Jos pakosti joutuu haistelee kannabis-hajuja

Onko vaarallista? Kerrostalossa joku varmaan polttaa ja haju kantautuu asuntoon. Mulla on päänsärkyä,,voiko johtua siitä?

21

1919

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko.

      pikemminkin sen luulis vaikuttavan päinvastoin...

      • Päänsärkyä ja ei muuten ole ollut. muutto kait edessä.


      • kipsu-liini kirjoitti:

        Päänsärkyä ja ei muuten ole ollut. muutto kait edessä.

        kannabis toimii hyvänä kipulääkkeenä kuulemma


      • puskalisko
        monte24 kirjoitti:

        kannabis toimii hyvänä kipulääkkeenä kuulemma

        kummallista, miten hamppuporukka on kovien kipujen ja vaikeiden sairauksien uhri. Ollaan oltu auto-onnettomuudessa ja on hermostollinen vaikea sairaus ja syöpä ja kaikki. Alkaa kohta kuulostaa siltä että hampulla ja kovilla kivuilla on ainakin tilastollinen yhteys. Eikö se oli huolestuttavaa?


      • -kuumia aaltoja-
        kipsu-liini kirjoitti:

        Päänsärkyä ja ei muuten ole ollut. muutto kait edessä.

        Vaihdevuodet?


    • hampussi

      Ei ole vaarallista, eikä kyllä aiheuta päänsärkyä.

      • Kannabiksen säännöllinen käyttö tekee skitsofreenikoksi, vaikka harva sitä tajuaa, tai huomaa. Oireet samat, kuin paranoidisessa ilman harhoja.


      • puskalisko
        dazu kirjoitti:

        Kannabiksen säännöllinen käyttö tekee skitsofreenikoksi, vaikka harva sitä tajuaa, tai huomaa. Oireet samat, kuin paranoidisessa ilman harhoja.

        pitää jossain määrin paikkansa. Lukiossa mun kaverit rupesit pössyttelemään, ja ne kehitti itselleen ihan uskomattoman pakkomielteen: ne näki joka puolella "hamppuvihamielisyyttä" ja koki, että kaikki on kritiikkiä juuri heitä ja heidän hampun käyttöään vastaan. Toki kokonaisuus oli hieman koominen, kun ne julistivat ettei tästä ole mitään haittaa. Sellainen paranoidinen piiri pieni pyörii.


      • puskalisko

        totta kai se voi aiheuttaa päänsärkyä. Mikä tahansa tässä maailmassa aiheuttaa päänsärkyä, jos on siihen taipumusta. On migreenipotilaita ja hajusteyliherkkiä ja vaikka mitä. Eikä se hamppu tosiaan kaikkien mielestä ole maailman terveellisintä. Pössytelkää idiootit ulkona, mä ainakin järjestäisin kerrostalopössyttelijän isoon kuseen.


      • pöh
        dazu kirjoitti:

        Kannabiksen säännöllinen käyttö tekee skitsofreenikoksi, vaikka harva sitä tajuaa, tai huomaa. Oireet samat, kuin paranoidisessa ilman harhoja.

        eipä ole 15 vuoteen tullu mitään oireita. Tietysti en tiedä kokemuspohjaasi mutta oletan sen olevan aika heikko.


      • puskalisko
        pöh kirjoitti:

        eipä ole 15 vuoteen tullu mitään oireita. Tietysti en tiedä kokemuspohjaasi mutta oletan sen olevan aika heikko.

        dazu on sikäli väärässä, että yleisti kaikkien saavan skitsofrenian. Se ei pidä paikkaansa. Riski kyllä kasvaa. 60-luvulla käyttivät hamppua, jossa oli myös psykooseilta suojelevia aineita.


      • puskalisko kirjoitti:

        totta kai se voi aiheuttaa päänsärkyä. Mikä tahansa tässä maailmassa aiheuttaa päänsärkyä, jos on siihen taipumusta. On migreenipotilaita ja hajusteyliherkkiä ja vaikka mitä. Eikä se hamppu tosiaan kaikkien mielestä ole maailman terveellisintä. Pössytelkää idiootit ulkona, mä ainakin järjestäisin kerrostalopössyttelijän isoon kuseen.

        Sinä täällä aiheutat päänsärkyä eikä mikään muu!


      • puskalisko kirjoitti:

        totta kai se voi aiheuttaa päänsärkyä. Mikä tahansa tässä maailmassa aiheuttaa päänsärkyä, jos on siihen taipumusta. On migreenipotilaita ja hajusteyliherkkiä ja vaikka mitä. Eikä se hamppu tosiaan kaikkien mielestä ole maailman terveellisintä. Pössytelkää idiootit ulkona, mä ainakin järjestäisin kerrostalopössyttelijän isoon kuseen.

        Oon kuullut, että poliisi voi tehdä kotietsinnän ja siinä se. Antaa sakot ja vie tavaran pois. Ei muuta.


      • puskalisko kirjoitti:

        totta kai se voi aiheuttaa päänsärkyä. Mikä tahansa tässä maailmassa aiheuttaa päänsärkyä, jos on siihen taipumusta. On migreenipotilaita ja hajusteyliherkkiä ja vaikka mitä. Eikä se hamppu tosiaan kaikkien mielestä ole maailman terveellisintä. Pössytelkää idiootit ulkona, mä ainakin järjestäisin kerrostalopössyttelijän isoon kuseen.

        Voi olla hajusteyliherkkyyttä ja muuta sellasta herkkyyttä, en kiellä. Mutta tuntuu, että kun tähän muutin, niin alkoi kummallinen huono olo. Ja ekassa kerosksessa haisee imelä typakka. Poltetaan siis sisällä. Ovikin on ihan ruskea.
        En haluu olla tekemissä taisotkeutua mihinkää sellaseen. Mut pitäs ihmisten olla ajattelevaisia, voi helvatti.


      • Mulle aiheuttaa, ei mulla muualla ole päänsärkyä.


      • puskalisko
        kipsu-liini kirjoitti:

        Voi olla hajusteyliherkkyyttä ja muuta sellasta herkkyyttä, en kiellä. Mutta tuntuu, että kun tähän muutin, niin alkoi kummallinen huono olo. Ja ekassa kerosksessa haisee imelä typakka. Poltetaan siis sisällä. Ovikin on ihan ruskea.
        En haluu olla tekemissä taisotkeutua mihinkää sellaseen. Mut pitäs ihmisten olla ajattelevaisia, voi helvatti.

        mä en oikein tiedä, miten se vaikuttaa hengitysilmassa. Mutta vaikuttaahan moni muukin asia (tupakka esmes) eli miksei hamppukin. Hyvässä lykyssä ne valopäät polttavat siellä suitsukkeita päälle kuvitellen, että hampun haju peittyy - eihän ne itse enää sitä samalla lailla huomaa. Oota vähän, buddy on vessassa. Jos joku haju etoo ja aiheuttaa päänsärkyä, niin sitten se etoo ja aiheuttaa päänsärkyä.

        Buddy sanoo että hamppu on karsinogeeninen eli syöpää aiheuttava. Psykoaktiiviset vaikutukset sinänsä ovat luultavasti vähäisiä. Migreeniin taipuvaisille aiheuttaa päänsärkyä. Mahdollista, että homemyrkkyjä seassa, jos kasvatettu ja käsitelty "väärin". Mahdollisesti tuntemattomia lisäaineita.

        --> mitä jos lopettaisit terveydellesä leikkimisen? Kuka nyt _haluaisi_ sekaantua yhtään mihinkään, mutta ei kerrostaloissa kuulu löyhkätä hampulle. Soita terveystarkastajalle tai kysy poliisilta neuvoa. Isännöitsijäkin tekee jotain siinä vaiheessa, jos viranomaiset sanovat että hamppua talossa tosiaan on. Ei ne halua sinne pilviveikkoja notkumaan rapussa.


      • puskalisko
        puskalisko kirjoitti:

        mä en oikein tiedä, miten se vaikuttaa hengitysilmassa. Mutta vaikuttaahan moni muukin asia (tupakka esmes) eli miksei hamppukin. Hyvässä lykyssä ne valopäät polttavat siellä suitsukkeita päälle kuvitellen, että hampun haju peittyy - eihän ne itse enää sitä samalla lailla huomaa. Oota vähän, buddy on vessassa. Jos joku haju etoo ja aiheuttaa päänsärkyä, niin sitten se etoo ja aiheuttaa päänsärkyä.

        Buddy sanoo että hamppu on karsinogeeninen eli syöpää aiheuttava. Psykoaktiiviset vaikutukset sinänsä ovat luultavasti vähäisiä. Migreeniin taipuvaisille aiheuttaa päänsärkyä. Mahdollista, että homemyrkkyjä seassa, jos kasvatettu ja käsitelty "väärin". Mahdollisesti tuntemattomia lisäaineita.

        --> mitä jos lopettaisit terveydellesä leikkimisen? Kuka nyt _haluaisi_ sekaantua yhtään mihinkään, mutta ei kerrostaloissa kuulu löyhkätä hampulle. Soita terveystarkastajalle tai kysy poliisilta neuvoa. Isännöitsijäkin tekee jotain siinä vaiheessa, jos viranomaiset sanovat että hamppua talossa tosiaan on. Ei ne halua sinne pilviveikkoja notkumaan rapussa.

        plus jos ne pällit kasvattavat siellä hamppua itse, mukana on palovaara (omat lamput ja muut sähkökytkennät) sekä vesivaurioriski ja sitä kautta homeongelmariski, kun suloiset pikku kasvit vaativat kastelua. Ai niin, ja jotkut käyttävät myös torjunta-aineita.

        Yksi kaverini oli lupautunut kastelemaan "kukkia" kurssikaverin loman aikana. Kukka paljastui hampuksi. Pistävä haju pani ihmettelemään, ja sohvan takana oli avonainen kanisteri jotain, mikä ei tuoteselosteen mukaan saisi olla hengitysilmassa laisinkaan.

        Helvata kuka jaksaa pelleillä noitten kanssa.


      • dazu kirjoitti:

        Kannabiksen säännöllinen käyttö tekee skitsofreenikoksi, vaikka harva sitä tajuaa, tai huomaa. Oireet samat, kuin paranoidisessa ilman harhoja.

        Metka tauti tuo skitsofrenia, kun harva sen tajuaa tai huomaa. Ei kuulosta kovin vaaralliselta.


    • ..

      Tottakai voi aiheuttaa päänsärkyä tms.

      Poltin ennen ( en enää) tavan tupakkaa ja nykyisin saan päänsärkyä ja tulee okse olo kun haistan tupakan. Saati joku hampuusi käry.

      Soita sinihousuille ja kysy neuvoa. Ei sitä käryä tarvii valittamatta sietää.

    • Kunnon kokkelinokka on sellanen, jonka sieraimet on syöpymisen takia muovivuorattu. Ja näin voi harrastus jatkua. Noi hajut on tuskin vaarallisia, mutta epämiellyttäviä ja tietenkin voi aiheuttaa päänsärkyä. Samaa mieltä kuin edellinen että posiilit paikalle katsomaan.

    • Päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      151
      2682
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1568
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1463
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      129
      1432
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      42
      1155
    7. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1142
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1130
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1117
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      75
      1007
    Aihe