Voi perr.. NYT MENI HERMO!!!

Ei oo todellista !!

Olen nyt viikon pelannut facebookissa Gardens of Time -peliä - Siis sellainen tooosi mukaansatempaava juttu :)

No ! Nyt pelasin sitä yli puoli tuntia ja alun takkuamisen jälkeen alkoi sujua ensimmäistä kertaa tosi hienosti. - Tiedäthän...; kaikki vain alkoi löytyä, rakennukset etenivät, palaset osuivat kohdalleen, tein aikaennätyksiä ja etenin hetkessä seuraavalle tasolle.

Ja sitten... Ohjelma alkoi bugata. - Ensin se hidastui, sit jäi paikalleen ja sitten... se pyöräytti ruudun ja hups; olin tasoa alempana ja kaikki mun tänään rakentamat jutut olivat poissa ! POISSA!!!???

Nyt v*tuttaa ja raskaasti :/
Mihin voin valittaa ?? Mua on petetty !!

...Oletko muuten koskaan kilahtanut täysin naurettavasta; suorastaan lapsellisesta syystä ;) ?

35

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se todellista, on :)
      Ja juu, tiiän miltä tuntuu :/
      Olen kilahtanut, viimeksi juurikin vastaavassa tilanteessa, peli oli Ikariam...
      Sitten vain lopetin sen peli pelaamisen ja ahdistus helepotti het. Muuta tekemistäkin löytyi helposti ja lopuksi ihmettelin miksi edes aloin sen pelin pelaamisen joskus... :)

• No minä en ole vielä noin kypsä ja aikuismainen lopettaakseni :)
        Mut ehkä sitten taas jossakin vaiheessa.

Joskus pelasin myös Cafe Worldia, mutta sitten kyllästyin vahtimaan helloja ja myin kaikki kahvilan ovet, ettei asiakkaat pääse enää sisälle ja sit vain kylmästi lopetin pelaamisen.

Mutta nyt.... ai niin ! Yhdeksältä tulikin suklaakakut valmiiksi. - Täytyypä kipaista :)

• Q off

Olet kuumien aaltojen iässä joten hormonilaastari peppuun niin rauhoitut.

• Voi... sitä odotellessa !
        Tällä hetkellä vain ikäänkuin rapatessa roiskuu :(

• Tri Ärhänen

Postmenstruaalisia oireita tulee naisille tuossa iässä, olisi suositeltavaa keskustella lääkärin kanssa.

• Iirko

jospa ottaisit töpselin irti tietsikasta ja höpötä vaikka seinille

• No en mä nyt oikeasti niin luuseri ole :)
        Ehkä hieman peliriippuvainen tällä hetkellä...

• Olen, valitettavasti. Mutta parempi näin päin kuin että pystyisin aina hallitsemaan tunteeni ja käytökseni. Minusta se olisi jotenkin epäinhimillistä ja tunnekylmää.

Tänä aamuna viimeksi kilahdin, kun putkimies herätti minut kahdeksalta, vaikka olin sopinut vasta eilen, että antaa minun lomalla nukkua puoleen päivään ennen kuin soittaa. ***kele!!!

• ootko tosissas niin miutkin vaikkakin uruguayn aikaan, saatanan putkimiehet :(

• Kuukausi sitten laitoin kiukkuisen tekstarin (toivottavasti tunne välittyi) meidän huoltofirman aurausvastaavalle, kun saman viikon aikana meille tuli lumiaura jyräämään pihaa klo 04:40, vaikka huoltosopimuksessa lukee selvästi, että piha aurataan klo 07-16 välisenä aikana. Laitoin viestin itse asiassa jo klo 04:45. - Toivottavasti huoltofirman kaverilla oli kännykässä äänet päällä ;)

• xena-183 kirjoitti:

Kuukausi sitten laitoin kiukkuisen tekstarin (toivottavasti tunne välittyi) meidän huoltofirman aurausvastaavalle, kun saman viikon aikana meille tuli lumiaura jyräämään pihaa klo 04:40, vaikka huoltosopimuksessa lukee selvästi, että piha aurataan klo 07-16 välisenä aikana. Laitoin viestin itse asiassa jo klo 04:45. - Toivottavasti huoltofirman kaverilla oli kännykässä äänet päällä ;)

mietoa kiukkuilua lähettää tekstari, kunnon kiukuttelussa kesken soiton hakataan kännykkä kaidetta tai piironkia vasten paskaksi

• monte24 kirjoitti:

mietoa kiukkuilua lähettää tekstari, kunnon kiukuttelussa kesken soiton hakataan kännykkä kaidetta tai piironkia vasten paskaksi

Okei...
        Laitan muistiin :)
        Ja keskustelua jatketaan sitten... naapurin kännykällä ?

• monte24 kirjoitti:

ootko tosissas niin miutkin vaikkakin uruguayn aikaan, saatanan putkimiehet :(

Joo, minä jo lähestyin ennen koko episodia sekä huoltofirman työnjohtajaa, sitten isännöitsijää ja lopulta taloyhtiön puhenjohtajaa, kun eivät mitään saaneet aikaiseksi. No nyt viiden minuutin visiitillä asiat saatiin kuntoon.

Ja viikon päästä on ylimääräinen yhtiökokous ja herrat sitten selittelevät koko asukaskunnalle, miksi asiakas ei ole oikeassa. Seuraajiensa mielestä asiakas todennäköisesti on jatkossa oikeassa. ;-)

• ...Oletko muuten koskaan kilahtanut täysin naurettavasta; suorastaan lapsellisesta syystä ;) ? en juuri muista syistä suutukkaan

• Suomi-arjalaiset

monttu hiljaa.

• Suomi-arjalaiset kirjoitti:

monttu hiljaa.

sussa ei ole muuta arjalaista ku se pökäle, jonka jatkosodan aikaa sakemannisotilas juures tyveen laski.

• Ja minä kun olen aina pitänyt sua niin hillittynä ;)
        Mites jalkapöydät tänään ?

• xena-183 kirjoitti:

Ja minä kun olen aina pitänyt sua niin hillittynä ;)
        Mites jalkapöydät tänään ?

vasen melkein normaali oikea edelleen nilkkaa myöten turvoksissa ei erotu verisuonet.

• monte24 kirjoitti:

vasen melkein normaali oikea edelleen nilkkaa myöten turvoksissa ei erotu verisuonet.

Ei hyvä.
        Kuinka siellä pääsee lääkäriin ? Onko sulla matkavakuutus tai pääsetkö jonkun "kunnallisen" sairaanhoidon puitteissa ?

• monte24 kirjoitti:

Voi hyvin siellä kaukana monte, mä menen nyt tonne pakkaseen taas kävelee. Mutta mulla on tosi paksut lämppäri housut, en palele.

http://www.youtube.com/watch?v=k3jliQKhRh4&feature=related

Kaunis on toi kappale.

• xena-183 kirjoitti:

Ei hyvä.
        Kuinka siellä pääsee lääkäriin ? Onko sulla matkavakuutus tai pääsetkö jonkun "kunnallisen" sairaanhoidon puitteissa ?

en hommannu vakuutusta ku edellinen vuodeks tehty sopimus ei rauennu vuoteen vaan ne jatkoi automaattisesti laskuttamista.
        oon niin kyllästynyt vakuutusyhtiöihin.
        lääkärinkään en kovin helposti mene, ku en niitäkään kusipäitä hyväksy edessäni muuten kuin rähmällään nenä poskessa.

• ruby.nyyti kirjoitti:

Voi hyvin siellä kaukana monte, mä menen nyt tonne pakkaseen taas kävelee. Mutta mulla on tosi paksut lämppäri housut, en palele.

http://www.youtube.com/watch?v=k3jliQKhRh4&feature=related

Kaunis on toi kappale.

hitsi ku olis kiva käyä köpöttelemässä pakkasessa

• Joo tänään, tulin pakkasesta ja menin sitten postiin takas sinne kylmään...hakemaan mun uutta kosketusnäyttö puhelinta.

Sitten tunnin parikin yritin päästä sillä nettiin ja en päässyt, soitin asiakastukeen ja ne antoi outoja ohjeita. Lopulta puhelin meni ihan sekaisin, saimme pojan kanssa palautettua tehdasasetuksiin ja sitten se päästi nettiin ja meikäläinen pääsi sinne android.markettiin lataa kuvia ja pelejä.
      Mä pelaan lähijunissa pelejä ja metrossa.

Tilasin Samsung galaxy xcoverin, ja se on ihana kännykkä, pojalla tuli Samsung Gio.

• O'ou ;)
        Mun poika pelaa koulusta saadulla N8:lla ja välillä mun kännykällä. - Noihin kännykkäpeleihin en ole oikein päässyt vielä kiinni. - Voi olla parempi, etten ryhdykään, koska kuljen pääasiassa omalla autolla... sitten kun kuljen.

Angry Birds tms. on kai ollut kova sana ?

• xena-183 kirjoitti:

O'ou ;)
        Mun poika pelaa koulusta saadulla N8:lla ja välillä mun kännykällä. - Noihin kännykkäpeleihin en ole oikein päässyt vielä kiinni. - Voi olla parempi, etten ryhdykään, koska kuljen pääasiassa omalla autolla... sitten kun kuljen.

Angry Birds tms. on kai ollut kova sana ?

Joo se on se hitti, ja en sitten jos mä annan tolle poitsulle mun duudsonin, kun se on testien mukaan kestäväkin. Siinä on silti jo hankittu pinkki suojakotelo. Mutta ei kuulemma haittaa vaikka onkin pinkki, koska muillakin pojilla on punaisia suojia ja pinkkejä.
        Mulla ei ole vielä dataliittymää, pojalla on kyllä, koska mun pitää päästä eroon ensin mokkulastani loppuu 3 kuuukauden päästä ( muuten tulee liian iso lasku ), vaikka on meillä kiinteä laajakaistakin.
        Tuli kerran hankittua sellainen kiireessä.

• ystäväsi.
        ruby.nyyti kirjoitti:

Joo se on se hitti, ja en sitten jos mä annan tolle poitsulle mun duudsonin, kun se on testien mukaan kestäväkin. Siinä on silti jo hankittu pinkki suojakotelo. Mutta ei kuulemma haittaa vaikka onkin pinkki, koska muillakin pojilla on punaisia suojia ja pinkkejä.
        Mulla ei ole vielä dataliittymää, pojalla on kyllä, koska mun pitää päästä eroon ensin mokkulastani loppuu 3 kuuukauden päästä ( muuten tulee liian iso lasku ), vaikka on meillä kiinteä laajakaistakin.
        Tuli kerran hankittua sellainen kiireessä.

miten se mokkula vaikuttaa siihen kännykkääsi eikö se ole tietokoneen laajakaista hommia ?

tai voit avata uuden kännykkäliittymän tälle uudelle puhelimellesi ja siihen vaikka tuollainen http://www.sonera.fi/yrityksille/tuotteet ja palvelut/laitteet ja liittymat/matkapuhelinpalvelut/nettiyhteys kannykkaan/ tai vastaava jolla menet nettiin ja luet sähköpostisi

tuossa tuo latausmäärä on 40 Mt nopealla latauksella ja kun se tulee täyteen niin sitten nopeus vaan putoaa 64 kbit/s nopeuteen mutta lasku ei lisäänny vaikka olisi netti auki yötä pä'ivää

ostin nokia e7 puhelimen ja siinä tuo pikkunetti nyt en tiedä isonnanko sitä ..

jos on soneran liittymä saldon voi tarkistaa kun lähettää tekstarin SALDO L numeroon 15400 niin tule viestinä takaisin tai 15400 ja siihen salasana xxxxxxx niin pääset katsomaan laskusi jo etukäteen netistä ja näet paljonko mitäkin on kulutettu ja mitä on jäljellä

taas laajakaistan omille sivuille pääset kun käyttäjätunnus ja salasana niin olet sisällä

tämä siis soneralla

• ystäväsi. kirjoitti:

miten se mokkula vaikuttaa siihen kännykkääsi eikö se ole tietokoneen laajakaista hommia ?

tai voit avata uuden kännykkäliittymän tälle uudelle puhelimellesi ja siihen vaikka tuollainen http://www.sonera.fi/yrityksille/tuotteet ja palvelut/laitteet ja liittymat/matkapuhelinpalvelut/nettiyhteys kannykkaan/ tai vastaava jolla menet nettiin ja luet sähköpostisi

tuossa tuo latausmäärä on 40 Mt nopealla latauksella ja kun se tulee täyteen niin sitten nopeus vaan putoaa 64 kbit/s nopeuteen mutta lasku ei lisäänny vaikka olisi netti auki yötä pä'ivää

ostin nokia e7 puhelimen ja siinä tuo pikkunetti nyt en tiedä isonnanko sitä ..

jos on soneran liittymä saldon voi tarkistaa kun lähettää tekstarin SALDO L numeroon 15400 niin tule viestinä takaisin tai 15400 ja siihen salasana xxxxxxx niin pääset katsomaan laskusi jo etukäteen netistä ja näet paljonko mitäkin on kulutettu ja mitä on jäljellä

taas laajakaistan omille sivuille pääset kun käyttäjätunnus ja salasana niin olet sisällä

tämä siis soneralla

Tässä liittymäni:

Tavallinen puhelinliittymä kännykkään norppaliittymä.
        Puhelinliitttymä joka sisältää rajattoman datasiirron ( pojan liittymä )
        Full Rate -laajakaista internetyhteys jota käytän, hinta on kuukaudessa 23,90
        Sitten mulla on nettitiiku liittymä -nopsa, joka onneksi loppuu toukokuun alussa, olen sen etukäteen laittanut kiinni.
        Kaikki on saunalahdella, ja jos mä otan tohon mun Norppaliittymääni nyt datankin, niin koko lasku suurenee.
        Saitko selvää?

• ruby.nyyti kirjoitti:

Tässä liittymäni:

Tavallinen puhelinliittymä kännykkään norppaliittymä.
        Puhelinliitttymä joka sisältää rajattoman datasiirron ( pojan liittymä )
        Full Rate -laajakaista internetyhteys jota käytän, hinta on kuukaudessa 23,90
        Sitten mulla on nettitiiku liittymä -nopsa, joka onneksi loppuu toukokuun alussa, olen sen etukäteen laittanut kiinni.
        Kaikki on saunalahdella, ja jos mä otan tohon mun Norppaliittymääni nyt datankin, niin koko lasku suurenee.
        Saitko selvää?

Eli siis Full Rate -laajakaista on ehdoton nettiliittymä meillä, koska poika pelaa xboxilla niitä livepelejä, ja se pelaa niitä toimintapelejäkin.

• 212121

Tuota noin...käy ulkona välillä unohda netti.

• Joka päivä teen kävelylenkin ja toissapäivänä ajoin ensimmäisen kerran itse autoa reilu kuukauteen :) Tosin apukuski auttoi vitosen silmään...

Kyllä tämä elämänpiiri tästä pikkuhiljaa taas laajenee !

• no tietty lukuunottamatta niitä sellasia että kauan pitäny hermoja kurissa ja sitte yhtäkkiä jostain pienestä asiasta napsahtaa joko yksin tai jollekki, mutta noin muuten nyt ku tuosta facesta mainitsit niin sielähän on kans se bubble island -peli.. no sitä menin sitte hilpeillä mielin pelaamaan ja olin että jee antaa tulla mutta voi jumalauta loppua (no sielä tulivuorella, onko sitte loppua vai ei) kohden aloin jo rakoilla koneelle joka lopen meni siihen että oli pakko lopettaa ku se vehje ampui niitä palloja aivan liian nopeaa että ois kerinny ees miettiä.. ja minä olin vielä neljäs!? ne hullut osannu pelata vaan enpä mee taas enää vähään aikaan.

• Mun poika pelaa myös sitä Bubble Witch -peliä tunnuksillani ja aika hyvälläkin menestyksellä ;) Hän kun on liian nuori saadakseen vielä omaa profiilia faceen. - Mun kaverit näyttävät lähettävän siitä kutsuja tämän tämän, eli ilmeisen suositusta pelistä on kyse.

• ...Oletko muuten koskaan kilahtanut täysin naurettavasta; suorastaan lapsellisesta syystä ;) ?

Kyllä, vaikka mistä. Kuukauden ajankohtakin vaikuttaa asiaan ;)

Mutta pelien suhteen en. Multa puuttuu kokonaan peli-addiktio-lohko aivoista. En pysty kehittämään minkäänlaista kiinnosta peleihin. Afrikan tähteä tai biljardia voin pelata, siihen se jää. Tietokoneeseen tai nettiin liittyen en muuhun ole jäänyt kiinni kuin tähän keskustelupalstaan joskus 2007 alkaen ja yhteen toiseen sitä ennen. Tämäkin on jonkin verran aaltoilevaa :)

• Minö olisin varmaan ollut nettiaddikti, jos silloin olisi ollut netti, kun olin lapsi :) Minä sitten vain luin kirjoja. - Juu, olen kans huomannut, että varmaan tuo täysikuu vaikuttaa... XD

• xena-183 kirjoitti:

Minö olisin varmaan ollut nettiaddikti, jos silloin olisi ollut netti, kun olin lapsi :) Minä sitten vain luin kirjoja. - Juu, olen kans huomannut, että varmaan tuo täysikuu vaikuttaa... XD

Ai noo joo, ilmankos mäkin sitten oli lukutoukka. Nykyään ne on nörttejä, niinkuin olen huomannut.. .)

Juu täysikuu ja kuunkierrot, mutta tää on taas näitä juttuja, mitä ei saa täällä mainita, että miehille tule paha mieli ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8466
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3802
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2584
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2207
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe