Playboy

zisel

86

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykkönen tai kolmonen.

• zisel

Joo, ne on hyviä kanssa.

• miul selvis tänää et oon luullu shakiraa ja christina aguileraa samaks henkilöks, aina välil lehdessä ihmettelin et eikö se ollut söpömpi

• zisel

Miten se voi olla mahdollista?? Christina on yksi maailman taitavimmista laulajista (ellei taitavin kun Whitney Houston on vissiin vähän huonossa hapessa nykyään) ja Shakira sellanen määkijä :D

Ei ne kyllä ulkonäöltäänkään ole saman näkösiä yhtään... Nyt optikolle - vanhuus ei tule yksin :P

• zisel kirjoitti:

Miten se voi olla mahdollista?? Christina on yksi maailman taitavimmista laulajista (ellei taitavin kun Whitney Houston on vissiin vähän huonossa hapessa nykyään) ja Shakira sellanen määkijä :D

Ei ne kyllä ulkonäöltäänkään ole saman näkösiä yhtään... Nyt optikolle - vanhuus ei tule yksin :P

no ku en seuraa poppia ja en ikinä muista niiden nimiä, paitsi nyt eespäin.
        shakira on miun makuun enemmän

• Christina Aguileran Burleski-elokuvassa esittämä Tough Lover -biisi on yksi parhaita ;) Linkittäisin, jos se ei vaarantaisi ziselin aloituksen pysyvyyttä... Tai toisaalta, poistetaanhan näitä pelkkiä vastauksiakin, eikä heti koko ketjua, joten mitä hittoa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=WLfW26hTl0U

• paska biisi ja ihme liikkumista :(

• zisel
        xena-183 kirjoitti:

Christina Aguileran Burleski-elokuvassa esittämä Tough Lover -biisi on yksi parhaita ;) Linkittäisin, jos se ei vaarantaisi ziselin aloituksen pysyvyyttä... Tai toisaalta, poistetaanhan näitä pelkkiä vastauksiakin, eikä heti koko ketjua, joten mitä hittoa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=WLfW26hTl0U

Etkös sä käynyt sen leffoissa katsoo vai sotkenko sut johonkin toiseen..? Joo, Christina on kyllä tosi hyvä laulaja kun katsoo sen live-esiintymistäkin niin melkein just samallailla vetää kuin levyllä :)

• zisel
        monte24 kirjoitti:

paska biisi ja ihme liikkumista :(

No ihime XD

"ihme liikkumista" ei helvetti :D:D:D

• zisel kirjoitti:

Etkös sä käynyt sen leffoissa katsoo vai sotkenko sut johonkin toiseen..? Joo, Christina on kyllä tosi hyvä laulaja kun katsoo sen live-esiintymistäkin niin melkein just samallailla vetää kuin levyllä :)

Minä minä ;) Ensin yksin, sit vein tyttärenikin katsomaan, ja sen jälkeen me ostettiin vielä kotiin se DVD ja on katsottu se "muutamaan kertaan" kavereitten kanssa ;) Jostakin syystä se leffa kolahti meihin todella.

• zisel
        xena-183 kirjoitti:

Minä minä ;) Ensin yksin, sit vein tyttärenikin katsomaan, ja sen jälkeen me ostettiin vielä kotiin se DVD ja on katsottu se "muutamaan kertaan" kavereitten kanssa ;) Jostakin syystä se leffa kolahti meihin todella.

No siinähän sulle sitten uusi harrastus burlesque-piireistä kun niin oot innostunut :D Mun mielestä sitä siis ihan opetetaan harrastus-muotona jossain :D

• zisel kirjoitti:

No siinähän sulle sitten uusi harrastus burlesque-piireistä kun niin oot innostunut :D Mun mielestä sitä siis ihan opetetaan harrastus-muotona jossain :D

Heh ;) Juu, tasselit pyörimään vaan, vai mitkä ne onkaan XD

• hgbgtr*'^¨

3,5,10, joku heistä

• zisel

Tää oli provo :D Vitonen?? Buahahaaa :D

• Nelonen on tosi kaunis, mutta ehkä 1, 7 ja 8 ovat mun silmään eniten Miss Suomi - ainesta.

Ykkösellä on tosi kivat mittasuhteet ja pituuttakin yli 170, joten ei pitäisi kenenkään valittaa liian lyhyeksikään :)

• zisel

Mun mielestä toi seiska on yksi rumimmista noista... En kattonut yhtään noita mittoja yms tietoja, katoin ihan vaan pelkästään kuvaa.

• zisel kirjoitti:

Mun mielestä toi seiska on yksi rumimmista noista... En kattonut yhtään noita mittoja yms tietoja, katoin ihan vaan pelkästään kuvaa.

Seiska ei oikein osaa poseerata ja näyttää siten ehkä vähän turhan ujolta, mut muuten mielestäni ykkösen jälkeen tosi hyvä. - Makuasioita... :)

• zisel
        xena-183 kirjoitti:

Seiska ei oikein osaa poseerata ja näyttää siten ehkä vähän turhan ujolta, mut muuten mielestäni ykkösen jälkeen tosi hyvä. - Makuasioita... :)

Mä olen huomannut että kun etukäteen katsoo noita missien kuvia niin sitten kun näkee ne tv:ssä niin jotkut kuvissa kauniit onkin aika karseita tv:ssä ja taas toisinpäin.
        Mä osaan yleensä aika hyvin arvata kuka voittaa. Se ei koskaan ole se joka on mun suosikki, jotenkin osaan vaan arvata :)

• sen pitäis
        zisel kirjoitti:

Mä olen huomannut että kun etukäteen katsoo noita missien kuvia niin sitten kun näkee ne tv:ssä niin jotkut kuvissa kauniit onkin aika karseita tv:ssä ja taas toisinpäin.
        Mä osaan yleensä aika hyvin arvata kuka voittaa. Se ei koskaan ole se joka on mun suosikki, jotenkin osaan vaan arvata :)

voittaa jolla on paras pylly

• kolmonen tai kuutonen

• zisel

Ne on vähän tollasia "söpöläisiä" :)

• zisel kirjoitti:

Ne on vähän tollasia "söpöläisiä" :)

mie tykkään just söpöläisistä enkä kuvankauniista naisista

• monte24 kirjoitti:

mie tykkään just söpöläisistä enkä kuvankauniista naisista

tul mieleen etten vois seurustella söpöläisten kanssa, mie turmelisin ne :(

• zisel
        monte24 kirjoitti:

Miten niin? Heittäisit happoa naamalle vai? :D Vai tarkotatko sitä kun et halua että ne ajelee säärikarvojaan? Ei kaikille kasva, en mäkään ole koko elämäni aikana ajanut säärikarvojani kun ei niitä yksinkertasesti ole.

• monte24 kirjoitti:

Ja pöh. - Mut noi kaksi onkin tosiaan just sellaista "tyttöystävämateriaalia" :)

• zisel kirjoitti:

Miten niin? Heittäisit happoa naamalle vai? :D Vai tarkotatko sitä kun et halua että ne ajelee säärikarvojaan? Ei kaikille kasva, en mäkään ole koko elämäni aikana ajanut säärikarvojani kun ei niitä yksinkertasesti ole.

höh happoa :( meinaan et söpöys poistuis niistä ja niistä tulis yhtä huonotapaisia ku miusta

• xena-183 kirjoitti:

Ja pöh. - Mut noi kaksi onkin tosiaan just sellaista "tyttöystävämateriaalia" :)

mie tartten naisen jol on valmiiks naarasleijonan luonne

• zisel
        monte24 kirjoitti:

höh happoa :( meinaan et söpöys poistuis niistä ja niistä tulis yhtä huonotapaisia ku miusta

"Sä et ole vastuussa toisten ihmisten tunteista ja tekemisistä"

• makueinonen

Kropan puolesta 7 näyttäisi olevan voittaja-ainesta...

Kokonaisuutena parhaat: 1,3, 7, 9. lähikuat muuttavat tilannetta, luonnollisesti, kuten ehdokkaiden haastattelutkin (hehheh).

• yksinkertainen.blondi

1 ja 3 on eniten missiainesta sekä naamasta että kropalta. Oma suosikkini on 9, mutta hänellä on missiksi varmaan liian persoonalliset kasvot. Itse vaan pidän persoonallisesta naamasta enemmän.
      1:llä on paras vartalokin, vaikka hän on vähän turhan lyhyt. Vyötärö-lantiosuhde on sopusuhtainen. Hoikka, mutta muodokas.

• Ykkönen, ehdottomasti. Sitten on pitkä väli muihin, joiden paremmuusjärjestykseen laittaminen olisikin vaikeampaa.

• ~cissi~

Aika moni on sanonut että ykkönen, mutta siinähän on vaan onnistunut kuva. Vähän se on silti pallinaama (missit on usein, mallit ei niinkään). Toinen yleinen kauneusvirhe on hevonhampaisuus.

Hyvä, että nro 5 on jättänyt kulmat siistimättä ja vetänyt reilusti rajauskynää. Muuten olis aika persoonaton.

Noista en osaa suosikkia sanoa, ääni pitää kuulla ensin. Nariseeko kuin ladon ovi tms. Ääni on suomalaisen naisen heikko kohta (zisel sulla on muuten kaunis ääni:)

• Mun piti taas vitosesta sanoa, että siinä vois olla potentiaalia, mutta meikki on ihan kamala ja suttuinen. Jos olis vaan tossa epäonnistunut silmä- ja kulmameikki, eikä normaalisti pitäis tollasta pakkelia. Noin tumma meikki sopii musta vaan tummatukkaiselle.

Katoin nyt vasta tota kuvaa, jossa on kaikki ja 9 vahvistui mun suosikkina. 3.lla on mm. kuvassa aika huono ryhti. Ja 1:llä voi olla tosiaan vaan onnistunut kuva. Ei tossa isossa kuvassa vakuuta.

• ~cissi~
        yybee kirjoitti:

Mun piti taas vitosesta sanoa, että siinä vois olla potentiaalia, mutta meikki on ihan kamala ja suttuinen. Jos olis vaan tossa epäonnistunut silmä- ja kulmameikki, eikä normaalisti pitäis tollasta pakkelia. Noin tumma meikki sopii musta vaan tummatukkaiselle.

Katoin nyt vasta tota kuvaa, jossa on kaikki ja 9 vahvistui mun suosikkina. 3.lla on mm. kuvassa aika huono ryhti. Ja 1:llä voi olla tosiaan vaan onnistunut kuva. Ei tossa isossa kuvassa vakuuta.

Onhan se suttuinen, mutta perinteinenkin missilook on huono. Ainahan missi näyttää paremmalta missivuoden jälkeen kun vastakruunattuna.

• ~cissi~ kirjoitti:

Onhan se suttuinen, mutta perinteinenkin missilook on huono. Ainahan missi näyttää paremmalta missivuoden jälkeen kun vastakruunattuna.

Meikki vois olla ok, jos sillä ei olis liian kovana kontrastina tota keltasta missi-tukkaa :P Eli tummemmilla hiuksilla ja tolla meikillä, tai vaaleammalla meikillä ja vaalealla tukalla. Piirteethän on kuitenkin kauniit. Mä tykkään tosta ysistä just mm. siksi, koska sen tyyli ei ole niin missi-missi. Ei käherrettyjä hiuksia ja kauheeta pakkelia.Ja hymy on aito.

Mä luulen, että missi ei ole tossa vaiheessa vielä löytänyt omaa tyyliään. Kun sit missivuoden aikana pääsee ammattilaisten käsiin ja alkaa itsekin hahmottaa tyyliään ja ikääkin tulee lisää, se ikään kuin valkenee. Lisäksi noilla on niin kauheasti yritystä, että se kääntyy jo irvistyksen puolelle osalla.. Kaikista noissa on potentiaalia tulla todella kauniiksi, onhan niillä hyvä luusto ja piirteet. Aika tekee tehtävänsä :)

• ~cissi~
        yybee kirjoitti:

Meikki vois olla ok, jos sillä ei olis liian kovana kontrastina tota keltasta missi-tukkaa :P Eli tummemmilla hiuksilla ja tolla meikillä, tai vaaleammalla meikillä ja vaalealla tukalla. Piirteethän on kuitenkin kauniit. Mä tykkään tosta ysistä just mm. siksi, koska sen tyyli ei ole niin missi-missi. Ei käherrettyjä hiuksia ja kauheeta pakkelia.Ja hymy on aito.

Mä luulen, että missi ei ole tossa vaiheessa vielä löytänyt omaa tyyliään. Kun sit missivuoden aikana pääsee ammattilaisten käsiin ja alkaa itsekin hahmottaa tyyliään ja ikääkin tulee lisää, se ikään kuin valkenee. Lisäksi noilla on niin kauheasti yritystä, että se kääntyy jo irvistyksen puolelle osalla.. Kaikista noissa on potentiaalia tulla todella kauniiksi, onhan niillä hyvä luusto ja piirteet. Aika tekee tehtävänsä :)

Niin on, keltainen missitukka on hirveä. Olis ollut paljon parempi kun olis vähän sävyttänyt luonnollista väriään tummemmaksi, ei kuitenkaan värjännyt tasatummaksi.

Ysi on hyvä ja varmasti menestyy, uusi Viivi Pumpanen. Mutta onpa silläkin tukanväri purkista. Pähkinänruskea puuttuu tänä vuonna

• ~cissi~ kirjoitti:

Niin on, keltainen missitukka on hirveä. Olis ollut paljon parempi kun olis vähän sävyttänyt luonnollista väriään tummemmaksi, ei kuitenkaan värjännyt tasatummaksi.

Ysi on hyvä ja varmasti menestyy, uusi Viivi Pumpanen. Mutta onpa silläkin tukanväri purkista. Pähkinänruskea puuttuu tänä vuonna

Kaikilla taitaa olla värjätyt hiukset ja ne harvoin natsaa oman ihon kanssa. Tai sit just meikki menee överiksi. Punatukka puuttuu tänä vuonna. Kukaan ei varmaan enää värjää punaiseksi, koska punatukkainen ei ole koskaan voittanut (ainakaan Suomessa) Mikähän siinäkin on? Yleensä pitää olla missikisoissa joko selkeesti tumma, tai selkeästi oljenvaalea, että voi voittaa. Harva sellainen kuitenkaan oikeasti luonnostaan on.

• ~cissi~
        yybee kirjoitti:

Kaikilla taitaa olla värjätyt hiukset ja ne harvoin natsaa oman ihon kanssa. Tai sit just meikki menee överiksi. Punatukka puuttuu tänä vuonna. Kukaan ei varmaan enää värjää punaiseksi, koska punatukkainen ei ole koskaan voittanut (ainakaan Suomessa) Mikähän siinäkin on? Yleensä pitää olla missikisoissa joko selkeesti tumma, tai selkeästi oljenvaalea, että voi voittaa. Harva sellainen kuitenkaan oikeasti luonnostaan on.

Olis hienoa, jos jonais vuonna voittais aito punatukka, siis sellainen jolla on pisamia ihan joka paikassa :)

Kyllä väriä saa vähän olla, mutta kun värjätään raskaasti tummaksi, niin se ei näytä luonnolliselta. Viivi Pumpasella oli mun mielestä hyvä väri, ei liian raskas

• ~cissi~ kirjoitti:

Olis hienoa, jos jonais vuonna voittais aito punatukka, siis sellainen jolla on pisamia ihan joka paikassa :)

Kyllä väriä saa vähän olla, mutta kun värjätään raskaasti tummaksi, niin se ei näytä luonnolliselta. Viivi Pumpasella oli mun mielestä hyvä väri, ei liian raskas

Joo, mä oon sympannut aina punatukkia, koska mulla oli punainen tukka vuosia ja pisamiakin aina kesällä :D

Mä en enää muista minkävärinen tukka viivillä oli missikisoissa, kun se on tainnut vaihdella aika paljon. Sellainen ristiverinen, enempi vaalean suuntaan kuitenkin?
        Suomalaisella kovin tumma tukka näyttää usein oudolta. Kun ei ole ne kulmat tai ripset kumminkaan tummatukkaisen tummia..

• ~cissi~ sanoit äänestä. - Se on muuten totta, että missin äänen täytyy olla selkeä ja naisellinen, ei kimittävä eikä nariseva vaan mielummin vaikka vähän "tumma" ja mahdollisimman vähän S- ja muita kirjainvirheitä.

Tämänvuotisista misseistä 6:lla ja 9:llä on ehkä vähän heikommat äänet, muuten ovat aika tasalaatuisia. - Ja yks juttu, joka myös ottaa korvaan, on sellainen "laiska" puhetyyppi, jota usein kuulee Uudellamaalla. - Jokseenkin leuhkan mielikuvan saa myös sellaisesta puheesta.

Kansainvälisiä kilpailuja ajatellen olisi tietysti myös suotavaa, että edes englanti sujuisi missiltä kohtuullisesti, eikä kovin tankerosti :)

• Mas Kari

On teilla kummallinen maku. 9 näyttää mun silmiin ainoalta oikeasti kauniilta. Mut mä en koskaan osukkaan näissä missijutuissa lähellekään voittajaa.

Miks mulla oli yhteenlaskuna tossa alla 8 F??

• Mäkin vähän ihmettelin, että eikö kukaan muu tykännyt 9:stä? Se näyttää isossakin kuvassa hyvältä.

• Hahmis

1, 6... ehkä 9

• Pituudesta tosin yksi lisä piste kolmostelle, joten 4 on heitä joista en miettiä jaksa. Oli toi kolmonen kyllä muutenkin ihan yhtä hyvä vaihtoehto ku nuo muutkin, näin toisella katsannolla.

• hahmotelma kirjoitti:

Pituudesta tosin yksi lisä piste kolmostelle, joten 4 on heitä joista en miettiä jaksa. Oli toi kolmonen kyllä muutenkin ihan yhtä hyvä vaihtoehto ku nuo muutkin, näin toisella katsannolla.

Katoinkin ryhmäkuvaa kanssa. Kutonen hands down... ykkoöselle tisseistä lisä piste, mutta silti kuutonen.

• hahmotelma kirjoitti:

Katoinkin ryhmäkuvaa kanssa. Kutonen hands down... ykkoöselle tisseistä lisä piste, mutta silti kuutonen.

Tosin ottakaamme huomioon, että kukaan noista ei minua kahta kertaa vilkaisisi, että vitunko väliä... koppavat kanttuat perkele. Ihan sama !

• hahmotelma kirjoitti:

Mulla tulee kutosesta mieleen weawery. Samalla tavalla siro :)

• yybee kirjoitti:

Tuolla vitosella oli hullu ilme eikös se sovi paremmin. Ja nää on alle nelivitosia kyllä selkeästi jokanen.

• yybee kirjoitti:

Ja joo se on ihan jees näkönen se weavery, aika harmi että sillä ei ole ihan kaikki muumit veneessä ja sitä rataa.

• hahmotelma kirjoitti:

Tuolla vitosella oli hullu ilme eikös se sovi paremmin. Ja nää on alle nelivitosia kyllä selkeästi jokanen.

Vitosella on vaan epäonnistunut meikki, näin me ~cissin~ kanssa sovittiin :)

• ===3
        hahmotelma kirjoitti:

Ja joo se on ihan jees näkönen se weavery, aika harmi että sillä ei ole ihan kaikki muumit veneessä ja sitä rataa.

onko tolla mielenterveydellä niin väliä, jos naimaan pystyy.

• ööps
        ===3 kirjoitti:

onko tolla mielenterveydellä niin väliä, jos naimaan pystyy.

Ei pysty, seinähullua akkaa on paha panna. Ei pysty keskittyyn.

• ööps kirjoitti:

Ei pysty, seinähullua akkaa on paha panna. Ei pysty keskittyyn.

Joo hokee toistellen jotain isä meidän rukousta panon ajan... niin voi siinä tietysty käydä niin, että ainakaan liian hätäsestä laukeamisesta ei tartte olla huolissaan.

• hahmotelma kirjoitti:

Joo hokee toistellen jotain isä meidän rukousta panon ajan... niin voi siinä tietysty käydä niin, että ainakaan liian hätäsestä laukeamisesta ei tartte olla huolissaan.

Tai en tiiä... voisi siitä saada jotkut pervot kiksit.

• """
        hahmotelma kirjoitti:

Ei weawery ole uskis.

• """ kirjoitti:

Ei weawery ole uskis.

Onpas. Vai onko se muka vaan provoillakseen ollut uskis?

• """ kirjoitti:

Ei weawery ole uskis.

Eikö se tussa tapanin päivänä vai koska päivitelly, ku lähimmäisestä ei meinata välittää edes näin kristuksen syntymäjuhlan aikaan tms paskaa.

• haloo..
        hahmotelma kirjoitti:

Eikö se tussa tapanin päivänä vai koska päivitelly, ku lähimmäisestä ei meinata välittää edes näin kristuksen syntymäjuhlan aikaan tms paskaa.

Se oli ironiaa (harvinaista weaweryltä kylllä). Weawery on juutalainen, se ei joulua edes Kristuksen syntymäjuhlana vietä.

• haloo.. kirjoitti:

Se oli ironiaa (harvinaista weaweryltä kylllä). Weawery on juutalainen, se ei joulua edes Kristuksen syntymäjuhlana vietä.

Joo voisi ollakin. Samoin voisi olla se juttu hengenriivaamasta taulusta, mutta kyseinen muija on niin kahjo, että on vaikea uskoa tuon satiiria kirjoittavan.

• ....
        hahmotelma kirjoitti:

Joo voisi ollakin. Samoin voisi olla se juttu hengenriivaamasta taulusta, mutta kyseinen muija on niin kahjo, että on vaikea uskoa tuon satiiria kirjoittavan.

Ja vielä sä jatkat, lopeta kun en ole tehnyt sulle yhtään mitään!

• .... kirjoitti:

Ja vielä sä jatkat, lopeta kun en ole tehnyt sulle yhtään mitään!

Hus. No ihan toisen kirjoittajan esiintuomasta aiheesta jutustelen. Epäkohteliasta olla vastaamatta.

• ....
        hahmotelma kirjoitti:

Hus. No ihan toisen kirjoittajan esiintuomasta aiheesta jutustelen. Epäkohteliasta olla vastaamatta.

Tee itselles jotakin! hanki oikea nainen, nuori mies ja tappelee täällä netissä kaiket päivät ja yöt solvaten kaikkia....

Hanki vaikka akka!

• .... kirjoitti:

Tee itselles jotakin! hanki oikea nainen, nuori mies ja tappelee täällä netissä kaiket päivät ja yöt solvaten kaikkia....

Hanki vaikka akka!

Oi viisas... Jos jotakuta niin sinua kuuntelen.

• vanha puska

Ykkösellä oli kapein vyötärö, oikein vanhan ajan nainen : 57 cm ja silti muodot, olen samaa mieltä ybiksen kanssa, että hänellä on paras roppa.

• vanha puska kirjoitti:

Ykkösellä oli kapein vyötärö, oikein vanhan ajan nainen : 57 cm ja silti muodot, olen samaa mieltä ybiksen kanssa, että hänellä on paras roppa.

Kuvien perusteella, ei valitettavasti monestakaan tämän vuoden missiehdokkaasta, ole kilpailemaan kansainvälisiin kauneuskilpailuihin.
        Siellä se taso on ihan eri luokkaa.
        Ykkösellä ja seiskalla saattaisi olla mahiksia.

• hyii
        tosi..typy kirjoitti:

Kuvien perusteella, ei valitettavasti monestakaan tämän vuoden missiehdokkaasta, ole kilpailemaan kansainvälisiin kauneuskilpailuihin.
        Siellä se taso on ihan eri luokkaa.
        Ykkösellä ja seiskalla saattaisi olla mahiksia.

Seiskalla on todella ruma naama, kuten ziselkin totesi..

• hyii kirjoitti:

Seiskalla on todella ruma naama, kuten ziselkin totesi..

Makuasia.
        Mun mielestä seiskalla on persoonalliset kasvot.

• keu keu

• kukkuluuruu

Mun silmissä nuo kaikki näyttää aina samalta.
      Jos vastaan kävelis niin en kyllä kauniina pitäis. Ihan taviksia.
      Ja vuosi vuodelta taso vain huononee.....

• ...

Eiku sun libidosi huononee.

• kukkuluuruu
        ... kirjoitti:

Eiku sun libidosi huononee.

Isäs oli impotentti ku sua teki.

• yhdet näköjään arvosteli vartalotkin, mie vaan pään

• Kuule, se on kokonaisuus, kun ratkaisee, ei pelkkä nuppi. :)

• ottaisitko..
        tosi..typy kirjoitti:

Kuule, se on kokonaisuus, kun ratkaisee, ei pelkkä nuppi. :)

ehtokkaiten pyllyt huomioon missikisoissa, pitäisikö ne ottaa?

• Ai missiksi vai emännäksi...?

Kyllä toi 8 voisi olla missi-ainesta tai 6.

Omaa silmääni miellyttäis...3 ja 9.

Aika paljon "naamavikaisia"....ilmeisesti missin naamalla ei oo niin väliä.

• Nelonen on mun makuun kaunein. Tiedän epäsuorasti tuon tytön ja sitä paitsi sillä on mun mitat :)!

• mää sanosin et kolmonen tai kuutonen,

miks nuo missit muuten meikataan aina niin vanhan näköisiksi?
      noin nuoret likat olis kevyemmällä meikillä paljon paremman näkösiä
      ei ne tarvi mitään paulakoivuniemi-pakkeleita naamaan,

mur

• Nuo..

3 ja 6 näyttävät laihoilta koirilta.

• Misseiksi..

kamalan näköisiä lähtes kaikki kun katsoin juuri niitä suurempia kuvia! Nro 1 on ainut kelpoinen. 10 on kamalin!

• ....

numero 6 on tuleva missukka. Vaikka on sillä vähän oudot nuo strategiset mitat: 84 - 90 - 63!

• hyi vittu.

Eipä ole sunkaan naama hääppösen näköne kun tuolta facebookoista katsoo.

• zisel

Huomenta!

No ihan varmasti on, sitä en kiellä. Mullahan ei kyllä ole Facebook-tiliä ollenkaan mutta mennään vaan näillä sun harhoilla eteenpäin :D

• zisel

Katoin muuten sen iltalehden videon jossa ne oli niissä bikinikuvauksissa ja nro 8 suosikkinani vahvistui. Ei se tule voittaa kuitenkaan. Monesta parani mielikuva kun katsoi sen videon :)

• :-)

Laita linkki videosta.

Kasilla ei ole huulia, vain valtavat hampaat.

• zisel
        :-) kirjoitti:

Laita linkki videosta.

Kasilla ei ole huulia, vain valtavat hampaat.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32584135

Joo samaa katoin että kasilla on todella kapea ylähuuli. Sen hampaat on vähän tollasta amerikkalaista ulkonäköä...

Mutta nyt pitää mennä, päivänjatkoja. Nähdään illalla jos nähdään :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe