Tunisialaiset miehet aviopuolisoina

tahdon.asia

Kiinnostas minkälaisia kokemuksia miehistä,poikaystävänä,aviomiehenä,isänä,luonteesta ja käyttäytymisestä,persoonia varmaan kaikki,mutta onko jokin piirre mikä on yhteistä.

89

6669

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+17

      Mulla on naapurina tunisialainen mies, joka on ainakin äärimmäisen kova kasvattaja. Kolme kertaa joutunut menemään väliin kun on läpsinyt lapsiaan tuossa pihalla. Viimeksi sanoin, että jos vielä kerran näen sen lyövän lapsia niin soitan ensin poliisit ja menen sen jälkeen sen moskeijaan kertomaan millainen kusipää se on. Toivottavasti otti opiksi. Vaimoaan ei käsittääkseni ole hakannut tai ainakaan se ei näy päälle eli ehkä se on muuten ihan hyvä puoliso, mutta kasvattajana aika kivikautiset metodit. Ja ensimmäisellä kerralla kun asiaan puutuin niin vetosi kulttuuriin eli ehkä se kuuluu sen maan tapoihin yleisemminkin.

      • Niin voi olla kulttuuri tai sitten sattuu olemaan sellainen luonteeltaan,aika kontroloivia ja omistushaluisia ovat,mutta täytyy olla kovana alusta asti jos haluaa pitää normaalin vapautensa elämässään.Itse kun menevät ulos kahville muitten miesten kanssa,aikaa saattaa kulua,jos perään soittelee niin tämä on paha asia ja selittää että miehet ja naiset ovat erilaisia tai jotenkin ehkä se on se kulttuuriero..


      • = naisiin meneviä
        tahdon.asia kirjoitti:

        Niin voi olla kulttuuri tai sitten sattuu olemaan sellainen luonteeltaan,aika kontroloivia ja omistushaluisia ovat,mutta täytyy olla kovana alusta asti jos haluaa pitää normaalin vapautensa elämässään.Itse kun menevät ulos kahville muitten miesten kanssa,aikaa saattaa kulua,jos perään soittelee niin tämä on paha asia ja selittää että miehet ja naiset ovat erilaisia tai jotenkin ehkä se on se kulttuuriero..

        Tutulla on poikaystävänä tunisialainen, ja se reppana on sille vielä uskollinen, vaikka koko ajan jätkä tapailee toisia naisia. Kuvottavaa.


      • niin tuttua
        = naisiin meneviä kirjoitti:

        Tutulla on poikaystävänä tunisialainen, ja se reppana on sille vielä uskollinen, vaikka koko ajan jätkä tapailee toisia naisia. Kuvottavaa.

        Yks tuttu kaveri sieltä tuli Suomeen 60 vuotiaan mamin avecina että saa
        oleskeluluvan. Ikäeroa vaatimattomat 35-40 vuotta. Tietenkään siemenpoika ei enää saattohoida mummoja vaan iskee nuorempia tyttöjä.


      • maizuuu
        tahdon.asia kirjoitti:

        Niin voi olla kulttuuri tai sitten sattuu olemaan sellainen luonteeltaan,aika kontroloivia ja omistushaluisia ovat,mutta täytyy olla kovana alusta asti jos haluaa pitää normaalin vapautensa elämässään.Itse kun menevät ulos kahville muitten miesten kanssa,aikaa saattaa kulua,jos perään soittelee niin tämä on paha asia ja selittää että miehet ja naiset ovat erilaisia tai jotenkin ehkä se on se kulttuuriero..

        Minun poikaystäväni on tunisialainen. Mielestäni hän on kontrolloiva suomalaisiin verrattuna esim. ei hyväksy kavereita, jotka ovat poikia. Hän perusteli asian sillä, että hänen rakkaansa kuuluu vain hänelle eikä kenellekään muulle. Hän on myös hyvin herkkä ja pahoittaa mielensä todella helposti, mutta en ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi yhtä kohtelias, luotettava ja kultainen kuin hän. En ole vieläkään oikein tottunut tuohon kohteliaisuuteen (vaikka olemme olleet yhdessä jo melkein vuoden), se on niin ylenpalttista enkä myöskään siihen, että hänen mielestään hänen kuuluu hankkia minulle mitä vain ikinä haluan maan ja taivaan väliltä hinnalla millä hyvänsä, mutta itse en saisi ostaa hänelle edes lahjaa


      • maizuuu kirjoitti:

        Minun poikaystäväni on tunisialainen. Mielestäni hän on kontrolloiva suomalaisiin verrattuna esim. ei hyväksy kavereita, jotka ovat poikia. Hän perusteli asian sillä, että hänen rakkaansa kuuluu vain hänelle eikä kenellekään muulle. Hän on myös hyvin herkkä ja pahoittaa mielensä todella helposti, mutta en ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi yhtä kohtelias, luotettava ja kultainen kuin hän. En ole vieläkään oikein tottunut tuohon kohteliaisuuteen (vaikka olemme olleet yhdessä jo melkein vuoden), se on niin ylenpalttista enkä myöskään siihen, että hänen mielestään hänen kuuluu hankkia minulle mitä vain ikinä haluan maan ja taivaan väliltä hinnalla millä hyvänsä, mutta itse en saisi ostaa hänelle edes lahjaa

        Joo itse olen kokenut sen kontroloimisen,suhteen alussa varsinkin todella paljon,pahoittaa mielensä ja sen jälkeen mökötetään,mutta kun itse lähtee kahveelle mieskavereiden kanssa ei ole kiirettä,jos perään soittelee,niin ei hyvä asia,välillä ajattelin,että tapailee muita naisia siellä kahvireissulla ja puhuinkin asiasta,en ole niin sinisilmäinen,että uskon kaikki selitykset,mutta tiedä häntä.Naisen ja miehen asema parisuhteessa on erilainen,mutta alusta asti olen pitänyt oman pääni ja vapauteni,en ole alistuvainen luonne,tosi paljon kirjotetaan näitten miesten et iskevät naisia tai vonkaavat.Mutta on persoonia,jotka ovat ihan tavallsia ja kunnollisia niinkuin meissä suomalaisissakin on.


      • 9+5
        maizuuu kirjoitti:

        Minun poikaystäväni on tunisialainen. Mielestäni hän on kontrolloiva suomalaisiin verrattuna esim. ei hyväksy kavereita, jotka ovat poikia. Hän perusteli asian sillä, että hänen rakkaansa kuuluu vain hänelle eikä kenellekään muulle. Hän on myös hyvin herkkä ja pahoittaa mielensä todella helposti, mutta en ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi yhtä kohtelias, luotettava ja kultainen kuin hän. En ole vieläkään oikein tottunut tuohon kohteliaisuuteen (vaikka olemme olleet yhdessä jo melkein vuoden), se on niin ylenpalttista enkä myöskään siihen, että hänen mielestään hänen kuuluu hankkia minulle mitä vain ikinä haluan maan ja taivaan väliltä hinnalla millä hyvänsä, mutta itse en saisi ostaa hänelle edes lahjaa

        Kultainen häkki on yhä häkki.


      • seukkaus?
        = naisiin meneviä kirjoitti:

        Tutulla on poikaystävänä tunisialainen, ja se reppana on sille vielä uskollinen, vaikka koko ajan jätkä tapailee toisia naisia. Kuvottavaa.

        Mutta eihän muslimeiden tarvitsekaan seurusteluaikana olla uskollisia...sitä ollaan vasta avioliitossa. Koraanissa ei tietääkseni puhuta seurustelusta? Vapaita ollaan, kunnes naimisiin mennään...


      • tuniswoman
        seukkaus? kirjoitti:

        Mutta eihän muslimeiden tarvitsekaan seurusteluaikana olla uskollisia...sitä ollaan vasta avioliitossa. Koraanissa ei tietääkseni puhuta seurustelusta? Vapaita ollaan, kunnes naimisiin mennään...

        Sorry, mutta sulla on hitusen väärä käsitys asiasta. Olen ollut 2 kertaa aviossa suomalaisen miehen kanssa ja molemmat pettivät niin paljon kuin ehtivät, mutta nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy. Naimisiin mennään joulukuussa. Olen tosi onnellinen ja kukkia tulee melkein päivittäin ja aamiaset sänkyyn. Herranjestas, en ikinä saanut Suomimiehiltä tuollaista kohtelua :(


      • usko huvikses
        tuniswoman kirjoitti:

        Sorry, mutta sulla on hitusen väärä käsitys asiasta. Olen ollut 2 kertaa aviossa suomalaisen miehen kanssa ja molemmat pettivät niin paljon kuin ehtivät, mutta nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy. Naimisiin mennään joulukuussa. Olen tosi onnellinen ja kukkia tulee melkein päivittäin ja aamiaset sänkyyn. Herranjestas, en ikinä saanut Suomimiehiltä tuollaista kohtelua :(

        "niin hyvää ja hienoa miestä ei suomesta löydy" Odotahan kun pääset naimisiin niin voi olla, että osas vaihtuu joudut itse piian rooliin .Ei kannatas liian aikaisin ruveta kehumaan miestä.


      • 324432
        tuniswoman kirjoitti:

        Sorry, mutta sulla on hitusen väärä käsitys asiasta. Olen ollut 2 kertaa aviossa suomalaisen miehen kanssa ja molemmat pettivät niin paljon kuin ehtivät, mutta nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy. Naimisiin mennään joulukuussa. Olen tosi onnellinen ja kukkia tulee melkein päivittäin ja aamiaset sänkyyn. Herranjestas, en ikinä saanut Suomimiehiltä tuollaista kohtelua :(

        "nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy."

        No ei tietenkään löydy, senhän nyt sanoo järkikin. Ei voi löytyä. Eikä löydy myöskään mistään muusta maasta tai miltään muulta planeetalta. Olet löytänyt universumin hienoimman miehen! Mutta älä vain tuo miestä Suomeen, sillä jos hän saisi Suomen kansalaisuuden, joutuisit sanomaan, että maailman paras mies on suomalainen! Siinä menisi fiilikset.


      • Taasnaita
        tuniswoman kirjoitti:

        Sorry, mutta sulla on hitusen väärä käsitys asiasta. Olen ollut 2 kertaa aviossa suomalaisen miehen kanssa ja molemmat pettivät niin paljon kuin ehtivät, mutta nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy. Naimisiin mennään joulukuussa. Olen tosi onnellinen ja kukkia tulee melkein päivittäin ja aamiaset sänkyyn. Herranjestas, en ikinä saanut Suomimiehiltä tuollaista kohtelua :(

        Onneksi olkoon, olet mahdollisesti loytanyt universumin parhaan muslimin, heitakin nimittain on.

        Toisaalta, muslimeilla on sellainen ikavan piintynyt ajattelutapa, etta nainen on aina jonkun miehen omaisuutta. Nyt kun ette ole naimisissa niin saatat olla kultapususi silmissa isasi omaisuutta ja han kasittelee sinua natisti niinkuin toisen omaisuutta kuuluu. Tilanne kuitenkin muuttuu taysin kun menette naimisiin. Silloin muutut miehesi omaisuudeksi ja han kasittelee sinua juuri niinkuin haluaa (= perunasakki paalle ja kotiin) ja jos niskuroit niin nyrkista tulee.

        Kaikkea hyvaa.


      • etsilviisii
        seukkaus? kirjoitti:

        Mutta eihän muslimeiden tarvitsekaan seurusteluaikana olla uskollisia...sitä ollaan vasta avioliitossa. Koraanissa ei tietääkseni puhuta seurustelusta? Vapaita ollaan, kunnes naimisiin mennään...

        muslimin ei ylipäätään tarvitse olla REHELLINEN eriuskoiselle esim. kristitylle. Kristityn huijaaminen on muslimin silmissä hyvä teko.


      • Ihanko totta 1
        etsilviisii kirjoitti:

        muslimin ei ylipäätään tarvitse olla REHELLINEN eriuskoiselle esim. kristitylle. Kristityn huijaaminen on muslimin silmissä hyvä teko.

        Onko tosiaan noin.perustele.


      • totuus ei tulessa pala
        Ihanko totta 1 kirjoitti:

        Onko tosiaan noin.perustele.

        On se totta mutta se koskee kaikkia ei muslimeita. Koraanissa on sellaisia jakeita. Ne on tulkittavissa monella tapaa.

        Jae puhuu että "sodassa" valehteleminen on sallittu (islam on sodassa kokoajan ei muslimi maiden kanssa). Valehtelu on sallittua jos se edistää islamin leviämistä. Muslimeilla on tarkoitus vallata koko mailma. Näitä videoita on netti pullollaan missä arvostetut sheikit ja imaamit julistava valehtulun hyötyä avioliitossa kuin muuallakin. Maissa missä muslimeita on alle 5%muslimit ovat rauhallisia heti kun tuo 5% ylittyy alkaa tulla vaatimuksia. Mitä korkeammaksi luvut käyvät sitä pahemmaksi alkaa homma menemään. Esim. Ghettoutuminen. Helsingissä muslimit ovat kokoajan hakeutumassa puotila-vuosaari alueelle. Osa näistä muslimeista ei tiedä mitä on tapahtumassa vaan heitä kehoitetaan muuttaamaan lähemmäksi ystäviään ja sukuaan. Kysymyksessä onkon aivan jotain muuta.

        Miehellä on lupa valehdella jos henki on uhattu myöskin allahin kieltäminen on silloin sallittua. Tietääkseni missään muussa uskonnossa tuo ei ole sallittua.


      • vaimo6
        totuus ei tulessa pala kirjoitti:

        On se totta mutta se koskee kaikkia ei muslimeita. Koraanissa on sellaisia jakeita. Ne on tulkittavissa monella tapaa.

        Jae puhuu että "sodassa" valehteleminen on sallittu (islam on sodassa kokoajan ei muslimi maiden kanssa). Valehtelu on sallittua jos se edistää islamin leviämistä. Muslimeilla on tarkoitus vallata koko mailma. Näitä videoita on netti pullollaan missä arvostetut sheikit ja imaamit julistava valehtulun hyötyä avioliitossa kuin muuallakin. Maissa missä muslimeita on alle 5%muslimit ovat rauhallisia heti kun tuo 5% ylittyy alkaa tulla vaatimuksia. Mitä korkeammaksi luvut käyvät sitä pahemmaksi alkaa homma menemään. Esim. Ghettoutuminen. Helsingissä muslimit ovat kokoajan hakeutumassa puotila-vuosaari alueelle. Osa näistä muslimeista ei tiedä mitä on tapahtumassa vaan heitä kehoitetaan muuttaamaan lähemmäksi ystäviään ja sukuaan. Kysymyksessä onkon aivan jotain muuta.

        Miehellä on lupa valehdella jos henki on uhattu myöskin allahin kieltäminen on silloin sallittua. Tietääkseni missään muussa uskonnossa tuo ei ole sallittua.

        no,mistä tiedän että oma tapa muslimi valehtelee minulle.siis hän ei harrasta uskontoaan.olen kyllä saanut kiinni joskus valehtelusta,mutta hän ei myönnä.meillä on paljon väittelyjä asiasta,naisten asemasta ja yrittänyt päästä hänen ajatusmaailmaansa.nyt asumme eri maissa olosuhteiden pakosta.


      • Taqiyan Käyttöä
        totuus ei tulessa pala kirjoitti:

        On se totta mutta se koskee kaikkia ei muslimeita. Koraanissa on sellaisia jakeita. Ne on tulkittavissa monella tapaa.

        Jae puhuu että "sodassa" valehteleminen on sallittu (islam on sodassa kokoajan ei muslimi maiden kanssa). Valehtelu on sallittua jos se edistää islamin leviämistä. Muslimeilla on tarkoitus vallata koko mailma. Näitä videoita on netti pullollaan missä arvostetut sheikit ja imaamit julistava valehtulun hyötyä avioliitossa kuin muuallakin. Maissa missä muslimeita on alle 5%muslimit ovat rauhallisia heti kun tuo 5% ylittyy alkaa tulla vaatimuksia. Mitä korkeammaksi luvut käyvät sitä pahemmaksi alkaa homma menemään. Esim. Ghettoutuminen. Helsingissä muslimit ovat kokoajan hakeutumassa puotila-vuosaari alueelle. Osa näistä muslimeista ei tiedä mitä on tapahtumassa vaan heitä kehoitetaan muuttaamaan lähemmäksi ystäviään ja sukuaan. Kysymyksessä onkon aivan jotain muuta.

        Miehellä on lupa valehdella jos henki on uhattu myöskin allahin kieltäminen on silloin sallittua. Tietääkseni missään muussa uskonnossa tuo ei ole sallittua.

        Koraanin ja hadithien mukaan muslimilla esim: miehellä on lupa valehdella jos se on islamin edun mukaista tai muslimi miehen itsensä eduksi hyvä,tämä ei ole panettelua vaan ihan selvää tekstiä saa lukea muslimeiden omista kirjoituksista.

        Tässä taannoin katsoinkin erään muslimin video linkin youtubesta valid sheabot
        joka kertoi myös tästä valehtelu asiasta,muslimi valehtelee paljon vaimolleen ja on lupa valehdella.Joten ota nyt sitten selvää mikä on totta ja mikä ei ,kun mies avasee suunsa.Ja muuten toi valehtelukin jota ne saa käyttää etujensa mukaisesti on Al-taqiya kysykääs tytöt joskus miehiltänne tosta taqiyasta,et käyttääks ne sitä miten usein ja miten he sen sisältävät ton.


      • totuus ei tulessa pa
        vaimo6 kirjoitti:

        no,mistä tiedän että oma tapa muslimi valehtelee minulle.siis hän ei harrasta uskontoaan.olen kyllä saanut kiinni joskus valehtelusta,mutta hän ei myönnä.meillä on paljon väittelyjä asiasta,naisten asemasta ja yrittänyt päästä hänen ajatusmaailmaansa.nyt asumme eri maissa olosuhteiden pakosta.

        Et varmaksi voikaan tietää milloin hän valehtelee. Ehkäpä pitkän yhteis elon jälkeen...

        Islam suosii miestäja naista tuntuu kiroavan.
        Itse olen pidemmän aikaan tutkinut islamia ja on mielestäni kovin ristiriitainen.
        Laitan sinulle linkkiä mistä voit oppia islamista pääpiirteisesti ja mikäli se avartaa mieltäsi yhtään jatkat kenties asioiden tutkimista lisää.

        Toivottavasti et pahastu mutta tämä tulee kristityn suusta mutta minusta tämä on parhaimipia ohjelmia joissa käsitellään islamia.
        Tämä jakso käsittelee naisia:

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=18845


      • Anonyymi
        tahdon.asia kirjoitti:

        Niin voi olla kulttuuri tai sitten sattuu olemaan sellainen luonteeltaan,aika kontroloivia ja omistushaluisia ovat,mutta täytyy olla kovana alusta asti jos haluaa pitää normaalin vapautensa elämässään.Itse kun menevät ulos kahville muitten miesten kanssa,aikaa saattaa kulua,jos perään soittelee niin tämä on paha asia ja selittää että miehet ja naiset ovat erilaisia tai jotenkin ehkä se on se kulttuuriero..

        Mun puoliso on tosi ihana


      • Anonyymi

        Lastensuojeluun ilmoituksia.


      • Anonyymi
        seukkaus? kirjoitti:

        Mutta eihän muslimeiden tarvitsekaan seurusteluaikana olla uskollisia...sitä ollaan vasta avioliitossa. Koraanissa ei tietääkseni puhuta seurustelusta? Vapaita ollaan, kunnes naimisiin mennään...

        Kyl ne naimisissa ollessaankin pettää


      • Anonyymi
        324432 kirjoitti:

        "nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy."

        No ei tietenkään löydy, senhän nyt sanoo järkikin. Ei voi löytyä. Eikä löydy myöskään mistään muusta maasta tai miltään muulta planeetalta. Olet löytänyt universumin hienoimman miehen! Mutta älä vain tuo miestä Suomeen, sillä jos hän saisi Suomen kansalaisuuden, joutuisit sanomaan, että maailman paras mies on suomalainen! Siinä menisi fiilikset.

        Mulla on nettipoikaystävä tunisialainen, ei nähä livenä, jutellaan vaa netissä.


      • Anonyymi
        maizuuu kirjoitti:

        Minun poikaystäväni on tunisialainen. Mielestäni hän on kontrolloiva suomalaisiin verrattuna esim. ei hyväksy kavereita, jotka ovat poikia. Hän perusteli asian sillä, että hänen rakkaansa kuuluu vain hänelle eikä kenellekään muulle. Hän on myös hyvin herkkä ja pahoittaa mielensä todella helposti, mutta en ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi yhtä kohtelias, luotettava ja kultainen kuin hän. En ole vieläkään oikein tottunut tuohon kohteliaisuuteen (vaikka olemme olleet yhdessä jo melkein vuoden), se on niin ylenpalttista enkä myöskään siihen, että hänen mielestään hänen kuuluu hankkia minulle mitä vain ikinä haluan maan ja taivaan väliltä hinnalla millä hyvänsä, mutta itse en saisi ostaa hänelle edes lahjaa

        Mä luen sitten sun tarinan lopun Murha-infosta...


      • Anonyymi
        tuniswoman kirjoitti:

        Sorry, mutta sulla on hitusen väärä käsitys asiasta. Olen ollut 2 kertaa aviossa suomalaisen miehen kanssa ja molemmat pettivät niin paljon kuin ehtivät, mutta nyt olen asunut Tunisiassa vuoden paikallisen miehen kanssa ja niin hyvää ja hienoa miestä ei Suomesta löydy. Naimisiin mennään joulukuussa. Olen tosi onnellinen ja kukkia tulee melkein päivittäin ja aamiaset sänkyyn. Herranjestas, en ikinä saanut Suomimiehiltä tuollaista kohtelua :(

        Kaikki pettää. Ei riipu rodusta. Se on vaan valinta haluaako olla suhteessa vai vapaa. Itse valitsin olla vapaa,loppuelämäni. Kyl sitä seksiä saa irtonumeroilta ja jopa varatuista.


    • 5+3

      Kaverini mies on tunisialainen. Oikein mukava mies on, todella kohtelias ja tekee kotitöitä missä vaimonsakin. Saivat juuri lapsen ja ovat mielestäni ihana perhe:) Toivottavasti jatkossakin.

    • Kahahai

      Ystäväni oli naimisissa tällaisen kohteliaan tunisialaisen miehen kanssa, tulivat Suomeen. Heti tuli kuvioon tyttöystäviä. Mies alkoi hakata naista, teki hänen elämänsä helvetiksi, vei rahat, omaisuuden, nainen päätyi sairaalaan, ja oli ilman kotia.
      Mies siis sai lipun Eurooppaan, ja samalla tuhosi yhden naisen elämän kun hän niin sokeasti uskoi miestä.

      Mies on kait vieläkin Suomessa, kun hänen rikosrekisterinsä on täynnä, ja odotetaan oikeudenkäyntiä. Näin Suomen valtio hyyssää rikollisia, sen sijaan että lähettäisi heidät HETI pois maasta. Ystäväni pelkää vieläkin kulkea yksin kaupungilla, näitä miehen kavereita on on joka paikassa.

      tässä teille varoitus!

      • mariah1

        Mulla samanlainen elämäntarina.. Oikeuteen mennään vaikka erosta on jo muutamia vuosia.. Jotain vaan paljastui ja vanhat asiat nousee pintaan. En haluaisi mennä, mutta ei kai munkaan tarvitse kaikkea paskaa aina ja aina vaan hyväksyä??? ( emme olleet naimisissa )


      • mariyam1
        mariah1 kirjoitti:

        Mulla samanlainen elämäntarina.. Oikeuteen mennään vaikka erosta on jo muutamia vuosia.. Jotain vaan paljastui ja vanhat asiat nousee pintaan. En haluaisi mennä, mutta ei kai munkaan tarvitse kaikkea paskaa aina ja aina vaan hyväksyä??? ( emme olleet naimisissa )

        minäkään en ole naimisissa vaikka olen seurustellut n.3v.kaverini kanssa.Hän on köyhistä olista mutta työteliäästä hyvästä perheestä kuitenkin ja hän on myös itse työssä käyvä.Olen tvannut hänen perheensä.Äiti ja isä ovat eronneet silloin kun hän oli alle vuoden ikäinen,äiti löysi pian uuden miehen ja luonnollisesti kaverini jäi isovanhempien eli äidin vanhempien kasvatettavaksi.Hän pitää kaikintavoin huolta isoäidistään ja isoisä on kuollut.2 enoa asuu myös samassa talossa ja toisen enon vaimo myöskin.Isällä on uusi perhe samoin äidillä.Hän haluaisi kovasti muuttaa suomeen,en kuitenkaan ole valmis sellaiseen vielä tässä vaiheessa.käyn tapailemassa häntä useamman kerran vuodessa ja siloin asumme hotellissa toisella paikkakunnalla koska en halua asua sukulaisten nurkissa vaikka he niin toivoisivatkin.minä tietysti maksan hotellikulut tietäen paikallisen ansiotason siellä.Hän on hyvin kiltti hauska ja huumorintajuinen,meillä on hyvin vahva side toisiimme ja tunnemme olevamme sielunkumppaneita.Usein kuitenkin suurin tunteeni häntä kohtaan on sääli,ajattelen hänen vaikeaa lapsuuttaan,koulutkin joutui jättämään kesken kun ei ollut vaatteita ja kenkiä ja niihin ei vain ollut varaa.Muut oppilaat kulkivat siisteissä vaatteissa ja hän tunsi itsensä niin huonoksi että lopetti koulun kun ei iljennyt mennä sinne.tosin kävi myöhemmin 2v.ammattikoulun.tiedän ja tunnen hänet äärettömän hyvin mutta siltikin näitä palstoja lukiessa tulee ahdistunut olo ja mieli tekisi unohtaa kaikki.Ajatellaan että kaikki vain pettävät ja juoksevat rahanperässä.näinkin voi olla että useat vain haluavat hyötyä mutta ei sitäkään voi yleistää.Annan ajan kulua ja vuosien vieriä...jos tämä on todellista rakkautta se kestää nämä tuhannetkin kilometrit?


      • Anonyymi

        Mokkakikkeliä himoinnut horo voi syyttää vain itseään.


    • MiaMia72

      Olin naimisissa tunisialaisen miehen kanssa 20v ja kaikin puolin mukava mies, auttavainen, teki kotitöitä, hoiti lapsia ym. mutta juoksi naisissa jatkuvasti, joten siihen loppui meidän suhde kun lapset olivat sen verran isoja että erosin, lapset toki tapaavat isäänsä ja itse olen onnellisesti uudessa suhteessa. "Kaverit" olivat lähestulkoon aina muita naisia, en kiellä etteikö kavereittenkin kanssa vietetty paljon aikaa, se ei minua haitannut lainkaan. Joten jos jotain tiettyä yhteistä piirrettä haet heistä, en ole koskaan kuullut uskollisesta tunisialaisesta miehestä...hänen kaverinsakin pettivät vaimojaan, jotkut törkimykset jopa heidän omissa kodeissaan kun vaimo oli töissä...kuvottavaa....

      • ojvdsovs

        mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa? jos ei miellytä olla suhteessa ja siitä aiheutuu paljon ongelmia teille nii mitä te enää seurustelette sellasen miehen kanssa? kauheeta valitusta kun ei tee ite asialle mitään, pyh...


      • jjah1
        ojvdsovs kirjoitti:

        mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa? jos ei miellytä olla suhteessa ja siitä aiheutuu paljon ongelmia teille nii mitä te enää seurustelette sellasen miehen kanssa? kauheeta valitusta kun ei tee ite asialle mitään, pyh...

        tää palsta on sitä varten että just puretaa tunteit. negatiivisia tai positiivisia. Jos ei sua miellytä nii ei tarttee lukeekkaa mitä tapahtuu. kaikki tietäväinen


      • Lellityt

        En ymmärrä suomi naiset haluaa itse olla vapaita ja pitää ystävänään miehiä.mutta hänen poika ystävä ei saa kaveerata naisten kanssa .täällä suomessa ei ole ikinä tasa arvoa täällä on kasvatettu naisista vapaita lellittyjä räkä neniä naiset saa pettää hakata miestä ja vonkaa kyrpää.yn.valittaa joka ikisestä asiasta puhuvat pahaa niin paljon toisista kuin jaksaa.mutta miehillä täällä ei sanan valtaa.siksi suomalaiset ovat kääntäneet niin että tunisiassa naisen asema huono.kun joutuu tekee vähän koti töitä ja ei saa huorata niin kuon ovat tottuneet siihen lelli pentuna olemiseen jo pienestä pitäen:-(


    • dikdidi,,

      etkö lukenut et aika monikin oli kerrottu kokemuksesta.eikä siis ole suhteesa enään tyyliin opittu kantapään kautta.

      • Anonyymi

        Nyt ovat saastuneita visvapilluja, tunisialaisten lampaiden zoonoosit kukkii v


    • Taiah

      Olen ollut naimisissa tunisialaisen mieheni kanssa 2,5v, meillä on kaksi lasta. Seurustelimme vuoden päivät ennen naimisiinmenoa ja sillä aikaa tutustuimme toisiimme, koska onhan se kiva tuntea toinen ja tietää mitä asioita toinen pitää elämässään tärkeinä. Joten mitään yllätyksiä ei ainakaan minulle tullut naimisiinmenon jälkeen. Isänä mieheni on kyllä tiukka, mutta en koe sitä huonona asiana...eikä hän kylläkään fyysisesti kurita lapsia.
      Kotityöt hoidan minä, siivouksen ja ruoanlaiton, kun miehelleni jää sitten korjailut ja asennukset mitä eteen tulee. Sopii minulle..
      Ei ole mikään kotona nyhvöttäjä, vaan viettää paljon aikaa ulkona kahvilla, mutta niin teen minäkin. Olen hyvin sosiaalinen ja minulla on paljon kavereita, joita näen ja joiden kanssa kahvitellaan. Ei ole ollut mitään syytä epäillä hänen uskollisuuttaan, eihän ketään voi kellon ympäri vahtia, muttei mitään merkkejäkään pettämisestä ole ollut.
      Soittelee enemmän minun perääni, kuin minä hänen ja monesti kyseleekin että miksen koskaan soita. Tiedän kenen kanssa hän on ja missä menee ja siihen luotan.
      On minulla myös miespuolisia ystäviä, ja miehelleni olen esitellyt kaikki ja hän on heihin tutustunut jotta vältyttäisiin väärinkäsityksiltä.
      Ulkona en juoksentele bailaamassa, mikä on lähinnä oma päätökseni, koska minulla on hyvä olla pienten lastemme kanssa kotona...en kaipaa mitään baarissa hillumista tai sekoilua ulkona...mutta eipä sitä tee miehenikään.
      Hyvin on äkkipikainen, suuttuu nopeasti ja monesti ehkä pikkuasioista, mutta toisaalta myös laantuu nopeasti eikä jää miettimään riitoja jälkeenpäin.
      Mitähän muuta?

      • tunisiawoman

        Hei! Kiva lukea sun tarina, koska mulla on tunisialainen vävy ja tunisialainen miesystävä. Olen ollut 2 kertaa aviossa ja molemmat miehet pettivät niin paljon kuin ehtivät. Olen seurustellut n. vuoden tunisialaisen kanssa ja asunut siellä useita kuukausia. Ei mitään pettämisiä, örvellyksiä eikä muutakaan. Maailman ihanin mies ja kohtelee minua niinkuin nainen haluaa. Kumpikaan Suomimies ei yltänyt näihin saaavutuksiin. Ja lisäksi vielä, että vävy on mahtavan hieno mies!


      • Anonyymi

        Kuulostaa alhaisen äo:n omaavalta pitsanpaistajalta


    • 9+12

      "Olen seurustellut n. vuoden tunisialaisen kanssa ja asunut siellä useita kuukausia."

      Toisessa viestissäsi kerrot, että olet asunut tunisiassa vuoden. Etkö tiedä, kuinka kauan olet asunut tunisiassa? Oletko ehkä vain surullinen provoilija vai oletko pössytellyt liikaa tunisialaista vesipiippua? Mutta se on sentään upeaa, että vävykin on suorastaan mahtavan hieno mies, olipa hän kuviteltu tai todellinen. Tarkoittaako tämä sitä, että todellinen/kuvitteellinen tyttäresikin asuu Tunisiassa ja mennyt naimisiin paikallisen miehen kanssa? Et sentään suomalaista vävyä kehuisi?

      • zimt

        Tunisiawoman, onko sinulla menneet puurot ja vellit sekaisin, kaikesta päätellen, hehee.
        Mutta ihana juttu, että sinulla on niin hyvät kokemukset hienoista tunisialaisista miehistä. Minulla on valitettavasti niin huono kokemus, että en edes halua siitä kertoa, olen kyllä jo toipunut niin fyysisesti kuin psyykisestikin.


      • elämä on
        zimt kirjoitti:

        Tunisiawoman, onko sinulla menneet puurot ja vellit sekaisin, kaikesta päätellen, hehee.
        Mutta ihana juttu, että sinulla on niin hyvät kokemukset hienoista tunisialaisista miehistä. Minulla on valitettavasti niin huono kokemus, että en edes halua siitä kertoa, olen kyllä jo toipunut niin fyysisesti kuin psyykisestikin.

        Hei jaksaisitko kuitenkin jakaa tarinasi,haluaisin kuulla sen ja ymmärräm jos et halua tai jaksa jakaa sitä,mutta kiitos kuitenkin


    • booh

      masumah: tarinasi kuulostaa liiankin tutulta:(

    • missing tunisia

      Olemme seurustelleet vuodesta 2010, menimme naimisiin viime kesänä, asuin miehen kanssa puoli vuotta Tunisiassa ja lokakuussa tulimme yhdessä Suomeen. Ja en voi sanoa muuta kuin, että en IKINÄ ottaisi suomalaista miestä. Mies tekee kotitöitä ja ruokaa, auttavainen, haluaa kiinni yhteiskuntaan, perhekeskeinen, hyvä lasten kanssa, kehuu ja kannustaa minua, ei TODELLAKAAN katsele muita naisia tai juokse ympäri kaupunkia, hän ei halua tutustua lainkaan tunisialaisiin Suomessa (koska valitettavasti suurin osa on sellaisia kuin tässä keskustelussakin on kerrottu), kaikin puolin maailman ihanin mies. Huonoja puolia jos täytyy sanoa, niin suuttuu nopeasti, mutta leppyy nopeammin kuin minä, ei hyväksy miespuolisia ystäviä (ei mulla kyllä niitä ookkaan), välillä turhan tiukka puhetyyli ja soittelee paljon perään missä milloinkin olen menossa. En vain ole tottunut siihen, että aina ilmoittelen missä olen. Täytyy vain erottaa ne ruusut perunamaan kukkasista :)

      • 21321

        "Ja en voi sanoa muuta kuin, että en IKINÄ ottaisi suomalaista miestä"

        Muuten hyvä viesti, mutta yllä oleva lause pilasi sen. Miten se liittyy yleisesti suomalaisiin miehiin, että sinulla on hyvä, tunisialainen mies? Et varmaan ottaisi tunisialaista tai minkään muunkaan maalaista miestä.


      • todellisuus

        Olette vasta pari kk olleet suomessa? Pettymykseksesi voin sanoa että tämä on vain alkuintoilua ja mies pistää parastaan! Usko pois, kyllä ne oman maalaiset(vaikka ovatkin roskasakkia) tulevat jonkin ajan päästä tärkeiksi, viimeistään silloin kuin mies tajuaa millainen paikka suomi on! Ei olekkaan helppoa saada töitä tai edes koulupaikkaa, mitään tekemistä ei ole yms... Viimeistään siinä vaiheessa ne roskasakitkin ovat kultaakin kalliimpia kun ensimmäiset matsit teidän välillä tulevat! Mies tajuaa ettei hänellä ole mitään eikä ketään minne mennä! Ja tunisialainen mies ei suomalaisia kavereita ota! Ja uskopois, myös tuo kodinhoito/kokkailu on alkuhuumaa joka kestää max. 1vuoden!

        En väitä että miehesi paha olisi
        Mutta nuo ylistyskommentit ovat suoraan kun minun suustani 6v sitten! Ja kuinka kaikki on muuttunut siitä.... Rakastamme edelleen toisiamme ja olemme suht onnellisia, mies ei juoksentele pahemmin baareissa tai tee muutenkaan mitään mistä pitäisi olla huolissaan.. mutta niin se vaan todellisuus ja arki iskivät häntäkin naamaan ja lähes kaikki ne alkuhuuman "lupaukset" ovat kadonneet.

        Nauti siis tästä ekasta
        Vuodesta, äläkä maalaile kovin suuria linnoja tulevaisuutta varten
        Ettei joudu kovin korkealta tipahtamaan!


      • todellisuus
        todellisuus kirjoitti:

        Olette vasta pari kk olleet suomessa? Pettymykseksesi voin sanoa että tämä on vain alkuintoilua ja mies pistää parastaan! Usko pois, kyllä ne oman maalaiset(vaikka ovatkin roskasakkia) tulevat jonkin ajan päästä tärkeiksi, viimeistään silloin kuin mies tajuaa millainen paikka suomi on! Ei olekkaan helppoa saada töitä tai edes koulupaikkaa, mitään tekemistä ei ole yms... Viimeistään siinä vaiheessa ne roskasakitkin ovat kultaakin kalliimpia kun ensimmäiset matsit teidän välillä tulevat! Mies tajuaa ettei hänellä ole mitään eikä ketään minne mennä! Ja tunisialainen mies ei suomalaisia kavereita ota! Ja uskopois, myös tuo kodinhoito/kokkailu on alkuhuumaa joka kestää max. 1vuoden!

        En väitä että miehesi paha olisi
        Mutta nuo ylistyskommentit ovat suoraan kun minun suustani 6v sitten! Ja kuinka kaikki on muuttunut siitä.... Rakastamme edelleen toisiamme ja olemme suht onnellisia, mies ei juoksentele pahemmin baareissa tai tee muutenkaan mitään mistä pitäisi olla huolissaan.. mutta niin se vaan todellisuus ja arki iskivät häntäkin naamaan ja lähes kaikki ne alkuhuuman "lupaukset" ovat kadonneet.

        Nauti siis tästä ekasta
        Vuodesta, äläkä maalaile kovin suuria linnoja tulevaisuutta varten
        Ettei joudu kovin korkealta tipahtamaan!

        Ja vielä lisäyksenä, jos mies olisi juuri noin täydellinen kun kerrot, olisi hänellä riittänyt ottajia tunisiassakin ja perhekeskeinen tunisialainen mies EI KOSKAAN lähtisi näin kauaksi äidistään, jos ei olisi pakko! Ja valitettavasti se pakko liittyy yleensä rahan ansaitsemiseen! Tunisialaiset harvemmin muutenkaan naivat rakkaudesta, joten säästä itseäsi ja älä ajattele että sinunkaan mies sinua rakkaudesta nai!
        En sano että mies käyttäisi sinua hyväkseen tai eroaisi heti paperit saatuaan, ei välttämättä. Miksi he lähtisivät jos vaimon kanssa asiat ok? Rakkaus ei tunisialaisille ole niin tärkeää, vaan yhteen mennään ja yhdessö pysytään pienistäkin syistä!


      • missing tunisia
        todellisuus kirjoitti:

        Ja vielä lisäyksenä, jos mies olisi juuri noin täydellinen kun kerrot, olisi hänellä riittänyt ottajia tunisiassakin ja perhekeskeinen tunisialainen mies EI KOSKAAN lähtisi näin kauaksi äidistään, jos ei olisi pakko! Ja valitettavasti se pakko liittyy yleensä rahan ansaitsemiseen! Tunisialaiset harvemmin muutenkaan naivat rakkaudesta, joten säästä itseäsi ja älä ajattele että sinunkaan mies sinua rakkaudesta nai!
        En sano että mies käyttäisi sinua hyväkseen tai eroaisi heti paperit saatuaan, ei välttämättä. Miksi he lähtisivät jos vaimon kanssa asiat ok? Rakkaus ei tunisialaisille ole niin tärkeää, vaan yhteen mennään ja yhdessö pysytään pienistäkin syistä!

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.


      • voi voi la..
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        Samat sanat ei voi kun nauraa HAHA haahaa .....


      • 4+8
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        "He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu!"

        Kamalaa, että rankaiset hienoa tunisialaista miestäsi itselläsi. Eikö olisi reilua kertoa hänelle, että olet suomalainen ja antaa hänen etsiä itselleen vähän tasokkaampi nainen?


      • tunisialainen
        todellisuus kirjoitti:

        Ja vielä lisäyksenä, jos mies olisi juuri noin täydellinen kun kerrot, olisi hänellä riittänyt ottajia tunisiassakin ja perhekeskeinen tunisialainen mies EI KOSKAAN lähtisi näin kauaksi äidistään, jos ei olisi pakko! Ja valitettavasti se pakko liittyy yleensä rahan ansaitsemiseen! Tunisialaiset harvemmin muutenkaan naivat rakkaudesta, joten säästä itseäsi ja älä ajattele että sinunkaan mies sinua rakkaudesta nai!
        En sano että mies käyttäisi sinua hyväkseen tai eroaisi heti paperit saatuaan, ei välttämättä. Miksi he lähtisivät jos vaimon kanssa asiat ok? Rakkaus ei tunisialaisille ole niin tärkeää, vaan yhteen mennään ja yhdessö pysytään pienistäkin syistä!

        Minun mieheni ainakin rakastaa minua ja ikävöi kovasti...olemme naimisissa,mutta hänet lähetettiin kotimaahansa....olen käynyt hänen luonaan,kun hän ei voi tulla tänne maahantulo kieltoa jäljellä ja ei saanut oleskelulupaa.Mutta sanoi että olen hänen ensimmäinen ja viimeinen vaimo,ei ikinä jätä minua,vaimoaan.Huolehtivainen on ja myöskin aika omistava,kontroloi myös,mutta olen oppinut jo tähän elämään.


      • Todellisuus
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        4paria? vaude :D
        Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)

        En sanonut missään tapauksessa että mieheni olisi paskaläjä, päin vastoin, on varmasti yksi hienoimmista tunisialaisista miehistä suomessa(ei ole siis pelkästään minun mielipiteeni), en todellakaan ole kateellinen mistään vaan tiedän kuinka näissä jutuissa käy ja siksi "varoittelen" teitä naisia jotka kuljette vielä pää pilvissä.

        Ja mitä tulee tähän koulupaikan tai työn saamiseen, niin miehelläni ei ollut asiassa mitään ongelmia vaan on suorittanut jo suomessakin korkeakoulututkinnon(aloitti sen 3kk maahan saapumisensa jälkeen) ja on sen avulla työllistynyt hyvä tuloiseen työhön.
        Sanani olivat vain kokemuksesta mitä olen tunisialaisten keskuudessa kokenut.


        Saanko kysyä oletko tavannut miehesi lomalla tunisiassa vai kenties netissä? jos jompikumpi näistä pitää paikkansa, niin olet oikeassa, rakkaudestahan toki miehesi on sinut nainut ;)

        En voi sanoa tuntevani KAIKKIA tunisialaisia mutta koko pienen ikäni (olen alle 30v) kun olen heidän kanssaan pyörinyt(kavereina) ja nähnyt elämää tunisiassakin niin voin sanoa että yhden käden sormilla ovat tunisialaiset suomessa laskettavissa, jotka olisivat oikeasti rakkaudesta tänne maahan tullut, ilman takaajatuksia tai hyötymistarkoituksia.

        Tiedän ettet usko kirjoituksiani mutta toivon että muistat tekstini kun tämä todellisuus sinun eteesi tulee.


      • todellisuus
        Todellisuus kirjoitti:

        4paria? vaude :D
        Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)

        En sanonut missään tapauksessa että mieheni olisi paskaläjä, päin vastoin, on varmasti yksi hienoimmista tunisialaisista miehistä suomessa(ei ole siis pelkästään minun mielipiteeni), en todellakaan ole kateellinen mistään vaan tiedän kuinka näissä jutuissa käy ja siksi "varoittelen" teitä naisia jotka kuljette vielä pää pilvissä.

        Ja mitä tulee tähän koulupaikan tai työn saamiseen, niin miehelläni ei ollut asiassa mitään ongelmia vaan on suorittanut jo suomessakin korkeakoulututkinnon(aloitti sen 3kk maahan saapumisensa jälkeen) ja on sen avulla työllistynyt hyvä tuloiseen työhön.
        Sanani olivat vain kokemuksesta mitä olen tunisialaisten keskuudessa kokenut.


        Saanko kysyä oletko tavannut miehesi lomalla tunisiassa vai kenties netissä? jos jompikumpi näistä pitää paikkansa, niin olet oikeassa, rakkaudestahan toki miehesi on sinut nainut ;)

        En voi sanoa tuntevani KAIKKIA tunisialaisia mutta koko pienen ikäni (olen alle 30v) kun olen heidän kanssaan pyörinyt(kavereina) ja nähnyt elämää tunisiassakin niin voin sanoa että yhden käden sormilla ovat tunisialaiset suomessa laskettavissa, jotka olisivat oikeasti rakkaudesta tänne maahan tullut, ilman takaajatuksia tai hyötymistarkoituksia.

        Tiedän ettet usko kirjoituksiani mutta toivon että muistat tekstini kun tämä todellisuus sinun eteesi tulee.

        Ja vielä lisäyksenä, jos asutte etelä suomessa, pystyn todella helposti selvittämään kuka olet ja kenen kanssa olet naimisissa ja täten myös selvittämään mitkä ovat miehesi oikeat tarkoitusperät...

        ja mitä suomalaisiin kavereihin tulee, niin, usko pois, yksikään tunisialainen ei ota suomalaista muuta kun "kaveriksi", tunisialainen mies ei koskaan tule ottamaan suomalaista sydän ystäväksi ja se heille on tärkeää, eli siis että omaavat jonkun jolle puhua asioista omalla kielellään ja joka ymmärtää täysin mitä hän kokee, tässä astuu kuvaan oman maalaiset kaverit ja jos miehellä ei näiden kanssa klikkaa yhteen, masentuu ja ahdistuu hän entisestään ja tajuaa kuinka yksin hän maassa loppujen lopuksi on!
        Vaikka te pikkuvaimot kuinka haluatte kuvitella että te riitätte miehellenne, niin se ei vain ole totta.

        Ja lausett tunsialaisten naisten rumuudesta, miehesi mielestä, kertoo kanssa jo minulle paljon... Uskomatonta miten te naiset otatte näiden miesten sanoja näin tosissanne.


      • Daniela6
        Todellisuus kirjoitti:

        4paria? vaude :D
        Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)

        En sanonut missään tapauksessa että mieheni olisi paskaläjä, päin vastoin, on varmasti yksi hienoimmista tunisialaisista miehistä suomessa(ei ole siis pelkästään minun mielipiteeni), en todellakaan ole kateellinen mistään vaan tiedän kuinka näissä jutuissa käy ja siksi "varoittelen" teitä naisia jotka kuljette vielä pää pilvissä.

        Ja mitä tulee tähän koulupaikan tai työn saamiseen, niin miehelläni ei ollut asiassa mitään ongelmia vaan on suorittanut jo suomessakin korkeakoulututkinnon(aloitti sen 3kk maahan saapumisensa jälkeen) ja on sen avulla työllistynyt hyvä tuloiseen työhön.
        Sanani olivat vain kokemuksesta mitä olen tunisialaisten keskuudessa kokenut.


        Saanko kysyä oletko tavannut miehesi lomalla tunisiassa vai kenties netissä? jos jompikumpi näistä pitää paikkansa, niin olet oikeassa, rakkaudestahan toki miehesi on sinut nainut ;)

        En voi sanoa tuntevani KAIKKIA tunisialaisia mutta koko pienen ikäni (olen alle 30v) kun olen heidän kanssaan pyörinyt(kavereina) ja nähnyt elämää tunisiassakin niin voin sanoa että yhden käden sormilla ovat tunisialaiset suomessa laskettavissa, jotka olisivat oikeasti rakkaudesta tänne maahan tullut, ilman takaajatuksia tai hyötymistarkoituksia.

        Tiedän ettet usko kirjoituksiani mutta toivon että muistat tekstini kun tämä todellisuus sinun eteesi tulee.

        moitunnetko mahdolisesti E A B alkavaa....2010 -2011 etelä suomessa ileimesti ollut espoo-kauniainen-helsinki sektorilla....


      • lue kaikki läpi
        tunisialainen kirjoitti:

        Minun mieheni ainakin rakastaa minua ja ikävöi kovasti...olemme naimisissa,mutta hänet lähetettiin kotimaahansa....olen käynyt hänen luonaan,kun hän ei voi tulla tänne maahantulo kieltoa jäljellä ja ei saanut oleskelulupaa.Mutta sanoi että olen hänen ensimmäinen ja viimeinen vaimo,ei ikinä jätä minua,vaimoaan.Huolehtivainen on ja myöskin aika omistava,kontroloi myös,mutta olen oppinut jo tähän elämään.

        "Mutta sanoi että ole hänen ensimmäinen ja viimeinen vaimo ,ei ikinä jätä minua,vaimoaan."Tällästä lapsellista huttupaskaako kuunteletko aikuiselta mieheltä. Näitä lapsellisia rakkaus höpinöitä, se sulle syöttää niin kauan kunnes pääsee suomeen. -Kaikista kirjoittamistasi viesteistä paistaa läpi miten olet kusetettava hölmö.


      • Daniela6
        todellisuus kirjoitti:

        Ja vielä lisäyksenä, jos asutte etelä suomessa, pystyn todella helposti selvittämään kuka olet ja kenen kanssa olet naimisissa ja täten myös selvittämään mitkä ovat miehesi oikeat tarkoitusperät...

        ja mitä suomalaisiin kavereihin tulee, niin, usko pois, yksikään tunisialainen ei ota suomalaista muuta kun "kaveriksi", tunisialainen mies ei koskaan tule ottamaan suomalaista sydän ystäväksi ja se heille on tärkeää, eli siis että omaavat jonkun jolle puhua asioista omalla kielellään ja joka ymmärtää täysin mitä hän kokee, tässä astuu kuvaan oman maalaiset kaverit ja jos miehellä ei näiden kanssa klikkaa yhteen, masentuu ja ahdistuu hän entisestään ja tajuaa kuinka yksin hän maassa loppujen lopuksi on!
        Vaikka te pikkuvaimot kuinka haluatte kuvitella että te riitätte miehellenne, niin se ei vain ole totta.

        Ja lausett tunsialaisten naisten rumuudesta, miehesi mielestä, kertoo kanssa jo minulle paljon... Uskomatonta miten te naiset otatte näiden miesten sanoja näin tosissanne.

        hei todellisuus onko sulla sähköpostii,vois keskustella yksityisesti


      • Daniela6
        todellisuus kirjoitti:

        Ja vielä lisäyksenä, jos asutte etelä suomessa, pystyn todella helposti selvittämään kuka olet ja kenen kanssa olet naimisissa ja täten myös selvittämään mitkä ovat miehesi oikeat tarkoitusperät...

        ja mitä suomalaisiin kavereihin tulee, niin, usko pois, yksikään tunisialainen ei ota suomalaista muuta kun "kaveriksi", tunisialainen mies ei koskaan tule ottamaan suomalaista sydän ystäväksi ja se heille on tärkeää, eli siis että omaavat jonkun jolle puhua asioista omalla kielellään ja joka ymmärtää täysin mitä hän kokee, tässä astuu kuvaan oman maalaiset kaverit ja jos miehellä ei näiden kanssa klikkaa yhteen, masentuu ja ahdistuu hän entisestään ja tajuaa kuinka yksin hän maassa loppujen lopuksi on!
        Vaikka te pikkuvaimot kuinka haluatte kuvitella että te riitätte miehellenne, niin se ei vain ole totta.

        Ja lausett tunsialaisten naisten rumuudesta, miehesi mielestä, kertoo kanssa jo minulle paljon... Uskomatonta miten te naiset otatte näiden miesten sanoja näin tosissanne.

        Hei.todellisuus voitko kertoa näistä tuntemistasi henkilöistä jotain vaikka yleisesti täällä..miten häikäilettömästi he käyttävät naisia oman etunsa ajamiseen ja muuten millasta elämää viettävät...


      • todellisuus
        Daniela6 kirjoitti:

        Hei.todellisuus voitko kertoa näistä tuntemistasi henkilöistä jotain vaikka yleisesti täällä..miten häikäilettömästi he käyttävät naisia oman etunsa ajamiseen ja muuten millasta elämää viettävät...

        no eräskin tunisialais herra, asustelee helsingissä, naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja heillä tytär. pettää vaimoaan minkä kerkeää... vie naisia kotiin kun nainen lapsen kanssa reissussa ja oli jopa "kihloissa" 17v nuoren tyttelin kanssa, siis kun oli jo naimisissa vaimonsa kanssa...

        Eräs toinen herra keravalta... no ei siitä sen enepää, ihmeetelen vain miten vaimot ei ihmettele näiden miesten yöllisiä poissa oloja? tai sitten ovat vain yö töissä niin kun erään toisen herran....

        näitä esimerkkejä olisi vaikka mitenkä paljon...

        Jos haluat kysellä jostakin henkilöstä jotain, niin anna vaikka s-posti osoitteesti tai jotain.. omaani en tänne anna!


      • Daniela6
        todellisuus kirjoitti:

        no eräskin tunisialais herra, asustelee helsingissä, naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja heillä tytär. pettää vaimoaan minkä kerkeää... vie naisia kotiin kun nainen lapsen kanssa reissussa ja oli jopa "kihloissa" 17v nuoren tyttelin kanssa, siis kun oli jo naimisissa vaimonsa kanssa...

        Eräs toinen herra keravalta... no ei siitä sen enepää, ihmeetelen vain miten vaimot ei ihmettele näiden miesten yöllisiä poissa oloja? tai sitten ovat vain yö töissä niin kun erään toisen herran....

        näitä esimerkkejä olisi vaikka mitenkä paljon...

        Jos haluat kysellä jostakin henkilöstä jotain, niin anna vaikka s-posti osoitteesti tai jotain.. omaani en tänne anna!

        [email protected] laita tohon.


      • Tunisialaiset naiset
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        Rumia? Eikä ole,mitä itse olen siellä käynyt niin kaikkea muuta,mykistävän kauniita nappisilmiä valtaosa.


      • tnafsh
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        Voi taivahan vallat tuota vuodatustasi, " tunisialaiset naiset eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta " jne....tuo on ihan silkkaa puppua, tuolla lailla sai mies sinut uskomaan olevasi jotain aivan ihmeellistä tunisialaisin naisiin verrattuna. Ja olethan sinä, kun uskot miehen valheisiin, sillä sitähän tuo panettelu vaan on, sinuun upposi kuin veitsi kuumaan voihin.
        Voi tyttö raasu, kantapään kautta on näköjään sinunkin opittava elämän raadollisuus.
        Olet selvästikin aika, no en sano, olkoon.


      • tnafsh
        tnafsh kirjoitti:

        Voi taivahan vallat tuota vuodatustasi, " tunisialaiset naiset eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta " jne....tuo on ihan silkkaa puppua, tuolla lailla sai mies sinut uskomaan olevasi jotain aivan ihmeellistä tunisialaisin naisiin verrattuna. Ja olethan sinä, kun uskot miehen valheisiin, sillä sitähän tuo panettelu vaan on, sinuun upposi kuin veitsi kuumaan voihin.
        Voi tyttö raasu, kantapään kautta on näköjään sinunkin opittava elämän raadollisuus.
        Olet selvästikin aika, no en sano, olkoon.

        Tämä oli tarkoitettu " missing tunisia" :lle


      • Daniela6
        todellisuus kirjoitti:

        no eräskin tunisialais herra, asustelee helsingissä, naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja heillä tytär. pettää vaimoaan minkä kerkeää... vie naisia kotiin kun nainen lapsen kanssa reissussa ja oli jopa "kihloissa" 17v nuoren tyttelin kanssa, siis kun oli jo naimisissa vaimonsa kanssa...

        Eräs toinen herra keravalta... no ei siitä sen enepää, ihmeetelen vain miten vaimot ei ihmettele näiden miesten yöllisiä poissa oloja? tai sitten ovat vain yö töissä niin kun erään toisen herran....

        näitä esimerkkejä olisi vaikka mitenkä paljon...

        Jos haluat kysellä jostakin henkilöstä jotain, niin anna vaikka s-posti osoitteesti tai jotain.. omaani en tänne anna!

        Hei todellisus laita viestiä,jos vaik ois tuttu käytti E alkavaa suomalaista kutsuma nimeä ja oli etelä-suomessa 2010-2011 keväällä.espoo-kauniainen-helsinki akselilla asustellut. [email protected]


      • Erillaisia ihmisiä
        tnafsh kirjoitti:

        Voi taivahan vallat tuota vuodatustasi, " tunisialaiset naiset eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta " jne....tuo on ihan silkkaa puppua, tuolla lailla sai mies sinut uskomaan olevasi jotain aivan ihmeellistä tunisialaisin naisiin verrattuna. Ja olethan sinä, kun uskot miehen valheisiin, sillä sitähän tuo panettelu vaan on, sinuun upposi kuin veitsi kuumaan voihin.
        Voi tyttö raasu, kantapään kautta on näköjään sinunkin opittava elämän raadollisuus.
        Olet selvästikin aika, no en sano, olkoon.

        No rakkaudestakin voi olla montaa mieltä,en yleistä kaikkia Tunisialaisia naisia
        mutta omaan ystävä piiriini kuuluu yksi Tunisialainen nainen joka tuli Suomeen ja ensi alkuun sanoo ei ikinä halua pysyvästi jäädä tänne jne..puhumattakaan,että ottaisi Eurooppalaista miestä itsellensä.Vain muslimimiehet tai romanit(suomen) kelpuutti listaansa no ei sinänsä asian pointti,mutta nyttemmin kertoo,että aikoo olla täällä(suomessa) niin kauan,kun rahaa tulee,sossusta tai kelasta ja sitten lähtee takaisin Tunisiaan jossa kihlattunsa odottaa.Joten kyllä minä ainakin olen saanut vaikutelman hänestä,että raha merkitsee aika paljon.


      • hmmnm
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        moikka, mulla on tunisialainen poikaystävä ja haluisin mielelläni kuulla miten teillä menee nykyään, jos mahdollista. ollaan vasta puolisen vuotta oltu yhdessä eikä olla suunniteltu että hän muuttaisi tänne lähiaikoina, mutta tosiaan näitä tarinoita lukiessa tulee kaikenlaisia ajatuksia päähän vaikka itse tiedän että rakastetaan toisiamme. jos vaan pystyt, kertoisitko miten teillä nykyään menee yms? :) kaikkea hyvää!


      • habibi1
        hmmnm kirjoitti:

        moikka, mulla on tunisialainen poikaystävä ja haluisin mielelläni kuulla miten teillä menee nykyään, jos mahdollista. ollaan vasta puolisen vuotta oltu yhdessä eikä olla suunniteltu että hän muuttaisi tänne lähiaikoina, mutta tosiaan näitä tarinoita lukiessa tulee kaikenlaisia ajatuksia päähän vaikka itse tiedän että rakastetaan toisiamme. jos vaan pystyt, kertoisitko miten teillä nykyään menee yms? :) kaikkea hyvää!

        moi hmmnm....ootko netissä tavannu..fb..badoo jossain int..millainen on..oletko varma,ettei ole jo naimisissa,,odottaa pääsyä suomeen..missäpäin suomea asut..onko ihana,hurmaava lupaa paljon..oletko tavannut livenä matkustanut tunisiaan..tavannut hänen perhettä..ym...onko hän luotettava..olisi kiva jos voisit valottaa suhdettanne... no,kokemuksesta voin sanoa hyvä puhumaan manipuloi..lupaa paljon.kertoo tarinoita..rakkautta vannoo i love you forever..ja ym. mustsukkainen,kontroloi..suuttuu helposti..skypessäkö hoidatte suhdettanne..haasteita riittää ja luottaminen on vähän hankalaa..


      • missing tunisia
        tnafsh kirjoitti:

        Voi taivahan vallat tuota vuodatustasi, " tunisialaiset naiset eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta " jne....tuo on ihan silkkaa puppua, tuolla lailla sai mies sinut uskomaan olevasi jotain aivan ihmeellistä tunisialaisin naisiin verrattuna. Ja olethan sinä, kun uskot miehen valheisiin, sillä sitähän tuo panettelu vaan on, sinuun upposi kuin veitsi kuumaan voihin.
        Voi tyttö raasu, kantapään kautta on näköjään sinunkin opittava elämän raadollisuus.
        Olet selvästikin aika, no en sano, olkoon.

        No nyt tiedän olevani aivoton sontaläjä.


      • prinsess1
        lue kaikki läpi kirjoitti:

        "Mutta sanoi että ole hänen ensimmäinen ja viimeinen vaimo ,ei ikinä jätä minua,vaimoaan."Tällästä lapsellista huttupaskaako kuunteletko aikuiselta mieheltä. Näitä lapsellisia rakkaus höpinöitä, se sulle syöttää niin kauan kunnes pääsee suomeen. -Kaikista kirjoittamistasi viesteistä paistaa läpi miten olet kusetettava hölmö.

        onko rakkautta vai...ei jaksaako mies odottaa monta vuotta ilman rakkautta vai hyvä motiivi päästä parempaan elämään..siis kaikki vain teatteria...olen asunut hänen kotimaassaan perheensä kanssa..nähnyt elämän siellä..ainahan miettii,kun lukee täällä näitä ole-lupa vaimo juttuja..että kun lupa taskussa...sit otetaan omasta maasta tai vaihdetaan uuteen vaimoon.siinä se ottaako riskin vai luovuttaako...kukaan ei voi tietää tulevasta..


      • djfkdjfkdf
        Todellisuus kirjoitti:

        4paria? vaude :D
        Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)

        En sanonut missään tapauksessa että mieheni olisi paskaläjä, päin vastoin, on varmasti yksi hienoimmista tunisialaisista miehistä suomessa(ei ole siis pelkästään minun mielipiteeni), en todellakaan ole kateellinen mistään vaan tiedän kuinka näissä jutuissa käy ja siksi "varoittelen" teitä naisia jotka kuljette vielä pää pilvissä.

        Ja mitä tulee tähän koulupaikan tai työn saamiseen, niin miehelläni ei ollut asiassa mitään ongelmia vaan on suorittanut jo suomessakin korkeakoulututkinnon(aloitti sen 3kk maahan saapumisensa jälkeen) ja on sen avulla työllistynyt hyvä tuloiseen työhön.
        Sanani olivat vain kokemuksesta mitä olen tunisialaisten keskuudessa kokenut.


        Saanko kysyä oletko tavannut miehesi lomalla tunisiassa vai kenties netissä? jos jompikumpi näistä pitää paikkansa, niin olet oikeassa, rakkaudestahan toki miehesi on sinut nainut ;)

        En voi sanoa tuntevani KAIKKIA tunisialaisia mutta koko pienen ikäni (olen alle 30v) kun olen heidän kanssaan pyörinyt(kavereina) ja nähnyt elämää tunisiassakin niin voin sanoa että yhden käden sormilla ovat tunisialaiset suomessa laskettavissa, jotka olisivat oikeasti rakkaudesta tänne maahan tullut, ilman takaajatuksia tai hyötymistarkoituksia.

        Tiedän ettet usko kirjoituksiani mutta toivon että muistat tekstini kun tämä todellisuus sinun eteesi tulee.

        Yeah sure..toki sinun ja kaikkien teidän naisten miehet on juuri parhaita ja ihania ja työssä käypiä mut ne heidän maan miehensä ne niitä pahoja ja ilkeitä roistoja on
        hahahaha jokainen kehuu omaansa ja mukamas miehensä sanonut että maanmiehensä ovat niitä ilkeitä just joo.. olette noloja naisia ihan jokainen tässä ketjussa kirjoitteleva.


      • Vai niin
        todellisuus kirjoitti:

        no eräskin tunisialais herra, asustelee helsingissä, naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja heillä tytär. pettää vaimoaan minkä kerkeää... vie naisia kotiin kun nainen lapsen kanssa reissussa ja oli jopa "kihloissa" 17v nuoren tyttelin kanssa, siis kun oli jo naimisissa vaimonsa kanssa...

        Eräs toinen herra keravalta... no ei siitä sen enepää, ihmeetelen vain miten vaimot ei ihmettele näiden miesten yöllisiä poissa oloja? tai sitten ovat vain yö töissä niin kun erään toisen herran....

        näitä esimerkkejä olisi vaikka mitenkä paljon...

        Jos haluat kysellä jostakin henkilöstä jotain, niin anna vaikka s-posti osoitteesti tai jotain.. omaani en tänne anna!

        Voihan ne olla toisia vaimoja kuule. Muslimeilla voi olla enemmän kuin yksi vaimo.


      • Tounsia1985
        Todellisuus kirjoitti:

        4paria? vaude :D
        Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)

        En sanonut missään tapauksessa että mieheni olisi paskaläjä, päin vastoin, on varmasti yksi hienoimmista tunisialaisista miehistä suomessa(ei ole siis pelkästään minun mielipiteeni), en todellakaan ole kateellinen mistään vaan tiedän kuinka näissä jutuissa käy ja siksi "varoittelen" teitä naisia jotka kuljette vielä pää pilvissä.

        Ja mitä tulee tähän koulupaikan tai työn saamiseen, niin miehelläni ei ollut asiassa mitään ongelmia vaan on suorittanut jo suomessakin korkeakoulututkinnon(aloitti sen 3kk maahan saapumisensa jälkeen) ja on sen avulla työllistynyt hyvä tuloiseen työhön.
        Sanani olivat vain kokemuksesta mitä olen tunisialaisten keskuudessa kokenut.


        Saanko kysyä oletko tavannut miehesi lomalla tunisiassa vai kenties netissä? jos jompikumpi näistä pitää paikkansa, niin olet oikeassa, rakkaudestahan toki miehesi on sinut nainut ;)

        En voi sanoa tuntevani KAIKKIA tunisialaisia mutta koko pienen ikäni (olen alle 30v) kun olen heidän kanssaan pyörinyt(kavereina) ja nähnyt elämää tunisiassakin niin voin sanoa että yhden käden sormilla ovat tunisialaiset suomessa laskettavissa, jotka olisivat oikeasti rakkaudesta tänne maahan tullut, ilman takaajatuksia tai hyötymistarkoituksia.

        Tiedän ettet usko kirjoituksiani mutta toivon että muistat tekstini kun tämä todellisuus sinun eteesi tulee.

        "Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)"

        WOOOOOT????!!!! :D
        Miten ihmeessä kuvittelet TUNTEVASI 90% etelä- suomen tunisialaisista ???? Naurettava väite, kertakaikkiaan!!!! Mahtaakohan sinulla oikeasti olla mitään käsitystä kuinka paljon tunisialaisia täällä on ??? Voisin 100% varmuudella väittää että ET TUNNE edes 1% :) JA mikäköhän tietotoimisto kuvittelet olevasi, millä oikeudella kuvittelet voivasi laukoa "totuuksiasi" sinulle tuntemattomista ihmisistä? "Erittäin säälittävää ja katkeraa tekstiä sinulta, toivottavasti kukaan ei lähde mukaan tähän sun paskan heittoon ja ala kyselemään sinulta mitään "tietoja"... Ei ainakaan kukaan järkevä.


        " pystyn todella helposti selvittämään kuka olet ja kenen kanssa olet naimisissa ja täten myös selvittämään mitkä ovat miehesi oikeat tarkoitusperät.."

        HAHAHHHAAAAA, säälittävää tekstiä..... Olet naurettava.

        -GET A LIFE WOMAN!


      • Tounsia1985
        Daniela6 kirjoitti:

        Hei.todellisuus voitko kertoa näistä tuntemistasi henkilöistä jotain vaikka yleisesti täällä..miten häikäilettömästi he käyttävät naisia oman etunsa ajamiseen ja muuten millasta elämää viettävät...

        Älä lähde tuohon... Nimim. "Todellisuus" on lapsellinen, katkera ja häiriintynyt persoona, joka ei ainakaan hyvää kenellekään toivo.


      • kjkjhkjhk
        Tounsia1985 kirjoitti:

        "Voin sanoa että tunnen 90% etelä suomen tunisialaisista(jotka ovat olleet maassa ennen 2012) ja voisin kertoa paljonkin heidän touhuistaan heidän rakkaille vaimoille ;)"

        WOOOOOT????!!!! :D
        Miten ihmeessä kuvittelet TUNTEVASI 90% etelä- suomen tunisialaisista ???? Naurettava väite, kertakaikkiaan!!!! Mahtaakohan sinulla oikeasti olla mitään käsitystä kuinka paljon tunisialaisia täällä on ??? Voisin 100% varmuudella väittää että ET TUNNE edes 1% :) JA mikäköhän tietotoimisto kuvittelet olevasi, millä oikeudella kuvittelet voivasi laukoa "totuuksiasi" sinulle tuntemattomista ihmisistä? "Erittäin säälittävää ja katkeraa tekstiä sinulta, toivottavasti kukaan ei lähde mukaan tähän sun paskan heittoon ja ala kyselemään sinulta mitään "tietoja"... Ei ainakaan kukaan järkevä.


        " pystyn todella helposti selvittämään kuka olet ja kenen kanssa olet naimisissa ja täten myös selvittämään mitkä ovat miehesi oikeat tarkoitusperät.."

        HAHAHHHAAAAA, säälittävää tekstiä..... Olet naurettava.

        -GET A LIFE WOMAN!

        " Voisin 100% varmuudella väittää että ET TUNNE edes 1% "

        No suurin osa tunisialaisista näyttää olevan Uudenmaan läänin aluella
        (n. 150 vuonna 2011) joten toi alle 1% olis 1 henkilö :)


      • Anonyymi
        missing tunisia kirjoitti:

        en voi muuta kun nauraa hahah! 21321: En ottaisi suomalaista ihan omien kokemuksieni pohjalta. He ovat itsekkäistä, ero otetaan herkästi, arvomaailmat eivät kohtaa ja viina maistuu! Se on minun mieltymykseni, enkä edes pidä suomalaisia miehiä komeina.

        todellisuus: Ensinnäkin mieheni on jo koulussa ja etsii kokoajan töitä, hänellä on jo itse hankkimiaan SUOMALAISIA miehiä kavereinaan, hän ei halunnut tunisialaista naista, koska he eivät tiedä mitään rakkaudesta, he välittävät ainoastaan rahasta ja ovat hänen mielestään rumia :D Sinä ilmeisesti tunnet kaikki tunisialaiset? Jos sinun tapaamasi mies oli paskaläjä, niin eipä kannata alkaa yleistämään kun et meitä tunne. Taitaa olla viesti vaan kateellisen panettelua, koska sinun pettymyksesi ja minun onnekseni, me olemme menneet naimisiin rakkaudesta. Niin ja vielä lisäyksenä, että meitä on aika paljon muitekin.. Tunnen 4 samanlaista pariskuntaa kun mekin, molemmat nuoria ja rakkaudesta yhdessä moooonta vuotta ennen naimisiinmenoa.

        Sun kaltaisen siiderivalaan siittänyt suomimies ei varmaan ollutkaan komea, mutta puhu vain faijastas/veljistäs yms. muista sukulaisistasi kun haukut suomalaisia miehiä. Mun puoliso on komea suomalainen viikinki-tyyppi, kuten meidän pojatkin. Pysy sä vain siellä Tunisiassa niiden vääräjalkaisten kippuranenien yhteishyvänä.


      • Anonyymi
        Daniela6 kirjoitti:

        Hei todellisus laita viestiä,jos vaik ois tuttu käytti E alkavaa suomalaista kutsuma nimeä ja oli etelä-suomessa 2010-2011 keväällä.espoo-kauniainen-helsinki akselilla asustellut. [email protected]

        Ainakin yks ählypedari tunnetaan nimellä Eno.


    • Tunish Wife

      Minulla myös Tunisialainen Aviomies.......ihana,huolehtivainen,rakastava,parempaa en voisi toivoa..

      • vaimo myöskin

        Saanko kysyä mitä kieltä tai mitä tunish tarkoittaa?? :D


    • q3we4r56t7y8u9i0o

      tunisialaisen vaimona on erittäin mielenkiintoista lukea näitä juttuja, tosin paljon saa jättää omaan arvoonsa :)

      • NUORI tun vaimo

        Jep, ei voi muuta sanoa kun, että tämän palstan ovat vallanneet 40 karkeroituneet akat, jotka ovat menneet naimisiin nuoren tunisialaisen kanssa... no miksköhän ne käy baareissa ja pettää? Harmi, että täällä ei voida asiallisesti käydä keskusteluja ja uskoa siihen, että kaikkien elämä ei tule menemään samalla tavalla...


    • Natuski

      Olen kyl ihan täys tunisialaista miestä, kiitos ja näkemiin.

    • itä-helsinki

      Mä ainaki haluisin tietää pettääkö helsingistä porvooseen töihin menevä tunisialais mies vaimoaan? :)

      • tuulen viemää

        Kyllä tunisialainen on parempi kuin turkkilainen, ehdottomasti! Syvä kokeneen ääni kertoo tämän. Siis kokemusta on molemmista (selvennykseksi - asumisesta ja yhdessäolosta).
        Kaikki haluaa tietää kuka pettää ja ketä?! Oma mielipiteeni on, että aina voi pettää, vaikka R-kioskin takana?! eli onko se niin kulttuurista kiinni?
        Suomalaiset ovat hyvinkin uskottomia, mulla on paljon kavereita (suomalaisia), ja heistä noin 80% pettää, kun vain voi ja ehtii, joten se siitä uskollisuudesta.
        Mutta siis alkuun, olen ollut tunisialaisen miehen kanssa jo yli kuusi vuotta ja nyt tietenkin kaikki sanoo "ei ole totta" "et vain tiedä" "olet vain tyhmä" tms..., mutta tiedän ettei hän ole koskaan pettänyt minua ja yllätys!en ole pettänyt minäkään!!!
        Ja miksi aluksi vertasin tunisialaista ja turkkilaista, no sehän on selvä, kaikki haluaa verrata kaikenlaisia (-maalaisia) miehiä, mutta mulla on vain muutama joita voin verrata. Ja miksi vertaus, jota ei edes kysytty, niin - sen tietää vain ne naiset, jotka joskus sitä miettii!
        Ja vielä tiedoksi, olen ollut myös naimisissa suomalaisen miehen kanssa yli kymmenen vuotta ja elänyt elämäni parhaat hetket toisen suomalaisen miehen kanssa noin pari vuotta, joten ei voi väittää, että tää nyt olis vaan jotain seksi tms..


    • ystävä

      mitkä ovat selvät merkit..jos tunisialainen mies haluaa vain luvan..avioliiton kautta..siis on jo aviossa mutta kuinka kauan..olen huolissani lähipiirissä vanhempi nainen,joka naimisissa nuoremman miehen kanssa...mies vannoo ikuista rakkautta..mies laitettiin omaan maahansa..onko heillä tulevaisuutta yhdessä..kusetusta vai totta...

    • Rakkaus forever

      Mites tunisialaisten aviomiestenne kanssa menee.Onko elämänne ollut minkälaista.Mitkä suurimmat riitojen aiheet.Olette kenties eronneet,olisi kiva kuulla kokemuksia.Itse suunnittelen avioliittoa tunisialaisen miehen kanssa.

    • viritys meneillä

      Onko kokemusta Ranskan Tunisialaistaustaisista? Nämä ei ainakaan kai ole passia vailla..Tämä muuttanut 7-vuotiaana Pariisiin Tunisiasta. Liekö enemmän siis ranskalainen..?

      • Raaka Watson

        Buhahahahahaaaaaaa


      • suosittelen..
        Raaka Watson kirjoitti:

        Buhahahahahaaaaaaa

        Tunisialaiset on komeita miehiä kuten yleensäkin muslimi miehet
        jos pelkkää seksi seuraa haluaa niin saa ainakin panna hyvännäköistä miestä


    • 12+14

      Minä olin 8 vuotta naimisissa tunisialaisen miehen kanssa.
      Seurustelimme 2 vuotta ennen naimisiin menoa. Kaksi lasta alle vuoden ikäerolla.
      Alussa kaikki oli ok, mies teki töitä ja tykkäsi touhuta lasten kanssa. Toki minua kontrolloi ja lasten ( tyttö,poika) kasvaessa alkoi sairas kontrollonti tyttöä kohtaan, pisti veljen seuraamaan ja raportoimaan hänelle kaikesta. Kävin hänen kotimaassaan perheensä luona, sielläkin aviomiehet hakkasivat vaimojaan ja naisen asema oli erittäin huono tässä vanhanaikaisessa kylässä missä hän kasvoi. Yritti kääntää minua muslimiksi. Lapset eivät onneksi saaneet uskonasioita niskaansa. Muutaman kerran hän läppäisi minua ja joi, vieraita naisia koko ajan ja kova flirttailemaan kaikille naisille.
      Erosimme ja otin lapset itselleni. Kaksi viikkoa olimme erossa olleet kun toi jo uuden naisystävänsä meidän entiseen yhteiseen kotiin. Nyt on naimissa ja heillä yhteinen lapsi. Omia lapsiaan ei halua tavata, ei osallistu heidän kustannuksiin millään lailla eikä koskaan ole antanut "uskoansa" tekosyynä käyttäen syntymäpäivä tai muitakaan lahjoja. Lapset ovat isästään vieraantuneita, he ikäänkuin lakkasivat olemasta hänelle erottuamme. Omaan perheeseen lähetti rahaa joka kuukausi. Suomessa asunut parikymmentä vuotta ja nyt elää sossutukiaisilla kun viimeksi ollut 90-luvulla töissä. Erittäin laskelmoiva ja kylmä ihminen ja täysin toisenlainen persoona johon alunperin tutustuin. Yritystä oli naittaa tyttäremme Tunisiaan ym. päähänpistoja joista hän hyötyisi. Nyt on lapset aikuisia ja lapsuuden surumielisyys isän lakattua "välittämästä" on väistynyt. Joskus soittelevat mutta hyvin pinnallisesti. Se että olin nuorena helppo höynäytettävä kaduttaa hamaan hautaan asti mutta minkäs menneelle mahtaa. Lapsilla asiat hyvin onneksi ja minäkin olen löytänyt rakkauden -suomalaisen. Yleistäminen on typerää mutta kyllä taitaa hyvät tunisialaiset miehet olla harvassa. Sen verran tuli nähtyä läheltä hänen ystäviensä heidän suomalaisten vaimojen perheen elämää. Ja oma kokemus kruunasi kaiken.

    • Anonyymi

      Mun puoliso on todella ihana

    • Anonyymi

      Tuollaiselle mokkamunan kaipuussa elävälle koulupudokkaalle varmaan hyvä vaihtoehto, kun valkoiselle miehelle et edes kelpaa. Mutta muuta sitten itse sinne Tunisiaan, älä tuo sitä manlettia tänne elätiksi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe