kannattaako edes yrittää?

yxvaan

Tahtoisin naisen...mutta mistä löytäisi? Netistä?

Sanokaas ihmiset, voisiko esim täältä suomi24 treffeistä löytää seurustelukumppanin?
Kun lukee näitä juttuja täältä keskustelupalstalta, niin aika epätodennäköistä tuntuu olevan.

Mutta kumminkin; sanokaa naiset olisiko kysyntää minunlaiselle miehelle?
33v, sinkku, 187cm, 95kg, tummahkot lyhyet hiukset, tupakoimaton, lapseton, alkoholia käytän todella vähän..
koulutus ammattikoulu, kokopäivätöissä tehtaassa, vuositulot noin 40 000€..
rauhallinen luonne, mutta hauska, rehellinen...
harrastan jonkunverran yksilölajeja liikuntaa, että mikään sohvaperuna en ole.
Baareissa ym yökerhoissa en viiihdy, luonne ehkä vähän erakkomainen :)

Tahtoisin löytää noin 25-30-vuotiaan lapsettoman ja tupakoimattoman naisen, sellaisen naapurintytön...

Niin että kannattaako mun tehdä ilmoitus deittisivustolle vai ei? Jos esim mainitsen, etten viihdy baareissa, onko se naiselle turn-off? Entä ammattikoulu? Mitä olen vähän päässyt selailemaan profiileja, moni nainen vaatii mieheltä vähintään amk-tutkintoa.Pidetäänkö amiksia idiootteina?

Kuinka paljon naiset saavat viestejä miehiltä? Käyttekö usein treffeillä? Tekevätkö naiset ollenkaan aloitteita vai jääkö se miehen vastuulle?

10

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksella

Mene ja tee se aloite. Naiset eivät niitä tee, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ei siinä mitään häviä. Ja tee se live-elämässä.

• Yksi kokeneempi

Naisten mielestä..

Hyviä piirteitä:
      187cm
      tummahkot hiukset
      tupakoimaton
      lapseton,
      vuositulot noin 40 000€.
      kokopäivätöissä
      hauska, rehellinen
      mikään sohvaperuna en ole.
      Baareissa ym yökerhoissa en viiihdy

Huonoja piirteitä
      95kg (ellei ole lihasta)
      alkoholia käytän todella vähän
      koulutus ammattikoulu
      tehtaassa
      ehkä vähän erakkomainen

Siinä näet että millä täällä pärjää näin miehenä.

Amiksia pidetään aikalailla duunareina joilla ei voi olla yleissivistystä ja jos olet hieman erakkomainen niin se tarkoittaa että olet joku liukuhihnaihminen jolla ei ole sosiaalisia kontakteja.

Naiset kaipaa täällä ennen kaikkea statusta ja ulkonäköä sekä sitä että mies sopii naisen valitsemiin sosiaalisiin ympyröihin kuten vaikkapa "akateemiset".

"Tahtoisin löytää noin 25-30-vuotiaan lapsettoman ja tupakoimattoman naisen, sellaisen naapurintytön..."

Onko painorajoituksia?
      Koska tulet huomaamaan että kiinnostuneet tulevat lähinä olemaan pyöreitä/ylipainoisia.

Jos olisin sinä niin jättäisin ehdottomasti kertomatta monia asioita kuten vaikkapa että olet erakkoluonteinen vähän. Samoin voit kertoa että et halua käydä baareissa ettimässä kumppania, mutta älä kerro ettet viihdy niissä. Naiset haluavt usein miehen joka viihtyy kotona, mutta samalla myös miehen joka on "menevä". Jos sanot ettet käy baareissa ja sosiaalinen elämäsi on rajoittunutta niin ajattelevat sinun olevan yksikseen hiljaa elelevä runk-kari.

Naiset varsinkin tuossa ikäryhmässä 25-30 saavat miehiltä aivan tuhottomasti viestejä jos vähänkään profiili antaa siihen aihetta (ei ole aivan tyhjä tai sitten täysin mahdottomia kriteerejä asettava ylpeilevä leuhkan naisen profiili).

Tuntemani naiset jotka nettitreffailevat käyvät paljon treffeillä mutta monella on samalla aika korkea kynnys mennä treffeile. Käytännössä miehen pitää olla jo ennen treffejä hyvännäköinen ja siisti valmis paketti.

Tämän takia sinun täytyy markkinoida itseäsi kuuluvasti ja näkyvästi profiilissasi. Jos jäädyt tai jäät passiiviseksi tai toisaalta yrität esittää "rehellistä Reijoa" niin mahdollisuus löytää edes vähänkään sinua kiinostava nainen on olematon.

Aloitteet ja asioiden läpivienti jää miesten vastuulle ellet satu olemaan joku hemmetin komea jätkä.

Lisäksi KUVALLA on todella paljon merkitystä eli jos luoja on suonut sulle maskunliiniset kasvon piirteet ja komeutta tai söpöyttä niin naiset ovat hyvillään.

Ehdottomasti noita asioita joita listasin joista naiset eivät välitä kannattaa harkita mainitseeko tai sitten miettii että miten niistä löytyy positiivisen vireen.

Naiset ovat täällä niin suosittuja että kaikki jotka edes vähänkään viittaavat "raakileeseen" niin jäävät auttamatta rannalle.

Sinuna kehuisin itseni maasta taivaaseen profiilissa kuitenkaan itse odottamatta liikoja.

Valitetttavasti voi jäädä maija käteen eli yksinhuoltaja/lihava nainen, mutta tällaista tämä peli täällä on.

• Karun realistinen totuus.

• 223f23f32

Voihan sitä etsiä netistäkin, mutta itse miehenä vaan tiedän kokemuksesta että helpompi ja parempaan lopputulokseen päätymisen vuoksi kannattaa sopivaa naista etsiä muualta kuin netistä. It's up to u, kaikkea voi toki kokeilla.

• x-yrittänyt

Ei netistä mitään pysyvää suhdetta saa aikaan. Näitä muutaman kerran
      tapaamisia ja sitten jomman kumman puolelta lopahtaa siihen.

Paljon on ihmisiä, joilla edellinen/edellisten suhteiden katkeruudet kulkee
      viellä mukana. Ei uskalleta (varsinkin) nettimaineen takia luottaa kehenkään.

Joten minä etsin nykyään livenä.

• sefdgdftu

Jos onnistuu livenä, onnistuu netissäkin.

Jos ei livenä natsaa niin ei natsaa netissäkään.

Eli jos kykenet jollakin järkevällä aikavälillä hommaamaan itsellesi naisen, niin se onnsituu netistäkin. Jos taas et ole 10v aikana saanut naisrintamalla mitään aikaiseksi, sama hiljaisuus tulee todennäköisesti jatkumaan nettideittailussakin.

mutta aina kannattaa kokeilla

• Mr amis

Jep, jos et livessäkään löydä naista, et löydä sitä netistäkään.

Mutta kehotan aloittajaa etsimään naista tosielämästä, paljon paremmat mahdollisuudet löytää "parempi" nainen kuin netistä.
      Minulla on jonkun verran omakohtaista kokemusta nettideittailua harrastavista naisista ja lisäksi olen kuullut kavereilta juttuja.
      Monet 20-30-vuotiaat lapsettomat naiset ovat ns pelinaisia, jotka lähinnä leikkivät miesten tunteilla ja kokeilevat "markkina-arvoaan". He siis testaavat, kuinka korkeasti koulutetulle ja rikkaalle miehelle he kelpaavat.
      Toki netistä löytää "kunnollisia" naisia, mutta heille on netissä tarjolla pilvin pimein just näitä korkeastikoulutettuja miehiä ja siinä jää ammattikoulun käynyt mies auttamatta toiseksi. Hyvä jos treffeille pääsee.
      Tämän nettideittailun kirous on just se, että täällä tuijotetaan liikaa koulutusta.
      Ammattikoulun käyneitä tehdastyöläisiä pidetään mm sivistymättöminä ja huonostipalkattuina. Ei auta, vaikka kuinka olisi komea, urheilullinen, hyvät käytöstavat ja terveelliset elämäntavat. Amiksen leima on otsassa.
      Suomi24:ssä on varmaan viisi miestä yhtä naista kohden, eli mies saa olla todella aktiivinen, jos mielii treffiseuraa.
      Mutta eihän se profiilin pitäminen täälläkään mitään maksa, voit sä sen tehdä. Jotkut hullut tosin maksavat tästä touhusta ja tilaavat itselleen tuon "tositarkoitussysteemin". Mielestäni kahdeksan euroa kahdessa viikossa on tästä touhusta ryöstöä. By the way, miksi naisilla on se "tositarkoitussysteemi", luulisi saavan viestejä muutenkin tarpeeksi.

• Ei taida kannattaa

Olen mies ja ajattelin laittaa profiilin suomi24:ään , kun arvelin että netti olisi kätevä tapa löytää seuraa jos baarit eivät enää niin kiinnosta.

Mutta selailtuani naisten profiileja huomasin, että vaatimukset ovat pilvissä.

Lähes poikkeuksetta nainen kuin nainen etsii itselleen suhteessa parempaa miestä kuin mitä oma taso on. Miehen pitää olla nuorempi, varakkaampi, pitempi, laihempi jne.

Juu mulle riitti nettideitit ennenkuin ne ehtivät edes alkaa.

• _ex deittaaja_

"sanokaa naiset olisiko kysyntää minunlaiselle miehelle?"
      Hieman kalskahti korvaan eli siis mitä haluat? yhden naisen vai kunhan vaan deitteilla ja tavata monia?

Ihmisiä on moneen junaan ja kuka mistäkin tykkää.
      Minua ei haittaa pätkääkään onko mies amis kunhan elättää itsensä ja osaa taloutta hoitaa. Jokainen mieheni on ollut amis ja yksi lisäksi korkeakoulun käynyt ja tämän kanssa suhde oli kaikista vaikein ja ero riitaisin.
      Alkon suhteen olen erittäin nipo, olen näitä "kohtuukäyttäjiä" nähnyt tarpeeksi. Enkä itse käy baarissa kuin tyyliin synttäreillä ja pikkujouluissa niin en halua että mies ravaa joka kuukausi baareissa. Joku toinen haluaa taas menevän.

Minulla oli nettideitti aikoina profiilissa vaatimuksina, siisti, omillaan toimeentukeva, tietää mitä elämältä haluaa, "vaatimaton"

• todellakin

kannattaa alkaa juopoksi. Juopot saa aina naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe