Yksi hyvä työ päivässä

Kleio

Tänään on ainakin
- Sammuta valot tänä iltana tunniksi kello 20.30 - 21.30
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/maailma-pimenee-kello-2030/art-1288458781519.html
-lotto
-tee hyvää ruokaa ja ole ystävällinen edes yhdelle ihmiselle

Aina
-kerää roska päivässä (esim lenkkipolun varresta roska roskikseen)
-kerää oman koirasi kakat pois tai heitä ne kulkuväylältä ojaan
-ole mukava edes yhdelle ihmiselle/ pv
-ole mukava itsellesi edes yhdessä asiassa/ pv

Listaa saa jatkaa

16

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaisi enemmän hyvää tehdä "Yksi hyvä päivä töissä..."

      Tänään on ainakin
      - Sammuta valot tänä iltana tunniksi kello 20.30 - 21.30
      *Tokkopa, mutta johonkin konkreettisempaan peliliikkeeseen voisin yhtyäkin.
      -lotto
      *Saman rahan saisi ilman lottoakin, kulutusverojen muodossa.
      -tee hyvää ruokaa ja ole ystävällinen edes yhdelle ihmiselle
      *Ruoanlaitto on huomisen jobi, ystävällinen olin jo.

      Aina-listaus oli ihan hyvä, mutta roskien keräämisen sijaan keskittyisin ennemminkin miettimään kuinka voisi vähentää roskaamista, etenkin omalla kohdallaan ja sitä kautta tuottamaan enemmän hyvää kaikille. Empiirisessä kokeessa on jo selvinnyt se, että niitä saa kerätä sen kun kerkiää ja silti kahden viikon kuluttua näyttää siltä kuin ei olisi ikinä mitään kerännytkään.

    • -mää sammutan valot joka ilta ainakin seitsemäksi tunniksi,
      -mitä hyvää lotossa on? sieltä koskaan edes voita mitään.
      -tänään ei pahemmin tarvi kokkailla, ystävällisyys tai ainakin kohteliaisuus kanssaihmisiä kohtaan on ihan jokapäiväistä,

      -lasinsirpaleet kerään aina jos tiellä tai tuos pihalla niitä näen.
      -ei ole koiraa.
      -tähän ei erillistä käskemistä edes tarvisi, täytyis olla aika veemäinen kanssaihminen jolle hädintuskin pystyisin olemaan edes kohtelias.
      -viimeisimmässä olisi parannettavaa..

      mur

      • Säälittävää....kohta jätkä huomaa ettei enää ota pohjia kotona ennen baariin lähtöä ja kaikki kaverit on kaikonnu.....Minä alan heti harrastamaan parisuhdetta kun nainen sanoo minulle, sinä olet niin seksikäs krapulassa, sinä olet seksikäs siinnä soffalla pitkissä jönnseissäs...kulta mennään kuule ostoskeskukseen, niin voit ihailla siellä naisten takapuolia sillä aikaa kun minä käyn shoppailemassa..


      • jee beibi
        modelli kirjoitti:

        Säälittävää....kohta jätkä huomaa ettei enää ota pohjia kotona ennen baariin lähtöä ja kaikki kaverit on kaikonnu.....Minä alan heti harrastamaan parisuhdetta kun nainen sanoo minulle, sinä olet niin seksikäs krapulassa, sinä olet seksikäs siinnä soffalla pitkissä jönnseissäs...kulta mennään kuule ostoskeskukseen, niin voit ihailla siellä naisten takapuolia sillä aikaa kun minä käyn shoppailemassa..

        http://www.youtube.com/watch?v=2FcJEJ8SHdE


      • Siis aivan ihana rakkaus-tarina. Noin sen pitää mennä!!! Siis..se oli sattuman varanen juttu, voi onnellista :D


    • Mä sammutin valot:.!

      .

      mä sammutin valot liikkeessä olevasta ajoneuvosta

      har!

      .

      • Hyvä! Mä kävin vetää töpselin irti pääradan valo-ohjaustaulusta.


    • virityskuva

      Miten ystävällistä. Mä otin töpselin irti kelloradiosta, niin sain nukkua pidempään.
      Tänä aamuna olis pitäny maalata laatikoita taimille ulkona, mutta siellä on satanu puolimetriä lunta .

      Pitää vissiin lähteä oikeisiin töihin ?

    • Ihme, mun koira kakkaa aina puskaan tai metsikköön. Ei koskaan tielle. Sen takia ihme, koska se on sylikoira ja hyvin hellitty, silti se hyppii hankeen ja pyörii siinä aikansa jotta saa kakkakuipan.
      No, onhan se mun koira :), muuta ei vois oottaakaan.

      • Niin..vedän telkusta yöks aina irti seinästä, jotta ei vie ylläpitoenergiaa. Samoin läppäristä.


      • virityskuva
        kipsu-liini kirjoitti:

        Niin..vedän telkusta yöks aina irti seinästä, jotta ei vie ylläpitoenergiaa. Samoin läppäristä.

        Teen samaa, nypin johdot irti pistokkeista päiväksi elektroniikalta. Ei esim sterkkojen tarvitse olla virroissa koko ajan.


    • ...

      Sammutan valot aina yöksi ja muutenkin meillä on valoja hyvin vähän käytössä oikeastaan koskaan. Ollaan sen verran hämärää sakkia. Lotoa olen tehnyt jo pitkään, enkä vaan voita koskaan. Per**le. Ruka on ainakin yleensä edes syötävää, hyvästä en mene vannomaan. Ja ystävällinen koitan olla aina, jos ei ole aihetta muuhun. Harvoin on aihetta muuhun.

      Aina olen kiva ittelleni ja yleensä muillekin. Koiran kakkoja ei ole kerättäväksi ja mahdolliset roskatkin tulee nypittyä pihamaalta roskiin.

      • ...

        Huomaattekos, mä säästän myös kirjaimissa. Melko taloudellinen tyttö. ;-) Se on moro.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe