Tarkoittaako B-lausunto sitä,

tv-family

että on nauris?

21

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ei vaan sairas. Googleta.

• tv-f

No, minä vain sitä, että kun tätä tv:ssä esiintynyttä perhettä kovasti haukutaan laiskoiksi, mutta käsittääkseni heillä on jotain mt-ongelmaa... ihan pelkistä köyhistä ei ollut kysymys. Perheenisäkin oli hakemassa B-lausuntoa itselleen.

• ...
        tv-f kirjoitti:

No, minä vain sitä, että kun tätä tv:ssä esiintynyttä perhettä kovasti haukutaan laiskoiksi, mutta käsittääkseni heillä on jotain mt-ongelmaa... ihan pelkistä köyhistä ei ollut kysymys. Perheenisäkin oli hakemassa B-lausuntoa itselleen.

En tiedä mistä ohjelmasta puhut, kun ei ole töllö auki. Mutta ei niitä B-lausuntoja kai ihan laiskuuteen myönnetä? Ellei osaa näytellä sujuvasti latvalahoa.

• tv-f
        ... kirjoitti:

En tiedä mistä ohjelmasta puhut, kun ei ole töllö auki. Mutta ei niitä B-lausuntoja kai ihan laiskuuteen myönnetä? Ellei osaa näytellä sujuvasti latvalahoa.

Ainakin siinä ohjelmassa tämän perheenisän äiti sanoi, että poika oli pienenä puhumaton.

• ...
        tv-f kirjoitti:

Ainakin siinä ohjelmassa tämän perheenisän äiti sanoi, että poika oli pienenä puhumaton.

Mutisti? No eihän se mitään mt-ongelmaa meinaa.

• tv-f
        ... kirjoitti:

Mutisti? No eihän se mitään mt-ongelmaa meinaa.

No katso itse tuo ohjelma ja sano sitten. Minulla ei äänet toimi tässä koneessa enkä ole mikään huuliltalukija.

• ...
        tv-f kirjoitti:

No katso itse tuo ohjelma ja sano sitten. Minulla ei äänet toimi tässä koneessa enkä ole mikään huuliltalukija.

En jaksa availla telkkua. Mutismi nyt kuitenkaan ei ole mikään varsinainen mielenterveysongelma, vaikka psyykkiset tekijätkin siihin vaikuttaa voi.

• tv-f
        ... kirjoitti:

En jaksa availla telkkua. Mutismi nyt kuitenkaan ei ole mikään varsinainen mielenterveysongelma, vaikka psyykkiset tekijätkin siihin vaikuttaa voi.

Ei se ole telkussa enää, vaan netissä.

• ...
        tv-f kirjoitti:

Ei se ole telkussa enää, vaan netissä.

Okka. Mist löytyy?

• tv-f
        ... kirjoitti:

Okka. Mist löytyy?

Googlaa Perintönä köyhyys.

• ...
        tv-f kirjoitti:

Googlaa Perintönä köyhyys.

Ok.

• Naaraslaiskiainen

Jonkinlainen vihannes. Elävä kuollut. Kyvytön. Piilossa elämältä. Pelkää suhteita vaikka toisaalta toivoo mutta tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja epätervetulleeksi seuraan. Sellaiseksi tunnen tänään itseni.

• yksinkertainen elämä

Sama homma täällä. Siksi en käy enää baarissa enkä asetu täällä ehdolle seuranhakuun.

• Mun lääkäri ystävät eivät tienneet mitä toi tarkoitta. No minäpä kerron, se tulee siitä kun potilas menee lääkäriin ja siellä on kaavake (sairaanhoitajilla) siinnä vastaanottotiskillä. Ja siellä on sitten eri vaihtoehtija A: sairas B: mielisairas C: sata muuta syytä.....ja niin edelleen.

• ...

Höpölöpöä, mä olen saanut B-lausunnon kuntoutusta varten ja ei liittynyt mielisairauteen mitenkään. :-)

• tv-f

Minä uskon sinua.

• ... kirjoitti:

Höpölöpöä, mä olen saanut B-lausunnon kuntoutusta varten ja ei liittynyt mielisairauteen mitenkään. :-)

Niin kun olet saanut sen jäljennöksen! Katsopa tarkemmin. Ja montelle tuohon alas, että älä vääristele asioita jos et tiedä, mahtaako hänen kielessään edes olla b kirjainta.

• ...
        modelli kirjoitti:

Niin kun olet saanut sen jäljennöksen! Katsopa tarkemmin. Ja montelle tuohon alas, että älä vääristele asioita jos et tiedä, mahtaako hänen kielessään edes olla b kirjainta.

Sain alkuperäisen ja katsoin ja käytin. Hienosti siinä oli kaikki mun vaivat kerrottu.
        :-)

• ei, se tarkoittaa vakavaa b-vitamiinin puutetta

• ..

Olen saanut b-lausunnon myös pitkän saikkarin jäles, kun ranka hajos. Siitä alkoi kuntoutus. Se vietiin Kelaan, ne tavan saikkari laput on työnantajalle.
      Lanttua ei mitattu siinä hommassa mitenkään vaikka ottikin hermoon.
      B-lausunto tarkoittaa pitkää saikkaria ja tiettyä työkyvyttömyden tasoa.

• zisel

Mä koitin saada B- lausunnon päihdehoitojeni lomassa muttei oikeen sossu lämmennyt ajatukselle. B- lausunnon saa niin että sä ensin menet jonnekkin sossun maksamaan "juttuun". Sitten sä menet sieltä "jutusta" jonnekkin ja siellä "jossain" sun pitää käydä min. puolivuotta että pääset terapiaan. Terapiasta voit saada B- lausunnon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14116
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4113
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      47
      2375
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2239
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      339
      1768
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      109
      1630
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1504
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1442
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1196
    10. 102
      1194
    Aihe