Entiset uskovat Anssi Kela ja Mikko Kuustonen homon joukkoihin

Míro

Eilen nähtiin surullinen näytös, jossa entiset uskovaiset muusikot Anssi Kela ja Mikko Kuustonen silmät kiiluen ja näyttävästi fanittivat Pekka Haavistoa suuressa homo/lesbo-joukossa.

Nyt lopunaikoina nähdään todella, miten ihmiset jakaantuvat lampaisiin ja pässeihin, Jumala tekee tätä samaa jakoa seurakunnassaankin.

Olkaamme valveilla ja rukouksessa, ettemme itse lankeisi moisiin typeriin per keleen kavaliin juoniin!!!

24

2412

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (ei kirj.)

Eivät he ole Jumalaa hylänneet vaan äärikonservatiivis-keppulajengin jumalakäsityksen ja se saakin mennä...

Ja toi tytär Iina Kuustonen....:O

• Tehkää parannus

He ovat tieten tahtoen hyljänneet Jumalan, sillä he olivat ennen uskovia ja osaavat kyllä Raamattunsa ja tietävät OIKEIN hyvin, että homous/lesbous on suurta syntiä.

Vaan, itsepähän ovat valintansa tehneet, Jumala armahtakoon heitä, että löytävät takaisin Jeesuksen luokse katumaan syntejään.

Roomalaiskirje

1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;

1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,

1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;

1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• nyyhnyyh

"Tehkää parannus"

*Roomalaiskirje
        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?*

• Tehkää parannus
        nyyhnyyh kirjoitti:

"Tehkää parannus"

*Roomalaiskirje
        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?*

Minä en tuomitse ketään, vaan Jumalan Sana tuomitsee.

Enkä minä todellakaan tee samoja tekoja kuin homot/lesbot, sillä olen naimissa oleva hetero, eikä edes uskottomuus (haureus) tulisi mieleenikään, en ole sentyyppinen ihminen.

• Anonyymi00017
        nyyhnyyh kirjoitti:

"Tehkää parannus"

*Roomalaiskirje

Jumalan sana tuomitsee niin.minut.kuin sinutkin.

• Ajatellahvähäse

Vai sillai entiset uskovat silmät kiiluen tekivät.................Nykyiset uskovaiset ovat silmät kiiluen vetäneet Herran nimen esiin huutaessaan KUMMITYTTÄRENSÄ SILMÄT KIILUEN NAINEEN NIINISTÖN VAALIKANPANJAN PUOLESTA.
      En tykkää homoista, mutta en mahdollisista pedofiileistakaan.................."Joka viettelee yhden näistä pienimmistä......olisi parempi että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa"...................................
      -
      Ensinnäkään Jeesusta ei pitäisi vetää mukaan politiikkaan, ja toisekseen olisi syytä tutkia Raamattunsa ajatuksen kanssa, ja oikeasti miettiä mitä siellä opetetaan......................Sen sijaan että huudetaan lauman mukana , kuin apinalauma, miettimättä ajatuksellakaan sitä, että haaviston homous ei tee niinistöstä vanhurskasta.......................Kummityttärensä nainut mammonanpalvoja ei ole yhtään parempi.................

• Kummaa tekstiä

"Ajatella vähäsen"

Mitä ihmettä sönkötät, jos Jenni on Niinistön kummitytär, ei hän silti sukulainen ole, eikä hän lapsi ole vaan ihan keski-ikäinen nainen jo.

Siis mitä pahaa on mennä kunniallisesti naimisiin heterona naisen kanssa, joka on vaikka kummitytär, mitä suunrepimistä tässäkin muka on?

Harvinasen typerää tekstiä sinulta, et sitten mitään muuta keksinyt - ja muuten, miten presidentti ja puolisonsa liittyvät Anssi Kelaan ja Mikko Kuustoseen, noihin entisiin uskoviin, nyt Jumalan Sanan hyljänneisiin homojoukkolaisiin.

• Jumala näkee

Heprealaiskirje 6:4-6

Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
      ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
      ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

--
      Surullistahan se tosiaan on, mutta ainoastaan Jumala voi vetää heidät jälleen puoleensa, muut ihmiset eivät heidän tilaansa voi korjata. Varoiteltu varmaan on,mutta ilmeisesti turhaan.

• Olisko ne olleet liian kauan Markku Koiviston kanssa Nokia Missiossa ??? Elikä Hyvä kehoitus annoit ---> Olkaamme valveilla ja rukouksessa, ettemme itse lankeisi moisiin typeriin per keleen kavaliin juoniin!!!

• Ex-missiolainen

Tuota... Eivät tietääkseni ole olleet ikinä Nokia Missiossa kumpikaan, vaikka en ole varma ovatko sitten olleet jossain vaiheessa Helsingin Nokia Missiossa - Itse olen entinen Tampereen nokiamissiolainen.

Erosin tosin jo vuosi sitten, vai onko sinulla sellaista tietoa, että olisivat olleet Nokia Missiossa Hesassa?

• Jochanan (Ei kirj.)

Anssi Kela ja Mikko Kuustonen ovat molemmat niin tylsiä, kuivia ja epäkarismaattisia äijiä etten jaksa lakata ihmettelemästä, miks jotkut uskovat on alunperinkään nostaneet heijjät mihkään jalustalle.

Ihan sama mitä kaks ruipeloo runoilijaa tekee!

• KTS (Ei kirj.)

Äläs ny ku noi meijän radikaalinetin tytötki on ihan lääpällään niihi...:O

• Palutukaa eksyneet

Niin, en ole itsekään koskaan tykännyt millään tavalla heidän musiikistaan, tai heistä muutenkaan.

Mutta kyllä se valtavalta Jumalan pilkalta näytti, kun tiesin joskus olleen palavasydämisiä uskovia ja nyt elvistelivät sa atanan homo - joukoissa, silmät pahuutta kiiluen. Mikä häpeä heillle!!!

• Valitettavasti näin
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Äläs ny ku noi meijän radikaalinetin tytötki on ihan lääpällään niihi...:O

Sinulta en välittäisi KTS kuulla yhtäkään kommenttia ikinä mistään, koska ne ovat kaikki aina suoraan sielunvihollisen suusta.

• mies pimeästä on KTS
        Valitettavasti näin kirjoitti:

Sinulta en välittäisi KTS kuulla yhtäkään kommenttia ikinä mistään, koska ne ovat kaikki aina suoraan sielunvihollisen suusta.

Olen samaa mieltä. KTS on pahanteossa molemmin käsin:

"Pahantekoon molemmin käsin! Sitä taidolla tekemään!" Miika 7:3

• Anonyymi

En ollut kyseisessä tapahtumassa,
      mutta kuuntelen mieluusti Mikko
      Kuustosen ja Anssi Kelan musiikkia.

Hyvä musiikki on hyvää ja huono
      musiikki on huonoa musiikkia, ja
      Mikon sekä Anssin musiikki on
      Hyvää musiikkia.

• Anonyymi

Osoitatko tukesi homostelulle kuuntelemalla heidän ääntelyään?

• Anonyymi

Moni on lähtenyt Elvis-tielle.

• Anonyymi00018

Anssi Kela määrittelee itsensä nykyisin agnostikoksi, eikä hän enää harjoita kristinuskoa nuoruutensa tavoin. Hänellä on kuitenkin erittäin vahva tausta kristillisissä piireissä ja herätysliikkeissä.

Tekoäly

Anssi, agnostikot eivät pelastu vaan joutuvat helvettiin.

• Anonyymi00020

Kristillisdemokraatit pääsevät suoraan torvet soiden?

• Anonyymi00021

Aina sopii epäillä joka asiassa.

Se on viisautta.

• Anonyymi00019

Hvettiin pääsee vähemmälläkin yrittämisellä!

• Anonyymi00022

Pers jätkii. Molemmat hinut on sdp viher saastaa.

• Anonyymi00024

Keijo Leppänen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      28
      1552
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      75
      1289
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1241
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      10
      1084
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1045
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      72
      936
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      91
      909
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      143
      737
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      732
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      697
    11. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      54
      623
    12. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      614
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      599
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      598
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      589
    16. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      587
    17. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      23
      581
    18. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      568
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      566
    20. 46
      553
    Aihe