Minkä ikäista seuraa haet

kuinka vanha olet

ja oletko mies vai nainen. kyse siis parisuhteesta ei seksiseurasta.



olen mies, 30 ja varmaan käytännössä korkeintaan viis vuotta nuorempaa. ylärajaa en ole edes ajatellut!

56

335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen27.

      Olen nainen 27 v ja haen miestä ikähaarukassa 26-32. Harmi vain kun tämän ikäisiä vapaita miehiä tuntuu olevan niin vähän tai sitten he hakevat itselleen 20-25- vuotiasta naista.

      • 11

        Saanko kysyä mihin tuo haarukka perustuu? Summanmutikassa tunteisiin vai tunnetko esim jonkun kuus vuotta vanhemman ja pidät sitä rajana että "ei ainakaan niin vanha kuin se on".

        Itse ajattelin varsinkin ennen tosi ankarasti ikärajoista ettei vaikuttais nololta nuoremman kans seukkaavalta, mut vuosi vuodelta voi lieventää. Pari vuotta sit joku viis vuotta nuorempi ei olis tullut mieleenkään :D


    • kysyn vaan

      etkö ole ajatellut ylärajaa sen takia, ettet halua itseäsi vanhemman naisen kanssa parisuhteeseen?

      • 21

        ei kun en uskalla haaveillakaan että joku edes vähä vanhempi nainen kiinnostuis... ihannekumppani vois hyvinkin olla muutaman vuoden vanhempi


    • Mies+30v

      13-22v,

      Julkisesti sanon 20-30v.

    • µbar

      Mies 35 ja haussa 24-42v nainen seksisuhteeseen ja muuhun yhteiseen kivaa, ja katsotaan josko suhde kestäisi ja syntyisi parisuhde, (eli en voi erotella noita).

    • Mies 30

      En ole asettanut mitään varsinaisia rajoja, mutta voisihan se nainen olla vähintään joku 23, että on jo vähän ajatuksia päässä ja enintään 40, jos on säilynyt nuorekkaana. En ole kyllä ollut koskaan parisuhteessa, joten nelikymppinen saattaisi katsoa hieman oudoksuen.

    • Suurinpiirtein 20-40. Itse olen 27.

      • Hyvä ihminen

        Sul on melkein yhtä laaja ikäskaala kun mullakin! Propsit siitä ja hyvää kesää, kautta pääsiäistä vaan siitä hyvästä!


      • Hyvä ihminen
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        Sul on melkein yhtä laaja ikäskaala kun mullakin! Propsit siitä ja hyvää kesää, kautta pääsiäistä vaan siitä hyvästä!

        Hyvää pääsiäistä ja ihanaa kesää kaikiille muillekin vaan!!! Olenhan hyvä ihminen.


    • ENFP-nainen

      Itse ihminen iän, ulkonäön, statuksen, parisuhde ja seksikokemuksen alla on kiinnostavampi kuin itse kuori. Hyväkin kuori on turhake, jos sisällä ei löydy riittävästi vastinetta.

      Oma ikä on 37v. Ideaalitilanne olisi -5v, mutta jos kolahtaisi ei -10v olis kuitenkaan kynnyskysymys. Alle kolmekymppinen mies luultavasti pistäisi hetken nikottelemaan, mutta jos rakastuisin, se olisi vaan hetken mietinnän paikka. Lähinnä miettisin miten suhde kestää, kun alan oikeasti vanhenemaan ja kokisinko itseni puumana (mitä en ole).

      Toinen asia, on että nuoremmat miehet ovat harvemmin halukkaita vakavaan seurusteluun itseään selkeästi vanhemman naisen kanssa, ainakaan sellaisen jolla on jo lapsia ex-liitosta.

    • 1+7

      Olen nainen 33vuotta, haen miesseuraa 27-39-vuotiaista.

    • åovnsddvsdvsvd

      26 vuotias mies olen ja etsin noin 20-25 vuotiasta kumppania elämääni. Mutta ei nuo vuosirajat nyt mitenkään tarkkoja ole, enemmänkin painottaisin sitä "henkistä ikää" ja elämäntilanteiden samankaltaisuutta. Uskon että tulevina vuosina tuo ikäskaala tulee tuosta vain suurentumaan.

    • 25-35

      Jos kymmenen vuoden haarukan laittaisi... Vaan en kyllä laittaisi... Kun varsinaisesti ikä ei ole kriteeri. Muut kriteeri tosin hieman rajoittaa ikääkin... Sanotaan alta 40v.

      • äidinnussija

        Älä nyt saatana taas valehtele pillunnuolija.


      • äidinnussija kirjoitti:

        Älä nyt saatana taas valehtele pillunnuolija.

        Sulla on kyllä nyt jotain kovin freudilaista ongelmaa, jos et kykenisi harrastamaan seksiä, itseäsi 10 vuotta vanhemman naisen kanssa, ajattelematta äitiäsi... ... ...


      • äidinnussija
        hahmotelma kirjoitti:

        Sulla on kyllä nyt jotain kovin freudilaista ongelmaa, jos et kykenisi harrastamaan seksiä, itseäsi 10 vuotta vanhemman naisen kanssa, ajattelematta äitiäsi... ... ...

        Kyse ei ollut seksiseurasta saatanan valehteleva vitunnuolika.


    • mahdotonta kai

      Olen 44v. nainen ja haluaisin vielä aikuisen parisuhteen.

    • Huomattavasti itseäni nuorempaa. Syy siihen on, että ikäiseni lapsettomat naiset haluavat nopeasti perheen. Itse haluan seurustella ainakin pari vuotta ennen kuin tämä voisi tulla kyseeseen. Olen sen verran ikävä ihminen, että toisen miehen lapset eivät ole minulle mieleen, siinä mielessä että voisin ajatella heille olevani edes roolimalli, vaikken isää heille leikkisikään. Ei vain kiinnosta. Naisen ulkonäkö ei ole siis sen takana, että haluan nuoremman, vaan yksinomaan tämä seikka mistä kerroin. Haluan huoletonta seurusteluelämää, kun sellaista en ole vielä juuri kokenut, enkä hypätä uusioperheen isäpuoleksi tms.

      • kyselyikäinen

        Entä, jos ei halua lapsia ollenkaan?

        Minkä ikäinen itse muuten olit?


      • kyselyikäinen kirjoitti:

        Entä, jos ei halua lapsia ollenkaan?

        Minkä ikäinen itse muuten olit?

        Haluan kyllä lapsia, muutenhan asialla ei olisi väliä.


      • game_on kirjoitti:

        Haluan kyllä lapsia, muutenhan asialla ei olisi väliä.

        Ja olen siinä kolmenkympin jo jonkin aikaa sitten ylittänyt.


      • ...

        "Jos sinulla on fiksaatio nuorista naisista, niin älä kuitenkaan yritä tuputtaa sitä muiden miesten ajatukseksi. Minä olen aina ollut kiinnostunut lähinnä omanikäisteni seurasta, olen yli 30 ja suurinpiirtein ikäisteni seurassa. Tämä siksi, että samanikäisillä on eniten juttua toisilleen ihan elämäntilanteesta johtuen.

        Myös ihan seksuaaliseltakin kannalta haluaisin mieluiten about ikäiseni naisen. Kunhan vain olisi pitänyt itsestään huolta"

        Noin kirjoitit muutama päivä sitten. Yritä jo päättää :D

        "


      • ENFP-nainen

        Ei kaikki vanhemmatkaan ole valmiita heti hankkimaan lapsia, vaikka lapset olisikin iso haave ja ikää alkaisi olla 35-40v. Ystäväpiirissäni ainakin on lapsettomia naisia, jotka ovat hermoilematta ensin katsoneet suhteen ja sitten vasta antaneet lapsien "tulemiselle" luvan, vaikka pari on lötynyt myöhään. Kahden riskin välissä siinä tasapainoillaan.

        On ihan ymmärrettävää, ettei halua uusioperheeseen. Jos tuntuu ettei siihen pystyisi sopeutumaan miksi ihmeessä turhaan leikkisi vastapuolen tunteilla.


      • ... kirjoitti:

        "Jos sinulla on fiksaatio nuorista naisista, niin älä kuitenkaan yritä tuputtaa sitä muiden miesten ajatukseksi. Minä olen aina ollut kiinnostunut lähinnä omanikäisteni seurasta, olen yli 30 ja suurinpiirtein ikäisteni seurassa. Tämä siksi, että samanikäisillä on eniten juttua toisilleen ihan elämäntilanteesta johtuen.

        Myös ihan seksuaaliseltakin kannalta haluaisin mieluiten about ikäiseni naisen. Kunhan vain olisi pitänyt itsestään huolta"

        Noin kirjoitit muutama päivä sitten. Yritä jo päättää :D

        "

        Ei minun kirjoituksissani ole ollut ristiriitaa. Ensiksikin, huomattavasti itseäni nuorempi on kuitenkin vähintään 25-vuotias. Toiseksi viihdyn ikäisteni seurassa parhaiten, ja seksuaalisestikin olisin mieluiten ikäisteni kanssa. Mutta pariutumisasioissa katselen mielelläni sinne alle kolmikymppisiin naisiin, eli 25v. tai pari vuotta vanhempi, sillä sen ikäisillä ei välttämättä ole vielä ihan poltteleva tarve saada jälkikasvua.

        Mikä tässä on nyt se, mistä pitäisi päättää?


      • ENFP-nainen kirjoitti:

        Ei kaikki vanhemmatkaan ole valmiita heti hankkimaan lapsia, vaikka lapset olisikin iso haave ja ikää alkaisi olla 35-40v. Ystäväpiirissäni ainakin on lapsettomia naisia, jotka ovat hermoilematta ensin katsoneet suhteen ja sitten vasta antaneet lapsien "tulemiselle" luvan, vaikka pari on lötynyt myöhään. Kahden riskin välissä siinä tasapainoillaan.

        On ihan ymmärrettävää, ettei halua uusioperheeseen. Jos tuntuu ettei siihen pystyisi sopeutumaan miksi ihmeessä turhaan leikkisi vastapuolen tunteilla.

        Mutta koska haluan saada lapsia, ja koska se alkaa olemaan myös vaikeampaa vanhemmille, niin senkin takia katson mieluummin vähän nuorempaa kuin itse olen. Toisaalta taas, jos joku päräyttävä nainen löytyy vanhemmasta saapumiserästä, niin en minä mitenkään kategorisesti vastaan ole.


    • Mies1985

      Oma ikä miinus kymmenen viiva tusina vuotta on hyvä mittari.

    • Mies23v

      16 - 30

    • .........

      Olen 28-vuotias mies ja haen 20-30-vuotiasta naista.

    • Mies, 42v

      Alle 20-vuotiasta naista.

    • jennie

      Olen 24-vuotias. Haen noin 24-30 vuotiasta miestä.

    • sinkkuliina -68

      Olen 44-v ja etsin miestä ikähaarukassa /- 5 vuotta. Ehkä jopa 10-v ikähaitari suuntaan tai toiseen voisi tulla kyseeseen.

      Omalla kohdallani este nuoremmalle miehelle on varmasti se, että en halua enää lapsia, joten moni 30 ikäinen sinkkumies niitä vielä haluaa. Reippaasti vanhempi mies taas elää usein erilaista elämäntilannetta eikä mies halua enää ryhtyä isäpuoleksi kenellekään.

      Etsin itselleni miestä enkä lapsilleni isää. Puumaksi en halua enkä halua kerätä irtosuhteita. Se on seurustelusuhde tai ei mitään.

      • Hyvä ihminen

        "Omalla kohdallani este nuoremmalle miehelle on varmasti se, että en halua enää lapsia, joten moni 30 ikäinen sinkkumies niitä vielä haluaa."

        Ei välttämättä. Itse olen lasten suhteen vähän niin ja näin. Pääosin olen sitä mieltä, että en halua, ja jos mahd. tuleva kumppaninikin olisi sitä mieltä, niin se olisi vain plussaa.


    • Poppis*

      Olen 25 vuotias nainen ja haen seuraa 26 -29 vuotiaista miehistä.

    • aikuinennainen.

      Olen nainen 45 v. ja toivoisin, että joku mukava noin 44-50v. mies olisi
      kiinnostunut minunkin ikäisestä naisesta eikä vain 20-35 vuotiaista
      neitosista. Niin kiva olisi saada seuraa aikuisesta miehestä, mutta
      aikuisia miehiä ei kiinnosta aikuiset naiset.

      • vaihtoehtoja

        Laajenna ikähaarukkaasi ylöspäin, niin eiköhän niitä kiinnostuneita löydy. Kuusikymppiselle olisit sopivasti hiukan nuorempi nainen.

        Tai jos vanhemmat ei miellytä, voisit ryhtyä puumaksi ja ottaa jonkun nuoren miehen, kun niitäkin kerrotaan olevan ikäisillesi tarjolla.


    • ~cissi~

      Joo todella kannattaa tuo muistaa, että kun on kyse parisuhteesta niin ei ole kyse seksiseurasta...

      Haen miestä - 5 v omasta iästäni, mutta en parisuhdetta :DD Sinkkuna on paljon turvallisempi olla kuin parisuhteessa. Tietää, että kun hätä on suuri on apukin lähellä. Luonto on kauniisti valmistanut ja varustanut miehet palvelukseen.

    • 3971

      Olen 30v nainen ja haen n. 25-40v miestä. Nuorekas ja leikkimielinen pitää olla, muttei kuitenkaan kakara. Molempia olen tavannut: kypsiä nuoria ja kakaroita vanhoja...ei kulje iän mukana nuo ominaisuudet.

    • tryrty

      n25-37

      m35

    • .N34v.

      30-50v miestä

    • Kevättä rinnassa

      Jos tulisi ihan pakottava tarve aloittaa parisuhde, niin 47 vuotiaana naisena hakisin 44-50 vuotiasta miestä.

    • ATMaster

      Olen 21 vuotias mies ja haen siltä 18-27 vuotiaitten naisten väliltä kumppania.

    • Hyvä ihminen

      Tuollainen 24-40 ehkä jopa hieman yli tai alikin, jos vain synkkaa, niin kelpaa kyllä.
      Mieluiten kuitenkin jokin 24 tai oikeastaan aivan sama kunhan on mukava, viehätttävä, empaattinen ja ennenkaikkea hyväsydäminen mussukka.
      Hali, hali vaan sinne jonnekin!!

      Anteeksi, olin unohtaa - olen roisisti yli 30v puhdasverinen neitsyt.

      • allux.

        Mies: 37v
        Haen: 18-35v


      • Hyvä ihminen
        allux. kirjoitti:

        Mies: 37v
        Haen: 18-35v

        Uups! Unohdin mainita, että haen naista ja olen mies. Niin että hus, hus!!


    • Jack Dempsey

      Jaa niin, olen mies 47v ja voisin kuvitella hakevani n.35-50 vuotiasta naista.

    • Horomitsu

      Onpas täsmällisiä ikähaarukoita ihmisillä.

    • Jaa taas näitä kyselyitä... miten se ois taas semmon 18 ikä, mut mieluummin kyl 20 vähintään. Yläraja on kyl 35:n paikkeilla. Mutta tääkin ikä systeemi vähän riippuu elämäntilanteesta ja muutenki miten ajatukset natsaa jne. Ei niinku oo ehdoton, et joustoa löytyy tarvittaessa.

      • 34

        Verrattuna huoritteluun aika kivaa ajanvietettä


    • mustispeppers

      Olen nainen, ikää 37 v.

      En ole koskaan ajatellut, minkä ikäinen kumppanin tulisi olla, yleensä minusta kiinnostuu pari kolme vuotta nuoremmat. Mutta nyt kun ajattelee, niin alle 3-kymppissä menisi raja ja toisessa suunnassa jossain 45 vaiheilla. Jotenkin vain tuntuu, etten viehäty mitenkään 5-kymppisestä äijästä :D Katellaan 10 vuoden päästä, onko mieli sitten muuttunut :P

      • George Clooneyn veli

        50 vuotias mies on mies parhaassa iässä.


      • mustispeppers
        George Clooneyn veli kirjoitti:

        50 vuotias mies on mies parhaassa iässä.

        Mutta pitää ajatella myös henkistä puolta :P Mä en jaksa mitään jämähtänyttä tyyppiä, aivojen pitää toimia.


      • Hyvä ihminen
        George Clooneyn veli kirjoitti:

        50 vuotias mies on mies parhaassa iässä.

        Jeps. Mikähän siinä siinä sun veljessäs noita naisia muuten kostuttaa?


    • PakkoPuuma

      Olen 47-vuotias nainen. Etsin miestä ikähaarukassa 42 - 52 vuotta.

      Useat ikäiseni miehet kuitenkin etsivät huomattavasti nuorempaa naista. Minä taas en halua 55-vuotiasta isoisää, kun oma tyttäreni on vasta 7-vuotias.

      Mitä jää jäljelle? Nämä 20-32-vuotiaat seksinvonkaajat.

    • twetwet

      Olen 30v mies ja haen 37-50v naisten seuraa.

      No en helvetissä. Feminismi on perseestä...

    • JS

      En periaatteessa hae tältä ko. palstalta mitään seuraa, mutta oma kumppanini voisi olla iältään 18-25v. Oon ite 25, enkä toivois muijan olevan kauheesti itteäni vanhempi koska käytännössä se merkkais sitä että tyttö olis musta ittestäni aikuisempi tai muuten vaan kypsempi ja kehittyneempi. Oma näkemys tosin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1708
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1166
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1054
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      940
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      856
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      802
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      769
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      60
      738
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      726
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      209
      721
    Aihe