En kestä näitä juhlapyhiä selvin päin, kun muut viettävät aikaa tyttöystäviensä ja perheidensä kanssa. Kävin ostamassa armottoman lastin viinia ja keskiolutta, jotta selviän tiistaihin asti.
Sinkkumiehen elämä on kovaa.
Päät täyteen pyhänä
28
209
Vastaukset
- vahvempi tyyppi
No oletpa heikkoa tekoa. Olen sinkkunainen jo 15v. ja aion viettää pyhät menemällä auttamaan talkoissa purkamaan paria siirrettävää kesämökkiä. Ihan naisjengissä tehdään hommia ja grillataan sitten makkaraa. Ei ihme ettei miehiä meillä ole kun mieluummin vaan ryyppäävät.
- Kärpäslätkä
Ei mulla ole kavereita, joiden kanssa voisi pyhinä tehdä mitään. Nekin muutamat viettävät aikaansa puolisoidensa kanssa. Hyvähän se on ilkkua siellä, saatanan mursu!
- Yöäk !
Kärpäslätkä kirjoitti:
Ei mulla ole kavereita, joiden kanssa voisi pyhinä tehdä mitään. Nekin muutamat viettävät aikaansa puolisoidensa kanssa. Hyvähän se on ilkkua siellä, saatanan mursu!
Tässäpä se selvisi, miksi sulla ei ole kavereita. Ja tyhjästäkö olet muolimaan ilmaantuntu, missä sun oma perhe on? Vai eikö nekään jaksa katella ja kuunnella tommosta ...
- Kärpäslätkä
Yöäk ! kirjoitti:
Tässäpä se selvisi, miksi sulla ei ole kavereita. Ja tyhjästäkö olet muolimaan ilmaantuntu, missä sun oma perhe on? Vai eikö nekään jaksa katella ja kuunnella tommosta ...
Miksi ilkeilet yksinäiselle miehelle? Vanhempani ovat kuolleet. Haista vittu.
- selvänä pääsiäinen
jos olis nainen niin monikaan ei ryyppäisi. en minä ainakaan ja en nyt juo muutenkaan useesti.
- Mitä jäänyt väliin ?
Kärpäslätkä kirjoitti:
Miksi ilkeilet yksinäiselle miehelle? Vanhempani ovat kuolleet. Haista vittu.
Yeap, kuolivat varmaan suruun siitä, että jälkeläinen on tuollainen.
- Hah !
selvänä pääsiäinen kirjoitti:
jos olis nainen niin monikaan ei ryyppäisi. en minä ainakaan ja en nyt juo muutenkaan useesti.
Ja yhtä moni sanoo, että "vaimo on syypää ryypiskelyyn".
- Naisasialuuseri.
Tarkoitat yksinäisen sinkkumiehen elämä on kovaa???
- Hälyn aamu
Onko muunlaisia?
- Naisasialuuseri.
Hälyn aamu kirjoitti:
Onko muunlaisia?
On muunlaisia, mutta ne saavat "pesää".
- Star M
Naisasialuuseri. kirjoitti:
On muunlaisia, mutta ne saavat "pesää".
Ai niin näitä "city-sinkkuja", joita näkee etenkin Tukholman yökerhoissa valkkailemassa.
Heh, heikot ne sortuu yleensä kuningas alkoholiin. Itte aion olla vesiselvä koko pyhän seudun, ai mutta mullahan on jo mennyt aika kauan kun oon viimeks ottanu? Viime vuonna viimeks, synttäreiden kunniaks.
Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne.- pahvimies
"Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne."
Eipä taida tulla tehtyä paljon muutakaan. pahvimies kirjoitti:
"Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne."
Eipä taida tulla tehtyä paljon muutakaan.No miten sen nyt ottaa... on tuota tullut tehtyä vähän kaikkea viime aikoina.
- Hah !
pahvimies kirjoitti:
"Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne."
Eipä taida tulla tehtyä paljon muutakaan."Pahvi" tuskin pystyy ja kykenee oli selvä tai täysi.
- jaska jokunen
Sen verran pitää ottaa että selviää taas seuraavaan arkipäivään asti mutta reippaampi juominen masentaa vaan entistä enemmän.
Olisihan se hienoa jos olisi aina seuraa tarjolla: kavereita, perhettä, vaimo, tyttöystäviä tms. mutta valitettavasti ihminen voi joskus ajautua tilanteeseen jossa pyhät joutuu viettämään yksin. Sitten vielä joku viitsii moralisoida alkoholista...vähän kuin lääkäri kauhistelisi potilaan kuullen kuinka paljon ompelulankaa tuhlaantuu avohaavan ompeluun.
Onneksi voi sentää paeta kaupungista maaseudulle. Täällä voi katsella yksinäisen variksen lentävän ja todeta että kohtalotovereitakin löytyy. Vielä kun olisi norppa kaverina ja saisi itsekin kasvatettua kunnon viikset...- Huono kaveri
Mikä "jaska jokunen" ? Nestori Miikkulainen Saimaan saarestahan se siellä. Pikkusen ontuu Nestorin käsitys lääkärin ompelulangasta verrattuna alko-ongelmaan.
- jaska jokunen
Huono kaveri kirjoitti:
Mikä "jaska jokunen" ? Nestori Miikkulainen Saimaan saarestahan se siellä. Pikkusen ontuu Nestorin käsitys lääkärin ompelulangasta verrattuna alko-ongelmaan.
En puhunut alkoholiongelmasta vaan siitä että ottaa juuri sen verran että selviää taas eteenpäin kunnes koittaa parempi aika. Joskus sitä vaan joutuu valitsemaan pienemmän pahan, vaikka sitä ei hyväosaiset ymmärtäisikään.
En silti odottanutkaan että vertaus kelpaisi. Eihän mikään koskaan kelpaa. Jos hoitaa asioitaan huolella ja elää terveellisesti, on tylsimys. Jos juo ja yrittää sen avulla löytää edes hetkellistä iloa, on heikko ja säälittävä. Jos kulkee keskitietä, on "tavallinen" ja sehän on pahin loukkaus joka nykyään keksitään. Jos tavoittelee jotain erikoisuutta, ei ole oma itsensä vaan teeskentelijä.
En suosittele kenellekään juomista, mutta en todellakaan ihmettele jos näen suomalaisen miehen juovan... - Aivot narikkaan
jaska jokunen kirjoitti:
En puhunut alkoholiongelmasta vaan siitä että ottaa juuri sen verran että selviää taas eteenpäin kunnes koittaa parempi aika. Joskus sitä vaan joutuu valitsemaan pienemmän pahan, vaikka sitä ei hyväosaiset ymmärtäisikään.
En silti odottanutkaan että vertaus kelpaisi. Eihän mikään koskaan kelpaa. Jos hoitaa asioitaan huolella ja elää terveellisesti, on tylsimys. Jos juo ja yrittää sen avulla löytää edes hetkellistä iloa, on heikko ja säälittävä. Jos kulkee keskitietä, on "tavallinen" ja sehän on pahin loukkaus joka nykyään keksitään. Jos tavoittelee jotain erikoisuutta, ei ole oma itsensä vaan teeskentelijä.
En suosittele kenellekään juomista, mutta en todellakaan ihmettele jos näen suomalaisen miehen juovan...Ymmärrän tunteen. Mulle on tullut niin paljon kakkaa niskaan, että se, että meen joskus juomaan, on mulle henkireikä. Hetki jolloin saan unohtaa kaiken sen kakan ja nauttia hetken elämästä... tanssia, nauraa, unohtaa.
Sitten jaksaa taas jonkun aikaa eteenpäin.
Niin ja ite en oo ainakaan vielä kännissä mokaillut,
mutta en sitä tietenkään kellekään suosittele.
Parempi on käsitellä ongelmat ja hakee parempia ja kestävämpiä ratkaisuja.
Omassa tilanteessa ei vain tällä hetkellä resurssit riitä kummenpaan.
- juu nou
Alapäät täyteen pyhinä
- truuwoman
Naisen puhetta!
Minttusnapsi parantaa tilanteen.
- lärveissä
Tähän aikaan muut ovat vesi selviä vai mitä ;)
- .............
Tottahan toki ;-)
- Kohta muuten aukeaa
Oli pakko ajaa koko yö, ei voinut vielä juhlistaa pääsiäistä vetämällä pään täyteen. Mutta nyt on neljä päivää vapaata ja kiskon kaksin käsin koko ajan. Ei selvää päivää ennen keskiviikkoa.
- Köyhää
Selväkielinen suomennos: putkiaivo / tyhjäpää ei keksi vapaapäiviksi mitään muuta tekemistä kuin kännäys.
- Rikasta
Köyhää kirjoitti:
Selväkielinen suomennos: putkiaivo / tyhjäpää ei keksi vapaapäiviksi mitään muuta tekemistä kuin kännäys.
Selväkielinen suomennos: vihaan miehiä.
- Namipaloista
Rikasta kirjoitti:
Selväkielinen suomennos: vihaan miehiä.
Ehei, kyllä mää tykään niistä ihan mahrottomasti. Selvistä, fiksuista, ajattelevista, tuntevista, tajuavista ... Jotka käyttävät vapaa-aikansa vallan muuhun kuin terveytensä tärväämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581