Onko

palstan se**ffi Mannerheimin, Haaviston vai Niinistön kannattaja ?
Vai "huomasi" aloituksen vasta ?

Menetkö äänestämään presidentin vaalien toisella kierroksella ennakkoon, varsinaisena vaalipäivänä vai et lainkaan ? Onko sinulla äänioikeus vai äänestysvelvollisuus ?

63

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

Ketä se xenuli äänestää?

• Niin siis vastasin juuri äsken poistettuun aloitukseen, että en edes tiedä vielä menenkö äänestämään lainkaan, joka olisi minulle itse asiassa ensimmäinen kerta sen jälkeen kun saavutin äänestysiän.

Jotenkin minusta tuntuu siltä, että Niinistöä en äänestä.

Enkä äänestä kumpaakaan, ainakaan vielä tänään.

• zisel

En äänestä ollenkaan kun Väyrynen putos :( Olis se Niinistökin kuulemma neitsyt horoskoopiltaan mutta mua vähän silti epäilyttää se tyyppi.

• Ollaan kuule zisel vähän samoilla linjoilla ;)
        Mutta mä kuitenkin harkitsen vielä menenkö äänestämään.

• zisel
        xena-183 kirjoitti:

Ollaan kuule zisel vähän samoilla linjoilla ;)
        Mutta mä kuitenkin harkitsen vielä menenkö äänestämään.

Siis olisitko säkin halunnut Väyrysen toiselle kierrokselle?

• zisel kirjoitti:

Siis olisitko säkin halunnut Väyrysen toiselle kierrokselle?

Toki :)

• zisel
        xena-183 kirjoitti:

Toki :)

Jeeee, mä luulin että olen ainoa Väyrysen kannattaja palstalla mutta onneks en :)

• Haista nyt jo vittu... Tai ehkä sun kämppä haisee aina kalalta...

Horoskooppi voi saatana...

• zisel kirjoitti:

Jeeee, mä luulin että olen ainoa Väyrysen kannattaja palstalla mutta onneks en :)

Mä olen tottuneempi lobbaamaan sivusta ;)
        Sulla vaan on tuollainen suoraviivaisempi tyyli.

• hahmotelma kirjoitti:

Haista nyt jo vittu... Tai ehkä sun kämppä haisee aina kalalta...

Kukas sun aamumuroissas on käynyt ?
        Älä kuule tuu yhtään rähisemään mun aloitukseen !

Eikös sun tartte jo kohta töihinkin lähteä ? Olisit hyvällä mielellä edes sen takia ;)

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

No piti sunkin siihen sitten ilmestyä XD Ei olis ikinä uskonut että sulta tulee tollanen kannanotto :D

Jos mä rupeen seuraa jotain presidentti-tenttejä niin tajuan siitä niitten puheesta yhtä paljon kuin mun sänky, joten ainoa syy minkä takia sitä joskus olen kattellut on se kun seuraan jännityksellä tulisko siellä kunnon tappelu päälle.

• zisel kirjoitti:

No piti sunkin siihen sitten ilmestyä XD Ei olis ikinä uskonut että sulta tulee tollanen kannanotto :D

Jos mä rupeen seuraa jotain presidentti-tenttejä niin tajuan siitä niitten puheesta yhtä paljon kuin mun sänky, joten ainoa syy minkä takia sitä joskus olen kattellut on se kun seuraan jännityksellä tulisko siellä kunnon tappelu päälle.

En korkeampaa tajuamisen tasoa henkimaailman kanssa samalla aaltopituudella olevalta odotakaan.

• zisel kirjoitti:

Sano xenalle, että en puhu sille. Etenkään, kun ollaan ihan erimieltä tästä ja elämän syvimmästä olemuksesta.

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

En korkeampaa tajuamisen tasoa henkimaailman kanssa samalla aaltopituudella olevalta odotakaan.

Niin no mä en tajua politiikasta hevonhuilua joten mun henkimaailma on tasoa sänky mutta kun sä et tajua mun jutuista hevonhuilua niin sun henkimaailma on tasoa mun sängyn pölypunkki :P

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

Sano xenalle, että en puhu sille. Etenkään, kun ollaan ihan erimieltä tästä ja elämän syvimmästä olemuksesta.

Xena, hahmotelma ei halua puhua sulle koska se on eri mieltä sun kanssa tästä ja elämän syvimmästä olemuksesta.

• hahmotelma kirjoitti:

Koskas sä mitään olisit puhunutkaan, kunhan auot päätäsi :)

• zisel kirjoitti:

Niin no mä en tajua politiikasta hevonhuilua joten mun henkimaailma on tasoa sänky mutta kun sä et tajua mun jutuista hevonhuilua niin sun henkimaailma on tasoa mun sängyn pölypunkki :P

Ei minä ja henkimaailma ei olla väleissä sängynkään vertaa.

• zisel kirjoitti:

Xena, hahmotelma ei halua puhua sulle koska se on eri mieltä sun kanssa tästä ja elämän syvimmästä olemuksesta.

Yllätys XD

Sano sille, että olen oikein tyytyväinen ;)

Pitäköön hirveen karjumismusiikkinsakin. - Kukaan täysjärkinen sellaista jaksa.

Oikeesti !

• zisel kirjoitti:

Sano sille, että se ei ole vielä nähnyt mun aukovan päätäni.

• hahmotelma kirjoitti:

Sano sille, että se ei ole vielä nähnyt mun aukovan päätäni.

Ja sano sille kanssa, että ei vajaa viiskymppisten tätien tarttekaan osata kuunnella musaa. Riittää kun ne jakaa jotain mitään sanomattomia latteuksia jossain foorumeilla päivät pitkät.

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

Ei minä ja henkimaailma ei olla väleissä sängynkään vertaa.

Et keksi mitään parempaa syytä valita ko. ehdokkaista uutta presidenttiä kuin horoskooppi. Kravatin väri vois kyllä olla yks kova sana mutta niillä on joskus saman väriset krakat niin menee vähän turhan sekavaks :(

• zisel kirjoitti:

Et keksi mitään parempaa syytä valita ko. ehdokkaista uutta presidenttiä kuin horoskooppi. Kravatin väri vois kyllä olla yks kova sana mutta niillä on joskus saman väriset krakat niin menee vähän turhan sekavaks :(

No seiitä väristä voi usein päätellä enemmän kuin syntymäajasta.

• zisel kirjoitti:

Sano sille myös, että keskenkasvuinen kakara vois paukutella niitä henskeleitään jossakin muualla. - Lapset voi kyllä näkyä, mutta ei kuulua !

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

No seiitä väristä voi usein päätellä enemmän kuin syntymäajasta.

Ainiin, mun on pakko jakaa tää mun uusi tieto sun kanssa. Kävin eilen kirjastossa ja otin piruuttani tällasen kirjan kun sattui silmään: http://www.paiva.fi/?sid=30003&tuoteid=4793 Aika ohut kirja ja olen lukenut sen jo melkein kokonaan. Toi nainen kertoo siinä että hän pystyi taikoo itsensä leijuu 4-5 "jalan" korkeuteen ja taikoo itsensä ja kaverinsa näkymättömiks ja tappaa linnun lennosta jne :O Se kyllä käytti heroiinia joten sillä voi olla asian kanssa jotain tekemistä...

• zisel kirjoitti:

Ainiin, mun on pakko jakaa tää mun uusi tieto sun kanssa. Kävin eilen kirjastossa ja otin piruuttani tällasen kirjan kun sattui silmään: http://www.paiva.fi/?sid=30003&tuoteid=4793 Aika ohut kirja ja olen lukenut sen jo melkein kokonaan. Toi nainen kertoo siinä että hän pystyi taikoo itsensä leijuu 4-5 "jalan" korkeuteen ja taikoo itsensä ja kaverinsa näkymättömiks ja tappaa linnun lennosta jne :O Se kyllä käytti heroiinia joten sillä voi olla asian kanssa jotain tekemistä...

Veikkaan kanssa, että aineilla on vaikutusta leijumiskykyyn.

• hahmotelma kirjoitti:

Ja sano sille kanssa, että ei vajaa viiskymppisten tätien tarttekaan osata kuunnella musaa. Riittää kun ne jakaa jotain mitään sanomattomia latteuksia jossain foorumeilla päivät pitkät.

Ai joo. Ja sano xenalle, että on oikein mainiota, että hän alusta pitäen otti vitsin totisena.

• zisel kirjoitti:

Voit muuten vielä mainita, että se koko tyyppi on pelkkä vitsi.

Tai... älä jaksa vaivautua.

• hahmotelma kirjoitti:

Ai joo. Ja sano xenalle, että on oikein mainiota, että hän alusta pitäen otti vitsin totisena.

:D

Karvoihin katsominen...

• hahmotelma kirjoitti:

:D

Karvoihin katsominen...

Oikeastaan tekee minut hieman surulliseksi, vaan onhan se hyvä että edes jossain vaiheessa tulee mielipiteet esiin.

• zisel kirjoitti:

Mut voit sä kuitenkin sanoa, että lakkaa poraamasta ja yrittää edes näyttää mieheltä, ennen kuin menee sinne lasten ilmoille ;)

• yäk.
        hahmotelma kirjoitti:

Lespot on likaisia yäk.

• hahmotelma kirjoitti:

Oikeastaan tekee minut hieman surulliseksi, vaan onhan se hyvä että edes jossain vaiheessa tulee mielipiteet esiin.

Just just...

• zisel kirjoitti:

Ja sit vielä, että muhun on ihan turha yrittää tota temppua ! Mun ex oli mestari siinä, että se näytteli sanailun jälkeen aina niin maansa myynyttä, että mua alkoi aina poruttaa se kuinka pahan mielen mä sille sainkaan aikaan. - Ei muuten tepsi enää !

Ha!

• xena-183 kirjoitti:

Ja sit vielä, että muhun on ihan turha yrittää tota temppua ! Mun ex oli mestari siinä, että se näytteli sanailun jälkeen aina niin maansa myynyttä, että mua alkoi aina poruttaa se kuinka pahan mielen mä sille sainkaan aikaan. - Ei muuten tepsi enää !

Ha!

Anna mennä kun on höyry päällä. Oikeastaan mulla ei paljoa negatiivista sanottavaa vastaan ole. Nyt sitä vasta kertyy.

• hahmotelma kirjoitti:

Anna mennä kun on höyry päällä. Oikeastaan mulla ei paljoa negatiivista sanottavaa vastaan ole. Nyt sitä vasta kertyy.

Oikeastaan olen enempi hyvilläni tästä, en pahalla mielellä. Joten eipä haittaa, jos ei sinuun semmoiset tepsi.

• hahmotelma kirjoitti:

Oikeastaan olen enempi hyvilläni tästä, en pahalla mielellä. Joten eipä haittaa, jos ei sinuun semmoiset tepsi.

Menee vaikeeksi, kun ei pitänyt olla edes puheväleissä enää :)

• xena-183 kirjoitti:

Menee vaikeeksi, kun ei pitänyt olla edes puheväleissä enää :)

Anna tulla vaan.

• hahmotelma kirjoitti:

Anna tulla vaan.

Se leikkimielinen mykkäkoulu loppui jo. Se oli osa sitä vitsiä joka minä olen... Näin ilmaistuna sinun tapaasi.

• hahmotelma kirjoitti:

Se leikkimielinen mykkäkoulu loppui jo. Se oli osa sitä vitsiä joka minä olen... Näin ilmaistuna sinun tapaasi.

Älä sitten avaa mieltäsi enempää. Hannari paska. Eikös olisi ollut terveempää suoltaa kaikki kerralla.

• hahmotelma kirjoitti:

Älä sitten avaa mieltäsi enempää. Hannari paska. Eikös olisi ollut terveempää suoltaa kaikki kerralla.

Ei pidä tyhjentää koko pajatsoa kerralla ;)

• zisel kirjoitti:

et ole, mie kannatin sitä jo 80 luvulla ku toimittajat törkeesti kohteli sitä

• ~cissi~

Jaa politiikka on tänään kielletty? Onko palstalla joku oma piiloshefu?

Meen aina äänestämään vasta varsinaisena vaalipäivänä. Pidän sitä oikeutena, enkä jätä käyttämättä. Kerran olen vahingossa jättänyt eurovaaleissa äänestämättä, vaikka ne on tärkeät vaalit.

• En tiiä. - Olisiko sen puska-aloituksen tyyli ollut vähän liian epäkunnioittava tai jtn. ?

Joo. - Minusta tuntuu suorastaan rikokselta, jos jätän äänestämättä, mutta periaatteesta en mene kirjoittamaan mitään Aku Ankkaakaan, jos en nyt vakuutu jommasta kummasta ehdokkaasta.

• ~cissi~
        xena-183 kirjoitti:

En tiiä. - Olisiko sen puska-aloituksen tyyli ollut vähän liian epäkunnioittava tai jtn. ?

Joo. - Minusta tuntuu suorastaan rikokselta, jos jätän äänestämättä, mutta periaatteesta en mene kirjoittamaan mitään Aku Ankkaakaan, jos en nyt vakuutu jommasta kummasta ehdokkaasta.

En ehtinyt lukea, ehkä onnekseni.

Hankala tilanne, jos ei pysty valitsemaan...kansanvallan kannalta olis tärkeä äänestää, mutta onhan myös se osa vaikuttamista, että kirjoittaa vaalilippuun jotain muuta...vaikka se hylätään, niin se tilastoidaan, että on kuitenkin vaivauduttu äänestyspaikalle. Kirjoita vaikka se Väyrysen numero uudelleen..

Mutta demokratia on nimenomaan kompromisseja, että päästään ratkaisuun vaikka se ei ole ihan se mitä lähdettiin hakemaan.

Varmaan poliitikoista tuntuu samalta, kun ne osallistuu eurokriisin hoitoon.

• xena-183 kirjoitti:

En tiiä. - Olisiko sen puska-aloituksen tyyli ollut vähän liian epäkunnioittava tai jtn. ?

Sellainen yks pieni asia tahtoo unohtua näissä äänestämisasioissa ja se on, että presidentti ei jää valitsematta vaikka joku jättääkin äänestämättä tai äänestää vaikka Aku Ankkaa. Eikä myöskään kukaan tiedä kuka on jättäny äänestämättä. Paitsi, että äänestämättä jättämäminen kertoo ainakin mulle vain päättämättömyydestä, välinpitämättömyydestä ja muusta sellaisesta joista olisin itse vähemmän ylpeä. Ku maailma ei vaan ole sellainen, että aina saa valita jäätelön ja mansikan väliltä. Sitä pitää joskus myös valita maksalaatikon ja hernekeiton väliltä. Muutoon kualoo näläkään.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Sellainen yks pieni asia tahtoo unohtua näissä äänestämisasioissa ja se on, että presidentti ei jää valitsematta vaikka joku jättääkin äänestämättä tai äänestää vaikka Aku Ankkaa. Eikä myöskään kukaan tiedä kuka on jättäny äänestämättä. Paitsi, että äänestämättä jättämäminen kertoo ainakin mulle vain päättämättömyydestä, välinpitämättömyydestä ja muusta sellaisesta joista olisin itse vähemmän ylpeä. Ku maailma ei vaan ole sellainen, että aina saa valita jäätelön ja mansikan väliltä. Sitä pitää joskus myös valita maksalaatikon ja hernekeiton väliltä. Muutoon kualoo näläkään.

Niin siis, aion äänestää vaalipäivänä ja kyllä mä sitä oikeutenani pidän.

• ~cissi~ kirjoitti:

En ehtinyt lukea, ehkä onnekseni.

Hankala tilanne, jos ei pysty valitsemaan...kansanvallan kannalta olis tärkeä äänestää, mutta onhan myös se osa vaikuttamista, että kirjoittaa vaalilippuun jotain muuta...vaikka se hylätään, niin se tilastoidaan, että on kuitenkin vaivauduttu äänestyspaikalle. Kirjoita vaikka se Väyrysen numero uudelleen..

Mutta demokratia on nimenomaan kompromisseja, että päästään ratkaisuun vaikka se ei ole ihan se mitä lähdettiin hakemaan.

Varmaan poliitikoista tuntuu samalta, kun ne osallistuu eurokriisin hoitoon.

Joo. - Kyllä minäkin tästä varmaan vielä tokenen. - Tai sit muutan "Väyrysrajan" pohjoispuolelle :)

Oot ihan oikeassa. - Joskus on vaan pakko valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta se pienempi paha. - Ei kaiken aina tarvi ollakaan niin yksinkertaista.

Niin siis, aion äänestää vaalipäivänä ja kyllä mä sitä oikeutenani pidän.

Mulla on ihan sama periaate ja mä en todellakaan arvosta sitä, että jättäisin äänestämättä. - Se korventaa mua nyt, mutta ehkä minäkin osaan valintani tehdä vielä ennen varsinaista vaalipäivää...

• ~cissi~
        xena-183 kirjoitti:

Joo. - Kyllä minäkin tästä varmaan vielä tokenen. - Tai sit muutan "Väyrysrajan" pohjoispuolelle :)

Oot ihan oikeassa. - Joskus on vaan pakko valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta se pienempi paha. - Ei kaiken aina tarvi ollakaan niin yksinkertaista.

Pitkin hampain myönnän, että molemmat on hyviä ehdokkaita ja edustavat varmasti Suomea mallikelpoisesti... tiedän kyllä itse ketä äänestän.

• xena-183 kirjoitti:

Mulla on ihan sama periaate ja mä en todellakaan arvosta sitä, että jättäisin äänestämättä. - Se korventaa mua nyt, mutta ehkä minäkin osaan valintani tehdä vielä ennen varsinaista vaalipäivää...

Hyvä.

Tuo päättämättömyys heijastuu tuolla meidän eduskunnassakin ja mun mielestä olis hyvä asettaa vaikka sellainen raja, että 30%:a eniten poissaolleita ja tyhjää äänestäneitä tippuu seuraavalta vaalikaudelta pois, eli eivät saa asettua ehdolle seuraaviin vaaleihin. Se voi loukata jonkun oikeuksia, mutta jos vaikka sillä saatais jotakin oikeitakin päätöksiä aikaan. Oikeilla päätöksillä en tarkoita tässä mitään hölynpöly autoverotuksia ja tupakkalakeja.

• ~cissi~ kirjoitti:

Pitkin hampain myönnän, että molemmat on hyviä ehdokkaita ja edustavat varmasti Suomea mallikelpoisesti... tiedän kyllä itse ketä äänestän.

Onhan heillä kummallakin sellaista kokemusta, josta on varmasti hyötyä presidentin tehtävien hoitamisessa.

Hyvä.

Tuo päättämättömyys heijastuu tuolla meidän eduskunnassakin ja mun mielestä olis hyvä asettaa vaikka sellainen raja, että 30%:a eniten poissaolleita ja tyhjää äänestäneitä tippuu seuraavalta vaalikaudelta pois, eli eivät saa asettua ehdolle seuraaviin vaaleihin. Se voi loukata jonkun oikeuksia, mutta jos vaikka sillä saatais jotakin oikeitakin päätöksiä aikaan. Oikeilla päätöksillä en tarkoita tässä mitään hölynpöly autoverotuksia ja tupakkalakeja.

Voisin tilastoja tutkittuani kannattaakin tuota. - Jos jonnekin pyrkii ja sinne tulee valituksi, niin kyllä se tehtävä sitten pitää myös hoitaa.

• Luulen, että palstan sefu on Aku Ankka-, Osama Bin Laden- tai Breivik-miehiä.

Menen äänestämään perjantaina ennakkoon, kun on lyhyempi työpäivä.

Minua on aina kiusannut puheet äänestysvelvollisuudesta. Minä olen verovelvollinen, joten verot on lain mukaan pakko maksaa. Mutta minulla on äänioikeus. Ei kukaan kysele perään, jos en halua käyttää oikeuttani.

• Saatat olla lähellä oikeaa, ainakin kun katsoo millaiset aloitukset kuitenkin pysyvät palstalla :)

Jostakin syystä minä koen nimenomaan, että minulla on äänioikeus, mutta myös velvollisuus käyttää sitä. - Vaikkei kukaan kyselisikään perään (vaikka toki tutut vaalilautakunnan jäsenet näkevät, jos en kävisi äänestämässä), niin itse tietäisin, etten ole osannut päättää tai ylipäätään hoitanut jotakin, ja se ottaisi koville :)

• xena-183 kirjoitti:

Saatat olla lähellä oikeaa, ainakin kun katsoo millaiset aloitukset kuitenkin pysyvät palstalla :)

Jostakin syystä minä koen nimenomaan, että minulla on äänioikeus, mutta myös velvollisuus käyttää sitä. - Vaikkei kukaan kyselisikään perään (vaikka toki tutut vaalilautakunnan jäsenet näkevät, jos en kävisi äänestämässä), niin itse tietäisin, etten ole osannut päättää tai ylipäätään hoitanut jotakin, ja se ottaisi koville :)

Luulen, että useampi nuori äänestäisi, jos koulussa rummutettaisiin oikeuden eikä velvollisuuden puolesta. Velvollisuudet kun aina kuulostavat niin ikäviltä.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Luulen, että useampi nuori äänestäisi, jos koulussa rummutettaisiin oikeuden eikä velvollisuuden puolesta. Velvollisuudet kun aina kuulostavat niin ikäviltä.

Niinpä. - Se on aina kivaa kun on mukavaa :)
        Meidän lukion luokanvalvoja oli silloin kaupunginvaltuutettu ja taisi olla -hallituksen puheenjohtajakin, eikä se muistaakseni näkynyt mitenkään opetuksessa. - Ehkä sitä varottiin silloin liikaa, tai sitten opettaja oli vain niin fiksu, ettei sitä tajunnut. - Jollakin yhteiskuntaopin tunnilla varmaan puhuttiin äänestämisestä, mutta ei olis voinut asia vielä siinä vaiheessa vähempää kiinnostaa.

• En tiedä miten tässä käy, erään vahingon takia minulta katosi paperit eli en voi todistaa henkilöllisyyttäni.
      Ja se mitä nyt on anottu on passi, valmistuu sanoivat ensiviikoksi.
      Kyllä se on äänioikeus, ei velvollisuus.
      Moni jättää äänestämättä, kun on 2 ehdokasta ja kummastakaan ei pidä ja niin sen pitää ollakkin, mikään ei velvoita.

• Tiedätkö onko vaalilautakunnassa ketään sellaista, joka tuntisi sinut ? Ja eikös jonkun väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen jostain saisi ? Aika ikävä tilanne noin muutenkin !

• xena-183 kirjoitti:

Tiedätkö onko vaalilautakunnassa ketään sellaista, joka tuntisi sinut ? Ja eikös jonkun väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen jostain saisi ? Aika ikävä tilanne noin muutenkin !

Väliaikaiset maksaa 33€ en raaskinut laittaa siihen, mutta tuleepa nyt sellainen biopassi.
        Onneksi mulla on pankkitunnukset, ja launtaian tein valtakirjan mun ystävälle että sain paketin postista. Uskon että mä pyydän jonkun todistaa mun henkilöllisyys ja otan mukaani kaikki etukorttini ja muut sellaiset.

• ruby.nyyti kirjoitti:

Väliaikaiset maksaa 33€ en raaskinut laittaa siihen, mutta tuleepa nyt sellainen biopassi.
        Onneksi mulla on pankkitunnukset, ja launtaian tein valtakirjan mun ystävälle että sain paketin postista. Uskon että mä pyydän jonkun todistaa mun henkilöllisyys ja otan mukaani kaikki etukorttini ja muut sellaiset.

Joo, kyllä mä uskon, että se jotenkin onnistuu. - Joku tilinauha tai joku mukaan vaikka myös, niin siinäkin on sotu.

• xena-183 kirjoitti:

Joo, kyllä mä uskon, että se jotenkin onnistuu. - Joku tilinauha tai joku mukaan vaikka myös, niin siinäkin on sotu.

Miten sun toipuminen on lähtenyt käyntiin? muistan kun kerroit täällä siitä kirurgisesta toimenpiteestä.

• ruby.nyyti kirjoitti:

Miten sun toipuminen on lähtenyt käyntiin? muistan kun kerroit täällä siitä kirurgisesta toimenpiteestä.

Kiitos kysymästä, hyvin on. - Aika vaan kuluu helkkarin hitaasti... ;(
        Ensi viikolla aletaan jo kuntoutus :)

• Minulla on äänioikeus ja äänestän vaalipäivänä Pekka Haavistoa. Niinistökin on ihan yes, mutta haluan silti äänestää mieluummin Haavistoa liberaalien arvojen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2686
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      111
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe