Yllättävän moni suomalainen virka- ja poliittisissa tehtävissä toimiva nainen vihaa suomalaisia miehiä. Suomalainen mies on näille naisille vihan ja halveksunnan vilpitön kohde. Usein tämä viha saa lisää käyttövoimaa naismaisilta, itsensä feministiksi julistavilta,suomalaismiehiltä. Onneksi miesviha laantuu iän myötä.
Miesvihan olemus on monimuotoinen. Joskus sen käynnistää yksittäisen ihmisen kokemus joka synnyttää vihaa. Toisinaan viha on opittua ja teatraalista, josta ajan myötä kasvaa oikea elämäntäyttävä viha. Miesvihan erityispiirteisiin kuuluu sen sosiaalinen hyväksyttävyys. Miehiä saa ja eräissä häpeäyliopistopiireissä kannattaakin vihata, koska sellainen viha voi edistää akateemista uraa huomattavasti. Miesviha kannattaa. Miesviha kehittää ja miesvihasta voi luoda jotain minkä arvon ymmärtää vain suomalainen yliopistomaailma. Naisviha sensijaan lopettaa akateemisen uran melko lyhyeen.
Olemme tulleet ns hyvinvointivaltion eräänlaiseen itsensätuhoamisen kulminaatiopisteeseen jossa viha suomalaista miestä kohtaan yhdistää kansanjoukkoja. Miesvihan komeimpiin suorituksiin kuuluu ympäristö- ja teollisuuspoliittiset järjestelyt jolla yhä suurempi osa suomalaisista miehistä käytännöllisesti katsottuna ajetaan ulos koko yhteiskunnasta. Heidän tuhoamisestaan on tehty taloudellisesti ja henkisesti palkitsevaa toimintaa.
Suomalaisen miehen menettäminen on nykyisessä ympäristö- ja globaalipolitiikkaa painottavassa maailmassa pelkkä laskennallinen arvo, jossa perheiden, läheisten ja yhteisön kokemaan menetykseen ei anneta mitään taloudellista painoa. Itseasiassa joissain tapauksissa miehen menettäminen lasketaan voitolliseksi tulokseksi. Jopa miehisyyden käsitteistä on akateemisissa keskusteluissa riisuttu kaikki arvo sikäli kun mies on suomalainen. Vain etninen tai muu vähemmistömies on arvokas. Moninverroin arvokkaampi kuin pelkkä suomalainen mies.
Naiset jotka vihaavat suomalaisia miehiä eivät ole mielikuvituksen vaan akateemisen ja poliittisen elämän tuotteita.
Naiset jotka vihaavat suomalaisia miehiä
39
503
Vastaukset
- Nimenomaan
akateemiset hienostopillut vihaavat suomalaisia miehiä. Tavalliset suomalaiset naiset ei.
- Tavallinen kansan
nainen on mukava ja symppis ja pitää miestä hyvänä. Siksi ei todellakaan kelpaisi mikään akateeminen turhan tärkeä miehiä vihaava feminismiämmä.
- ...
Luulen että Suomalaisten miesten arvostus loppui silloin kun annoimme periksi naisille ja myönsimme heille täydellisen tasa-arvon. Naiset ovat tulkinneet sen heikkouden merkiksi. Jos meillä miehillä olisi munaa pitää naiset kurissa, kuten etelän maissa, niin kyllä he sitä arvostaisivatkin. Naislauma tarvitsee aina vahvan urosjohtajan.
- Pillu arvostaa kuria
Tämä on totta. Suomalaiset miehet valittavat nykytilanteestaan, mutta he ansaitsevatkin kaiken halveksunnan naisten taholta, koska ovat päästäneet kurin höltymään. Suomalaismiehet ovat kuin avuttomia koiranomistajia, jotka syyttävät kurittomia koiria siitä, että nämä eivät tottele käskyjä. Todellisuudessa syy on tietenkin omistajan, joka ei ole osannut kasvattaa koiraa.
Suomalaisten miesten pitää tajuta, että naiset eivät itse ole vastuussa käytöksestään - ne eivät todellisuudessa halua olla tasa-arvoisia vaan kaipaavat kovaa kuria, aivan kuten koiratkin kaipaavat omistajiltaan auktoriteettia ja johtajuutta. Koska koirat ja naiset eivät kykene käsitteelliseen ajatteluun, ne eivät pysty itse kertomaan, mitä todellisuudessa haluavat. Omistajan on turha selittää nettikeskustelussa, kuinka ”naisemme vihaavat minua” tai ”koirani käytös ei ole reilua minua kohtaan”.
Nainen osoittaa pillunantamisellaan, millaiset miehet todellisuudessa ansaitsevat sen arvostuksen. Suomalaisten miesten onkin syytä ryhtyä ottamaan mallia vanhojen sivistysmaiden miehistä ja ryhtyä tekemään opintomatkoja esimerkiksi Välimeren maihin sekä Lähi-idän arabimaihin. Italialaiset tai turkkilaiset machomiehet ansaitsevat täysin kaiken nautiskelemansa pohjoismaisen blondipillun. Sinä päivänä, kun suomalaiset miehet ovat omaksuneet heidän tapansa ja laittaneet naiset kuriin, kansainvälinen pilluvirta alkaa kääntyä jälleen kohti Pohjolaa ja Itämeren karuja rantoja. Nythän pillut valuvat täältä pohjoisesta etelään, mikä on tietysti aivan oikein, kun ottaa huomioon tasa-arvoon uskovien suomalaismiesten nössöyden ja munattomuuden. - mieskommentaattori
Pillu arvostaa kuria kirjoitti:
Tämä on totta. Suomalaiset miehet valittavat nykytilanteestaan, mutta he ansaitsevatkin kaiken halveksunnan naisten taholta, koska ovat päästäneet kurin höltymään. Suomalaismiehet ovat kuin avuttomia koiranomistajia, jotka syyttävät kurittomia koiria siitä, että nämä eivät tottele käskyjä. Todellisuudessa syy on tietenkin omistajan, joka ei ole osannut kasvattaa koiraa.
Suomalaisten miesten pitää tajuta, että naiset eivät itse ole vastuussa käytöksestään - ne eivät todellisuudessa halua olla tasa-arvoisia vaan kaipaavat kovaa kuria, aivan kuten koiratkin kaipaavat omistajiltaan auktoriteettia ja johtajuutta. Koska koirat ja naiset eivät kykene käsitteelliseen ajatteluun, ne eivät pysty itse kertomaan, mitä todellisuudessa haluavat. Omistajan on turha selittää nettikeskustelussa, kuinka ”naisemme vihaavat minua” tai ”koirani käytös ei ole reilua minua kohtaan”.
Nainen osoittaa pillunantamisellaan, millaiset miehet todellisuudessa ansaitsevat sen arvostuksen. Suomalaisten miesten onkin syytä ryhtyä ottamaan mallia vanhojen sivistysmaiden miehistä ja ryhtyä tekemään opintomatkoja esimerkiksi Välimeren maihin sekä Lähi-idän arabimaihin. Italialaiset tai turkkilaiset machomiehet ansaitsevat täysin kaiken nautiskelemansa pohjoismaisen blondipillun. Sinä päivänä, kun suomalaiset miehet ovat omaksuneet heidän tapansa ja laittaneet naiset kuriin, kansainvälinen pilluvirta alkaa kääntyä jälleen kohti Pohjolaa ja Itämeren karuja rantoja. Nythän pillut valuvat täältä pohjoisesta etelään, mikä on tietysti aivan oikein, kun ottaa huomioon tasa-arvoon uskovien suomalaismiesten nössöyden ja munattomuuden.Täytyy muistaa, että kouluttajalla täytyy olla auktoriteettia. Ei kuka tahansa 110 äo, ohenevatukkainen, tuskin kuuluvalla äänellä puhuva tyyppi voi alkaa noin toimimaan. Lähi-Idässä on jouduttu turvautumaan väkivaltaan, mutta meillä pitäisi päästä siihen luontaiseen auktoriteettiin.
- itkeejanauraa
Pillu arvostaa kuria kirjoitti:
Nainen osoittaa pillunantamisellaan, millaiset miehet todellisuudessa ansaitsevat sen arvostuksen. Suomalaisten miesten onkin syytä ryhtyä ottamaan mallia vanhojen sivistysmaiden miehistä ja ryhtyä tekemään opintomatkoja esimerkiksi Välimeren maihin sekä Lähi-idän arabimaihin. Italialaiset tai turkkilaiset machomiehet ansaitsevat täysin kaiken nautiskelemansa pohjoismaisen blondipillun. Sinä päivänä, kun suomalaiset miehet ovat omaksuneet heidän tapansa ja laittaneet naiset kuriin, kansainvälinen pilluvirta alkaa kääntyä jälleen kohti Pohjolaa ja Itämeren karuja rantoja. Nythän pillut valuvat täältä pohjoisesta etelään, mikä on tietysti aivan oikein, kun ottaa huomioon tasa-arvoon uskovien suomalaismiesten nössöyden ja munattomuuden.Paras tämänpäiväinen provo. ;)
Miten tuo miesviha on vaikuttanut juuri sinun henkilökohtaiseen elämääsi ja mitä sille pitäisi tehdä? Minulle kun on henkilökohtaisesti riittänyt, että olen pysynyt kaukana extreme-femakoista. Niillä ei ole mitään vaikutusta elämääni, vaikka pientä hymynkaretta satunnaisesti aiheuttavatkin. ;-)
- 78944444555555556666
Mistaat sen että tämä miesviha on siis vallitsevana trendinä ihan koko kulttuurissamme. Kun näin on niin turha sinun on sitä kiistä ettetkö itsekkin sen sanelemin ehdoin eläisi.
78944444555555556666 kirjoitti:
Mistaat sen että tämä miesviha on siis vallitsevana trendinä ihan koko kulttuurissamme. Kun näin on niin turha sinun on sitä kiistä ettetkö itsekkin sen sanelemin ehdoin eläisi.
Kovin on vaikeaa uskoa, että vaimoni, äitini, sisareni, naispuoliset ystäväni tai vaikkapa työkaverini olisivat katkeria miesvihaajia. Tosin tiedän minä sellaisiakin, mutta ne herättävät enemmän säälinsekaista hilpeyttä kuin ärsytystä pelosta puhumattakaan.
- jobobjobo
Huvittavaa nykyajan ilmapiirissä on, että esim. tv-komedioissa, varsinkin jenkkiläisissä, mies saa olla typerä pelle, mutta nainen ei. Nainen on komediasarjoissa usein se järkevä puoliso, ja draamasarjoissa lääkäri, juristi tai joku muu asiantuntija.
Miksi VHM:stä saa pelkästään tehdä pilaa? Miksei näytetä totuudenmukaisesti, että nainen voi olla se lasta hoitava bimbo?Miksi kukaan mies välittäisi moisesta? Pitääkö meidän miestenkin nyt aloittaa tasa-arvokitinä?
- jobobjob
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi kukaan mies välittäisi moisesta? Pitääkö meidän miestenkin nyt aloittaa tasa-arvokitinä?
Ilman muuta! Ei sen tarvitse viedä kuin muutamia minuutteja ajastasi päivittäin, kyllä naiset ovat kitinällään sen ansainneet.
- ....................
Eikös ne sellaiset komediat ole yleensä miesten kirjoittamia? Monessa massa miehet taitaa itse edellyttää, että nainen on se järkevä tukiranka, joka pitää perheen koossa miehen alituisesta hölmöilystä huolimatta. Päinvastainen asetelma voisi herättää miehissä aggressioita, koska nainen ei asettuisi kiltisti tähän hänelle varattuun sivuroolilokeroon.
Venäjällä kuulemma naisen kovaääninen naurukin herättää ihmetystä. Itkeä kyllä saa, ja siihen on syytäkin. - Joop Van Der Hoop
Jos nainen on tv:ssä se miestä tyhmempi osapuoli, niin silloin seohjelma onkin dokumentti eikä komedia. Komediassa tosiasiat käännetään useimmiten päälaelleen.
- emjhjhh
"Huvittavaa nykyajan ilmapiirissä on, että esim. tv-komedioissa, varsinkin jenkkiläisissä, mies saa olla typerä pelle, mutta nainen ei."
Will & Grace, Big Bang Theory, Ally McBeal ovat vain muutamia jenkkikomedioita joissa naiset ovat yhtä lailla typeriä pellejä.
- 99999888888800000044
Nämä naisemme toisaalta kuitenkin haluavat nimenomaan tosimiestä tyydyttämään seksuaalisia tarpeitaan, ja tämän miehen on heille oltava nimenomaan juuri se se macho/sika-mies, muuten mies ei heille tähän tarkoitukseen ole mikään mies vaan surkea luuseri.
- 10
Tuohon vielä lisäisin naispuoliset tilintarkastajat, sen pahempia hirviöitä ei olekkaan.
Useimmiten he ovat hardcore vanhojapiikoja jotka asuvat vielä äitinsä kanssa, koska kukaan järkevä mies ei kestä heitä minuuttia kauempaa.
Kerrassaan kammotavia otuksia. Tämmösiä ketjuja lukiessa sitä aina nousee oma rakas (suomalainen) mies mieleen. Miten onnellinen sitä saa ollakkaan, että täyspäisen miehen on onnistunut löytämään. Ja jonka sisälle ei ole patoutunut tuommoista ihmisvihaa.
- tgtgtgtggt
Ei aina tarvitse hymistellä, vaan nostaa miesvihamielisiä ilmiöitä naisten näkökenttään.
- 9
tgtgtgtggt kirjoitti:
Ei aina tarvitse hymistellä, vaan nostaa miesvihamielisiä ilmiöitä naisten näkökenttään.
Niinpä, ja kun ihan totta puhutaan niin jokainen äijä inhoaa jollain lailla akkoja. Mutta kun ilmankaan ei voi olla.
tgtgtgtggt kirjoitti:
Ei tarvikkaan, mutta tällä kyseisellä palstalla näitä vihamielisiä ketjuja on mun mielestä jo ihan liikaakin. Ei sillä etteikö ihmisillä olis oikeasti ongelmia ja oikeasti tarvetta tuoda niitä julki. Musta vaan monen ihmisen kirjoituksista tulee mieleen, että on tehty kärpäsestä härkänen.
Ja toi väite alempana, että kaikki miehet inhoaa jollain tavalla naisia voi pitää paikkaansa silleen, että kaikki naiset ei ole kaikkien miesten mielestä tykättäviä. Ihan kun ei kaikki miehetkään ole kaikkien naisten mielestä tykättäviä. Tulee luonne eroja ja arvomaailma törmäilyjä yms. Ei mitenkään kaikki voi tykätä toisistaan tasapaljon.
Mä tiedän kyllä mitä se naisviha on. Mulla on lähipiirissä mies, joka raivoaa vähän väliä naisien käytöksestä ja miten vittumaisia ja ärsyttäviä nalkuttajia naiset on. Ja tää mies on naimisissa oleva ukkomies. Joka on ikänsä naisen kanssa elänyt ihan pojan klopista, ettei ole mikään ns. yksin jäänyt vihainen vanhapoika kyseessä.
Sen hermo vaan ei kestä yhtään naisia, jotka yhtään korottaa sille ääntään tai hän kokee että millään muotoa määräilee häntä, miestä. Kaiken kaikkiaan se on hirveen hankala mies muutenkin elämänkumppanina. Aina on jotain mäkättämistä asiasta kun asiasta. Ihme että on ylipäänsä saanut liittonsa pysymään kasassa, tuskin oliskaan jos naisella ei ois ns. lehmänhermot.- tgtgtgt
ol_io kirjoitti:
Ei tarvikkaan, mutta tällä kyseisellä palstalla näitä vihamielisiä ketjuja on mun mielestä jo ihan liikaakin. Ei sillä etteikö ihmisillä olis oikeasti ongelmia ja oikeasti tarvetta tuoda niitä julki. Musta vaan monen ihmisen kirjoituksista tulee mieleen, että on tehty kärpäsestä härkänen.
Ja toi väite alempana, että kaikki miehet inhoaa jollain tavalla naisia voi pitää paikkaansa silleen, että kaikki naiset ei ole kaikkien miesten mielestä tykättäviä. Ihan kun ei kaikki miehetkään ole kaikkien naisten mielestä tykättäviä. Tulee luonne eroja ja arvomaailma törmäilyjä yms. Ei mitenkään kaikki voi tykätä toisistaan tasapaljon.
Mä tiedän kyllä mitä se naisviha on. Mulla on lähipiirissä mies, joka raivoaa vähän väliä naisien käytöksestä ja miten vittumaisia ja ärsyttäviä nalkuttajia naiset on. Ja tää mies on naimisissa oleva ukkomies. Joka on ikänsä naisen kanssa elänyt ihan pojan klopista, ettei ole mikään ns. yksin jäänyt vihainen vanhapoika kyseessä.
Sen hermo vaan ei kestä yhtään naisia, jotka yhtään korottaa sille ääntään tai hän kokee että millään muotoa määräilee häntä, miestä. Kaiken kaikkiaan se on hirveen hankala mies muutenkin elämänkumppanina. Aina on jotain mäkättämistä asiasta kun asiasta. Ihme että on ylipäänsä saanut liittonsa pysymään kasassa, tuskin oliskaan jos naisella ei ois ns. lehmänhermot.Joo, täällä palstalla on sekä provoja että koomisen vihamielisiä juttuja tosi paljon. joidenkin nikkien postit skippaan täysin. Ei kaikki naiskriittinen teksti silti ole vihamielistä.
tgtgtgt kirjoitti:
Joo, täällä palstalla on sekä provoja että koomisen vihamielisiä juttuja tosi paljon. joidenkin nikkien postit skippaan täysin. Ei kaikki naiskriittinen teksti silti ole vihamielistä.
Tokihan kritiikkiin joskus aihettakin on. Mutta semmoinen räävitön ihmisten päälle syljeskely on sitä ei mistään kotoisin, eikä mitään hyvää edistävää "kritiikkiä". Kasvattaa vaan omaa ja toisten pahaaoloa ja työntää entistäkin loitommalle kaikki ko. tyyliä karttavat ihmiset. Eli just useinkin ne ihmiset joiden huomiosta jää paitsi.
Kiukkuperse löytää aina seurakseen kiukkuperseitä, kuten holisti holisteja. Mut myös hyväntuulinen ihminen saa kaverikseen hyväntuulisia ihmisiä, tää on vastavuoroista.
Turhautuminen on ihan ymmärrettävää, mut harvemmin se raivoominen ja muiden syyttely ongelmia ratkaisee. Päinvastoin tulee isompia esteitä harpottavaksi. Kun ne ihmiset täytyy saada sit leppymäänkin, jos mielii joskus saada niistä kavereita. Eikä se ole helppoa, jos on antanut itsestään idiootin kuvan.
- Tosi mies kirjoitti
Kuulkaas nyt miehet, se on ihan teidän oma vika että olette antanee kuohita itsenne.
Naiset alkoivat 80 luvulla sankoin joukoin puhumaan kuinka pehmomies on se ainoa oikea mies ja tosimiehet ovat alkeellisia ja säälittäviä.
Ihannemies oli siis ylipainoinen ja pullantuoksuinen tahdoton perässä käveliä jonka tehtävä oli lähinnä hoitaa lapsia ja kotia. Sängyssä piti olla hellä ja himoton.
Nyt on tuuli kääntynyt, naiset hakevat vahvaa ja miehekästä miestä ja valittavat että kunnon miehiä on harvassa, vaikka itse ajoivat miehet muuttumaan pehmeämmiksi.
Tosimies on itsevarma ja voi tarvittaessa puolustaa perhettään. Tosimies ei ole koskaan perheelleen väkivaltainen, ei vaikka nainen löisikin.
Tosimies pitää harrastuksensa ja aikansa ja jos nainen alkaa uhkailemaan erolla niin tosimies ei siitä hetkahda kun tietää että vientiä kyllä riittää. Pitäkää miehet oikeuksistanne kiinni, muuten olette tossun alla ja hetken päästä taivasalla kun joku miehekkäämpi vie eukkonne. Ja vielä vähän politiikkaa, vihreät kaupunki femakot haukkuvat avoimesti valkoista hetero miestä. Joten miettikää ketä äänestätte.- 20+7
Viimeinen kappale on kyllä täyttä asiaa, tosin itse olisin nuo poliittiset loppusanat jättänyt pois.
- Kuvottavaa
Tällaiset naiset ovat rumia ja katkeria siitä, että vaikka ovat korkeasti koulutettuja ja menestyneitä elämässä niin he eivät kelpaa menestyjä miehille vaan mies ottaa mielummin sen kauniin naisen riippumatta siitä mikä koulutus tällä on ja jäljelle jää sitten duunari/amismiehet joita nämä ylpistyneet naiset eivät huoli.
Kostoksi he sitten hakeutuvat sellaiseen asemaan, jossa voivat polkea miesten oikeuksia.- 87899912333333333344
Tässä on todellakin niin paljon perää. Kyllä näitä jo päältä ja puheistaan niin selviä tämän lajin esimerkkitapauksia rittää, siis sellaisia jotka julkisuudessakin ja mediassa patsastelevat ja paasaavat.
- Kun nainen saa
87899912333333333344 kirjoitti:
Tässä on todellakin niin paljon perää. Kyllä näitä jo päältä ja puheistaan niin selviä tämän lajin esimerkkitapauksia rittää, siis sellaisia jotka julkisuudessakin ja mediassa patsastelevat ja paasaavat.
koulutusta hänestä tulee paha. Niin se menee, valitettavasti. Tavalliset kansannaiset on mukavia ja aitoa eivätkä vihaa miehiä vaan tykkäävät näistä.
- cityboi
Kun nainen saa kirjoitti:
koulutusta hänestä tulee paha. Niin se menee, valitettavasti. Tavalliset kansannaiset on mukavia ja aitoa eivätkä vihaa miehiä vaan tykkäävät näistä.
"Tavalliset kansannaiset" ovat myös mielipiteiltään aika kökköjä.
cityboi kirjoitti:
"Tavalliset kansannaiset" ovat myös mielipiteiltään aika kökköjä.
"Tavalliset kansannaiset"
Eivätkä he osaa derivoida tai integroida. Mikä muutenkin tuntuisi olevan vaikeaa monille naisille.- ......
m36-intj kirjoitti:
Eivätkä he osaa derivoida tai integroida. Mikä muutenkin tuntuisi olevan vaikeaa monille naisille."Tavalliset kansannaiset" ovat niitä, joita Lothar painaa filmeisään.
- 45445666666788888888
m36-intj kirjoitti:
Eivätkä he osaa derivoida tai integroida. Mikä muutenkin tuntuisi olevan vaikeaa monille naisille.""Tavalliset kansannaiset"
Eivätkä he osaa derivoida tai integroida. Mikä muutenkin tuntuisi olevan vaikeaa monille naisille. "
No nuokin taidot voi opetella niin että niitä johonkin mittaan pystyy käyttämään. Mutta oikeasti niiden soveltaminen käytännön kysymyksiin vaikkapa differentiaaliyhtälöihin ei niin vaan silti mene niin monelta mieheltäkään.
Itse asiassa kykenemättömyys edes prosenttilaskujen tai siis suhteiden ymmärtämiseen on hämmästyttävän yleistä, vaikka ei tällaiseen tarvita mitään koulutusta tai omia opintoja.
Ihmisten matemaattiset taidot yleensä rajoittuvat vain yksinkertaisiin summailuihin joita niitäkin he suorittavat laskimilla ilman paljon mitään päässään tapahtuvaa kontrollia siitä mitä suuruusluokkaa koneen ruudulle pölllähtävät numerot tulisi olla. - Ne Lotharin
...... kirjoitti:
"Tavalliset kansannaiset" ovat niitä, joita Lothar painaa filmeisään.
naiset eivät ole mitään tavallisia naisia vaan jotain ihme lumppuja.
- arrogant bättrefolk
45445666666788888888 kirjoitti:
""Tavalliset kansannaiset"
Eivätkä he osaa derivoida tai integroida. Mikä muutenkin tuntuisi olevan vaikeaa monille naisille. "
No nuokin taidot voi opetella niin että niitä johonkin mittaan pystyy käyttämään. Mutta oikeasti niiden soveltaminen käytännön kysymyksiin vaikkapa differentiaaliyhtälöihin ei niin vaan silti mene niin monelta mieheltäkään.
Itse asiassa kykenemättömyys edes prosenttilaskujen tai siis suhteiden ymmärtämiseen on hämmästyttävän yleistä, vaikka ei tällaiseen tarvita mitään koulutusta tai omia opintoja.
Ihmisten matemaattiset taidot yleensä rajoittuvat vain yksinkertaisiin summailuihin joita niitäkin he suorittavat laskimilla ilman paljon mitään päässään tapahtuvaa kontrollia siitä mitä suuruusluokkaa koneen ruudulle pölllähtävät numerot tulisi olla.Johtuu siitä, että monet ihmiset ovat aika yksinkertaisia, ja pystyvät lähinnä oman työnsä kohtalaiseen hoitamiseen ja arkipäivän jargonin jauhamiseen.
- Entäs ne kaikki
miehet jotka vihaavat sydämensä pohjasta suomalaisia naisia. Mistä he ovat oppinsa ammentaneet? Eivät ainakaan yliopistosta.
- gödgdögdög
Elämän yliopistosta!
- 77777777778999666666
Niin se kait on että juuri yliopistoissamme on hyvin hallitsevana tämä feministi-ideologia, tai ainakin sen heijasteiset suuntaukset ja se näihin liittyvä kliseemäinen mieskäsitys. Myös yleensäkin koululaitoksessamme on tämän suuntainen nais/mies-käsitys vallalla ja sitä siis ropkoidaan päihin jo ihan nuoresta. Tämä koituukin monen pojan epäonneksi p/s-markkinoillamme, varsinkin niiden poikien osalta jotka eivät saa tähän asiaan kotoaankaan mitään parempaa opastusta
- Olen pannut
merkille että feministit ovat lähes poikkeuksetta rumia naisia.
- Reipas Mies
En ole elämäni aikana yhtään tavannut niin yliopiston tai elämänkoulun käynyttä naista joka olisi minua ensi näkemällä vihannut naaman, tukan vähyyden tai ison nenän perusteella. Onhan sitä positiivista syrjintää aina joka luokassa. Ei kaikki natsaa kaikille edes henkilöinä ja meillä Suomesa on valitettava tyyli vältellä ikäviä asioita kuin puhua ja käsitellä niistä paremmin siedettäviä.
Eli kyllä tässä se miehen oma käytös naisia kohtaan korostuu siinä että huono käytös varmasti tuo sitä huonoa vastakaikua.
Tässähän juuri peilautuu kulttuurin murros että pehmeiden arvojen koti-iskät ovat menossa out (atm väki lienee pohjimmiltaan tätä) ja sitten nämä modernin ajan suositut daddy-miehet jotka apinan intensiteetillä suostuttelevat naisia seksiin.
Siis missä näissä on naisen taso, rumia kaljuja miehiä ällöttävillä tatuoinneilla? Nekö on niin himottavia? Nähtävästi.
En minä henk.koht sellaista naista tahdo joka ihannoi lothat miehiä parhaana mitä maa päällään kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991