haluaisit ottaa kuppia ja keskustella henkeviä?
Kenen palstalaisen kanssa
25
128
Vastaukset
- kis kis pus pussissa
liskon kaa
- ...
En kelpuuttas ketään samalle kupille. Hyi ssss....na. :-) Sitäpaitsi harva täällä oikeasti osaa henkeviä jutella. Moni luulee, muttei osaa.
- niin?
Jutteletko sä omasta mielestäsi kovinkin henkeviä täällä? Yleensä osallistut vain ulkonäkö- tai palstan ihmiset-keskusteluihin.
- ...
niin? kirjoitti:
Jutteletko sä omasta mielestäsi kovinkin henkeviä täällä? Yleensä osallistut vain ulkonäkö- tai palstan ihmiset-keskusteluihin.
Vitjat te sanotte mun olevan heposti provosoituva ja itte olette heti herneet nenässä, jos MÄ provoan teitä. Vähänkö ootte helppoja. x-)
Näköjään ei ole yhtään huumoria, kun joku juttu itseen koskee. Toisille kyllä jaksetaan nauraa. Typeryksiä.
Kyllä nyt on taas nähtävissä itkupillien peukut siellä. :-) - kysyn vaan.
... kirjoitti:
Vitjat te sanotte mun olevan heposti provosoituva ja itte olette heti herneet nenässä, jos MÄ provoan teitä. Vähänkö ootte helppoja. x-)
Näköjään ei ole yhtään huumoria, kun joku juttu itseen koskee. Toisille kyllä jaksetaan nauraa. Typeryksiä.
Kyllä nyt on taas nähtävissä itkupillien peukut siellä. :-)No voi vittu! Millä erikoisoikeudella sinäkin kuljet vapaalla jalalla?
- ...
kysyn vaan. kirjoitti:
No voi vittu! Millä erikoisoikeudella sinäkin kuljet vapaalla jalalla?
Terveet kulkee ja ne joita ei ole saatu pussitettua. Mistä syystä sä jäit osastolle? :-)
- häivy
... kirjoitti:
Kyllä nyt on taas nähtävissä itkupillien peukut siellä. :-)Taasko olet palannut kaakattamaan tänne :(
- ...
häivy kirjoitti:
Taasko olet palannut kaakattamaan tänne :(
Mä lähden ihan just duuniin, jää sä sinne lepositeisiin kiukuttelemaan. Ehkä hoitaja tuo kohta rauhoittavaa. :-)
- ;>
Voisin ottaa yb:n semi sopivat (b?)-kupit käteeni ja voitais jutella tai olla juttelematta.
- Raportointi:.!1%#?+
.
Voitko raportoida tänne kaikki likaiset yksityiskohdat
Har!
.
- kippis!
olisko iivarilla kuppi hennossa.hih.
- <3
Genion kanssa tietysti.
Tosi monen kanssa olen ottanut kuppia ja keskutellut "henkeviä". Esim yb:n, zieselin, nasdun, ratikan, bravon, modellin, vilin, genion, hahmotelman, dazun, jazulin, budyn, liskon, tempun... onhan näitä! :D
- HÖÖöömm:.!1%#++
sxthsens kirjoitti:
ja murrin, muistin just kun näin nimen :)
.
Juovatko hyö short double Latte -kaffetta
http://youtu.be/Np9mUttawI4
Har!
. HÖÖöömm:.!1%#++ kirjoitti:
.
Juovatko hyö short double Latte -kaffetta
http://youtu.be/Np9mUttawI4
Har!
.Moikka! :) Hyvinkin voisivat. Tuo musa kestää kskustelun :)
- ?
henkeviä? Miten se on mahdollista?
Olis varmaan ihan painajaista- Sitä minäkin
jäin miettimään, että mitä se sellainen henkeviä keskusteleminen oikein on...?
- ..
Sitä minäkin kirjoitti:
jäin miettimään, että mitä se sellainen henkeviä keskusteleminen oikein on...?
Palstan taso on taas ollut muutaman päivän sitä luokka ettei viitsi tulla.
Nää on ihan sekopaisiä kakaroita. Mopo ja tissit lähteny käsistä jo aikaa sitten.
Jos vielä muistetaan että huikkaa otetaan VAIN hyvässä seurassa...ja
mielellään turvallisessa.... - Palstan taso
.. kirjoitti:
Palstan taso on taas ollut muutaman päivän sitä luokka ettei viitsi tulla.
Nää on ihan sekopaisiä kakaroita. Mopo ja tissit lähteny käsistä jo aikaa sitten.
Jos vielä muistetaan että huikkaa otetaan VAIN hyvässä seurassa...ja
mielellään turvallisessa....on nyt aina pysynyt samana, mutta se palstalaisten taso vähän vaihtelee...
Ymmärrän kyllä muuten sellaisen kun keskustellaan henkevästi, mutta se henkevien keskusteleminen sitten on taas sellainen juttu mitä en ymmärrä. Toisaalta ei se mitään, ei taida ymmärtää kukaan muukaan. - ed.
Palstan taso kirjoitti:
on nyt aina pysynyt samana, mutta se palstalaisten taso vähän vaihtelee...
Ymmärrän kyllä muuten sellaisen kun keskustellaan henkevästi, mutta se henkevien keskusteleminen sitten on taas sellainen juttu mitä en ymmärrä. Toisaalta ei se mitään, ei taida ymmärtää kukaan muukaan.en ymmärrä mistään muistakaan asioista yhtään mitään.
- Se on ihan ok.
ed. kirjoitti:
en ymmärrä mistään muistakaan asioista yhtään mitään.
Pahempi homma kun uskoo ymmärtävänsä jotain mitä ei todellisuudessa ymmärrä.
No totaaa... Emmä niistä henkevistä tiiä, mutta baskan jauhanta töötissä on ihan riittävästi.
Ratikka ja Rela vaikuttaa sellasilta kavereilta että jo vain, samaten YB:n ja Jazulin kanssa vois soppaa imuroida. Nuo ny ainakin mut varmaan muitakin ois, niiden lisäksi joitten kanssa sitä tinneriä on jo tuhottu.kaikkien ja loppuillasta tuhannentuiskeessa haluaisi jutella puskien kanssa, mut jos puskia ei löydy, niin voin hoitaa puhumisen esim tuolin kanssa.
kyllähän täälä tullee jo virtuaalisesti sitä kuppia otettua aika monen kanssa,
noin niinku kasvotusten sanosin et kenen vaan kuka uskaltaa..
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767