Moi!

zisel

Mitä meinaatte tehdä tänään? Onko suunnitelmia? Mulla ei ole yhtään mitään tälle päivälle. Kattelen tässä Simpsoni-maratonia Subilta enkä tiedä yhtään mitä tekis sen jälkeen..

77

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mtv 3

      menossa luontodokkari ikuisesta nuoruudesta:)

      • zisel

        No niin näköjään. Simpsonit kiinnostaa enemmän :)


    • Palstan miehet

      Mites jos postaat meidän miesten (ja miks ei naistenkin) iloksi vähän illemmalla kuvan siitä sun farkkupebasta ;)

      • zisel

        Klo 23 jälkeen voin laittaa jos olen kotona (tai no, farkkupeban vois laittaa periaatteessa samantien, eihän siinä mitään mutta kuvausongelmia on kyllä).


    • mm

      Kokkailen tässä äijälle ja veljieni porukoille ruokaa. Ovat pilkillä ja hurtat mukana. Minä kökötän kotona jumppapalloamahani kanssa ja odotan alkukesää..

      Sä elät enemmän ajassa.

      • zisel

        No mutta sulla on sentään seuraa siellä :) Vaikka eipä sen puoleen, ihanaa olla joskus ihan yksin ja pistää puhelin pois päältä.


    • Ostin eilen vihdon ja viimein vedenpitävän goretex-ulkoilupuvun. Eilinen sadetanssini tuotti tulosta ja ulkona sataa, joten täytyy kohta lähteä testaamaan, onko se suolaisen hintansa väärti.

      Illasta en ole vielä päättänyt, pitäisikö mennä baariin, kun tanssikieltokin kumottiin vissiin joskus viime vuosituhannen lopulla. Tai sitten vedän kalsarikännit, katson telkkaria ja palstailen.

      • zisel

        Siis käveletkö sä vai juoksetko? Mä jaksoin "jokunen vuosi sitten" juosta helposti 7,5 km vaikka tupakoinkin, nyt mä hengästyn jo ajatuksesta :-/
        Mulla ilta varmaan kanssa ihan kotoilua ellei ala seinät kaatuu päälle :)


      • mm

        Järkiostos:)

        Vaikka stadilaistenhan kuuluu kastua ja vinkua kun ei aina oo kesäkeli. Meillä pohjolassa on vielä lunta jäätä ja pakkasta. Eli normaali talvi, tosin kevättä kohti.


      • zisel kirjoitti:

        Siis käveletkö sä vai juoksetko? Mä jaksoin "jokunen vuosi sitten" juosta helposti 7,5 km vaikka tupakoinkin, nyt mä hengästyn jo ajatuksesta :-/
        Mulla ilta varmaan kanssa ihan kotoilua ellei ala seinät kaatuu päälle :)

        Kävelen. Minua aina huvittaa, kun duunipaikan kuntotestissä kysytään, kuinka usein harrastan hengästyttävää ja hikoiluttavaa liikuntaa. En siis harrasta ikinä, mutta silti testitulos on aina hyvän ja kiitettävän rajalla. Näköjään säännöllinen ja reipas kävely riittää kunnon ylläpitämiseksi. Jopa tupakanpoltosta ja viinanjuonnista huolimatta. Tai sitten minulla vain on onnekseni epätavallisen hyvät geenit. ;-)


      • mm kirjoitti:

        Järkiostos:)

        Vaikka stadilaistenhan kuuluu kastua ja vinkua kun ei aina oo kesäkeli. Meillä pohjolassa on vielä lunta jäätä ja pakkasta. Eli normaali talvi, tosin kevättä kohti.

        Olenkin aina sanonut, että ulkoilua estä sää vaan oikeiden vaatteiden puute. Tosin pakkanen tai lumisade ei kastele niin kuin nollakeli ja vesisade.


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kävelen. Minua aina huvittaa, kun duunipaikan kuntotestissä kysytään, kuinka usein harrastan hengästyttävää ja hikoiluttavaa liikuntaa. En siis harrasta ikinä, mutta silti testitulos on aina hyvän ja kiitettävän rajalla. Näköjään säännöllinen ja reipas kävely riittää kunnon ylläpitämiseksi. Jopa tupakanpoltosta ja viinanjuonnista huolimatta. Tai sitten minulla vain on onnekseni epätavallisen hyvät geenit. ;-)

        Niin no, mä kävelen kanssa päivittäin kun ei ole autoa. Kyllä vähintään 1km päivässä tulee (useimmin helposti enemmän).

        Sä olit eilen pahalla päällä.


      • mm
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olenkin aina sanonut, että ulkoilua estä sää vaan oikeiden vaatteiden puute. Tosin pakkanen tai lumisade ei kastele niin kuin nollakeli ja vesisade.

        Noniin. Tuo järkiostos tukee hyvin ideologiaasi:)

        Sit tietty oisvaatetusta tarkennettava, jos nyhjää paikoissa, mistä ei pääse himaan nopeesti. Suojautuminen on tärkeä asia. Pärjääminen eri juttu..
        Mutta ihanaista pääsiäistä ;)


      • zisel kirjoitti:

        Niin no, mä kävelen kanssa päivittäin kun ei ole autoa. Kyllä vähintään 1km päivässä tulee (useimmin helposti enemmän).

        Sä olit eilen pahalla päällä.

        Askelmittari väittää, että minä kävelen keskimäärin 15 kilometriä päivässä.

        Tiedä nyt tuosta pahantuulisuudesta, ennemminkin väsynyt ja helposti provosoituva.


      • mm kirjoitti:

        Noniin. Tuo järkiostos tukee hyvin ideologiaasi:)

        Sit tietty oisvaatetusta tarkennettava, jos nyhjää paikoissa, mistä ei pääse himaan nopeesti. Suojautuminen on tärkeä asia. Pärjääminen eri juttu..
        Mutta ihanaista pääsiäistä ;)

        Kyllä minä aina ennen liikkeellelähtöä katson ikkunasta ulos, lämpömittaria ja sääennustetta, että osaan ottaa sateenvarjon, aurinkolasit tai molemmat mukaan. Siksi toisekseen kantakaupungissa lähin bussi-, ratikka- tai metropysäkki ei koskaan ole kovin kaukana. Minä kun tykkään enemmän katsella merta ja ihmisiä kuin synkkää metsämaisemaa.


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Askelmittari väittää, että minä kävelen keskimäärin 15 kilometriä päivässä.

        Tiedä nyt tuosta pahantuulisuudesta, ennemminkin väsynyt ja helposti provosoituva.

        Se askelmittari on sulla koko päivän ja mittaa nekin askeleet mitkä otat olkkarista keittiöön :D Huijari! :D


      • GAK-ylilääkäri
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Askelmittari väittää, että minä kävelen keskimäärin 15 kilometriä päivässä.

        Tiedä nyt tuosta pahantuulisuudesta, ennemminkin väsynyt ja helposti provosoituva.

        Tosiaa hyvä tulos !!
        15km kävelyä pehmustetussa kopissa.


      • mm
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kyllä minä aina ennen liikkeellelähtöä katson ikkunasta ulos, lämpömittaria ja sääennustetta, että osaan ottaa sateenvarjon, aurinkolasit tai molemmat mukaan. Siksi toisekseen kantakaupungissa lähin bussi-, ratikka- tai metropysäkki ei koskaan ole kovin kaukana. Minä kun tykkään enemmän katsella merta ja ihmisiä kuin synkkää metsämaisemaa.

        Prkl. Sen kerran kun toivotin sulle hyvää piäsiäistä omassasi onnenmaassa.. Pitää nyt toivottaa uudelleen?


      • zisel kirjoitti:

        Se askelmittari on sulla koko päivän ja mittaa nekin askeleet mitkä otat olkkarista keittiöön :D Huijari! :D

        Niin mittaakin. Tosin kotonaoleilusta ei tule keskimäärin kuin noin 150 askelta tunnissa, eli päivässä kertyisi noin 2400. Vielä uupuu keskivertopäivästä 15000 askelta, eli noin 13 kilometriä.


      • GAK-ylilääkäri kirjoitti:

        Tosiaa hyvä tulos !!
        15km kävelyä pehmustetussa kopissa.

        Älähän, Hullu-Anselmi, tyrkytä tapojasi. ;-)


      • mm kirjoitti:

        Prkl. Sen kerran kun toivotin sulle hyvää piäsiäistä omassasi onnenmaassa.. Pitää nyt toivottaa uudelleen?

        Kiitos, kiitos! Samoin sinullekin. ;-)


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin mittaakin. Tosin kotonaoleilusta ei tule keskimäärin kuin noin 150 askelta tunnissa, eli päivässä kertyisi noin 2400. Vielä uupuu keskivertopäivästä 15000 askelta, eli noin 13 kilometriä.

        Tuleeko kotona oleilusta noin paljon?? :O No nyt kun rupesin miettii mun keskimäärästä päivää niin kävelen varmaan tuplasti ton sun 15km kun siihen lasketaan tosiaan kaikki kauppa ja kioskireissut (mä en koskaan saa ostettua kaikkea kerralla vaan muistan aina rapun ovella että noni hyvä, jäi joku suola/suodatinpussit tms jota ei tarvii jokapäivä ostella).


      • zisel kirjoitti:

        Tuleeko kotona oleilusta noin paljon?? :O No nyt kun rupesin miettii mun keskimäärästä päivää niin kävelen varmaan tuplasti ton sun 15km kun siihen lasketaan tosiaan kaikki kauppa ja kioskireissut (mä en koskaan saa ostettua kaikkea kerralla vaan muistan aina rapun ovella että noni hyvä, jäi joku suola/suodatinpussit tms jota ei tarvii jokapäivä ostella).

        No ala huviksesi laskemaan. Sohvalta vessaaan, vessasta jääkaapille, jääkaapilta röökejä etsimään, sitten parvekkeelle ja takaisin sohvalle. Ja hoplaa, taas on hyötyliikuttu sata askelta. ;-)


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No ala huviksesi laskemaan. Sohvalta vessaaan, vessasta jääkaapille, jääkaapilta röökejä etsimään, sitten parvekkeelle ja takaisin sohvalle. Ja hoplaa, taas on hyötyliikuttu sata askelta. ;-)

        Plus sitten kaikki ne askeleet jotka ottaa puhelimessa. Mulla on sellanen tapa että kun puhun puhelimessa niin kävelen edestakas kämpässäni - jos on joku pitkä puhelu niin helposti tulee varmaan 10 kilsaa täyteen :D


    • Moi! Osaatko lentää luudalla?:D

      • zisel

        En, mutta sateenvarjolla kyllä ;)


      • zisel

        Tällanen menossa: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/572488 On kyllä niin paska hana-systeemi kuin olla ja voi tässä paketissa. Se hana-juttu pitäis olla sellanen että siinä on se nappi jota painamalla viiniä valuu. Tässä on sellanen ihme systeemi että pitää kiertää se auki jollon reikä aukeaa ja kallistaa pakettia niin että viiniä tulee. Sitten kun sen viininkaadon lopettaa lasiin niin sitä viiniä roiskuu pitkin seiniä kun sen palauttaa takas alkuperäseen asentoon ettei viiniä enää valu. Tajuskohan tästä mitään?? :D


      • zisel kirjoitti:

        Tällanen menossa: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/572488 On kyllä niin paska hana-systeemi kuin olla ja voi tässä paketissa. Se hana-juttu pitäis olla sellanen että siinä on se nappi jota painamalla viiniä valuu. Tässä on sellanen ihme systeemi että pitää kiertää se auki jollon reikä aukeaa ja kallistaa pakettia niin että viiniä tulee. Sitten kun sen viininkaadon lopettaa lasiin niin sitä viiniä roiskuu pitkin seiniä kun sen palauttaa takas alkuperäseen asentoon ettei viiniä enää valu. Tajuskohan tästä mitään?? :D

        (((seepralle heiniä))) Joo toi hanamalli on tarkoiteetu silleen suoraan hanasta niin, että kannu kiertää jengillä ja nauttii sen suoraan hanasta. Viini sinällään ei kärsi, pikemminkin paranee koska alkoholi haihtuu lasista, jos tarkkoja ollaan.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        (((seepralle heiniä))) Joo toi hanamalli on tarkoiteetu silleen suoraan hanasta niin, että kannu kiertää jengillä ja nauttii sen suoraan hanasta. Viini sinällään ei kärsi, pikemminkin paranee koska alkoholi haihtuu lasista, jos tarkkoja ollaan.

        Ilmeisesti joo. Mä ostan aina tän: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/574298 Joissain alkoissa ei ole tota niin sitten otan tän: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/543668 Eilen ei ollut kumpaakaan niin piti ottaa toi huono :( Tai on tää ihan hyvän mäkusta mutta tosiaan hankala systeemi.



      • zisel
        modelli kirjoitti:

        No se sopiikin paremmin sun tyyliin. http://tinyurl.com/7jrcpam Mary Poppins

        Onneks tossa linkissä ei ollut se alkuperänen Poppanen, oisin oksentanut muuten :D


      • zisel kirjoitti:

        Ilmeisesti joo. Mä ostan aina tän: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/574298 Joissain alkoissa ei ole tota niin sitten otan tän: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/543668 Eilen ei ollut kumpaakaan niin piti ottaa toi huono :( Tai on tää ihan hyvän mäkusta mutta tosiaan hankala systeemi.

        Mä voin paljastaa nyt sulle yhden salaisuuden, koska täällä palstalla on niin hiljaista, eikä tätä varmaan kukaan muu lue. Niin....mun mielest oikeesti paras viini on halvin viini ja missä on eniten % ...älä sitten levitä tätä tietoa.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Mä voin paljastaa nyt sulle yhden salaisuuden, koska täällä palstalla on niin hiljaista, eikä tätä varmaan kukaan muu lue. Niin....mun mielest oikeesti paras viini on halvin viini ja missä on eniten % ...älä sitten levitä tätä tietoa.

        Noni, sittenhän meillä on sama maku :) Mutta me ollaan halpaa ryyppyseuraa :D


      • modelli kirjoitti:

        Mä voin paljastaa nyt sulle yhden salaisuuden, koska täällä palstalla on niin hiljaista, eikä tätä varmaan kukaan muu lue. Niin....mun mielest oikeesti paras viini on halvin viini ja missä on eniten % ...älä sitten levitä tätä tietoa.

        Joku teekkarihan on tehnyt kaikista Handelissa myytävistä tuotteista hinta-laatu-suhde-vertailun. Eli että mistä saa halvimmalla eniten alkoholia. Yritin etsiä sitä yhtenä päivänä kuukkelilla, mutten löytänyt. Oletko nokkelampi?


      • zisel kirjoitti:

        Noni, sittenhän meillä on sama maku :) Mutta me ollaan halpaa ryyppyseuraa :D

        Niin jos ei muita kohelluksia lasketa mukaan:D Mä muistin jus, että mulle on joskus sattunut tollanen paskahana. Mä muistaakseni hain naapurin muijalta poran ja porasin siihen tölkkiin reijän mistä sitten valutin viinin muoviämpäriin (dekantoitui samalla). Tosin oishan siihen voinu tökkää pillin, no täytyy kokeilla seuraavalla kerralla. Nyt rupes potuttamaan kun en eillen ottanut mitään.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Joku teekkarihan on tehnyt kaikista Handelissa myytävistä tuotteista hinta-laatu-suhde-vertailun. Eli että mistä saa halvimmalla eniten alkoholia. Yritin etsiä sitä yhtenä päivänä kuukkelilla, mutten löytänyt. Oletko nokkelampi?

        En mä nyt niin tyhmä ole! Meinaatko, että paljastan ton ja haluun mennä hyllylle toteemaan (voi vittu tää on tyhjä) Ei ratikka, ei modelli noin halpaan mene.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Niin jos ei muita kohelluksia lasketa mukaan:D Mä muistin jus, että mulle on joskus sattunut tollanen paskahana. Mä muistaakseni hain naapurin muijalta poran ja porasin siihen tölkkiin reijän mistä sitten valutin viinin muoviämpäriin (dekantoitui samalla). Tosin oishan siihen voinu tökkää pillin, no täytyy kokeilla seuraavalla kerralla. Nyt rupes potuttamaan kun en eillen ottanut mitään.

        Vittu mä olen tyhmä! Miksen mä tajunnut tota - olis iskenyt pillin läpi ja pitänyt sitä pakettia tässä pöydällä köllöttelemässä ja imassut aina huikkia. Menin laittaa sen viinin pieniin tyhjiin mehupulloihin kun ajattelin että sitten kun tää nousee päähän niin mun huusholli on lopullisesti pilalla jos meinaan tapella ton hanan kanssa kännissä.


      • modelli kirjoitti:

        En mä nyt niin tyhmä ole! Meinaatko, että paljastan ton ja haluun mennä hyllylle toteemaan (voi vittu tää on tyhjä) Ei ratikka, ei modelli noin halpaan mene.

        Auta nyt vähän janoista hädässä! Elämäni on kaltevalla pinnalla, ellei suorastaan syöksykierteessä...


      • zisel kirjoitti:

        Vittu mä olen tyhmä! Miksen mä tajunnut tota - olis iskenyt pillin läpi ja pitänyt sitä pakettia tässä pöydällä köllöttelemässä ja imassut aina huikkia. Menin laittaa sen viinin pieniin tyhjiin mehupulloihin kun ajattelin että sitten kun tää nousee päähän niin mun huusholli on lopullisesti pilalla jos meinaan tapella ton hanan kanssa kännissä.

        Oikeesti! Toi pilli homma ei ole mun keksinto, vaan mun yhden ex:n kun se ei saanut risaa hanaa auki. Mä tulin kerran reissuiltani himaan niin muija nukku (sammunut) hanapakkauksen päällä pilli suussa. Kun mä sain sen hereille niin sen eka kommentti oli "mä mä kompastuin....kysyin --->niin et pilli suussa vai.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Oikeesti! Toi pilli homma ei ole mun keksinto, vaan mun yhden ex:n kun se ei saanut risaa hanaa auki. Mä tulin kerran reissuiltani himaan niin muija nukku (sammunut) hanapakkauksen päällä pilli suussa. Kun mä sain sen hereille niin sen eka kommentti oli "mä mä kompastuin....kysyin --->niin et pilli suussa vai.

        :D


        Onko R-kioskit muuten tänään auki?


      • zisel kirjoitti:

        :D


        Onko R-kioskit muuten tänään auki?

        Venaa mä käyn kattoo:D Oikeesti mä pidän nyt taukoa tältä palstalta 1/2h ;D


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Venaa mä käyn kattoo:D Oikeesti mä pidän nyt taukoa tältä palstalta 1/2h ;D

        OMG! Puoltuntia :O


    • päevä

      Millonkas koulu alkaa?

      • zisel

        Joko on alkanut jo tai tulee alkaa, en kerro edelleen :D


      • päevä
        zisel kirjoitti:

        Joko on alkanut jo tai tulee alkaa, en kerro edelleen :D

        Kysyn dazulta. :)


      • zisel
        päevä kirjoitti:

        Kysyn dazulta. :)

        Joo no sehän on tieto että kun kaikki tietää että välit on mennyt niin palstan ompelukerho on vesi kielellä jo siellä kyselemässä kohu-paljastuksia. Mutta pitäkää ne juttunne siellä tee-kutsuillanne, mua itseäni ei kiinnosta tietää missä olen ollut, milloin ja kenen kanssa :)


      • päevä
        zisel kirjoitti:

        Joo no sehän on tieto että kun kaikki tietää että välit on mennyt niin palstan ompelukerho on vesi kielellä jo siellä kyselemässä kohu-paljastuksia. Mutta pitäkää ne juttunne siellä tee-kutsuillanne, mua itseäni ei kiinnosta tietää missä olen ollut, milloin ja kenen kanssa :)

        Juu, ei kerrota sulle. :)


      • zisel
        päevä kirjoitti:

        Juu, ei kerrota sulle. :)

        Kiitos!


      • susi-setä
        zisel kirjoitti:

        Joko on alkanut jo tai tulee alkaa, en kerro edelleen :D

        Piti huilata vaan, mut shit huomasin sellaisen Alkon mustan kassin lattialta ja sisältä löytyi yx Mojito flinda ja iso kolmen vartin konjamiiniflinda-----siinä on vähän liikaa, että tulikos zisel jelppaamaan?
        Konjakkimarinoituna ja petissä haudutettua Muna-Hilkat ovat
        herkkuvaa.


      • päevä
        zisel kirjoitti:

        Kiitos!

        Noh. Menen nyt väsään privaa dazuliinille. :) Moips!


      • zisel
        susi-setä kirjoitti:

        Piti huilata vaan, mut shit huomasin sellaisen Alkon mustan kassin lattialta ja sisältä löytyi yx Mojito flinda ja iso kolmen vartin konjamiiniflinda-----siinä on vähän liikaa, että tulikos zisel jelppaamaan?
        Konjakkimarinoituna ja petissä haudutettua Muna-Hilkat ovat
        herkkuvaa.

        Houkutteleva tarjous ja nyt olis rahaa lähteekkin sinne puolelle maailmaa mutta mua vähän pelottaa tollanen susi-setä. Tiedä mitä se saa päähänsä :D


      • susi-setä
        zisel kirjoitti:

        Houkutteleva tarjous ja nyt olis rahaa lähteekkin sinne puolelle maailmaa mutta mua vähän pelottaa tollanen susi-setä. Tiedä mitä se saa päähänsä :D

        Ei susi-setä muuta päähänsä saa , kuin ziselin käsilaukusta, nyrkeistä ja Poppins-äämän sateenvarjosta
        http://www.youtube.com/watch?v=fuWf9fP-A-U


        Mojito on jo puolillaan ja pitäisi panna

        se jääkaappiin


      • zisel
        susi-setä kirjoitti:

        Ei susi-setä muuta päähänsä saa , kuin ziselin käsilaukusta, nyrkeistä ja Poppins-äämän sateenvarjosta
        http://www.youtube.com/watch?v=fuWf9fP-A-U


        Mojito on jo puolillaan ja pitäisi panna

        se jääkaappiin

        Jaa, Poppanenkin on Disneyn. Ihme juttu kun siinä ei ole "triggereitä". Disneyn leffoissa monesti on.


      • susi-setä
        zisel kirjoitti:

        Jaa, Poppanenkin on Disneyn. Ihme juttu kun siinä ei ole "triggereitä". Disneyn leffoissa monesti on.

        Trigger on liipaisin, jolla saa aseen laukeamaan

        susi-sedällä onkin _lipaisin_ pitkä kieli, jolla kaikki naiset laukeavat kliimaksiin niin, että varpaankynnet lentävät kattoon



        njom njom


      • zisel
        susi-setä kirjoitti:

        Trigger on liipaisin, jolla saa aseen laukeamaan

        susi-sedällä onkin _lipaisin_ pitkä kieli, jolla kaikki naiset laukeavat kliimaksiin niin, että varpaankynnet lentävät kattoon



        njom njom

        Trigger viittaa myös psykologiaan :)

        Pitkä kieli.... voi helvetin menkat kun piti tänään alkaa! Mulla muuten alkaa jalat tärisee orkussa sillain ihmeellisesti... ei siis kouristelee kuten epilepsiassa mutta vähän saman tyylisesti - siis tärisee sillain kauttaaltaan.


      • asioita kuullut
        zisel kirjoitti:

        Kiitos!

        Kai tiedät, että dazu kertoo sinusta kaiken eteenpäin?


      • zisel
        asioita kuullut kirjoitti:

        Kai tiedät, että dazu kertoo sinusta kaiken eteenpäin?

        Ei vaan mä TIEDÄN ettei kerro :) Ja tämän enempää en hänestä puhu.


      • ei niin mairittelevi
        zisel kirjoitti:

        Ei vaan mä TIEDÄN ettei kerro :) Ja tämän enempää en hänestä puhu.

        Omia käsityksiään ziselistä on kyllä jakanut.


      • zisel
        ei niin mairittelevi kirjoitti:

        Omia käsityksiään ziselistä on kyllä jakanut.

        pitäkää ne juttunne siellä tee-kutsuillanne, mua itseäni ei kiinnosta tietää missä olen ollut, milloin ja kenen kanssa :)


    • Vielä toiset päikkärit ja illalla syömään&baariin valikoidussa seurassa. Mahdolliseen verensokeritasapainon palauttamiseen huomenna on Mignon-muna valmiina odottamassa.

      Päivän iskurepla kuuluu: tuletko meille maalaamaan munani. Niin hassun hauska, että luulen naisia muodostuvan jonoksi asti.

      • zisel

        "tuletko meille maalaamaan munani"


      • zisel kirjoitti:

        "tuletko meille maalaamaan munani"

        Keskustelu pitää tietenkin ensin johdattaa yleisesti pääsiäiseen ja siitä sitten tohon. Mahkut paranee, jos ennen selviää, että nainen tykkää munien maalaamisesta. Sillon on aika läväyttää ratkaiseva kyssäri esiin :p

        Nimim. omat vesivärit mukaan


      • susi-setä
        zisel kirjoitti:

        "tuletko meille maalaamaan munani"

        Mullon bodypainting värejä--maalaa kaikkien palstakollien munat ja postataa näytille munakilpailuun.
        Otat 50-100€/munat
        Tulee hyvät tienestit


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Keskustelu pitää tietenkin ensin johdattaa yleisesti pääsiäiseen ja siitä sitten tohon. Mahkut paranee, jos ennen selviää, että nainen tykkää munien maalaamisesta. Sillon on aika läväyttää ratkaiseva kyssäri esiin :p

        Nimim. omat vesivärit mukaan

        Mulla tuli mieleen sun toisessa ketjussa olevasta Juudas- jutusta mieleen taas tää: http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc&ob=av2e

        Monte on ton biisin Jeesus ja Modelli on Juudas. Meinasin tehdä avauksen mutten viittinyt kun väki katsoo että "aha, taas se sekos" :D


      • zisel kirjoitti:

        Mulla tuli mieleen sun toisessa ketjussa olevasta Juudas- jutusta mieleen taas tää: http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc&ob=av2e

        Monte on ton biisin Jeesus ja Modelli on Juudas. Meinasin tehdä avauksen mutten viittinyt kun väki katsoo että "aha, taas se sekos" :D

        Kannatta tehdä avaus ja katsoa kiiruhtaako monte orjantappurakruunu päässä ja modelli kultarahojen himo silmissä kommentoimaan :)


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kannatta tehdä avaus ja katsoa kiiruhtaako monte orjantappurakruunu päässä ja modelli kultarahojen himo silmissä kommentoimaan :)

        :D


      • .................
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kannatta tehdä avaus ja katsoa kiiruhtaako monte orjantappurakruunu päässä ja modelli kultarahojen himo silmissä kommentoimaan :)

        Modellin silmissä kiiltää dazun sisko.


      • susi-setä
        zisel kirjoitti:

        :D

        Tulepas zisselli opettelemaan munien maalausta
        Opetan ilmaisexy, kun olet harjoitusmallina Homer Simpson pussien teossa----konjamiini on vielä korkkaamatta
        mut siinä olisi näytettä:D
        opiksi


        http://xhamster.com/photos/view/37398-375396.html


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kannatta tehdä avaus ja katsoa kiiruhtaako monte orjantappurakruunu päässä ja modelli kultarahojen himo silmissä kommentoimaan :)

        Mitä ihmeen kultakaloja? Tossa biisissä on vaan niin sairaan hyvät sanat ja varsinkin jos joku osaa Italiaa niin tajuu että Judas tarkoittaa modellia.....Olen vain Pyhä ääliö, oi beibi hän on niin julma
        Mutta olen edelleen rakastunut Juudas, baby
        Olen vain Pyhä ääliö, oi beibi hän on niin julma
        Mutta olen edelleen rakastunut Juudas, baby

        Ohohohoh
        Olen rakastunut Juudas

        Ohohohoh
        Olen rakastunut Juudas

        [Bridge]
        Ew
        Kaikkein Biblical mielessä,
        Olen lisäksi parannusta
        Fame huora, huora lutka, oksentaa hänen mielensä
        Mutta kulttuurisessa merkityksessä
        Sain puhua futuuria
        Juudas, suutele minua jos offenced,
        Tai käytä korva kondomia ensi kerralla


    • sxth

      Kävin saunassa ja juon cooleria just. Kohta alan laittaa jotain ruokaa, kun hiukset kuivuneet ja naama maalattu munaväreillä :) Valkosipulia vampyyreitä varoen ja karitsaa vasta kun keksin miten ne laitetaan. Jotain yrttrjä.. Ja takkaan foliaan uuniperunaa, mut ei tänään. Aikaa musamuusalle ja tännekin.

      • sxth

        Hmm.. ei mitään uutta auringon alla mun tekemisissä. Musaan oma hetkensä ja jos nasdu laittaisi jotain maisemaa ennen kuin häipyy. :\


      • zisel

        JEEEEEE :D Sixthikin tuli paikalle :D

        Pitäsköhän munkin maalata naama? Siis jos tulee lähtö illalla johonkin niin olen jo sen verran kännissä ettei siitä sitten enää mitään tule. Mutta toisaalta mulla alkoi menkat tänään joten mitä suotta mihinkään mennä..

        Nyt kun mä olen avautumistuulella niin sä olet sellanen ihminen jonka voisin kuvitella hyvinkin tapaavani irl. Pitää sopia joskus jotain. Laita mulle tohon [email protected] - osotteeseen sun sähköposti niin voidaan jutella vähän :)


      • zisel kirjoitti:

        JEEEEEE :D Sixthikin tuli paikalle :D

        Pitäsköhän munkin maalata naama? Siis jos tulee lähtö illalla johonkin niin olen jo sen verran kännissä ettei siitä sitten enää mitään tule. Mutta toisaalta mulla alkoi menkat tänään joten mitä suotta mihinkään mennä..

        Nyt kun mä olen avautumistuulella niin sä olet sellanen ihminen jonka voisin kuvitella hyvinkin tapaavani irl. Pitää sopia joskus jotain. Laita mulle tohon [email protected] - osotteeseen sun sähköposti niin voidaan jutella vähän :)

        Moi. Ei mulla sen salaisempi kun sullakaan. [email protected] :)
        No ja nyt sitten hotasinkin, etten ole huomannut sitä vilaksita aikoihin!


      • zisel
        sxthsens kirjoitti:

        Moi. Ei mulla sen salaisempi kun sullakaan. [email protected] :)
        No ja nyt sitten hotasinkin, etten ole huomannut sitä vilaksita aikoihin!

        Pistin talteen. Laitan tässä pääsiäisen aikaan, luultavasti huomenna postia :)


      • sxth kirjoitti:

        Hmm.. ei mitään uutta auringon alla mun tekemisissä. Musaan oma hetkensä ja jos nasdu laittaisi jotain maisemaa ennen kuin häipyy. :\

        Une étreinte :)


      • zisel kirjoitti:

        Pistin talteen. Laitan tässä pääsiäisen aikaan, luultavasti huomenna postia :)

        Oukei. Kyllä mulle sopii :) Jos pääsen reissuun huomenna, niin otan nettitikun mukaan, se on saunalauden kirottu, eikä anna aina edes kommentoida, mut kai sentään postata.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe