Täällä kun teitä miehiä liikkuu niin kertokaas hyviä keinoja päästä eroon pelimiehestä! Oon aivan varma et vastassani on pelkkä pelleilijä joka vaan huviksensa, arkensa piristyksekseen ihastui minuun ja sai minut ihastumaan itseensä ja nyt vain leikittelee.
Voin kertoa ettei aika auta. Aina nähdessä sama peli.
Etäisyys ei auta. Tietyistä syistä näemme aina pakostakin välillä.
Kylmyys tai välinpitämättömyys ei auta. Kokeillut sitä tuhannesti. Sanaseppo on taivata ja kääntää kaiken minua vastaan, julkisesti, nöyryyttäenkin. Jos vaikka vastaan tähän "leikkiin" niin se vain yllyttää häntä, innostaa, jos olen hiljaa niin sekin vain innostaa häntä.
Olen puhunut myös suoraan tottakai. Eipä auta sekään. Hän sanoi ettei koskaan tule lopettamaan.
Mikä siis avuksi? Mikä tehoaa parhaiten? Mitään siltojen polttamista en kannata, koska joudumme olemaan tekemisissä.
Pelimiehestä eroon
14
399
Vastaukset
Kasvata luonnettas lopettamalla juttu ja pitämällä päätös.
otat puukon ja puhkaset pelimiehen pallon, takaan ei oo pelimiehestä harmia enää.
Ei toi oo pelimies - pelimies on se josta haaveilet vuosien päästäkin - vaikka hän myi mummosi saudeihin orjaksi ja pani parasta kaveriasi.
Se on liima/stalkkeri ja siihen tehoaa vain poliisi - jos sekään.- ap.
No on tää pelimies, juttua kestänyt kauemmin kuin laki sallii ja kyllä! haaveiltukin on mutta pakko oli se myöntää itselleen mikä mies on miehiään. Ei voi olla mikään muu.
Hyvä neuvo on kasvattaa luonnetta mutta tsamperi soikoon, se on välillä vaikeeta. Mä tiedostan miehen huonot puolet ja koitan pitää tiukasti ne mielessä ja kääntää ne sitä vastaan. Mutta siinä on välillä niin "jotain", ihan kuin mies tietäisi tasan tarkkaan tehneensä typerästi tai jotain niin se osaa vetää oikeista naruista, tietää mistä napista kuuluu painaa ja se vaan hurmaa jalat alta ja pään sekaisin. TOSSA kohtaa, ennen tuota, kun saisi pidettyä luonteen kovana niin kyllä! Olisin voittaja. Eikös vain? - :)
Se rakastaa sua et vaan huomaa sitä.
- ap.
Siis hei oikeesti...nyt en viitsisi alkaa enää ajattelemaan asiaa tältä kannalta. Jos näin olisi niin eikö hän olisi sen mulle kertonut?
Puhetta on ollut vain ja ainoastaan alkuaikoina pitämisestä, ihastuksesta, haluista ja sen semmoisista kevyistä asioista, kumpikaan, hän varsinkaan ei ole halunnut mitään vakavaa. Kun toistaa tarpeeksi monta kertaa "Ei", niin varmaan ymmärtää mistä on kysymys.
- siis..
mikä ongelma? Anna leikitellä vaan, se on vain elämää!
- ap.
Unohtui tuosta edellisestä viestistä kirjoittaa, että eräs miehen tuttu kaveri kyllä sanoi vuosi taaksepäin (kun olin silloin jo lähes samassa "jamassa" tämän miehen kanssa ja puhuttiin yleisesti tilanteesta yms) miehen rakastuneen muhun.
Niin, kauan ollaan tässä tilassa jo oltu eikä viisaammaksi tultu! Että pelimies eikä mikään muu. Niin eikä suoraankaan puhua pysty, mies heittää kaiken lekkeriksi tai vääntää tai kääntää asioita. Kerran vain hymyili hiljaa kun asiasta menin kysymään. - vaikee sanoa
Sano sille, että - voi ristus tommostako tarttis sietää. Ja sit vaan lähet menee. :-)
No ei vaan..emminä tiiä. Kyllä mä oon aina miehistä äkkiä eroon päässy, suht koht äkkiä joka tapauksessa. :-D Vetäiset kunnolla herneen nenukkaasi ja purat tuntosi julkisesti. Vedät itkupotkuraivarit päälle työpaikan lattialla. Riisut kengät jaloistasi ja paiskot ne lattialle - huudat ettet ota askeltakaan, jollei häirintä lopu. Julkista nöyryytystä ne ei kestä, vaan luottavat siihen et muut käyttäytyvät nätisti. :)
En kyllä tiedä kannattaako, mut varmasti tehoaa.Älä ota tätä henkilökohtaisesti, mutta mun kohdallani pelimiehet ovat olleet elämäni suola.
On mitä muistella keinuvassa tuolissa.- ap.
Niin, suolahan se on (ja suolahan on vaarallista liikaa nautittuna!) vastaavaa tunnetta en muista kenenkään miehen mussa aiheuttaneen eikä tässä mitään ongelmaa sinänsä olisikaan, mikäs sen piristävämpää vähän leikitellä, mutta haluaisin vaan toisaalta palata aikaan ennen tämän miehen kohtaamista. Koska tästä ei tule koskaan valmista, tämä ei johda koskaan mihinkään ja olen jo aika pitkään tuntenut enemmän kuin mikä olisi itselleni hyväksi ottaen huomioon etten saa tähän samanlaista vastakaikua niin tämähän on aivan hömelöä touhua mun puolelta.
Aarg, tunnen itseni niin blondiksi, minä fiksu nainen ja jumissa tässä miehessä! Ja ihan takuulla reaktioni (jotka koitan visusti pitää piilossa milloin mitenkin siinä onnistuen) ovat hänelle suurinta herkkua ja polttoainetta seuraavaan vaiheeseen.
Varmaankin joo miehen nolaaminen voisi auttaa, kiitos mutten lähde sille linjalle, välit pitää pystyä tässä tilanteessa säilyttämään.
Ehkä vain jokin uusi mies saisi hänet ymmärtämään leikin loppuneen ja minut sekaisin, unohtamaan tämän miehen.
Mies on kaikenhuipuksi vielä huippu mustasukkainen musta, kerran tanssilattialla tanssiessani vieraan miehen kanssa tämä mies tulee jostain paikasta x, tempaisee minut olalleen (roikun pää alaspäin jalat kohti kattoa...) ja vie toisaalle! Että sellainen tempaus sillä kertaa. - Peltimiehestä:.!1%#+
.
Peltimiehistä teiden varsilla ei pääse eroon kuin vetämällä traktorin kettingeillä nurin koko peltimies
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694