Päät täyteen pyhänä

Kärpäslätkä

En kestä näitä juhlapyhiä selvin päin, kun muut viettävät aikaa tyttöystäviensä ja perheidensä kanssa. Kävin ostamassa armottoman lastin viinia ja keskiolutta, jotta selviän tiistaihin asti.

Sinkkumiehen elämä on kovaa.

28

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahvempi tyyppi

      No oletpa heikkoa tekoa. Olen sinkkunainen jo 15v. ja aion viettää pyhät menemällä auttamaan talkoissa purkamaan paria siirrettävää kesämökkiä. Ihan naisjengissä tehdään hommia ja grillataan sitten makkaraa. Ei ihme ettei miehiä meillä ole kun mieluummin vaan ryyppäävät.

      • Kärpäslätkä

        Ei mulla ole kavereita, joiden kanssa voisi pyhinä tehdä mitään. Nekin muutamat viettävät aikaansa puolisoidensa kanssa. Hyvähän se on ilkkua siellä, saatanan mursu!


      • Yöäk !
        Kärpäslätkä kirjoitti:

        Ei mulla ole kavereita, joiden kanssa voisi pyhinä tehdä mitään. Nekin muutamat viettävät aikaansa puolisoidensa kanssa. Hyvähän se on ilkkua siellä, saatanan mursu!

        Tässäpä se selvisi, miksi sulla ei ole kavereita. Ja tyhjästäkö olet muolimaan ilmaantuntu, missä sun oma perhe on? Vai eikö nekään jaksa katella ja kuunnella tommosta ...


      • Kärpäslätkä
        Yöäk ! kirjoitti:

        Tässäpä se selvisi, miksi sulla ei ole kavereita. Ja tyhjästäkö olet muolimaan ilmaantuntu, missä sun oma perhe on? Vai eikö nekään jaksa katella ja kuunnella tommosta ...

        Miksi ilkeilet yksinäiselle miehelle? Vanhempani ovat kuolleet. Haista vittu.


      • selvänä pääsiäinen

        jos olis nainen niin monikaan ei ryyppäisi. en minä ainakaan ja en nyt juo muutenkaan useesti.


      • Mitä jäänyt väliin ?
        Kärpäslätkä kirjoitti:

        Miksi ilkeilet yksinäiselle miehelle? Vanhempani ovat kuolleet. Haista vittu.

        Yeap, kuolivat varmaan suruun siitä, että jälkeläinen on tuollainen.


      • Hah !
        selvänä pääsiäinen kirjoitti:

        jos olis nainen niin monikaan ei ryyppäisi. en minä ainakaan ja en nyt juo muutenkaan useesti.

        Ja yhtä moni sanoo, että "vaimo on syypää ryypiskelyyn".


    • Naisasialuuseri.

      Tarkoitat yksinäisen sinkkumiehen elämä on kovaa???

      • Hälyn aamu

        Onko muunlaisia?


      • Naisasialuuseri.
        Hälyn aamu kirjoitti:

        Onko muunlaisia?

        On muunlaisia, mutta ne saavat "pesää".


      • Star M
        Naisasialuuseri. kirjoitti:

        On muunlaisia, mutta ne saavat "pesää".

        Ai niin näitä "city-sinkkuja", joita näkee etenkin Tukholman yökerhoissa valkkailemassa.


    • Heh, heikot ne sortuu yleensä kuningas alkoholiin. Itte aion olla vesiselvä koko pyhän seudun, ai mutta mullahan on jo mennyt aika kauan kun oon viimeks ottanu? Viime vuonna viimeks, synttäreiden kunniaks.

      Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne.

      • pahvimies

        "Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne."

        Eipä taida tulla tehtyä paljon muutakaan.


      • pahvimies kirjoitti:

        "Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne."

        Eipä taida tulla tehtyä paljon muutakaan.

        No miten sen nyt ottaa... on tuota tullut tehtyä vähän kaikkea viime aikoina.


      • Hah !
        pahvimies kirjoitti:

        "Elämä on paljon parempaa selvin päin, kun ei tuu tehtyä tyhmyyksiä jne."

        Eipä taida tulla tehtyä paljon muutakaan.

        "Pahvi" tuskin pystyy ja kykenee oli selvä tai täysi.


    • jaska jokunen

      Sen verran pitää ottaa että selviää taas seuraavaan arkipäivään asti mutta reippaampi juominen masentaa vaan entistä enemmän.

      Olisihan se hienoa jos olisi aina seuraa tarjolla: kavereita, perhettä, vaimo, tyttöystäviä tms. mutta valitettavasti ihminen voi joskus ajautua tilanteeseen jossa pyhät joutuu viettämään yksin. Sitten vielä joku viitsii moralisoida alkoholista...vähän kuin lääkäri kauhistelisi potilaan kuullen kuinka paljon ompelulankaa tuhlaantuu avohaavan ompeluun.

      Onneksi voi sentää paeta kaupungista maaseudulle. Täällä voi katsella yksinäisen variksen lentävän ja todeta että kohtalotovereitakin löytyy. Vielä kun olisi norppa kaverina ja saisi itsekin kasvatettua kunnon viikset...

      • Huono kaveri

        Mikä "jaska jokunen" ? Nestori Miikkulainen Saimaan saarestahan se siellä. Pikkusen ontuu Nestorin käsitys lääkärin ompelulangasta verrattuna alko-ongelmaan.


      • jaska jokunen
        Huono kaveri kirjoitti:

        Mikä "jaska jokunen" ? Nestori Miikkulainen Saimaan saarestahan se siellä. Pikkusen ontuu Nestorin käsitys lääkärin ompelulangasta verrattuna alko-ongelmaan.

        En puhunut alkoholiongelmasta vaan siitä että ottaa juuri sen verran että selviää taas eteenpäin kunnes koittaa parempi aika. Joskus sitä vaan joutuu valitsemaan pienemmän pahan, vaikka sitä ei hyväosaiset ymmärtäisikään.

        En silti odottanutkaan että vertaus kelpaisi. Eihän mikään koskaan kelpaa. Jos hoitaa asioitaan huolella ja elää terveellisesti, on tylsimys. Jos juo ja yrittää sen avulla löytää edes hetkellistä iloa, on heikko ja säälittävä. Jos kulkee keskitietä, on "tavallinen" ja sehän on pahin loukkaus joka nykyään keksitään. Jos tavoittelee jotain erikoisuutta, ei ole oma itsensä vaan teeskentelijä.

        En suosittele kenellekään juomista, mutta en todellakaan ihmettele jos näen suomalaisen miehen juovan...


      • Aivot narikkaan
        jaska jokunen kirjoitti:

        En puhunut alkoholiongelmasta vaan siitä että ottaa juuri sen verran että selviää taas eteenpäin kunnes koittaa parempi aika. Joskus sitä vaan joutuu valitsemaan pienemmän pahan, vaikka sitä ei hyväosaiset ymmärtäisikään.

        En silti odottanutkaan että vertaus kelpaisi. Eihän mikään koskaan kelpaa. Jos hoitaa asioitaan huolella ja elää terveellisesti, on tylsimys. Jos juo ja yrittää sen avulla löytää edes hetkellistä iloa, on heikko ja säälittävä. Jos kulkee keskitietä, on "tavallinen" ja sehän on pahin loukkaus joka nykyään keksitään. Jos tavoittelee jotain erikoisuutta, ei ole oma itsensä vaan teeskentelijä.

        En suosittele kenellekään juomista, mutta en todellakaan ihmettele jos näen suomalaisen miehen juovan...

        Ymmärrän tunteen. Mulle on tullut niin paljon kakkaa niskaan, että se, että meen joskus juomaan, on mulle henkireikä. Hetki jolloin saan unohtaa kaiken sen kakan ja nauttia hetken elämästä... tanssia, nauraa, unohtaa.
        Sitten jaksaa taas jonkun aikaa eteenpäin.
        Niin ja ite en oo ainakaan vielä kännissä mokaillut,
        mutta en sitä tietenkään kellekään suosittele.
        Parempi on käsitellä ongelmat ja hakee parempia ja kestävämpiä ratkaisuja.
        Omassa tilanteessa ei vain tällä hetkellä resurssit riitä kummenpaan.


    • juu nou

      Alapäät täyteen pyhinä

      • truuwoman

        Naisen puhetta!


    • Minttusnapsi parantaa tilanteen.

    • lärveissä

      Tähän aikaan muut ovat vesi selviä vai mitä ;)

      • .............

        Tottahan toki ;-)


    • Kohta muuten aukeaa

      Oli pakko ajaa koko yö, ei voinut vielä juhlistaa pääsiäistä vetämällä pään täyteen. Mutta nyt on neljä päivää vapaata ja kiskon kaksin käsin koko ajan. Ei selvää päivää ennen keskiviikkoa.

      • Köyhää

        Selväkielinen suomennos: putkiaivo / tyhjäpää ei keksi vapaapäiviksi mitään muuta tekemistä kuin kännäys.


      • Rikasta
        Köyhää kirjoitti:

        Selväkielinen suomennos: putkiaivo / tyhjäpää ei keksi vapaapäiviksi mitään muuta tekemistä kuin kännäys.

        Selväkielinen suomennos: vihaan miehiä.


      • Namipaloista
        Rikasta kirjoitti:

        Selväkielinen suomennos: vihaan miehiä.

        Ehei, kyllä mää tykään niistä ihan mahrottomasti. Selvistä, fiksuista, ajattelevista, tuntevista, tajuavista ... Jotka käyttävät vapaa-aikansa vallan muuhun kuin terveytensä tärväämiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1718
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1166
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1054
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      940
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      856
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      812
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      769
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      60
      738
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      726
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      209
      721
    Aihe