joustavin vaimo?
Kenellä palstalaisella on
13
74
Vastaukset
Kyllä mä väitän, että mulla.
- Henri.
Mä väitän että Ratikkakuskilla.
- Cuccoldit
Aisurin puhetta :-)
Cuccoldit kirjoitti:
Aisurin puhetta :-)
Mikä on aisuri?
(vastaa vaan jos haluat, mutta ei mua oikiasti kiinnosta. Mä meen nyt nukkumaan, te ootta nyt vähä liian yksinkertaasta seuraa. Öitä)- Henri.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ai, mitä se antaa ratikan sitte tehdä?
Vaikka mitä. Ei sano koskaan vastaan.
- elvi_vinyyli
relaxed_eyes kirjoitti:
Ai, mitä se antaa ratikan sitte tehdä?
Ratikka saa mennä perjantaina baariin ja sen jälkeen se saa torttua.
- Henri.
elvi_vinyyli kirjoitti:
Ratikka saa mennä perjantaina baariin ja sen jälkeen se saa torttua.
Kyllä. Ja vaimo on niin joustava, ettei poksahda vaikka kaatuisi päälle.
- Suomen Tietotoimisto
relaxed_eyes kirjoitti:
Mikä on aisuri?
(vastaa vaan jos haluat, mutta ei mua oikiasti kiinnosta. Mä meen nyt nukkumaan, te ootta nyt vähä liian yksinkertaasta seuraa. Öitä)Aisankannattaja.
- 5.linja
Ehdottomasti mulla.
Siis sellaisia liikkeitä ei ole kellään muulla. Gimma nousee käsiseisontaan funtsimisasennostaan.
Aiwan tykki. - viIi.
liskolla..
Hähä! :D - ratikka (ei kirj.)
Minulla!
http://www.tokyokinky.com/blog/wp-content/uploads/images/orient-doll-koyuki-2.jpg
;-) - puskaIisko
BUDDYLLA OLISI HETI, KUN TULEE SIIVOOMAAN
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RÄYH RÄYH JÄKÄTI JÄKÄTIPÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄPÄÄPÄPÄPÄÄPÄPÄPÄÄPÄPÄÄKÄKÄKÄKÄKÄÄÄKÄKÄKÄÄÄKÄÄKÄKÄKÄÄKÄÄKKÄÄKKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594