Mitä kylvät sen myöskin niittäät..

savonarola

Päivän Sana

Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy.

Sananl. 11:24 (KR33/38)

12

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos hyvästä sananpaikasta!

Kannattaa lukea Jeesuksen puhe palvelijoille uskotuista rahoista Matt. 25:14-30.
      Pelkkä rahojen tallessapitäminen on väärin (jakeet 24-30).

• romaani uskoo

Olen romaani/Suomen mustalainen ja kiinnostunut Helluntailaisuudesta,...missä päin käyt tapio522 niin voitaisiin tavata ja jutella uskon asioista?

• romaani uskoo kirjoitti:

Olen romaani/Suomen mustalainen ja kiinnostunut Helluntailaisuudesta,...missä päin käyt tapio522 niin voitaisiin tavata ja jutella uskon asioista?

Niin Rakas Romaani !! Ehkä sun tulis valasta Tapio pikkuisen mitä merkitsee olla Uskova !! Kun se merkitsee paljon enemmän kun sitä mitä Tapion Jakeet antaa ymmärtää,,, vaikka se kyllä merkitsee kyllä sitäkin...

• Roommanin lukija
        savonarola kirjoitti:

Niin Rakas Romaani !! Ehkä sun tulis valasta Tapio pikkuisen mitä merkitsee olla Uskova !! Kun se merkitsee paljon enemmän kun sitä mitä Tapion Jakeet antaa ymmärtää,,, vaikka se kyllä merkitsee kyllä sitäkin...

Vai jo savonarola on alkanut puhutella romaanejakin = kirja suomalaisen tietokirjan mukaaan. Romani on taas romaniheimoon kuuluva ihminen!

• Roommanin lukija kirjoitti:

Vai jo savonarola on alkanut puhutella romaanejakin = kirja suomalaisen tietokirjan mukaaan. Romani on taas romaniheimoon kuuluva ihminen!

Pilkkaa sinä vaan .. : )

1. Kor. 6:10

eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

• hummani hei
        savonarola kirjoitti:

Pilkkaa sinä vaan .. : )

1. Kor. 6:10

eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

,...savonarola,...on oikeassa,...

• romaani uskoo kirjoitti:

Romaani, asun salonseudulla.
        Kirjoita sähköpostiini: Tapio522 (Klikkaa nimimerkkiä!)

• kyllöö
        Tapio522 kirjoitti:

Romaani, asun salonseudulla.
        Kirjoita sähköpostiini: Tapio522 (Klikkaa nimimerkkiä!)

Kiitos kylääntulo kutsusta,...kyllhän me tullaa,.../ tavallinen romani

• Tunnustatko uskosi?

Näin on, mutta koska sä teet ratkaisun Jeesuksen puoleen ja todistat uskostasi? Koska tunnustat Jeesuksen Herraksesi ja Pelastajaksesi? Viskelet täällä tuomion kiviä, mutta tulee aika myös kerätä kivet.

1. Kor. 13:3
      Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

Matt. 10:32
      Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

• Tapio kirjoitti---> Kannattaa lukea Jeesuksen puhe palvelijoille uskotuista rahoista Matt. 25:14-30.
      Pelkkä rahojen tallessapitäminen on väärin (jakeet 24-30).

Aivan mutta siinä liittyy myöskin niin paljon enemmän kun Raamattu opettaa että jos ollaan Jumalan omia niin Hänen on kaikki joka meillä on ja omistamme !!

ELIKÄ SEN TYÖN JONKA TEEMME TULIS PALVELLA HERRA JA SAADA AIKAAN SIELUJEN PELASTUSTA. VOIT VAIKKA TYÖSSÄ KÄYTYÄ RAHOISTA OSTA TRAKTAATTEJA JONKA LAHJOITAT NIILLE JOLLA ON AIKA SEISOA KADUNKULMISSA JAKAMASSA NIITÄ KUN OLET TÖISSÄ...

• Gal.6:
      9 Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
      6:10 Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

• Tämä oli Hyvä siihen vois lisätä vielä että --> Fil. 1:11

täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.

1. Joh. 2:29

Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

1. Joh. 3:7

Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      146
      6937
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5876
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5066
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4607
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4008
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      65
      3167
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3100
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2742
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2374
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2293
    Aihe