Pakko vähän jakaa, hieman katkerana tänne tuntojani kun en untakaan saa.
Eli: Olen 24-vuotias, yhtään liioittelematta nätti nainen, pidän huolta itsestäni ja kodistani, Olen luonteeltani temperamenttinen (mutta en mikään hullu) ja romanttinen. Rakastan ruoanlaittoa, käsitöitä ja kodinhoitoa. Minulle ei tuottaisi ollenkaan ongelmia viettää kaiken aikani kotona, mitä nyt lenkillä voisi käydä joskus, ja kaupassa.
Minussa on sellainen "epäsuomalainen" piirre, että seurustellessani omistaudun miehelle täysin, kokkaan joka päivä eväät töihin ja höösään niinkuin kanaemo. Seksiä en ole pihdannut kertaakaan ja kotityöt teen kaikki itse, en halua edes miehen auttavan, koska silloin luulen että hän pitäisi minua laiskana. Minulle riittää elämän tarkoitukseksi se, että minulla on joku, josta pitää huolta ja jota hemmotella. En ole koskaan elänyt kenenkään miehen rahoilla vaan elättänyt itseni. En myöskään ole koskaan nalkuttanut, sillä en halua määräillä toista aikuista ihmistä, enkä alkaisi edes suhteeseen miehen kanssa, joka ei omaa käytöstään osaa kontrolloida, vaan toisen pitää jatkuvasti vahtia. Olenkin liian romanttinen ja kaikkeni antava..
..josta pääsemmekin ongelman ytimeen. Miehet eivät arvosta tätä luonteenlaatua ollenkaan! Suomalaiset miehet on niin tottuneet määräileviin naisiin, että pitävät kilttiä naista jotenkin tyhmänä ja helppona. Edelliset poikaystävät (joita on kaksi) ovat molemmat patistaneet minua akateemiselle uralle (vaikka älyä olisikin, niin mielenkiintoa ei). Olen kaupassa töissä, kunnes päädyn naimisiin, mutta tämä ei entisilleni kelvannut, koska "he pitävät naisista, joissa on haastetta ja muutakin elämää kuin oma mies". Nyt toinen on naimisissa akateemisen tytön kanssa, toinen vielä yrittää saada minua takaisin. Mutta hänen ilkeät sanansa, kuten "susta ei koskaan tule mitään, kukaan ei halua sellasta akkaa jolla ei ole mitään tavoitteita" jne. Silti samalla ylisti miten mulla on hienoluonteisin nainen mitä on tavannut, mutta että kun pitää vähän "kouluttaa". Minusta aika tarpeetonta haukkua noin kuitenkaan.
Anteeksi kamala vuodatus.. mutta siis MIKSI miehet valittaa että kun joutuvat tekemään kotityöt, akka nalkuttaa ja lihoo, pihtaa, juoksee vieraissa ym. ja että pitääkö se Thaimaasta lähteä puoliso hakemaan.. mutta lähempänä kun olis suomalainen vastine niin ei kelpaa. Haukkuja saan vaan, enkä vähiten toisilta naisilta jotka pitää tyhmänä ja muinaisjäänteenä. Ex-avopuolisoni kaverit kyllä kilpaa kyselivät, että onko mulla samankaltaisia siskoja, huolehtivia ja hyviä ruoanlaittajia. Mutta varmaan hekin vain olivat "sen" perässä, olisivat vain halunneet höylätä.. :(
Tässä maassa ei tunnu saavan huolehtivaa ja hyvää miestä.. jos en sitten anna periksi ja suomalaistu. Kyllä tässä väkiselläkin vähän katkeroituu..
Miehet tykkää nalkuttavista naisista?
21
244
Vastaukset
- annannan
Lisäyksenä vielä, että ennen seurustelua en todellakaan ole mikään helppo, en lähde sänkyyn ennenkuin on jonkun aikaa tapailtu ja ihastuttu, ja muutenkin olen tosi temperamenttinen, ennenkuin minut saa kesytettyä. Että en minä mikään täysi tossukka ole kuitenkaan..
- yx stuertti
No, mihin sinua tarvitsisinkaan muuhun, kuin seksiin ja seurakseni,
jos olet mieleseni nainen? Olen jopa koulutettu johtamaan taloustöitä ja sinkkuna eläminen on paljon halvempaa, kuin äämän elättäminen, seksiäkin on tarjolla Riittavasti - ....................
Niin ja kaiken lisäksi olet ylläpidolla töissä ja kohta tämä aloitus tulee tuonne ylös.
Ootko: http://www.youtube.com/watch?v=kIDWgqDBNXA&ob=av3e ?
Sinähän olet suorastaan liian täydellistä. Ehkä mussa on jotain samaa, ku sussa. Haluisin vaan rakastaa naista ihan älyttömästi. :D
Naisetkin sanoo tällaisia tyyppejä munattomiksi hinteiksi, että revi siitä.- sykiatrii
Oletko dazu itse huomannutkaan omaa genioparanoiaasii?
sykiatrii kirjoitti:
Oletko dazu itse huomannutkaan omaa genioparanoiaasii?
Oletko sä sykiatrii huomannut vielä omaa paranoian pupettiuttasi?
- ei nalkuta.
kannattaa kokeilla kovaa banaanii!! eiku pilluu vaa ni varmasti saa orgasmin :DD
- .. ..*
Pikkasen epätodennäköistä että nainen kirjoittaisi tällaista. Et taida olla nainen.
Jos olet, sanoisin, että tuo on vanha vitsi. Nainen on miehelle omaisutta. Naisen pitää olla kunnianhimoinen ja kiiltävä. Mutta vain nousukasmiehille. Jos mies lähtee nousukiitoon, vaimo vaihtuu samanlaiseen. Nousukas tahtoo kovaluontoisen naisen joka ei pehmoja juttele. Pehmous on heikkoutta. Ne omalla käytöksellään (vittuilulla) vaatii samaa itselleen. Ne valitsee komentavan, nalkuttavan ihmisen joka näyttää naiselta ja käyttäytyy kuin mies.
Etsi uusi mies joka arvostaa samanlaisia asioita.- annannan
Olen ihan oikeasti nainen, enkä mikään ylläpidon mielikuvituksen tuote. Dazun kommenttiin sen verran, että haluan kyllä tulevan mieheni olevan sen verran "äijämäinen" että pitää huolen perheestään ja on hyvä työmies, mutta en minä mitään mahdottomia ominaisuuksia vaadi. Ihan nrmaali hyvin kohteleva mies kelpaisi, joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen eikä alkaisi vaatimaan jotain koulunkäymisiä.
annannan kirjoitti:
Olen ihan oikeasti nainen, enkä mikään ylläpidon mielikuvituksen tuote. Dazun kommenttiin sen verran, että haluan kyllä tulevan mieheni olevan sen verran "äijämäinen" että pitää huolen perheestään ja on hyvä työmies, mutta en minä mitään mahdottomia ominaisuuksia vaadi. Ihan nrmaali hyvin kohteleva mies kelpaisi, joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen eikä alkaisi vaatimaan jotain koulunkäymisiä.
"...haluan kyllä tulevan mieheni olevan sen verran "äijämäinen" että pitää huolen perheestään ja on hyvä työmies.."
Noni, kuulostitkin liian hyvältä.annannan kirjoitti:
Tarkoittaako hyvä työmies sitä, että mies ei saa olla opiskelija, vaan hänen pitää olla työssäkäyvä, jotta et kokisi alemmuudentunnetta siitä, että et opiskele, vaan olet kassalla?
Roikkuja.
- annannan
^tätä mä just tarkoitan!
- oooooo
Tule vaimoksi meille (mun salainen haave). ;) Tykkäisin, jos olisi joku sinun kaltainen kotona. Mut et varmaan suostuis, ja kuulostat heterolta kaiken lisäksi. Eikä varmaan mun mieskään suostuis... Oltais kuitenkin yhdessä miehen kanssa ihan käypä "työmies" ja jopa elättäjäkin. Olet mukavan oloinen joka tapauksessa. Toivottavasti löydät etsimäsi. Kaikki saa elää kuten tahtoo. :)
Mikäs ihme se on, huomiota se nalkutuskin on, eikö? Ja kaikki haluavat huomiota, muuten kukaan ei olisi koskaan sanonut sitäkään että "julkisuutta se huonokin julkisuus on" vai miten se menikään.
- ?
Mutta ap.n ongelma on pikemminkin se, että hän antaa miehelleen liikaa huomiota?
"Minulle ei tuottaisi ollenkaan ongelmia viettää kaiken aikani kotona, mitä nyt lenkillä voisi käydä joskus, ja kaupassa. "
"Olen kaupassa töissä, kunnes päädyn naimisiin,"
nämä ja sitten tämä:
"En ole koskaan elänyt kenenkään miehen rahoilla vaan elättänyt itseni."
eivät kyllä oikeen täsmää,
että toisaalta kerrot elättäväsi itse itsesi ja toisaalta taas pyrit olemaan kuin 50-luvun kotirouva, jonka ainoa elämäntehtävä ja ainoa työ on tahraton koti, kauniit ja hyvätapaiset lapset ja näennäisen tyytyväinen aviomies joka elättää koko perheen..
niin ja tosiaan se oli joskus 50-luvulla ihannoitu naistyyppi tuo "kotirouva"
ajat muuttuu, niinku,
sillä, että muutama tyyppi varsinkin täällä netin keskustelupalstoilla kehuvat löytäneensä Thaimaasta tms. "kuuliaisen, tottelevaisen, jne." vaimon, tuskin on paljonkaan tekemistä todellisuuden kanssa (sitä paitsi noilla perusteilla löytäisi ennemmin koiran kuin vaimon,)
mur- =D
Olet.. ex-jazuli!
- annannan
Olen ehkä ilmaissut itseäni huonosti- tarkoitan siis sitä, että ennenkuin olen vakiintunut niin elätän itseni, eikä se työssäkäynti nyt niin vastenmielistä ole etten voisi sitä tehdä, jos rahat ei muuten riitä, vaan kyllä minun on silloin korteni kekoon kannettava. Tottakai se olisi kivempaa olla pelkästään kotona!
Ja mies saa tietysti olla opiskelija. Ja ihan perus duunarikin kelpaisi, sillä ammatilla nyt ei sinänsä ole mitään merkitystä. Vaan luonteella :)
Ja kiitos tarjouksesta.. mutta pidän pelkästään miehistä. Tosin jotakin osaa sisimmässäni tuo ajatus houkutteli.. ajatuksen asteelle se varmaan jääkin.. :)
Mä luulen, että toi höösääminen on se suurin ongelmakohta. Ei kukaan halua kumppania, joka elää vaan minua varten, minun elämääni ja minun tarpeitani miettien. Kun aletaan kimppaan, niin sitä kaipaa toisessa ihmisessä myös toisen, erilaisen ihmisen elämän jakamista. On kivaa, että toisella on myös oma elämänsä, työnsä, kaverinsa, tuttunsa, joista voi kuulla, joihin voi tutustua. Elämä menee aika suppeaksi, jos toiselle on vain se oma koti elämänä, eikä muuta. Ja kaikki on sen oman (tässä tapauksessa miehen) elämän ympärillä pyörimistä.
- tiedoksii
Ei sun vastakohta ole nalkuttava vaan normaali nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454