Nytkö se naisten tyhmyys ketju poistettiin juuri kun m36-intj puhui itsensä pussiin. Taisi herra itse poistattaa ketjun.
Pitkällisen uhoilun ja itsekorostuksen päätteeksi m36-intj päätyi toteamaan että "en ole ajatellut asiaa loppuun, kyse oli vain vitsistä". Säälittävää.
m36-intj = ontto tyhjäpää
7
152
Vastaukset
- m32-entp
Miksihän se ketju poistettiin? Siinähän oli monta kiinnostavaa kommenttia.
Oletko muuten varma, että tuo "en ole ajatellut asiaa loppuun" -juttu koski aloitusta, vai vain jotain myöhempää kommenttia? Ei kai nyt kaikkea tarvitse loppuun asti ajatella, vaikka yleisylimielinen kaveri olisikin. "Pitkällisen uhoilun ja itsekorostuksen päätteeksi m36-intj päätyi toteamaan että "en ole ajatellut asiaa loppuun, kyse oli vain vitsistä". Säälittävää."
Olet väärässä. Se oli kommentti vain yhteen viestiin, -eikä aloitukseen- jossa mietittiin pitääkö myös tehdä empiirisiä tutkimuksia jostakin.
Muuten ketju oli hieno, ja todisteita sen puolesta että naiset ovat tosiaan tyhmempiä kuin miehet keskimäärin kertyi sen verran (myös tutkimusten muodossa), että ketju oli pakko poistaa poliittisen korrektiuden, tai jonkun muun tekosyyn perusteella. Eipä tälle palstalle mitään kovin henkevää kannata siis kirjoittaa.- m30-intp
No kirjoittaisit joskus jotain henkevää. Kova on uho, muttei mitään substanssia koskaan tarjottavana.
m30-intp kirjoitti:
No kirjoittaisit joskus jotain henkevää. Kova on uho, muttei mitään substanssia koskaan tarjottavana.
Mikä uho?
Verrattuna teidän epämääräisiin mutu-juttuihin, olen varmaan kirjoittanut asiaa enemmän tähän mennessä kuin monet muut palstan kirjoittajat yhteensä. Jos joku ihmettelee että miksi palsta on surkastunut, niin se johtuu mm. siitä että asiallisetkin ja pitkät ketjut poistetaan usein naisten toimesta, jotka kokevat asemansa uhatuksi. Tuskin kukaan mies on koskaan tältä palstalta vaatinut minkään ketjun poistamista, paitsi jos se on ollut selvästi epäasiallista spämmiä. Muutenkin aloituksesi osoitti, ettet oikein ole ymmärtänyt mitä olen kirjoittanut.
Naiset myös kääntävät usein asioita päälaelleen, jos heitä kritisoidaan. Jos kritisoi, tai vaikka sanoo tyhmäksi, niin minulla on muka huono itsetunto, tai jotakin muuta vikaa. Miksi sitten ketjuja pitää poistaa, vaikka ovat asiallisia, eikö se enemmänkin osoita että naisilla se huono itsetunto on, kun eivät mitään kritiikkiä kestä, eivätkä osaa vastata siihen edes paitsi poistamalla koko kirjoitus.
- 7680f
Hei mitä voi odottaa mieheltä joka kasvattelee hampaita.
Tyypillinen esimerkki miehestä joka on itse tyhmempi kuin vasemman jalan villasukka, mutta kuvittelee olevansa kovinkin älykäs ja syyttää muita tyhmiksi tajuamatta omaa vähä-älyisyyttään.Täysin typerä kommentti taas. Vaikka olisitkin oikeassa, kyseessä on omalla kohdallasi ad hominemista, eli argumentaatiovirheestä. Puhumattakaan aloittajasta. Toivottavasti tajuat itsekin, ettet älylläsi ainakaan loista.
Jos totta puhutaan - hampaiden kasvattaminen on periaatteessa helppoa. Mikäli olette lukeneet tutkimuksia, niin huomaatte että uusia hampaita on kasvatettu hiirillekin. Tarvitaan vain hampaan kantasolu, ja parhaimmassa tapauksessa riittää, että se sujautetaan samaan koloon, mistä vanha hammas on vedetty pois. Viisaudenhampaiden kantasoluja osataan jo ottaa talteen myöhempää käyttöä varten ihmisilläkin, ja sitä tehdäänkään, eli tekniikkaa löytyy. Toisaalta kukaan ei halua viisaudenhampaita etuhampaiksi tai päinvastoin, joten hampaan muoto ja koko täytyy myös olla oikea.
Tämä tekniikka kuitenkin tekisi hammaslääkäreiden työt lähes tarpeettomaksi, koska mitään paikkauksia, juurihoitoja, tai implantteja ei tarvittaisi. Sen vuoksi noissa tutkimuksissa pistettiin jarru päälle ihmisten kohdalla, koska aiheuttaisi lääketiedealalla isoja rahallisia menetyksiä. Toisaalta nykymeno ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Vanhoja hampaita ei kannata kerta kaikkiaan paikata, vaan uusia luonnollisin keinoin. Jopa vanhoissa hampaissa, jotka eivät ole puhjenneet täysin löytyy kasvuvoimaa, itsekin sain oman puolittain piiloon jääneen viisaudenhampaani puhkeamaan täysin, vaikka ikää olikin yli 30 vuotta.
- Reipas Mies
Mikä se sinun kotiplaneetan osoite olikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262476- 1142106
- 1221769
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?681647Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91517Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161261074Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959