arjalaiset ovat niin tyhmiä. Sehän on juutalaisten tarkoitus. mitää paskasakki tyhmänä.

• oijhi

poliitiikoista ei tartte mitään tietääkään
      ne huijaa vaan veronmaksajien rahoja
      esim torkkupeitot koko eduskunnalle
      lounastamista valtion luottokortilla...
      linnan juhlat...
      jne lista jatkuu loputtomiin...

• Politiikka on pitkälti pelkkää teatteria. Kulissien takana ne päätökset kuitenkin tehdään.

• Politiikkao on

likaista peliä, josta minä ainakaan en halua tietää ja kuulla mitään. Ikinä en ole äänestänyt. Enkä äänestä, On parempaakin tekemistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe