Mitä kylvät sen myöskin niittäät..

savonarola

Päivän Sana

Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy.

Sananl. 11:24 (KR33/38)

12

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos hyvästä sananpaikasta!

      Kannattaa lukea Jeesuksen puhe palvelijoille uskotuista rahoista Matt. 25:14-30.
      Pelkkä rahojen tallessapitäminen on väärin (jakeet 24-30).

      • romaani uskoo

        Olen romaani/Suomen mustalainen ja kiinnostunut Helluntailaisuudesta,...missä päin käyt tapio522 niin voitaisiin tavata ja jutella uskon asioista?


      • romaani uskoo kirjoitti:

        Olen romaani/Suomen mustalainen ja kiinnostunut Helluntailaisuudesta,...missä päin käyt tapio522 niin voitaisiin tavata ja jutella uskon asioista?

        Niin Rakas Romaani !! Ehkä sun tulis valasta Tapio pikkuisen mitä merkitsee olla Uskova !! Kun se merkitsee paljon enemmän kun sitä mitä Tapion Jakeet antaa ymmärtää,,, vaikka se kyllä merkitsee kyllä sitäkin...


      • Roommanin lukija
        savonarola kirjoitti:

        Niin Rakas Romaani !! Ehkä sun tulis valasta Tapio pikkuisen mitä merkitsee olla Uskova !! Kun se merkitsee paljon enemmän kun sitä mitä Tapion Jakeet antaa ymmärtää,,, vaikka se kyllä merkitsee kyllä sitäkin...

        Vai jo savonarola on alkanut puhutella romaanejakin = kirja suomalaisen tietokirjan mukaaan. Romani on taas romaniheimoon kuuluva ihminen!


      • Roommanin lukija kirjoitti:

        Vai jo savonarola on alkanut puhutella romaanejakin = kirja suomalaisen tietokirjan mukaaan. Romani on taas romaniheimoon kuuluva ihminen!

        Pilkkaa sinä vaan .. : )

        1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.


      • hummani hei
        savonarola kirjoitti:

        Pilkkaa sinä vaan .. : )

        1. Kor. 6:10

        eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        ,...savonarola,...on oikeassa,...


      • romaani uskoo kirjoitti:

        Olen romaani/Suomen mustalainen ja kiinnostunut Helluntailaisuudesta,...missä päin käyt tapio522 niin voitaisiin tavata ja jutella uskon asioista?

        Romaani, asun salonseudulla.
        Kirjoita sähköpostiini: Tapio522 (Klikkaa nimimerkkiä!)


      • kyllöö
        Tapio522 kirjoitti:

        Romaani, asun salonseudulla.
        Kirjoita sähköpostiini: Tapio522 (Klikkaa nimimerkkiä!)

        Kiitos kylääntulo kutsusta,...kyllhän me tullaa,.../ tavallinen romani


    • Tunnustatko uskosi?

      Näin on, mutta koska sä teet ratkaisun Jeesuksen puoleen ja todistat uskostasi? Koska tunnustat Jeesuksen Herraksesi ja Pelastajaksesi? Viskelet täällä tuomion kiviä, mutta tulee aika myös kerätä kivet.

      1. Kor. 13:3
      Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

      Matt. 10:32
      Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

    • Tapio kirjoitti---> Kannattaa lukea Jeesuksen puhe palvelijoille uskotuista rahoista Matt. 25:14-30.
      Pelkkä rahojen tallessapitäminen on väärin (jakeet 24-30).

      Aivan mutta siinä liittyy myöskin niin paljon enemmän kun Raamattu opettaa että jos ollaan Jumalan omia niin Hänen on kaikki joka meillä on ja omistamme !!

      ELIKÄ SEN TYÖN JONKA TEEMME TULIS PALVELLA HERRA JA SAADA AIKAAN SIELUJEN PELASTUSTA. VOIT VAIKKA TYÖSSÄ KÄYTYÄ RAHOISTA OSTA TRAKTAATTEJA JONKA LAHJOITAT NIILLE JOLLA ON AIKA SEISOA KADUNKULMISSA JAKAMASSA NIITÄ KUN OLET TÖISSÄ...

    • Gal.6:
      9 Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
      6:10 Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

      • Tämä oli Hyvä siihen vois lisätä vielä että --> Fil. 1:11

        täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.

        1. Joh. 2:29

        Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

        1. Joh. 3:7

        Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe