vielä kotona mutsin kanssa.
Onko muita viisikymppisiä, jotka eivät koskaan lähteneet kotoa pois?
Asun
8
61
Vastaukset
Vili. Ei ole muita.
..ja 5.linja ei asu yksin kotonaan.Noin mäkin mietin. - Aika paljon viihdyn kotona, mutta olen vielä vähän alle 50, niin en istunut kuvaukseen. -
- 5.linja
Tsoh
Mä läksin intin jälkeen himasta, mutta ymmärrän silti oikein hyvin, millaista on naisten ylivalta. - sikafarmari,
Koti ei kaikille merkitse samaa asiaa. Joillekin koti on vanha sukukartano.
Ex-appiukko kehui kuinka hyvä nykyään on opiskella, kun saa opintolainoja ja kun yritin selittää, ettei ne opintolainat riitä elämiseen, vuokrasuntoon, ruokaan jms menoihin.
Äijän sai ymmärtämään sentään, että opiskelupaikka voi olla liian kaukana kotoa, mutta tuumaili, että voihan sen ruoankin hakea kotoa ja säästää ruokakuluissa.
Maatalon isäntänä ei tajunnut, etteivät kaikki ole maalla syntyneitä ja ei ole edes vanhempia tai on huostaanotettu ja pitää kaikki hankkia itse, eikä tänä päivän saa sossustakaan tarpeeksi apua, vaan on mentävä töihin tienaamaan elantonsa ja ainakin 200 000 työhön halukastaan ei saa töitä mistään. - paastoaja hki
Aloitin paaston klo 11 tänään. Olen paastolla niin kauan kuin jaksan. Paastooni kuuluu vesi, kahvi, mehu ja limu. Reilut 2,5h olen nyt paastonnut. Olotila ihan hyvä.
mie asun tällä hetkellä 100 metrin päässä bordellista
- Fr. fiona
Älä mee sinne tekemään itsestäs naurunalaista.
Mä vedän pidemmän korren, mää asun kans kotona, mutta mummolassa. Lällällää :P
Mummon luona on mukavaa ja turvallista :) Tosin ei täällä enää ole kuin hänen vanhoja huonekaluja ja klänninkejä, sekä tietysti mummon henki. Viiteenkymppiin ei ole kuin 8 vuotta aikaa. Ihanaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773