Dove Nourishing oil care täyttä sontaa?

onko mitään hyvää?

Olen mukana verkostomarkkinointi-kampanjassa ja minun pitäisi suositella ihmisille Doven uutta Nourishing oil care tehohoitoainetta. Ongelmana on kuitenkin, että tuote vaikuttaa täydeltä sonnalta. Heti kolmantena tuotteen INC-listassa on dimethicone eli tämä veteen liukenematon silikoniyhdiste. Voiko tällaisestä tuotteesta sanoa mitään hyvää?

INC: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lactic Acid, Behentrimanium Chloride, Glycerin, Parfum, Cocos Nucifera Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Mineral Oil, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Chloride, Petrolatum, PEG-180M, Amodimethicone, PEG-7, Propylheptyl Ethel, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Polyurethane-39, Ethylhexylglycerin, Hydroxypropyl Methylcellulose, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, DMDM Hydantoin, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Amyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, CU 17492.

9

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyanna

Mä en ainakaan käyttäisi ks tuotetta INCI:n perusteella. Mut joo, kyl se tukka varmaan kiiltää noitten myrkkyjen jälkeen, mutta pidempi aikaiseen käyttöön en suosittelisi.

• kokokp

dimethicone on silikonijohdannainen eli kyllä sen pitäis veteen liueta. silikoni on asia erikseen. kannattaa katsoa www.incihaku.fi. tutkin itsekin juuri samaista tuotetta samasta syystä ;)

• kokokp

aqua LIUOTIN
      cetearyl alcohol PEHMENTÄVÄ AINE/EMULGAATTORI/EMULSIOTA STABILOIVA AINE/OPALISOIVA AINE/VISKOSITEETINSÄÄTÄJÄ, RASVA-ALKOHOLI
      dimethicone VAAHDONESTOAINE/PEHMENTÄVÄ AINE, Silikonijohdannainen, silottava
      stearamidopropyl dimethylamine ANTISTAATTINEN AINE/EMULGAATTORI/PINTA-AKTIIVINEN AINE/HIUKSIA HOITAVA AINE
      lactid acid PUSKUROIVA AINE/HUMEKTANTTI/IHOA HOITAVA AINE
      behentrimonium chloride SÄILÖNTÄAINE/HIUKSIA HOITAVA AINE
      glyserin DENATUROINTIAINE/HUMEKTANTTI/LIUOTIN
      parfum DEODOROIVA AINE/HAJUA TAI MAKUA PEITTÄVÄ AINE
      cocos nucifera oil PEHMENTÄVÄ AINE/LIUOTIN, KOOKOKSEN RASVAÖLJY
      prunus amygdalus dulcis oil PEHMENTÄVÄ AINE/IHOA HOITAVA AINE, MANTELI
      mineral oil ANTISTAATTINEN AINE/PEHMENTÄVÄ AINE/LIUOTIN/IHOA SUOJAAVA AINE, PARAFIINIÖLJY
      hydrolyzed keratin ANTISTAATTINEN AINE/KALVONMUODOSTAJA/HUMEKTANTTI/IHOA HOITAVA AINE/HIUKSIA HOITAVA AINE
      hydrolyzed wheat protein ANTISTAATTINEN AINE/HIUKSIA HOITAVA AINE, VEHNÄNALKIO
      sodium chloride VISKOSITEETINSÄÄTÄJÄ/OMINAISTIHEYTTÄ SÄÄTELEVÄ AINE, ruokasuola, Puhdistava, antibakteerinen
      Petrolatum ANTISTAATTINEN AINE/PEHMENTÄVÄ AINE, VASELIINI
      PEG-180M HUMEKTANTTI
      amodimethicone ANTISTAATTINEN AINE/HIUKSIA HOITAVA AINE, SILIKONI
      PEG-7 propylheptyl ether HUMEKTANTTI/LIUOTIN
      cetrimonium chloride SÄILÖNTÄAINE
      phenoxyethanol SÄILÖNTÄAINE, Fenoksietanoli
      Polyurethane-39 Viskositeettia säätävää
      ethylhexylglycerin IHOA HOITAVA AINE
      hydroxypropyl methylcellulose SIDEAINE/EMULSIOTA STABILOIVA AINE/KALVONMUODOSTAJA/VISKOSITEETINSÄÄTÄJÄ/ANTISTAATTINEN AINE/PINTA-AKTIIVINEN AINE
      disodium EDTA KELATOIVA AINE/VISKOSITEETINSÄÄTÄJÄ, Koostumusta antava
      dipropylene glycol LIUOTIN
      DMDM hydantoin SÄILÖNTÄAINE, Formaldehydivapauttaja
      benzoic acid SÄILÖNTÄAINE, BENTSOEHAPPO
      potassium sorbate SÄILÖNTÄAINE, Elintarvikelisäaine E202. Kaliumsorbaatti
      dehydroacetic acid SÄILÖNTÄAINE, Dehydroetikkahappo
      sodium benzoate SÄILÖNTÄAINE, Elintarvikelisäaine E211. Natriumbentsoaatti. Säilöntäaine, epäillään aiheuttavan yliherkkyysoireita
      amyl cinnamal HAJUA TAI MAKUA PEITTÄVÄ AINE, yleisesti allergisoiva
      benzyl alcohol SÄILÖNTÄAINE/LIUOTIN, KUIVATTAVA BENTSYYLIALKOHOLI, YLEISESTI ALLERGISOIVA
      benzyl salicylate UV-SÄTEILYÄ ABSORBOIVA AINE, Bentsyylisalisylaatti, YLEISESTI ALLERGISOIVA
      butylphenyl methylpropional HAJUA TAI MAKUA PEITTÄVÄ AINE, YLEISESTI ALLERGISOIVA
      citronellol HAJUA TAI MAKUA PEITTÄVÄ AINE, YLEISESTI ALLERGISOIVA
      hexyl cinnamal Heksyylikanelialdehydi, yleisesti allergisoiva
      hydroxycitronellal HAJUA TAI MAKUA PEITTÄVÄ AINE, YLEISESTI ALLERGISOIVA
      limonene tuoksuaine, YLEISESTI ALLERGISOIVA
      linalool DEODOROIVA AINE, TUOKSUAINE, YLEISESTI ALLERGISOIVA, AIHEUTTAA KOKSKETUKSESSA allergiaa, herkistymistä ja ihoärsytystä
      CI 177492 rautaoksidi

• tukkataikuri

No jaa, sain kaveriltani testiin kyseisen tuotteen, ja ainakin mun tukkaan se toimi vallan mainiosti. Kävin jopa ostamassa isomman tuubin, jotta saan nauttia pehmeästä tukasta, ja rakenteesta, jota tuote hiuksiini antoi. Mulla on ongelmana hamputtavat latvat, ja tällä tuotteella ongelma pieneni huomattavasti. Se sitoi hiusten latvat nätisti, jolloin ne eivät näytä niin hamppuisilta. Noita inci-listoja pa-ka koulussa selailleena voin kertoa, että lähestulkoon jokaisen kaupassa myytävän hiustenhoitotuotteen ominaisuuksiin kuuluu silikonijohdannaiset. Eipä ne parturi-kampaamotuotteetkaan paljoa kaupassa myytävistä eroa.

Luonnonmukaisimmin tietenkin pääsee öljyjen vaikutuksesta nauttimaan, kun tukkii vaikkapa oliiviöljyä hoitoaineeksi. Silloin ei tarvitse inci-listoja kauhistella yhtään. Hiusten pesukin onnistuu joillain luonnon kasveilla, jotta siitä vain keräämään.

Itse olen koittanut tukkaani vaikka mitä kalleimmasta aineesta aina siihen raakaan kananmunaan, ja kaikissa on hyvät puolensa aivan kuin kaikissa on huonotkin puolensa.

• EiEnäänBadHairDay8)

MINÄ pidin tuotteesta todella! Omistan piitkät ruskeat hiukset jotka pörröntyvät ja menevät kiharasäkkärälle miten sattuu vaikka mitä niille tekisi.. mutta kun ostin kyseisen tuotesarjan tehohoitoaineen kokeilumielessä.. YLLÄTYIN! Miten markettituote voi toimia näin hyvin tällaiseen pehkoon? Toimiipa vaan, hiukset eivät pörrötä, tuntuvat pehmeiltä ja ravituilta sekä kiiltävät terveen näköisinä! Ja minä jos kuka olen yksi tarkimia ihmisiä hiusteni hoidon suhteen, sen myöntävän kaikki läheisenikin...:D!

• GoodbyeBadHairDay!

Suosittelen!(Y) Minun pitkä, pörröinen, kihara ja kuiva hiuskuontalo koki ihmeitä kyseisen tuotesarjan tehohoitoaineella!
        Aine teki mitä lupasi.

• IhateKaupallisuus

Valitettavaa että olet sotkeutunut verkostokusetusrinkiin, itsellä ei omatunto sallinut huijata ihmisiä puhelinmyyjänäkään ja muutenkin koko kaupallinen ala rupesi kuvottamaan niin paljon että vaihdoin alaa. Silkkaa huijausta joita korkeintaan roistojen omatunnolla varustetut voivat tehdä työkseen.

Itse en voisi myydä kellekään sellaista jonka tiedän silkaksi sonnaksi, mitä en itsekään ostaisi. Kun myyjät jättävät oleelliset huonot puolet kertomatta, se on mielestäni sama kuin petos!

• meeri12

Mineraali öljyä (tässä tuotteessa mineral oil) en käyttäisi ikinä missään tuotteessa, en iholla enkä hiuksissa. Tekee kalvon pintaan ja kosmeettisesti sileän tunteen. Kalvon alla on edellewn kuiva iho/hius. :(
      Minun hiukset mineraaliöljypohjaisilla tuotteilla pysyvät korppuina ja bonuksena sain "rasvoituvan päänahan". Joka lopetti rasvoittumisen kun jätin mineraaliöljyt pois ja vaihdoin laadukkaampiin tuotteisiin, joilla on oikeasti kosteutta sitova vaikutus, jolloin se kuiva hamppukin on oikeasti kosteutettu, eikä vain pinnalta liukastettu.

• Brjrjrkttjh

Ei se vaurioitunut hius parane muuta kuin hetkellisesti, on siinä mitä hoitoainetta vaan, kallista tai halpaa. Ainoastaan uusi kasvava käsittelemätön hius on terve kun sitä ei ole esim. kemiallisesti rikottu värjäyksellä tms. Tietty erikseen on hiuslaadultaan karkea hius joka on karkea jo ns. uutena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe