Suositus: välttäkää tätä palstaa

Hyi saatana

Taas erehdyin lukemaan ja kommentoimaan tauon jälkeen ja heti alkoi vituttaa ja katkeruus lisääntyi. Täällä porskuttaa kansakunnan ihmiskuona niin miehissä kuin naisissa. Viha, kauna, katkeruus ja epäluulot vastakkaista sukupuolta kohtaan lisääntyy. Ei auta yhtään asiaa että itsenään fiksuna pitävät ihmiset kirjoituksillaan todistavat toista ja kokevat puhuvansa koko sukupuolensa puolesta. Ja huom! koskee myös tänne kirjoittavia naisia, eikä pelkästään näitä AT-lurjuksia.

17

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Aivan totta. Käsittämätön kaatopaikka.

    • pettynyt myös

      Joo, ei kyllä vastaa millään tavalla tosielämän vuorovaikutustapahtumia. Pelkkää syövyttävää kuonaa, josta ei saa kuin huonontuneen kuvan molempia sukupuolia kohtaan ja vähentyneen uskon ihmisiin. Täytyykin yrittää lopettaa palstan seuraaminen kokonaan ja lähteä etsimään aitoja, empaattisia ihmisiä asunnon ulkopuolelta. Täällä niitä ei ole.

      • tyynytp

        Samaa mieltä.


    • dsfhdg

      nosto

    • uglikjg

      Tämä on hyvä ja asiallinen palsta.

      • hgjfhjfgh

        Eikä ole pelkkää atm paskaa täynnä koko palsta.


      • Tosi on

        Niin on. Aikuisten järkevää keskustelua sinkkuudesta.


    • Oksutulee

      Ihan oikeasti tosi oksettava ja ikävä palsta, jota lukemalla vaan tulee paha mieli. Vastuussa tästä enimmäkseen Naisasialooseri, sillitrooli ja suomihuora=15nussima nimimerkit. Ja muutama muu. Sekä naisaloitukset joiden tarkoituksena on provota. Surullista miten joidenkin ihmisten kipeä ajatusmaailma voi pilata koko palstan. Nuo vois kokonaan hävittää tältä palstalta niin ehkä saatais jotain oikeaa keskusteluakin eikä vaan toisten halveksimista ja noita typeriä kirjainyhdistelmiä (ATM, YTM whatever) jotka ei ketään kiinnosta.

    • Mynttinen

      Käyn välillä lukemassa näitä juttuja ja suurin osa jutuista on sellaisia jotka eivät liity mitenkään sinkkuihin. Ihan mielenkiinnosta käyn lukemassa näitä ja joskus menee viikkoja kun vaivaudun lukemaan. En ota kantaa riitelyihin enkä muihin herjan heittoihin, koska ei kiinnosta. Kommentoin asia juttuja tai mielestäni asiallisia aiheita ja näitä asiallisia juttuja saisi olla enemmänkin.

      Palstalla käymisen lopetan kokonaan kun löydän sopivan naisen. Tarkoitan parisuhdetta.

      • "Palstalla käymisen lopetan kokonaan kun löydän sopivan naisen. Tarkoitan parisuhdetta."
        Sama homma mullakin, johon muuten voi vierähtää kauan aikaa...


    • vcxvcxvcx

      Ei minulla ainakaan katkeruus lisänny tällä palstalla tippaakaan. Pitää osata suodattaa ja suhteuttaa. Se ei liene kovin suuri yllätys kenellekkään, että anonyymi ja käytännössä sensuroimaton palsta vetää puoleensa paljon häiriintyneitä kirjoittajia, jotka eivät saa kirjoituksiaan läpi muualla kuin tällaisilla palstoilla.

    • shjsghs

      onpas tämä saanut ihmeen paljo plussia, aika omituista.
      tässäkö on palstalaisten yleinen asenne?? kaikki muut ovat niitä mielisairaita idiootteja täällä paitsi minä. öhhöm niin ne kaikki muut...en minä

    • 11

      Näin hardcore-ATM:nä paikka on minulle omiaan, täynnä kyynisiä elämänvihaajia.

    • Tämä palsta on aika hauska paikka minun mielestäni. Paitsi se että anonyymit pelkurit (anonymous cowards) huutelevat puskista asiattomuuksia. Ja naiset tietenkin vaativat että poistetaan kaikki viestit, jossa kritisoidaan heitä. Onhan täällä ihan järkeviä kirjoittajia itseni lisäksi, tekniikan tohtoreita, tohtorikoulutettavia, ja kasa INTJ-diplomi-insinöörejä (heh).

      • Roskien yli

        tarkastaja: jep, ollaan suolipalstan kerma.... Mutta kuka arvioi jutut?


    • Totta puhut

      PARAS ALOITUS TÄÄLLÄ KOSKAAN!!!!!

    • Reipas Mies

      Myös elämän negatiiviset tunteet kuuluvat elämään, sitähän sinä kysyit?

      Minä kysyn sinulta: haittaaks se Sinua?

      Ei täällä Einoin jälkeen seksi-kunkut kaadoillaan kersku.

      Eikä hyvää miestä etsivä sinkku-prinsessa kaipaa tietoa miten saamaton joku random palsta mies voi olla, naisten sekä elämänsä kanssa. Sitähän sinä tarkoitit.


      Se millaisilla asoilla off-random mies demonisoituu Suomen p/s-kulttuurissa mielestäni pitää kestää keskustelua. Tai alettava transuksi jos tätä ei kestä että naisella vaan on paremmat pelinapit meidän kulttuurissa annettu syntyjään.

      Raamatulla päähän ja ryhtiä pyttyyn palsta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe