Miten ilmaisisin "vain henkilökunnalle" venäjäksi?
APUA: Osaako joku venäjää?
18
240
Vastaukset
- tolka
http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja_suomi-venäjä/henkilökunta
- Kelvanneeko?
Ei taida ihan riittää. Vähän prepositiota ja sijapäätettäkin tarvittaneen.
henkilökunta = персонал
vain, ainoastaan = только
sisäänkäynti = вход
varten, -lle = для
Вход только для персонала
tai
Только для персонала
tjsp.
Venäjän osaajat ovat sitten erikseen, minä olen vain vähän hajulla. - Kelvanneeko?
henkilökunta = персонал
sisäänkäynti = вход
varten, -lle = для
Mihin seuraavat ilmaukset mahtoivatkaan hävitä 1. postauksestani?
Только для персонала
tai
tjsp. - Kelvanneeko?
Kelvanneeko? kirjoitti:
henkilökunta = персонал
sisäänkäynti = вход
varten, -lle = для
Mihin seuraavat ilmaukset mahtoivatkaan hävitä 1. postauksestani?
Только для персонала
tai
tjsp.Suomi24 hävittää bittiavaruuteen seuraavat:
Vain henkilökunnalle = Только для персонала
Sisäänkäynti vain henkilökunnalle = Вход только для персонала - Kelvanneeko?
Kelvanneeko? kirjoitti:
Suomi24 hävittää bittiavaruuteen seuraavat:
Vain henkilökunnalle = Только для персонала
Sisäänkäynti vain henkilökunnalle = Вход только для персоналаPalstan lukijoille: Suomi24 todellakin jättää kylmän viileänhaaleasti kokonaan pois viestin rivit, joilla on pelkästään toiseen kirjoitusjärjestelmään kuuluvia merkkejä! Olen havainnut saman asian aikaisemmin yrittäessäni sisällyttää viesteihini rivejä, joilla on esim. pelkästää kolme viivaa - - - tai kolme tähteä * * *.
Sivusto on teknisesti sikamaisen syvältä! Kelvanneeko? kirjoitti:
Palstan lukijoille: Suomi24 todellakin jättää kylmän viileänhaaleasti kokonaan pois viestin rivit, joilla on pelkästään toiseen kirjoitusjärjestelmään kuuluvia merkkejä! Olen havainnut saman asian aikaisemmin yrittäessäni sisällyttää viesteihini rivejä, joilla on esim. pelkästää kolme viivaa - - - tai kolme tähteä * * *.
Sivusto on teknisesti sikamaisen syvältä!Kyllähän Suomi24 tuntuu menneen joka uudistuksessa huonompaan suuntaan. Esimerkiksi www-aiheiset keskustelut käytännössä tapettiin sillä, että Suomi24:n ohjelmisto jättää pois HTML-tagit eli pitäisi kirjoittaa luonnottomasti < html >. Vieraiden kirjoitusjärjestelmien merkit tuntuvat toimivan lähinnä vahingossa, kun ei vielä ole keksitty tapaa rikkoa niitä. ☺
Mutta kyllä minun kyrillinen tekstini meni läpi ongelmitta. Liekö syy siinä, että kirjoitin tyhjän rivin ennen ja jälkeen? Kokeillaanpa ilman:
Как дела?
Χάιρε!
안녕하세요!
你怎么样?
แจ้งให้เราจบการทดสอบที่นี่Yucca kirjoitti:
Kyllähän Suomi24 tuntuu menneen joka uudistuksessa huonompaan suuntaan. Esimerkiksi www-aiheiset keskustelut käytännössä tapettiin sillä, että Suomi24:n ohjelmisto jättää pois HTML-tagit eli pitäisi kirjoittaa luonnottomasti < html >. Vieraiden kirjoitusjärjestelmien merkit tuntuvat toimivan lähinnä vahingossa, kun ei vielä ole keksitty tapaa rikkoa niitä. ☺
Mutta kyllä minun kyrillinen tekstini meni läpi ongelmitta. Liekö syy siinä, että kirjoitin tyhjän rivin ennen ja jälkeen? Kokeillaanpa ilman:
Как дела?
Χάιρε!
안녕하세요!
你怎么样?
แจ้งให้เราจบการทดสอบที่นี่Jaha, kyrillinen, kreikkalainen, korealainen ja kiinalainen teksti menivät harakoille, mutta thaikielinen meni läpi.
Mitä tähän voisi enää sanoa? ”Onneksi ääkköset eivät enää ole ongelma.”- kessu3
Ei se romusivusto tuollaisia osaa...
Только для персонала
tai vähän selvemmin (’pääsy vain henkilökunnalle’)
Вход только для персонала- Kelvanneeko?
Kiitos uskonvahvistuksesta!
Outoa, että sait postatuksi kyrillisin kirjaimin kirjoittamasi rivit ensi yrittämällä, kun se ei minulla ottanut millään onnistuakseen. Perin outoa!
- ds
Только для персонала
- uygiutiou
"Osaako joku venäjää?"
Kyllä. Useimmat venäläiset esimerkiksi. - siinäse
Tolkka personaal.
- poliglotti
يرجى التأكد من العنوان، أما في حال لم يعد للعنوان وجود و رغبت في المساعده للوصول إليه يمكنك
تمام کشورهاست که تنگه هرمز به عنوان یکی از شاهراه های اصلی تجارت جهانی باز نگه داشته
gelişmeleri hızlı, çeşitli ve geniş olarak tanımlayıp, bölge halklarını düşman desiseleri
البحرينيون يؤكدون على تواصل النضال في "جمعة عاصمة الثورة"
имеете доступ к сообщениям по мере их - Veetserit
Täällä joku vanhus/aloittelija tulee tälle sivustolle kokeilemaan kuinka osaa liittää tekstiä sivulta toiseen ja valittaa että ei onnaa. Otahan se luuppi käteesi ja mene tutkimaan aloittelijoiden sivua siellä annetaan hyviä neuvoja teikäläisille
Olen ite pyörinyt netissä jo vuodesta 2008 asti joten luulisin tietäväni miten se onnistuu. En kuitenjkaan kielisivulla rupee yleisohjeita jakelemaan.- sdghfg
Menepä lasten palstalle, kun et selvästikään ymmärrä, mistä aikuiset puhuvat. Ja että jo vuodesta 2008, huh huh. Minä taisin käyttää nettiä silloin kun sinä vielä käytit vaippoja.
- xho
Samaa mieltä. Tämä liittäjäyrittelijä lienee melko uusi käpytteliä täällä. Ei edes osaa venäjääkään.
- vihollisen kätyri
venäläiset tykkää myös sanamuotoa
"посторонним вход запрещен"
ulkopuolisilta pääsy kielitty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887