Miksi niin monet miehet ovat ilmeettömiä jurottajia?

19+14

Ei sellaista jaksa katsoa kukaan. Ilmeettömiä kasvoja, monotonista ääntä ja tönkköä liikkumista. Mihin kaikki ilmeet ovat kadonneet? Miksi ei voi hymyillä? Ei edes vastata toisen hymyyn? Hyvänen aika yrittäkää edes, ei teitä jaksa erkkikään kattoa.

Toinen mitä inhoan ovat tuijottavat ihmiset, jotka eivät kuitenkaan sano mitään?!? Voiko olla mitään ahdistavampaa ja kiusallisempaa? Mulla vaan alkaa keittää tuollaisissa tilanteissa, voisin huutaa että kerro nyt mitä ajatellet, miksi vaan möllötät ilmeettömänä, mutta et puhu mitään.

Ujous ei haittaa ollenkaan. Pääasia että reagoi jotenkin. Minun mielestä hymyily kuuluu jo peruskohteliaisuuteen. Jos tapaa uuden ihmisen niin esittäytyessä jo kuuluisi mielestäni hymyillä, ja ylläpitää jonkinlaista small talkia tai jos ei hirveän puheliasta sorttia ole niin ainakin vastailla kohteliaasti, osoittaa kuuntelevansa toista ja eleillä ja ilmeillä ilmaista positiivisuutta ja kiinnostuneisuutta toista kohtaan. Totinen ja toljottava pärstäkerroin ei anna kovin positiivista ensivaikutelmaa eikä innosta jatkamaan tutustumista.

Itse kun mietin omia ihastuksiani niin heille kaikille on yhteistä se, että he olivat positiivisia ja hymyileviä miehiä. En vaan jaksa mitään sitruunan niellyttä hapannaamaa hetkeäkään. Miehet panostakaa hymyyn oikeasti niin voi flaksi naismarkkinoillakin vähän parantua.

139

2995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :( :(

      Tutkimusten mukaan naiset pitävät hymyilevä miestä nössönä homona.

      • ap

        Hemmettiin tollaset tutkimukset. Kyllä hymy vetää huomattavasti paremmin puoleensa kuin jokin ilmeetön jurotus.


      • höhhöh

        missä sellanen tutkimus on muka ollut?


      • Just silleen
        ap kirjoitti:

        Hemmettiin tollaset tutkimukset. Kyllä hymy vetää huomattavasti paremmin puoleensa kuin jokin ilmeetön jurotus.

        No, entäs nykyiset naiset ? Kun nyt vähän tuolla kadulla ympärilleen silmäilee, vastaan näyttää tulevan melko paljon naama jo valmiiksi norsunvitulla olevia naisia. Ilmeestä huokuu "painu vittuun" asenne ja se näkyy kauas.

        Kyllä kun tuollaisia näkee, syystäkin menee naama peruslukemille. TOinen ääripää ovat eukot, joilla on tapana kulkea nokka pystyssä. Sekin näkyy yleensä erottuvasti, ja on lähinnä lapsellisen huvittavaa. Yleensä tänä korostuu siinä vaiheessa, kun ollaan kaupungilla liikkeellä sen oman "kullannupun" kanssa.


    • 993

      Luulen että tämä on hyvä neuvo. Tulee kuitenkin kokemaan saman kohtalon kuin kaikki muutkin hyvät neuvot täällä. Se mitätöidään jollain tapaa välittömästi. Mutta tiedä, että ainakin yksi mies, vaikkei niin nuori enää, piti neuvoa hyvänä ja aikoo laittaa enemmän käytäntöön.

      • ap

        Jes..hyvä, hyvä :) Ottakaahan muut mallia.


      • Hyvä ihminen

        On varmaan ihan hyvä neuvvo, mutta jos olet ollut yli 30 v. sinkku ja neitsyt, voi aito ilon hymy olla hieman hakusessa.
        Ja toisaalta eipä sitä paljoa veemäisen työpäivän päätteeksi hymyä aina irtoakkaan. Ihan luonnollista sinänsä sekin.

        Ja hymyilen kyllä jos olen hyvällä tuulella ja silloin myös vastakkainen sukupuolikin tuntuu aktiivisemmalta. Totta, kyllä sen huomaa.

        Eli kompataan nyt sen verran aloittajaa, että onhan tuossa varmaankin vinha perä.

        Enemmin hymyä elämään ei olisi kyllä pahitteeksi itse kullekin! Toimisi varmaan myös moniilla naisiilla sama.


      • ap
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        On varmaan ihan hyvä neuvvo, mutta jos olet ollut yli 30 v. sinkku ja neitsyt, voi aito ilon hymy olla hieman hakusessa.
        Ja toisaalta eipä sitä paljoa veemäisen työpäivän päätteeksi hymyä aina irtoakkaan. Ihan luonnollista sinänsä sekin.

        Ja hymyilen kyllä jos olen hyvällä tuulella ja silloin myös vastakkainen sukupuolikin tuntuu aktiivisemmalta. Totta, kyllä sen huomaa.

        Eli kompataan nyt sen verran aloittajaa, että onhan tuossa varmaankin vinha perä.

        Enemmin hymyä elämään ei olisi kyllä pahitteeksi itse kullekin! Toimisi varmaan myös moniilla naisiilla sama.

        "jos olet ollut yli 30 v. sinkku ja neitsyt, voi aito ilon hymy olla hieman hakusessa."
        Toki tuo yli 30 vuotinen sinkkuus voi välillä ahdistaa, mutta miksi sen pitäisi määrittää sitä oletko onnellinen vai et. Mielestäni monet sinkkumiehet voisivat ihan oikeasti päättää, että voivat nauttia elämästä ja olla onnellisia ilman naistakin. Tuossa taas tavallaan vieritetään se syy naisille: miehet ovat ilmeettömiä, koska eivät ole saaneet naista.Ja tämä on taas naisten vika, koska he eivät ole huolineet miestä ym. Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan.

        Toki jokainen ihminen on välillä surullinen eikä välttämättä jaksa aina hymyillä eikä tarvitsekaan. Mutta jos jatkuvasti naamalla on ilmeetön jurotus niin silloin alkaa mielestäni olla jo jokin pielessä. Nyrpeällä ilmeellä pilaa monesti kaikkien muidenkin päivän, kun taas hymyily saa muutkin hyvälle tuulelle.

        "Enemmin hymyä elämään ei olisi kyllä pahitteeksi itse kullekin! Toimisi varmaan myös moniilla naisiilla sama." Joo kyllä tuo naisillekin tekis hyvää :)


      • 990´+0+
        ap kirjoitti:

        "jos olet ollut yli 30 v. sinkku ja neitsyt, voi aito ilon hymy olla hieman hakusessa."
        Toki tuo yli 30 vuotinen sinkkuus voi välillä ahdistaa, mutta miksi sen pitäisi määrittää sitä oletko onnellinen vai et. Mielestäni monet sinkkumiehet voisivat ihan oikeasti päättää, että voivat nauttia elämästä ja olla onnellisia ilman naistakin. Tuossa taas tavallaan vieritetään se syy naisille: miehet ovat ilmeettömiä, koska eivät ole saaneet naista.Ja tämä on taas naisten vika, koska he eivät ole huolineet miestä ym. Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan.

        Toki jokainen ihminen on välillä surullinen eikä välttämättä jaksa aina hymyillä eikä tarvitsekaan. Mutta jos jatkuvasti naamalla on ilmeetön jurotus niin silloin alkaa mielestäni olla jo jokin pielessä. Nyrpeällä ilmeellä pilaa monesti kaikkien muidenkin päivän, kun taas hymyily saa muutkin hyvälle tuulelle.

        "Enemmin hymyä elämään ei olisi kyllä pahitteeksi itse kullekin! Toimisi varmaan myös moniilla naisiilla sama." Joo kyllä tuo naisillekin tekis hyvää :)

        "Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan."

        Näin varmastikin jos on saanut nuorena nussia koko elämän tarpeeksi. Mutta jos koko elämä menee niin ettei kukaan nainen kiinnostu - ei edes se työpaikan ruma läski yh, niin kyllähän se vituttaa.


      • Missäköhän vika....
        990´+0+ kirjoitti:

        "Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan."

        Näin varmastikin jos on saanut nuorena nussia koko elämän tarpeeksi. Mutta jos koko elämä menee niin ettei kukaan nainen kiinnostu - ei edes se työpaikan ruma läski yh, niin kyllähän se vituttaa.

        Ehkä se työpaikan läski ruma yh, näkee aidot ajatuksesi ilmeistäsi eikä sen takia laske sinua potentiaaliseksi mieheksi tutustua!

        Ihminen, jonka kasvoista näkyy halveksunta ei ole mukava. Ihminen ei taatusti kutsu luokseen. Kasvot paljastaa usein enemmän kuin mitä arvaat.

        Sen sijaan hymyilevä, iloista ja perusmukavaa ihmistä on helppo lähestyä.


      • En ymmärtänyt
        Missäköhän vika.... kirjoitti:

        Ehkä se työpaikan läski ruma yh, näkee aidot ajatuksesi ilmeistäsi eikä sen takia laske sinua potentiaaliseksi mieheksi tutustua!

        Ihminen, jonka kasvoista näkyy halveksunta ei ole mukava. Ihminen ei taatusti kutsu luokseen. Kasvot paljastaa usein enemmän kuin mitä arvaat.

        Sen sijaan hymyilevä, iloista ja perusmukavaa ihmistä on helppo lähestyä.

        Kyllä ja arvaapa tekee lähestymisiä tavalla tai toiselal juuri sitten kaikki pyöreät ja yh:t kun olet niin mukava mies kun hymyilet heille.

        Itse en halveksu noita edellisiä, mutta eivät he kiinnosta kumppaneinakaan.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        "jos olet ollut yli 30 v. sinkku ja neitsyt, voi aito ilon hymy olla hieman hakusessa."
        Toki tuo yli 30 vuotinen sinkkuus voi välillä ahdistaa, mutta miksi sen pitäisi määrittää sitä oletko onnellinen vai et. Mielestäni monet sinkkumiehet voisivat ihan oikeasti päättää, että voivat nauttia elämästä ja olla onnellisia ilman naistakin. Tuossa taas tavallaan vieritetään se syy naisille: miehet ovat ilmeettömiä, koska eivät ole saaneet naista.Ja tämä on taas naisten vika, koska he eivät ole huolineet miestä ym. Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan.

        Toki jokainen ihminen on välillä surullinen eikä välttämättä jaksa aina hymyillä eikä tarvitsekaan. Mutta jos jatkuvasti naamalla on ilmeetön jurotus niin silloin alkaa mielestäni olla jo jokin pielessä. Nyrpeällä ilmeellä pilaa monesti kaikkien muidenkin päivän, kun taas hymyily saa muutkin hyvälle tuulelle.

        "Enemmin hymyä elämään ei olisi kyllä pahitteeksi itse kullekin! Toimisi varmaan myös moniilla naisiilla sama." Joo kyllä tuo naisillekin tekis hyvää :)

        "Tuossa taas tavallaan vieritetään se syy naisille: miehet ovat ilmeettömiä, koska eivät ole saaneet naista.Ja tämä on taas naisten vika, koska he eivät ole huolineet miestä ym. Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan."

        Missäköhän itkuhelvetissä sinä olisit jos et olisi saanut koskaan miestä?

        Terveisin, naista saanut, mutta sanonpahan vain.


      • ap
        990´+0+ kirjoitti:

        "Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan."

        Näin varmastikin jos on saanut nuorena nussia koko elämän tarpeeksi. Mutta jos koko elämä menee niin ettei kukaan nainen kiinnostu - ei edes se työpaikan ruma läski yh, niin kyllähän se vituttaa.

        Mikset voi oikeasti myöntää, että itse omalla asenteellasi, käytökselläsi, tekemisilläsi ja tekemättä jättämisillä voit vaikuttaa todella paljon omaan elämääsi? Ottakaa nyt aikuiset ihmiset vastuu siitä omasta elämästänne ja onnellisuudestanne. Ärsyttää tällaset tyypit, jotka syyttelevät vain kaikkia muita omasta tilanteestaan. Tällaista marinaa saa lukea tältä palstalta päivästä toiseen.


      • erittäin ruma nörtti
        ap kirjoitti:

        "jos olet ollut yli 30 v. sinkku ja neitsyt, voi aito ilon hymy olla hieman hakusessa."
        Toki tuo yli 30 vuotinen sinkkuus voi välillä ahdistaa, mutta miksi sen pitäisi määrittää sitä oletko onnellinen vai et. Mielestäni monet sinkkumiehet voisivat ihan oikeasti päättää, että voivat nauttia elämästä ja olla onnellisia ilman naistakin. Tuossa taas tavallaan vieritetään se syy naisille: miehet ovat ilmeettömiä, koska eivät ole saaneet naista.Ja tämä on taas naisten vika, koska he eivät ole huolineet miestä ym. Ihminen itse voi vaikuttaa todella paljon omaan onnellisuuteensa eikä siihen tarvita välttämättä kumppania ollenkaan.

        Toki jokainen ihminen on välillä surullinen eikä välttämättä jaksa aina hymyillä eikä tarvitsekaan. Mutta jos jatkuvasti naamalla on ilmeetön jurotus niin silloin alkaa mielestäni olla jo jokin pielessä. Nyrpeällä ilmeellä pilaa monesti kaikkien muidenkin päivän, kun taas hymyily saa muutkin hyvälle tuulelle.

        "Enemmin hymyä elämään ei olisi kyllä pahitteeksi itse kullekin! Toimisi varmaan myös moniilla naisiilla sama." Joo kyllä tuo naisillekin tekis hyvää :)

        Kokeile olla koko elämä ilman yhtään kaveria ja minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, ja yritä sen jälkeen pysyä hymyilevänä. Ihminen on kuitenkin aika sosiaalinen eläin, joten jos joutuu aina hyljeksityksi tai syrjityksi on aika hankalaa pitää itsensä positiviisena, vaikka olisi kuinka introvertti. Itselläni on vielä bonuksena naaman perusilme sen näköinen, että kaikki luulevat minun murjottavan, vaikkei niin aina olisikaan.

        Toki voin sanoa olevani etäisesti onnellinen, kun lukkiudun neljän seinän sisälle pelaamaan pelejä, lukemaan kirjoja tai turruttamaan pääni viihdemössöllä, mutta ei se naisen saantia edistä.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Mikset voi oikeasti myöntää, että itse omalla asenteellasi, käytökselläsi, tekemisilläsi ja tekemättä jättämisillä voit vaikuttaa todella paljon omaan elämääsi? Ottakaa nyt aikuiset ihmiset vastuu siitä omasta elämästänne ja onnellisuudestanne. Ärsyttää tällaset tyypit, jotka syyttelevät vain kaikkia muita omasta tilanteestaan. Tällaista marinaa saa lukea tältä palstalta päivästä toiseen.

        Ja sinä mariset siitä kun elämäsi on muuten kunnossa mutta kun tapaamasi miehet vaikuttavat murjottavan eivätkä hymyile! XD

        On sulla ongelmat..............


      • En ymmärtänyt
        erittäin ruma nörtti kirjoitti:

        Kokeile olla koko elämä ilman yhtään kaveria ja minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, ja yritä sen jälkeen pysyä hymyilevänä. Ihminen on kuitenkin aika sosiaalinen eläin, joten jos joutuu aina hyljeksityksi tai syrjityksi on aika hankalaa pitää itsensä positiviisena, vaikka olisi kuinka introvertti. Itselläni on vielä bonuksena naaman perusilme sen näköinen, että kaikki luulevat minun murjottavan, vaikkei niin aina olisikaan.

        Toki voin sanoa olevani etäisesti onnellinen, kun lukkiudun neljän seinän sisälle pelaamaan pelejä, lukemaan kirjoja tai turruttamaan pääni viihdemössöllä, mutta ei se naisen saantia edistä.

        AP:lle ei kannata yrittää moista selittää.
        OIen tuntenut monia nörttimiehiä vaikken itse sellainen olekaan ja ymmärrän hyvin jos ei aina jaksa hymyillä. Eikä se hymyily auta siihen naisten saantiin.

        AP on nainen joka on saanut kasvaa kuin kukka kämmenellä ilman huolen häivää noissa asioissa.
        Silloin on helppo olla positiivinen ja iloinen sekä hymyilevä ja saarnata muille miten voi "pelastaa itsensä ja maailman".

        Näitä tapauksia riittää jotka ovat irrallaan monien ihmisten todellisuudesta.


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        AP:lle ei kannata yrittää moista selittää.
        OIen tuntenut monia nörttimiehiä vaikken itse sellainen olekaan ja ymmärrän hyvin jos ei aina jaksa hymyillä. Eikä se hymyily auta siihen naisten saantiin.

        AP on nainen joka on saanut kasvaa kuin kukka kämmenellä ilman huolen häivää noissa asioissa.
        Silloin on helppo olla positiivinen ja iloinen sekä hymyilevä ja saarnata muille miten voi "pelastaa itsensä ja maailman".

        Näitä tapauksia riittää jotka ovat irrallaan monien ihmisten todellisuudesta.

        Äläs lässytä täällä kun et tiedä minun elämästä yhtään mitään.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Äläs lässytä täällä kun et tiedä minun elämästä yhtään mitään.

        Onneksi sinä tiedät sitten niiden elämästä joiden elämää arvioit pelkän hymyn perusteella.

        Ehkä et ole hymyn arvoinen?


      • Vihan voimalla
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        AP:lle ei kannata yrittää moista selittää.
        OIen tuntenut monia nörttimiehiä vaikken itse sellainen olekaan ja ymmärrän hyvin jos ei aina jaksa hymyillä. Eikä se hymyily auta siihen naisten saantiin.

        AP on nainen joka on saanut kasvaa kuin kukka kämmenellä ilman huolen häivää noissa asioissa.
        Silloin on helppo olla positiivinen ja iloinen sekä hymyilevä ja saarnata muille miten voi "pelastaa itsensä ja maailman".

        Näitä tapauksia riittää jotka ovat irrallaan monien ihmisten todellisuudesta.

        Niin, että reseptillä kaikille naisvihaa? Sillä se oma surkeus muuttuu helpommaksi kestää. Kun syy on aina jonkun toisen.

        Nyt ymmärrän sen väitteen, että nykymaailmassa kaikki kilpaa ilmoittautuvat uhreiksi.


      • Vanha vihainen mies
        Vihan voimalla kirjoitti:

        Niin, että reseptillä kaikille naisvihaa? Sillä se oma surkeus muuttuu helpommaksi kestää. Kun syy on aina jonkun toisen.

        Nyt ymmärrän sen väitteen, että nykymaailmassa kaikki kilpaa ilmoittautuvat uhreiksi.

        Viha on terve reaktio jatkuvaan syrjintään ja halveksimiseen. Siinä vasta surkea nyhverö on jos alistuu nöyrästi pilluttomuuteen, "Voi anteeksi arvon neiti kun en ole riemureikänne arvoinen, lupaan nyt kiltisti tyytyä runkkaamaan enkä koskaan enää himoitse paremmille nussijoille varattua pimplooraanne!"


    • En ymmärtänyt

      Missä tilanteissa?

      Kuvitteletko että Suomessa naiset ovat yhtään sen kummempia mitä annat tuossa ymmärtää?

      Itse ainakin olen nähtävästi liiankin ilmeikäs ja humoristinen.

      Ei se flaksia paranna koska se tappajan/nussijan katse puuttuu. Olen liian hellä mies.

      • ap

        "Missä tilanteissa?"
        No kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Vaikkapa uudella työpaikalla tutustuessa uusiin ihmisiin tai jutellessa jossain puolitutussa porukassa tai ihan vaikka treffailutilanteissa. Luojan kiitos, noita hymyileviäkin miehiä on ja he ovatkin usein tsiljoona kertaa puoleensa vetävämpiä kuin ilmeettömänä jurottavat yksilöt. Harmi vain ovat myös usein varattuja.

        Kyllä naisilta vain usein luontevammin ja helpommin tuo hymy tulee. Vaikka toki naisistakin löytyy noita totisia toljottajia.

        "Ei se flaksia paranna koska se tappajan/nussijan katse puuttuu. Olen liian hellä mies." En tajua nyt yhtään mistä ihmeen katseesta puhut. No tuo voi tietysti kans olla vaarana että on sitten liian humoristinen, ei osaa ottaa mitään vakavasti vaan laskee kaiken leikiksi.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        "Missä tilanteissa?"
        No kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Vaikkapa uudella työpaikalla tutustuessa uusiin ihmisiin tai jutellessa jossain puolitutussa porukassa tai ihan vaikka treffailutilanteissa. Luojan kiitos, noita hymyileviäkin miehiä on ja he ovatkin usein tsiljoona kertaa puoleensa vetävämpiä kuin ilmeettömänä jurottavat yksilöt. Harmi vain ovat myös usein varattuja.

        Kyllä naisilta vain usein luontevammin ja helpommin tuo hymy tulee. Vaikka toki naisistakin löytyy noita totisia toljottajia.

        "Ei se flaksia paranna koska se tappajan/nussijan katse puuttuu. Olen liian hellä mies." En tajua nyt yhtään mistä ihmeen katseesta puhut. No tuo voi tietysti kans olla vaarana että on sitten liian humoristinen, ei osaa ottaa mitään vakavasti vaan laskee kaiken leikiksi.

        "En tajua nyt yhtään mistä ihmeen katseesta puhut. No tuo voi tietysti kans olla vaarana että on sitten liian humoristinen, ei osaa ottaa mitään vakavasti vaan laskee kaiken leikiksi. "

        no se on juuri se "itsevarma" katse joka saa teillä pikkarit pyörimään jaloissa.

        Annat ymmärtää että pelkkä hyväntuulisuus riittää tekemään vaikutuksen.

        "Kyllä naisilta vain usein luontevammin ja helpommin tuo hymy tulee. Vaikka toki naisistakin löytyy noita totisia toljottajia. "

        Perustuen sinun tulkintaan?


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "En tajua nyt yhtään mistä ihmeen katseesta puhut. No tuo voi tietysti kans olla vaarana että on sitten liian humoristinen, ei osaa ottaa mitään vakavasti vaan laskee kaiken leikiksi. "

        no se on juuri se "itsevarma" katse joka saa teillä pikkarit pyörimään jaloissa.

        Annat ymmärtää että pelkkä hyväntuulisuus riittää tekemään vaikutuksen.

        "Kyllä naisilta vain usein luontevammin ja helpommin tuo hymy tulee. Vaikka toki naisistakin löytyy noita totisia toljottajia. "

        Perustuen sinun tulkintaan?

        Annan ymmärtää vain sen, että hyväntuulisuudella pääsee paljon pidemmälle kuin hymyilemättömyydellä.

        "Perustuen sinun tulkintaan?" Kyllä. Ei ole nyt mitään tutkimusta sanojeni tueksi antaa, mutta uskon asian olevan noin. Kyllähän tuon näkee nyt ihan jokapäiväisissä kommunikaatiotilanteissa. Ovathan naiset paljon luontevampia pienten vauvojenkin kanssa, joille pitää hymyillä paljon ja leperrellä kaikenlaista.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Annan ymmärtää vain sen, että hyväntuulisuudella pääsee paljon pidemmälle kuin hymyilemättömyydellä.

        "Perustuen sinun tulkintaan?" Kyllä. Ei ole nyt mitään tutkimusta sanojeni tueksi antaa, mutta uskon asian olevan noin. Kyllähän tuon näkee nyt ihan jokapäiväisissä kommunikaatiotilanteissa. Ovathan naiset paljon luontevampia pienten vauvojenkin kanssa, joille pitää hymyillä paljon ja leperrellä kaikenlaista.

        "Ovathan naiset paljon luontevampia pienten vauvojenkin kanssa, joille pitää hymyillä paljon ja leperrellä kaikenlaista. "

        Tämän täytyy on naisen logiikkka.

        Naiset viettävät enemmän aikaa lasten ja vauvojen kanssa sekä heille on SALLITUMPAA olla tuollaisia mitä kuvailet varsinkin juuri lasten ja vauvojen kanssa.

        "Annan ymmärtää vain sen, että hyväntuulisuudella pääsee paljon pidemmälle kuin hymyilemättömyydellä."

        Enpä ole huomannut omalla kohdalla mitään merkitystä tuolla asialla verrattuna esimerkiksi miehiin jotka ovat enemmän noita jurottajia.


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Ovathan naiset paljon luontevampia pienten vauvojenkin kanssa, joille pitää hymyillä paljon ja leperrellä kaikenlaista. "

        Tämän täytyy on naisen logiikkka.

        Naiset viettävät enemmän aikaa lasten ja vauvojen kanssa sekä heille on SALLITUMPAA olla tuollaisia mitä kuvailet varsinkin juuri lasten ja vauvojen kanssa.

        "Annan ymmärtää vain sen, että hyväntuulisuudella pääsee paljon pidemmälle kuin hymyilemättömyydellä."

        Enpä ole huomannut omalla kohdalla mitään merkitystä tuolla asialla verrattuna esimerkiksi miehiin jotka ovat enemmän noita jurottajia.

        "Naiset viettävät enemmän aikaa lasten ja vauvojen kanssa sekä heille on SALLITUMPAA olla tuollaisia mitä kuvailet varsinkin juuri lasten ja vauvojen kanssa."

        No tästä täytyy olla samaa mieltä. Mutta tuon vuoksi juuri tuo hymyileminen siirtyy naisilla ehkä helpommin myös muiden ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Josta tullaan siis siihen, että naisille tuo hymyily on ehkä helpompaa ja luontevampaa.

        "Enpä ole huomannut omalla kohdalla mitään merkitystä tuolla asialla verrattuna esimerkiksi miehiin jotka ovat enemmän noita jurottajia " Et voi verrata itseäsi muihin miehiin, koska noilla jurottaja miehillä saattaa olla jotain muita ominaisuuksia(joita sinulla ei ole), joiden vuoksi naiset kiinnostuvat heistä. Voit miettiä vain omalla kohdallasi kiinnostuvatko naiset sinusta enemmän jurottavana vai hymyilevänä.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        "Naiset viettävät enemmän aikaa lasten ja vauvojen kanssa sekä heille on SALLITUMPAA olla tuollaisia mitä kuvailet varsinkin juuri lasten ja vauvojen kanssa."

        No tästä täytyy olla samaa mieltä. Mutta tuon vuoksi juuri tuo hymyileminen siirtyy naisilla ehkä helpommin myös muiden ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Josta tullaan siis siihen, että naisille tuo hymyily on ehkä helpompaa ja luontevampaa.

        "Enpä ole huomannut omalla kohdalla mitään merkitystä tuolla asialla verrattuna esimerkiksi miehiin jotka ovat enemmän noita jurottajia " Et voi verrata itseäsi muihin miehiin, koska noilla jurottaja miehillä saattaa olla jotain muita ominaisuuksia(joita sinulla ei ole), joiden vuoksi naiset kiinnostuvat heistä. Voit miettiä vain omalla kohdallasi kiinnostuvatko naiset sinusta enemmän jurottavana vai hymyilevänä.

        "Et voi verrata itseäsi muihin miehiin, koska noilla jurottaja miehillä saattaa olla jotain muita ominaisuuksia(joita sinulla ei ole), joiden vuoksi naiset kiinnostuvat heistä. Voit miettiä vain omalla kohdallasi kiinnostuvatko naiset sinusta enemmän jurottavana vai hymyilevänä. "

        Tietysti heillä on muita ominaisuuksia.

        Joka vain vahvistaa sitä että hymyllä ei pääse noissa parinvalinta asioissa mihinkään.


      • ei telkun orja

        Tappajuutta ei tarvita pitkään parisuhteeseen. lyhyet seksisuhteet on eri juttu.


    • Suu ei messingillä

      Feministien Suomessa miestä ei paljon hymyilytä.

      • Moilasen vastakohta

        Voi, miten surullista! Miehet todella näkevät naiset vain yhtenä joukkona - koska niillä kaikilla on sama sukupuoli. Annemoilasten ohellako muita ei ole? Ehkä kuitenkin on niin, että ne muut eivät (täällä päivystäviä) miehiä kiinnosta, eivät satu saalistajan silmiin, koska eivät täytä ulkonäkövaatimuksia. Ja näidenkö naisten olemassaolon voi sitten kieltää kokonaan, "kun eihän ne ees niinku oo naisii".

        Ihan samaa logiikkaa, jolla sijoittelette itsenne alempitasoisiin ihmisiin. Ja, mikä kaikkein surullisinta, lopulta ryhdytte sellaisiksi.


    • Per S. Burger
      • bers buril

    • :)))

      Koska siinä missä jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja, jokainen nainen on potentiaalinen narsisti. Lopulta sieluaan haluaa vain suojella narsisteilta ja katsella vain katua ja puita aina kun nainen tulee kadulla vastaan ettei vain vaikuttaisi uhkaavalta raiskaajalta. Elämä maassa, jossa puolet kansasta ja koko toinen sukupuoli ovat potentiaalisia narsisteja on raskasta ja surullista.

      • ap

        En puhu mistään tuntemattomille naisille virnuilemisesta hämärillä kaduilla vaan ihan normaaleissa tilanteissa esim. bussikuskin tai kaupan kassan tervehtiminen ja hymyileminen, työpaikalla, treffeillä vaikka sukujuhlissa tai jossain tapahtumassa. Jos noissa tilanteissa on hymyilevä, osallistuu keskusteluun ja osoittaa kuuntelevansa eikä jurota ilmeettömänä ihmisten tullessa tutustumaan niin naiset ajattelevat vain että siinäpä mukava ja fiksunoloinen mies. KUKAAN ei pidä sinua uhkaavana raiskaajana.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        En puhu mistään tuntemattomille naisille virnuilemisesta hämärillä kaduilla vaan ihan normaaleissa tilanteissa esim. bussikuskin tai kaupan kassan tervehtiminen ja hymyileminen, työpaikalla, treffeillä vaikka sukujuhlissa tai jossain tapahtumassa. Jos noissa tilanteissa on hymyilevä, osallistuu keskusteluun ja osoittaa kuuntelevansa eikä jurota ilmeettömänä ihmisten tullessa tutustumaan niin naiset ajattelevat vain että siinäpä mukava ja fiksunoloinen mies. KUKAAN ei pidä sinua uhkaavana raiskaajana.

        Miten tämä liittyy siihen että saako kumppania?

        Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?

        "että siinäpä mukava ja fiksunoloinen mies."

        Eipä ole tähän ikään mennessä (30v) riittänyt oikeastaan YHTÄÄN MIHINKÄÄN.

        Ehkä olisikin parempi jos naiset pitäisivät uhkaavana raiskaajana, ainakin olisi pelonomainen kunnioitus ja siten ehkä naiset kiinnostuisivat.

        Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Miten tämä liittyy siihen että saako kumppania?

        Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?

        "että siinäpä mukava ja fiksunoloinen mies."

        Eipä ole tähän ikään mennessä (30v) riittänyt oikeastaan YHTÄÄN MIHINKÄÄN.

        Ehkä olisikin parempi jos naiset pitäisivät uhkaavana raiskaajana, ainakin olisi pelonomainen kunnioitus ja siten ehkä naiset kiinnostuisivat.

        Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?

        "Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?" Ihan älytön kysymys. Jos mies on kokoajan ihan totinen tai jurottava enkä saa häneltä yhtään katsetta tai hymyä niin ei sellainen mies kiinnosta. Ja vaikka alussa olisi kiinnostanutkin niin kiinnostus laskee kyllä hyvin nopeasti, jos hymyilemättömyys jatkuu pitkään, koska tulkitsen sen niin että mies ei ole kiinnostunut minusta.

        "Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?" Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus?


      • wygsreagg
        ap kirjoitti:

        "Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?" Ihan älytön kysymys. Jos mies on kokoajan ihan totinen tai jurottava enkä saa häneltä yhtään katsetta tai hymyä niin ei sellainen mies kiinnosta. Ja vaikka alussa olisi kiinnostanutkin niin kiinnostus laskee kyllä hyvin nopeasti, jos hymyilemättömyys jatkuu pitkään, koska tulkitsen sen niin että mies ei ole kiinnostunut minusta.

        "Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?" Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus?

        Ihmiset on erilaisia. Introvertit tyypit harvemmin näyttää tunteitaan ulospäin tuntemattomille ihmisille. On ääliömäistä odottaa yhdenmukaista käytöstä kaikilta. Ihmiset on luonteeltaan erilaisia. Ei hymyilemättömyys tarkoita että olisi tunteeton tai epäystävällinen tms. Kaikille hymy ei tule luonnostaan ja väkisin hymyily tuntuu tyhmältä ja näyttää väkinäiseltä.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        "Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?" Ihan älytön kysymys. Jos mies on kokoajan ihan totinen tai jurottava enkä saa häneltä yhtään katsetta tai hymyä niin ei sellainen mies kiinnosta. Ja vaikka alussa olisi kiinnostanutkin niin kiinnostus laskee kyllä hyvin nopeasti, jos hymyilemättömyys jatkuu pitkään, koska tulkitsen sen niin että mies ei ole kiinnostunut minusta.

        "Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?" Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus?

        "Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus? "

        Tarkoitat että naista tulisi palvella ja hänelle tuottaa hyvää oloa kuten sinulle vaikkei koskaan pääsisi treffeille?

        En minä tiedä mikä on jurotuksen syynä, mutta tuossa aika hyviä arvauksia.

        Itse hymyilen koska pidän siitä ja tänäänkin heitin läppää lähes joka ikisen naisen kanssa jonka asiakaspalveluissa tapasin jne.

        Eräässäkin kaupassa aikavarmasti varattu nuori nainen väläytti hymyn heti kun näki minut (seurasin häntä hetken katseella), tietysti väläytin hymyn takaisin.

        Mutta sinun ajatuksesi siitä että flaksi parantuisi vain tuon asian myötä on pahasti tuulesta temmattu.

        En siis sano etteikö kannattaisi hymyillä ja etteikö se olisi kohteliastakin, mutta väitän vastaan tuota sinun aloitustasi viimeistä lausetta vastaan.

        jos huomaa ettei siitä ole hyötyä niin ehkä joku kokee ettei sitä kannata enää tehdä?


      • ...........
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus? "

        Tarkoitat että naista tulisi palvella ja hänelle tuottaa hyvää oloa kuten sinulle vaikkei koskaan pääsisi treffeille?

        En minä tiedä mikä on jurotuksen syynä, mutta tuossa aika hyviä arvauksia.

        Itse hymyilen koska pidän siitä ja tänäänkin heitin läppää lähes joka ikisen naisen kanssa jonka asiakaspalveluissa tapasin jne.

        Eräässäkin kaupassa aikavarmasti varattu nuori nainen väläytti hymyn heti kun näki minut (seurasin häntä hetken katseella), tietysti väläytin hymyn takaisin.

        Mutta sinun ajatuksesi siitä että flaksi parantuisi vain tuon asian myötä on pahasti tuulesta temmattu.

        En siis sano etteikö kannattaisi hymyillä ja etteikö se olisi kohteliastakin, mutta väitän vastaan tuota sinun aloitustasi viimeistä lausetta vastaan.

        jos huomaa ettei siitä ole hyötyä niin ehkä joku kokee ettei sitä kannata enää tehdä?

        "Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon?"

        Ei kannata hymyillä jos ei kuitenkaan saa pillua.


      • ilmeetön
        wygsreagg kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia. Introvertit tyypit harvemmin näyttää tunteitaan ulospäin tuntemattomille ihmisille. On ääliömäistä odottaa yhdenmukaista käytöstä kaikilta. Ihmiset on luonteeltaan erilaisia. Ei hymyilemättömyys tarkoita että olisi tunteeton tai epäystävällinen tms. Kaikille hymy ei tule luonnostaan ja väkisin hymyily tuntuu tyhmältä ja näyttää väkinäiseltä.

        Tämän allekirjoitan täysin, ja lisäksi hymyn puutteeseen voi vaikuttaa se, että:
        - on koulussa tai töissä joka ei kiinnosta tippaakaan
        - ei ole koskaan seurustellut
        - kaverien vähäisyys


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus? "

        Tarkoitat että naista tulisi palvella ja hänelle tuottaa hyvää oloa kuten sinulle vaikkei koskaan pääsisi treffeille?

        En minä tiedä mikä on jurotuksen syynä, mutta tuossa aika hyviä arvauksia.

        Itse hymyilen koska pidän siitä ja tänäänkin heitin läppää lähes joka ikisen naisen kanssa jonka asiakaspalveluissa tapasin jne.

        Eräässäkin kaupassa aikavarmasti varattu nuori nainen väläytti hymyn heti kun näki minut (seurasin häntä hetken katseella), tietysti väläytin hymyn takaisin.

        Mutta sinun ajatuksesi siitä että flaksi parantuisi vain tuon asian myötä on pahasti tuulesta temmattu.

        En siis sano etteikö kannattaisi hymyillä ja etteikö se olisi kohteliastakin, mutta väitän vastaan tuota sinun aloitustasi viimeistä lausetta vastaan.

        jos huomaa ettei siitä ole hyötyä niin ehkä joku kokee ettei sitä kannata enää tehdä?

        Ajattelepa välillä vähemmän putkiaivoisesti tätä asiaa. Kaikessa ei ole aina kyse jostain treffeille menosta tai iskemisestä.

        "Tarkoitat että naista tulisi palvella ja hänelle tuottaa hyvää oloa kuten sinulle vaikkei koskaan pääsisi treffeille?" Palvella? Siis onko hymyileminen sinun mielestäsi palvelemista? Ei hyvää päivää, ei luulisi tuon hymyilemisen olevan kovin suuri vaiva. Sitä paitsi treffeille pääsyn edellytys on se, että "palvelet" (tai yleensäkin olet mukava naiselle) naista.

        No eipä tuosta hymyilemisestä näytä sinullekaan koituneen muuta kuin hyvää niin en tajua miksi jankkaat täällä niin hanakasti vastaan tästä aiheesta. Hymyileminen tuottaa usein hyvän olon itselle ja vaikuttaa itsevarmuuteenkin positiivisesti. Ja naiset huomaavat tämän kyllä. Lisäksi hymyilevää miestä on hempompi lähestyä kuin jurottavaa.

        Mutta tähänkin ketjuun on kirjoittanut parikin miestä, joiden mielestä hymyilemisellä on vaikutusta naisten kiinnostumiseen. En tiedä sitten, miksei se sinun kohdallasi ole toiminut.


      • Nussiessa hymyillään
        ap kirjoitti:

        "Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?" Ihan älytön kysymys. Jos mies on kokoajan ihan totinen tai jurottava enkä saa häneltä yhtään katsetta tai hymyä niin ei sellainen mies kiinnosta. Ja vaikka alussa olisi kiinnostanutkin niin kiinnostus laskee kyllä hyvin nopeasti, jos hymyilemättömyys jatkuu pitkään, koska tulkitsen sen niin että mies ei ole kiinnostunut minusta.

        "Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?" Miksi kaikesta pitäisi olla jotain hyötyä? Mikset voisi vaikka hymyillä siksi, että joku toinen saisi siitä hyvän olon? Etkö muka koskaan ole saanut omalla hymylläsi naiselta takaisin hymyä? Eikö sinustakin naisen hymyily ole mukavampaa katsottavaa kuin totinen jurotus?

        No en taatusti suostu hymyilemään jos en saa palkkioksi pillua! Eikä se hymyileminen siinä mitään auta. Vaikka kuinka virnuilen lipevästi pillunkiilto silmissä niin ei kiihota äkkiä antamaan, pelkkää ajantuhlausta.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Ajattelepa välillä vähemmän putkiaivoisesti tätä asiaa. Kaikessa ei ole aina kyse jostain treffeille menosta tai iskemisestä.

        "Tarkoitat että naista tulisi palvella ja hänelle tuottaa hyvää oloa kuten sinulle vaikkei koskaan pääsisi treffeille?" Palvella? Siis onko hymyileminen sinun mielestäsi palvelemista? Ei hyvää päivää, ei luulisi tuon hymyilemisen olevan kovin suuri vaiva. Sitä paitsi treffeille pääsyn edellytys on se, että "palvelet" (tai yleensäkin olet mukava naiselle) naista.

        No eipä tuosta hymyilemisestä näytä sinullekaan koituneen muuta kuin hyvää niin en tajua miksi jankkaat täällä niin hanakasti vastaan tästä aiheesta. Hymyileminen tuottaa usein hyvän olon itselle ja vaikuttaa itsevarmuuteenkin positiivisesti. Ja naiset huomaavat tämän kyllä. Lisäksi hymyilevää miestä on hempompi lähestyä kuin jurottavaa.

        Mutta tähänkin ketjuun on kirjoittanut parikin miestä, joiden mielestä hymyilemisellä on vaikutusta naisten kiinnostumiseen. En tiedä sitten, miksei se sinun kohdallasi ole toiminut.

        "Ajattelepa välillä vähemmän putkiaivoisesti tätä asiaa. Kaikessa ei ole aina kyse jostain treffeille menosta tai iskemisestä. "

        Kirjoitat tätä sinkut-palstalle ja se on asia jota kommentoin. Ei se mitään "Putkiaivoisuutta" ole jos keskittyy yhteen asiaan sinun oletuksissasi.

        "No eipä tuosta hymyilemisestä näytä sinullekaan koituneen muuta kuin hyvää niin en tajua miksi jankkaat täällä niin hanakasti vastaan tästä aiheesta. "

        Koska se tulee minulle luonnostaan. Ei se hyvää ole tuottanut koska todennäköisesti pitäisi hankkia se ylpeä ja yrmeä tappajan ilme että mm. treffeille pääsisi helpommin. Sillähän ne sunkit pöksyt lopulta taitaa kastua.

        "Hymyileminen tuottaa usein hyvän olon itselle ja vaikuttaa itsevarmuuteenkin positiivisesti. "

        Mitä että?
        Miten tämä liittyy itsevarmuuteen? Itsevarmuus tulee minulla ainakin aivan muista asioista, toki ehkä naiset omaksuvat että mies joka hymyilee on "itsevarmempi" kuin mies joka ei hymyile vai olisko nii että miehet jotka sinua kiihottavat tulkitset itsevarmoiksi ja ne jotka eivät kiihota ovat niitä "epävarmoja"?

        ". Lisäksi hymyilevää miestä on hempompi lähestyä kuin jurottavaa."

        Olen huomannut. Sen takia mm. pyöreät naiset olettavat että miestä voi lähestyä kun on ystävällinen. Muiden naisten huomio onkin sitten vaikeampi saavuttaa. Harmi kun ei kiinnosta pyöreät naiset lainkaan.

        "Mutta tähänkin ketjuun on kirjoittanut parikin miestä, joiden mielestä hymyilemisellä on vaikutusta naisten kiinnostumiseen. En tiedä sitten, miksei se sinun kohdallasi ole toiminut. "

        Koska en ole äkkiseltään se seksikäs kiihopakkaus jota te etsitte. En leveile vaan olen ystävällinen.

        sehän tietysti tarkoittaa että olen "Kiltti kynnysmatto" vaikk todellisuudessa moiseen rooliin minusta ei ole mitenkään.

        Mutta naiset luottavat "vaistoihinsa" sekä sinunkaltaisiin yksinkertaisiin päätelmiin jossa asioilla kuten sillä hymyileekö vai ei on joku "salattu" merkitys.

        Hymyllä ei sänkyyn pääse. Mieluummin rusket ylpeät pano makkari silmät toimivat paremmin.


      • ei telkun orja
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Miten tämä liittyy siihen että saako kumppania?

        Tarkoitatko että ne miehet jotka saisivat sinulta MUUTEN huomiota eivät kiinnosta koska eivät hymyile?

        "että siinäpä mukava ja fiksunoloinen mies."

        Eipä ole tähän ikään mennessä (30v) riittänyt oikeastaan YHTÄÄN MIHINKÄÄN.

        Ehkä olisikin parempi jos naiset pitäisivät uhkaavana raiskaajana, ainakin olisi pelonomainen kunnioitus ja siten ehkä naiset kiinnostuisivat.

        Ehkä miehet ovat huomanneet että hymyilystä jne. ei ole mitään hyötyä?

        treffeillä hymyily on PERUSVAATIMUS. eikä prinsessakäytöstä.


    • ...

      Ei suomalainen mies jaksa teeskennellä. Jos ei ole aihetta hymyyn, niin kuin ei yleensä olekaan, niin silloin ei hymyillä.

      • Kesällä on kivempi

        Yksi syy totisuuteen on varmasti tämä ilmasto. Aina on ainakin vähän kylmä, pimeää ja vastatuuli.


      • En ymmärtänyt
        Kesällä on kivempi kirjoitti:

        Yksi syy totisuuteen on varmasti tämä ilmasto. Aina on ainakin vähän kylmä, pimeää ja vastatuuli.

        Pojat kun minä sanon suoraan että minua lähinnä hymyilyttää kylmä, pimeä ja vastatuuli eikä se ole teeskentelyä.

        Hymyilen useinkin mainituissa tilanteissa joita AP mainostaa, mutta AP ei ymmärrä sitä ettei se miesten mahdollisuuksia erityisesti paranna naisen saantiin.

        Koska silloin on vain "mukava ja fiksu herrasmies" eikä se jännittävä ja kiihottava seksipakkaus joka viedään kotiin.

        AP:ta vituttaa kun ne kiihottavat seksipakkaukset eivät hymyile hänelle joko sen takia että hän ei ole itse tarpeeksi kiihottava tai sitten he ovat huomanneet ettei hymyily kannata.

        On ihan paska puhetta että hymyllä yms. pääsee naisten kanssa yhtään mihinkään.

        Itseasiassa naama ilmeellä vähän kuin olisi paskan juuri syönyt ja tuo tappajan/nussijan katse on paljon varmempi keino ansaita naisten arvostus kuin hymyilyt.

        Tämä kaikki tulee siis mieheltä joka voi jututtaa ketä tahansa hymyhuulessa jopa vaikka parkkimittarilla.

        Voihan naisten kanssa jutella mutta seksiä ja parisuhteen saa muilla "antimilla".


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Pojat kun minä sanon suoraan että minua lähinnä hymyilyttää kylmä, pimeä ja vastatuuli eikä se ole teeskentelyä.

        Hymyilen useinkin mainituissa tilanteissa joita AP mainostaa, mutta AP ei ymmärrä sitä ettei se miesten mahdollisuuksia erityisesti paranna naisen saantiin.

        Koska silloin on vain "mukava ja fiksu herrasmies" eikä se jännittävä ja kiihottava seksipakkaus joka viedään kotiin.

        AP:ta vituttaa kun ne kiihottavat seksipakkaukset eivät hymyile hänelle joko sen takia että hän ei ole itse tarpeeksi kiihottava tai sitten he ovat huomanneet ettei hymyily kannata.

        On ihan paska puhetta että hymyllä yms. pääsee naisten kanssa yhtään mihinkään.

        Itseasiassa naama ilmeellä vähän kuin olisi paskan juuri syönyt ja tuo tappajan/nussijan katse on paljon varmempi keino ansaita naisten arvostus kuin hymyilyt.

        Tämä kaikki tulee siis mieheltä joka voi jututtaa ketä tahansa hymyhuulessa jopa vaikka parkkimittarilla.

        Voihan naisten kanssa jutella mutta seksiä ja parisuhteen saa muilla "antimilla".

        Jotkut miehet ovat luonnostaan "kiihottavia seksipakkauksia" ja heidän kohdallaan ole mitää väliä onko hän vähän yrmeämpi vai hymyilevämpi tapaus. Jotkut naiset lankeavat siitä huolimatta jos ulkonäkö on tarpeeksi hyvä.

        "Tämä kaikki tulee siis mieheltä joka voi jututtaa ketä tahansa hymyhuulessa jopa vaikka parkkimittarilla." Johonkin muuhun asiaan sulla on sitten tyssännyt niitten naisten kanssa. En usko, että hymyileminen on ollut siihen syynä.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Jotkut miehet ovat luonnostaan "kiihottavia seksipakkauksia" ja heidän kohdallaan ole mitää väliä onko hän vähän yrmeämpi vai hymyilevämpi tapaus. Jotkut naiset lankeavat siitä huolimatta jos ulkonäkö on tarpeeksi hyvä.

        "Tämä kaikki tulee siis mieheltä joka voi jututtaa ketä tahansa hymyhuulessa jopa vaikka parkkimittarilla." Johonkin muuhun asiaan sulla on sitten tyssännyt niitten naisten kanssa. En usko, että hymyileminen on ollut siihen syynä.

        Sinähän selitit jo sen tuossa ylempänä.

        "Johonkin muuhun asiaan sulla on sitten tyssännyt niitten naisten kanssa. En usko, että hymyileminen on ollut siihen syynä. "
        =>
        "Jotkut miehet ovat luonnostaan "kiihottavia seksipakkauksia" ja heidän kohdallaan ole mitää väliä onko hän vähän yrmeämpi vai hymyilevämpi tapaus. Jotkut naiset lankeavat siitä huolimatta jos ulkonäkö on tarpeeksi hyvä."


      • dklfgjldfgl
        ap kirjoitti:

        Jotkut miehet ovat luonnostaan "kiihottavia seksipakkauksia" ja heidän kohdallaan ole mitää väliä onko hän vähän yrmeämpi vai hymyilevämpi tapaus. Jotkut naiset lankeavat siitä huolimatta jos ulkonäkö on tarpeeksi hyvä.

        "Tämä kaikki tulee siis mieheltä joka voi jututtaa ketä tahansa hymyhuulessa jopa vaikka parkkimittarilla." Johonkin muuhun asiaan sulla on sitten tyssännyt niitten naisten kanssa. En usko, että hymyileminen on ollut siihen syynä.

        "Jotkut miehet ovat luonnostaan "kiihottavia seksipakkauksia" ja heidän kohdallaan ole mitää väliä onko hän vähän yrmeämpi vai hymyilevämpi tapaus. Jotkut naiset lankeavat siitä huolimatta jos ulkonäkö on tarpeeksi hyvä."

        No niinpä. Eivät naiset lankea niihin vähemmän komeisiin varmaan sen hymynkään takia. Jotain muutakin täytyy olla.


      • aitouspaitous

        Suomalaisten miesten ja naisten teeskentelemättömyys on toisten huomioon ottamattomuutta, huonoa käytöstä ja kautta linjan noloa lähellä olemista.


      • Naisten syytä
        aitouspaitous kirjoitti:

        Suomalaisten miesten ja naisten teeskentelemättömyys on toisten huomioon ottamattomuutta, huonoa käytöstä ja kautta linjan noloa lähellä olemista.

        Naisethan tämän paskapää poronnussijakansan ovat enimmäkseen kasvattaneet. Taas naisten syytä tämäkin.


    • Kivikasvo

      Tuntemattomille naisille ei paljon kannata hymyillä kun tulee niin vittuuntuneita ilmeitä vastaukseksi.

    • En ymmärtänyt

      "Miehet panostakaa hymyyn oikeasti niin voi flaksi naismarkkinoillakin vähän parantua. "

      Tulikin virhe lukiessa tuota.

      Siinähän lukeekin selkeästi että "voi flaksi naismarkkinoillakin VÄHÄN parantua".
      Siis vain vähän jos ollenkaan. Hyvä lisäys.

      Kyllä ne muut asiat kuten miehen status, ulkonäkö ja sitä kautta ne panokemiat ratkaisee käykö miehellä flaksi vai ei.

      Hymy tuskin sitä heilauttaa miksikään.

    • Dr Obvious

      Olet poikkeus, koska useimmat naiset eivät tutkitusti pidä hymyilevistä miehistä:

      http://guyism.com/humor/study-women-dont-like-mens-smiles.html

      Ei se toki tarkoita, että pitäisi olla hapannaama mutta leveä hymyily ei useimpiin naisiin vetoa.

      Itse en pidä hymyilemättomistä tosikkonaisista, joita kyllä Suomessa piisaa.

      • gargamelll

        Silläkin on väliä, onko sellainen hymyilevä seksitön klovni, vai viekkaasti virnistelevä seksiohjus.


      • "Olet poikkeus, koska useimmat naiset eivät tutkitusti pidä hymyilevistä miehistä"

        Pilke pitää silti olla silmäkulmassa, ainakin useimpien naisten mielestä. Lue nettideittiprofiileja. Sivuutan tuollaiset profiilit.

        Hapannaama kertoo ei-optimaalisesta mielenterveydestä tai muuten huonosta terveydestä.


    • 6

      -> ap

      Kätevää, ensin naiset kurkku suorana kiljuvat kuinka miehet hätyyttelevät seksuaalisesti.
      Ja sitten vativat että pitäisi vielä hymyillä.
      Ei kait nykymies uskalla naisille hymyillä, saa vielä syytteen seksuaalisesta ahdistelusta ja voi joutua koviin korvauksiin, jopa vankilatuomio on mahdollinen.

      • hohtopepsodent

        Ketkä naiset huutavat, ketkä vaativat ja voisitko kertoa vertailukelpoisia esimerkkejä nostetuista syytteistä?


      • ..
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Ketkä naiset huutavat, ketkä vaativat ja voisitko kertoa vertailukelpoisia esimerkkejä nostetuista syytteistä?

        Eiks eduskunnassa joku ollut tuijotellut?


      • euroshopper kalapuik
        .. kirjoitti:

        Eiks eduskunnassa joku ollut tuijotellut?

        Jos on kalapuikkoviiksimies, kannattaa vähän miettiä kenelle hymyilee tai mitä kommentoi.


      • ei telkun orja

        ei totta


    • smiley

      Vain Suomessa voidaan näin kiihkästi vastustaa hymyilemistä.

    • estot on päällä

      Tuon voi kyllä samaistaa myös naiseen. Monia pettymyksiä kokeneena olen ottanut perusilmeeksi ilmeettömyyden. Hymyilen jos aihetta ja välttelen pitkiä katseita. Ajattelin kuitenkin harjoitella taas silmäpeliä ja perään katsomista. Aika näyttää tuoko tulosta. Haluanko edes?

    • ATM#1

      Mun hampailla ei hymyillä =x

      • Estot päällä

        Yäk! Mädät hampaat? Vinous ei haittaa..


    • ......

      Yleensä en paljon tuntemattomille hymyile mutta kauniit ja miellyttävät naiset saavat automaattisesti hymyn huulille, joten ehkä sinussa on jotain VIKAA jos miehet ei sinulle hymyile.

      • Pikkukaupungin muija

        Asia ymmärretty vaikka et sitä palstalle kirjoittaisikaan. Kukaan ei oikeasti ole kiinnostunut moneen vuoteen. Olen kokenut sen konkreettisesti. Siihen voi todeta että ulkonäkö(ylipaino) vaikuttaa ja määrätietoinen olemus.


      • ap

        Ei vaan toiset ovat vaan luonteeltaan sellaisia, että hymyilevät enemmän. En tarkoita, että mies hymyilisi pelkästään kiinnostaville naisille vaan ihan muille miehillekin mummoille ja papoille, lapsille, asiakaspelvelun väelle ym. Joistain hymyä ei vaan tunnu saavan millään irti, näyttää kuin heille olisi jähmettynyt se ilmeettömyys naamalle.

        Hymyily ei toimi jos se on laskelmoivaa tyyliin hymyilenpä nyt tuolle, että pääsen sänkyyn sen kanssa. Tämä feikkiys kyllä näkyy käytöksestäsi läpi. Luonnostaan hymyilevät miehet nyt kun yleensä ovat mukavampi luonteisia, avoimempia ja kiinnostuneempia erilaisista ihmisistä ja asioista ja suhtautuvat elämään positiivisesti. Jurottajat taas ovat useimmin pessimistisiä tylsimyksiä, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi elämään ja ovat luultavasti kyllästyneet omaankin elmäänsä eivätkä osaa iloita muiden puolesta. Miehet kyllä hymyilevät minulle, mutta sitten on näitä miehiä, jotka ovat ihan ilmeettömiä möllöttäjiä, haluavat väkisin treffeille, mutta treffeille päästyään sitten toljottavat vaan eteensä kuin olisivat jossain koomassa.


      • ......
        ap kirjoitti:

        Ei vaan toiset ovat vaan luonteeltaan sellaisia, että hymyilevät enemmän. En tarkoita, että mies hymyilisi pelkästään kiinnostaville naisille vaan ihan muille miehillekin mummoille ja papoille, lapsille, asiakaspelvelun väelle ym. Joistain hymyä ei vaan tunnu saavan millään irti, näyttää kuin heille olisi jähmettynyt se ilmeettömyys naamalle.

        Hymyily ei toimi jos se on laskelmoivaa tyyliin hymyilenpä nyt tuolle, että pääsen sänkyyn sen kanssa. Tämä feikkiys kyllä näkyy käytöksestäsi läpi. Luonnostaan hymyilevät miehet nyt kun yleensä ovat mukavampi luonteisia, avoimempia ja kiinnostuneempia erilaisista ihmisistä ja asioista ja suhtautuvat elämään positiivisesti. Jurottajat taas ovat useimmin pessimistisiä tylsimyksiä, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi elämään ja ovat luultavasti kyllästyneet omaankin elmäänsä eivätkä osaa iloita muiden puolesta. Miehet kyllä hymyilevät minulle, mutta sitten on näitä miehiä, jotka ovat ihan ilmeettömiä möllöttäjiä, haluavat väkisin treffeille, mutta treffeille päästyään sitten toljottavat vaan eteensä kuin olisivat jossain koomassa.

        Kyllä sussa tuntuu joku asennevamma olevan. Se että kauniit ja kivat naiset saa hymyn huulille ei ole mitään teeskentelyä sänkyyn pääsemiseksi.

        Kuulostaa siltä että sinä olet kyllästynyt omaan elämääsi kun käytät aikasi muiden arvosteluun ja kritisoit tuntemattomia ihmisiä feikeiksi ja pessimistisiksi tylsimyksiksi jonkun oman ohimenevän mielikuvasi perusteella. Keskittyisit vain oman luonteesi pohtimiseen sen sijaan että arvostelet ihmisiä joita et tunne. Ääliö-.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Ei vaan toiset ovat vaan luonteeltaan sellaisia, että hymyilevät enemmän. En tarkoita, että mies hymyilisi pelkästään kiinnostaville naisille vaan ihan muille miehillekin mummoille ja papoille, lapsille, asiakaspelvelun väelle ym. Joistain hymyä ei vaan tunnu saavan millään irti, näyttää kuin heille olisi jähmettynyt se ilmeettömyys naamalle.

        Hymyily ei toimi jos se on laskelmoivaa tyyliin hymyilenpä nyt tuolle, että pääsen sänkyyn sen kanssa. Tämä feikkiys kyllä näkyy käytöksestäsi läpi. Luonnostaan hymyilevät miehet nyt kun yleensä ovat mukavampi luonteisia, avoimempia ja kiinnostuneempia erilaisista ihmisistä ja asioista ja suhtautuvat elämään positiivisesti. Jurottajat taas ovat useimmin pessimistisiä tylsimyksiä, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi elämään ja ovat luultavasti kyllästyneet omaankin elmäänsä eivätkä osaa iloita muiden puolesta. Miehet kyllä hymyilevät minulle, mutta sitten on näitä miehiä, jotka ovat ihan ilmeettömiä möllöttäjiä, haluavat väkisin treffeille, mutta treffeille päästyään sitten toljottavat vaan eteensä kuin olisivat jossain koomassa.

        "Luonnostaan hymyilevät miehet nyt kun yleensä ovat mukavampi luonteisia, avoimempia ja kiinnostuneempia erilaisista ihmisistä ja asioista ja suhtautuvat elämään positiivisesti. Jurottajat taas ovat useimmin pessimistisiä tylsimyksiä, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi elämään ja ovat luultavasti kyllästyneet omaankin elmäänsä eivätkä osaa iloita muiden puolesta."

        Tiedätkö että minussa yhdistyy nuo molemmat puolet feikkaamatta mitään?

        Se johtunee siitä että olen niiiiiiiin pettynyt naisiin ja ihmissuhteisiin sekä huomannut että niiden naisten hymy se vasta feikki onkin. se on vain toisten väkinäistä miellyttämistä että "kaikilla olisi mukavaa" vaikka todellisuudessa osalla elämässä voi mennä paskasti esimerkiksi naisasioissa.
        Mutta niitä negatiivisia tunteita ei saisi sinunkaltaisten naisten mielestä koskaan näyttää ulospäin ettei vain nyt jollain menisi päivä pilalle tai sinunkaltainen "ilopilkku" saisi hepulikohtausta kun joku on totinen ja vähemmän ilmeettömämpi.
        Herran jumala sillähän voi olla ihan oikeitakin ongelmia elämässään kuten rakkaudettomuus, mutta ollaan nyt kaikki iloisia sinun puolestasi ja lipevästi palvellaan sinua ettei vain sulle tulis paha mieli.

        Äläkä vain ala lässyttää että "naiset huomaavat vaistoillaan että olet sisäisesti katkeroitunut tai epävarma, yritä olla positiivisempi" roskaa.

        Itselle on alkanut vähitellen valjeta enemmänkin se että nämä "totiset" ihmiset voivat olla asioissa oikeassa ja voi olla että heidän hymyilyttemyyteensä on syynsä.

        Sinä et ehkä ymmärrä heitä joten ihmistuntemuksesi sekä empatiasi ja sosiaalisten tilanteiden lukutaitosi on ehkä puutteellinen.

        Sinun mielestäsi aito eläminen pitäisi korvata juuri sellaisella kivan kirjavalla sosiaaliselal hymyilyllä jotta kulissit pysyvät pystyssä.


      • pakollinen merkki
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Luonnostaan hymyilevät miehet nyt kun yleensä ovat mukavampi luonteisia, avoimempia ja kiinnostuneempia erilaisista ihmisistä ja asioista ja suhtautuvat elämään positiivisesti. Jurottajat taas ovat useimmin pessimistisiä tylsimyksiä, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi elämään ja ovat luultavasti kyllästyneet omaankin elmäänsä eivätkä osaa iloita muiden puolesta."

        Tiedätkö että minussa yhdistyy nuo molemmat puolet feikkaamatta mitään?

        Se johtunee siitä että olen niiiiiiiin pettynyt naisiin ja ihmissuhteisiin sekä huomannut että niiden naisten hymy se vasta feikki onkin. se on vain toisten väkinäistä miellyttämistä että "kaikilla olisi mukavaa" vaikka todellisuudessa osalla elämässä voi mennä paskasti esimerkiksi naisasioissa.
        Mutta niitä negatiivisia tunteita ei saisi sinunkaltaisten naisten mielestä koskaan näyttää ulospäin ettei vain nyt jollain menisi päivä pilalle tai sinunkaltainen "ilopilkku" saisi hepulikohtausta kun joku on totinen ja vähemmän ilmeettömämpi.
        Herran jumala sillähän voi olla ihan oikeitakin ongelmia elämässään kuten rakkaudettomuus, mutta ollaan nyt kaikki iloisia sinun puolestasi ja lipevästi palvellaan sinua ettei vain sulle tulis paha mieli.

        Äläkä vain ala lässyttää että "naiset huomaavat vaistoillaan että olet sisäisesti katkeroitunut tai epävarma, yritä olla positiivisempi" roskaa.

        Itselle on alkanut vähitellen valjeta enemmänkin se että nämä "totiset" ihmiset voivat olla asioissa oikeassa ja voi olla että heidän hymyilyttemyyteensä on syynsä.

        Sinä et ehkä ymmärrä heitä joten ihmistuntemuksesi sekä empatiasi ja sosiaalisten tilanteiden lukutaitosi on ehkä puutteellinen.

        Sinun mielestäsi aito eläminen pitäisi korvata juuri sellaisella kivan kirjavalla sosiaaliselal hymyilyllä jotta kulissit pysyvät pystyssä.

        "sillähän voi olla ihan oikeitakin ongelmia elämässään kuten rakkaudettomuus"

        Vähän hymyilyttää tämä kohta


      • hohtopepsodent
        ...... kirjoitti:

        Kyllä sussa tuntuu joku asennevamma olevan. Se että kauniit ja kivat naiset saa hymyn huulille ei ole mitään teeskentelyä sänkyyn pääsemiseksi.

        Kuulostaa siltä että sinä olet kyllästynyt omaan elämääsi kun käytät aikasi muiden arvosteluun ja kritisoit tuntemattomia ihmisiä feikeiksi ja pessimistisiksi tylsimyksiksi jonkun oman ohimenevän mielikuvasi perusteella. Keskittyisit vain oman luonteesi pohtimiseen sen sijaan että arvostelet ihmisiä joita et tunne. Ääliö-.

        Mitäs asennevammaa tuossa nyt oli. Miten helvetissä tällä palstalla puolustellaan sellaista juroa möllöttämistä? Sehän on ihan vajaan näköistä ja todella epäkohteliasta esmes treffeillä. huh huh, että tällä palstalla kaikki todellakin on toisin.


      • hangon seksi
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Mitäs asennevammaa tuossa nyt oli. Miten helvetissä tällä palstalla puolustellaan sellaista juroa möllöttämistä? Sehän on ihan vajaan näköistä ja todella epäkohteliasta esmes treffeillä. huh huh, että tällä palstalla kaikki todellakin on toisin.

        Aloittajan mielestä ilmeisesti kaikki jotka eivät hymyile ovat pessimistiä jurottajia ja nekin jotka hymyilevät ovat feikkejä jotka haluavat vain sänkyyn. Kyllä tuo asennevammalta vaikuttaa.

        Hymyilyssä ei ole mitään vikaa, jos se on aitoa, mutta aloittajan kaltainen tuntemattomien ihmisten haukkuminen ja luonteen päättely ja tuomitseminen joidenkin omien mielikuvien perusteella on vielä vastenmielisempää kuin mikään jurottaminen.


      • En ymmärtänyt
        pakollinen merkki kirjoitti:

        "sillähän voi olla ihan oikeitakin ongelmia elämässään kuten rakkaudettomuus"

        Vähän hymyilyttää tämä kohta

        Mikä tuossa nyt hymyilyttää?

        En puhu nyt omasta puolestani mitään koska osittain kyse on omastakin valinnasta kohdallani, mutta jos väität ettei rakkaudettomuus ole ongelma niin se kertoo vain siitä että todennäköisesti joku on saanut sitä liikaa eikä sen takia ymmärrä mitä sen puutostilat aiheuttavat.

        Moni mies kärsii nimenomaan rakkaudettomuudesta, ei pelkästä seksin puutteesta. Tätä asiaa ei vaan uskalleta myöntää ja asiaa vähätellään.

        Miksei se olisi ongelma?
        Aineellinen hyvä ei aina riitä.

        Itse olen huomannut että monet naiset selittävät asia siten että miehillä ei ole tunteita tai että miehet ovat mukamas samassa tilanteessa kuin naiset tai että aineellinen, fyysinen ja konkreettinen hyvä ajaa esimerkiksi tunne-elämän edelle varsinkin miesten elämässä.

        Asetan tuon kyseenalaiseksi jos mies elää yksin ja ei ole tullut lähes koko aikuiselämänsä aikana välitetyksi ja rakastetuksi naisen puolelta.

        Se on todellinen ongelma eikä ainakaan minua hymyilytä yhtään.


      • liity jäseneksi
        pakollinen merkki kirjoitti:

        "sillähän voi olla ihan oikeitakin ongelmia elämässään kuten rakkaudettomuus"

        Vähän hymyilyttää tämä kohta

        Samoin täällä. Mutta nyt lupaan imeä hymyn perseeseen jottei herra vaan pahastu.


      • En ymmärtänyt
        liity jäseneksi kirjoitti:

        Samoin täällä. Mutta nyt lupaan imeä hymyn perseeseen jottei herra vaan pahastu.

        Mitäpä naiset rakkaudettomuudesta ymmärtäisi varsinkaan miesten rakkaudettomuudesta. Eihän se heille ole ongelma.

        Samalla kuitenkin ongelma on että joku mies ei hymyile heidän mielikseen jossain sosiaalisessa tilanteessa.

        Vähän eri kokoluokkaa nuo ongelmat. Toinen on oikea ongelma ja toinen ihan puhdas pseudo-ongelma.


      • hohtopepsodent
        hangon seksi kirjoitti:

        Aloittajan mielestä ilmeisesti kaikki jotka eivät hymyile ovat pessimistiä jurottajia ja nekin jotka hymyilevät ovat feikkejä jotka haluavat vain sänkyyn. Kyllä tuo asennevammalta vaikuttaa.

        Hymyilyssä ei ole mitään vikaa, jos se on aitoa, mutta aloittajan kaltainen tuntemattomien ihmisten haukkuminen ja luonteen päättely ja tuomitseminen joidenkin omien mielikuvien perusteella on vielä vastenmielisempää kuin mikään jurottaminen.

        Jos ei hymyile (koskaan) on jurottaja ja jurottajissa harvemmin on niitä optimisteja, joten kyllä sieltä löytyy joku hälläväliä-tyyppi tai sitten pessimisti.

        Enkä lukenut hänen juttujaan niin että kaikkialla pitäisi vetää jotain leveää jenkkihymyä. Mutta kyllä voin ihan omasta puolestani sanoa että mieluummin sitten vaikka sitä tekoystävällisyyttä kuin sitä loputonta puhumattomuutta, kivinaamaisuutta ja suorastaan passiivisesti aggressiivista olemista, mitä suomessa todistaa joka vitun ikinen päivä aina kun liikkuu jossain missä on paljon ihmisiä.

        Kukaan ei puhu toisilleen, kukaan ei osoita ilmeillä toisilleen yhtään mitään. Jos pitää vaikka metrossa päästä ovelle ihmisen selkäpuolelta, niin ei voida sanoa "anteeksi", millä toinen huomaisi takaata tulevan ihmisen, ei, rynnitään läpi vaan työntäen jomman kumman hartian puolelta. Muutenkaan ei voida sanoa mitään mistään kenellekään. Kassallakin olen huomannut monia asiakkaita, jotka eivät sano sanaakaan, ei hyvääpäivää, moi, tai hei. Ei sanota kysymykseen kortistakaan mitään, nyökkäillään korkeintaan tai jotain.

        Kaikki ovat ihan loputtoman tylyjä toisiaan kohtaan, ja tässä sitten pienten hymyjen toivominen on jotakin ihan kauheaa. Tässä tunnekuolleiden olmien maassa ei voi feikkihymyjäkään olla liikaa, joten mieluummin sitten vaikka niin, jos kaikki ovat elämäänsä niin kyllästyneitä, ja vihaavat toisiaan niin syvästi, että sen aidon hymyn huulille ilmestyminen on mahdotonta tai ainakin epätodennäköistä.

        Ja tätä luontaantyöntävää, tylyä ja suorastaan vihamielistä kulttuuria suomalaiset hellivät sanomalla että ovat aitoja. Onpa hienoa kun aitoa: kaikki naamat norsunvitulla, korkeintaan jostain valittamassa toisilleen.


      • ap
        ...... kirjoitti:

        Kyllä sussa tuntuu joku asennevamma olevan. Se että kauniit ja kivat naiset saa hymyn huulille ei ole mitään teeskentelyä sänkyyn pääsemiseksi.

        Kuulostaa siltä että sinä olet kyllästynyt omaan elämääsi kun käytät aikasi muiden arvosteluun ja kritisoit tuntemattomia ihmisiä feikeiksi ja pessimistisiksi tylsimyksiksi jonkun oman ohimenevän mielikuvasi perusteella. Keskittyisit vain oman luonteesi pohtimiseen sen sijaan että arvostelet ihmisiä joita et tunne. Ääliö-.

        "Kyllä sussa tuntuu joku asennevamma olevan. Se että kauniit ja kivat naiset saa hymyn huulille ei ole mitään teeskentelyä sänkyyn pääsemiseksi."

        En tarkoittanutkaan tuota. Täällä kaikki ymmärtää mut vaan tahallaan väärin tai vääntävät sanomiseni tarkoittamaan jotain ihan muuta kuin olen tarkoittanut.

        Tarkoitin sellaisia miehiä, jotka ajattelevat että tällaisella ja tällaisella käytöksellä sen naisen saa kaadettua ja vääntävät jotain ihan ihmeellistä läppää, tekohymyjä ym. katsovat mallia jostain pelimiehistä ja kuvittelevat että naiset kiinnostuvat. Syy miksi eivät kiinnostu on se, että näiden miesten käytös ei ole luontevaa ja he miettivät ihan liikaa valmiiksi jo sitä tykkääkö nainen vai eikö tykkää eivätkä tämän vuoksi pysty luontevasti ilman turhia paineita tutustumaan naiseen. Tuollaisiakin miehiä löytyy pilvin pimein.

        "Kuulostaa siltä että sinä olet kyllästynyt omaan elämääsi kun käytät aikasi muiden arvosteluun ja kritisoit tuntemattomia ihmisiä feikeiksi ja pessimistisiksi tylsimyksiksi jonkun oman ohimenevän mielikuvasi perusteella. Keskittyisit vain oman luonteesi pohtimiseen sen sijaan että arvostelet ihmisiä joita et tunne. Ääliö-. "

        Katso peiliin. Mitähän sinä tässä teet jos et hauku minua? Minusta on paljon junttimaisempaa arvostella täällä suoraan jotain tiettyä ihmistä (kuten sinä teet), jota ei edes tunne. Minä puhun asioista yleisellä tasolla.

        Tuollaisen vähän pessimistisen mielikuvan ne jurottavat ihmiset minulle vain tuovat. Siksi kehotinkin miehiä opettelemaan hymyilemään enemmän ja kiinnittämään huomiota siihen, että perusilme ei ole mikään "vittu,älkää nyt kukaan tulko ainakaan mulle puhumaan mitään". Ja kerropa nyt itse rehellisesti, että pidätkö enemmän sitruunan nielleen näköisestä naisesta vai hymyilevästä naisesta? Veikkaisin jälkimmäistä.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Jos ei hymyile (koskaan) on jurottaja ja jurottajissa harvemmin on niitä optimisteja, joten kyllä sieltä löytyy joku hälläväliä-tyyppi tai sitten pessimisti.

        Enkä lukenut hänen juttujaan niin että kaikkialla pitäisi vetää jotain leveää jenkkihymyä. Mutta kyllä voin ihan omasta puolestani sanoa että mieluummin sitten vaikka sitä tekoystävällisyyttä kuin sitä loputonta puhumattomuutta, kivinaamaisuutta ja suorastaan passiivisesti aggressiivista olemista, mitä suomessa todistaa joka vitun ikinen päivä aina kun liikkuu jossain missä on paljon ihmisiä.

        Kukaan ei puhu toisilleen, kukaan ei osoita ilmeillä toisilleen yhtään mitään. Jos pitää vaikka metrossa päästä ovelle ihmisen selkäpuolelta, niin ei voida sanoa "anteeksi", millä toinen huomaisi takaata tulevan ihmisen, ei, rynnitään läpi vaan työntäen jomman kumman hartian puolelta. Muutenkaan ei voida sanoa mitään mistään kenellekään. Kassallakin olen huomannut monia asiakkaita, jotka eivät sano sanaakaan, ei hyvääpäivää, moi, tai hei. Ei sanota kysymykseen kortistakaan mitään, nyökkäillään korkeintaan tai jotain.

        Kaikki ovat ihan loputtoman tylyjä toisiaan kohtaan, ja tässä sitten pienten hymyjen toivominen on jotakin ihan kauheaa. Tässä tunnekuolleiden olmien maassa ei voi feikkihymyjäkään olla liikaa, joten mieluummin sitten vaikka niin, jos kaikki ovat elämäänsä niin kyllästyneitä, ja vihaavat toisiaan niin syvästi, että sen aidon hymyn huulille ilmestyminen on mahdotonta tai ainakin epätodennäköistä.

        Ja tätä luontaantyöntävää, tylyä ja suorastaan vihamielistä kulttuuria suomalaiset hellivät sanomalla että ovat aitoja. Onpa hienoa kun aitoa: kaikki naamat norsunvitulla, korkeintaan jostain valittamassa toisilleen.

        "Onpa hienoa kun aitoa: kaikki naamat norsunvitulla, korkeintaan jostain valittamassa toisilleen."

        Kuinka ironinen kommentti tähän ketjuun.

        Onko tullut yhtään mieleesi että tuossa hirveän pätkän selitit sitä syytä miksi ihmiset jurottavat koska tämä kulttuuri suosii sitä ja sen jälkeen olet mukana AP:n selityksissä että miesten pitäisi hymyillä enemmän.

        Ehkä sitä ei odoteta heiltä eikä se sovellu miesten rooliin.

        "Mutta kyllä voin ihan omasta puolestani sanoa että mieluummin sitten vaikka sitä tekoystävällisyyttä kuin sitä loputonta puhumattomuutta, kivinaamaisuutta ja suorastaan passiivisesti aggressiivista olemista"

        En ole aivan varma kumman noista valitsisin.

        Voi hyvinkin olla että AP:kin valitsee sen kivinaamaisen puhumattoman passiivisaggressivisen miehen sinne treffeille jos sillä on vain tarpeeksi statusta, komeutta ja lihasta jne.

        Täällä eletään aika kovilla arvoilla ja se tarttuu ihmisiin. Itse olen ehkä hieman poikkeustapaus sekä tunnen monesti itseni ulkopuoliseksi, se heijastuu siten että minua hymyilyttää helposti.

        Mutta toisaalta ymmärrän sitä ettei aina jaksa hymyillä.

        Se mitä halusin kritisoida oli kuitenkin tuo parinvalinta aspekti koska jatkuvasti näen pareja joissa varsinkin mies on se totinen torvensoittaja. Jostakin kumman syyystä nainen on kuitenkin heidän vierellään.

        Ehkä ne naiset arvostavat lopulta noita kovia ja kylmiä arvoja enemmän kuin arvaavatkaan juuri miehissä?
        Ehkä se vetää monen miehen suun myrmylle.

        Munkin pitäisi varmaan aloittaa kun en saa naisista lähinnä kuin kavereita tällä tavalla.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Mitäpä naiset rakkaudettomuudesta ymmärtäisi varsinkaan miesten rakkaudettomuudesta. Eihän se heille ole ongelma.

        Samalla kuitenkin ongelma on että joku mies ei hymyile heidän mielikseen jossain sosiaalisessa tilanteessa.

        Vähän eri kokoluokkaa nuo ongelmat. Toinen on oikea ongelma ja toinen ihan puhdas pseudo-ongelma.

        Ai koska selkeästi marginaalinen ongelma, eli miehen elämän rakkaudettomuus on oilemassa, niin ihmisiltä ei ykleisemmin saisi toivoa edes pieniä hymyjä?

        Suomi, maa jossa hellitään jurottamista ja hymyttömyyttä. Maa jossa ollaan niin vittumaisen aitoja ja vereslihalla että ei paljoo naurata.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        "Kyllä sussa tuntuu joku asennevamma olevan. Se että kauniit ja kivat naiset saa hymyn huulille ei ole mitään teeskentelyä sänkyyn pääsemiseksi."

        En tarkoittanutkaan tuota. Täällä kaikki ymmärtää mut vaan tahallaan väärin tai vääntävät sanomiseni tarkoittamaan jotain ihan muuta kuin olen tarkoittanut.

        Tarkoitin sellaisia miehiä, jotka ajattelevat että tällaisella ja tällaisella käytöksellä sen naisen saa kaadettua ja vääntävät jotain ihan ihmeellistä läppää, tekohymyjä ym. katsovat mallia jostain pelimiehistä ja kuvittelevat että naiset kiinnostuvat. Syy miksi eivät kiinnostu on se, että näiden miesten käytös ei ole luontevaa ja he miettivät ihan liikaa valmiiksi jo sitä tykkääkö nainen vai eikö tykkää eivätkä tämän vuoksi pysty luontevasti ilman turhia paineita tutustumaan naiseen. Tuollaisiakin miehiä löytyy pilvin pimein.

        "Kuulostaa siltä että sinä olet kyllästynyt omaan elämääsi kun käytät aikasi muiden arvosteluun ja kritisoit tuntemattomia ihmisiä feikeiksi ja pessimistisiksi tylsimyksiksi jonkun oman ohimenevän mielikuvasi perusteella. Keskittyisit vain oman luonteesi pohtimiseen sen sijaan että arvostelet ihmisiä joita et tunne. Ääliö-. "

        Katso peiliin. Mitähän sinä tässä teet jos et hauku minua? Minusta on paljon junttimaisempaa arvostella täällä suoraan jotain tiettyä ihmistä (kuten sinä teet), jota ei edes tunne. Minä puhun asioista yleisellä tasolla.

        Tuollaisen vähän pessimistisen mielikuvan ne jurottavat ihmiset minulle vain tuovat. Siksi kehotinkin miehiä opettelemaan hymyilemään enemmän ja kiinnittämään huomiota siihen, että perusilme ei ole mikään "vittu,älkää nyt kukaan tulko ainakaan mulle puhumaan mitään". Ja kerropa nyt itse rehellisesti, että pidätkö enemmän sitruunan nielleen näköisestä naisesta vai hymyilevästä naisesta? Veikkaisin jälkimmäistä.

        "Siksi kehotinkin miehiä opettelemaan hymyilemään enemmän ja kiinnittämään huomiota siihen, että perusilme ei ole mikään "*****,älkää nyt kukaan tulko ainakaan mulle puhumaan mitään""

        Kyllä, neiti prinsessa.
        Käskynne on lakinne.

        Onhan tyynynne tarpeeksi pöyhötetty?


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Onpa hienoa kun aitoa: kaikki naamat norsunvitulla, korkeintaan jostain valittamassa toisilleen."

        Kuinka ironinen kommentti tähän ketjuun.

        Onko tullut yhtään mieleesi että tuossa hirveän pätkän selitit sitä syytä miksi ihmiset jurottavat koska tämä kulttuuri suosii sitä ja sen jälkeen olet mukana AP:n selityksissä että miesten pitäisi hymyillä enemmän.

        Ehkä sitä ei odoteta heiltä eikä se sovellu miesten rooliin.

        "Mutta kyllä voin ihan omasta puolestani sanoa että mieluummin sitten vaikka sitä tekoystävällisyyttä kuin sitä loputonta puhumattomuutta, kivinaamaisuutta ja suorastaan passiivisesti aggressiivista olemista"

        En ole aivan varma kumman noista valitsisin.

        Voi hyvinkin olla että AP:kin valitsee sen kivinaamaisen puhumattoman passiivisaggressivisen miehen sinne treffeille jos sillä on vain tarpeeksi statusta, komeutta ja lihasta jne.

        Täällä eletään aika kovilla arvoilla ja se tarttuu ihmisiin. Itse olen ehkä hieman poikkeustapaus sekä tunnen monesti itseni ulkopuoliseksi, se heijastuu siten että minua hymyilyttää helposti.

        Mutta toisaalta ymmärrän sitä ettei aina jaksa hymyillä.

        Se mitä halusin kritisoida oli kuitenkin tuo parinvalinta aspekti koska jatkuvasti näen pareja joissa varsinkin mies on se totinen torvensoittaja. Jostakin kumman syyystä nainen on kuitenkin heidän vierellään.

        Ehkä ne naiset arvostavat lopulta noita kovia ja kylmiä arvoja enemmän kuin arvaavatkaan juuri miehissä?
        Ehkä se vetää monen miehen suun myrmylle.

        Munkin pitäisi varmaan aloittaa kun en saa naisista lähinnä kuin kavereita tällä tavalla.

        No jaa, itse en ainakaan ole tähän reilusti yli kolmenkymmenen ikääni huomannut, että naiset erityisesti mitään tosikkoja valitsisivat. Kyllä sellaiset miehet joilla tuntuu olevan elämässä hauskaa --> hymyilevätkin enemmän, tuntuvat olevan ryhmäönä, ainakin minun omien kokemuksieni mukaan halutumpia kuin jotkut kivikasvot. Mutta en minä ole mitään kivikasvoja ja totaalisia jurottajia paljoa tuntenutkaan, taitavat sitten olla ihmisinä niin erilaisia että ei tule ystävystyttyä. Joten jos heillä sitten on paljonkin vientiä, niin en ole todistanut sitä ja siltä osin väärässä.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Ai koska selkeästi marginaalinen ongelma, eli miehen elämän rakkaudettomuus on oilemassa, niin ihmisiltä ei ykleisemmin saisi toivoa edes pieniä hymyjä?

        Suomi, maa jossa hellitään jurottamista ja hymyttömyyttä. Maa jossa ollaan niin vittumaisen aitoja ja vereslihalla että ei paljoo naurata.

        "Ai koska selkeästi marginaalinen ongelma, eli miehen elämän rakkaudettomuus on oilemassa,"

        Et voi olla tosissasi...............................................

        Tutustu enemmän asiaa ja palataan sitten astialle.

        "niin ihmisiltä ei ykleisemmin saisi toivoa edes pieniä hymyjä?"

        Tuolla tietämyksellä mitä sinulla on miesten "marginaali ongelmasta" niin olisin ihan hiljaa noiden sinun toivomusten sijaan varsinkin kun esität juuri syyn sille miksei täällä ehkä hymyillä:
        "Suomi, maa jossa hellitään jurottamista ja hymyttömyyttä. Maa jossa ollaan niin vittumaisen aitoja ja vereslihalla että ei paljoo naurata. "

        Mutta en jaksa aiheesta enempää keskustella kun täällä on omaan maailmaansa kiintyneitä ihmisiä, joiden mielestä miesten rakkaudettomuus on "marginaaliongelma".

        Elämästä vieraantumisesta voidaan puhua.

        Helppo hymyillä jos onni on sinun, eikö totta?
        Sitten muun maailman voikin unohtaa ja sanoa niiden välinpitämättömänä olevan "marginaaliongelmia" sieltä prinsessatornista (olitpa mies tai nainen).

        Nauttikaa elämänne viimeisistä päivistä. Hymyllä tai ilman.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        No jaa, itse en ainakaan ole tähän reilusti yli kolmenkymmenen ikääni huomannut, että naiset erityisesti mitään tosikkoja valitsisivat. Kyllä sellaiset miehet joilla tuntuu olevan elämässä hauskaa --> hymyilevätkin enemmän, tuntuvat olevan ryhmäönä, ainakin minun omien kokemuksieni mukaan halutumpia kuin jotkut kivikasvot. Mutta en minä ole mitään kivikasvoja ja totaalisia jurottajia paljoa tuntenutkaan, taitavat sitten olla ihmisinä niin erilaisia että ei tule ystävystyttyä. Joten jos heillä sitten on paljonkin vientiä, niin en ole todistanut sitä ja siltä osin väärässä.

        Kyllä, naiset valitsevat hymyileviä sosiaalisia menestyjiä joilla on sosiaalista pääomaa ja statusta tai ulkonäköä.

        Kivikasvot ovat Suomessa hyvin suosittuja. Koska sehän on hyvin miesmäistä.

        Mutta en enempää jaksa tähän keskusteluun osallistua kun täällä on jotain "marginaali-ihmisiä" kuten AP ja sinä.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Onpa hienoa kun aitoa: kaikki naamat norsunvitulla, korkeintaan jostain valittamassa toisilleen."

        Kuinka ironinen kommentti tähän ketjuun.

        Onko tullut yhtään mieleesi että tuossa hirveän pätkän selitit sitä syytä miksi ihmiset jurottavat koska tämä kulttuuri suosii sitä ja sen jälkeen olet mukana AP:n selityksissä että miesten pitäisi hymyillä enemmän.

        Ehkä sitä ei odoteta heiltä eikä se sovellu miesten rooliin.

        "Mutta kyllä voin ihan omasta puolestani sanoa että mieluummin sitten vaikka sitä tekoystävällisyyttä kuin sitä loputonta puhumattomuutta, kivinaamaisuutta ja suorastaan passiivisesti aggressiivista olemista"

        En ole aivan varma kumman noista valitsisin.

        Voi hyvinkin olla että AP:kin valitsee sen kivinaamaisen puhumattoman passiivisaggressivisen miehen sinne treffeille jos sillä on vain tarpeeksi statusta, komeutta ja lihasta jne.

        Täällä eletään aika kovilla arvoilla ja se tarttuu ihmisiin. Itse olen ehkä hieman poikkeustapaus sekä tunnen monesti itseni ulkopuoliseksi, se heijastuu siten että minua hymyilyttää helposti.

        Mutta toisaalta ymmärrän sitä ettei aina jaksa hymyillä.

        Se mitä halusin kritisoida oli kuitenkin tuo parinvalinta aspekti koska jatkuvasti näen pareja joissa varsinkin mies on se totinen torvensoittaja. Jostakin kumman syyystä nainen on kuitenkin heidän vierellään.

        Ehkä ne naiset arvostavat lopulta noita kovia ja kylmiä arvoja enemmän kuin arvaavatkaan juuri miehissä?
        Ehkä se vetää monen miehen suun myrmylle.

        Munkin pitäisi varmaan aloittaa kun en saa naisista lähinnä kuin kavereita tällä tavalla.

        Ja tämä kulttuuri on ihan scheissea ja pitäisi pyyhkiä pois kaikkien kulttuurien kartalta ainakin tältä puhumattomuuden ja tylyyden osalta. Kyllä tämä on niin vittumaisten ihmisten kulttuuri, että ei se ole enää mitään aitoutta, vaan suoranaista halua näyttää oma tylyytensä ja vittumaisuutensa kaikille. Olen joskus miettinyt että mitä järkeä suomalaisista on puhua mitään yhteiskuntana tai kansana, kun näyttää siltä että kukaan ei välitä kenenkään asioista hevon persettäkään, eikä ketään kiinnosta muut, kuin ehkä ihan kaikkein välittömin lähipiiri.

        Niin individualistinen ja suorastaan vihamielinen tämä kulttuuri on, että ei ihme että täällä on niin paljon väkivaltaa, ahdistusta, rakkaudettomuutta ja murhetta. Tämä kansa voi pahoin, ja uskon että aika varmasti osittain sen takia että kulttuurimme sallii jatkuvan näkyvän pessimismin ja tylyyden. Ja suhtautuu suorastaan vihamielisesti kaikkeen sellaiseen, mikä voitaisiin tulkita useimmissa muissa maissa miellyttäväksi käyttäytymiseksi.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Kyllä, naiset valitsevat hymyileviä sosiaalisia menestyjiä joilla on sosiaalista pääomaa ja statusta tai ulkonäköä.

        Kivikasvot ovat Suomessa hyvin suosittuja. Koska sehän on hyvin miesmäistä.

        Mutta en enempää jaksa tähän keskusteluun osallistua kun täällä on jotain "marginaali-ihmisiä" kuten AP ja sinä.

        Sen verran nimimerkki "En ymmärtänyt" nyt kirjoittaa ATM-jargonia, että pitää vähän kyseenalaistaa sitä, missä määrin hän kuuluu tai on kuulumatta itse jurottajiin. Vaikka mitäpä sillä väliä puoleen tai toiseen. Pysyn mielipiteessäni, sinä voit pysyä mielipiteessäsi, eli siinä että koska joku jossain on elänyt rakkaudettoman elämän, niin jonkun jossain toisaalla ei pitäisi yrittää olla ystävällinen jollekin kolmannelle, esim. hymyilemällä.

        Only in Finland.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Siksi kehotinkin miehiä opettelemaan hymyilemään enemmän ja kiinnittämään huomiota siihen, että perusilme ei ole mikään "*****,älkää nyt kukaan tulko ainakaan mulle puhumaan mitään""

        Kyllä, neiti prinsessa.
        Käskynne on lakinne.

        Onhan tyynynne tarpeeksi pöyhötetty?

        Nainen on kirjoittanut ihan järkeviä ja fiksuja ajatuksia ja saa vastaukseksi tuollaista läppää, jossa hänen sanomansa vääristellään joksikin prinsessaläpäksi. lol.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Ai koska selkeästi marginaalinen ongelma, eli miehen elämän rakkaudettomuus on oilemassa,"

        Et voi olla tosissasi...............................................

        Tutustu enemmän asiaa ja palataan sitten astialle.

        "niin ihmisiltä ei ykleisemmin saisi toivoa edes pieniä hymyjä?"

        Tuolla tietämyksellä mitä sinulla on miesten "marginaali ongelmasta" niin olisin ihan hiljaa noiden sinun toivomusten sijaan varsinkin kun esität juuri syyn sille miksei täällä ehkä hymyillä:
        "Suomi, maa jossa hellitään jurottamista ja hymyttömyyttä. Maa jossa ollaan niin vittumaisen aitoja ja vereslihalla että ei paljoo naurata. "

        Mutta en jaksa aiheesta enempää keskustella kun täällä on omaan maailmaansa kiintyneitä ihmisiä, joiden mielestä miesten rakkaudettomuus on "marginaaliongelma".

        Elämästä vieraantumisesta voidaan puhua.

        Helppo hymyillä jos onni on sinun, eikö totta?
        Sitten muun maailman voikin unohtaa ja sanoa niiden välinpitämättömänä olevan "marginaaliongelmia" sieltä prinsessatornista (olitpa mies tai nainen).

        Nauttikaa elämänne viimeisistä päivistä. Hymyllä tai ilman.

        Miesten rakkaudettomuus on marginaaliongelma. Ainakin selaisessa muodossa kuin mitä se tällä palstalla esiintyy. Niin se vain on. Deal with it,


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Miesten rakkaudettomuus on marginaaliongelma. Ainakin selaisessa muodossa kuin mitä se tällä palstalla esiintyy. Niin se vain on. Deal with it,

        "Niin se vain on. Deal with it, "

        No eikä ole.

        "Miesten rakkaudettomuus on marginaaliongelma. Ainakin selaisessa muodossa kuin mitä se tällä palstalla esiintyy."

        Tämä palsta on vain MARGINAALI siihen todelliseen ongelmaan verrattuna.

        Sinun olisi aika oikeasti herätä.

        Deal with it yourself.


      • hangon sex sex sex
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Miesten rakkaudettomuus on marginaaliongelma. Ainakin selaisessa muodossa kuin mitä se tällä palstalla esiintyy. Niin se vain on. Deal with it,

        Jokaisen yksittäisen ihmisen ongelma on marginaaliongelma muille, mutta sille ihmiselle itselleen ei.


      • tgedatgdastg
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Jos ei hymyile (koskaan) on jurottaja ja jurottajissa harvemmin on niitä optimisteja, joten kyllä sieltä löytyy joku hälläväliä-tyyppi tai sitten pessimisti.

        Enkä lukenut hänen juttujaan niin että kaikkialla pitäisi vetää jotain leveää jenkkihymyä. Mutta kyllä voin ihan omasta puolestani sanoa että mieluummin sitten vaikka sitä tekoystävällisyyttä kuin sitä loputonta puhumattomuutta, kivinaamaisuutta ja suorastaan passiivisesti aggressiivista olemista, mitä suomessa todistaa joka vitun ikinen päivä aina kun liikkuu jossain missä on paljon ihmisiä.

        Kukaan ei puhu toisilleen, kukaan ei osoita ilmeillä toisilleen yhtään mitään. Jos pitää vaikka metrossa päästä ovelle ihmisen selkäpuolelta, niin ei voida sanoa "anteeksi", millä toinen huomaisi takaata tulevan ihmisen, ei, rynnitään läpi vaan työntäen jomman kumman hartian puolelta. Muutenkaan ei voida sanoa mitään mistään kenellekään. Kassallakin olen huomannut monia asiakkaita, jotka eivät sano sanaakaan, ei hyvääpäivää, moi, tai hei. Ei sanota kysymykseen kortistakaan mitään, nyökkäillään korkeintaan tai jotain.

        Kaikki ovat ihan loputtoman tylyjä toisiaan kohtaan, ja tässä sitten pienten hymyjen toivominen on jotakin ihan kauheaa. Tässä tunnekuolleiden olmien maassa ei voi feikkihymyjäkään olla liikaa, joten mieluummin sitten vaikka niin, jos kaikki ovat elämäänsä niin kyllästyneitä, ja vihaavat toisiaan niin syvästi, että sen aidon hymyn huulille ilmestyminen on mahdotonta tai ainakin epätodennäköistä.

        Ja tätä luontaantyöntävää, tylyä ja suorastaan vihamielistä kulttuuria suomalaiset hellivät sanomalla että ovat aitoja. Onpa hienoa kun aitoa: kaikki naamat norsunvitulla, korkeintaan jostain valittamassa toisilleen.

        "Jos ei hymyile koskaan"

        Aloittajako tietää milloin kukakin hymyilee? Pitäisikö kaikkien hymyillä kaikkien läsnäollessa ihan varmuuden vuoksi ettei luulla ettei koskaan hymyile?


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Luonnostaan hymyilevät miehet nyt kun yleensä ovat mukavampi luonteisia, avoimempia ja kiinnostuneempia erilaisista ihmisistä ja asioista ja suhtautuvat elämään positiivisesti. Jurottajat taas ovat useimmin pessimistisiä tylsimyksiä, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi elämään ja ovat luultavasti kyllästyneet omaankin elmäänsä eivätkä osaa iloita muiden puolesta."

        Tiedätkö että minussa yhdistyy nuo molemmat puolet feikkaamatta mitään?

        Se johtunee siitä että olen niiiiiiiin pettynyt naisiin ja ihmissuhteisiin sekä huomannut että niiden naisten hymy se vasta feikki onkin. se on vain toisten väkinäistä miellyttämistä että "kaikilla olisi mukavaa" vaikka todellisuudessa osalla elämässä voi mennä paskasti esimerkiksi naisasioissa.
        Mutta niitä negatiivisia tunteita ei saisi sinunkaltaisten naisten mielestä koskaan näyttää ulospäin ettei vain nyt jollain menisi päivä pilalle tai sinunkaltainen "ilopilkku" saisi hepulikohtausta kun joku on totinen ja vähemmän ilmeettömämpi.
        Herran jumala sillähän voi olla ihan oikeitakin ongelmia elämässään kuten rakkaudettomuus, mutta ollaan nyt kaikki iloisia sinun puolestasi ja lipevästi palvellaan sinua ettei vain sulle tulis paha mieli.

        Äläkä vain ala lässyttää että "naiset huomaavat vaistoillaan että olet sisäisesti katkeroitunut tai epävarma, yritä olla positiivisempi" roskaa.

        Itselle on alkanut vähitellen valjeta enemmänkin se että nämä "totiset" ihmiset voivat olla asioissa oikeassa ja voi olla että heidän hymyilyttemyyteensä on syynsä.

        Sinä et ehkä ymmärrä heitä joten ihmistuntemuksesi sekä empatiasi ja sosiaalisten tilanteiden lukutaitosi on ehkä puutteellinen.

        Sinun mielestäsi aito eläminen pitäisi korvata juuri sellaisella kivan kirjavalla sosiaaliselal hymyilyllä jotta kulissit pysyvät pystyssä.

        Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet.

        Sekin on niin väärin ja perseestä, että joku ihminen johon olet vasta tutustunut saa ilmeettömän jurotuksen osakseen. Voi olla että tällä jurottajalla on paha mieli jostain, minkä vuoksi hymyä ei irtoa. Tällöinkin olisi reilua kertoa, että välinpitämättömyys, jurotus ym. ei johdu tästä tapaamastasi ihmisestä vaan sinulla on nyt paha olla, huono päivä tms. Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Sen verran nimimerkki "En ymmärtänyt" nyt kirjoittaa ATM-jargonia, että pitää vähän kyseenalaistaa sitä, missä määrin hän kuuluu tai on kuulumatta itse jurottajiin. Vaikka mitäpä sillä väliä puoleen tai toiseen. Pysyn mielipiteessäni, sinä voit pysyä mielipiteessäsi, eli siinä että koska joku jossain on elänyt rakkaudettoman elämän, niin jonkun jossain toisaalla ei pitäisi yrittää olla ystävällinen jollekin kolmannelle, esim. hymyilemällä.

        Only in Finland.

        "Sen verran nimimerkki "En ymmärtänyt" nyt kirjoittaa ATM-jargonia, että pitää vähän kyseenalaistaa sitä, missä määrin hän kuuluu tai on kuulumatta itse jurottajiin."

        Siis MITÄ VITTUA?

        Sano nyt suoraan munattomaksi luuseriksi niin sekin asia saadaan käsiteltyä.

        "Pysyn mielipiteessäni, sinä voit pysyä mielipiteessäsi, eli siinä että koska joku jossain on elänyt rakkaudettoman elämän, niin jonkun jossain toisaalla ei pitäisi yrittää olla ystävällinen jollekin kolmannelle, esim. hymyilemällä."

        Todellakin only in finland voi päästää joku bitchi (olit mies tai nainen) noin todellisuduesta irrallaan olevaa tekstiä.

        En yhtään sano ettet olisi kulttuurianalyysissä oikeassa, mutta tuo ATM-läppä nyt osoittaa ettet tiedä miesten ongelmista mm. rakkaudettomuudesssa YHTÄÄN MITÄÄN.

        On siis pakko kuulua jurottajiin tai olla ATM jos ei ole samaa mieltä sinun kaltaisten marginaalibitchien kanssa (oletpa mies tai nainen)?

        Suomessa tosiaan on vain yksi totuus jota sinunkaltaiset ihmiset pitävät nimenomaan yllä.


      • En ymmärtänyt
        ap kirjoitti:

        Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet.

        Sekin on niin väärin ja perseestä, että joku ihminen johon olet vasta tutustunut saa ilmeettömän jurotuksen osakseen. Voi olla että tällä jurottajalla on paha mieli jostain, minkä vuoksi hymyä ei irtoa. Tällöinkin olisi reilua kertoa, että välinpitämättömyys, jurotus ym. ei johdu tästä tapaamastasi ihmisestä vaan sinulla on nyt paha olla, huono päivä tms. Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään.

        Vertailkaa nyt hyvät ihmiset noita ongelmia keskenään?!!!

        Miten te voitte olla oikeasti näin pihalla toisten ihmisten todellisuudesta jota he elävät joka ikinen päivä?

        Ja te olette huolissanne siitä onko joku hymyillyt teille vai ei ettei teillä menisi piparit henkeen?

        "Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään. "

        Tässä sinulle itse antamasi ohje itsellesi:

        "Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet. "


      • hohtopepsodent
        ap kirjoitti:

        Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet.

        Sekin on niin väärin ja perseestä, että joku ihminen johon olet vasta tutustunut saa ilmeettömän jurotuksen osakseen. Voi olla että tällä jurottajalla on paha mieli jostain, minkä vuoksi hymyä ei irtoa. Tällöinkin olisi reilua kertoa, että välinpitämättömyys, jurotus ym. ei johdu tästä tapaamastasi ihmisestä vaan sinulla on nyt paha olla, huono päivä tms. Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään.

        Mutta hänhän voi olla vaikka "rakkaudettomuudesta kärsivä henkilö". Joka on oletettavasti tullut treffeille kuitenkin muuttaaksen asiantilan. Ajatteli sen sitten onnistuvan passiivisaggressiivisesti kiukuttelemalla, eli jurottamalla niillä treffeillään.

        Tällaista käytöstä ja logiikkaa tällä palstalla sitten viljellään.


      • En ymmärtänyt
        hangon sex sex sex kirjoitti:

        Jokaisen yksittäisen ihmisen ongelma on marginaaliongelma muille, mutta sille ihmiselle itselleen ei.

        Nähtävästi.

        Ongelma taitaa olla että näillä ihmisillä ei ole empatiakykyä lainkaan, mutta samaan aikaan he kokevat epäempaattisena sen kun heille ei hymyillä.

        Mikä on....................naurettavaa.

        Mutta aivan sama. Näillä ihmisillä ei näy olevan oikeita ongelmia. Lähinnä lume ja pseudo-ongelmia.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Vertailkaa nyt hyvät ihmiset noita ongelmia keskenään?!!!

        Miten te voitte olla oikeasti näin pihalla toisten ihmisten todellisuudesta jota he elävät joka ikinen päivä?

        Ja te olette huolissanne siitä onko joku hymyillyt teille vai ei ettei teillä menisi piparit henkeen?

        "Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään. "

        Tässä sinulle itse antamasi ohje itsellesi:

        "Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet. "

        Miksi sinulle on niin tärkeää, että joku saa ihan vapaasti jurottaa esim. treffeillään-. Treffit on kuitenkin oletuksena iloinen ja positiivinen tapoahtuma, ja siellä hiljaisena jurottajana esiintyminen täydellisen väärällä tavalla esiintymistä.

        Miksi esim. tällaisessa tilanteessa olisi erityisen hyvä juttu saada jurottaa ja olla toiselle epämiellyttävää ja kiusaannuttavaa seuraa?

        Koska on "elänyt rakkaudettoman elämän", niin sitten saa poiketa valitsemillaan tavoilla käytösoletuksista erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa? Eräänlainen sosiaalisesti rampojen "vapaudet vankilasta"-kortti?


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Mutta hänhän voi olla vaikka "rakkaudettomuudesta kärsivä henkilö". Joka on oletettavasti tullut treffeille kuitenkin muuttaaksen asiantilan. Ajatteli sen sitten onnistuvan passiivisaggressiivisesti kiukuttelemalla, eli jurottamalla niillä treffeillään.

        Tällaista käytöstä ja logiikkaa tällä palstalla sitten viljellään.

        Totta puhuen teidän oksennuksia tänne palstalle lukeneena niin täytyy myöntää ettei teidän kanssa treffeillä ollessa paljon hymyilyttäisi.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Nähtävästi.

        Ongelma taitaa olla että näillä ihmisillä ei ole empatiakykyä lainkaan, mutta samaan aikaan he kokevat epäempaattisena sen kun heille ei hymyillä.

        Mikä on....................naurettavaa.

        Mutta aivan sama. Näillä ihmisillä ei näy olevan oikeita ongelmia. Lähinnä lume ja pseudo-ongelmia.

        Heh, ollaanpas sitä nyt niin kiukuissaan. Ja tässäkö pitäisi uskoa, että puolustat vain toisten oikeutta jurottaa ja olla sosiaalisesti epämiellyttäviä?


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Totta puhuen teidän oksennuksia tänne palstalle lukeneena niin täytyy myöntää ettei teidän kanssa treffeillä ollessa paljon hymyilyttäisi.

        Todennäköisesti ei siinä vaiheessa minuakaan, koska olen mies. tai no voihihan siinä joku vaivaantunut nauru päästä kuitenkin.


      • ujo rumilus
        ap kirjoitti:

        Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet.

        Sekin on niin väärin ja perseestä, että joku ihminen johon olet vasta tutustunut saa ilmeettömän jurotuksen osakseen. Voi olla että tällä jurottajalla on paha mieli jostain, minkä vuoksi hymyä ei irtoa. Tällöinkin olisi reilua kertoa, että välinpitämättömyys, jurotus ym. ei johdu tästä tapaamastasi ihmisestä vaan sinulla on nyt paha olla, huono päivä tms. Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään.

        Voi olla, ettet naisena ymmärrä, että monilla täällä sinua kritisoivalla ei ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia naisista(jos asiakaspalvelutilanteita ei lasketa). Yksittäistapaus ei monesti ole pelkästään yksi, vaan kaksi, kolme, neljä, viisi, kuusi.. ja samaan aikaan vuodet vierivät eteenpäin.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Miksi sinulle on niin tärkeää, että joku saa ihan vapaasti jurottaa esim. treffeillään-. Treffit on kuitenkin oletuksena iloinen ja positiivinen tapoahtuma, ja siellä hiljaisena jurottajana esiintyminen täydellisen väärällä tavalla esiintymistä.

        Miksi esim. tällaisessa tilanteessa olisi erityisen hyvä juttu saada jurottaa ja olla toiselle epämiellyttävää ja kiusaannuttavaa seuraa?

        Koska on "elänyt rakkaudettoman elämän", niin sitten saa poiketa valitsemillaan tavoilla käytösoletuksista erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa? Eräänlainen sosiaalisesti rampojen "vapaudet vankilasta"-kortti?

        Voi miten ihanan empaattisesti muotoiltu tuo "sosiaaliset rampojen".

        Sinulla taisi olla vapaudut vankilasta kortti kun aivoja ja varsinkni sydäntä jaettiin.

        Kyky nähdä toisten ihmisten tilanne on noin nolla.

        "Miksi esim. tällaisessa tilanteessa olisi erityisen hyvä juttu saada jurottaa ja olla toiselle epämiellyttävää ja kiusaannuttavaa seuraa?"

        Huihuuhihiihihihuuuuuuiiiiii

        Ihan "kiusaannuttavaa" seuraa!

        Mitenkähän minä nyt selviän kun tilanne oli niin kiusallinen.

        On teillä TOSIAAN "ongelmat".


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Todennäköisesti ei siinä vaiheessa minuakaan, koska olen mies. tai no voihihan siinä joku vaivaantunut nauru päästä kuitenkin.

        Arvelinkin sinun olevan suhteellisen typerä nuori miekkonen. Sen näkee kirjoitustyylistäsi.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        "Sen verran nimimerkki "En ymmärtänyt" nyt kirjoittaa ATM-jargonia, että pitää vähän kyseenalaistaa sitä, missä määrin hän kuuluu tai on kuulumatta itse jurottajiin."

        Siis MITÄ VITTUA?

        Sano nyt suoraan munattomaksi luuseriksi niin sekin asia saadaan käsiteltyä.

        "Pysyn mielipiteessäni, sinä voit pysyä mielipiteessäsi, eli siinä että koska joku jossain on elänyt rakkaudettoman elämän, niin jonkun jossain toisaalla ei pitäisi yrittää olla ystävällinen jollekin kolmannelle, esim. hymyilemällä."

        Todellakin only in finland voi päästää joku bitchi (olit mies tai nainen) noin todellisuduesta irrallaan olevaa tekstiä.

        En yhtään sano ettet olisi kulttuurianalyysissä oikeassa, mutta tuo ATM-läppä nyt osoittaa ettet tiedä miesten ongelmista mm. rakkaudettomuudesssa YHTÄÄN MITÄÄN.

        On siis pakko kuulua jurottajiin tai olla ATM jos ei ole samaa mieltä sinun kaltaisten marginaalibitchien kanssa (oletpa mies tai nainen)?

        Suomessa tosiaan on vain yksi totuus jota sinunkaltaiset ihmiset pitävät nimenomaan yllä.

        Kappas vain, kieli kovenee koko ajan. ATM-juttuja tälla palstalla ei voi välttää ja niihin olla viittaamatta, koska tämä on ATM-palsta, ei mikään sinkkupalsta. Täällä joka ikinen puheenaihe tulee kommentoijien osalta liitettäväksi samaan ATM-kerhoon, missä ovat kaikki muutkin puheenaiheet, jotka joko alunperin liittyivät tai ei liittyneet siihen.

        Minua hymyilyttää ihan aidosti tuo kiihkoilu. ärrinpurrin.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Kappas vain, kieli kovenee koko ajan. ATM-juttuja tälla palstalla ei voi välttää ja niihin olla viittaamatta, koska tämä on ATM-palsta, ei mikään sinkkupalsta. Täällä joka ikinen puheenaihe tulee kommentoijien osalta liitettäväksi samaan ATM-kerhoon, missä ovat kaikki muutkin puheenaiheet, jotka joko alunperin liittyivät tai ei liittyneet siihen.

        Minua hymyilyttää ihan aidosti tuo kiihkoilu. ärrinpurrin.

        Taidat olla itse tuota ATM-väkeä. Se ainakin selkisi.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Voi miten ihanan empaattisesti muotoiltu tuo "sosiaaliset rampojen".

        Sinulla taisi olla vapaudut vankilasta kortti kun aivoja ja varsinkni sydäntä jaettiin.

        Kyky nähdä toisten ihmisten tilanne on noin nolla.

        "Miksi esim. tällaisessa tilanteessa olisi erityisen hyvä juttu saada jurottaa ja olla toiselle epämiellyttävää ja kiusaannuttavaa seuraa?"

        Huihuuhihiihihihuuuuuuiiiiii

        Ihan "kiusaannuttavaa" seuraa!

        Mitenkähän minä nyt selviän kun tilanne oli niin kiusallinen.

        On teillä TOSIAAN "ongelmat".

        No kun et vastaa että jos menee treffeille, niin mitä järkeä sittenb on esiintyä ihan päinvastaisella tavalla kuin mitä oletus tilanteesta on?

        Onneksi ei olekaan sen suurempia ongelmia tässä. Vai onko. No onneksi en ainakaan ota henkiläökohtaiseksi ongelmakseni jonkun nettikirjoittajan mielipidettä, niin että varsinaisesti suuttuisin siitä. Ärräärääärrrrääräärärääpuuuuruurururuuruurrr.

        ;)


      • En ymmärtänyt
        ujo rumilus kirjoitti:

        Voi olla, ettet naisena ymmärrä, että monilla täällä sinua kritisoivalla ei ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia naisista(jos asiakaspalvelutilanteita ei lasketa). Yksittäistapaus ei monesti ole pelkästään yksi, vaan kaksi, kolme, neljä, viisi, kuusi.. ja samaan aikaan vuodet vierivät eteenpäin.

        Suotta näille selittää.

        Jos ongelmat ovat tuota luokkaa niin näkeehän sen että ei heitä ole siunattu millään huippukyvyillä missään asiassa.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Arvelinkin sinun olevan suhteellisen typerä nuori miekkonen. Sen näkee kirjoitustyylistäsi.

        Hienoa. Nythän tämänkin tiedämme.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        No kun et vastaa että jos menee treffeille, niin mitä järkeä sittenb on esiintyä ihan päinvastaisella tavalla kuin mitä oletus tilanteesta on?

        Onneksi ei olekaan sen suurempia ongelmia tässä. Vai onko. No onneksi en ainakaan ota henkiläökohtaiseksi ongelmakseni jonkun nettikirjoittajan mielipidettä, niin että varsinaisesti suuttuisin siitä. Ärräärääärrrrääräärärääpuuuuruurururuuruurrr.

        ;)

        Toisaalta en ole myöskään runkku-trolli joka vetää käteen samalla kun kuvittelee suututtavansa jonkun palstalla kun toinen tajuaa keskustellessaan idiootin (sinun) kanssa josta hermostuu lähinnä itselleen että on tuhlannut aikaa kyseiseen hyypiöön.

        ;)


      • ap
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Vertailkaa nyt hyvät ihmiset noita ongelmia keskenään?!!!

        Miten te voitte olla oikeasti näin pihalla toisten ihmisten todellisuudesta jota he elävät joka ikinen päivä?

        Ja te olette huolissanne siitä onko joku hymyillyt teille vai ei ettei teillä menisi piparit henkeen?

        "Mutta tämä vastatapaamasi ihminen ei ole sitä pahaa oloa aiheuttanut eikä hänen tarvitsisi joutua sen seurauksista kärsimään. "

        Tässä sinulle itse antamasi ohje itsellesi:

        "Ehdottomasti negatiivisia tunteita saa näyttää ulospäin, mutta noihin negatiivisiin kokemusiin ja epäonneen rakkausasioissa ei saisi jäädä vellomaan vuosikausiksi eikä antaa niiden täysin katkeroittaa itseään. Ne pitäisi käsitellä jollain tavalla ja niistä tulisi päästä yli. Ne negatiiviset tunteet voi osoittaa suoraan sille ihmiselle, joka sitä pahaa oloa on aiheuttanut tai niistä voi puhua jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei ole reilua alkaa vihaamaan tai suhtautumaan välinpitämättömästi koko naissukupuoleen sen vuoksi, että jotkut yksittäiset naiset ovat joskus loukanneet. "

        "Ja te olette huolissanne siitä onko joku hymyillyt teille vai ei ettei teillä menisi piparit henkeen?"

        Olen ehkä enintään huolissani siitä, että mikä niitä jurottavia miehiä vaivaa? Ai niin, rakkaudettomuus. Siihen tepsii yhä tuo neuvo, että yrittäkää päästä asiasta jotenkin yli tai hakekaa apua jos se ei omin voimin onnistu. Ei vuosikausia kestävä jurottaminen ole enää normaalia. Ajattelen tässä ihan yhteistä hyvää. Ihan normaali arkikin olisi niin paljon mukavampaa jos ihmiset hymyilisivät enemmän toisilleen ja olisivat kohteliaampia. Pienet hymyt tuovat hyvän olon sekä itselle että muille.

        Minä olen toiminut ihan oman antamani ohjeen mukaan, otapa sinäkin se käytäntöön.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Suotta näille selittää.

        Jos ongelmat ovat tuota luokkaa niin näkeehän sen että ei heitä ole siunattu millään huippukyvyillä missään asiassa.

        No ei mulla ole kyllä mitään huippukykyjä, se on ihan totta. Todennäköisyys on, että ei ole sullakaan. sellainen on huippukyvyn esiintymistiheys ja luonne, että tuskin ihan helposti tulee vastaan torstaina suomi24 sinkut-palstalla tällaisessa puheenaiheessa.


      • En ymmärtänyt
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Nainen on kirjoittanut ihan järkeviä ja fiksuja ajatuksia ja saa vastaukseksi tuollaista läppää, jossa hänen sanomansa vääristellään joksikin prinsessaläpäksi. lol.

        Hei, bitch. Jatka nuolemista. Ehkä se antaa sulle lopulta.
        Mutta älä esitä kiitos meidän kaikkien puolesta fiksua kun et sitä ole.


      • Sunder
        ap kirjoitti:

        "Kyllä sussa tuntuu joku asennevamma olevan. Se että kauniit ja kivat naiset saa hymyn huulille ei ole mitään teeskentelyä sänkyyn pääsemiseksi."

        En tarkoittanutkaan tuota. Täällä kaikki ymmärtää mut vaan tahallaan väärin tai vääntävät sanomiseni tarkoittamaan jotain ihan muuta kuin olen tarkoittanut.

        Tarkoitin sellaisia miehiä, jotka ajattelevat että tällaisella ja tällaisella käytöksellä sen naisen saa kaadettua ja vääntävät jotain ihan ihmeellistä läppää, tekohymyjä ym. katsovat mallia jostain pelimiehistä ja kuvittelevat että naiset kiinnostuvat. Syy miksi eivät kiinnostu on se, että näiden miesten käytös ei ole luontevaa ja he miettivät ihan liikaa valmiiksi jo sitä tykkääkö nainen vai eikö tykkää eivätkä tämän vuoksi pysty luontevasti ilman turhia paineita tutustumaan naiseen. Tuollaisiakin miehiä löytyy pilvin pimein.

        "Kuulostaa siltä että sinä olet kyllästynyt omaan elämääsi kun käytät aikasi muiden arvosteluun ja kritisoit tuntemattomia ihmisiä feikeiksi ja pessimistisiksi tylsimyksiksi jonkun oman ohimenevän mielikuvasi perusteella. Keskittyisit vain oman luonteesi pohtimiseen sen sijaan että arvostelet ihmisiä joita et tunne. Ääliö-. "

        Katso peiliin. Mitähän sinä tässä teet jos et hauku minua? Minusta on paljon junttimaisempaa arvostella täällä suoraan jotain tiettyä ihmistä (kuten sinä teet), jota ei edes tunne. Minä puhun asioista yleisellä tasolla.

        Tuollaisen vähän pessimistisen mielikuvan ne jurottavat ihmiset minulle vain tuovat. Siksi kehotinkin miehiä opettelemaan hymyilemään enemmän ja kiinnittämään huomiota siihen, että perusilme ei ole mikään "vittu,älkää nyt kukaan tulko ainakaan mulle puhumaan mitään". Ja kerropa nyt itse rehellisesti, että pidätkö enemmän sitruunan nielleen näköisestä naisesta vai hymyilevästä naisesta? Veikkaisin jälkimmäistä.

        Se opeteltu hymy on ihan yhtä teennäistä kuin mitä tuossa aiemmin sanoitkin tekohymyksi. Jos ei ole aihetta hymyillä ja silti sen hymyn vääntää naamalleen, niin mitä muuta se silloin on kuin tekohymy? Ei se siitä opettelemalla muutu muuksi kuin paremmin näytellyksi tekohymyksi.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Toisaalta en ole myöskään runkku-trolli joka vetää käteen samalla kun kuvittelee suututtavansa jonkun palstalla kun toinen tajuaa keskustellessaan idiootin (sinun) kanssa josta hermostuu lähinnä itselleen että on tuhlannut aikaa kyseiseen hyypiöön.

        ;)

        No niin, nyt päästiinkin siihen mitä jo vähän odotin, eli että eltaan ihan päästä keksimään toimintoja toiselle tai aletaan keksimään faktoja toisen elämästä. Eli nuo käteenvedot sun muut. Enkä minä suututtaakseni mitään ole kirjoittanut, mutta sinä sen sijaan olet jo monessa kommentissasi käyttänyt kieltä, mitä ei voi tulkita millään muulla tavalla kuin naurettavakjsi riidanhaastamiseksi ja toisen ärsyttämiseksi. Ja kyllä minä veikkaan että sinua tässä ärsyttää ihan se mitä ollaan kirjoitettu, eikä mikään ajan tuhlaus. Jos olisit ajastasi niin huolissasi, niin tuskin olisit vastannut niin monta kertaa ja vielä tuotakin tuohon loppuun kirjoittanut.

        Kyllä sinä siellä kihiset kiukusta ja ihan turha väittää muuta. Mutta jos palataan takaisin aihjeeseen, niin en voi ymmärtää miksi niin kiihkeästi puolustat jurottamista ja huonoa sosiaalista käytöstä. Syyksi heität vain jotain rakkaudettomuutta. Mainitset sen oikeaksi ongelmaksi ja sen jälkeen määrittelet että toisen ongelma ei ole "oikea ongelma". Tuohan on olkinukke. Mutta jos siitäkään ei välitetä, niin sitten voidaan todeta, että minusta tämä ap. ei ole puhunut että asia olisi hänelle tai kenelle muullekaan mikään OIKEA ONGELMA, vaan hän minun käsitykseni mukaan lähinnä ihmetteli asiaa ja kertoi mikä olisi miellyttävämpää.

        Ja kaikki ne asiat olivat minusta ihan kannattamisen arvoisia. Mutta tällainen kirjoitteluhan tällä ATM-palstalla saa aina äärimmäisen jyrkän tuomion. kaikki saniomiset vääristellään ja kärjistetään ja lopuksi todetaan että nainen, joka aloituksen on tehnyt on pinnallinen harakka niinkuin kaikki muutkin naiset. Koska tällä palstalla jos jossakin, todellakin osataan tehdä kaikista asioista "naiset vs. miehet seksuaalinen valta-kamppailu", mikä kerta toisensa jälkeen käsikirjoitetaan niin, että mies häviää sen, ollen kuitenkin jalo ja oikeamielinen häviäjä, kun taas nainen voittaa milivaltaisilla ja tyrannimaisilla tavoilla.

        Jurottaminen ja hymyilemättömyys eivät mulle ole ongelma, mutta tää suomalaisen kulttuurin jäätävä junttimainen viuttumaisuus on. Ja se vituttaa minua vielä enemmän, että on olemassa ihan helvetisti ihmisiä, jotka pitävät sitä jlotenkin aitona ja siksi ylivertaisena. Oikea ongelma tai ei, niin se vituttaa mua, ja siksi tässä kirjoitan.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Hei, bitch. Jatka nuolemista. Ehkä se antaa sulle lopulta.
        Mutta älä esitä kiitos meidän kaikkien puolesta fiksua kun et sitä ole.

        ATM-palstalla naisen mielipiteiden kanssa samaa mieltä oleminen on aina nuoleskelua.


      • hohtopepsodent
        En ymmärtänyt kirjoitti:

        Taidat olla itse tuota ATM-väkeä. Se ainakin selkisi.

        No siinäö mielessä kyllä, että minulla on tässä viimeisten viiden vuoiden aikana ollut kausittain tulla tänne katsomaan mikä meininki täällä on. Ja ainahan se on sama. Tämä palsta on niin erilainen kuin mikään muu palsta että tänne on kiva tulla aina ajoittain katsomaan missä mennään mitä tulee tähän loputtomaan pillunpuutteeseen.


      • ap
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Todennäköisesti ei siinä vaiheessa minuakaan, koska olen mies. tai no voihihan siinä joku vaivaantunut nauru päästä kuitenkin.

        Mää voisin seurata kärpäsenä katossa ku te kaks olisitte treffeillä :D


      • ei telkun orja

        törkee kommentti!

        vaadit varmaan naisilta liikaa


      • Menolippu Amerikkaan
        hohtopepsodent kirjoitti:

        Ja tämä kulttuuri on ihan scheissea ja pitäisi pyyhkiä pois kaikkien kulttuurien kartalta ainakin tältä puhumattomuuden ja tylyyden osalta. Kyllä tämä on niin vittumaisten ihmisten kulttuuri, että ei se ole enää mitään aitoutta, vaan suoranaista halua näyttää oma tylyytensä ja vittumaisuutensa kaikille. Olen joskus miettinyt että mitä järkeä suomalaisista on puhua mitään yhteiskuntana tai kansana, kun näyttää siltä että kukaan ei välitä kenenkään asioista hevon persettäkään, eikä ketään kiinnosta muut, kuin ehkä ihan kaikkein välittömin lähipiiri.

        Niin individualistinen ja suorastaan vihamielinen tämä kulttuuri on, että ei ihme että täällä on niin paljon väkivaltaa, ahdistusta, rakkaudettomuutta ja murhetta. Tämä kansa voi pahoin, ja uskon että aika varmasti osittain sen takia että kulttuurimme sallii jatkuvan näkyvän pessimismin ja tylyyden. Ja suhtautuu suorastaan vihamielisesti kaikkeen sellaiseen, mikä voitaisiin tulkita useimmissa muissa maissa miellyttäväksi käyttäytymiseksi.

        No muuta pois jos ei kelpaa. Onpahan sitten yksi teennäinen "miellyttävästi käyttäytyvä" ulkomaanpellejen perseennuolija vähemmän täällä vittuilemassa.


      • Kieli pois vitusta!
        hohtopepsodent kirjoitti:

        ATM-palstalla naisen mielipiteiden kanssa samaa mieltä oleminen on aina nuoleskelua.

        Pillunnuoleminen on pillunnuolemista ihan missä tahansa tapahtuukin.


    • -TSS-

      Mikähän tämän avauksen pointti oikein oli? Puhutaanko yleisesti miehistä joita kadulla tulee vastaan ja joista avaaja ei voi tietää yhtään mitään vai puhutaanko palstan atm-miehistä?

      Vai onko tämä taas tätä kliseistä "kyllä suomalaiset ovat sitten ankeita ihmisiä"-höpinää? Sen verran mitä olen itse matkustellut ulkomailla niin voin kertoa että ei ne ihmiset muuallakaan tuikituntemattomille ala lörpöttelemään ja aamuruuhkassa ihmiset ovat ihan yhtä nyrpeän näköisiä kuin täälläkin.

    • so true

      voivat olla ujoja mutta vaikuttavat vain pelkästään töykeiltä, sorry

    • Mies1985

      Mies on naiselle niin ikävä asia että ei oikein huvita hymyillä koska silloin nainen pelkää miehen olevan kiinnostunut. Naisia ei tulisi pelotella.

      Viime yönä tulin salilta...oli pimeää ja sateista ja tunnelissa vastaan tuli joku nuori nainen. Olimme ainoat ihmiset lähimailla. Nainen möllötti maata pää alhaalla. Katsoin naista lähinnä siksi koska halusin nähdä miten pelokas hän olisi mutta se ei onnistunut koska hän oli niin keskittynyt kenkiensä tuijottamiseen. Kuuntelen usein salilta kävellessäni kännykällä musiikkia joka on tallennettu suoraan tietokoneen kaiuttimesta. Kuuntelen tätä melodiaa. http://www.youtube.com/watch?v=lzex0pjKwv4
      Jos musiikki olisi vielä ollut päällä, niin nainen olisi voinut sipsuttaa erityisen kovasti mutta sillä hetkellä ei ollut.

    • Hymypupu

      Erittäin hyvä aloitus.

      Suomimies ei hymyile tai muuta perusmyrtynyttä ilmettään, puhumattakaan että silmissä olisi jotain eloa, koska on MIEHEKÄSTÄ olla hymytön kivikasvo, johan se armeijassa iskostetaan.

      Hymyä ja ilmettä saattaa tosin löytyä tarpeeksi sikamaisessa kännissä!!!

    • suomihuora=15nussima

      Kyllä se vähän vakavaksi vetää kun tietää, että joutuu tyytymään käytettyyn huoraan. Joka vielä näyttää todennäköisesti tavikselta.

    • Abro2
    • Anonyymi

      Myös naiset ovat usein tunteettomia ja ilmeettömiä. Aivan kuten oltaisiin jossain catwalkilla!

    • Anonyymi

      Miksi kaikki ihmiset eivät ole valkoihoisia ja heteroita?

    • Parikin naista on sitä mieltä, että seksikkäin ilmeeni on kulmakarvat rytyssä ja huulet vähän törröllään.

      Miksi naiset pitävät tiukkailmeisistä miehistä?

    • Jos noissa selfieissä oon vakava, niin ei se tarkota etten osais hymyillä. Sitä vaan on niin ruttusen näkönen jos hymyilee. ja tietenkin jossain pohjanmaalla pitää olla naama perus lukemilla ettei tuu turpiin. Että tilanteen mukaan. Ei se ole niin on off.

    • Anonyymi

      Miehet ei feikkaa samalla tavalla kuin naiset? Eli jollei ole hymylle aihetta, silloin ei hymyillä. Hauskaa kun voi olla hauskassa seurassa, mut näin toisilla tapahtuu harvemmin kuin toisilla. Hyville jutuille osaa nauraa, vaikka on totisempi ilmeeltään. Naisille se ilon esittäminen ulospäin on enemmän must- juttu kuin miehille.

    • Anonyymi

      Mun mies on aika leikkisä enemmän leikkii ja hupsuaa lasten kanssa kuin minä ja nauraa paljon kotona ja läheisten kanssa. Mutta kyllä se tuolla yleisilläpaikoilla ihan vakavalla naamalla on. Eli et voi tietää millainen ihminen on ennen kuin tutustuu. No eihän se tosin vakavalla naamalla ollut silloin kun tavattiin.

    • Anonyymi

      No hei, jos et ole huomannut niin asumme ja elämme Suomessa. Täällä kasvaa jurottaja kansa. Menet ulkomaille, ei tarvitse mennä edes kauas, kun huomaat miten ilmapiiri muuttuu paljon rennommaksi ja ystävällisemmäksi. Ihmiset hymyilevät ja tervehtivät vieraita. Täällä sitä tapahtuu todella harvoin ja syitä voi vain arvailla.

    • Anonyymi

      Jos ei saa pillua niin ei mies voi olla iloinen persoona. Sitten vaan ollaan ilmeettömiä ja ei niin kovin onnellisen näköisiä.

    • Anonyymi

      olen kohta 40 vuotias neitsytpoika. En koskaan hymyile muille,v ain yksin saatanan väsyneenä jollekk hauskalle mitä nään netissä tai jos olen jollekin vahingon ilpoinen jostain. Ei mun edes hyövää hymyillä. Näytän yhtä tylsältä hyyillesäni kuin tonnin setelinä. Sitä paihti hymy on ristukse vitu raskas ilme naamalle

      • Anonyymi

        No nelikymppiset ei koskaan hymyile. Ne kun on kaljuja ja silmälasipäisiä ja elämään kyllästyneitä.


    • Anonyymi

      Jos kadulla hymyilee, ihmiset katsovat kummeksuen, että mikä hiippari tuo luulee olevansa. Mitä se tavoittelee. Varsinkin naisilta saa töykeän kantseen, vaikka siihen ei sisältyisin mitään flirttailua.

    • Anonyymi

      En jaksanu lukee tota alotusta, kun oli jo niin vanha. Mutta kun tekee töitä pääasiassa yksin ja kotona mököttää illat, niin ei sitä sitten osaa olla mikään niin tekopirtee. Katotaan sitten kun kevät tulee, jaksaako olla toisenlainen, paitsi sitten jos tulee kevätväsymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2932
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1584
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      142
      1500
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      362
      1379
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      119
      1360
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1185
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      911
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe