Pieruhuumoria palstalle

tiktak

Paljastakaahan rakkaat palstalaiset noloimpia tilanteita, joissa on tullu heitettyä leijat. Jokaisellahan on varmaan joskus joku nolo vahinko sattunut. Tässä pari omaa tarinaani.

Tämä sattui ala-aste ikäisenä. Olimme tunnilla ja mulla tuli sellanen olo, että oli pakko päästää kaasuja vähän ulos. No onnistuin pieraisemaan äänettömästi ja toivoin ettei kukaan huomaisi kaasupäästöäni. Takanani istui kaksi poikaa, ja jonkun ajan kuluttua kuulin kun toinen pojista alkoi tenttaamaan toiselta oliko hän pieraissut. Pojat väittelivät aikansa, ja syyttelivät toisiaan. Itse yritin pysyä heidän edessään pokkana ja naama peruslukemilla. Kukaan ei koskaan epäillyt minua syylliseksi :D

Toinen sattui sitten harjoittelussa sairaalassa. Olin yksin lääkehuoneessa jakamassa lääkkeitä. Suurimman osan ajasta olin yksin, välillä joku saattoi nopeasti käydä huoneessa hakemassa jotakin. Vatsassa oli kiertänyt koko päivän, olin jo ollut huoneessa tovin yksin kun aattelin, että pakko päästää vähän ilmoja pihalle, eihän täällä ketään oo. Päästelin ilmoille useampia järkyttävän hajuisia tuhnuja, joiden tulemiselle ei meinannut tulla loppua. Aloin mennä pienoiseen paniikkiin kun käsitin, miten järjetön kananmunan hajuinen löyhkä huoneessa alkoi olla. Yritin parhaani mukaan löyhytellä hajua pois, mutta se tuntui leijuvan ilmassa ikuisuuden. Olin ihan paniikissa kun kuulin jonkun tulevan lääkehuoneeseen. Toivoin, että joku kävisi nopeasti vain hakemassa jotain toiselta puolelta huonetta, eikä hajut kantautuisi minun pierulöyhkänurkkauksesta huoneen toiselle puolelle. Mutta eiköhän tulija olekin harjoittelun ohjaajani, joka tulee viereeni kysymään miten sujuu ja tarvitsenko apua. Yllättävän hyvin hän pysyy naama peruslukemilla tuottamassani paskanhajussa. Vastaan nopeasti, että hyvin sujuu, en tarvi apua (oikeasti olisi kyllä ollut vaikka mitä kysyttävää). Ohjaaja huikkaa, että "jätänkin sinut tänne sitten jatkamaan" ja häippäsee nopeasti huoneesta.

9

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D
      Tämä oli hauska, ja hyvin kirjoitettu. Olen kyllä itse melko sivistynyt, mutta pieruhuumori kuuluu salaisiin paheisiini (kaikillahan on jotain paheita).

Täytyy itse kertoa, että kirkossa tuli kerran pieraistua kunnolla, kun seisoimme jonossa konfirmaatiotilaisuudessa. Tuossa hermostuin, ja päästin tuollaisen äänettömän suharin, mutta kauhukseni huomasin, että kaasua tuli todella paljon. Lähimpänä olleet pojat huomasivat melko nopeasti hajun, ja ihmettelivät kovaan ääneen kuka oli pieraissut. Pidin pokkani, ja totesin vain, etten se ollut minä ainakaan. Sitten pojat rupesivat syyttelemään edessä seisovia tyttöjä, jotka näyttivät yllättyneiltä, mutta eivät sanoneet mitään. Kukaan ei lopulta epäillyt minua :D

• Suoli soi suojatiell

Tein kerran pikkutytölle pierujäynän. Se seisoi vanhempiensa kanssa suojatien edessä odottamassa valon vaihtumista vihreäksi. Tunsin pierupaineen kasvavan suolessani, joten kiilasin sopivasti siihen eteen seisomaan, pakoputki oli juuri oikealla korkeudella. Sitten annoin perätorven raikua, kaasutin oikein olan takaa. Vaikka äänet eivät kuuluneet liikenteen melussa, niin haju selvästi erottui, sen näki naamasta, meinasin revetä röhönsuruun.

• Apple saatana

Röhönsuruun --> röhönauruun

Perkeleen iPad!

• poetic license
        Apple saatana kirjoitti:

Röhönsuruun --> röhönauruun

Perkeleen iPad!

Röhönsuru on parempi.

• sinkku 86

Varmaan rippileirillä. En tuntenut koko leiriltä kunnolla ketään paitsi yhden mulkvistin. Leiri oli just alkanu samana päivänä ja me oltiin kokoonnuttu semmoseen aika isoon tilaan ja meidät laitettiin 4-5 viiden hengen ryhmiin.

Kun ryhmät oli valmiiks muodostettu, niin kaikki meni omiin ryhmiinsä rinkiin lattialle istumaan. Tässä vaiheessa olin niin hermostunut että päästin lyhyen mutta ytimekkään pierun. Muut ryhmässä tyytyi nauramaan mut isonen tyytyi tönäisemään mua.

• Pierutar86

Olin ollut vatsataudissa, mutta jo paranemaan päin, kun poikaystäväni tuli luokseni käymään. Päädyimme harrastamaan seksiä. Hän nuoli minua ihanaan kliimaksiin kunnes tunsin etten voi enää pidätellä ja samalla kun tulin pääsi märkä pieru joka värjäsi lakanan ruskeaksi. Taisipa roisketta tulla vähän poikaystäväni kasvoillekin. Kyllä hävetti, mutta onneksi poikaystäväni oli niin kiihottuneessa tilassa ettei välittänyt ja nousi suutelemaan minua kakkaisilla huulillaan. Tästä kokemuksesta vapautuneena olemme usein yhdessä piereskelleet toistemme kasvoille tai kakkailleet toistemme pyllyyn, ees ja taas. Suhteemme on lujittunut entisestään näistä kokemuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1750
    Aihe