että jotkut palstalaiset saa sähköpostia joissa joku muu esittää toista ihmistä. Esimerkiksi sain tietää että eräs palstalainen oli saanut toiselta palstalaiselta todella oudon sähköpostiviestin ja myöhemmin kävi ilmi ettei viestin lähettäjä ollut oikea tyyppi. Joten nyt kun tuli tällanenkin tietoon niin jos teille on tullut joltain "ziseliltä" postia niin se en välttämättä ole ollut minä. Kannattaa myös katsoa mikä on toi L- kirjain. Täällä kun iso i- kirjain näyttää samalta kuin pieni L-kirjain.
Sain tietooni
34
115
Vastaukset
- vainoharhoja
Oliko tuo 'tieto' peräisin dazulta?
- zisel
Tää tieto on peräisin eräältä palstalaiselta jonka nikki ei ala D- kirjaimella :)
- vainoharhoja
zisel kirjoitti:
Tää tieto on peräisin eräältä palstalaiselta jonka nikki ei ala D- kirjaimella :)
Kuulostaa hyvin dazumaiselta.
- zisel
vainoharhoja kirjoitti:
Kuulostaa hyvin dazumaiselta.
No siinä tapauksessa mä olen hullu joten jättäkää mut rauhaan :)
Juu. Hyvä kun muistitit!!! Täällä kannattaa varoa kaikenlaista. Joku haluaa olla zisel ja toinen sistinas. Tuskin ainutkertaisia tapauksia kumpikaan..
- zisel
Jep, tämä palstalainen kertoi tosiaan että alkoi tulee ihmeellisiä posteja joltain rekatulta. Myöhemmin kävi ilmi että joku trolli oli ottanut samanlaisen postiosotteen käyttöön kuin tän rekatun nikki.
zisel kirjoitti:
Jep, tämä palstalainen kertoi tosiaan että alkoi tulee ihmeellisiä posteja joltain rekatulta. Myöhemmin kävi ilmi että joku trolli oli ottanut samanlaisen postiosotteen käyttöön kuin tän rekatun nikki.
En epäile yhtään, etteikö olisi totta. Harmittaa, jos ei huomaa ja tulee luottaneeksi :\
- zisel
sxthsens kirjoitti:
En epäile yhtään, etteikö olisi totta. Harmittaa, jos ei huomaa ja tulee luottaneeksi :\
Niinpä, mutta mä laitan tosiaan postia sulle tässä ja annan mun puhelinnumeron :)
- <<<<<<<
zisel kirjoitti:
Ei mitenkään uutta, Gmailiin yms. voit laittaa nimeksi, vaikkapa
osama .bin [email protected]
- Toteaja.
No just, kiinnostaa ihan vitusti!
Laajentakaa maailmaa hiukan.- zisel
...öh..tuota... mä en tiedä mistä sä puhut kun niin harvoin täällä käyn.
EI PIDÄ PAIKKAANSA! MONTE ON HULLU! SIIS MONTE ON SEONNUT TÄYSIN JA PUHUU KAKKAA!
MINÄ LÄHETIN MONTELLE IHAN ASIALLISEN VIESTIN JA MONTE VÄITTI POSTEISSA, ETTÄ MUN NIKKI ON KAAPATTU.KIRJOITIN TODISTEEKSI VASTAUKSIA MEIDÄN VANHOIHIN SÄHKÖPOSTEIHIN SITEN, ETTÄ VASTASIN JOHONKIN VANHAAN MONTELTA TULLEESEEN POSTIIN SITEN, ETTÄ MONTEN MULLE JOSKUS PUOLI VUOTTA AIEMMIN LÄHETTÄMÄ VIESTI OLI SIINÄ MUN VIESTISSÄ KOKONAAN PÄIVÄMÄÄRINEEN JA MONTE VÄITTI, ETTÄ MUN NIKKI ON KAAPATTU.
dazu kirjoitti:
KIRJOITIN TODISTEEKSI VASTAUKSIA MEIDÄN VANHOIHIN SÄHKÖPOSTEIHIN SITEN, ETTÄ VASTASIN JOHONKIN VANHAAN MONTELTA TULLEESEEN POSTIIN SITEN, ETTÄ MONTEN MULLE JOSKUS PUOLI VUOTTA AIEMMIN LÄHETTÄMÄ VIESTI OLI SIINÄ MUN VIESTISSÄ KOKONAAN PÄIVÄMÄÄRINEEN JA MONTE VÄITTI, ETTÄ MUN NIKKI ON KAAPATTU.
SIIS VAIKKA PYSTYIN TODISTAMAAN, ETTÄ ME OLTIIN ENNENKIN LÄHETELTY SÄHKÖPOSTIA, NIIN MONTE EI USKONUT, ETTÄ POSTIT TULEVAT MINULTA. SEKÄÄN EI AUTTANUT, ETTÄ ESITIN TODISTEITA, ETTÄ TIESIN MONTEN YKSITYISASIOITA.
KUULEMMA NIKKINI ON KAAPATTU.- zisel
dazu kirjoitti:
SIIS VAIKKA PYSTYIN TODISTAMAAN, ETTÄ ME OLTIIN ENNENKIN LÄHETELTY SÄHKÖPOSTIA, NIIN MONTE EI USKONUT, ETTÄ POSTIT TULEVAT MINULTA. SEKÄÄN EI AUTTANUT, ETTÄ ESITIN TODISTEITA, ETTÄ TIESIN MONTEN YKSITYISASIOITA.
KUULEMMA NIKKINI ON KAAPATTU.SUN EI PITÄNYT KIRJOTTAA MULLE YHTÄÄN MITÄÄN
zisel kirjoitti:
SUN EI PITÄNYT KIRJOTTAA MULLE YHTÄÄN MITÄÄN
HAISTA SÄÄ PIIIIIIIIIIIIIIIIIITKÄ V*TTU!
- Ootko sää
dazu kirjoitti:
oikeasti sekaisin vai esitätkö vain?
dazu kirjoitti:
olit oikeasti se? luulin että olit feikki dazu, sorry.
monte24 kirjoitti:
olit oikeasti se? luulin että olit feikki dazu, sorry.
mut kuka tää sit on???
http://www.suomi24.fi/yhteisö/dazu-/kuvat/16247748
Liittynyt jäseneksi: 9.3.2012monte24 kirjoitti:
mut kuka tää sit on???
Liittynyt jäseneksi: 9.3.2012dazu aikaa on mennyt monta viikkoa, eikä uhkauksestasi huolimatta kukaan ole leikannut kurkkuani auki, harmi :)
monte24 kirjoitti:
dazu aikaa on mennyt monta viikkoa, eikä uhkauksestasi huolimatta kukaan ole leikannut kurkkuani auki, harmi :)
Renny Harliinin UUsi elokuva Kurkunleikkajenpalsta. Pääosia tai tässä tapauksessa päättömiäosia esittävät....henkilöt joiden nimiä en voi nyt tässä yhteydessä paljastaa.
modelli kirjoitti:
Renny Harliinin UUsi elokuva Kurkunleikkajenpalsta. Pääosia tai tässä tapauksessa päättömiäosia esittävät....henkilöt joiden nimiä en voi nyt tässä yhteydessä paljastaa.
hitsi, mie haluun siihen ja aion vaatia uruguay hymnin esittämistä leffassa
- ....
monte24 kirjoitti:
mut kuka tää sit on???
Liittynyt jäseneksi: 9.3.2012Se on nikki dazu-, monte mieti ja lue ymmärtämääsi.
- TOTEAJA.
OTA YHTEYTTÄ AKI KAURISMÄKEEN JA PYYDÄ TEKEMÄÄN ELOKUVA MIEHEN LOGIIKAN SEKOPÄISTÄ, SE KIINNOSTAS KYLLÄ MAAILMALLA MONIA.
- Urugay norppa
monte24 kirjoitti:
hitsi, mie haluun siihen ja aion vaatia uruguay hymnin esittämistä leffassa
täs siul Urugeyhymniä
http://www.youtube.com/watch?v=39D5ADAMLvg Ratikkakuski kirjoitti:
Sanohan kyökki-psykiatri, että mihin diaknoosiin nuo oireet sopivat?
Eipäs häiriköidä siellä! Jos minun oireitani tiedustelet, niin minullahan on aivokuppa. Kirjoittelen kaikki yöt läpeensä 2010-luvun Zarathustraa; se sisältää kuolemattomia kohtia, kuten vuoropuhelun johtajan ja työmiehen välillä, jossa johtaja toteaa: "paikka on sinun, tuntipalkkasi on seitsemän euroa tunnilta", johon työmies vastaa: "osta rahoilla mieluummin jotain perheellesi, minulla ei perhettä ole ja miten minä sitten ehtisin käydä töissä, jos joutuisin rahojanikin tuhlaamaan?".
Munkin nikki on kaapattu muutaman kerran, mut mä oon aina kaapannu sen takas. Ylläpidolta sain suhteita käyttäen tietää, että modelli nikkä yritetään joka päivä rekisteröidä kymmeniä kertoja päivässä. Kysyin patenttirek.kesk....voinko patentoida ton nikin, niin se käy jos pistän 10.000 euroa tiskin alta ja sille haetaan leima Kiinasta.
- modeIIi
Kummalista, kun mun nikkiä varastellaan???
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä Eniron kovapalkkaisena palstakyylänä voin vahvistaa tuon.
Jotkut vaan älyy asioita. Mut kyllä sunkin on järkevää mietti ton ratikankuljettamiseen tarvittavan nimikkeen patentointia. Mun uusin innovaatio on kolmikulmainen wc-paperi ja siiderin makuinen kodomi. Enempää en paljasta, mut sen voin sanoa, että kannatta vielä elää silloin kun henki pihisee.
- kiskonpätkä
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä Eniron kovapalkkaisena palstakyylänä voin vahvistaa tuon.
Hullu-Ratikka onkin Eniron Mulqvist
Palstan omistaa Aller media
Pölli tuoreempia Kauppalehtiä lukusalista - Share Your Informati
modeIIi kirjoitti:
Kummalista, kun mun nikkiä varastellaan???
.
"Internet is for sharing Information and nicks"
Har!
.
- nörtin tunnetkin
Joillekin meistä asia selvisi aikoja sitten, ja vähemmän mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914216T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374143Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo482386- 1542249
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3401785- 1081652
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2031454- 621206
- 1021204