Valtoimenaan vellova homous

5.linja

Mä olen muutaman vuoden katsellut tätä homomiesten hehkutusta valtamedioissa mitä erilaisimmissa puukäsityö- ja sianpaisto-ohjelmissa. Tämä sisustusarkkitehtuuriltaan lähes hämmentävä sähköinen decoltee vilkkuu paljetteineen ja napapaitoineen minulle täysin vieraana ja outona, ja tunnen ordinaryna heteromiehenä lähes häpeää harmaudestani, pikkupippelisyydestäni.

Olen tavis. Olen mikrotavis.

Onneksi minulla on kuitenkin laaja ystäväpiiri, jossa porskuttaa monenlaista homoa. Mutta yksi asia on yhteinen heissä kaikissa: kukaan ei heistä muistuta ketään fab-fiven duuddeleista. Eli tämä on vain lattea mediatempaus, sisältöä autoeroottisesti itselleen luova.

Nyt menen keittämään kaalisoppaa. Mutta sillä ajatuksella, että L-koodi on vielä enemmän perseestä kuin sianpaisto-ohjelma lureksiin käärittynä neilikkahunnussa. Akkakin näyttää ihan suomalaiselta akalta, ei miltään Shanelta.

32

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo. - Olisko sille Aku Ankalle kuitenkin pitänyt laittaa housut ?

• Lähitalossa tapettiin yks mies - mä jäin paikalle kytikselle jotta näkisin sen uhkeapovisen pitkähiuksisen naikkosen ottamassa sormenjälkiä. Pettymyksen jälkeen menin kotiin ajamaan partani Gilletellä - ei parantunut rystylyönti. En myöskään nähnyt yhtään narkkaria tai pedofiiliä. Maailmassa on jokin vika - se ei vastaa tv:n ja iltasanomien esittämää teoreettista mallia. Kuinka maailmaa tulisi muuttaa?

• Meidän lähellä ei edes ikinä tapahdu mitään. - Ihan kuollutta...

• Emilia .

Mua ei ärsytä homous. Mua ärsyttää yleensä seksin lisääntyminen ihan joka tuutista. Ihan sama minne katsot, takaisin tuijottaa tissit, nännit tai hottis säätila. Ihan jokainen ns positiivinen lööppi sisältää seksiä. Pikkasen surettaa nykyisten nuorten julkaisemat paljastavat kuvat esim facessa ja muu sos mediassa.

Madonnan töttörötissit näyttää aika pliisuilta nyt jos vertaatte nykyartisteja.

• :)

Lesbon pitää olla likainen, epäsiisti ja tyylitön, säästyy miesten huomiolta :)

• Emilia .
        :) kirjoitti:

Lesbon pitää olla likainen, epäsiisti ja tyylitön, säästyy miesten huomiolta :)

Aivan sama. Tyyli on vapaa. Ei ole mielipidettä niistäkään.

Mistä tahansa tylsästä sisustus tai kokkausohjelmasta tulee myytävä kun sen tekee homot. Homous on myyntiargumentti. Ihmiset tekee päätökset oman tai toisen sex.suuntautumisen perusteella. Homous on kiinnostavaa no 1. Toisena tulee kai perinteisesti naisen tissit. Molemmat on kohdistettu miehille.

Lesbot ei ole muotia, se ei ole kiinnostavaa. Ei siis myy. Mikähän sex. suuntautuminen tulee seuraavaksi hitiksi? Joku varvasfetismi tavoittaa varmaan liian pientä yleisöä. Entä silmäänruoka naisille? Missä on heteromiesten myyvät kuvat?

JA : kokonaismäärää on vähennettävä ja/ tai laadun on parannuttava.

• kylä näi o
        Emilia . kirjoitti:

Mistä tahansa tylsästä sisustus tai kokkausohjelmasta tulee myytävä kun sen tekee homot. Homous on myyntiargumentti. Ihmiset tekee päätökset oman tai toisen sex.suuntautumisen perusteella. Homous on kiinnostavaa no 1. Toisena tulee kai perinteisesti naisen tissit. Molemmat on kohdistettu miehille.

Lesbot ei ole muotia, se ei ole kiinnostavaa. Ei siis myy. Mikähän sex. suuntautuminen tulee seuraavaksi hitiksi? Joku varvasfetismi tavoittaa varmaan liian pientä yleisöä. Entä silmäänruoka naisille? Missä on heteromiesten myyvät kuvat?

.

Lespooteilla ei ole sosiaalista tilausta

Har!

.

• 5.linja
        Emilia . kirjoitti:

Hyviä pointteja.

Tähän lesbouden liikkumattomaan markkinamysteerioon mä haluisin sanoa sen verran, että koko homoseksuaalisuuden markkina-arvo katoaa juuri siinä kohtaa spektriä, jossa nainen irtoaa markkinatilanteesta ja myy itsensä itselleen.

Miehillä tämä prosessi menee luultavasti toisin, sillä miehille ollaan perinteisesti naureskeltu kautta linjan. On täysin samantekevää, onko mies homo vai ei, sillä hän kantaa syntymälahjanaan komediallisia elementtejä kemiassaan.

Nainen, varsinkin lesbo, on aivan toista maata. Kuin ei olisi maata ollenkaan. Lesbous vie häntä pois bimboudesta ja korottaa häntä eristämällä hänet suljettujen piirien sisään.

Samaan aikaan homopojat kaapivat töllössä tefloneitaan.

(naurua)

• 5.linja
        Emilia . kirjoitti:

Hyviä pointteja.

Tähän lesbouden liikkumattomaan markkinamysteerioon mä haluisin sanoa sen verran, että koko homoseksuaalisuuden markkina-arvo katoaa juuri siinä kohtaa spektriä, jossa nainen irtoaa markkinatilanteesta ja myy itsensä itselleen.

Miehillä tämä prosessi menee luultavasti toisin, sillä miehille ollaan perinteisesti naureskeltu kautta linjan. On täysin samantekevää, onko mies homo vai ei, sillä hän kantaa syntymälahjanaan komediallisia elementtejä kemiassaan.

Nainen, varsinkin lesbo, on aivan toista maata. Kuin ei olisi maata ollenkaan. Lesbous vie häntä pois bimboudesta ja korottaa häntä eristämällä hänet suljettujen piirien sisään.

(naurua)

• Emilia .
        5.linja kirjoitti:

Hyviä pointteja.

(naurua)

Niin... ja miehet läimii toisiaan muutenkin julkisesti avoimemmin, niin homo aiheen voi ottaa esille ja käsitellä sitä julkisesti. (se siitä illuusiosta että miehet ei muka puhu). Mies saa heittäytyä pelleksi, tunnustaa olleensa tollo, erilainen, maailman viisain ja se siitä. Tää saattaaa olla tyylikysymys. Miehet on suorempia.

Siinä missä naiset näennäisesti puhuu avoimesti, mutta vaikeat asiat herkästi peitellään tai ainakin puukotetaan kyljestä sisään. Voiko nainen heittäytyä pelleksi, tunnustaa olleensa tollo, kehua itseään, käsitellä statustaan julkisesti ja saada siitä vielä meriittiä? Enhkä me nähdään sekin päivä että lissut on muotia.

Ja uskaltaako vielä heittää, että kaikesta homofobiasta huolimatta mies hyväksyy homouden herkemmin kuin lesbot. Naisen pitää olla saatavilla, ei saa olla lesbo eikä varsinkaan ulkomaalaisen heilana.

• Televisio communisti

.

Televisio communistit provosoi vastajytkyn vastajytkyä, hyvä

.

• 1!"#¤
    • Sinänsä säälittävää, koska kaikki parhaat vaatesuunnittelijat on (homo)miehiä, niin nykynaiskauneusihanne on aivan perslävestä. Tissittömiä pikkupojan perseillä varustettuja sairaita ihmisiä.

• 5.linja

Cuul

Mä joskus valitin, että täällä ei saa mitään uusia kuvakulmia asioihin. No tässä on yksi hyvä.

Olen yllättynyt, positiivisesti.

(suluissa nauretaan hieman vähemmän)

• No. Muistaakseni Haaviston hahmo nähtiin jo vuosi sitten oviaukossa ja kuvana tapetissa. Näyttävä tapaus valtiovierailulla. Ööö. Ensimmäinen vierailu Ruotsiin, ehkä, niin olettaisin...

Et ole harmaa, ajatus oli yllättävän hyvä prognosis meiltä molemmilta :)

• 5.linja

Mä en jollain oudolla tavalla koskaan ymmärrä mitä sä sanot.

• 5.linja kirjoitti:

Mä en jollain oudolla tavalla koskaan ymmärrä mitä sä sanot.

Aaa. Muistan lähes kaiken, mitä olen puhunut kanssasi... tai siis, mitä luulen puhuneeni kanssasi. Sinusta puuttuu osia, tai niitä on enemmän kuin sinussa on.. ja näytät erillaiselta minun maailimasta käsin :P

• KoppavaHoro

Kyllä heterous vielä porskuttaa vielä valtavammin kuin homous.
      Minäkin olen ihmetellyt, miksi tuntemieni heteroiden elämä ei vastaa edes Kotikadun luomaa kuvaa heteroiden kaupunkielämästä.

• 5.linja

Joo tää vastaavuuksien etsintä on vähän kuin tuhoon tuomittu juttu. Kyse on lähinnä sellaisten ihmisten viihdyttämisestä, jotka ovat eksyneet ulos elämän tapahtumista.

• ~cissi~

Mikrotavis voi ottaa mikropossun, jonka kanssa on siedettävämpää olla löytämättä vastaavuuksia sianpaisto-ohjelmiin.

• Kyse on mun mielestä nyt vaan siitä että homous on pop ja ihminen joka sanoo olevansa bi tai homoseksuaali ei sitä sitten olekkaan, vaan se vaan haluaa olla trendikäs.
      Suomi on kovin muuttunut, vielä aikaa sitten homoseksualisuus luokiteltiin mielisairaudeksi...
      Minun mielestä kyse ei ole kuitenkaan psyykkisestä sairaudesta vaan karmeasta synnistä joka on kauhistus kaikkivaltiaan silmien alla.
      En ole uskovainen, mutta noudatan hengenlakia.

• Minua rupesi itseäni naurattaa toi oma tekstini ehe..

• En pysty ajattelemaan tuota samalla tavalla. Jos homous/lesbous olisi kamala synti, niin eikö samat kiusaukset olisi meillä kaikilla? En ole koskaan tuntenut halua olla naisen kanssa. Tarkoitatko, että olet itse joutunut sellaiseen kiusaukseen ja olet joutunut pidättäytymään synninteosta?

Minulla on ollut vain samoja kiusauksia kuin umpiheteroilla. Miehet näyttävät ja tuntuvat yhmm.. ööö.. Se siitä :)

• Sxthsense kirjoitti:

En pysty ajattelemaan tuota samalla tavalla. Jos homous/lesbous olisi kamala synti, niin eikö samat kiusaukset olisi meillä kaikilla? En ole koskaan tuntenut halua olla naisen kanssa. Tarkoitatko, että olet itse joutunut sellaiseen kiusaukseen ja olet joutunut pidättäytymään synninteosta?

Minulla on ollut vain samoja kiusauksia kuin umpiheteroilla. Miehet näyttävät ja tuntuvat yhmm.. ööö.. Se siitä :)

Kaikki eivät tunne seksuaalista vetovoimaa samaa sukupuolta kohtaan, vaikka itse suhtautuvat kielteisesti siihen.
        Minusta se on vaan luonnotonta ja niin minut on kasvatettu, ja olen jo yli nelikymppinen hetero...uskon että tiedän jo omat mieltymykseni.

En ole antanut sellaista käsitystä, ja jokainen ajattelee niinkuin ajattelee.

Niin muuten se siitä sitten.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10405574

• ruby.nyyti kirjoitti:

Kaikki eivät tunne seksuaalista vetovoimaa samaa sukupuolta kohtaan, vaikka itse suhtautuvat kielteisesti siihen.
        Minusta se on vaan luonnotonta ja niin minut on kasvatettu, ja olen jo yli nelikymppinen hetero...uskon että tiedän jo omat mieltymykseni.

En ole antanut sellaista käsitystä, ja jokainen ajattelee niinkuin ajattelee.

Niin muuten se siitä sitten.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10405574

Ahaa. Sinä ajatteletkin lähinnä sen luonnottomuutta. Onhan se toki ongelmallista, kun vastakappaleet ovat samanlaiset... mutta sinänsä minusta ei ole kieltämään kenenkään rakkautta. Minun raja menee rikki hyväksikäytössä, tapahtuipa se sitten lapsia, naisia tai miehiä kohtaan. Tosin tuo viimeinen on harvinaisempi, mutta sitäkin sattuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1315
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe