Suurin osa miehistä hakee alle 70 kiloista naista

vähän pehmeämpi

Entä jos pitkä nainen painaa 70-73 kiloa? Heti olen kriteereistä ulkopuolella. Eikä ne miehet edes kummoisia adonikseja ole, jotka nämä lukemat ihannekumppaniin laittaneet.

66

1086

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasdasdasdsa

      Niin no, riippuu tietty pituudesta, mutta noin yleisesti vähän ahdistaa jos nainen lähentelee jo omaa painoa.

    • ei kiitos läskiä!

      alle 70-kiloista? Itselleni naisen ehdoton maksimipaino on 50 kg

      • Pano-pentti

        Sama homma! Yli 50kg=mies.


    • 40 kg keiju :D

      Ei miehet osaa arvioida naisen painoa ts. yhdistää oikeaa lukua näkemäänsä. Johtuu luultavasti iltapäivälehtien tyttökuvista, joissa paino ilmoitettu yleensä 5-10 kg todellista pienemmäksi.

      • bgdasq

        Eivät kyllä naisetkaan osaa arvioida miehen painoa. Tuolla Suomi24 treffeissäkin monella miehen minimipaino toiveena joku 70 kg.
        Itse painan vain vähän yli 60 vaikka olen suht lihaksikas 175cm mies.

        Mutta joo, itsekään en yli 70 kg naista ottaisi. Mutta harvemmin naiset haluaakaan itseään lyhyempää tai kevyempää miestä joten samapa tuo.


      • sillitrooli
        bgdasq kirjoitti:

        Eivät kyllä naisetkaan osaa arvioida miehen painoa. Tuolla Suomi24 treffeissäkin monella miehen minimipaino toiveena joku 70 kg.
        Itse painan vain vähän yli 60 vaikka olen suht lihaksikas 175cm mies.

        Mutta joo, itsekään en yli 70 kg naista ottaisi. Mutta harvemmin naiset haluaakaan itseään lyhyempää tai kevyempää miestä joten samapa tuo.

        Olisikin monilla naisilla vähimmäispainotoiveena miehelle vain 70 kg, mutta kun monilla ellei jopa useimmilla se on 80 kg. Mahtaakohan naiset tajuta, että esim. juuri 175 senttinen mies 80 kiloisena on jo läskihkö tai sitten selkeästi lihaksikas, ja esim 170 senttinen mies 80 kiloisena on jo tosi läski tai sitten bodarilihaksikas.


      • 16
        bgdasq kirjoitti:

        Eivät kyllä naisetkaan osaa arvioida miehen painoa. Tuolla Suomi24 treffeissäkin monella miehen minimipaino toiveena joku 70 kg.
        Itse painan vain vähän yli 60 vaikka olen suht lihaksikas 175cm mies.

        Mutta joo, itsekään en yli 70 kg naista ottaisi. Mutta harvemmin naiset haluaakaan itseään lyhyempää tai kevyempää miestä joten samapa tuo.

        Aika rimpulalta kyllä mittojesi mukaan vaikutat. En oikein usko, että kovin lihaksikas voit noilla luvuilla olla.


      • 16 kirjoitti:

        Aika rimpulalta kyllä mittojesi mukaan vaikutat. En oikein usko, että kovin lihaksikas voit noilla luvuilla olla.

        Poikasia... :D Itseäni ottaa päähän jos paino alkaa putoamaan lähelle 80:a. Ei pidä lihoa, mutta perhana en tykkäis yhtään jos oisin kovinkin pieni. Juoksemiset on varmasti noita varten ennemmin, joilla ei massaa ole, mutta tulkaapa jäälle. ;D Itse sain kokea aikanani 60 kilosena että mille tuntuu kun vastaan tulee reilu 120 kiloa. :D No mutta... Pääasia että on tyytyväinen siihen mitä näkee tai että sitten tekee asialle jotain, jotta on tulevaisuudessa tyytyväinen itseensä.


      • tjeitjej
        omanlainen_tallaaja kirjoitti:

        Poikasia... :D Itseäni ottaa päähän jos paino alkaa putoamaan lähelle 80:a. Ei pidä lihoa, mutta perhana en tykkäis yhtään jos oisin kovinkin pieni. Juoksemiset on varmasti noita varten ennemmin, joilla ei massaa ole, mutta tulkaapa jäälle. ;D Itse sain kokea aikanani 60 kilosena että mille tuntuu kun vastaan tulee reilu 120 kiloa. :D No mutta... Pääasia että on tyytyväinen siihen mitä näkee tai että sitten tekee asialle jotain, jotta on tulevaisuudessa tyytyväinen itseensä.

        läski


      • hgfrxpinupöi
        tjeitjej kirjoitti:

        läski

        Sopiva.


      • hgfrxpinupöi kirjoitti:

        Sopiva.

        :)

        Jollekin varmasti ok ja uskon että jotkut taas ei tykkää juntturasta. :D Noh, hitusen on tällä hetkellä sellasta mistä en ite tykkää, mut hetkellinen olotila. Joskus sitä tulee ja menee tuota massaa paikasta A, paikkaan B. :D


      • bgdasq
        16 kirjoitti:

        Aika rimpulalta kyllä mittojesi mukaan vaikutat. En oikein usko, että kovin lihaksikas voit noilla luvuilla olla.

        No mitäs tuohon voi vastata. Osoitat juuri sitä samaa ennakkoluuloisuutta jota täällä valitellaan että naisten painoon kohdistuu.
        Minulla ei ole harmainta aavistustakaan miksi painan alle 65, vaikka lihaksia on sen verran ettei kehtaisi enää paljo enempää treenata, ettei alkaisi näyttää sellaiselta ylibodaajalta.
        En tiedä...Onko minulla sitten kevyet luut vai mistä se johtuu? Läskiä minussa ei ole. Kai pitäisi sitten hankkia jokin kaljamaha että kelpaisi näille fanaattisille painon tarkkailijoille.


    • ...........

      Lihavalla naisella ei tee mitään.

    • -.-.-.-

      Minä en itselleni mitään keijukaismiestä ottais. Pitää olla miehen kokoinen. Kriteerit ne on toisinkin päin.

      • Mallipojat ovat

        keijukasimiehiä. Miehen kokoinen tosimies on iso karvainen ja lihava. Paino reippaasti yli 100kg.


    • Vai niin, mulle kyllä kävis semmonen pidempi ja pyöreämpi nainen aivan loistavasti. Mutta ei oikein tahdo pidemmissä naisissa semmoisia tavata, mikä on kyllä harmi. Mun mitat kun on 190 /130.

    • ei tarkkoja rajoja

      Olen 178 pitkä mies ja painan tasan 70 kiloa, joten kyllähän se vähän ihmetyttää jos nainen painaa saman verran tai enemmän, varsinkin jos hän on minua lyhempi. Ketään seurustelukumppaniani en kuitenkaan vaa'alla ole käyttänyt, mutta uskoisin että heistä jokainen on ollut alle 60 kiloinen, kun pituutta on ollut "vain" se 155-165cm.

      • minunKokoinen

        Emm, painan n 70 kg ( 70-74 heittelee) ja tapaamillani miehillä on ollut kiinnostusta, ihastusta, halua ja ei mitään hajua mun painosta, jos arvaavat niin arvaavat aina 10kg alle. Ei kannata lähteä korjaamaan, saavat elää väärässä tiedossa myös mun iän suhteen jos itse sen vetävät alakanttiin ;)

        Eli noi lukemat ovat "lukemia" ja ei mies useinkaan osaa arvioida naisen painoa oikein livenä:) Tuo lukemana on pohja jollekin kuvitelmalle joka on joku todella kamala 70kg-mörkönainen. Kukaan ei ole ulkonäköä haukkunut ja hei, se on vaan yksi asia miksi ydessä oltaisiin, vai?

        Totta vaan on, että tämän saman painava mies on livenä ihan rimpula, eli, itse katselen isompia miehiä ... Deittisaittien ongelma on, että asetetaan numeeriset mitat sille haettavalle tyypille, varsinkin jos on aivan hakoteillä siitä miltä se voi näyttää livenä. Livenä homma toimii!


      • tyttönen90
        minunKokoinen kirjoitti:

        Emm, painan n 70 kg ( 70-74 heittelee) ja tapaamillani miehillä on ollut kiinnostusta, ihastusta, halua ja ei mitään hajua mun painosta, jos arvaavat niin arvaavat aina 10kg alle. Ei kannata lähteä korjaamaan, saavat elää väärässä tiedossa myös mun iän suhteen jos itse sen vetävät alakanttiin ;)

        Eli noi lukemat ovat "lukemia" ja ei mies useinkaan osaa arvioida naisen painoa oikein livenä:) Tuo lukemana on pohja jollekin kuvitelmalle joka on joku todella kamala 70kg-mörkönainen. Kukaan ei ole ulkonäköä haukkunut ja hei, se on vaan yksi asia miksi ydessä oltaisiin, vai?

        Totta vaan on, että tämän saman painava mies on livenä ihan rimpula, eli, itse katselen isompia miehiä ... Deittisaittien ongelma on, että asetetaan numeeriset mitat sille haettavalle tyypille, varsinkin jos on aivan hakoteillä siitä miltä se voi näyttää livenä. Livenä homma toimii!

        -10kg todellisuuteen meidän painoisilla...perus :D


      • voi jestas!!!
        minunKokoinen kirjoitti:

        Emm, painan n 70 kg ( 70-74 heittelee) ja tapaamillani miehillä on ollut kiinnostusta, ihastusta, halua ja ei mitään hajua mun painosta, jos arvaavat niin arvaavat aina 10kg alle. Ei kannata lähteä korjaamaan, saavat elää väärässä tiedossa myös mun iän suhteen jos itse sen vetävät alakanttiin ;)

        Eli noi lukemat ovat "lukemia" ja ei mies useinkaan osaa arvioida naisen painoa oikein livenä:) Tuo lukemana on pohja jollekin kuvitelmalle joka on joku todella kamala 70kg-mörkönainen. Kukaan ei ole ulkonäköä haukkunut ja hei, se on vaan yksi asia miksi ydessä oltaisiin, vai?

        Totta vaan on, että tämän saman painava mies on livenä ihan rimpula, eli, itse katselen isompia miehiä ... Deittisaittien ongelma on, että asetetaan numeeriset mitat sille haettavalle tyypille, varsinkin jos on aivan hakoteillä siitä miltä se voi näyttää livenä. Livenä homma toimii!

        No jos itseolisin tuossa painossa, siis 70-74 (ja pituuteni osuu just tuon 155-165 väliin) olisin LIHAVA! Ja sitä ei kyllä enää tarviais arpoa ku paistais kirkkaammin läpi ku nänni märän paidan alta, joten heko heko :)

        Mutta onneks en ole. Ja 50 kg onkin ihan hyvä paino, myös minun kuin muidenkin mielestä, pituus tietysti huomioon ottaen :)


      • realismus
        minunKokoinen kirjoitti:

        Emm, painan n 70 kg ( 70-74 heittelee) ja tapaamillani miehillä on ollut kiinnostusta, ihastusta, halua ja ei mitään hajua mun painosta, jos arvaavat niin arvaavat aina 10kg alle. Ei kannata lähteä korjaamaan, saavat elää väärässä tiedossa myös mun iän suhteen jos itse sen vetävät alakanttiin ;)

        Eli noi lukemat ovat "lukemia" ja ei mies useinkaan osaa arvioida naisen painoa oikein livenä:) Tuo lukemana on pohja jollekin kuvitelmalle joka on joku todella kamala 70kg-mörkönainen. Kukaan ei ole ulkonäköä haukkunut ja hei, se on vaan yksi asia miksi ydessä oltaisiin, vai?

        Totta vaan on, että tämän saman painava mies on livenä ihan rimpula, eli, itse katselen isompia miehiä ... Deittisaittien ongelma on, että asetetaan numeeriset mitat sille haettavalle tyypille, varsinkin jos on aivan hakoteillä siitä miltä se voi näyttää livenä. Livenä homma toimii!

        Minua ei painoni kiinnosta, niin kauan kun 38 mahtuu ylle on paino sivuseikka.


    • mbjyhg

      Sekä miehet että naiset arvioivat usein vastakkaisen sukupuolen painon väärin. Syy siihen on se, että usein ajatellaan että mies olisi aina automaattisesti painavampi kuin saman kokeinen nainen. Näin ei kuitenkaan useinkaan ole.
      Jos verrataan miestä ja naista jotka ovat tasan yhtä pitkiä ja tasan yhtä hoikkia, niin silloin hyvin usein nainen on se painavampi, koska naisilla on rinnat ja isompi peppu. Miehen on kerättävä paljon lihasmassaa ollakseen yhtä painava kuin saman kokoinen nainen.

    • w4yjet5kyurt6u

      Kuinka monta kertaa se pitää kerrata ettei oma ulkonäkö tai "status" sanele mitä kumppanilta voi odottaa.
      Kaikki saa hakea ihan mitä haluavat.

      Jos 70-75kg nainen on solakka niin on todellakin oltava pitkä :)
      Keskipituinen solakka nainen painaa mitä..~ 55kg?

      • gghfdd

        Keskipituinen (n. 165 cm), solakka nainen painaa 60-65 kg.


      • ,,,,,,,,,,,,
        gghfdd kirjoitti:

        Keskipituinen (n. 165 cm), solakka nainen painaa 60-65 kg.

        Tää riippuu aika paljon iästäkin. Nelikymppinen näyttää noilla mitoilla varmasti useimpien mielestä hoikalta, mutta 20-vuotias on läski.


      • 173 pitkä

        55 kg on jo alipainoinen


      • Ei pidä paikkansa.

        tilastototuuksia:
        Keskipituinen (164cm Suomessa) nainen painaa 64 kg (keskiarvo painoindeksi on 23,5), ja noin puolet naisista painaa >67-75 kg (lievä ylipaino, jolla ei terveydellisiä vaikutuksia). Varsinainen ylipaino alkaa vasta >80 kg. Keskipituisen naisen alipainonraja on 48 kg.

        Teinit tietysti painavat vähemmän, koska kroppa on vielä osittain lapsen. Mutta naisistahan tässä puhuttiin.


      • asdadasdasddwdad
        gghfdd kirjoitti:

        Keskipituinen (n. 165 cm), solakka nainen painaa 60-65 kg.

        Tuon mittainen mies painaa tuon verran, nainen n.10kg vähemmän.

        Täällä ei edes tiedetä paljonko mies painaa...


    • 70 kg on kyllä ihan maksimi naiselle, jos normaalipainoinen on, ja silloinkin saa olla 175 cm pituinen. Itse painan vähän alle 70kg vaikka pituus 180-181 cm, eikä ylimääräistä mahaa ole, toisaalta en ole laihakaan. Hoikka olen varmaan monien mielestä. Vaikka monet missitkin ovat 175 cm pitkiä, he voivat painaa alle 60 kg. Näin ollen 70 kg on jo naiselle paljon anteeksiannettu.

      • juuso,

        painoindeksillä mitaten 70/168 mahtuu vielä normaalipainon rajoihin.


      • paperianainen

        m36-intj : kyllä nainenkin antaa anteeksi sinulle sen että olet ruipelo, jos kaikki muuten menee nappiin. Saatat saada paljon anteeksi, jos hyvin käy.

        Minutkin olisi "armahtanut" ikäänsä 10v vanhemman näköinen, ohenevahiuksinen ja huonosti pukeutuva täydellisen atleetinvartalon omaava keskusteleva - mutta idioottimaisuuteen asti painosta jankuttava mies. Ei sitten kuitenkaan napannut. Ihan siksi että hän oli täysin painoharhainen tyyppi ...

        Harmi . On tosi harmi törmätä henkilöön joka livenä on ihan suoraan s24 -maailman vääristämä tapaus!


      • Plussa+
        paperianainen kirjoitti:

        m36-intj : kyllä nainenkin antaa anteeksi sinulle sen että olet ruipelo, jos kaikki muuten menee nappiin. Saatat saada paljon anteeksi, jos hyvin käy.

        Minutkin olisi "armahtanut" ikäänsä 10v vanhemman näköinen, ohenevahiuksinen ja huonosti pukeutuva täydellisen atleetinvartalon omaava keskusteleva - mutta idioottimaisuuteen asti painosta jankuttava mies. Ei sitten kuitenkaan napannut. Ihan siksi että hän oli täysin painoharhainen tyyppi ...

        Harmi . On tosi harmi törmätä henkilöön joka livenä on ihan suoraan s24 -maailman vääristämä tapaus!

        omalle rivilleen, 24niin ei häviä saman tien... :)


      • numerot:
        Plussa+ kirjoitti:

        omalle rivilleen, 24niin ei häviä saman tien... :)

        pianovirhe


      • paperianainen kirjoitti:

        m36-intj : kyllä nainenkin antaa anteeksi sinulle sen että olet ruipelo, jos kaikki muuten menee nappiin. Saatat saada paljon anteeksi, jos hyvin käy.

        Minutkin olisi "armahtanut" ikäänsä 10v vanhemman näköinen, ohenevahiuksinen ja huonosti pukeutuva täydellisen atleetinvartalon omaava keskusteleva - mutta idioottimaisuuteen asti painosta jankuttava mies. Ei sitten kuitenkaan napannut. Ihan siksi että hän oli täysin painoharhainen tyyppi ...

        Harmi . On tosi harmi törmätä henkilöön joka livenä on ihan suoraan s24 -maailman vääristämä tapaus!

        "m36-intj : kyllä nainenkin antaa anteeksi sinulle sen että olet ruipelo, jos kaikki muuten menee nappiin. Saatat saada paljon anteeksi, jos hyvin käy."

        Ei kukaan ole sanonut minua ruipeloksi, paitsi sinä, ja jotkut muut kateelliset nettinaiset joillakin palstoilla. Tietenkään näkemättä minua lainkaan. Ei tässä tarvitse mitään anteeksiantoa saada.


      • pröt
        m36-intj kirjoitti:

        "m36-intj : kyllä nainenkin antaa anteeksi sinulle sen että olet ruipelo, jos kaikki muuten menee nappiin. Saatat saada paljon anteeksi, jos hyvin käy."

        Ei kukaan ole sanonut minua ruipeloksi, paitsi sinä, ja jotkut muut kateelliset nettinaiset joillakin palstoilla. Tietenkään näkemättä minua lainkaan. Ei tässä tarvitse mitään anteeksiantoa saada.

        onhan se jonkun lopulta sanottava.....


      • kutvbybkyb
        juuso, kirjoitti:

        painoindeksillä mitaten 70/168 mahtuu vielä normaalipainon rajoihin.

        ..sen sijaan m36-intj on painoindeksiltään normaalipainon alarajoilla. Siis ruipelo, ei hoikka. Puhaltamalla nurin?


    • Ei välttämättä johdu siitä, että sinua pidettäisiin ALEMPITASOISENA, vaan lähinnä siitä, että miehelle on noloa olla pienempi. Aika usein tämä menee toisinkin päin: naiset haluavat absoluuttisesti pitemmän miehen, mutta esim. näin 175-senttisenä karsiudun heti alkuunsa n. 80%:ssa tapauksista, kun katsoo nettitreffien profiileja.

    • tyttönen90

      Olen 170cm pitkä ja vaihtelevasti 68-72kg painava 21 vuotias nainen. Useimmiten painoni on 70kg. Kukaan ei ole koskaan sanonut minua lihavaksi sillä olen hoikka ja naisellisen muodokas. Käynkin salilla kuntoilemassa 1-3krt viikoittain, joten ei se paino pelkkää läskiä ole todellakaan...

      Paino on mulle itselleni vähän harmillinen koska satun pitämään siroluisista tai lähes itseni pituisista miehistä eniten... Lähes poikkeuksetta miehet ovat minua kevyempiä - valitettavasti. Onneksi tämä paino ei kuitenkaan ole toistaiseksi vaikuttanut miesten kiinnostukseen minua kohtaan. Olisi vain joskus kiva istua miehen sylissä pelotta siitä että olisi liian painava minun tapauksessani.:(

      Nooh, onneksi peili kertoo vaakaa enemmän, mutta on se silti kurja lukea täältä miesten ennakkoluuloja 70kg painoisista naisista.:/ Pyh. Poikkeuksia on aina olemassa, muistakaa se!

      • Niin. Tuo vaikuttaa todella paljon tuo kropan muoto ja saliharjoittelu. Ei ihan niin tarkasti tuijotella lukuja, vaan ennemmin uskoa silmiään. Jos näyttää hyvältä niin siinä se.


    • normi85

      Ihan hyvä aloituspaino tuo 70kg, kun semmoista haet, niin kevyimmillään naiset
      on siinä 90 kiloisia, tytöillä on tuommoiset toleranssit,,

    • BAU09

      Joo ei miehet ihan ymmärrä että naisten paino on aika lähellä miesten painoa, olikohan se nyt jotenkin että naisten kropassa on enemmän vettä yms. Mutta mutta, itse olen reilusti alle 70-kiloinen ja olen kuullut että pituudesta riippumatta naisen paino ei saa ikinä alkaa seiskalla!! :)

    • ÄäsMään

      Mielestäni sopivan ylipainoiset naiset ovat naisellisia, varsinkin jos kilot menevät reisiin, sillä silloin lantio näyttää leveämmältä :)

    • juuenkerrosulle

      oon 15 vuotias.
      pituus 177cm ja paino 70 kg.
      oonko lihava??

      • .. .

        Olet just sopivan painoinen.
        Opettele suht terve ruokavalio ja pysy niinä.
        Paino pysyy luonnollisesti suht tasaisesti siinä, kun noudatat samantyyppistä elämäntapaa. Liikunnan pitää olla ilo ja makeanhimoon jotain terveellisempää.
        Kaljan ja sidukan voi melkein unohtaa. Tai pidät sen käytön minimissä.


      • Hyi sheeeetaanaa!!!

        Olet bonzoLäski!!!


    • Pitkä nainen saa kyllä painaa enemmän. Ei se paino ole oikeastaan se juttu niinkään, vaan kropan rakenne. Eikä mulle ainakaan ole ihan justiin yksi asia maailman olennaisin asia. Mutta on toki niinkin, että jos on lihava selkeästi niin se siitä. Paino treffeissä lienee ennemminkin suuntaa antava ja kukin tarkoittaa hiukan eriasiaa. Toki siellä on ne vartalon tyypitkin, mutta kun ne on tehty niin hienovaraisiksi, niin joku oikeasti muodokas laittaa itsensä pyöreäksi... Ei ne siis oikeasti kerrokkaan asioita, joten pakko ilmaista jotenkin mitä ajattelee.

      Aika paljon naisen olemuksesta kertoo sen harrastuksetkin. Jos harrastaa pyöräilyä, niin varmaankin reidet ja perse on eritavalla lihaksien suhteen muodostunut, kuin jollain sohvalla istujalla. Ja lihashan painaa enemmän. Jos vielä siihen lisää normaali määrän rasvaa, niin hetkessä alkaa olemaan noissa lukemissa joku 170 senttinenkin nainen, varsinkin, jos on yhtään persettä ja tissiä. 8)

      Noille muutamille... Kyllähän itse teen kaiken mahdollisen ettei paino putois alle 80 kilon. Miehen pitää olla mies eikä poikanen. Eri asia se, jos alkaa selkäongelmia joillakin olee. Silloin pakkokin alkaa kropan rakennetta muuntamaan.

    • 40 pillun mies

      Minä ainakin haen alle 50kg naista kuten varmaan suurinosa miehistä. Reikänä tietysti käy isompikin nainen.

      • Mutta valitettavasti

        sinä Naisasialooseri et saa minkään kokoista naista, et reiäksi etkä muutenkaan.


    • lllläskisika

      Riippuu rakenteesta. 70 kiloisena tapasin eksäni, joka todellakin kai kehui kroppaani, olin kokoa 38-40 ja 172cm pitkä, aina iskoistunut tämä naisen pitää olla alle 60kg jo ihan kotoa ja laihdutin sitten ihan 47kg asti. Näytin kuulemma sairaalta luuviululta, kysyttiinkö onko syöpä tms ja vaatekoko oli 32-34. Samoissa mitoissa olin kuin Angelina Jolie, paitsi että olen hieman pitempi ja oilin kilon pari painavampi, eipä näyttänyt hyvältä edes nuorella tytöllä. Alipainoiselta näytin ja olinkin aina 55kg asti ja suurin osa miehistä todellakin karsasti teräviä tikkukäsiä ja näkyviä solisluita. Mutta joo, kannattaa aina teroittaa joka tytön ja naisen mieleen, että se 60kg on jo itsemurhan paikka ja tosi kaunis nainen painaa about 50kg. Sillä rasvalla on ihan tarkoituksensa naisilla.

      • No tuo paino on suhteellista. Terveintä olisi heittää vaaka huitsin hiiteen ja asentaa peili sellaiseen kohtaan mistä ei liian läheltä pääse itseään tarkastelemaan. Suuripiirteisenti vaan. Ja sitten se millainen on, niin sitten on. Jollekin 150 senttiselle tuo 60 kiloa on aika paljon ja sitten on niitä, joilla ei ole ollenkaan mitään muotoja tai jotka ei liho vaikka syö ihan normaalisti.

        Mutta oliko se niin, että kuukautiset jäänee usein pois jos on pituus 170 ja paino tippuu alle 50kg ja jos pidempään on 45kg tai alle niin surkastuu jopa munasarjat. Ja ei ole enää mikään naurun asia tuolta nouseminen. Yhden tälläisen sain aikanaan nostettua päk tuu tö laif. Tai itse se sen lopulta teki, mutta asenne naisella oli että mitään väliä ei ole vaikka kuolisin... Yhden toisen tiedän joka toivuttuaan tälläisistä ongelmista nuuhki omenaa ja sanoi kuinka se tuoksuu hyvälle ja ihanaa taas syödä...

        Kaikki sairaalloinen on sairasta.


      • ,.,.,
        omanlainen_tallaaja kirjoitti:

        No tuo paino on suhteellista. Terveintä olisi heittää vaaka huitsin hiiteen ja asentaa peili sellaiseen kohtaan mistä ei liian läheltä pääse itseään tarkastelemaan. Suuripiirteisenti vaan. Ja sitten se millainen on, niin sitten on. Jollekin 150 senttiselle tuo 60 kiloa on aika paljon ja sitten on niitä, joilla ei ole ollenkaan mitään muotoja tai jotka ei liho vaikka syö ihan normaalisti.

        Mutta oliko se niin, että kuukautiset jäänee usein pois jos on pituus 170 ja paino tippuu alle 50kg ja jos pidempään on 45kg tai alle niin surkastuu jopa munasarjat. Ja ei ole enää mikään naurun asia tuolta nouseminen. Yhden tälläisen sain aikanaan nostettua päk tuu tö laif. Tai itse se sen lopulta teki, mutta asenne naisella oli että mitään väliä ei ole vaikka kuolisin... Yhden toisen tiedän joka toivuttuaan tälläisistä ongelmista nuuhki omenaa ja sanoi kuinka se tuoksuu hyvälle ja ihanaa taas syödä...

        Kaikki sairaalloinen on sairasta.

        "Mutta oliko se niin, että kuukautiset jäänee usein pois jos on pituus 170 ja paino tippuu alle 50kg"

        Mulla jäi joskus nuorena kuukautiset pois jo 52 kilossa (pituus tuo 170 cm) vähäksi aikaa kunnes tuli muutama kilo lisää. Olin laihduttanut 3 kk:ssa 10 kiloa, ja oli joka päivä pakko käydä lenkillä. On se paino siitä kyllä sitten vuosien saatossa noussut vähän liikaakin. Olen äärimmäisyysihminen, valitettavasti.


      • ,.,., kirjoitti:

        "Mutta oliko se niin, että kuukautiset jäänee usein pois jos on pituus 170 ja paino tippuu alle 50kg"

        Mulla jäi joskus nuorena kuukautiset pois jo 52 kilossa (pituus tuo 170 cm) vähäksi aikaa kunnes tuli muutama kilo lisää. Olin laihduttanut 3 kk:ssa 10 kiloa, ja oli joka päivä pakko käydä lenkillä. On se paino siitä kyllä sitten vuosien saatossa noussut vähän liikaakin. Olen äärimmäisyysihminen, valitettavasti.

        Joo. Perfektionismi on ikävä asia varsinkin itselleen. Opettelemalla siitä kyllä pääsee eroon osittain ja se helpottaa jo kummasti elämistä. Ei tarttekkaa kokonaan päästä eroon, vaan hitusen, jotta elämä on kivempaa ja rennompaa. Sellanen hitaampi elämäntapamuutos suunnitellusti on paljon parempi vaihtoehto. Se että kieltää itseltään jotkut jutut. Itse esimerkiksi kielsin itseltäni lasagnen teon, kun aivan liian hyvää itsetehty lasagne. :) Ja jos käy lenkillä niin tekee senkin sillai, että lenkki pysyy sopivissa rajoissa energiaan nähden. Päivittäinen liikunta ei ole pahasta, mutta matkoja ja sykettä voi miettiä. Monet urheilijat treenaa parikin kertaa päivässä rankastikin ilman että se olisi mikään ongelma, silloin pitää vaan syödä riittävästi. Oikea tyyli on syödä riittävästi.


      • ----
        omanlainen_tallaaja kirjoitti:

        Joo. Perfektionismi on ikävä asia varsinkin itselleen. Opettelemalla siitä kyllä pääsee eroon osittain ja se helpottaa jo kummasti elämistä. Ei tarttekkaa kokonaan päästä eroon, vaan hitusen, jotta elämä on kivempaa ja rennompaa. Sellanen hitaampi elämäntapamuutos suunnitellusti on paljon parempi vaihtoehto. Se että kieltää itseltään jotkut jutut. Itse esimerkiksi kielsin itseltäni lasagnen teon, kun aivan liian hyvää itsetehty lasagne. :) Ja jos käy lenkillä niin tekee senkin sillai, että lenkki pysyy sopivissa rajoissa energiaan nähden. Päivittäinen liikunta ei ole pahasta, mutta matkoja ja sykettä voi miettiä. Monet urheilijat treenaa parikin kertaa päivässä rankastikin ilman että se olisi mikään ongelma, silloin pitää vaan syödä riittävästi. Oikea tyyli on syödä riittävästi.

        "Yhden tälläisen sain aikanaan nostettua päk tuu tö laif."
        Onko joku muuten tuttu vai yrititkö seurustella tuollaisen kanssa? "..mitä väliä vaikka kuolisin.." --- oli varmaan ongelmia muutenkin. Osasiko arvostaa, että pääsi nousemaan tuellasi. Arvelen vaan, että kaikkea tapausta löytyy...


      • ---- kirjoitti:

        "Yhden tälläisen sain aikanaan nostettua päk tuu tö laif."
        Onko joku muuten tuttu vai yrititkö seurustella tuollaisen kanssa? "..mitä väliä vaikka kuolisin.." --- oli varmaan ongelmia muutenkin. Osasiko arvostaa, että pääsi nousemaan tuellasi. Arvelen vaan, että kaikkea tapausta löytyy...

        Hmm... Muistaakseni en yrittänyt sen ihmeemmin ja ja... Arvostuksesta vaikea sanoa, kun olin hänet "velvoittanut" hoitamaan asioitaan kuntoon, mutta kertoili kyllä kuinka kävi lääkärissä ja sai ohjeet miten aloittaa ruokailua uudelleen. Ehkei siis ihan kamalasti kenties ainakaan vihannut mua.

        En oikeastaan tiedä sen tarkemmin tuolta henkilöltä oliko muita ongelmia, mutta anoreksia syntyy aina siten että on niitä muita ongelmia, joten kaipa sitten niin. Jännä homma miten etäiseks toi justiin jäi.

        Sen sijaan monet muut tapaukset on ollu paljon henkilökohtasempia. Niin ku tuo tuoksuupa omena hyvälle henkilö. :) Sen kohalla meni tuollai niin kuin tuossa esitit, mutta häntä en pelastanu sen ihmeemmin. Vitsi miten noista ajoista onkin tullu kasvettua henkilönä. :)


    • advnba

      Nainen painaa sopivasti silloin, kun on -15 kg minun painosta. Painoni on heitellyt välillä 65-75.

    • 8

      riippuu miten paino on jakautunut ja kuinka pitkä nainen on

    • Mies1985

      Painossa on tietysti tärkeää myös naisen käsitteleminen. Nainen usein istuu sylissä tai makaa miehen päällä sekä mies voi kantaa naista. Mies on sen lisäksi seksissä esim.penismurtuman vaarassa jos päällä hyllyy ylisuuri nainen.

      • lfghnlnnöio

        On ne pelot pienellä miehellä.


      • realismus

        Niin, mikäli nainen roikkuu miehen niskassa liaanin varassa jättiläisgorillan uhkuessa jyrkänteen reunalla, on pariskunnan selviytymisprosentti korkeampi ellei naisella ole liikaa elopainoa ja miehellä kylliksi muskeleita. Feministinen versio olisi, että mies roikkuu naisen niskassa. Kätevintä tietysti kaksi liaania... Ja järkevintä pysytellä sivistyneissä oloissa, missä ei ole suurempia riskejä kohdata jättiläsigorilloja.


    • kkkkalocbeiug8ty

      Niin. Mitä käyttöä sitten on vaikka 170cm ja 50kg naisella, jolla ei ole liian pienen painon takia edes mahdollisuutta tulla raskaaksi ( koskaan, jos paino ei nouse) ja ne terävät perseluut hiertävät ratsastusseksissä, kannella sitä voi toki, jos jaksaa, mutta hyvä kun painaa tosi vähän silti eikä jaksa oikein mitään. Tossa tuollainen teininainen, about 50kg, pituudesta en tiedä, toki atm luisellakin patjalla jumppaa, vaikka hiertymiä tulisi ( ja tulee, jos seksiä paljon harrastaa, nälkäinen kissa on kiukkuinen ja saanti epävarmaa).

      http://www.google.fi/imgres?q=thinspo&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIFI408&biw=1366&bih=575&tbm=isch&prmd=imvnsl&tbnid=BZ6-sy-MihQftM:&imgrefurl=http://yukebiatch.blogspot.com/2011/05/thinspo-pics.html&docid=Fn3eODiEv4JOQM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-U2tVx0ioayg/TdguMjOopBI/AAAAAAAAAD4/CQc2GCuVEB8/s1600/______real-people-thinspo____-62424.jpg&w=1022&h=1024&ei=VZQWT7moAdCe-QbGjbWPBA&zoom=1&iact=hc&vpx=993&vpy=184&dur=3400&hovh=225&hovw=224&tx=176&ty=136&sig=106567866305940813876&page=1&tbnh=163&tbnw=163&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:5,s:0

      • ,,.,.bk

        Olen ollut tuolla ruumiinrakenteella varustetun naisen kanssa ja oli kyllä tosi kiva tapaus, ei sairastanut anoreksiaa tai ollut mikään läskipelkoinen terveyshullu. Joillain nyt vaan saattaa olla tuollainen ruumiinrakenne, vaikka eivät ole siihen tähdänneet.


      • bambiliina
        ,,.,.bk kirjoitti:

        Olen ollut tuolla ruumiinrakenteella varustetun naisen kanssa ja oli kyllä tosi kiva tapaus, ei sairastanut anoreksiaa tai ollut mikään läskipelkoinen terveyshullu. Joillain nyt vaan saattaa olla tuollainen ruumiinrakenne, vaikka eivät ole siihen tähdänneet.

        Kiinnostaisi tietää menettekö treffeille vaaka kainalossa. Kun nainen tulee tapaamispaikalle, niin pyydät häntä astumaan vaakaan ja jos mittari on yli VAADITUN niin tapaaminen päättyy siihen, oli sitten kuinka kaunis ja mukavan oloinen nainen tahansa??!! Vai millä tarkastatte painon??
        Minä en halua alle 80 kg miestä, sillä niillä on sellainen kynänpaksuinen pippelikin. Kunnon kokoisella miehellä on kunnon vehkeet!!


      • sillitrooli
        bambiliina kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää menettekö treffeille vaaka kainalossa. Kun nainen tulee tapaamispaikalle, niin pyydät häntä astumaan vaakaan ja jos mittari on yli VAADITUN niin tapaaminen päättyy siihen, oli sitten kuinka kaunis ja mukavan oloinen nainen tahansa??!! Vai millä tarkastatte painon??
        Minä en halua alle 80 kg miestä, sillä niillä on sellainen kynänpaksuinen pippelikin. Kunnon kokoisella miehellä on kunnon vehkeet!!

        Ihanko tahallasi yrität olla epälooginen ja kaksinaismoralistinen, vai oletko vain tyhmä?


    • Jaska'

      Niin, onko tuossa nyt jotain ihmettelemistä sitten.?
      Itellä kun oli aikoinaan netissä ilmotus, niin laitoin rajoiksi 50-63kg. Moni nainen moitti,et miks mulla on niin tiukat kriteerit... Niin, mikskähän.

    • Enolemiköäläski

      Naine oon :D ja oma paino on n. 140-150kg. Musta en oo mikää läski. Oon saanu monet miehet stondaamaan ja sänkypuuhaa on kertyny monesti. Uimahalleis, esim. Vesijuoksus oon pistäny kättä toisen munalle (uimapöksyjen sisää) ja sen jälkeen on vähän tullu seksiä yms. Yks poikaystävä tosin sai peniismurtuman. Lääkärit sano et johtui mun ylipainosta. Se peniksensä murtanu mies kyllä sitten eros. Voi johtuu myös siitä et kun murtumaa hoidetaan leikkauksella sen leikkaus ei onnistunu ja hän on vielkin pyörätuolis. Eilen just olin panee. Sen raksun munasta kuulu naps! Ja oon just bussis menos sitä kattoon sairaalaan kirjoitan sit tänne lisää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      189
      3504
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1388
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      44
      1143
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1005
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      932
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      57
      913
    7. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      855
    8. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      58
      827
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      817
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      78
      794
    Aihe